» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
443 / 1133
»»

Unknown_001 ::

Funny info. Pri kitajcih dela v razvoju en kup švabov ki so bili prej pri velikanih Nemčije. Očitno dobro plačajo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

Se ne bi čudil.

Evropa je praktično bičboy vseh ostalih. Restriktivna atmosfera, onemogoča inovativne startupe. Vsi bi raje stabilnost.
Šure. Nevermind, vrjetno večji del infrastrukture, si bodo počasi lastili kitajci, savdijci itd.

Se opravičujem, če vlečem vzporednice sm...ampak to je pač spet en simptom razkrajajoče družbe. Ni več neke enotnosti kot je bila nekoč, kjer četudi otročje, smo se ločevali na bad in good guys-e. Ta drugi so zavohali, da imamo res ritke namazane in predklonjene and we're ripe for the taking.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

in kako bi svabi oz celotna eu preprecila vstop kitajskih avtov?

Z ustrezno carinsko stopnjo.
Carina

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

NikolormousB ::

Evropa je praktično bičboy vseh ostalih. Restriktivna atmosfera, onemogoča inovativne startupe. Vsi bi raje stabilnost.


Kje pa ti živiš, človek? A veš koliko pomembnih startup ekosistemov je v Evropi?

ginekk ::

jernejl je izjavil:

in kako bi svabi oz celotna eu preprecila vstop kitajskih avtov?

Z ustrezno carinsko stopnjo.
Carina


Točno tako, enako kot je Slovenija z novim DMV zajezila registracijo velikih bencinskih krav.
A ni EU šele letos sprostila carino na japonske avte? (ti se zdijo letos cenejši v Sloveniji)

Isotropic ::

in kaj bo to pomagalo?

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

NikolormousB je izjavil:

Evropa je praktično bičboy vseh ostalih. Restriktivna atmosfera, onemogoča inovativne startupe. Vsi bi raje stabilnost.


Kje pa ti živiš, človek? A veš koliko pomembnih startup ekosistemov je v Evropi?


Mhm. Še vedno pa nucamo vse kar je ameriško ali kitajsko.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

evropa bo še lep čas 'varna' pred kitajskimi ev-ji, vse kar bojo uspel sestavt bojo prodali na kitajskem.

resno mislite da bo kitajska vlada mirno gledala, da kitajci izvažajo EVje medtem ko domačinom ostanejo le bencinarji? kitajci dobesedno crkujejo od onesnaženja, najprej bodo reševali lastno rit.
Zbogom in hvala za vse ribe

bambam20 ::

-valvoline- je izjavil:


kitajci so najprej pometli z proizvajalci skuterjev, prakticno 99% skuterjev je kitajskih, na vrsti so avtomobili.


Skuter ni enako avto.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

evropa bo še lep čas 'varna' pred kitajskimi ev-ji, vse kar bojo uspel sestavt bojo prodali na kitajskem.

resno mislite da bo kitajska vlada mirno gledala, da kitajci izvažajo EVje medtem ko domačinom ostanejo le bencinarji? kitajci dobesedno crkujejo od onesnaženja, najprej bodo reševali lastno rit.


Kitajci so ze itak povedali svoje. Cilje imajo in v bistvu jih lahko tudi izpeljejo. Kapacitet majo pa najbrz tolk, da lahko nardijo dovolj avtov zase in za izvoz. Tud ce niso first class avtomobili.

NikolormousB ::

Mhm. Še vedno pa nucamo vse kar je ameriško ali kitajsko.


Tako kot kitajci nucajo vse kar je ameriško in evropsko in američani vse kar je evropsko in kitajsko.

VaeVictis ::

Zanimiv članek na Delu:

Omrežij ni v konceptu

Za nafto so dolgoročni scenariji, za davke jih ni.


