» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
410 / 1131
»»

WarpedGone ::

Kaj vse je kdo skril je stvar ugibanj.

Fakt je, da je Chevron kupil patent za večje NiMH baterije in z njim ~20 let delal - nič. S tem je dosegel, da so tudi drugi s tem baterijam delal nič.

Ni vse zarota, kar ne pomeni da čisto nič ni zarota.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Spajky je izjavil:

Ponavadi rabi desetletja, da stvari pridejo na dan (če), razen kakšnih "žvižgačev", ki kaj izvalijo v javnost, tudi za ceno svoje prihodnosti ala Snowden.
... ok kdo res tega ni vedel, kar je povedal Snowden (s tem mislim res vedel, ne da naj bi bila neka teorija zarote, ali samo mislil, da je zgolj mogoče)? Edino morda nismo vedeli vseh detajlov, kako se recimo imenuje kakšen projekt. Vse ostalo pa je bilo vsem znano že desetletja (sploh pa raznim državnim oblastem, pristojnim službam, ki so večinoma itak vsaj delno pri tem sodelovale). Sploh je bil zanimivo gledati EU politike, ki so se delali neumne:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gregor P ::

Evropska komisarka Violeta Bulc:
Ocenjuje se, da bo do leta 2035 na svetovnih cestah 21 milijonov samovozečih vozil. Če vključimo še letala in ladje, bodo vse vrste avtonomnih vozil predstavljale ogromno informacij in podatkov, ki jih bo treba obdelati. Torej, prihodnost digitalizacije / informatizacije prometa bo vedno bolj nepredvidljiva.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Unknown_001 je izjavil:

Lol ja sevede. Na vodo :)


Saracasm detektor crknu? :)

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Lol ja sevede. Na vodo :)


Saracasm detektor crknu? :)


Pa ni blo mišljen zate. ;)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

Gregor P je izjavil:

Evropska komisarka Violeta Bulc:
Ocenjuje se, da bo do leta 2035 na svetovnih cestah 21 milijonov samovozečih vozil. Če vključimo še letala in ladje, bodo vse vrste avtonomnih vozil predstavljale ogromno informacij in podatkov, ki jih bo treba obdelati. Torej, prihodnost digitalizacije / informatizacije prometa bo vedno bolj nepredvidljiva.


A ni smešno, le par let nazaj se je AP slišal bolj kot ne sci-fi. Ko je tesla primla zadevo v roke, pa politiki so že vsi neki poznavalci.
Funny.

Sicer a bo kaj z tistim C2C omrežjem o katerem se je govorilo?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

Mogoce je pa Violeta prebrala celo tole temo in mal linke preklikala? Nemogoce? :)

Unknown_001 ::

BigWhale je izjavil:

Mogoce je pa Violeta prebrala celo tole temo in mal linke preklikala? Nemogoce? :)


Si morte mislif da bi ena javna forumska razorava lahko vplivala na politiko?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gregor P ::

Jaz vsekakor si 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Tesla Said Close to Agreeing on Plan for China Production

The agreement with the city of Shanghai would allow Tesla to build facilities in its Lingang development zone and could come as soon as this week, said the people, who asked not to be identified because the negotiations are private. Details are being finalized and the timing of the announcement could change. Tesla would need to set up a joint venture with at least one local partner under existing rules and it isn't immediately clear who that would be.


Tencent ...

Representatives for Tesla at the company's headquarters in Palo Alto, California, didn't immediately respond to requests for comment. A spokesman for Lingang didn't answer calls to his mobile phone.


Prejšnje podobne govorice, so hitro zanikali, sedaj pa tišina.
Odštevamo minute do javne objave dogovora.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Lattner je zapustil Teslo. :(

Okapi ::

Mogoče je Musku rekel, da se model 3 še ne bo znal sam na servis zapeljati.>:D

Unknown_001 ::

Mislim da je ugotovil da bo pri konkurenci bolje cenjen (beri plačan)

Tesla kolikor se imajo za Hi Tech firmo med konkurenti plačuje slabše poleg tega pa še nenormalno pritiska zaradi dobavnih rokov. Sploh pri Space X programu. Kdor ima možnost bolje da gre v Reyethon, Airbus, LM ipd. Firme. Dolgoročno nudijo tudi stabilno okolje plus manj pritiskajo na zaposlene.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Lattner je zapustil Teslo. :(

Lattner:
Turns out that Tesla isn't a good fit for me after all. I'm interested to hear about interesting roles for a seasoned engineering leader!

