» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
314 / 1139
»»

nekikr ::

Reveži niso gonilo napredka, to bi lahko vedel. In vsak EV tudi ni 100.000EUR, da bi lahko govoril o bogatunih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Letos pomladi se je Tesla zelo potiho pridružila združenju CharIn, ki podpira CCS standard, kar skoraj zagotovo pomeni, da bo Tesla s časoma začela v svoje EV vgrajevati CCS konektorje.

To je za pričakovati. Ne nujno konektor v avtu, govori se o kombiniranem Chademo/CCS adapterju, v avtu ostane Menekes konektor.
CCS sam po sebi je braindead frankenstein monstruoziteta brez razloga obstoja.

Če v avtu ostane samo type 2 konektor, se bo na CCS polnilnicah polnil z omejeno močjo. Močno se motiš, če misliš, da sta tista dva močnostna kontakta brez veze.

WarpedGone ::

Danes je na avtu type2 konektor, skozi njega gre +300A@400V.

Če bom na CCS polnilnicah dobil samo 120kW moči bom ultra happy.
Žal bom lahko srečen če bom dobim 50kW namesto prsta v rit, ker je polnilnica crknila, ima pa samo 1 kabel.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

nekikr je izjavil:

Reveži niso gonilo napredka, to bi lahko vedel. In vsak EV tudi ni 100.000EUR, da bi lahko govoril o bogatunih.

Problem je to da tisto kar ni 100k sploh ni omembe vredno ali drugace povedano neuporaben klump.

WarpedGone je izjavil:

Danes je na avtu type2 konektor, skozi njega gre +300A@400V.

Če bom na CCS polnilnicah dobil samo 120kW moči bom ultra happy.
Žal bom lahko srečen če bom dobim 50kW namesto prsta v rit, ker je polnilnica crknila, ima pa samo 1 kabel.

Od zacetka teme je ze dobrih 10 let, W1 pa se vedno pljuva po fosilcih ceprav v doglednem casu tudi zanj ne bo druge alternative.
:D
ps
Jaz pa cakam in cakam na polnilnico za metan in cena 60c za KG (italija,nizozemska) pa da se furam se pol ceneje k se zdaj na plin. Aint gonna happen.

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Danes je na avtu type2 konektor, skozi njega gre +300A@400V.
Če bom na CCS polnilnicah dobil samo 120kW moči bom ultra happy.
Žal bom lahko srečen če bom dobim 50kW namesto prsta v rit, ker je polnilnica crknila, ima pa samo 1 kabel.

Na CCS boš lahko polnil s 120kW samo v primeru, če imaš v avtu vgrajen Combo konektor, ali kot mu ti praviš "frankenstajn". S Type2 pa ne glede na to , kaj "gre skozi njega", samo 50kW.

Nikec3 ::

jernejl je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Ker ni dedek mraz.

Tesla je še manj dedek mraz, torej njihov projekt postavljanja polnilnic obsojaš na propad.

Tesla v resnici je dedek mraz, ker za investirano ne rabi izkazati dobička, ker so @Warpi in ostali delničarji zadovoljni tudi z poljubno izgubo.

Petrol pa res ni dedek mraz in verjamem, da bodo počeli to, kar prinaša dobiček. Na krajši rok kot to pričakuje Tesla.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

hojnikb ::

da se gremo fer plej, naj bo tut metan in lpg mocno obdavcen. pa bomo vidl kok folka bo se predelovalo na to
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WarpedGone ::

fpbs je izjavil:


Na CCS boš lahko polnil s 120kW samo v primeru, če imaš v avtu vgrajen Combo konektor, ali kot mu ti praviš "frankenstajn". S Type2 pa ne glede na to , kaj "gre skozi njega", samo 50kW.


Možno je narest podobn adapter kot so ga naredl za polnjenje na Chademo postajah. Adapter se s postajo zmeni v ccs protokolu, z avtom pa v jeziku avtomobila. Na adapterju je seveda klasičen frankenstein ccs.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

-valvoline- je izjavil:

nekikr je izjavil:

Reveži niso gonilo napredka, to bi lahko vedel. In vsak EV tudi ni 100.000EUR, da bi lahko govoril o bogatunih.

Problem je to da tisto kar ni 100k sploh ni omembe vredno ali drugace povedano neuporaben klump.

WarpedGone je izjavil:

Danes je na avtu type2 konektor, skozi njega gre +300A@400V.

