» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
441 / 1132
»»

Machete ::

http://www.motortrend.com/news/bmw-i-vi...

Kar zanimiv koncept. Ko ga malo normalizirajo za serijsko porizvodnjo bo zadeva dejansko huda.
Torej 12 avtov do leta 2025 bmwja. (Sliši se daleč, ampak to je v času ene generacije modela) Tesla = tresla se je gora, rodila 3m.

Spodaj je še nekaj napovedi vseh, ki jih bo Tesla povozila in spravila v bankrot, ker so prvi in imajo čudežni 3m:

http://www.motortrend.com/news/honda-in...
Honda bo vsekala z golfom II :P

http://www.motortrend.com/news/jaguar-w...
Jaguar z impresivnimi številkami

http://www.motortrend.com/news/mercedes...
Mercedes tava v temi in zapira tovarne..

http://www.motortrend.com/news/plug-ran...
Range rover pa zaenrkat samo s hibridom

Linke sem pobral od tukaj in zadeve so predstavljene na trenutnem Frankfurtskem avto sejmu - http://www.motortrend.com/auto-shows/fr...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

CRT televizije so na veliko servisiral, tako na veliko da so obstajal celo namenski TV servisi.
Verjetno se še kdo spomne kakšnega.
Pozna kdo koga, ki danes preživi izključno od popravljanja TVjev?

Q.E.D.

Hummm, saj se je tudi popravljajo 15 let stare stojadinace, namesto da bi se preprosto kupilo novega Audija 80 iz Nemčije.
Le kje je tičal vzrok za takšno početje????

Tvoja logika je flawed, ker TV servisi na zahodu niso bili nič kaj zelo pogosti, v socialističnem raju pa je bil nakup TVja velik zalogaj, ergo se je splačalo popravljat.
Tudi če bi danes najcenejši TV stal 2k EUR, verjemi da bi na vsakem vogalu obstajal specializiran servis za nove TVje ...

WarpedGone ::

Le kje je tičal vzrok za takšno početje????

pest riža proti kamijonu kaviarja

Tvoja logika je flawed, ker TV servisi na zahodu niso bili nič kaj zelo pogosti

Servisi elektronike so bili svetovni modus operandi, ker je bila stvar sestavljena iz shit-loada skupaj z žicami zlotanih komponent, ki so crkovale. In jih je bilo zamenjat ceneje kot nabavit celo zadevo, katero so zopet v znatnem deležu sestavljali na roke. Z integracijo vezij in zamenjavo ključnih komponent (CRT out, XY in) je možnosti ročnih posegov vse manj.
Cela razlika je bila, da je na zahodu ročno delo proti ceni elektronike imelo in še ima večje razmerje in se je prej splačalo enostavno zamenjat kot šarit po drobovju.

Klasična izdelava avtomobila je vsem štancam in robotom še vedno precejšnje ročno delo (sestavljanje detajlov, napelovanje kablov, vštekavanje XY opcijskih stvari, ...), kar se pozna hkrati na končnem številu izdelanih kosov, kvaliteti izdelkov in ceni. Ko bo ročnega dela manj, bo integracija večja, cena nižja, izdelanih kosov več. Smisel šraufanja bo manjši.

V tej temi je (bilo) cel kup zvijanja rok, kako zelo v teslah crkujejo motorji, da *morajo* komplet kar cele pogonske sklope.
Pri EV se to pač tako dela - če kej v motorju/elektroniki ne špila tip top, se zamenja komplet. Mozoljast komaj-polnoletnež nima kaj šarit po notranjosti komponente.
Če kej v bateriji ne špila tip top, se zamenja komplet. Ni odpiranja na XYZ lokacijah po svetu.

Komaj-polnoletni 'serviserji' ne odpirajo motorja, ne odpirajo inverterja, ne odpirajo polnilca, zamenjajo komplet komponento. Večja kot je, manj jih je v celem avtomobilu, lažja je logistična oskrba takšnega pristopa serivisiranja.

Jaguar z impresivnimi številkami

Številke na mojem papirju so bolj impresivne.
Jim je zmanjkalo tinte in niso mogl napisat še večje?
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Ne, baterije jim je zmanjkalo, ker so na laptop pisali sredi travnika.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Resno sprašujem.

