» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
290 / 1139
»»

WarpedGone ::

Tko slabo razumeš, da to resno sprašuješ?
Zbogom in hvala za vse ribe

ZaphodBB ::

Gregor P je izjavil:

Kaj so bili potem zate "hibridni" diski? Ker zagtovo niso imeli 50% SSD-a.

Vsekakor so bili ne tič ne miš, slaba naložba in stran metanje denarja.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Lonsarg ::

Besedo hibrdi so z raznimi Priusi pač spravili na tak nivo kot besedo "čefur".

Zato električnim avtomobilom, ki vse kar imajo od bencina je en dodatni ekstender ni fer klicati hibridi. Zato se take avte preproto kliče električni avto z bencinskim ekstenderjem, ni kratka fensi beseda ampak je vsaj jasno za kaj gre.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Tko slabo razumeš, da to resno sprašuješ?

Ne, resno; ker ne živimo v oblakih in se očitno izdelava nekih "popolnih" hibridov (karkoli naj bi to že bilo) očitno ne splača.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

Standard? ISO al JUS? Mogoče DIN?
Al enostavno folklora, ki še nikol ni dražalva vode v detajlih?

Sicer pa škoda to debatirat s folkom, ki mu ni jasno niti kaj je izguba.


ISO, ne vem kaj je tu notri točno definiranega, ker ne bom plačeval samo zato da bo W1 srečen:
http://www.iso.org/iso/iso_catalogue/ca...

Edit: Glej točko 2.42 in 2.53:
https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Magic1 ::

Jao, eni se še kar upate da boste Warped1 karkoli prepričali... On je avtor teme in on je bog tukaj, nimate šans.
Magic

WarpedGone ::

2.42
hybrid-electric vehicle
HEV
vehicle with both a rechargeable energy storage system and a fuelled power source for propulsion


2.53
non-externally chargeable HEV
HEV (2.42) with RESS (2.61) that is not intended to be charged from an external electric energy source


Fičo obema točkama zadosti.
Ima bencinski motor in svinčev akumulator, ki se fila preko alternatorja.
Nima pa polnilca, da ta akumulator filaš iz 220V. Za ta hec je blo treba akumulator vzet vn in avtomobila in uporabt 'zunanji' polnilec.

Tolk o 'standardih'. Bwane so full of it.

Glede hibridnih diskov: ja, to so 'pravi' hibridni sistemi, podatki se hranijo tako na ploščah kot na flash diskih.

Problem bi bil, če bi 'običnim' diskom, ki so uporablal ram čipe za pospeševanje delovanja, reku da so hibridni. Precej podobn problem, kot če originalnemu priusu rečeš hibrid.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Rad bi vedel v kateri točki fičo *ne* ustreza definiciji hibrida po 'standardu'.
Če nimaš druzga kot 'sej vsi vemo', pol si že zgubu debato.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

https://www.vidaxl.si/p/80095/beli-bmw-...
Bmw ima tudi lep EV... po standardu in celo poceni.
Magic

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

2.42
hybrid-electric vehicle
HEV
vehicle with both a rechargeable energy storage system and a fuelled power source for propulsion


2.53
non-externally chargeable HEV
HEV (2.42) with RESS (2.61) that is not intended to be charged from an external electric energy source


Fičo obema točkama zadosti.
Ima bencinski motor in svinčev akumulator, ki se fila preko alternatorja.
Nima pa polnilca, da ta akumulator filaš iz 220V. Za ta hec je blo treba akumulator vzet vn in avtomobila in uporabt 'zunanji' polnilec.


2.44
hybrid vehicle
vehicle with two (or more) different power sources for vehicle propulsion


Al pa ce bi nehal, a?

Akumulator v ficotu ni 'power source for vehicle propulsion'. To, da ga lahko z zaganjalnikom premaknes par metrov naprej nima nobene veze s pogonom. Ce je zaganjalnik pogon je fico tud podmornica. Ne za dolg, ampak je. Pa tud jadralno letalo je.