Če bom na CCS polnilnicah dobil samo 120kW moči bom ultra happy.
Žal bom lahko srečen če bom dobim 50kW namesto prsta v rit, ker je polnilnica crknila, ima pa samo 1 kabel.

Od zacetka teme je ze dobrih 10 let, W1 pa se vedno pljuva po fosilcih ceprav v doglednem casu tudi zanj ne bo druge alternative.
:D
ps
Jaz pa cakam in cakam na polnilnico za metan in cena 60c za KG (italija,nizozemska) pa da se furam se pol ceneje k se zdaj na plin. Aint gonna happen.

Ti nimaš niti malo občutka o realnosti in nehaj težit z ICE-ji ali metanom. ICE-jem so pač šteti dnevi. Ko greš enkrat na EV ne greš več nazaj. To velja za države, kot za posameznike. Leta 2025 bosta Nizozemska in Norveška prepovedali prodajo ICE-jev, Nemčija pa pet let kasneje. Ti pa sanjaš o čem? ICE prihodnosti?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Ha...
Today, Tesla updated its website to show a hidden payment option to buy 'Supercharger credits' per KWh block


članek

Na drugi sliki se omenja tudi idle charge... Zgleda študirajo da bi zaračunal tut parkiranje ob sc potem ko je polnjenje že končano.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

To je pa res inovativen pristop, le kako se to nihče drug ni spomnil, plačevanje glede na energijo (kWh) in še opcijsko glede na čas zasedanja postaje. :D

WarpedGone ::

Ni problem inovativnost ampak zopet birokracija. V precej državah ne smeš prodajat kWh, če nisi ustrezno registriran in posledično obdavčen. Kako bo tesla zvozu ta slalom bomo vidl, zna računat na SolarCity, ki precej očitno je že ustrezno davčno obravnavan da lahko prodaja kWh.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Nikec3 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

nekikr je izjavil:

Reveži niso gonilo napredka, to bi lahko vedel. In vsak EV tudi ni 100.000EUR, da bi lahko govoril o bogatunih.

Problem je to da tisto kar ni 100k sploh ni omembe vredno ali drugace povedano neuporaben klump.

WarpedGone je izjavil:

Danes je na avtu type2 konektor, skozi njega gre +300A@400V.

Če bom na CCS polnilnicah dobil samo 120kW moči bom ultra happy.
Žal bom lahko srečen če bom dobim 50kW namesto prsta v rit, ker je polnilnica crknila, ima pa samo 1 kabel.

Od zacetka teme je ze dobrih 10 let, W1 pa se vedno pljuva po fosilcih ceprav v doglednem casu tudi zanj ne bo druge alternative.
:D
ps
Jaz pa cakam in cakam na polnilnico za metan in cena 60c za KG (italija,nizozemska) pa da se furam se pol ceneje k se zdaj na plin. Aint gonna happen.

Ti nimaš niti malo občutka o realnosti in nehaj težit z ICE-ji ali metanom. ICE-jem so pač šteti dnevi. Ko greš enkrat na EV ne greš več nazaj. To velja za države, kot za posameznike. Leta 2025 bosta Nizozemska in Norveška prepovedali prodajo ICE-jev, Nemčija pa pet let kasneje. Ti pa sanjaš o čem? ICE prihodnosti?

LOL. Prepovedal bojo prodajo dizlov. EV se bo itak sam sebe pokopal ko bo konc subvencij. Jaz stavim na metan.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Brez skrbi, bodo že podaljšali rok, če ne bo šlo;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mihagr ::

Takole pravi Nikec3:"Leta 2025 bosta Nizozemska in Norveška prepovedali prodajo ICE-jev, Nemčija pa pet let kasneje."

Od danes do 2025 je 9 let oz. za Nemčijo +5 let, torej 14let. v tem času bom morda zamenjal še en avto, ja, spet bo nemški in bencinar in avt.menjalnik, potem pa itak ne bom hotel več voziti -bom prestar.
Ja tudi jaz stavim na ICE.!! Pa kaj!!??

Magic1 ::

Še desetič, dokler bodo litijeve baterije najboljše baterije, bomo v večini kar ICE fural. Tukaj ni nekega ogromnega manevrskega prostora za izboljšave in jih trošerine/ukinitev subvencij kadarkoli instantno pokopljejo.
Magic

Mufasa ::

"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Unknown_001 ::

-valvoline- je izjavil:

Jaz stavim na metan.