Tvoj odgovor je pa itak tut povsem resen (glede na tvoj domet).
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Poglej ga. Samo pogelj ga. Tega Jaguarja.
S številkami pa sem mislil tole: The production version is set to be shown off later this year and go on sale in 2018. In to avto, za katerega je malokdo do včeraj ni vedel. In številke na tvojem papirju so pač Nessie, to že vemo. 3m pa se paca že leta in napoveduje kot ne vem kaj posebnega. Upam da dejansko nisi česarkoli vplačal, zdaj ko vidiš kakšni hudi modeli se obetajo. Prepusti tista jajca Američanom, ker jim je itak vseeno, če jim daš kolibo za vrtno orodje na kolesa. Sam da je made in usa. Bodi pameten in požri tistega jurja avansa in počakaj še leto na prave avtomobile.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

Mene bolj zanima, če bo tesla sploh uspela dobaviti vsa vozilo, ki so prednaročena...

Ker proizvodnih zmogljivosti še ni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Machete ::

Super, torej že desetletje razvijajo svojo (po tvoje neobstoječo) tehnologijo in jo dovršujejo vse do trenutka, ko bo to potrebno. Se že veselim prihajajočih napovedanih modelov. Predvsem BMWja in Honde.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Mene bolj zanima, če bo tesla sploh uspela dobaviti vsa vozilo, ki so prednaročena...

Ne, letos decembra nehajo obstajat, vse aktivnosti se ustavijo, kdor je dobil avto, ga je dobil, ostali bomo izviseli in čakali na Audija, BMW, Jaguar, XYZ še 5 let.

Ampak kot se veter obrača, jim dejansko še zelo dolgo ne bo uspelo dobaviti vseh prednaročenih vozil.
Niti leta 2025, ko bodo že imeli proizvodnjo v rangu 5 milijonov novih kosov letno.
Bodo ljudje še vedno čakali na Teslo, ker bo alternativa katero lahko takoj dobijo tolk slabša.
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

Kako močno se VW tresejo hlače zaradi Tesle.

Muller also spoke about rival carmaker Tesla. In May, Volkswagen outlined plans to leapfrog Tesla in the electric car market, with a plan to sell 1 million battery driven vehicles by 2025. Muller said he doesn't think of Tesla is a threat to Volkswagen.

"We can't compare apples with pears. Tesla is a company that sells less than 100,000 units and we sell 10 million. Currently, Tesla burns a 3 digit million amount and we've got results of 12 to 13 billion euros per year, so I think we have to be realistic here," he said.

WarpedGone ::

1. dead-give-away: zakaj sploh omenja Teslo če pa so tako nepomembni? One ignores what is not important
2. napačna predpostavka: stvari se ne spreminjo
3. napačna predpostavka: tesla bo ostala sub 100.000 unit entity
4. napačna predpostavka: VW bo ostal 10M unit entity
5. zamolčan detajl: v kaj tesla vlaga teh "3 digit million amount"
6. zamolčan detajl: v kaj VW vlaga teh "12 to 13 billion euros per year"

Ampak ja, realnost je, da VW lahko čisto fino preživi kot No.2 player (aka Samsung).

Po domače: Keeping up appearances
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Tesla s tistimi grdimi avti ne bo nikoli nek player na trgu.

Pač nišna zadeva...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mikhaair ::

Ker najpomebnejse je, da bo Golf 9 izgledal kot Golf ....,4,5,6,7,8, da se linije ujemajo, karo vzorec spominja na GTi, GTD je RES! cist in hiter in DSG prestavlja v miljoninki. :)
Zakaj pa ne rece VW, leta 2025 ne bomo vec proizvajali neelktricnega Golfa? Ne verjamejo ali niso sposobni ali je nemogoce?

VaeVictis ::

Čaki malo a ti resno pričakuješ, da bo podjetje, ki zasluži 10+ milijard na leto, sedaj reklo: "Do leta 2025 ne bomo več proizvajali zadev, ki nam prinašajo ogromen denar in bomo šli na vrat na nos v EV vozila, kjer so marže nižje!?"

NE.

Spremaljali bodo situacijo, pripravljali prototipe in se počasi pripravljali na EV prihodnost.

Vsake toliko časa bodo izdali še kak EV ali hibrid, da bodo malo potipali trg.

Počasi bodo pa še podpisali pogodbe, ki jim bodo zagotavljale baterije in ko bo pravi čas, preklopili na EV vozila.

Tesla je nišni player danes in bo verjetno tudi nišni player jutri, če bo sploh še obstajala.

Sanje o tem, kako bo Tesla major player, ki bo pobral večino dobička so pa samo sanje in blodnje določenih ljudi.

ps: Tale tema je stara že več kot 10 let, pa so EV vozila še vedno nepomembna statistična napaka.

Koliko ljudi v tej temi, verjame, da bo čez 10 let kaj drugače?

