» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
303 / 1139
»»

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

Zgoraj je bilo neki začudenja in vihanja nosov nad električni plovili, tehnika se ne sekira velik - električni trajekt:



V službi že več kot eno leto.


Pa vseeno morajo lagati, da je podoba videti bolj zelena.>:D

It also means the ship doesn’t emit even one gram of carbon dioxide, directly or indirectly.
Akumulatorji so potrošni material, v par letih bodo morali vse zamenjati. Proizvodnja litij-ionskih akumulatorjev pa niti slučajno ni brez izpustov CO2.

Gregor P ::

Ena ladja tam, en tovornjak tu ... mislim lepo, ampak to seveda še ni to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

BigWhale je izjavil:

Na koncu sem naredil se dva kroga s Smartom in BMW i3. Potem sem razmisljal, da bi svojega bencinarja najraje v jarek zapeljal. Ne glede na to, da je Smart mini kanta je bil obcutek voznje v bistvu precej dober. Pri drugem, i3, je bilo vse skupaj se toliko bolje. 22kW baterija je sicer precej zalostna zadeva, ampak za nek car sharing, za po mestu, kjer se lahko avtomobili sproti polnijo, je vrh glave.


Si že vozil novega Priusa? Res me zanima kakšno razliko v vožnji boš opazil.

WarpedGone ::

Ena ladja tam, en tovornjak tu ... mislim lepo, ampak to seveda še ni to.


Boiling frog
Ko bo to to, bo svet že močno drugačen, poln zapuščenih rafinerij in bencinskih črpalk kjer bodo skladiščili pesek in prah.

Trenuto se dogaja GF 1 Grand opening, par zanimivosti:
- ~3x večja produkcija od prvotno načrtovane
- po en GF na vsak kontitent
- GF 2 bo hkrati produciral baterije in avtomobile
- po Model 3 pride 'pomanjšanj' X i.e. Model Y (oznaka ni 100%)
- na platformi X bodo nardil Minibus
- trenutno v GF že teče proizvodnja Powerwallov in PowerPackov
- panasonic je sredi zbira 3.9 milijarde za širitev proizvodnje

Za vajo: osnovni plani GF naj bi zadoščali za 500.000 vozil letno. To je blo 35GWh, za kolk vozil letno zadošča 3x večja proizvodnja? In po en tak GF na vsakem kontinentu?
Komu bosta potem VW in Toyota prodajala svoje bencinarje in dizle?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Meni? Ker po tvojem jih bo EV doba tako prizadela, da bodo na koncu tik pred propadom morali avtomobile prodajati že pod ceno:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

tebi.
tebi prepuščam kakšen model za razumevanje in predikcijo prihodnosti si ustvarjaš.

na koncu je stvar ekonomije al lahko plačaš vse stroške al ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Trenutno je ekonomija takšna, da si povprečen potrošnik preprosto ne more privoščiti tako drugega vozila kot je EV; ni ekonomsko smiselno ... jutri bo morda drugače ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Wrong.

Cena ni noben problem, pravi problem je proizvodna kapaciteta baterij.
Dostopnost ni funkcija cene ampak razpoložljivosti, ki posledično vpliva tudi na ceno. Kaj si kdo lahko privošči samo na podlagi cene je irrelevantno, če se tak "dostopen EV" za recimo 10 jurjev EUR izdela v količini 10.000 kosov letno.
Njegov obostoj je irrelevanten tako za trg, kot za svet.

EV, ki košta 100 jurjev ampak se izdela in proda v 100.000 kosih letno je sicer za mnoge samo "kislo grozdje" ampak hkrati povzroča tektonske premike v celi industriji in miselnosti celega sveta.

Firme ki samo čakaj, da cena postane dostopna za "povprečneže" si fino podpisujejo garancijo svojo latno zasterelost.
Primer: Porsche Mission E. Njegove napovedane performanse za leto 2020 so na nivoju Teslinega Roadsterja iz 2007. Za precej višjo ceno.