Niti ni neumna stava. Metan je relativno enostavno pridobiti. Potreboval bomo samo večja urejena odlagališča za org. odpadke kjer bodo bakterije naredile svoje v miru in bo mogoče zajet metan.

Evo, greznica bi bila še za nekaj uporabna :D Dobesedno bi se vozili na DREK.

http://www.farmpower.com/Digester%20ope...
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1201...

Dejansko boljša rešitev, kot elektrika. Tu poleg naftnih derivatov odpravimo še problem razkrajanja v naravi kjer se v zrak sprošča metan.

Elektro avtomobili postavijo samo nove probleme. Ekološko sporne baterije, obremenjevanje el. omrežja. , problem vzpostavljanja infrastrukture...

Meni se zdi prehod na metan bistveno enostavnejši in cenejši. Sploh ker ne potrebuješ nove drage infrastrukture za distribucijo. Isto bomo prišli na črpalko sam kar bomo plin napolnili namesto bencina ali nafte.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Mufasa ::

A to, ko se pogovarjate o metanu, je mišljen zemeljski plin ali kaj drugega?
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

fpbs ::

-valvoline- je izjavil:

LOL. Prepovedal bojo prodajo dizlov. EV se bo itak sam sebe pokopal ko bo konc subvencij. Jaz stavim na metan.

http://www.independent.co.uk/environmen...
http://insideevs.com/netherlands-moves-...
https://electrek.co/2016/06/14/all-new-...
https://electrek.co/2016/03/28/india-el...

hmm ::

Verjetno je bilo to že povedano, ampak fosilna goriva so all in all bolj subvencionirana od obnovljivih virov energije.
Hitro guglanje npr. najde tole kratko študijo iz leta 2014: The Impact of Fossil-Fuel Subsidies on Renewable Electricity Generation

Fossil-fuel subsidies are prevalent in many countries. The International Energy Agency (IEA) has estimated that consumer subsidies to fossil fuels amounted to US$548 billion in 2013 (IEA, 2014b). In the same year, subsidies to renewable energy were estimated at US$121 billion. However, a comparison of numbers does not reveal the extent to which renewable energy is being disadvantaged in favour of continued reliance on fossil-fuel generation.


Podobno (2015): Empty promises: G20 subsidies to oil, gas and coal production

It finds that, by providing subsidies for fossil fuel production, the G20 countries are creating a ‘lose-lose’ scenario. They are directing large volumes of finance into high-carbon assets that cannot be exploited without catastrophic climate effects. This diverts investment from economic low-carbon alternatives such as solar, wind and hydro-power. In addition, the scale of G20 fossil fuel production subsidies calls into question the commitment of governments to an ambitious deal on climate change.

WarpedGone ::

Dejansko boljša rešitev, kot elektrika.


Imaš dve možnosti:
a) drek gnije v silosih, kjer zajemaš zraka nad drekom, z drugimi črpalkami stiskaš na visok tlak, s hladilniki hladiš na sobno temperaturo, razvažaš s cisternami na posamezne pumpe, kjer stvar s črpalkami prečrpavaš v avto, kjer ga je nato pri uparjanju potrebno ogrevat in na koncu skurit s kakšnimi morda celo 20% izkoristka

b) drek gnije v silosih, kjer zajemaš zrak nad drekom, ga vodiš v kurilnico in sežigaš da produciraš paro ki gre na generator in produciraš štrom, ki gre v omrežje. Avto filaš kjerkoli imaš električni priključek

Ne vidim v čem je možnost a boljša kot b.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Dejansko boljša rešitev, kot elektrika.


Imaš dve možnosti:
a) drek gnije v silosih, kjer zajemaš zraka nad drekom, z drugimi črpalkami stiskaš na visok tlak, s hladilniki hladiš na sobno temperaturo, razvažaš s cisternami na posamezne pumpe, kjer stvar s črpalkami prečrpavaš v avto, kjer ga je nato pri uparjanju potrebno ogrevat in na koncu skurit s kakšnimi morda celo 20% izkoristka

b) drek gnije v silosih, kjer zajemaš zrak nad drekom, ga vodiš v kurilnico in sežigaš da produciraš paro ki gre na generator in produciraš štrom, ki gre v omrežje. Avto filaš kjerkoli imaš električni priključek

Ne vidim v čem je možnost a boljša kot b.

