» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
302 / 1189
»»

Superboyy ::

NSA Agent je izjavil:

Prosim, da se naučiš brati.
Na začetku posta sem posredoval dve povezavi do uradnih katalogov Dacije in Renaulta iz katerih črpam podatke za izračune.
Bo šlo?


Kdaj je pa avto žrl toliko, kot piše v katalogu?

Sploh ta 0.9 TCe jajc, ki nikamor ne gre, žre pa kot, da bi mel 3.0.

Wrop ::

Superboyy je izjavil:


Kdaj je pa avto žrl toliko, kot piše v katalogu?

Sploh ta 0.9 TCe jajc, ki nikamor ne gre, žre pa kot, da bi mel 3.0.


Ma koliko ta 0.9 TCe žre?

WarpedGone ::

Čeprav ste 100% offtopic ste vseen dal zanimivo ilustracijo kako svetla prihodnost ice pogona dejansko zgleda. Čezdali manjši mlinčki, ki na papirju še dajo neki pametnega iz sebe, v praksi so pa totalna žalost.

Pride nova generacija avtov in se max ponudba moči konča pri 200 konjih iz naturbiranga 1,6 bencnarja oz 170 konjih iz enakovelikega dizla. Dvojne turbine in kup telovadbe, ki v pravih okoliščinah mogoče iz sebe spravijo oglaševano cifro, pri speljevanju na semaforju pa debelo gledaš kolk cilindrov ti je crknilo...

Takšna je in bo realna konkurenca novim električnim pogonom, ki bodo iz leta v leto imeli šibkejšo konkurenco. Špica ice pogona je bila dosežena kakih 10 let nazaj, ko se je razširila uporaba turbin z namenom povečevanja output! Od takrat turbine odnašajo riti majhnim mlinčkom, da so vsaj na papirju še vredni naziva.

Dejanski problem pa je, da ti proizvajalci nočejo tekmovat sami s sabo, zato morajo svoje ev modele narest kvečjemu tolk dobre kot so ice zadeve, da se tut one še prodajajo. Posledično je njihova ev ponudba takšna kot jo vidimo. Mizerija.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Ne vem, zakaj bi sploh potreboval vozilo z ne vem koliko konji?!? Mislim, za neko normalno vožnjo, uporabo; meni je pomemben samo domet (za "normalno" ceno - ko sešteješ vse skupaj!).:)

Če pa gremo na izpolnjevanje mojih ekstravagantnih želja, potem pa mora mora imeti vozilo vsaj 1000 konjev itd.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Ne vem, zakaj bi sploh potreboval vozilo z ne vem koliko konji?!

Tega ne veš, dokler nekaj časa ne voziš avtomobila z mal več moči.

Višje kot greš od povprečja oz minimuma, manj dodatne vrednosti imajo tisti konji ampak to ne pomeni, da je minimalno kar dobiš kr enakovredno.
So situacije ko si hvaležen, da imaš gas pedal povezan z žico in ne z raztegnjeno/pretrgano elastiko. Da speljevanje ne pomeni tiščanje v obrate, tulenje in gledanje na uro, kdaj bo stvar končno se začela premikat. Da ob tem ni treba se bat a kilometer oddaljen avtobus pomeni dovolj prostora da se vključiš na cesto pred njega al ga boš izsilil s svojim nepospeševanjem.

In teli poddimenzionirani turbo mlinčki imajo sploh problem (ne)odzivnosti. Sej, 0-100 cajt imajo še kr 'konkurenčen' a kaj ko je 5-100 čista katastrofa i.e. prehod iz 'lagane' vožnje v 100% output traja nekaj ledenih dob. Tej dimenziji se reče "voznost" oz. "odzivnost" stopalke za plin. In ta je še najbolša na atmosferskem bencinarju z dovolj prostornine, vse ostalo je bol al manj uspešno flikanje problemov.