To ti prinese čakanje, "da tehnologija napreduje in cena pade".
Dobri stari "Kdor lahko, ta dela. Kdor ne more, išče izgovore".
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

A je ze kdo racunal kako bi potekalo indukcijsko polnjenje kar na cesti? Predvsem kako hitro in ce bi se ekonomsko splacalo.

Gregor P ::

Tudi Mercedes je hotel uporabiti Teslin PR glede asistenta pri vožnji, a je na koncu rajši kar umaknil reklamo, kjer je prikazano, da naj bi avto vozil kar sam: Mercedes pulls confusing autonomous car ad
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

A je ze kdo racunal kako bi potekalo indukcijsko polnjenje kar na cesti? Predvsem kako hitro in ce bi se ekonomsko splacalo.


Kar se hitrosti polnjenja tiče, je stvar znotraj enakih omejitev kot 'stacionarno' i.e. če lahk na parkirplacu filaš z 10, bi lahk tut med premikanjem (ob ustrezno dograjeni tehniki).

Ekonomsko splačalo?
Baterija zarad tega kej zelo manjša ne more bit, mogoče pol.
Namesto točkovnih polnilcev, pa nucaš polnilec na vsak meter ceste.
To se ne more ekonomsko splačat niti v principu, kaj šele v praksi, kjer mamo težavo že z cestnimi oznakami, kaj šele s flikanjem lukenj v asfaltu oz. kej bol zahtevnega.
Tle se ekonomsko ne splača niti študirat o tem, kaj šele kej bol resno.

Se pa stvar seveda splača, če prijaviš tak raziskovalni projekt, da ti ga država sfinancira. Denar v žepu ne smrdi.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Ena ladja tam, en tovornjak tu ... mislim lepo, ampak to seveda še ni to.


Boiling frog
Ko bo to to, bo svet že močno drugačen, poln zapuščenih rafinerij in bencinskih črpalk kjer bodo skladiščili pesek in prah.

Trenuto se dogaja GF 1 Grand opening, par zanimivosti:
- ~3x večja produkcija od prvotno načrtovane
- po en GF na vsak kontitent
- GF 2 bo hkrati produciral baterije in avtomobile
- po Model 3 pride 'pomanjšanj' X i.e. Model Y (oznaka ni 100%)
- na platformi X bodo nardil Minibus
- trenutno v GF že teče proizvodnja Powerwallov in PowerPackov
- panasonic je sredi zbira 3.9 milijarde za širitev proizvodnje

Za vajo: osnovni plani GF naj bi zadoščali za 500.000 vozil letno. To je blo 35GWh, za kolk vozil letno zadošča 3x večja proizvodnja? In po en tak GF na vsakem kontinentu?
Komu bosta potem VW in Toyota prodajala svoje bencinarje in dizle?



To me je najbolj motlo pri Teslini ponudbi. Vsi avti so preveč oversized.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

RedDrake ::

vostok_1 je izjavil:


...
To me je najbolj motlo pri Teslini ponudbi. Vsi avti so preveč oversized.


To je nujna posledica "dobrega" dosega pri trenutni tehnologiji baterij.

Avto z "normalno" medosno razdaljo, tam okoli 2,6m (namesto 3m pri Model S in Model X), bi pomenil zmanjšanje efektivno uporabnega prostora podvozja iz nekje 2,5m na 2,1m kar je dobrih 15% manj. Ker ima baterija verjetno nekaj konstantno velikih kosov (pamet, hlajenje, ipd ...) to verjteno pomeni vsaj dobrih 20% manjšo kapaciteto. Potem pa nimaš več 500km dosega ampak manj kot 400km, oz. v realnih pogojih verjetno bolj okoli 300km. In si že na pol poti do mizerije ...