Lahko se danes predelas obstojec vozni park, namest da cakas se stoletje na cenovno primeren EV.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Dejansko boljša rešitev, kot elektrika.


Imaš dve možnosti:
a) drek gnije v silosih, kjer zajemaš zraka nad drekom, z drugimi črpalkami stiskaš na visok tlak, s hladilniki hladiš na sobno temperaturo, razvažaš s cisternami na posamezne pumpe, kjer stvar s črpalkami prečrpavaš v avto, kjer ga je nato pri uparjanju potrebno ogrevat in na koncu skurit s kakšnimi morda celo 20% izkoristka

b) drek gnije v silosih, kjer zajemaš zrak nad drekom, ga vodiš v kurilnico in sežigaš da produciraš paro ki gre na generator in produciraš štrom, ki gre v omrežje. Avto filaš kjerkoli imaš električni priključek

Ne vidim v čem je možnost a boljša kot b.


Hramba energije... Elektrike ne moreš poljubno dolgo hraniti v bateriji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

-valvoline- ::

Ma ne, sej bos mel ene par powerwalov zravn saj so cist pocen.... Khm
;((

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Hramba energije... Elektrike ne moreš poljubno dolgo hraniti v bateriji.

Danes obstaja kup mikroelektrarn na metan, ki štrom prodajajo v omrežje.

Ma ne, sej bos mel ene par powerwalov zravn saj so cist pocen.... Khm

In še bistveno cenejši bodo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Malajlo ::

Ampak ampak ... Cena ICE na metan je daleč nižja od cene EV. Sploh če skineš vse subvencije pri PV in podobnim OVE sranjem.
Da o učinkih na okolje pri izdelavi baterij ne govorimo. Ima pa Afrika še ful placa, kamor bi lahko zakopavali strupe.

Unknown_001 ::

Malajlo je izjavil:

Ampak ampak ... Cena ICE na metan je daleč nižja od cene EV. Sploh če skineš vse subvencije pri PV in podobnim OVE sranjem.
Da o učinkih na okolje pri izdelavi baterij ne govorimo. Ima pa Afrika še ful placa, kamor bi lahko zakopavali strupe.


off course
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

fpbs ::

-valvoline- je izjavil:

Lahko se danes predelas obstojec vozni park, namest da cakas se stoletje na cenovno primeren EV.

To bi bilo noro. Ne bo potrebno čakati stoletje, že v treh, šterih letih bo situacija z EVeji precej drugačna. Pozabi na plin.

WarpedGone ::

Da o učinkih na okolje pri izdelavi baterij ne govorimo.

Zakaj pa nebi?
Dejmo mal govorit o tem, da se ta FUD baziran na svinečvih akumulatorjih izpred 50 let mal sooči s stanjem leta +2015.
Izdelava svinčevega akumulatorja leta 1950 na kitajskem je precej drugačna reč kot izdelava litijeve baterije leta 2015 sredi amerike.


How Green are Automotive Lithium-Ion Batteries?
Zbogom in hvala za vse ribe

Unknown_001 ::

WarpedGone je izjavil:

Da o učinkih na okolje pri izdelavi baterij ne govorimo.

Zakaj pa nebi?
Dejmo mal govorit o tem, da se ta FUD baziran na svinečvih akumulatorjih izpred 50 let mal sooči s stanjem leta +2015.
Izdelava svinčevega akumulatorja leta 1950 na kitajskem je precej drugačna reč kot izdelava litijeve baterije leta 2015 sredi amerike.


How Green are Automotive Lithium-Ion Batteries?


Kapitel zwei

Trajanje in reciklaža... Kako urejeno je to področje z odlaganjem
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Doseg z enim polnjenjem je in bo še nekaj časa nevralgična točka EVja.
Žal je cifra odvisna od celega kupa faktorjev, tko da na koncu niti ni možno vnaprej povedat ene točne cifre ki bi bila Pravilna.
Ampak vseeno se da stvari spravit v neke okvire in opredelit osnovne faktorje, ki vplivajo na doseg. Klasična stvar katero si je folk zapomnu je, da je v mrazu dosega manj. Pa v vročini menda tut, kdaj ga je pa potem največ? In kolk več?