In točno v tej dimenziji je EV tolk zelo drugačen (boljši!) od ICE pogona. Njegova odzivnost je takšna, kot je zapečena v SW. Praktično vsi imajo štarten navor omejen zaradi varnosti (zdrsavanje prednjih koles pri vključevnaju na cesto je lahk hudo nevarno).
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Ne vem, če sem sploh kdaj v življenju vozil tako ICE vozilo kot ga opisuješ, pa sem vozil že kar ogromno različnih vozil (različnih cenovnih razredov).

Kar se avtobusa pred menoj tiče, pa ga bom vedno najprej spustil pred seboj, če je to le mogoče (torej ne bom "nažigal na gas", da bi mi ga ja uspelo prehiteti).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Ja, ne veš. Ker se ne pogovarjaš z mano ampak s svojimi lastnimi predstavami.

Nimam nič posebnega, samo 180 dizl konjev v 1600 kg težki zadevi, z uradnimi 8,5 do 100.
V praksi je to kakih 150 konjev na kolesih pri ~3700 obratih, mrtva mašina pod 1500 obrati, odzivnost motorja odvisna od vremena itd.
Ampak ko sm mel nadomestno dacio 1,4 MPi, je odziv pedala za plin v 5. prestavi bil neobstoječ. Vožnja tega pa mi je dobesedno gnala strah v kosti ker ni bilo občutka da me avto sploh kakorkoli upošteva. Se premika, kot se mu zdi, ne pa tko kot bi si js želu. Gas in volan sta bila le bežno povezana z obnašanje avtomobila, le zavora je dajala občutek da dejansko vpliva na gibanje.

Tle ne gre za cenovni rang ampak enostavno Nm/kg.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

vostok_1 je izjavil:

Lol, pa enim res ni jasno.

Tu beremo in gledamo lepe koncepte "konkurence". Tesla je že skoraj finalizirala fabriko za pol miljonsko proizvodnjo avtomobilov, naredila največjo tovarno na svetu za izdelavo litijskih baterij in ima že večletno tradicijo na področju ele. avtomobilov.

Brez Panasonicovega znanja in tudi denarja Tesla ni sposobna naredit nobene baterije.
Over in Nevada, Tesla is working with Panasonic on its grandiose project, with the Japanese firm contributing with both technical know-how, but also funds. Panasonic will be responsible for building the battery cells themselves, while Tesla will assemble them into larger packs. A few days ago, Panasonic said it expects its battery sales to double thanks to the release of Tesla's Model 3.

TribesMan ::

Slighthly related:


Pa še slovensko...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

WarpedGone ::

Hmnja, po bohinjskem jezeru pluje turistična ladja.
Električna.

Just saying...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

"It's a day boat":D

Koliko ton ima tole?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

42, zakaj prašaš?

Resno, niste več niti smešni s takimi debilnostmi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

To se zavedaš, da si s svojimi komentarji dolgočasen že dolgo časa?

WarpedGone ::

Ko ti razpade praktično čisto vse kar si naumil, ti preostane samo še da me obkladaš z dolgočasnostjo.

Misliš da me gane?
Niti najmanj, ganilo me bo ko mi boš pokazal v čem točno se motim. Sklicevanje na lastno avtoriteto ne bo državo vode. Citiranje debilnega novinarskega kupa dreka tut ne.

Put up or shut up.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: msjr ()

Okapi ::

Zeh.

WarpedGone ::

Zeh je tvoje pametovanje, ki ni vredno molekul, ki si jih skuril.
Dodaj nekaj vsebine in nehaj kradit čas. Si zavora, ne motor.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

42, zakaj prašaš?

Resno, niste več niti smešni s takimi debilnostmi.

Če ne veš odgovora, ni potrebe bo brezpredmetnih komentarjih. Ta barka je idealen primer za različne primerjave, tudi teže, saj imajo še enak model z dizelskim, bencinskim in hibridnim motorjem.