J.McLane ::

- Uporabo zaganjača definira proizvajalec v navodilih za uporabo, uporablja se ga lahko samo s pritisnejo sklopko.
- Uporabo zaganjača se uči tudi v avto šoli in nikakor se ga ne uproablja kot pogonski motor.

Lahko pa zate napišem bolj točno definicijo:
- Hibrid uporablja mešanico dveh ali več pogonskih motorjev, avtomatsko preko enega skupnega pedala za plin.

Nikec3 ::

Pustite warpija, on ima svoje definicije besed. Tudi izgubo on definira kot nekaj, kar ne obstaja, če podjetje denar porablja za investiranje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Pogonski motor? Kakšne nepogonske motorje pa poznate?
Js nobenga, vsak motor je pogonski za pogon nečesa pač.

Ja, ko požreš marketing BS maš problem ostat logično diht. Se rešuješ z pogonskimi motorji in kako so kolesa nek pogon za pod vodo ali jadranje?!

Prius ni nič druzga kot mal bol čist bencinar. Če odpišeš izpuh, Od njegove 'hbridnosti' ostane tolk profita kot od fičotove hibridnosti. To je prepoznal tut gm, ki svojega volta ni imenoval samo hibrid, ker ta ne paše najbolš v pojem hibrid, kot je bil takrat zunaj. Lahko še vedno prodajate toyotin bulšit kako je prius hbrid, al se pa nhate delat norca iz samega sebe in to zadevo prepoznate za to kar je - mal drugačen bencinar,poleg mal drugačnih bencinarjev z mehanskim CVT al pa mal drugačnih bencinarjev z wanklom.
Prius je bencinar z električnim cvt. In nič druzga. Tista mizerna baterija ni vredna razlikovanja od navadnega akumulatorja. Še pravi hibridni prius ma tako mizerno baterijo, da ma jako malo smisla doplačevat za polnilec.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Nikec, kako razlikuješ med izgubo, ki bo generirala profit in izgubo, ki tega ne more sploh?
Tako, da prvi rečeš investicija. Śele ko si prisiljen narest odpis investiranih sredstev, zadeva postanek izguba.

Točno izražanje je osnova logično diht stališč. Kdor uživa v bulšitu, nima te potrebe.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Nikec, kako razlikuješ med izgubo, ki bo generirala profit in izgubo, ki tega ne more sploh?
Tako, da prvi rečeš investicija. Śele ko si prisiljen narest odpis investiranih sredstev, zadeva postanek izguba.

Točno izražanje je osnova logično diht stališč. Kdor uživa v bulšitu, nima te potrebe.

Koliko "izgube" bi potem morala imeti Tesla, da bi dejansko po tvojem imela izgubo? Ali je tako kot sem rekel, da podjetje, ki investira v rast, po tvojem mnenju, sploh ne more delati izgube?

Kako se lanska Gorenjeva izguba razlikuje od Tesline izgube? Gorenje je imelo nekaj malega izgube, tudi oni marsikaj investirajo v prihodnjo rast. Kdo ima zda izgubo, Tesla, Gorenje, oba, nihče? Ali izguba ni možna samo če rasteš s 50% na leto? Ali izguba ni možna tudi, če rasteš samo s 4% na leto?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Pogonski motor = za premikanje vozila

Sicer se strinjam, da je Prius v osnovi samo bolj učinkovit benciski avto, ampak definicije hibrida ti ne boš na novo napisal, ker je bila že napisana in je standard (ISO).

Začni uporabljat novo besedo za PHEV, ali pa dve besedi - priključni hibrid

WarpedGone ::

Glede izgube ...
Kupim delnico. Denarja nimam več, imam papir. A sm naredu izgubo? Ne, investicijo.
Prodam delnico. Imam denar, ki ga je lahko več ali manj kot na začetku. Razliki rečem profit/izguba.

