Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Ampak bol pomemna stvar za prihodnost so delovna mesta, mnogo njih:
Tesla plans to choose location for 'Gigafactory 2' in Europe next year, will produce both batteries and cars
Sam ena reč je sigurna: propadlih proizvajalcev in njihovih blagovnih znamk ne bodo kupili ... ker bi s tem nase prevzeli vse obstoječe pogodbe s sindikati, zastopniki, dobavitelji ipd. Bodo pa kupl kakšno propadlo prazno fabriko, tolk da ni treba vse iz nule delat, če ni nujno.
Tesla plans to choose location for 'Gigafactory 2' in Europe next year, will produce both batteries and cars
Tesla CEO Elon Musk and CTO JB Straubel are in Germany today to announce the acquisition of a German engineering group, Grohmann Engineering. Following the announcement, they held a press conference during which Musk emphasised that Tesla is planning "significant investments" in Germany and the conversation quickly moved to Tesla not only investing in engineering in Europe, but also in production.
Musk confirmed that Tesla plans to choose a location for 'Gigafactory 2' in Europe next year and he added that the factory will combine both the production of batteries and complete cars
"It is quite a significant scaling up of the rate because we are going from 100,000 cars a year to 600,000 cars a year in a very short period of time."
"There's no question that long-term Tesla will have at least one - and maybe two or three - vehicle and battery factory locations in Europe."
Sam ena reč je sigurna: propadlih proizvajalcev in njihovih blagovnih znamk ne bodo kupili ... ker bi s tem nase prevzeli vse obstoječe pogodbe s sindikati, zastopniki, dobavitelji ipd. Bodo pa kupl kakšno propadlo prazno fabriko, tolk da ni treba vse iz nule delat, če ni nujno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Shegevara ::
Ok haha, citiranje in sledenje debati je F-A-I-L, ni treba tako ostro reagirat, vendarle sem imel pravega avtorja v mislih, mislim da je to glavno.
BigWhale, avtor "WrapedOne-jevega" citata vendarle si, torej je povsem logično, da človek v tem primeru razume tvojo trditev kot: "tesla se laže".
@WrapedONe
>Ljudje, ki so avto že kupili in ljudje, ki ga bodo naročili do konca leta...
To sploh ni point. Govoril sem o tem, da če bi Tesla bila res tako nadčloveško pravična firma, bi morda lahko naznanili od vsega začetka, da imajo "free-charging" planirano le za omejeno število prodanih produktov. Glede na to, da se je ta akcija končala že leta 2016 sem skoraj prepričan, da so že ob oznanitvi super-chargerjev vedeli, da akcija še zdaleč ni dolgoročna.
Ne trdim, da so se lagali, govorim o "belih lažeh". Malo so zamolčali in sem prepričan, da nisem edini, ki ga je presenetilo, da bodo morali že tako kmalu močno "razredčiti" privlačnost te obljube.
In za božjo voljo, malo se sprosti, ti bo koristilo, ne tako napadat vsakega s komur se ne strinjaš.
BigWhale, avtor "WrapedOne-jevega" citata vendarle si, torej je povsem logično, da človek v tem primeru razume tvojo trditev kot: "tesla se laže".
@WrapedONe
>Ljudje, ki so avto že kupili in ljudje, ki ga bodo naročili do konca leta...
To sploh ni point. Govoril sem o tem, da če bi Tesla bila res tako nadčloveško pravična firma, bi morda lahko naznanili od vsega začetka, da imajo "free-charging" planirano le za omejeno število prodanih produktov. Glede na to, da se je ta akcija končala že leta 2016 sem skoraj prepričan, da so že ob oznanitvi super-chargerjev vedeli, da akcija še zdaleč ni dolgoročna.
Ne trdim, da so se lagali, govorim o "belih lažeh". Malo so zamolčali in sem prepričan, da nisem edini, ki ga je presenetilo, da bodo morali že tako kmalu močno "razredčiti" privlačnost te obljube.
In za božjo voljo, malo se sprosti, ti bo koristilo, ne tako napadat vsakega s komur se ne strinjaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Shegevara ()
WarpedGone ::
To sploh ni point. Govoril sem o tem, da če bi Tesla bila res tako nadčloveško pravična firma, bi morda lahko naznanili od vsega začetka, da imajo "free-charging" planirano le za omejeno število prodanih produktov.