Poleg tega je trg velikih vozil najbolj primeren za resen štart EV proizvajalca - velika cena, teoretično velika marža, hkrati pa je doseg dovolj velik, da je vse skupaj lahko povsem konkurenčno ICE v tem rangu (kakšen S600 itak kuri 15L/100 in ima verjetno ravno tako 500km dosega kot Model S). V recimo golf razredu, pa bi težko spacal skupaj več kot kakih 300KM dosega, medtem ko dizli (najbolj prodajani motorji) v tem rangu b.p. dosežejo 1000km.
Zdaj bo W1 spet priletel, da je doseg samo za omejene luzerje. Ampak, je vseeno fino, natankat avto in se potem dva tedna do mogoče enega mesca sploh ne sekirat za polnenje (ja, vem EV se lahko polne čez noč, ampak pri marsikomu ne iz čisto logističnih razlogov, spet en razlog zakaj se splača štartat v "luksuznem razredu").

WarpedGone ::

Čist nič ne bom priletel ampak samo prikimal.
Ko razmišlanje drži vodo, pač drži vodo.

Le da "normalno" ni ena cifra ampak odvisna od ranga.
Model S ima medonso 2,95m, Audi A8 jo ima 2,88, BMW serija 7 pa 3,07m.
V razredu Model S so to normalne medosne, 'podaljšane' verzije so še kakih 20 cm daljše.

Ja, realnost baterij je, kakršna je. Lahko nad njo narediš ornk EV al pa mizerijo. Stvar politike.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Na web kaplajo posnetki in slike fabrike in predstavitev:
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Takole se dela:
Tesla is about to open its 2 biggest Supercharger stations yet, 20 stalls each



Ne pa gobca o standardih in sanja o zadevah čez 10 let...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Mene bolj zanima kdaj lahko pričakujemo 200kW. In seveda avtomobile, ki vsaj za prvih 50% to koristijo. Seveda imam v mislih Teslo, ostali ne bodo mrdnil v tej smeri.

fpbs ::

Elon Musk's push for autopilot unnerves some Tesla employees:
Even before Tesla reported the first known death of a driver using its autopilot feature, some employees worried the car company wasn't taking every possible precaution.

http://money.cnn.com/2016/07/28/technol...

vostok_1 ::

Muskov glavni moto je, speed.
In vrjetno je pripravljen marsikaj žrtvovat na tej poti.
We'll probably be the judges.

Če mi bo avtopilot na vsako ogrožanje življenja, 2x rešu life...fuck, i just might consider it.
Jz sicer bolj kot avtopilota želim, pametne varnostne senzorje, ki zaznavajo potencialne nevarne situacije. Naleti, izsiljevanja ...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gregor P ::

Tukaj ni neke višje matematike, preprosto le ne smeš reklamirati ljudem nekaj, kar preprosto ni res (in pri tem moraš resno upoštevati splošno inteligenco oz. razumevanje ljudi) in jih ne zavajati, da lahko avto pelje vedno kar sam (ker to pač še ni KITT).

Je pa seveda super, da je tehnologija tako napredovala.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Mene bolj zanima kdaj lahko pričakujemo 200kW. In seveda avtomobile, ki vsaj za prvih 50% to koristijo. Seveda imam v mislih Teslo, ostali ne bodo mrdnil v tej smeri.


It will happen, when it happens. Trenutno so na 145kW. Če poznaš interni ustroj superchargerjev, lahk mal ocenjuješ kaj se obeta.

Superchargerji so interno sestavljeni iz 12 točno enakih polnilcev, kot so zmontirani v avtomobile. Njihov output je vzporedno povezan v enega ali dva ločena outputa - en stack polnilcev futra do dva avtomobila, kolk da komu je odvisno od stanja napolnjenosti baterij v obeh avtomobilih. Če sta obe blizu 0, dobi vsak avto polovico max juica, če kdo te polovice ne more več absorbirat, je na voljo drugemu avtomobilu.