Profit/izguba je oboje vezano na mnogo poslovnih faktorjev. Če se da zračunat neko cifro, še ne pomeni da bo imela tut smisel.
Osnove, ki jih razdelajo v srednji ekonomski šoli.

Vsi bluzatorji, ki nabijate o teslini izgubi, jih pravzaprav kritizirate, da preveč vlagajo v razvoj in prehitro rastejo.
Pod črto ne marate njihovega sedanjega, še manj pa njihov prihodnji uspeh, ki bo zrastel iz teh investicij.

Izguba bo kvečjemu nastala, če grejo v stečaj, prodajo vsa osnovna sredstva in na koncu ostane manj denarja, kot pa ga je šlo v vso to opremo.
Če se slučajno proda za več, kot pa je bila nabavna cena, bo še vedno profit.

Tesla bi delala izgubo, če bi minus nastajal zaradi višjih proizvodnih stroškov, kot pa je prodajna cena produkta.
Kdor zna brat, zna prebrat, da gre denar v nove proizovdne linije, nova lakirnica ki je danes že sposobna obdelat 500.000 vozil letno, novo štanco, ki je že danes sposobna naštanca 600.000 vozil letno itd. To so zaenkrat neizrabljene kapaicete, ki bodo profit začele delat čez par let.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Tesla bi delala izgubo, če bi minus nastajal zaradi višjih proizvodnih stroškov, kot pa je prodajna cena produkta.

Take vrste izgube praktično ne dela nobena firma. Ti bi kar vse ostale stroške zanemaril? Vsi vemo, da pri tem ko kupimo iPhonea, damo večino denarja za Applovo maržo, sledi pa verjetno že kar R&D. Proizvodni stroški so pri veliko firmah manjšinski delež pri prodanem izdelku. Ti bi pa izgubo definiral kot količnik med prodajno in proizvodno ceno posameznega modela?

Povej mi enega ekonomista, ki izgubo/profit definira na tak način? To je kvečjemu marža. In nihče ne pravi, da ima Tesla negativno maržo.

In btw, povej mi prosim, če Gorenje lani delalo izgubo ali ne.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

Pojma nimam o gorenju.
Če grem gradit novo proizvodno linijo s kreditom, temu ne bom reku poslovanje z izgubo.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Pogonski motor? Kakšne nepogonske motorje pa poznate?
Js nobenga, vsak motor je pogonski za pogon nečesa pač.


K ne ves vec kaj bi rekel, se obesis na semantiko?

WarpedGone je izjavil:

Prius je bencinar z električnim cvt. In nič druzga. Tista mizerna baterija ni vredna razlikovanja od navadnega akumulatorja. Še pravi hibridni prius ma tako mizerno baterijo, da ma jako malo smisla doplačevat za polnilec.


Ne, Prius je avto, ki ga lahko poganjata elektricni motor na elektriko ali pa bencinski motor na bencin. Koliko casa ga prvi poganja? Ne dolgo ampak velikost in zmogljivost baterije je stvar druge debate. Sej vem, zdej bos spet ficota in njegov zaganjalnik ven potegnu. Lahko pa odpres tud eno novo temo in zacnes ljudi prepricevati, da žemlja ni kruh.

WarpedGone ::

Ne, Prius je avto, ki ga lahko poganjata elektricni motor na elektriko ali pa bencinski motor na bencin

Fičota tudi.

Koliko casa ga prvi poganja? Ne dolgo ampak velikost in zmogljivost baterije je stvar druge debate.

Pri fičotu tudi.

Lahko pa odpres tud eno novo temo in zacnes ljudi prepricevati, da žemlja ni kruh.

Žemlja je kruh, fičo ni hibrid. Enako kot prvi prius ni noben hibrid ampak navaden bencinar. Od fičota se razlikuje samo v cifrah kolk metrov lahko prevozi na shranjeno elektriko.