Tesla ima na svoji strani lušten ocenjevalnik dosega različnih modelov ob različnih pogojih, katere lahko interaktivno spreminjamo. Na nemnški strani je doseg predstavljen v kilometrih po NEDC: Reichweite pro Ladung

Spreminjat je možno hitrost med 70 in 120 kmh/, temperaturo med -10 in 40 stopinj, klima/nič/gretje, 19 ali 21 colska kolesa (tle je fora da z 21 colskimi felgami pridejo 'športne' gume z višjim kotalnim trenjem, 19 colske majo tovarnišno allseason gume z nekaj manj trenja).
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Na kakšen način pa Tesla hladi baterije med polnjenjem v zelo vročih poletnih dneh? Polnjenje baterije, ki ima več kot 40°C namreč ne vpliva dobro nanjo. Ima mogoče hlajenje speljano preko klime, ali samo preko hladilnika, kot navadni avti?
Magic

Nikec3 ::

http://www.farmpower.com/Digester%20ope...
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1201...

Dejansko boljša rešitev, kot elektrika. Tu poleg naftnih derivatov odpravimo še problem razkrajanja v naravi kjer se v zrak sprošča metan.

Elektro avtomobili postavijo samo nove probleme. Ekološko sporne baterije, obremenjevanje el. omrežja. , problem vzpostavljanja infrastrukture...

Meni se zdi prehod na metan bistveno enostavnejši in cenejši. Sploh ker ne potrebuješ nove drage infrastrukture za distribucijo. Isto bomo prišli na črpalko sam kar bomo plin napolnili namesto bencina ali nafte.

Da nekdo piše takšne bedarije je možno samo troje:

1. Ali trola
2. Ali je kaj močnega skadil,
3. Za tretjo opcijo pa ni pomoči.

LOL. Prepovedal bojo prodajo dizlov. EV se bo itak sam sebe pokopal ko bo konc subvencij. Jaz stavim na metan.

Ti kar stavi. Si samo še en posameznik, ki glave še ni pomolil iz Slovenije, zato se ti zdijo EV-ji nekaj nepredstavljivega, čeprav jih je razvit svet poln.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Nikec3 ::

Malajlo je izjavil:

Ampak ampak ... Cena ICE na metan je daleč nižja od cene EV. Sploh če skineš vse subvencije pri PV in podobnim OVE sranjem.
Da o učinkih na okolje pri izdelavi baterij ne govorimo. Ima pa Afrika še ful placa, kamor bi lahko zakopavali strupe.

No daj povej prosim nekaj o učinkih na okolje pri izdelavi baterij?

Vse kar mora povprečen človek narediti je, da pogleda v preteklost 50 let in opazili boste katere stvari vse niso delovale na elektriko in danes delujejo. Danes se že ogrevaš lahko samo z električno energijo, da vseh možnih naprav, aparatov ne omenjam...

Elektrika je končni energijski vir vseh naprav (razen mogoče raket), tukaj sploh ni nobenega resnega dvoma. Zdaj če bo Tesla zavladala svetu ali katera druga firma, ali bo to čez 10 let ali 15, ostaja odprto vprašanje. Vsekakor pa odprto vprašanje ni, kje bodo ostali ICE osebni avtomobili - na smetišču zgodovine.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

jernejl ::

Vse kar mora povprečen človek narediti je, da pogleda v preteklost 50 let in opazili boste katere stvari vse niso delovale na elektriko in danes delujejo.

Ja, recimo električni avtomobili so bili včasih precej bolj popularni, danes pa jih (razen redkih izjem) skorajda ni.

WarpedGone ::

Na kakšen način pa Tesla hladi baterije med polnjenjem v zelo vročih poletnih dneh? Polnjenje baterije, ki ima več kot 40°C namreč ne vpliva dobro nanjo. Ima mogoče hlajenje speljano preko klime, ali samo preko hladilnika, kot navadni avti?

"Preko klime" i.e. vgrajena je toplotna črpalka ki hladi hladilno tekočino za baterijo, topoloto pa oddaja preko radiatorjev ki so zmontirani pred obema prednjima kolesoma pod masko.

Celoten hladilno/ogrevalni sistem ima nekaj ventilov, črpalk ipd, ki način delovanja prilagajajo trenutnim razmeram i.e:
- gretje hladilne tekočine z električnimi grelci da se temperatura baterije čimhitreje dvigne
- ogrevanje hladilne tekočine z odvajanjem odvečne toplote iz inverterja in motorja (rotor motorja je votla cev skozi katero kroži hladilna tekočina)
- ohlajanje hladilne tekočine z direktnim kroženjem le te skozi radiatorjev
- ohlajanje hladilne tekočine z aktivnim odvzemanjem toplote s toplotno črpalko

Tipično se dogaja da v vročih dneh ob polnjenju na SC postajah ventilatorji delajo na 100%.