Skratka, če prav razumem sta obe različici približno enako težki: 2000kg

... zato pa:

Performance– Petrol, Diesel, Hybrid:
(eden izmed motorjev oz. bencinski motor je Yamaha FT25FETL 25 HP HIGH T.)
Range (at cruising speed): up to 100 nm (180 km)
Cruising speed: up to 8 knots (14 km/h)

Performance – Electric (25 kWh battery pack)
(Aquamot 7.8kw electric moto)r
Range (at optimal speed aprox 3 – 4 knots
(5-7,5 km/h): up to 60 nm (100 km)
Range (at cruising speed): up to 37 nm (70 km)
Cruising speed: up to 6 knots (10 km/h)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Brezpredmetno je tvoje nabijanje:
Koliko ton ima tole?


Stvar je dovolj lahka oz. nič preveč težka.
Tvoja direktna primerjava cifer totalno ignorira zelo pomemben faktor - hrup.

Klasično SlOTech pametovanje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Saj so v videu lepo prikazali, kako malo hrupa je, tako da ne vem, zakaj bi moral sedaj to še enkrat napisati, ali si mar nisi ogledal videa (kjer so tudi lepo povedali, kakšna je hitrostna omejitev na Temzi - za kamor je v bistvu takšna barka tudi namenjena - ipd.)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Ja, prikazal so tudi da se ladja obnaša povsem normalno, tako da ne razumem kaj točno si hotu dosečt z omenjanjem teže?
Razen klasičnega drekanja kolk so baterije težke ..
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Meni je to pomembna INFO, tebi pač ne ... tudi sicer me je zanimala razlika v zmogljivosti, čisto informativno; sedaj ko vem, takšno barko za naše jadransko morje ne bi kupil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

buttplugs ::

Gregor P je izjavil:

Meni je to pomembna INFO, tebi pač ne ... tudi sicer me je zanimala razlika v zmogljivosti, čisto informativno; sedaj ko vem, takšno barko za naše jadransko morje ne bi kupil.

Ravno zaradi našega gromozanskega morja se ga splača kupiti.

Gregor P ::

Ko rečeš našega misliš ...?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

SambaShare ::

http://host.madison.com/business/invest...

Uf kakšne ideje kaj je šlo narobe? Uradna zgodba je tako tako, saj končna odgovornost je na proizvajalcu avtomobila. Kako zdaj naprej? Ostane še partnerstvo z Googlom, sami bojo težko razvili alternativo.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Narobe, zakaj pa bi moralo it kej narobe?

Tesla je lani zaposlil Jima Kellerja:
He was the lead architect of AMD K8 microarchitecture (including the original Athlon 64)and was involved in designing the Athlon (K7)and Apple A4/A5 processors. He was also the coauthor of the specifications for the x86-64 instruction set and HyperTransport interconnect. From 2012 to 2015, he returned to AMD to work on the AMD K12] and Zen microarchitectures, particularly on the low-power/embedded versions.


Letos pa še Petra Bannona, ki je zadnja leta snoval Applove procesorje. Oba bosta delala na razvoju HW za avtopilota. Pod črto to pomeni, da MobilEyevi načrti za prihodnost in njihove ideje, kako se problema lotit niso zadoščale za Tesline cilje. Ta je zato šla po svoji stari metodi: če dobavitelj ne dosega norme, ga skenslajo in odprejo interni oddelek, ki bo dosegal normo.

Tko da, samovozeč tesla bo uporabljal lastne procesorje za prepoznavo okolja in odločanje. 1 plus 1.

Trenutno potega ogled GigaFactory za novinarje.
Electrec je probal postavil live-stream pa jim ni glih ratalo, zato se grejo LiveUpdate.

Seveda je na ogled tut Model 3:



V petek bo javno odprtje fabrike, kjer bodo zopet možne testne vožnje in ful folka :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

SambaShare ::

Samo MobilEye ni dobavil le HW (resda je bil to njihov velik seeling point), ampak tudi precejšen del SW. Pa iskreno rečeno sem bil nad njihovimi nevronskimi mrežami zelo navdušen. Seveda je na koncu vedno opcija da vse narediš sam, samo to tudi stane. Počakajmo na PR Tesle.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Če je MobilEye dobavil precejšen del SW, zakaj ga je dobavil samo Tesli, vsem drugim pa tolk slabšo zadevo?