Ker je razlika samo v metrih, bi moral 'zagovorniki' hibridnega priusa povedat, kolk metrov moraš minimalno prevozit na shranjeno elektriko, da postaneš hibrid, in nisi več bencinar.

Po moji definiciji ni razlika v metrih ampak konceptu: v hibrdida kot je serijsko izdelan lahko 'natankaš' elektriko ali bencin, v bencinarja lahko natankaš samo bencin.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Priusu lahko napolniš baterijo iz vtičnice in je "pravi hibrid", potrebuješ sicer polnilec in malo znanja, pa saj pri fičotu tudi moraš obračat ključ namesto pritiskati na pedal, da se premika na zaganjač. :))

Ne gre za metre, gre za sposbnost pogona da premakne avto na gas pedal, ne pa na ključ z zaganjalnikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Nikec, kako razlikuješ med izgubo, ki bo generirala profit in izgubo, ki tega ne more sploh?
Tako, da prvi rečeš investicija. Śele ko si prisiljen narest odpis investiranih sredstev, zadeva postanek izguba.

Točno izražanje je osnova logično diht stališč. Kdor uživa v bulšitu, nima te potrebe.


'ki bo generirala'

Dokler ne ves, a tista investicija v resnici lahko generira profit ali ne, je ne mores kar odstraniti iz enacbe.

Stvari se lotevas popolnoma narobe. Namesto, da bi ljudem razlagal, da Tesla sedaj se posluje z izgubo (ce je to res) ampak trenutno je stanje tako in zaradi investicij v prihodnosti, bo verjetno to izgubo pretvorila v dobicke. Poslovni rezultat je poslovni rezultat, investicije se pri presoji vrednosti podjetja upostevajo do neke mere. Namesto tega pa ljudi poskusas nauciti nove ekonomije. Tako kot jih poskusas nauciti kaj je hibridno vozilo.

WarpedGone je izjavil:

Ne, Prius je avto, ki ga lahko poganjata elektricni motor na elektriko ali pa bencinski motor na bencin

Fičota tudi.

Koliko casa ga prvi poganja? Ne dolgo ampak velikost in zmogljivost baterije je stvar druge debate.

Pri fičotu tudi.


Fico je podmornica. V njem prezivis not, tko kot v USS Los Angeles class podmornicah. Ne tolk dolg ampak prezvis!

Ficota ne poganja elektro motor. Ne delaj debila iz sebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Dokler ne ves, a tista investicija v resnici lahko generira profit ali ne, je ne mores kar odstraniti iz enacbe.

V enačbi nastopa kot to kar je - investicija.
Ne profit, ne izguba, ampak investicija v osnovna sredstva.
Vložen denar ni izpuhtel v zrak ampak se je pretvoril v mašine itd, ki imajo svojo vrednost in so v lasti firme oz. lastnikov.

Namesto, da bi ljudem razlagal, da Tesla sedaj se posluje z izgubo

Tesla NE posluje z izgubo ampak raste.
Izguba pomeni zmanjševanje vrednosti, kapitala, itd.

Ficota ne poganja elektro motor. Ne delaj debila iz sebe.

Poganja te energija, motor energijo pretvarja.
FIčota in priusa v 100% poganja v bencin zapečena kemična energija.
Hibride lahko poganja tudi energija, ki v avto pride po drugi poti, poleg bencinske.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Dej nehaj ga srat plugin priusi vozijo okol ze ene 5 let

WarpedGone ::

Plugin Prius je hibrid, skrajšano mu pravjo Pip.
NJegov predhodnik je 'navadn' bencinar.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

FIčota in priusa v 100% poganja v bencin zapečena kemična energija.
V resnici sončna energija.

WarpedGone ::

V resnici kvantna prepletenost.
V tem našem zemeljskem svetu pa običajno ločimo med shranjeno energijo v bateriji in bencinu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

In v čem je razlika? V resnici je bolj pomembno, kakšen motor poganja avto, ne v kakšni obliki je shranjena energija.