En stack se futra iz trifaznega AC priključka, interno so po 4je polnilci priklopljeni vsak na svojo fazo, tako da vidijo svojih 277V, kar so sposobni prebavit tut ko so zmontiran v avtomobil. En polnilec je v osnovi bil sposobn iz sebe dat 40A, pri 277VDC je to 11kW. Krat 12 je 132kW, mal zaokroževanja in rezerve in si na deklariranih 135kW.

Prvotno so v Model S vgrajevali polnilce z max 40A, možnost si mel naročt dodatni polnilec, ki je max hitros polnjenja na AC priključku dvignil na 80A oz. blizu 20kW. S prihodom Model X so nadgradili tudi polnilec, ki je sedaj sposoben pretočt do 72A toka, i.e. ~17kW. Ni pa več opcije naročit dva taka polnilca v avtu.

Vzameš sedaj 12 takih polnilcev in jih daš v SC omaro in si na 204kW max.
Zaplete se drugje - polnilni kabl in priključek. Tesla je že eksperimentiral s tekočinsko hlajenim polnilnim kablom. Testiranje je medtem že končano, ni pa še tega kabla v "splošni produkciji".

Podčrto: 200kW SC je možen že sedaj ampak je treba spilit še detajle okrog dolgočasnih kablov in štekarjev.

Takšna izvedba SuperChargerjev ima seveda nekaj zelo uporabnih posledic:
- cena ene SC postaje je relativno nizka
- tehnologija v njih se šlepa na razvoju polnilcev za avtomobil
- zaradi paralelizacije stvar lahko kak polnilec crkne pa se to opazi samo v tem, da je max polnilna moč nekaj nižja, stvar še vedno dela



Rare Look Inside Tesla Supercharger

Kar se avtomobilov tiče se je treba zavedat, da se bol izpraznjena baterija vedno lahko fila hitreje kot bolj napolnjena. In 2x večja kapaciteta se lahko fila z 2x višjo močjo ob enaki obremenitvi. Tko da odgovor kdaj bo 200kW pri sedanji kemiji je - ko bo baterija mela 150kWh kapacitete.
Sedaj že dovolj poznajo obnašanje kemije da ni za pričakovat drastično višje moči polnjenja na isti kemiji.

Ko pride novejša kemija se znajo stvari kej spremenit. To je pa praktično vsak dan.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

J.McLane ::

Vprašanje je ali se Tesla nategnila s polnilnim priključkom, ker če ta postane bottleneck (pri 200+ kW), kako zagotoviš združljivost za nazaj? Dva kabla na SC?

WarpedGone ::

kje je problem na bodoče 300kW serchargerje dodat priključek za obstoječe avtomobile?
Če se uresniči ta FUD da so se kakorkoli nategnili.

Dejansko bi se nategnili samo s tem, da 2012 nebi šli v SCje. In nategne se vsakdo, ki danes prispeva en eur za 50kW polnilne postaje.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:


Trenuto se dogaja GF 1 Grand opening, par zanimivosti:
- ~3x večja produkcija od prvotno načrtovane
- po en GF na vsak kontitent
- GF 2 bo hkrati produciral baterije in avtomobile
- po Model 3 pride 'pomanjšanj' X i.e. Model Y (oznaka ni 100%)
- na platformi X bodo nardil Minibus
- trenutno v GF že teče proizvodnja Powerwallov in PowerPackov
- panasonic je sredi zbira 3.9 milijarde za širitev proizvodnje
Za vajo: osnovni plani GF naj bi zadoščali za 500.000 vozil letno. To je blo 35GWh, za kolk vozil letno zadošča 3x večja proizvodnja? In po en tak GF na vsakem kontinentu?

Od tega, kar si napisal drži samo to, da se " dogaja GF 1 Grand opening," In to je šlo za simbolično odpiranje 14% zgrajene fabrike. Vse ostalo so Elonove sanje.

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

kje je problem na bodoče 300kW serchargerje dodat priključek za obstoječe avtomobile?
Če se uresniči ta FUD da so se kakorkoli nategnili.