Par zanimiivih delov članka:

Dodajajo, da slovensko omrežje trenutno ni pripravljeno na izzive prihodnosti. Na vprašanje Dela, ali bi preneslo objekt s petimi hitrimi polnilnicami za električne avtomobile, je predsednik uprave Elektra Ljubljane Andrej Ribič odgovoril, da »odvisno kje – v Ljubljani, ki je že precej obremenjena, ne«. Hkrati je navedel podatek, da štiri delujoče hitre polnilnice porabijo več elektrike kot hotel Mons. Opozoril je, da težavo ne pomeni energija, ampak moč, ki znaša približno 150 kilovatov na avtomobil. Omrežje takšnih obremenitev ne zdrži, bodisi ker je že zdaj preobremenjeno bodisi ker je prešibko, kot velja za nekatera odročnejša območja.

Eden od odgovorov bi bila dražja elektrika, toda dokument EKS se s tem ne ukvarja. >>Zdaj se z električnim avtomobilom lahko vozite za ceno doma skuhane skodelice kave,<< je poudaril Bojan Luskovec, predsednik uprave Elektra Gorenjske, ki ocenjuje, da bo potovanje z električnim avtomobilom v prihodnje moralo biti dražje. Država v EKS navaja ocene vrednosti soda nafte za leto 2050, ki se nenehno spreminja in na katero nima nobenega vpliva. Niti z besedo pa ne omenja politike trošarin, čeprav je ta izključno njeno področje.

Pojasnil je, da mora Slovenija letos uvažati med 20 in 25 odstotkov elektrike, julija in avgusta celo 40 odstotkov. Hrvaška uvaža še več. >>Že danes bi lahko zagnali drugi blok jedrske elektrarne, pa bi komaj zadovoljili normalne potrebe v regiji. Država mora resno razmisliti o zanesljivosti preskrbe. V določenih trenutkih smo letos iskali elektriko v Ukrajini, ki niti ni sinhronizirana v evropsko omrežje, čeprav so doma obratovale vse elektrarne na olje in plin. To je realnost Slovenije in Hrvaške,<< je glavni napotek za energetski koncept povzel Novšak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Utk ::

Če oni ne znajo, se naj zamenjajo. Kdo jih je pa silil, da se ukvarjajo z delitvami in združevanji, namesto da bi delali to kar morajo delat, polagali kable.

Ljudje rabijo elektriko, oni je pa morejo naredit in prodat, kje si to še vidu. Kot da jo kdo zastonj fehta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Kako boš naredil? Novega teša ni šans, da bi ga uspel naredit, NEK2 tudi ne, pač je folk proti. Plinske niso načeloma za konstantno proizvodnjo. Obnovljivi viri so pa usless glede zanesljivosti. Rešitev?
Magic

Utk ::

Rešitev je, da se nehajo ukvarjat z basanjem v žep, in začnejo kaj razmišljat. Daj mi 15 jurjev bruto plače kot je imajo šefi na elektru, pa ti bom dal rešitev.

kow ::

Resitev je, da vzamejo v roke SREDNJESOLSKE ucbenike ekonomije. Cena elektrika mora mocno nihati, ne pa da je fiksna.
Zahvalite se butlom v parlamentu.

specing ::

NEK2 za manj kot 500 milijonov: Kitajski reaktor, ki ga izdelujejo v serijski proizvodnji.

WarpedGone ::

A sign of things to come... A giraffe-looking electric car charging station is powered by both solar and wind
99% umetnost, 1% uporabnost, 100% proof of concept.



Prihodnost energetike bo stala na treh stebrih: veter, sonce, baterije.
In pod eno streho: uzdaj se u se' i u svoje kljuse ... relativno veliko relativno majhnih točk proizvodnje.
Zbogom in hvala za vse ribe

specing ::

ne, prihodnost bo stala na nuklearkah in bo tam ostala do prihoda fuzije.

telexdell ::

specing je izjavil:

NEK2 za manj kot 500 milijonov: Kitajski reaktor, ki ga izdelujejo v serijski proizvodnji.