Kaj točno se spremeni za obstoječe lastnike teh vozil?
Zbogom in hvala za vse ribe
Shegevara ::
WarpedGone je izjavil:
To sploh ni point. Govoril sem o tem, da če bi Tesla bila res tako nadčloveško pravična firma, bi morda lahko naznanili od vsega začetka, da imajo "free-charging" planirano le za omejeno število prodanih produktov.
Kaj točno se spremeni za obstoječe lastnike teh vozil?
Če se zapelješ v BTC kdaj na kakšno razprodajo, bo povsod nalepljeno "-50% na gorsko obutev" (naprimer) in nekje zraven ponavadi piše: "akcija velja do razprodaje zalog".
Edino kar bi jaz pričakoval je neko podobno opozorilo še pri tesli, kadar se je oznanjevalo superchargerje in zastonjskost polnenja, če seveda govorimo o svetniško dobri tesli.
Vem, da ni noben trenuten lastnik za karkoli prikrajšan, se pa vedno lahko najde kakšen človek, ki je eno leto zbiral denar, da bo lahko prihodnje leto nabavil Teslo prav zaradi zastonjskega varčevanja in ni pričakoval, da bodo določene prioritete s časom ukinjene. Bodo njihovi avtomobili zato kaj cenejši? Dvomim.
WarpedGone ::
Vem, da ni noben trenuten lastnik za karkoli prikrajšan, se pa vedno lahko najde kakšen človek, ki je eno leto zbiral denar, da bo lahko prihodnje leto nabavil Teslo prav zaradi zastonjskega varčevanja in ni pričakoval, da bodo določene prioritete s časom ukinjene. Bodo njihovi avtomobili zato kaj cenejši? Dvomim.
Si kdaj pogledal kako zgleda nakup tesle? Poskusi za vajo. Boš bolje razumel da streljaš kozle.
Avtomobilske nagrade so itak čist brezveze, sploh če zmaga tesla, in dvakrat brezveze če zmaga: Model X Wins the Golden Steering Wheel. In trikrat brezveze, če zmaga na nemških tleh: autobild.de - Sieger bei den großen SUVs. Kandidati so bili: Tesla Model X, Ford Edge, Skoda Kodiaq, Cadillac XT5, Jaguar F-Pace, Lexus RX, Maserati Levante
Beim Model X machen nicht nur die Flügeltüren was her. Auch der Innenraum mit seiner futuristischen Optik und Technik konnte überzeugen. Der Antrieb sammelte kräftig Punkte, weil er fast lautlos ist und mit maximal 469 PS bis zu 250 km/h schnell. Das beeindruckt auch bei einem Elektroauto
Definicija halo car
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Kje so našli te SUV-je?!? To so se pa ekstra potrudili
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Shegevara ::
WarpedGone je izjavil:
Vem, da ni noben trenuten lastnik za karkoli prikrajšan, se pa vedno lahko najde kakšen človek, ki je eno leto zbiral denar, da bo lahko prihodnje leto nabavil Teslo prav zaradi zastonjskega varčevanja in ni pričakoval, da bodo določene prioritete s časom ukinjene. Bodo njihovi avtomobili zato kaj cenejši? Dvomim.
Si kdaj pogledal kako zgleda nakup tesle? Poskusi za vajo. Boš bolje razumel da streljaš kozle.
Kaj ima to sploh skupnega z mojim komentarjem?
In še enkrat, nihče ni zares mislil, da bo trajalo večno, tu gre se za princip in če tega ne razumeš se ne mislim več pregovarjat.
fpbs ::
Fisker will challenge Tesla with its own high-end electric car:
http://www.stuff.co.nz/motoring/news/86...
"We have a secret battery plant, somewhere in California, that is already producing the new cells," Fisker said. "No one knows where it is. Very few people on my team are allowed to visit it."
http://www.stuff.co.nz/motoring/news/86...
Nikec3 ::
Fisker will challenge Tesla with its own high-end electric car:
"We have a secret battery plant, somewhere in California, that is already producing the new cells," Fisker said. "No one knows where it is. Very few people on my team are allowed to visit it."
http://www.stuff.co.nz/motoring/news/86...