Dejansko bi se nategnili samo s tem, da 2012 nebi šli v SCje. In nategne se vsakdo, ki danes prispeva en eur za 50kW polnilne postaje.


CCS ima verjetno isti problem, pa Chademo tudi. Moje vprašanje je na mestu za vse te "standarde", kako bodo zagotovili združljivost za nazaj?

Bo avto imel dva priključka? Bo lahko sprejemal 480V DC kljub temu, da bo za 200 kW moral imeti 850V DC, ker bodo tokovi enostavno previsoki? A ni čar DC polnjenja ravno v tem, da ni potrebe po polnilcu v avtu, torej polnilna postaja prilagaja DC tok in napetost, ki direktno ustreza polnjenju baterije. Kako bo stara 480V postaja lahko direktno polnila 850 V DC sistem v avtu? Ali so pomislili na to pri SC, da zmorejo tudi 850V, pa čeprav samo s 125A?

Kaj praviš? Da bodo samo tok povišali na 400A napetost bo pa ostala 480V, ja seveda.

WarpedGone ::

Odločitev za max 400VDC v bateriji ima svoje razloge, ki so bistveno globlji kot "lepa številka". In ti globji razlogi bodo ostali tudi v prihodnosti točno enaki, ker tebi max tok ne predstavlja nobene direktne nevarnosti, napetost pa jo, tudi ob minimalnem toku. Siljenje z višjo napetosto prinese mnogo več težav, kot pa reši problemov.

200kW pri 400V je 500A. Vse kar je treba zagarantirat je dovolj nizka upornost, da se ne zgenerira neobvladljivo mnogo toplote. Upornost lahk nižaš z debelino vodnikov ali drugačnim materialom, poleg tega lahko material še aktivno hladiš. Polnilni kabl sam hladiš s tekočino, znotraj avtomobila lahko linije ustrezno 'pofatiraš' da se ne pregrevajo. Ergo je edini problem štekar na avtomobilu. Ki pa rata pravi prbolem šele, ko jim ne uspe zagarantirat višje tokovne prepustnosti znotraj enakih dimenzij konektorja in bi na bodoče avtomobile dejansko moral montirat drugačne štekarje - debelejše.

Na to lahko kr takoj pozabiš, skozi obstoječi format bodo spumpal kolikor bodo pač lahko. Konkurence itak sploh ni na vidiku, kaj šele da bi resno dihala za ovratnik. Pod črto je hitrost polnjenja še vedno primarno omejena s sposobnostjo baterije da absorbira razpoložljivo moč. Ko bo ta sposobna teh 120kW absorbirat dlje časa, boš že mel hitrejše polnjenje.

Ne, CCS in Chademo nimata istega ampak imata vsaj 4x večji problem. Chademo je praktično že mrtev, CCS bo pa pofental vse, ki se bodo obesli na njega. Pozabi da bo CCS konektor kdaj v praksi na lokalni polnilni postaji čez sebe dal več kot ~50kW, tko da je za lastnike tesle praktično nevreden zgube časa.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Ne, CCS in Chademo nimata istega ampak imata vsaj 4x večji problem. Chademo je praktično že mrtev, CCS bo pa pofental vse, ki se bodo obesli na njega. Pozabi da bo CCS konektor kdaj v praksi na lokalni polnilni postaji čez sebe dal več kot ~50kW, tko da je za lastnike tesle praktično nevreden zgube časa.

Ja, ja, zopet sanjaš. Zato se je Tesla letos spomladi tako na tiho, brez pompa, priključila CharIN združenju, ki podpira CCS 150 kW, v končni fazi 350kW.

vostok_1 ::

Z 200A pri 400V se že vari debelejše kose jekla. Če bi bil priključek iz kakega drugega materiala, bi ti zavarilo priključek in vtičnico skp. Sam za info.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Truga ::

uuuuhhhhh

that's not how that works

WarpedGone ::

Z 200A pri 400V se že vari debelejše kose jekla.