Bi reku, da je Lattner dobil brco v rit.

Zamenjava ne zgleda švoh:
Tesla hires prominent A.I. researcher as Autopilot chief Lattner leaves
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

Meh :)

Meanwhile drugod.
http://www.lockheedmartin.com/us/produc...

Res je da je primarno razvoj za vojsko ampak temu se res lahko reče avtonomnost. Sistem je daleč pred Teslo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Kje prodajajo, kolk je cena?

Unobtanium.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Kje prodajajo, kolk je cena?

Unobtanium.


Vojska vojska. So večji denarji notri kot v civilnem programu. Ga pa tudi imajo. Čez čas bo tudi v civilno rabo prišlo, ampak kot že končan izdelek.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

In other news: New Tesla Model S hypermiling record: over 900 km (560 miles) on a single charge
Rekord dosežen z P100D. Teorija zahteva da bi se 'navaden' 100D moral odrezat še za dlako bolje, zarad nekaj nižje teže.



Čez čas

Čez čas boš ti mrtu.
Uporabno je to kaj se da dobit za časa aktivnega živlenja.
Tle je teslin AP1 še vedno daleč pred vso komercialno konkurenco.
Teslin AP2 pa prihaja na cca ekvivalent.

VOjaške in akademske distrakcije so samo onaniranje.
Vprašaj BMW kaj ti lahko ponudi danes.

Nula.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

Si spet pozabil vzeti tablete?

Stvar je že v uporabi. Edini ki tukaj onanairajo so ironično Teslini privrženci.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

xxxul ::

hmm, vidim nek znimiv trend tukaj:
Čez čas Tesla = vizionarstvo
Čez čas vse ostalo = Teslo
Tesla=Teslo?

Unknown_001 ::

xxxul je izjavil:

hmm, vidim nek znimiv trend tukaj:
Čez čas Tesla = vizionarstvo
Čez čas vse ostalo = Teslo
Tesla=Teslo?


Glavna referenca za vasko "argumentirano" debato je pa nek jeben forum, k je bil posebej požegnan s strani ustanovitelja teme.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Stvar je že v uporabi.


Če si nepismen, pol lahk kej tazga verjameš, ja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Stvar je že v uporabi.


Če si nepismen, pol lahk kej tazga verjameš, ja.

http://www.army-technology.com/news/new...

AMAS je že kar nekaj časa prisoten.

http://www.militaryaerospace.com/articl...

"The Army also is implementing AMAS in various stages onto a number of logistics vehicles," Zinecker continues. "So far, we have integrated AMAS into eight different vehicle types. The next step is for the Army to select one of those and retrofit it onto those vehicles. The Army is still deciding what level of AMAS to put on those heavy vehicles, from simple driver warning systems to driver-assist systems to leader-follower to fully autonomous capabilities."
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

kow ::

Pravkar si z linki dokazal, da stvar ni v uporabi :D

Unknown_001 ::

kow je izjavil:

Pravkar si z linki dokazal, da stvar ni v uporabi :D


Well F* it then !

At least... stvari se premikajo. Moj point je bil samo pokazat kaj počno drugje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Cat is outta the bag, GF3 bo na kitajski, kopija GF1, Shanghai, Lingang:


1. Negotiation started 2 years ago
2. All along Tesla had asked too much to reach an agreement with the Shanghai Government, until now
3. The production will be equivalent to that of Gigafactory 1 in Nevada.
4. The joint venture partner will be a state-owned enterprise (SOE), which is not a conventional auto manufacturer
5. An extra benefit to joint venture with an SOE is that there should have no issue of raising capital
6. The joint venture can sell lots of "new energy credit" to other passenger vehicle manufacturers who do not have enough credit, as the new energy credit is required to be 8%, 10%, 12% for 2018, 2019, 2020, respectively for passenger vehicle manufacturers.
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

Fora


Elaphe, slovenci se rinemo počas notri.
http://in-wheel.com/
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

LuiIII ::

Medtem pa na Švedskem ugotavljajo, da so EV z večjimi baterijami vse prej kot ekološko smela odločitev.
No morda bo pa bolje čez pet let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LuiIII ()

mihagr ::

@LuiIII
Sedaj si me pa zmedel. Do sedaj sem verjel, kar je napisal WarpedOne, saj veš,
o Tesli in EV-jih nasplošno, zdaj sem pa v dvomih o nakupu Leaf-a. Tri leta vožnje z navadnim ICE, da zasmradim toliko kot baterija v Leaf-u. Hm,hm.