Hahahahaa. Muhahahaha. Ta človek je izgubil stik z realnostjo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
Mislim "secret battery plant" LOL
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
Kaj ima to sploh skupnega z mojim komentarjem?
Čisto vse .. ljudjem, ki so resno razmišljal o nakupu, je kristalno jasno kaj dobijo za svoj denar: free long range travel.
In to bodo dobili tudi v prihodnje.
... se pa vedno lahko najde kakšen človek, ki je eno leto zbiral denar, da bo lahko prihodnje leto nabavil Teslo prav zaradi zastonjskega varčevanja in ni pričakoval, da bodo določene prioritete s časom ukinjene.
Napačna pričakovanja tipično rodijo pekočo ritko. Če si z "free long range travel" razumel dnevno zastonj filanje na lokalnem SC, si pač narobe razumel. Za lastne napake najprej odgovarjaš sam.
Sprememba bo odrezala ravno takšne 'free-loaderje', ki so sistem zlorabljal za dnevno filanje. Po spremembi ne bo razlogov, da SCji ne stojijo tudi v središčih večjih mest oz. blizu večjih koncetracij prebivalstva, ki bi se šlepala na zastonj energijo.
Za občasne daljše poti, bo pa filanje še vedno brezplačno, ranga 2000km vsako leto.
Zbogom in hvala za vse ribe
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
J.McLane ::
Tesli se bomo lahko zahvalili, da bom lahko kupil električno Toyoto, enako kot se zahvalim Applu, da imam lahko Android phone
Glede samovozečih avtov, verjamem da bomo hitro imeli avto, ki bo sam odpeljal v naprej določene odseke, za katere bo garantiral označbe in infrastrukturo vzdrževalec (npr. DARS na AC), zelo veliko vode bo pa preteklo ko se bodo avtomobili vozili naokrog sami po vseh cestah.
Glede samovozečih avtov, verjamem da bomo hitro imeli avto, ki bo sam odpeljal v naprej določene odseke, za katere bo garantiral označbe in infrastrukturo vzdrževalec (npr. DARS na AC), zelo veliko vode bo pa preteklo ko se bodo avtomobili vozili naokrog sami po vseh cestah.
WarpedGone ::
Tesli se bomo lahko zahvalili, da bom lahko kupil električno Toyoto, enako kot se zahvalim Applu, da imam lahko Android phone
To si zgruntal šele danes?
Our goal when we created Tesla a decade ago was the same as it is today: to accelerate the advent of sustainable transport by bringing compelling mass market electric cars to market as soon as possible.
Sam ne se preveč hitro veselit električne Toyote. Zna še mal potrajat, manj kot bi trajalo brez tesle ampak vseeno bo še treba čakat.
ko se bodo avtomobili vozili naokrog sami po vseh cestah.
Reset your expactations. 120 let nazaj je veljalo:
Glede avtov, verjamem da bomo hitro imeli avto, ki bo sam odpeljal v naprej določene odseke, za katere bomo vnaprej zgradili posebne površine (ceste), zelo veliko vode bo pa preteklo ko se bodo avtomobili vozili naokrog sami po vseh kopnih površinah (kar lahko konji počnejo sedaj).
Zakaj točno bi moral samovozeč avto bit sposoben točno enake vožnje po točno enakih cesta (in kolovizih, makadamih, ...) kot je tega sposoben človek?
In v točno enakih 'nemogočih' pogojih i.e. hud snežni metež, nesplužena cesta, trda megla brez vidljivosti ipd.?
Ni mu treba. od njega se zahteva samo da dovolj zanesljivo oceni ali je sposoben sam peljat in če ni, se varno ustavi.
In od njega se zahteva da oceni ali od točke A do točke B obstaja nabor cest po katerih lahko pelje sam. Če ne, se varno ustavi.
Samovozeč avto ni avtomatiziran človek ampak samovozeč avto.
Zbogom in hvala za vse ribe
fpbs ::
Toyota se je motila:
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
Toyota se ni nič motila, samo s hibridi so nekoilko podaljšali proizvodnjo ICEjev. Po opuščanju ICEjev in proizvodnji EVejev bo sledilo odpuščanje delavcev. To čaka vse velike proizvajalce avtomobilov.