Ki imajo kakšno stično upornost?
Pa z amperi se ničesar ne dela, amperi so posledica dovolj močnega vira, njegove napetosti in komplet upornosti tokoroga.
Varjenje pa je posledica visoke upornosti na majhni povrišini oz. volumnu.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Z 200A pri 400V se že vari debelejše kose jekla.

Ki imajo kakšno stično upornost?
Pa z amperi se ničesar ne dela, amperi so posledica dovolj močnega vira, njegove napetosti in komplet upornosti tokoroga.
Varjenje pa je posledica visoke upornosti na majhni povrišini oz. volumnu.

Kakšna posledica visoke upornosti?
Pri varjenju se dela z amperi, ki so posledica napetosti. S kratkim stikom med varjencem in elektrodo se naredi električni oblok, ki tali varjenec in elektrodo.

J.McLane ::

OK, torej je vprašanje ali oblok prej nastane pri:
- 480V in 270 A
- 850V in 152 A

Če je pojav obloka pri stikalih za polnjenje sploh problem, ker verjetno se najprej vse kable fizično poveže, šele nato se postopoma dvigne moč, vsaj jaz si tako predstavljam. Kaj je še tako bolj nevarnega pri 850V, da ni že itak nevarno pri 480V?

fpbs ::

Tukaj ni nobenega problema. V kablu ni nobene napetosti, dokler se ne vspostavi protokol med EV in polnilno postajo. Prvotno je bila napetost 400V namenjena za osebna vozila, 800V pa za tovorna. Sedaj se nekaj eksperimentira, da bi tudi osebna vozila koristila 800V. Tako, da v primeru, da 800V ni na voljo se lahko koristi 400V.
http://www.greencarreports.com/news/110...
http://www.slashgear.com/porsche-missio...

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Z 200A pri 400V se že vari debelejše kose jekla.

Ki imajo kakšno stično upornost?
Pa z amperi se ničesar ne dela, amperi so posledica dovolj močnega vira, njegove napetosti in komplet upornosti tokoroga.
Varjenje pa je posledica visoke upornosti na majhni povrišini oz. volumnu.


Saj zato pravim, da če bi bili materiali iz česa drugega kot to kar so, bi vse skupaj povarilo.
Ampak ja, žica ni takoj live.

Oblok se hitreje naredi pri 800v in 150A, kot 400V pri 300A.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Tle ni problem nevarnost obloka na štekarju, ker je žice mrtva dokler ni vštekana.
Problem je, da polnjenje teče na 'native' napetosti baterije brez dodatnih pretvorb. Kar pomeni da tudi komplet pogonski sistem deluje na taki napetosti.
Kar pomeni da morajo tranzistorji v kontrolerju (in tisti v on-board polnilniku) špilat na taki napetosti. Pa motor tudi.
Izolacije v avtu bit zanesljivo hendlat to napetost desetletje ali več.

Ni nemogoče, je pa dražje kot henldanje 400V.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Za več Amperov pa potrebuješ debelejše kable, kar pa spet ni zanemarljivo.

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Tle ni problem nevarnost obloka na štekarju, ker je žice mrtva dokler ni vštekana.
Problem je, da polnjenje teče na 'native' napetosti baterije brez dodatnih pretvorb. Kar pomeni da tudi komplet pogonski sistem deluje na taki napetosti.
Kar pomeni da morajo tranzistorji v kontrolerju (in tisti v on-board polnilniku) špilat na taki napetosti. Pa motor tudi.
Izolacije v avtu bit zanesljivo hendlat to napetost desetletje ali več.

Ni nemogoče, je pa dražje kot henldanje 400V.


Vsekakor. 800V je druga beštja kot 400v.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

DarkSite ::

fpbs ::

J.McLane je izjavil:

Za več Amperov pa potrebuješ debelejše kable, kar pa spet ni zanemarljivo.