Nikec3 ::

Tesla NE posluje z izgubo ampak raste.
Izguba pomeni zmanjševanje vrednosti, kapitala, itd.

Izguba in rast se ne izključujeta. Mešaš jabolka in hruške. Izguba ne pomeni zmanjševanja vrednosti. Izguba preprosto pomeni, da so pod črto več porabili kot ustvarili. Zakaj so porabili sploh ni važno. Razen če bi seveda rad spremenil definicijo besede. Kar zelo rad počneš. Rad bi spremenil definicijo besed (nekaj časa samo definicijo "izgube", po novem tudi definicijo "hibrida"), ki so praktično sprejete od celega sveta in so standard.

Me zanima koliko strani te teme smo zabili zaradi tega, ker bi rad @WarpedOne spremenil definicijo besed.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Izguba preprosto pomeni, da so pod črto več porabili kot ustvarili.

In pod črto je rezultat močno pozitiven. Vse zadeve katere so plačal imajo svojo vrednost.
Ti vztrajno trdiš da je lakirnica z letno kapaciteto 500.000 vozil vredna 0, da so novi roboti vredni 0 itd.
Si pač le še en bulšiter, katerih je svet žal poln.

Izguba in rast se ne izključujeta.


From bullshit follows anything.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Izguba preprosto pomeni, da so pod črto več porabili kot ustvarili.

In pod črto je rezultat močno pozitiven. Vse zadeve katere so plačal imajo svojo vrednost.
Ti vztrajno trdiš da je lakirnica z letno kapaciteto 500.000 vozil vredna 0, da so novi roboti vredni 0 itd.
Si pač le še en bulšiter, katerih je svet žal poln.

Izguba in rast se ne izključujeta.


From bullshit follows anything.

Ravno obratno je. Ti na lakirnico gledaš, kot da ne obstaja, ker je ne šteješ pod stroške/investicije. Jaz vem, da obstaja, ker je Tesla plačala za njo. Vrednost firme in s tem tudi lakirnice se pa sicer vrednoti na borzi. In s tem ko je delnica v preteklosti rasla, je jasno da je firma postajala vedno več vredna.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

a) Poglej knjigovodsko vrednost - a ta raste ali pada?
b) Ali bi 'izguba' z večjim številom vozil bila večja ali manjša?
Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

a) raste
b) manjša
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Ne profit, ne izguba, ampak investicija v osnovna sredstva.
Vložen denar ni izpuhtel v zrak ampak se je pretvoril v mašine itd, ki imajo svojo vrednost in so v lasti firme oz. lastnikov.


Osnovna sredstva imajo tocno doloceno postavko v letnem porocilu. Kaj si ti mislis kam spadajo in kako bi blo treba gledat na osnovna sredstva je povsem nepomebno.

WarpedGone je izjavil:


Tesla NE posluje z izgubo ampak raste.
Izguba pomeni zmanjševanje vrednosti, kapitala, itd.


Ne, izguba pomeni, da je na letnem porocilu razlika med prihodki in odhodki negativna. Tocno to in NIC drugega. Vse kar si ti potem namislis so samo tvoje blodnje. Sedaj pa poglej kako so zakljucili fisikalno leto 2015 in 2014 in bos videl a poslujejo z izgubo ali ne. Vse ostalo je popolnoma nepomebno pri ugotavljanju a firma posluje z izgubo ali ne.

Izguba _lahko_ pomeni zmanjsevanje denarja, ki ga ima firma na racunu, pa se to ni nujno. Izguba pa nikakor ni samo takrat, ko se zmanjsuje celotna vrednost firme. To je norost. :)

WarpedGone je izjavil:

FIčota in priusa v 100% poganja v bencin zapečena kemična energija.
Hibride lahko poganja tudi energija, ki v avto pride po drugi poti, poleg bencinske.