Par let nazaj je nekomu uspelo slikat diagnostični zaslon medtem ko je imel avto na servisu:

Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

jernejl je izjavil:

Vse kar mora povprečen človek narediti je, da pogleda v preteklost 50 let in opazili boste katere stvari vse niso delovale na elektriko in danes delujejo.

Ja, recimo električni avtomobili so bili včasih precej bolj popularni, danes pa jih (razen redkih izjem) skorajda ni.

Če trolaš ne bo realnost/prihodnost nič kaj drugačna.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

fpbs ::

Samsung announces its own 'Gigafactory' in Hungary, plans enough batteries for 50,000 EVs per year:
https://electrek.co/2016/08/31/samsung-...

WarpedGone ::

The plant will serve European automotive manufacturers in Central and Eastern Europe.

Torej, 50k vozil (z vprašljivim dosegom), razdeljeno med več različnih proizvajalcev?
Move along people, nothing to see here...

Oz. zbudite me, ko bo produkcija zadostovala za vsak 100k EV z dosegom 500km po NEDC (+60kWh).
Zbogom in hvala za vse ribe

specing ::

WarpedGone je izjavil:

The plant will serve European automotive manufacturers in Central and Eastern Europe.

Torej, 50k vozil (z vprašljivim dosegom), razdeljeno med več različnih proizvajalcev?
Move along people, nothing to see here...

Oz. zbudite me, ko bo produkcija zadostovala za vsak 100k EV z dosegom 500km po NEDC (+60kWh).


Pa zakaj bi rabili EV z dosegom 500km in predimenzioniranimi motorji za 300 km/h po avtocesti?

Kje so električni sedani z dosegom ~25-50 km (pri 90km/h) kolikor rabi povprečen evropejec do službe?

^ in to za ceno 15000 +- 3000 evrov kolikor stane nek osnovni bencinski avtomobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: specing ()

specing ::

ne rabi biti ne "luxury sedan" kot Tesla model 3 kot tudi ne rabi imeti drugih "luksuznih" stvari kot je klima.

Kabinsko gretje ima lahko kar na 5L rezervoar fosilnih goriv ker je tako učinkoviteje in ceneje (to so naredili eni, kateri so kasneje imeli predstavitev na FE -- ne najdem več info)

jernejl ::

Nikec3 je izjavil:

jernejl je izjavil:

Vse kar mora povprečen človek narediti je, da pogleda v preteklost 50 let in opazili boste katere stvari vse niso delovale na elektriko in danes delujejo.

Ja, recimo električni avtomobili so bili včasih precej bolj popularni, danes pa jih (razen redkih izjem) skorajda ni.

Če trolaš ne bo realnost/prihodnost nič kaj drugačna.

Nisem jaz kriv, če si manjkal pri zgodovini.

Mufasa ::

https://techcrunch.com/2016/08/31/uber-...

Shifty tale Uber...neglede na elektriko alpa autonomus...hoce ufurat ride as a service...boh ve daj edini z IT infstrakturo in on field experience da mu to v roku neki let clo rata in sesuje avto industrijo, vsaj v trenutnem obsegu... se usedes v avto in recs via Pula in ti rece 150EUR...ce pa vmes poberes se Hasota in Mujota ter ju pustis v Rovinju in Porecu bo pa 30EUR. (seveda precalculated glede na cas njunega odhoda/prihoda in brez objave ala prevozi org) :)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

Mufasa ::

specing je izjavil:

ne rabi biti ne "luxury sedan" kot Tesla model 3 kot tudi ne rabi imeti drugih "luksuznih" stvari kot je klima.

Kabinsko gretje ima lahko kar na 5L rezervoar fosilnih goriv ker je tako učinkoviteje in ceneje (to so naredili eni, kateri so kasneje imeli predstavitev na FE -- ne najdem več info)


BYD e6 @ Wikipedia

Je kr kandidat...grd ko satan pa zaenkrat se drag - 40k$ ampak who knows... so ze enkat v treh letih narampal kinezi solar proizvodnjo disruption level...mislm da majo z avtobaterijam podobne plane...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

BigWhale ::

No, vceraj sem prezivel en dan z Ranult ZOE (in BMW i3). Na sam avto nimam nekih vecjih pripomb, razen standardnih, da je UX v avtomobilski industriji v letu 2016 se vedno v srednjem veku ampak to so ze podrobnosti.