Kot sem že nekajkrat zapisal- naj sanjači najprej zgradijo trajno odlagališče za sranje (beri:jedrske odpadke) iz JEK 1 pol pa naj sanjajo o JEK2.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gregor P ::

... pač vrnemo nazaj v naravo do kjer smo prejeli 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

specing ::

saj ga imamo, bazene zraven nuklearke. A misliš da to ne bo trajno? :D

Sicer pa tudi odmet v naravo bi onesnaževal manj kot termoelektrarne in domača kurišča.

Nikec3 ::

specing je izjavil:

NEK2 za manj kot 500 milijonov: Kitajski reaktor, ki ga izdelujejo v serijski proizvodnji.

Za kaj pa ne kar za 100 milijonov?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

specing ::

.. in mobilne zaplinjevalne komore od Nemcev in ostalih.

Ne vem, zakaj je tak problem najti neko geološko stabilno dolino in tam narediti podzemno skladišče.


@Nikec3 100 je manj kot 500.

Gregor P ::

Zato ker se bo koj našel kakšen Požar, ki bo tam imel vikendico>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

telexdell ::

specing je izjavil:

.. in mobilne zaplinjevalne komore od Nemcev in ostalih.

Ne vem, zakaj je tak problem najti neko geološko stabilno dolino in tam narediti podzemno skladišče.


@Nikec3 100 je manj kot 500.

Kitajci naredijo 250 km železnice za 500 milijonov, mi pa 22 km za 2000 milijonov. Če pol misliš, da bi Kitajska serijska NE pri nas stala manj kot 5 milijard si pa zares sanjač:):)

Gregor P je izjavil:

Zato ker se bo koj našel kakšen Požar, ki bo tam imel vikendico>:D

Smo že nekajkrat iskali lokacijo za RAO pa so se stvari kaj hitro pomirile. V središču Slovenije oz. blizu svojih domov jo nočejo Ljubljančani, daleč stran pa ne prebivalci sosednjih držav. Ker bodo najverjetneje odpadki zares ostali v Krškem potem tam ni možno zgraditi dodatnega bloka. Če pa bomo začeli iskati drugo lokacijo, bo pa stanje enako kot pri RAO.

PS- imajo pa Ljubljančani itak majhen reaktor v inštitutu Jožef Štefan. Zgradite tam zraven skladišče RAO, pa se lahko Krškem postavi drugi blok. >:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Rešitev je, da se nehajo ukvarjat z basanjem v žep, in začnejo kaj razmišljat. Daj mi 15 jurjev bruto plače kot je imajo šefi na elektru, pa ti bom dal rešitev.


LOL? :)))

WarpedGone ::

Lol ja, @birokrati in ST podrepniki... meanwhile in China: Tesla is building a new biggest Supercharger in the world
- 50 SuperCharger priključkov v podzemnem parkirplacu:

Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Rešitev je, da se nehajo ukvarjat z basanjem v žep, in začnejo kaj razmišljat. Daj mi 15 jurjev bruto plače kot je imajo šefi na elektru, pa ti bom dal rešitev.

LOL? :)))

Evo, za leto 2010, od takrat jim pa ziher niso padle: https://www.finance.si/319232

Lolaj kje drugje.

telexdell ::

To imaš zgolj bruto plače. Kje pa so še bonitete- služben avto, službena plačilna kartica, dnevnice, monejdžerska življenska zavarovanja (če doživijo zapadlost police, dobijo denar oni in ne firma, katera je denar vplačevala), razne nagrade, sejnine, udeležba na seminarjih kjerkoli na svetu... ni da ni.
S 15 jurji bi skoraj izpadel kot Arhar takrat, ko je kandidiral za predsednika. S 4000 DEM nad katerim so se zgražali mediji (in lahkoverni volivci) je dejansko zaslužil bistveno premalo, da bi lahko lajal skupaj s kasnejšimi tajkuni. Z tgolj tako plačo pač ni dosegal njihovega plačilnega razreda:):)
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Evo česa je sposobna "konkurenca" ... Mercedes-Benz invests $1 billion to build its 'EQ' electric cars and batteries in the US
Daimler will start construction work for the new one million square-foot facility in Tuscaloosa in 2018 and operations are planned to start "at the beginning of the next decade."