Ne, hibrida poganjata dva razlicna pogonska sklopa. Kako pa dobita energijo in kako je ta shranjena je pa vseeno. Ko govorimo o hibridih govorimo o vozilih, ki imajo dva razlicna pogonska sklopa. Sej sem ti ISO definicijo zalimal prej. Pa si jo spregledal. Tudi vsa vozila na plin niso hibridi, uporabljajo en pogonski sklop in dve razlicni vrsti goriva.

Torej hibrid = dva razlicna pogonska sklopa, in ne dva razlicna nacina shranjevanja energije.

hojnikb ::

http://arstechnica.com/cars/2016/06/no-...

tolk o đabe superchargerju..
#brezpodpisa

Magic1 ::

Sej je potreba dokupit tudi še dodatno opremo za področja, kjer temperatura kdaj pod 0°C. Osnovna verzija Tesle 3 bo pri nas okoli 45kEUR, daleč od budget car. Musk je pač car(ni mišljeno kot sarkazem), on zavije v celofan in folk navali, kjub konkretni negativni računici na njih. Sej je isto s športnimi avtomobili, folk ma veselje okoli izvedbe in ne ekonomičnosti. Je pa oboje daleč od "prava stvar" za večino ljudi in še dolgo ne bo, če sploh bo v času našega življenja.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

BigWhale ::

hojnikb je izjavil:

http://arstechnica.com/cars/2016/06/no-...

tolk o đabe superchargerju..


Po mojem niti ni blo za pricakovati, da bo vedno in za vse zastonj.

Je pa nerodna rec, ce je mogoce kdo racunal na superchargerje, ker doma nima moznosti polnit, ali pa v sluzbi. Ampak najbrz bo se vedno ceneje kot bencin.

Nikec3 ::

BigWhale je izjavil:

hojnikb je izjavil:

http://arstechnica.com/cars/2016/06/no-...

tolk o đabe superchargerju..


Po mojem niti ni blo za pricakovati, da bo vedno in za vse zastonj.

Je pa nerodna rec, ce je mogoce kdo racunal na superchargerje, ker doma nima moznosti polnit, ali pa v sluzbi. Ampak najbrz bo se vedno ceneje kot bencin.

Računali nismo, je pa Elon Musk dejal, da so SC "free forever". Kar je torej direktna laž. Mi je pa jasno, da vzdrževanje velikanske mreže SC veliko stane. V primeru, da bodo SC plačljivi ima Tesla tudi večjo motivacijo po tem, da jih čim več postavi.

Kakorkoli, tudi autopilot ne bo v osnovni ceni. Bo zgolj autopilot hardware. Aktivacija pa bo verjetno stala kakšne 3 jurje. Če malo čez palec preračunamo:

Cena v ZDA........... 35 000 $
Cena v Sloveniji: cca 38 000 €
+ autopilot..........41 000 €
+ plačevanje SC

Toliko boš pri nas plačal za osnovno verzijo Modela 3, ki pa vseeno ponuja vse prednosti Tesle in elektirčnega avta. Ob tem se je potrebno zavedati, da osnovne verzije v EU skoraj zagotovo ne bo na prodaj pred 2. polovico leta 2018. Če bo subvencija še vedno 7 500 € bo to še vedno ok.

BTW, ima še kdo težavo, da mu na spletni strani Tesla Motors ne dovoli dostopa v ameriški design studio in mu direktno vrže na nemškega?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

J.McLane ::

Z množično prodajo bo obremenjenost SC s tako life-time politiko kot pri Model S definitvno problem, zato je že dolgo znano dejstvo, da Model 3 v osnovi ne bo imel SC. Vseeno se je pa pričakovalo, da boš pač doplačal 2.500 $ in je to to, pa vse kaže, da to ne bo tako enostavno.

Vse kaže na to da Tesla hoče prepričit, da bi folk zastonj dnevno polnil blizu doma, SC so pač namenjeni samo daljšim vožnjam.

Kako bodo to dosegli?