J.McLane ::
Hibridi bodo v prihodnje edini sprejemljivi ICE avti, večji problem bodo imeli tisti, ki hočejo hibridizacijo kar preskočit na BEV (VW).
Cestna infrastruktura danes ni primerna za samovozeča vozila, že banalen znak za omejitev hitrosti, da tega kako cestarji postavijo gradišča raje ne bom govoril. V Avstriji na AC, so lepo v nemščini napisali na tablo nekaj v smislu "talne oznake ne veljajo, veljajo stožci" bo avto z OCR sparsal kaj piše na tabli in to tudi razumel?
Ni treba veliko da se vse to prilagodi, ampak v Sloveniji bo to vseeno trajalo desetletja.
Cestna infrastruktura danes ni primerna za samovozeča vozila, že banalen znak za omejitev hitrosti, da tega kako cestarji postavijo gradišča raje ne bom govoril. V Avstriji na AC, so lepo v nemščini napisali na tablo nekaj v smislu "talne oznake ne veljajo, veljajo stožci" bo avto z OCR sparsal kaj piše na tabli in to tudi razumel?
Ni treba veliko da se vse to prilagodi, ampak v Sloveniji bo to vseeno trajalo desetletja.
jernejl ::
Ni mu treba. od njega se zahteva samo da dovolj zanesljivo oceni ali je sposoben sam peljat in če ni, se varno ustavi.
Potem ni več samovozeč avto, ampak kvečjemu samostoječ.
Stoletna naglušna starka brez izpita ne bo mogla s takim avtom sama na obisk k sestrični in tudi otrok ne sam k babici na počitnice, če se bo avto v megli ali snežnem metežu kar ustavil sredi ničesar in pustil potnike umreti od mraza.
Še vedno bo rabil volan in voznika z izpitom.
Logično je od napredka pričakovati, da se bomo lahko peljali v razmerah, v kakršnih se danes ne moremo. Ne pa, da bomo stali v razmerah, v kakršnih se danes lahko peljemo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
J.McLane ::
OK, potem smo sklepčni, da avtov brez voznika še ne bo zelo dolgo časa (Tesla bo verjetno rekla, da je za to potreben spet nov hardware). Težko je napovedovat, bo pa praksa pokazala kaj vse je mogoče, pustimo se presenetiti.
WarpedGone ::
Potem ni več samovozeč avto, ampak kvečjemu samostoječ.
Točno enaka zahteva je tudi pred človeškimi vozniki. Žal smo človeški vozniki prevečkrat nesposobni ocenit svojo lastno nesposobnost za vožnjo in ustavit.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Muskovi verniki so prepričani, da bo trojka v prostem času sama okoli pobirala potnike in odplačevala kredit.
WarpedGone ::
(Tesla bo verjetno rekla, da je za to potreben spet nov hardware)
Lahko se izkaže da je v Titan X čipu še vedno premalo CPU moči.
Človeku zadostujeta dve premični kameri, ki sta približno sposobni ocenit globino, in dva precej zanič mikrofrona. Ma pa na razpolago precej močno nevronsko mrežo za procesiranje teh dveh slik in nekaj malega zvoka.
Zakaj 360stopinjska slika, par radarjev in še senzorjev bližine nebi bilo dovolj inputa si mal težko predstavljam.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
V bistvu tudi kamera ni zares potrebna, da človek lahko oceni globino.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
thramos ::
Logično je od napredka pričakovati, da se bomo lahko peljali v razmerah, v kakršnih se danes ne moremo. Ne pa, da bomo stali v razmerah, v kakršnih se danes lahko peljemo.
V takšnih razmerah, bomo še naprej peljali sami, ne pa stali. Če bo avto vozil sam v preostalih recimo 90 %, je po mojem to fantastičen napredek.
J.McLane ::
Zato ker bo robot 100% ziheraš, človek pa ponoči v nalivu gre tudi kdaj malo na pamet ali po intuiciji in posledično zbije pešca v črnem plašču. Pa ne glede na ves hardware človeški možgani tudi enega neumnega osebka za nekatere situacije delujejo mnogokrat bolje kot katerokoli stroj, seveda bo tudi stroj kdaj deloval veliko bolje. Ampak ljudem se bodo vzroki za nesreče samovozečih vozil zdeli skrajno neumni in dokler bodo take situacije obstajala bo self-driving pač omejen na neke specifične "varovane" odseke.