Moja osebna napoved je, da bo v naslednjih letih delež EV vozil 6-10% in nič več!

Določeni pa bodo še vedno razlagli, kako je bila Tesla oh in sploh, samo veliki so jo uničili, oz. da jo je naftna industrija uničila! :8)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

Machete ::

Moja napoved do leta 2028 bo naprodaj pol modelov hibridov četrt kalsičnih, četrt EV. Leta 2035 bo prelom v korist EV, ko bodo dosegli ca 50% tržnega deleža.

Tesla prednaročnik:

(lol v zrak pa spustil 5oo kil kemije v dimu :D)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

WarpedGone ::

ps: Tale tema je stara že več kot 10 let, pa so EV vozila še vedno nepomembna statistična napaka.


:)
What is there to worry about then?

Pejt hitr tolažt Hefete BMW, itd kako se brezveze sekirajo.
In brezveze pisarjo pisma kitajcem naj jim nehajo prepovedovat prodajo ICe.
In brezveze jamrajo kako bodo marže z EV nižje ipd, itd.

Naslednje leto takle čas tesla ne bo več sub 100.000 proizvajalec ampak sub 500.000 proizvajalec
Čez 5 let tesla ne bo več sub 500.000 proizvajalec ampak sub 5 M proizvajalec.
Čez 15 let tesla ne bo več sub 5M proizvajalec ampak sub 15 M proizvajalec.

VW bo po lastnih planih leta 2025 sub 3M proizvajalec (EV).
Kolk ICE vozil bodo še uspeli prodat leta 2025 je pa anybodies-guess. Edina sigurna reč je, da ne tolk kot letos.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Glede statistične napake .... rast je eksponentna, cca 60% letno.
štartaš s 1000 letno ... nič od nič
10 let kasneje si na 70.000 letno ... statistična napaka
5 let kasneje si na 700.000 letno ... kva?
5 let kasneje si na 7,5M letno ... hmmm
5 let kasneje si na 80M letno

Zakaj točno je leto 2017, 10 let kasneje ključna prelomna točka, ko se 60% rast konča? Ker bi so tko želel?
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

ps: Tale tema je stara že več kot 10 let, pa so EV vozila še vedno nepomembna statistična napaka.


:)
What is there to worry about then?

Pejt hitr tolažt Hefete BMW, itd kako se brezveze sekirajo.
In brezveze pisarjo pisma kitajcem naj jim nehajo prepovedovat prodajo ICe.
In brezveze jamrajo kako bodo marže z EV nižje ipd, itd.

Naslednje leto takle čas tesla ne bo več sub 100.000 proizvajalec ampak sub 500.000 proizvajalec
Čez 5 let tesla ne bo več sub 500.000 proizvajalec ampak sub 5 M proizvajalec.
Čez 15 let tesla ne bo več sub 5M proizvajalec ampak sub 15 M proizvajalec.

VW bo po lastnih planih leta 2025 sub 3M proizvajalec (EV).
Kolk ICE vozil bodo še uspeli prodat leta 2025 je pa anybodies-guess. Edina sigurna reč je, da ne tolk kot letos.


Bi bilo zanimivo si tale post shranit in pogledat, kdo je imel prav.

ps: Sam osebno ne poznam El Jefeta od BMW-ja ali VW-ja, tako da ga (ju) zelo težko tolažim, predvidevam pa, da ti osebno poznaš Elona.

Vsaj glede na to, da trdiš, kaj bo Tesla vse bila in kaj Elon misli.

WarpedGone ::

>> Bi bilo zanimivo si tale post shranit in pogledat, kdo je imel prav.
Tolk zanimivo kot je it par sto strani nazaj brat kako bo leta 2015 audi dal ven super EV.
Tesla svoje plane v osnovi presega (štartna ocena 25k Model S letno). Ostali pa ...
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

The National Transportation Safety Board has determined that a truck driver's failure to yield the right of way and a Tesla driver's inattention due to overreliance on vehicle automation are the probable cause of the fatal 7 May 2016, crash near Williston, Florida.


If automated vehicle control systems do not automatically restrict their own operation to conditions for which they were designed and are appropriate, the risk of driver misuse remains.


The way in which the Tesla "Autopilot" system monitored and responded to the driver's interaction with the steering wheel was not an effective method of ensuring driver engagement.


https://www.ntsb.gov/news/press-release...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jernejl ::

Tesla svoje plane v osnovi presega (štartna ocena 25k Model S letno). Ostali pa ...

... rušijo rekorde, iz meseca v mesec.