Ponudiš paket plačvanja vsakega polnjenja posebaj (ki je dražje od domačega polnejna). Paket life-time uporabe pa podražiš do te mere, da bo večina raje vzela paket sprotnega plačevanja, ali pa life-time paketu dodaš "fair use" v drobnem tisku, saj Tesla točno ve kje kdo živi in koliko uporablja SC in na katerih lokacijah.

Utk ::

A ni polnjenje na SC nekako omejeno, ker se s tem uničuje baterija? Če ni, pa še bo. Sej boš lahko polnil, samo z normalno hitrostjo, kar je pa spet boljše doma, ker se ti ne da tam viset 10 ur.

J.McLane ::

Takega ukrepa ne bomo videli, ker to pomeni še večjo gnečo na SC.

Nikec3 ::

Utk je izjavil:

A ni polnjenje na SC nekako omejeno, ker se s tem uničuje baterija? Če ni, pa še bo. Sej boš lahko polnil, samo z normalno hitrostjo, kar je pa spet boljše doma, ker se ti ne da tam viset 10 ur.

Delno ja, delno ne. Večina itak polni do 80% in ni neke panike, pa tudi zgodovina kaže, da se Tesline baterije držijo boljše kot so bile zgodnje projekcije. (po 100 000 miljah imajo nekateri še 95% nazivne kapacitete, pod 90% pa skoraj nihče). Tukaj pa je Tesla tudi v majhni PR pasti. Naj rečejo, da je polnjenje na njihovih SC škodljivo za baterije? Ko so začeli s postavljanjem mreže so na veliko govorili, kako SC ne uničuje dodatno baterije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

-valvoline- ::

ZaphodBB ::

Računali nismo, je pa Elon Musk dejal, da so SC "free forever". Kar je torej direktna laž. Mi je pa jasno, da vzdrževanje velikanske mreže SC veliko stane. V primeru, da bodo SC plačljivi ima Tesla tudi večjo motivacijo po tem, da jih čim več postavi.

Umm, Musk je rekel, da bo SC "free forever" za prve kupce Tesel.

Za Model 3 - pa cene superchargerja niso vračunali v osnovno ceno. Sem precej prepričan, da bo obstajal paket opreme z vključenim SC.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

WarpedGone ::

Še vedno vam ni jasen model zaračunavanja?
Plačaš enkrat, uporabljaš neomejeno.
Pri trenutnih modelih je enkratno plačilo vključeno v osnovni paket opreme.
Model 3 tega ne bo imel v osnovni opremi ampak doplačilo. Enako kot nekdanji S 60.

Stupid much?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

a ni zdaj osnovni model s70, ki to ma ?
#brezpodpisa

J.McLane ::

J.B Straubel commented too:

"It also pains us to see people mis-valuing their time at charging stations so often, it is far more convenient and faster for you overall to charge at home or at work. It takes one second to plug in, you don't have to go to a separate location and wait for the car to be there. Time and time again, we see people drive to Supercharger stations, wait there for 30 minutes and drive to a different destination. And if they do their math - and they value their time - it makes no sense."

http://insideevs.com/elon-musk-supercha...

Torej kaj je trn v peti pri uporabi "zastonj" SC? Točno to da se folk vozi mimo svoje poti in čaka tam na polnjenje samo zato ker je to zastonj. W1 verjemi da bodo storili nekaj glede teh dnevnih zajedalcev, ki ne koristijo SC za long distance, sicer bodo SC prezasedeni in bo še več vroče krvi uporabnikov, ki ga nujno rabijo.

hojnikb ::

jah, itk da bojo izkoriščal SC, če so ga plačal v avtu :)
štrom doma pač ni zastonj.
#brezpodpisa

DarkSite ::

Mislim, da bodo morala napredna podjetja prevzeti pobudo in začeti nameščati chargerje na svojih parkiriščih. Pred blokom se namreč to ne bo nikoli zgodilo. Tako polniš na šihtu in to je to.
««
290 / 1139
»»