Shegevara ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj ima to sploh skupnega z mojim komentarjem?
Čisto vse .. ljudjem, ki so resno razmišljal o nakupu, je kristalno jasno kaj dobijo za svoj denar: free long range travel.
In to bodo dobili tudi v prihodnje.
... se pa vedno lahko najde kakšen človek, ki je eno leto zbiral denar, da bo lahko prihodnje leto nabavil Teslo prav zaradi zastonjskega varčevanja in ni pričakoval, da bodo določene prioritete s časom ukinjene.
Napačna pričakovanja tipično rodijo pekočo ritko. Če si z "free long range travel" razumel dnevno zastonj filanje na lokalnem SC, si pač narobe razumel. Za lastne napake najprej odgovarjaš sam.
Sprememba bo odrezala ravno takšne 'free-loaderje', ki so sistem zlorabljal za dnevno filanje. Po spremembi ne bo razlogov, da SCji ne stojijo tudi v središčih večjih mest oz. blizu večjih koncetracij prebivalstva, ki bi se šlepala na zastonj energijo.
Za občasne daljše poti, bo pa filanje še vedno brezplačno, ranga 2000km vsako leto.
Nakladaš. Vse kar bi jaz pričakoval od Tesle je "free charging forever" potem pa * in nek droben tisk.
Seveda jaz nisem pričakoval, da bo takšna akcija za vedno in za vse, kot tudi ne pričakujem, da bo Mass v btc-ju imel akcijo tudi po razprodaji zalog, vendar nekateri svojim akcijam postavijo ljudem vidne omejitve, drugi pa ne.
Samo to bi pričakoval od povsem fer Tesle, pa sem seveda pričakoval, da se bo slej ko prej končala, vendar mogoče ne že tako EKSTREMNO zgodaj, kot se je.
fpbs ::
Nakladaš. Vse kar bi jaz pričakoval od Tesle je "free charging forever" potem pa * in nek droben tisk.
Seveda jaz nisem pričakoval, da bo takšna akcija za vedno in za vse, kot tudi ne pričakujem, da bo Mass v btc-ju imel akcijo tudi po razprodaji zalog, vendar nekateri svojim akcijam postavijo ljudem vidne omejitve, drugi pa ne.
Samo to bi pričakoval od povsem fer Tesle, pa sem seveda pričakoval, da se bo slej ko prej končala, vendar mogoče ne že tako EKSTREMNO zgodaj, kot se je.
Meni sploh ni jasno, kaj naj bi se po tvoje slej ko prej končalo. Brezplačnega polnenja pri Tesli ni bilo nikdar. Za dostop do SC si moral že ob nakupu vozila z močnejšo baterijo doplačat 2000$, z baterijo 60kWh si pa imel prosto možnost izbire do SC z doplačilom 3000$.
Shegevara ::
fbps> Brezplačnega polnenja pri Tesli ni bilo nikdar.
če si vsaj malo na tekočem: $/Wh.
če si vsaj malo na tekočem: $/Wh.
thramos ::
Zato ker bo robot 100% ziheraš, človek pa ponoči v nalivu gre tudi kdaj malo na pamet ali po intuiciji in posledično zbije pešca v črnem plašču. Pa ne glede na ves hardware človeški možgani tudi enega neumnega osebka za nekatere situacije delujejo mnogokrat bolje kot katerokoli stroj, seveda bo tudi stroj kdaj deloval veliko bolje. Ampak ljudem se bodo vzroki za nesreče samovozečih vozil zdeli skrajno neumni in dokler bodo take situacije obstajala bo self-driving pač omejen na neke specifične "varovane" odseke.
Ja, začelo se je z parkiranjem, nadaljuje z avtocestami, nato verjetno pridejo regionalke, mesta ... Okapi bo sicer ves čas trdil (in imel prav), da ne gre za pravo avtonomno vozilo. Kar pa je nepomembno - robot, ki bo zmanjšal čas zapravljen za volanom ter tudi število nesreč že za recimo 20 % je fantastična iznajdba in napredek. Kaj šele 50 % ali več.