Za več amperov bi potrebovali bakreno žico prevlečeno s plastjo grafena. Ohlajanje s tekočino, kot so to eksperimentirali pri Tesli ni rešitev problema.

DarkSite ::

Vprašanje je kaj bi se zgodilo, če bi eno X podjetje vskočilo in dalo svojo ponudbo? Jo lahko SC zavrne, če tudi bo boljša od Tesline?

Kakšen delež v % bo imel Musk enkrat, ko bosta podjetji združeni?

Okapi ::

Kakšen delež v % bo imel Musk enkrat, ko bosta podjetji združeni?
A je važno? Itak je vse v familiji.:))

WarpedGone ::

Vprašanje je kaj bi se zgodilo, če bi eno X podjetje vskočilo in dalo svojo ponudbo? Jo lahko SC zavrne, če tudi bo boljša od Tesline?

Nobena ponudba ni vnparej sprejeta, SC ima šanso da si najde boljšega ponudnika. Ampak o njej bo lahko glasoval tudi Musk, temu se še ni javno odpovedal.

Kakšen delež v % bo imel Musk enkrat, ko bosta podjetji združeni?

V združenem podjetju bo mel manjši delež kot ima trenutno v TM in večji kot je trenutno v SC. Točne cifre odvisne od končnega menjalnega razmerja.
Zbogom in hvala za vse ribe

DarkSite ::

Slots:
1) Spacex
2) Tesla/SolarCity
3) ... Free Slot ... :) (za novo podjetje, mogoče hyperloop?)

WarpedGone ::

A nebi bilo lepše da se najde še kdo drug, kateremu podobno dol maha za profit čez 3 mesece in se v stvar spusti enostavno zato, ker jo hoče narest?
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

A nebi bilo lepše da se najde še kdo drug, kateremu podobno dol maha za profit čez 3 mesece in se v stvar spusti enostavno zato, ker jo hoče narest?

Glede na to, da cena Tesline delnice ni nič, očitno obstaja veliko ljudi, ki razmišljajo podobno kot Musk.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Moraš met hudo visoke donose na svoj kapital, če ti 3,7% mesečno pomeni nič....
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Moraš met hudo visoke donose na svoj kapital, če ti 3,7% mesečno pomeni nič....

Nazadnje ko sem prodajal, sem imel v enem letu 20% donos. Sicer pa preberi še enkrat moj komentar. Napisal sem, da ravno dejstvo, da Teslina delnica je "nekaj vredna" očitno obstaja veliko ljudi, ki razmišljajo podobno kot Musk.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

oprosti, švoh prebral.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

SambaShare je izjavil:

http://host.madison.com/business/invest...
Uf kakšne ideje kaj je šlo narobe? Uradna zgodba je tako tako, saj končna odgovornost je na proizvajalcu avtomobila. Kako zdaj naprej? Ostane še partnerstvo z Googlom, sami bojo težko razvili alternativo.

Mobileye bo letos proizvedel cca 13 miljonov čipov, v vsak avto gre samo eden. Tesla izdela cca 50-60 tisoč vozil letno, kar ne predstavlja nekega pomembnega kupca.
Mobileye ustvari glavni posel z General motorsom, Fordom, BMWejem, Nissanom, Hyundajem in Volkswagnom.

DarkSite ::

Elon Musk on Tesla fully autonomous car: 'What we've got will blow people's minds, it blows my mind... it'll come sooner than people think'

An announcement is expected by the end of the year. In June, when asked directly if the Model 3 will be autonomous, Musk looked like he was about to give a direct answer, but after a few seconds of hesitation he said that there will be another big event "maybe toward the end of the year" during which he will talk in more details on the subject.

He then added that it will be "really big news" when he starts talking about it and that Tesla will do the "obvious thing".


Torej ali mislite, da bo imel M3 avtopilota level 3 ali level 4?
««
303 / 1139
»»