Bolša razlaga je, da je MobilEye dobavil HW, Tesla je pa nad njim zgradil svoj lasten SW paket in ga poimenoval AvtoPilot. In Teslin SW paket je boljši kot MobilEyev.

Musk:
"This was expected and will not have any material effect on our plans. MobilEye's ability to evolve its technology is unfortunately negatively affected by having to support hundreds of models from legacy auto companies, resulting in a very high engineering drag coefficient. Tesla is laser-focused on achieving full self-driving capability on one integrated platform with an order of magnitude greater safety than the average manually driven car."


Prevod:
We decided to vertically integrate and make our own sensors and chips because MobilEye is too slow. We want to make a single, really good system, while MobilEye wants to make a less capable and bloated system they can sell to everyone - even to automakers that need a lot of hand holding.


Mal starejša Muskova izjava:
"One of the challenges we face is that for a lot of supply chains they're impedance-matched to the timeframe of the big OEMS, and Tesla just moves a lot faster than the big OEMS. And so, if they're impedance-matched to a typical sort of 6-year development cycle and we're on a 2- or 3-year development cycle, it just doesn't connect properly. Some suppliers can handle that, and some can't."


Slin slin...

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Sam tele 20+ feltne in izjemno nizkoprofilne gume, bodo morale bit pa izjemno udobne brez zračnega vzmetenja ...

WarpedGone ::

Yoshihiko Yamada, Panasonic's executive vice president: I want to explain to you the relationship with Tesla and Panasonic. I used to be in charge of components five or six years ago. At that time our relationship with Tesla was one of supplier and customer. A conventional business relationship.

But since we started discussion on the Gigafactory that's completely changed. One example, is production capacity is now two or three times more. Why? Because Tesla and manufacturing people worked together. We are discussing these details. This type of relationship is quite new for business. We are not the simple buyer and supplier relationship."


Prve objavljene cifre GF so omenjale 35GWh celic in 50GWh baterij letno. Danes omenjajo 150 GWh v Gigafactory1 in kopije te fabrike po svetu: Evropa, Kitajska, ... In goes the raw materials, out comes the car.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Nekaj dodatnih detajlov nesreče:
http://www.greencarcongress.com/2016/07...

the indicated vehicle speed was 74 mph (119 km/h) just prior to impact; the posted speed limit was 65 mph (105 km/h)


Če si na google maps pogledamo ta odsek je voznik videl križišče vsaj 300 m prej, pri tej hitrosti je to 9s časa, da bi pogledal na cesto, če se na križišču spredaj kaj dogaja, pa to ni storil. Debilen voznik o tem ni dvoma, ampak IMO kanček pri vsem tem ima vseeno Tesla, ki vozniku z delovanjem AP-ja da lažen občutek, da avto vozi sam dovolj dobro.

pegasus ::

Assumption is the mother of all fuckups.

Pokaži, kje je Tesla rekla, da je avtopilot vsemogočen in da sedaj lahko spiš za volanom.

Okapi ::

Pri Tesli se sicer lahko delajo neumne, ampak dobro znano dejstvo je, da opozorilo velikokrat preprosto ni dovolj. Še zlasti ne, ko je posledica neupoštevanja opozorila lahko nesreča s smrtnim izidom.

Če bi bilo opozorilo dovolj, ne bi potrebovali zapornic pred železniškimi prehodi. Ali dvojnih ograj pred kletkami z levi (eno za leve in drugo za ljudi, ki bi kljub opozorilo, da se to ne sme, radi božali leve).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

pegasus ::

Ja ... po drugi strani pa:

J.McLane ::

Počakajmo kako se bo zgodba razpletla, vsekakor pa ni vse črno-belo.

WarpedGone ::

ki vozniku z delovanjem AP-ja da lažen občutek, da avto vozi sam dovolj dobro.