Okapi ::
Ljudje sanjajo o tem, da bo avto sam vozil naokoli in služil denar, medtem ko boš ti spal ali v službi. Uber sanja o tem, da ne bo več treba plačevati voznikom. A stavimo, koliko časa bo trajalo, da bo smel avto sam peljati otroka v šolo? 5 let? 10 let? 15 let? 20 let? Musk in njegovi verniki sanjajo o petih letih, jaz dvomim, da bo pregovornih 20 let dovolj.
WarpedGone ::
Okapi recimo zahteva robotske šoferje rešilnih vozil. Ki sicer po zakonu ne smejo nikoli nikogar ogrožat ampak v praksi so stvari malo drugačne. Robotski šofer reševalnega vozila, ki na cesti ne bo nikoli nikogar ogrožal, bo neposredno in vedno ogrožal umirajočega za njegovim 'hrbtom', kateremu odtekajo zadnje sekunde.
Po okapijevem prepričanju, če robot take vožnje ni sposobn, potem to ni 'pravo avtonomno vozilo'. Precej očitno je, da robot takšne vožnje ne bo sposoben niti čez 20 let.
Ker se gre nujno za vožnjo na nož kjer bistveno zmanjšaš "varnostno rezervo" oz. se zanašaš da jo imajo tudi drugi in greš ti poln gas skozi rdečo. Bodo pa robotski šoferji v 'civilnih' vozilih vsaj bolje odreagiral na človeškega kaskaderja za volanom reševalnega vozila in bo zato tudi kakšen zastoj srca več preživet.
Po okapijevem prepričanju, če robot take vožnje ni sposobn, potem to ni 'pravo avtonomno vozilo'. Precej očitno je, da robot takšne vožnje ne bo sposoben niti čez 20 let.
Ker se gre nujno za vožnjo na nož kjer bistveno zmanjšaš "varnostno rezervo" oz. se zanašaš da jo imajo tudi drugi in greš ti poln gas skozi rdečo. Bodo pa robotski šoferji v 'civilnih' vozilih vsaj bolje odreagiral na človeškega kaskaderja za volanom reševalnega vozila in bo zato tudi kakšen zastoj srca več preživet.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Ne delaj po nepotrebnem norca iz sebe. Vprašal sem za "navadno" samodejno vozilo, ki vozi potnike. V rešilcu bo vedno tudi vsaj en reševalec z vozniškim izpitom. In koliko manj nesreč bo ali ne bo, je tudi nepomembno. Torej - čez koliko let bo smel avto sam odpeljati otroka v šolo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
WarpedGone ::
Drugače nazaj na Teslo .. Okapi je nekaj strani nazaj opeval 'ugledne analitike', ki razlagajo da bi bilo bolje če Tesla počakal da SolarCity bankrotira in ga nato kupil za drobiž.
No, danes je SolarCity objavil finančni izid za Q3:
Profit:
Tolk o "uglednih analitikih", ki so vredni glih tolk dreka kot "politični analitiki" ali "ugledni novinarji" ko pride tema na kakšno napoved volilnega izida ali analizo javnega menja. Uzdaj se u se' i u svoje kljuse.
Kolkrat se bodo moral okapijeve napovedi izkazat za zblojene blodnje, predno bo jasno kakšen brain je to?
No, danes je SolarCity objavil finančni izid za Q3:
Profit:
GAAP profit in the third quarter of 2016 was $53 million, and GAAP Earnings per Diluted Share was $0.48. Non-GAAP Earnings per Share was ($2.27) per share.
Tolk o "uglednih analitikih", ki so vredni glih tolk dreka kot "politični analitiki" ali "ugledni novinarji" ko pride tema na kakšno napoved volilnega izida ali analizo javnega menja. Uzdaj se u se' i u svoje kljuse.
Kolkrat se bodo moral okapijeve napovedi izkazat za zblojene blodnje, predno bo jasno kakšen brain je to?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Nikec3 ::
Poenostavimo vprašanje. @Warpi, kdaj se bo tvoja Tesla vozila sama okrog in odplačevala kredit?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
WarpedGone ::
To vprašaj naše politike. Js bom čist zadovoljen s tem, da se mi sama pripelje iz garaže pred vhodna vrata, zvečer pa sama spravi nazaj v garažo, se priključi na filanje in za seboj zapre garažna vrata.