Unknown_001 ::

Pa saj to z baterijam ni nobena novost. Le ne izpostavlja se tega ker... zdaj je moderno da si za. Nisem proti napredku da se razumemo ampak če se že delajo spremembe zaradi okolja, naj se upošteva celotna bilanca. Na pa da pod pretvezo ustvarijo nek trg ki na koncu onesnažuje še bolj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

LuiIII ::

Če nekako povzamem je zadeva glede EV trenutno taka:
- proizvodnja vozil in baterij je zaradi obsega še vedno ekološko (energetsko) dražja kot ICE vozil
- proizvodnja energenta (elektrike) bo še nekaj časa odvisna od fosilnih goriv (premog) in nikakor ni "čista"
- gostota shranjevanja električne energije ne omogoča primerljivih dosegov razen v robnih pogojih
- trenutna proizvodnja električne energije in konfiguracija distribucijskih omrežij ne omogoča visokega deleža EV v prometu
Glede na ta dejstva napovedujem, da se bo preboj z EV zgodil predvsem v mestnem in primestnem prometu, ko bodo shared avtonomna EV omogočala višje izkoristke voženj. Kdaj? Čez 8 let.

Unknown_001 ::

@Luilll

Ja tako nekako. Cca 10 let rabi noviteta da se nekako prime in postane nek standard za svoj namen rabe.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Okapi ::

LuiIII je izjavil:

Glede na ta dejstva napovedujem, da se bo preboj z EV zgodil predvsem v mestnem in primestnem prometu, ko bodo shared avtonomna EV omogočala višje izkoristke voženj. Kdaj? Čez 8 let.

Bolj čez 20 let.

-valvoline- ::

Okapi je izjavil:

LuiIII je izjavil:

Glede na ta dejstva napovedujem, da se bo preboj z EV zgodil predvsem v mestnem in primestnem prometu, ko bodo shared avtonomna EV omogočala višje izkoristke voženj. Kdaj? Čez 8 let.

Bolj čez 20 let.

v slovenijo nikoli

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

-valvoline- je izjavil:

Okapi je izjavil:

LuiIII je izjavil:

Glede na ta dejstva napovedujem, da se bo preboj z EV zgodil predvsem v mestnem in primestnem prometu, ko bodo shared avtonomna EV omogočala višje izkoristke voženj. Kdaj? Čez 8 let.

Bolj čez 20 let.

v slovenijo nikoli


Baje 30 februarja naslednje leto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BigWhale ::

Vi se norcujete, WarpedOne ma pa ze business plan, kako bo avto sluzil namesto njega. Na konc se boste pa vi vozil z njegovim avtom.

vostok_1 ::

Don't care. Če za 2 evra naredim 10km bo mi super.

PS. C02 ni onesnaževalec. Jebe se meni, če ga baterija več spusti.
Onesnaževalec je tisti arzenik, kadmij, svinec itd. ki ga dihaš ko gre dizel mimo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

BigWhale ::

No ja, tud prevec CO2 ni fajn. Vpras veneriane. Aja ne mors, k so mrtvi. Never mind. :>

vostok_1 ::

Na Zemlji ne more bit več CO2ja, kot v količini, katero je že doživela. Obdobje ko je vse bilo 3x večje kot sedaj.
Da bi Zemlja postala venera je škoda zapravljati besed.

CO2 je živilo za našo največjo biomaso...rastline, od katerih je vse ostalo odvisno.
Zemlja je baje trenutno bolj zelena kot v dokumentirani zgodovini. Vse na račun povečanega CO2 ja v atmosferi, ki ga rastline pridno požirajo.

Kriminal je, da za vašo leno rit, vpalite in grejete dizla za it po štruco kruha, sami.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Unknown_001 ::

Če bi malo razmišljal bi lahko vedel da je ogrevanje sodobnega avtomobila na mestu ena ogromna bedarija. To se je mogoče včasih zaradi vplinjačev počelo, danes pa imaš v vseh avtomobilih mlajših od 20 let elektronsko krmiljen vbrizg pod tlakom. Avto se med "ogrevanjem" segreje počasneje kot ob zmerni vožnji. Poleg tega posledično med laufanjem v "leru" narediš več škode plus razmetavaš z gorivom.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Segrevanje ne pomeni na mestu, ampak velika večina folka im amax 10 min v eno smer do prve trgovine. V tem času pride avto ravno na delovno temperaturo pa ga že ugasneš. Da ne govorimo o katalizatorjih.