Milijarda USD za manj kot 9 ha veliko fabriko, vsaj 3 leta v izgradnji, na koncu še vedno nobene lastne celice, le sestavjanje kupljenih celic v lastne pakete baterij. Kje se skriva ta preklemanski 'lako ćemo'?
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Nećemo
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Nekaj časa nazaj je bilo nekaj vitja rok ob "nujni poti na morje in nazaj" in kako tut v Tesli to ni možno al neki. No, supercharger v Otočcu in tudi Zagrebu sta sedaj OnLine. Hrvaška ima tako trenutno 5 že delujočih Supercharger lokacij, tri so pa trenunto še v izgradnji, nov podatek je SC v Karlovcu.

Uraden zemljevid: Tesla charging
Spodaj so štirje gumbi kaj vse naj bo prikazano .. zanimivo je vklopit Destination chargerje, kjer se usujejo pike. To so med 11kW in 22kW polnilne postaje po raznih hotelih, restavracijah ipd.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

LuiIII ::

Jaz sem pričakoval bistveno več tega glede na to da je izgradnja polnilnih postaj poceni. Hudo razočaran! Je pa verjetno problem ker 6x120kW potrebuje pač malo večji elektro priključek ti pa trenutno niso napeljani za vsak vogal in tudi še nekaj časa ne bodo. Dokler ni zadeva na vsaki pumpi, javnem parkirišču, parkirišču pred poslovnimi stavbami, je stvar še globoko v povojih. V Skandinaviji kjer ima že sedaj veliko parkirnih mest električni priključek za gretje motorja, infrastruktura ni tak problem. Čeprav tudi tam ne moreš v večini polniti z več kot nekaj kW.

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Nekaj časa nazaj je Dyson nabavil eno firmo, ki naj bi imela precej uspehov pri solid-state baterijah, veliko jih je že obljubilo ta tip baterije za 2020 ali kakšno leto kasneje. Očitno bo res nekaj na tem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:

Evo česa je sposobna "konkurenca" ... Mercedes-Benz invests $1 billion to build its 'EQ' electric cars and batteries in the US
Daimler will start construction work for the new one million square-foot facility in Tuscaloosa in 2018 and operations are planned to start "at the beginning of the next decade."


Milijarda USD za manj kot 9 ha veliko fabriko, vsaj 3 leta v izgradnji, na koncu še vedno nobene lastne celice, le sestavjanje kupljenih celic v lastne pakete baterij. Kje se skriva ta preklemanski 'lako ćemo'?

Milijarda je drobiž za tako fabriko...

Kot da Tesla dela svoje celice... Itak samo sestavlja kupljene zadeve...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

Končno!
Audi's Electric E-tron Is Real, And Coming Soon



"The production version of this car is going to be stupid fast," Neil writes. "I predict we are looking at the future production-car record holder at the Nurburgring."
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Morda sprejemljivo kot nek dodatni avto; namreč tudi ta ni za "množice".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

R8 brez V10 zvoka ? No thanks.
#brezpodpisa

DarkSite ::

Se pravi članek 2009.
Avta pa še ni. :)

WarpedGone ::

špilferderber...
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

DarkSite je izjavil:

Se pravi članek 2009.
Avta pa še ni. :)

Tisti, ki je zelo natančno prebral, je videl, da se je novinar vozil s prototipom.
Z drugimi besedami, ne gre za "ne morejo" (kot trdi par osebkov tu) ampak za "nočejo" (kar trdi večina osebkov tu).

WarpedGone ::

nočejo == ne morejo
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Aja, imamo, samo ne moremo?!?! W1 logika... Marsovci pripeljal.
Magic

WarpedGone ::

Spet se napihuješ ko žaba?
Ne, še vedno se napihuješ ko žaba.

Cilj vsake firme je delat profit. Veliki proizvajalci ICE vozil veliko profita ustvarijo s štancanjem velikega števila ICE vozil.
Danes naštancat veliko število EV tehnično ni možno.
Ker je treba prej postavit dovolj štanc baterij.
Ker je treba prej postavit dovolj štanc celic.
Ker je treba prej pognat dovolj rudnikov surovin za te baterije.
In še kup vmesnih dolgočasnih detajlov, ki nikogar ne zanimajo. Razen tiste, ki morajo te račune plačat.