Unknown_001 ::

S teslo se ubadajo le ker je okoli nje ogromno pozornosti. Za pozornost se vsi grebejo.

Vedno je bolj zabavno za potoršnike če lahko z nekom delaš orimerjavo in uzput delaš reklamo zase.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

VW wants European industry to back push for EV battery cells

Volkswagen (VW) will expand its planned roll-out of electric cars to 80 models by 2025 from 30 a year ago and said it would need four times the capacity of Tesla's (TSLA.O) "gigafactory" to supply their batteries.


Kaj zdej, a LG in Samsung in kitajci ne bodo dovolj?
Država pomagej!
Zbogom in hvala za vse ribe

Truga ::

Bi blo kar hec, ce bi nemcija pomagala vw manj kot US pomaga tesli.

pegasus ::

A za avtonomna vozila že imamo kako namensko temo ali jih obdelujemo kar v tej?

Kakorkoli, čez lužo so ravnokar uvedli evolucijo na to področje. Povedano drugače, regulacija s strani države je postala prostovoljno priporočilo :D

Sedaj bom zagotovo s še večjim zanimanjem opazoval ta razvoj ;)

Truga ::

Yikes. To bo dizaster, uberjevi samovozicki ze delajo prekrske levo/desno da prisparajo 2 centa. :D

kow ::

@jernejl
Delujes ZELO preprican v svoj prav. Domnevam, da si lastis VW delnice, ki so trenutno ZELO poceni, ce mislis da se ne bo nic bistvenega spremenilo.

Okapi ::

Truga je izjavil:

Yikes. To bo dizaster, uberjevi samovozicki ze delajo prekrske levo/desno da prisparajo 2 centa. :D

To vse skupaj v resnici nima nič skupnega s pravimi samovozečimi avti, ampak samo z različnimi asistenčnimi sistemi. V avtu bo še vedno moral za volanom sedeti voznik z vozniškim izpitom, trezen.

Truga ::

self driving ni isto kot cruise control hth

Okapi ::

In? Povedati sem hotel, da odločitev, ali bo smel avto sam na cesto nikako ne bo prostovoljna. Ali da boš lahko zadaj pijan spal, ko te bo avto vozil domov. To bo še kako natančno regulirano. Čez 20+ let>:D

Truga ::

Uber ze ima self driving avte v nekaterih ameriskih mestih. No, je imel, dokler jim niso rekli da brez dovoljenja (tako kot so ga morali dobiti ostali) ne smejo srat. Zdej jim bojo zgleda spet pustili.

http://fortune.com/2017/02/26/uber-self...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

vostok_1 ::

Machete je izjavil:

http://www.motortrend.com/news/bmw-i-vi...


Haha, enkateri imate super smisel za humor, četudi se ga ne zavedate.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Okapi ::

Truga je izjavil:

Uber ze ima self driving avte v nekaterih ameriskih mestih. No, je imel, dokler jim niso rekli da brez dovoljenja (tako kot so ga morali dobiti ostali) ne smejo srat. Zdej jim bojo zgleda spet pustili.

http://fortune.com/2017/02/26/uber-self...
"Self driving", ne self driving. V vseh je za volanom voznik, trezen.

Okapi ::

Naslov tak: Alphabet's Self-Driving Cars to Get Their First Real Riders
Potem pa nekje na koncu prispevka:
Waymo is still moving cautiously. Chosen users for the Phoenix service will sit in passenger seats, and Waymo will put contractor or employee testers in the driver seat -- although Krafcik said the goal is to remove them eventually.

Truga ::

Ja, jasno. To so se vedno prototipi. Vedno je nekdo za volanom. Ampak avto se vozi samodejno.

Okapi ::

Ali pa en drug prispevek.

More recently Nissan has announced that it's waiting for final approval from an undisclosed London Council to put some real driverless cars into action. The trials, which are due to start shortly, will use a modified version of Nissan's LEAF electric car.

Ampak tako v nadaljevanju:
There will also be a driver on board at all times.


Ko bodo takšni "driverless" avti z vozniki za volanom naredili dovolj milijonov kilometrov brez napak, ki bi zahtevale posredovanje voznika, bodo čez nekaj let (recimo čez 5, če smo optimisti) dovolili nekaj testnim avtom, v katerih dejansko ne bo voznika (ampak bodo samo ves čas daljinsko nadzorovani) na cesto. In potem bo minilo še lepo vrsto let, da bodo v redno prodajo prišli avti, ki bodo smeli sami na cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Truga ::

Ja, saj tudi v avijonu so se vedno piloti ce se kaj zalomi. Kljub temu da avtopilot pot opravi bolje od pilota 100% leta 99.999% casa.