Skratka kriminal if you ask me.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Na Zemlji ne more bit več CO2ja, kot v količini, katero je že doživela. Obdobje ko je vse bilo 3x večje kot sedaj.
Da bi Zemlja postala venera je škoda zapravljati besed.


Ne more? A ker si ti tko reku? :)

vostok_1 ::

Ker ga ni. Vsaj v obliki ki ga lahko izločimo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

svit ::

Kakšna bikova moda je ta švedska raziskava IMO. Da povzamem glavno nit članka, avtor(ji) ugotavljajo, da je proizvodnja baterij energetsko intenzivna (kar 80% CO2 se pridobi pri proizvodnji baterije), nato seštevajo še proizveden CO2 pri samem generiranju elektrike (kao elektriko pridobivamo iz fosilnih goriv) in na koncu to primerjajo z izpusti ICE vozila. In seveda ugotovijo, da bi moral za isto količino CO2 ICE avto voziti še dodatnih 8 let, da se izenači z BEV avtomobilom.

Želel bi si "fer" primerjave med obema tehnologijama v smislu, če se za okoljski odtis za BEV vzame vse deležnike, ki proizvajajo CO2 (ekstracija rudnin, proizvodnja avtomobila, proizvodnja elektrike), potem je nujno potrebno tudi pri ICE upoštevati iste deležnike.

Nikjer v tej raziskavi nisem zasledil, da so tudi za ICE avtomobil naredili enak izračun. Npr.: ekstracija nafte (koliko CO2 to prinese v izračun), količina CO2, ki se proizvede v rafinerijah (nafto je treba predelati v bencin/diesel, pri tem pa se porabi ogromno elektrike), količina CO2, ki se proizvede pri proizvodnji avtomobila in šele na koncu še CO2, ki se generira pri izgorevanju nafte/bencina v avtomobilu.

Če vzameš samo zadnji člen izračuna za ICE vozila in ga primerjaš s celotno verigo pri BEV, boš seveda ugotovil, da ICE vozilo potrebuje še dodatnih 7 let, da se "izravna" z BEV. Če pa nato še izjaviš, da je BEV "tam tam" z ICE glede ekološkosti , potem jaz temu pravim nepošten/zavajajoč/propagandni članek oziroma raziskava.
Ni ideje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svit ()

WarpedGone ::

Dokler ni v istih mediji objavljenih raziskav kako se avtomatski menjalnik ne splača, kako se klima ne splača, kako se sončna streha ne splača, kako se šibedah ne splača, kako se lederzici ne splačajo, kako se ogrevanje zicev ne splača, kako se metalna farba ne splača, kako se lite felge ne splačajo, kako se 21 colske nizkoprifilne gume ne splačajo, kako se temne šipe ne splačajo, kako se ogrevan volan ne splača, kako se XYZ fičer avtoane splača, se mi prosim skinite s k****a takšnimi onaniranji.

EV pogon je enostavno boljši.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

specing ::

Očitno so pri ZPS tudi prepričani, da je v izpustih le $CO_2$ in da ta onesnažuje.

Grey ::

vostok_1 je izjavil:

Don't care. Če za 2 evra naredim 10km bo mi super.

PS. C02 ni onesnaževalec. Jebe se meni, če ga baterija več spusti.
Onesnaževalec je tisti arzenik, kadmij, svinec itd. ki ga dihaš ko gre dizel mimo.

Popravek:
Ko gresta sodobni bencinar brez GPF in dizel brez DPF mimo.

Ne bit hinavski.

hammock ::

Grey je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Don't care. Če za 2 evra naredim 10km bo mi super.

PS. C02 ni onesnaževalec. Jebe se meni, če ga baterija več spusti.
Onesnaževalec je tisti arzenik, kadmij, svinec itd. ki ga dihaš ko gre dizel mimo.

Popravek:
Ko gresta sodobni bencinar brez GPF in dizel brez DPF mimo.

Ne bit hinavski.


Ko gre sodobni dizel brez odstranjenega DPF mimo. Ker ta nacionalni sport v Slo iz nekega razloga se vedno ni kazniv.

WarpedGone ::

Jutranji LOL
Zbogom in hvala za vse ribe
««
410 / 1131
»»