Kam pelje vlak? Sem:
Tolk da me čez N let ne bote pljuval, zakaj nism povedu.
Kam pelje vlak? Sem:
Moreover, the integration of SolarCity's sales, service, and installation operations with Tesla's extraordinary product development and manufacturing acumen will create a highly differentiated, integrated sustainable energy company ideally positioned to capture the $1 Trillion-plus global marketplace for transportation, energy sales and energy infrastructure.
Tolk da me čez N let ne bote pljuval, zakaj nism povedu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
All you will need to do is get in and tell your car where to go. If you don't say anything, the car will look at your calendar and take you there as the assumed destination or just home if nothing is on the calendar. Your Tesla will figure out the optimal route, navigate urban streets (even without lane markings), manage complex intersections with traffic lights, stop signs and roundabouts, and handle densely packed freeways with cars moving at high speed. When you arrive at your destination, simply step out at the entrance and your car will enter park seek mode, automatically search for a spot and park itself. A tap on your phone summons it back to you.
Da bo še bolj jasno - Musk kupcem obljublja tole. Kdaj se bo torej lahko nekdo brez vozniškega izpita usedel v avto in odpeljal v šolo? 5, 10, 15, 20 ... let?
Nikec3 ::
To vprašaj naše politike. Js bom čist zadovoljen s tem, da se mi sama pripelje iz garaže pred vhodna vrata, zvečer pa sama spravi nazaj v garažo, se priključi na filanje in za seboj zapre garažna vrata.
No kul, verjamem, da boš to tudi dočakal.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Bodo pa robotski šoferji v 'civilnih' vozilih vsaj bolje odreagiral na človeškega kaskaderja za volanom reševalnega vozila in bo zato tudi kakšen zastoj srca več preživet.Popolnoma avtonomno reševalno vozilo pričakujem v svetu, kjer so le še avtonomna vozila, ki bodo imela vgrajen varnostni protokol, da avtomatično vsa naredijo reševalnemu vozilu varnostni koridor za nemoteno hitro vožnjo (čeprav takrat bo najbrž tudi že več letečih avtonomnih vozil in ustreznih zračnih koridorjev in niti ne bo toliko vožnje po tleh).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
Tak scenarij si ni težk predstavljat tko na prvo žogo. Če se avtomobili vsi pogovarjajo med sabo, se precej neznank črta iz problema.
Težava je, da v prometu 'sodeluje' še kup drugih stvari, ki ne bodo nikol komunicirale z avtomobili, tako da tudi v takšnem sistemu kjer so vsi avtomobili avtonomni, mora še vedno vsak avtomobil posebej vedno 'gledat' cesto pred sabo, opazovat al se mu kej priblužuje od strani (padajoče drevo, srna, ...), al po cesti švedra kak pijanček, al kdo besno maha da se naj takoj ustavi ipd. In ko avto 'zna' pohendlat tudi takšne izjemne zadeve, postane handlanje ostalih avtomobilov v prometu pravzaprav relativno enostaven problem in direktna komunikacija med avtomobili cele zgodbe niti ne poenostavi. Seveda ne škodi in nudi neko minimalno dodatno zanesljivost, a ne pomeni spremembe med neuporabnim in uporabnim sistemom.
Težava je, da v prometu 'sodeluje' še kup drugih stvari, ki ne bodo nikol komunicirale z avtomobili, tako da tudi v takšnem sistemu kjer so vsi avtomobili avtonomni, mora še vedno vsak avtomobil posebej vedno 'gledat' cesto pred sabo, opazovat al se mu kej priblužuje od strani (padajoče drevo, srna, ...), al po cesti švedra kak pijanček, al kdo besno maha da se naj takoj ustavi ipd. In ko avto 'zna' pohendlat tudi takšne izjemne zadeve, postane handlanje ostalih avtomobilov v prometu pravzaprav relativno enostaven problem in direktna komunikacija med avtomobili cele zgodbe niti ne poenostavi. Seveda ne škodi in nudi neko minimalno dodatno zanesljivost, a ne pomeni spremembe med neuporabnim in uporabnim sistemom.