Vse to najprej požre goro denarja in šele čez to goro denarja in nekaj let, začene počasi generirat nov profit.
Vsakdo pameten, ki danes lepo služi s štancanjem ICE bo tudi jutri še vedno štancal ICE.
In še nekaj let enako, ker čisto v nobenem trenutku se mu ne bo direkt splačalo it metat denar v vzpostavlanje proizovdnih kapacitet za potrebno količino EV komponent.

Mercedes danes opozarja, da ko se bodo lotili prehoda, bodo šle njihove marže na polovico. To ne pomeni nujno le pol manj zaslužka, to lahko pomeni zguba.
To mislite da opozarjajo/napovedujejo iz čiste neumnosti ali dolgcajta?

Vse te firme z EV počno max česar so kot biznis sposobne.
Štart z EVji brez ICE navlake, brez uspešne ICE zgodovinine, brez preteklih let s ful profita, katerega so se delničarji že totalno navadl, je prednost in ne slabost.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

VaeVictis ::

Poglej logika določenih v tej temi sledi nekako v tem smislu, sploh za velike proizvajalce vozil, kakor so VW, Toyota, GM, Ford, Merceds-Benz, Renault, BMW, ...

- takoj ukini vso proizvodnjo in takoj daj na trg avtomobil v vrednosti 2x tvoj najbolj prodajan model in upaj, da ga bodo ljudje kupovali
- razlogi za ukinitev naj ne bodo ekonomske narave, ampak ekološke
- hvali se z vsako novostjo na polno
- če misliš, da boš nekoč imel to, oglašuj, da je že in v malem tisku napiše nekoč
- ne testiraj vozil, ampak naredi vse v beta verziji in upaj, da boš sčasoma vse napake popravil in da se ne boš zameril kupcem
- če se slučajno karkoli zgodi je kriv voznik oz. ICE vozila
- če kaj ne dela, trdi in oglašuj da bo morda v naslednji iteraciji modela oz. da boš mogoče popravil v naslednji verziji software preko OTA
- edina statistka, ki šteje je pospešek do 100 km/h
- dobiček je drugotnega pomena oz. je celo slaba zadeva
- izguba je dobra zadeva

WarpedGone ::

Imaš boljši recept?
V katerem trenutku točno se bo velikim splačalo "skurit" nekaj deset milijard in prostovoljno stipit v nekaj suhih let?

The Innovators dilemma je znana stvar.
Tudi šefom teh velikih firm, ampak jim to znanje bol malo koristi.
Tule še tega znanja nimate.
Zbogom in hvala za vse ribe

svit ::

In v čem je težava, da se ukine nek izdelek (ICE avto) na ekološkem vzroku in ne ekonomskem? Ali boš ti jedel denar, pil nafto, dihal NOx spojine? A misliš, da Kitajci tako iz lepega mečejo za Evropo in ZDA nepredstavljive količine denarja v elektrifikacijo transporta in v sončne/veterne elektrarne?

Več časa ko se bodo tradicionalni ICE proizvajalci obirali, bolj bo grdo. Mimogrede... dajte si še pogledati, kaj prinaša prehod na obnovljive vire za trenutni svetovni ekonomski sistem. Ena beseda - Petrodolar. Dajte si pogledati, kaj to pomeni za Ameriko, Rusijo, bližnje vzhodne države in konec koncev tudi za Evropo.
Ni ideje

Truga ::

svit je izjavil:

In v čem je težava, da se ukine nek izdelek (ICE avto) na ekološkem vzroku in ne ekonomskem?

Da zivimo v oligarhiji, in oligarhi na vrhu ne bojo pustili da se jim "ukrade" dobicek: https://www.kpk-rs.si/sl/lobiranje-22

Zakaj mislis da se lobiranje ne smatra kot korupcija? :P
««
443 / 1133
»»