Na zacetku mi je ZOE ponudil 130km dosega. Imel sem polno opravkov po Ljubljani, prevozil sem malo manj kot 50km. Mesane voznje stojecih kolon, obvoznice in tipicne voznje ljubljancana. Po sestih urah mi je ostalo se za okrog 90km baterije.

Ce bi bil iz LJ, ce se ne bi sli debilizma z najemom baterije in ce bi imel garazo/dvorisce z elektriko, bi bil Zoe povsem sprejemljiv second car.

Tkole cez palec, 20.000 EUR in 200km dosega je verjetno neka magicna meja kjer bi EVji lahko v resnici postali opcija za vecjo kolicino ljudi.

RedDrake ::

Tkole cez palec, 20.000 EUR in 200km dosega je verjetno neka magicna meja kjer bi EVji lahko v resnici postali opcija za vecjo kolicino ljudi.


Jep.
Saj bo cena padla na nekaj takega v roku kakih 5-7 let.
Potem se bo pa lahko pocasi zacel prehod in cez kakih 20 let bodo EV-ji prisotni v velikih stevilkah.
Slogam, tko kt' vsi ostali tuki.

Okapi ::

Mufasa je izjavil:

https://techcrunch.com/2016/08/31/uber-...

Shifty tale Uber...neglede na elektriko alpa autonomus...hoce ufurat ride as a service...boh ve daj edini z IT infstrakturo in on field experience da mu to v roku neki let clo rata in sesuje avto industrijo, vsaj v trenutnem obsegu... se usedes v avto in recs via Pula in ti rece 150EUR...ce pa vmes poberes se Hasota in Mujota ter ju pustis v Rovinju in Porecu bo pa 30EUR. (seveda precalculated glede na cas njunega odhoda/prihoda in brez objave ala prevozi org) :)
Če se ne bo vse prej sesulo kot hišica iz kart. Trenutno namreč prideluje po milijardo+ izgube na leto.
That means Uber's losses in the first half of 2016 totaled at least $1.27 billion.


http://www.bloomberg.com/news/articles/...

-valvoline- ::

BigWhale je izjavil:

No, vceraj sem prezivel en dan z Ranult ZOE (in BMW i3). Na sam avto nimam nekih vecjih pripomb, razen standardnih, da je UX v avtomobilski industriji v letu 2016 se vedno v srednjem veku ampak to so ze podrobnosti.

Na zacetku mi je ZOE ponudil 130km dosega. Imel sem polno opravkov po Ljubljani, prevozil sem malo manj kot 50km. Mesane voznje stojecih kolon, obvoznice in tipicne voznje ljubljancana. Po sestih urah mi je ostalo se za okrog 90km baterije.

Ce bi bil iz LJ, ce se ne bi sli debilizma z najemom baterije in ce bi imel garazo/dvorisce z elektriko, bi bil Zoe povsem sprejemljiv second car.

Tkole cez palec, 20.000 EUR in 200km dosega je verjetno neka magicna meja kjer bi EVji lahko v resnici postali opcija za vecjo kolicino ljudi.

Problem je da tistih 200km(obljubljenih na papirju)se takoj prepolovi ob vklopljeni klimi(in gretja),par bombonckov, voznjo v klanec malo bol hitre ali sportne voznje in podobno. Skozi cas je lahko samo se slabse saj baterije izgubljajo kapaciteto. Brez 500km dosega (na papirju) je brezvezna vsaka debata o EVjih.
500km je minimum da bi EV realno postal uporaben,pa tudi ko mu po par letih voznje kapaciteta baterij pade na 2/3 ali na pol.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

BigWhale je izjavil:


Ce bi bil iz LJ, ce se ne bi sli debilizma z najemom baterije in ce bi imel garazo/dvorisce z elektriko, bi bil Zoe povsem sprejemljiv second car.

Tkole cez palec, 20.000 EUR in 200km dosega je verjetno neka magicna meja kjer bi EVji lahko v resnici postali opcija za vecjo kolicino ljudi.
Pa ne pri nas. 20k evrov za drugi avto je preveč, večina ima nek rabljen avto za 10k ali manj.
««
314 / 1139
»»