To da je not voznik se ne pomeni da avto ni self driving.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Gregor P ::

Letala vozijo po točno začrtani poti ... le ptice jim lahko prekrižajo pot :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Truga je izjavil:

Ja, saj tudi v avijonu so se vedno piloti ce se kaj zalomi. Kljub temu da avtopilot pot opravi bolje od pilota 100% leta 99.999% casa.

To da je not voznik se ne pomeni da avto ni self driving.
Seveda pomeni. "Self driving", in vse, kar si od tega obetajo, bo šele takrat, ko bo avto sam vozil, brez voznika. Ko boš lahko zadaj pijan spal. Ko bo avto otroke peljal v šolo. Ko bo tvoj avto vozil potnike, medtem ko boš ti v službi ali doma.

Dokler tega ne bo, bo vse skupaj samo bolj ali manj dobra pomoč vozniku, vožnja bo enostavnejša in varnejša, ampak način rabe avtov se pa ne bo čisto nič spremenil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Truga ::

Zadaj ne bos mogel spat pijan nikoli. Zadeve vcasih zatajijo, nekdo mora bit tam da pritisne bremzo ko zataji. Ce je to enkrat na 6 miljard kilometrov je pac enkrat na 6 miljard kilometrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Okapi ::

Povej to Musku. On pravi, da boš čez dve leti že lahko (če bodo zakonodajalci dovolili).
Elon Musk clarifies Tesla's plan for level 5 fully autonomous driving: 2 years away from sleeping in the car

https://electrek.co/2017/04/29/elon-mus...

Truga ::

V avtih bi se znalo to nekoc zgodit, ker ni 500 ljudi not tko kot v avijonih/vlakih. Dvomim, sicer.

hammock ::

Truga je izjavil:

Zadaj ne bos mogel spat pijan nikoli. Zadeve vcasih zatajijo, nekdo mora bit tam da pritisne bremzo ko zataji. Ce je to enkrat na 6 miljard kilometrov je pac enkrat na 6 miljard kilometrov.

Samovozni avo, ki se zaleti na 6 milijonov kilometrov vzamem takoj, kaj sele 1000x varnejsega.

Nikec3 ::

https://www.instagram.com/p/BZAznHXAMzg...

Tesla electric super heavy duty Semi unveil on Oct 26th at our design studio in Hawthorne, California. It's a beast.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

Bojda slikce nič ne štejejo, slišim tu :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Kolk štejejo Audijevi koncepti iz 2010?
Kolk štejejo Audijevi koncepti iz 2011?
Kolk štejejo Audijevi koncepti iz 2012?
Kolk štejejo Audijevi koncepti iz 2013?
Kolk štejejo Audijevi koncepti iz 2014?
Kolk štejejo Audijevi koncepti iz 2015?
Kolk štejejo Audijevi koncepti iz 2016?
Kolk štejejo Audijevi koncepti od letos?

Kolk šteje Teslin koncept Model S iz 2010, ki se naj bi začeli prodajat 2012? Kar se tudi je.
Track record, my firend, track record.

Ni problem samo morebitna zamuda, problem je šitload konceptov od keterij je prodajo končnim kupcem ugledalo 0,0 (nič cela nič) primerkov.

Dost žalostjo da je treba to naglas pisat, da niste sposobni sami videt kaj se dogaja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Kaj a da potrošniki (v glavnem) ne moremo kupiti konceptov? Meni se nekako zdi to logično samo po sebi. Predvidevam pa, da je kakšna rešitev iz konceptov prešla tudi v serijska vozila, ali ne?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

vostok_1 ::

Gregor P je izjavil:

Kaj a da potrošniki (v glavnem) ne moremo kupiti konceptov? Meni se nekako zdi to logično samo po sebi. Predvidevam pa, da je kakšna rešitev iz konceptov prešla tudi v serijska vozila, ali ne?


Saj ti pravi warpi. On čaka že od 2010, da bi kupil audija.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

DamijanD ::

V bistvu se je potrebno vprašati zakaj ostali ostajajo pri konceptih?
- Ker ne znajo narediti dobrega EV (na to po moje cilja W1)
- ali ker mislijo, da še ni prišel čas za to oz. ker imajo večji dobiček pri ICE (imho je pri večini to pravi razlog. Kar je v bistvu žalostno, da je dobiček glavno merilo, ne pa recimo zdravje človeka/uporabnikov... )
««
441 / 1132
»»