Kako se boš zmenil s statisiko?
Kdaj jo boš uspel prepričat v svoj prav in bo končno začela kazat povečano število nesreč, ker AP-daje lažen občutek ....?

Jeah, vesoljci obstajajo, lej kolk planetov je, morjo bit, to da jih ne vidmo, še nič ne pomeni...
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Pri tej nesreči statistika ne bo igrala popolnoma nobene vloge. Do naslednje uradne objave je brez veze kar koli komentirati.

SambaShare ::

WarpedGone je izjavil:

Če je MobilEye dobavil precejšen del SW, zakaj ga je dobavil samo Tesli, vsem drugim pa tolk slabšo zadevo?

Bolša razlaga je, da je MobilEye dobavil HW, Tesla je pa nad njim zgradil svoj lasten SW paket in ga poimenoval AvtoPilot. In Teslin SW paket je boljši kot MobilEyev.


Kaj dobavi MobilEye je precej detajlno razloženo v tisti njihovi urni predstaviti. Na grobo gre za sistem, ki ti iz (vsaj) ene kamere klasificira kaj je regularna vozna površina, "zasilna" vozna površina in kaj no-go področje. Skupaj z baje nekim efektivnim hw.

Ostalo je na proizvajalcu avtomobila, pa jasno da manjka še veliko.

WarpedGone ::

Do naslednje uradne objave je brez veze kar koli komentirati.

Zakaj potem še vedno nabijaš svojo mantro o lažnem občutku varnosti itd?
Klasičen troll fudster.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Daimler unveils its first all-electric eTruck: 26 tonnes capacity, massive 212 kWh battery for ~125 miles of range:

http://electrek.co/2016/07/27/daimler-e...

DarkSite ::

fpbs je izjavil:

Daimler unveils its first all-electric eTruck: 26 tonnes capacity, massive 212 kWh battery for ~125 miles of range:

http://electrek.co/2016/07/27/daimler-e...


Super, čim več konkurence tem bolje. But ...
While Musk doesn’t plan on unveiling his ‘Tesla Semi’ until next year, there’s no rush to beat Daimler to market since the German automaker doesn’t plan to bring its electric truck, called the eTruck, to production until 2020.

vostok_1 ::

Vse kar ni dolga razdalja, se elektrika splača.

To je dovolj dolga kapaciteta za furat lokalne pakete. Zanesljivost bistveno večja, in vzdrževanje neprimerno manjše. Vozne lastnosti vrjetno tudi boljše.

Ni pa to seveda, za heavy and long hauling.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

66speeder66 ::

Bi se kar strinjal. Za praktične razmere, če ne živiš v mestu, ali pa potuješ precej, bi se za moje pojme pričelo pri 400 miljah.
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya

WarpedGone ::

Ni pa to seveda, za heavy and long hauling.


Electric train anyone?

Električni šleparji se bodo zgodili ampak ne kot 1:1 zamenjava za današnje dizle temveč bodo imeli svojo podporno infrastrukturo.

Menjavanje baterij v osebnih avtomobilih se ne obnese. Kdor ni verjel na besedo, se je lahk prepričal v praksi.

Menjavanje baterij v električnih šleparjih je povsem druga zgodba, sploh ko ji dodaš nujnost naslednjega desetletja - samovozne šleparje.

Ampak si ne delam več utvar, da je tule kdorkoli sploh sposoben dojet kej več kot "baterije so težke, drage in crknejo" tko da ne bom utrujal z detajli, kako bo tak sistem zgledal. Visi na interetih ...

P.S.
Ta sistem ne bo zgledal kot dizl tovornjak brez dizl mašine in z večjo baterijo kot zgornji mercedes.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

In the long run mogoče bo več smisla dogradit železnice in pol imet samo lokalne poti iz glavnih postaj...če se že gremo utilitarizma.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

pegasus ::

Misliš hyperloope ;)

vostok_1 ::

Glede hyperloop-ov, pa se moram javno opravičit.