Zbogom in hvala za vse ribe
vostok_1 ::
IMO, sem močno prepričan, da v roku 5 let, bodo razvite države močno začele zakonsko razmišljat o obveznem vklopu avtopilota/collision prevention na avtocestah.
Bom izredno presenečen če do leta 2025 boš smel še vozit po dobro urejenih cestah brez nekakšnega takega sistema. S tem se avtomatsko rešiš pjancev, objestnežev, nesposobnežev in sanjačev, da naredijo hujšo pizdarijo.
Avtopilot na avtocesti pa je že sedaj dobro izveden. Na lokalnih cestah...not yet.
Bom izredno presenečen če do leta 2025 boš smel še vozit po dobro urejenih cestah brez nekakšnega takega sistema. S tem se avtomatsko rešiš pjancev, objestnežev, nesposobnežev in sanjačev, da naredijo hujšo pizdarijo.
Avtopilot na avtocesti pa je že sedaj dobro izveden. Na lokalnih cestah...not yet.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
jernejl ::
Bom izredno presenečen če do leta 2025 boš smel še vozit po dobro urejenih cestah brez nekakšnega takega sistema.
Problem je, da je recimo v EU povprečen avto star okrog 10 let. Slaba polovica avtov je starejša od 10 let.
Četudi od danes naprej postane nek asistenčni sistem obvezen na prodanih novih avtomobilih, bo čez 10 let polovica avtov še vedno brez.
Da bi pa od tistih s starejšimi avti zahtevali naknadno vgradnjo, pa zaradi visokih stroškov tudi ne bo šlo.
Bi se pa strinjal, da bi lahko kak asistenčni sistem postal obvezen pri novih avtomobilih; če so že napravili obvezne merilnike tlaka v pnevmatikah, bi lahko "uzakonili" še sistem avtomatskega zaviranja v sili ali kaj podobnega. Ampak bi tak sistem moral delovati povsod, ne samo na avtocestah (ki so tako ali tako še najbolj varne).
J.McLane ::
WarpedGone je izjavil:
To vprašaj naše politike. Js bom čist zadovoljen s tem, da se mi sama pripelje iz garaže pred vhodna vrata, zvečer pa sama spravi nazaj v garažo, se priključi na filanje in za seboj zapre garažna vrata.
Seveda, sedaj bodo krivi naši politiki, da Tesle v neki beta fazi ne bodo spustili brez voznika na cesto
Tudi ko bo statistično robot bolje peljal od človeka še ne bo dovolj dobro za dovoljenje za vozit se okoli brez voznika.
fpbs ::
fbps> Brezplačnega polnenja pri Tesli ni bilo nikdar.
če si vsaj malo na tekočem: $/Wh.
Od prilike moraš prevozit cca 100 000 km, pod pogojem, da nič ne polniš doma, da izkoristiš vplačilo "brezplačnega" polnenja na SC. Če pa polniš doma in to samo na najnižjo tarifo
0,00999 €/kWh, pa izračunaj, koliko km bi prevozil za tisth 2-3000$, in boš spoznal, da je Teslino "brezplačno" polnenja svinjsko drago.
J.McLane ::
Pri ceni nižje tarife si malo pozabil na omrežnino in davščine ali pa si falil eno decimalko Končna cena MT za gospodinjstvo je od 0,07 do 0,099 €/kWh, odvisno od paketa.
fpbs ::
Kolikor mi je poznano, omrežnino plačaš ne glede na porabo.
Tu si oglej paket e3 napredni:
https://www.e3.si/
Tu si oglej paket e3 napredni:
https://www.e3.si/
J.McLane ::
Ne, priključno moč (kW) plačaš ne glede na porabo (tipično ca. 10EUR/mesece), omrežnina, DDV in druge dajatve so obešene na energijo (kWh)
0,07 je točno od E3 napredni, OK mogoče je res 0,068.
Edit: napaka, E3 napredni 0,056 EUR/kWh
0,07 je točno od E3 napredni, OK mogoče je res 0,068.
Edit: napaka, E3 napredni 0,056 EUR/kWh
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()