Odrekam podporo. Ideja sicer ni napačna in bi ob pravih pogojih vrjetno delovala. V resnici pa jo ne bomo še dolgo, dolgo časa videli, če sploh. Spredvidel sem, da ima toliko intrinzično problematičnih faktorjev, da je to bolj strel v prazno.
Mogoče bo doživela test v kaki bolj okrnjeni, manjši različici. Ful scale pa ne.

Osebno se mi zdijo Muskova električna potniška letala skoraj bolj smiselna, če že ne dokaj realna. Vse kar potrebujemo je, da energy density per mass je isti kot pri kerozinski izvedbi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Nikec3 ::

Osebno se mi zdijo Muskova električna potniška letala skoraj bolj smiselna, če že ne dokaj realna. Vse kar potrebujemo je, da energy density per mass je isti kot pri kerozinski izvedbi.

Hmmmm, in to se ti zdi tako mali problem? Energijska gostota je trenutno 20x manjša kot pri kerozinu. In pa gostota ne rabi biti ista. Veliko se prišpara pri izkoristku elektromotorja. Predvidevam, da bi že pri 3x povečanju gostote baterij hitro videli kakšne uporabne letalske aplikacije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

Jaz sem bil danes na predstavitvi Avant2Go car sharinga. Trenutno imajo 50 avtomobilov, ki bodo v sharingu po Ljubljani. V prvi fazi projekta bo stvar delovala na zelo podoben nacin kot BicikeLJ. Avto vzames in pustis na vnaprej dogovorjenem parkiriscu, ki je hkrati tudi polnilnica. Na koncu bi radi imeli desetkrat toliko vozil, ki bi jih lahko pustil in pobral kjerkoli v Ljubljani in ne samo na vnaprej dolocenih parkiriscih. Drzim pesti, da jim uspe realizacija projekta in da bodo navlekli cim vec uporabnikov in cim prej se razsirili ponudbo.

Na koncu sem naredil se dva kroga s Smartom in BMW i3. Potem sem razmisljal, da bi svojega bencinarja najraje v jarek zapeljal. Ne glede na to, da je Smart mini kanta je bil obcutek voznje v bistvu precej dober. Pri drugem, i3, je bilo vse skupaj se toliko bolje. 22kW baterija je sicer precej zalostna zadeva, ampak za nek car sharing, za po mestu, kjer se lahko avtomobili sproti polnijo, je vrh glave.

WarpedGone ::

Zgoraj je bilo neki začudenja in vihanja nosov nad električni plovili, tehnika se ne sekira velik - električni trajekt:



V službi že več kot eno leto.

Potem sem razmisljal, da bi svojega bencinarja najraje v jarek zapeljal.

Dobrodošel med 'čudake'.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

BigWhale je izjavil:

Jaz sem bil danes na predstavitvi Avant2Go car sharinga. Trenutno imajo 50 avtomobilov, ki bodo v sharingu po Ljubljani. V prvi fazi projekta bo stvar delovala na zelo podoben nacin kot BicikeLJ. Avto vzames in pustis na vnaprej dogovorjenem parkiriscu, ki je hkrati tudi polnilnica. Na koncu bi radi imeli desetkrat toliko vozil, ki bi jih lahko pustil in pobral kjerkoli v Ljubljani in ne samo na vnaprej dolocenih parkiriscih. Drzim pesti, da jim uspe realizacija projekta in da bodo navlekli cim vec uporabnikov in cim prej se razsirili ponudbo.

Na koncu sem naredil se dva kroga s Smartom in BMW i3. Potem sem razmisljal, da bi svojega bencinarja najraje v jarek zapeljal. Ne glede na to, da je Smart mini kanta je bil obcutek voznje v bistvu precej dober. Pri drugem, i3, je bilo vse skupaj se toliko bolje. 22kW baterija je sicer precej zalostna zadeva, ampak za nek car sharing, za po mestu, kjer se lahko avtomobili sproti polnijo, je vrh glave.


Problem je, da trenutno niti priblizno nimajo dovolj postajalisc. Verjetno bodo na zacetku uporabniki le tehnoloski navdusenci.
««
302 / 1189
»»