» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
289 / 1139
»»

gensi ::

Nikec3 ::

hojnikb je izjavil:


Zabavno. :D
Zadnji del Model X je resnično grd.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

vostok_1 ::

Model X je zame itak nek strel v prazno. Škoda dnarja za razvoj.

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Kakšna pa je ta tehnološka prednost?

Glavna prednost je direktna povezava med voznikom in firmo. Brez posrednikov.

Stane pa tretjino (ali polovico) Tesle.

In vseeno se ne prodaja v 4x večjih cifrah, kot bi se zaradi pol nižje cene "po vseh pravilih" moral.

Kaj če bi se BMW serija tri prodajal v kvečjemu enakem obsegu kot BMW serije 7? A bi bil to uspeh al polom?

Ko bo obdavcitev fer in realna do vseh in ko se bo prenehalo idiotsko subvencioniranje predragih E podaljskov trer ko bodo EV fahrerji placali za svoj prevozen km se bomo lahko pogovarjali o prodajnih stevilkah. Drugace pa ne. Lahko obracas zadevo kakorkol ti pase, ampak fakt je da se dejansko danes EV industrija slepa izkljucno na davkoplacevalski denar, kar pa je navadni kretenizem saj EV zaenkrat kupujejo zgolj premozni. Podobno k da nekemu bogatunu suvencioniras nakup stanovanja na primorskem ter mu oprostili davek na nepremicnine.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Tole morda ne spada v to temo, ker gre za hibrida:

The Verge: The 2016 Toyota Prius is the most fuel-efficient car Consumer Reports has ever tested
The 2016 Toyota Prius has better fuel economy than any car Consumer Reports has tested, besting the 16-year-old Honda Insight by a single mile per gallon. CR found the new Prius scored an average of 52 mpg, handily beating the 44 mpg made by the 2015 Prius.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

... tudi v realnem prometu kaže, da so naredili kar velik korak:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...

Ja premajen vzorec, prvi kupci so sami entuziasti, ugodno pomladansko vreme ... Bomo videli drugo leto, ampak 10% znižanja porabe v realnem prometu še pri nobenem konkurentu nismo videli.

Največji preskok je predvsem handling in zvočna izolacija, designa pa raje ne bom komentiral.

Za to temo bo zanimiv Prius Prime, ki pride konec leta, realnih 35 km v EV, potem pa še vedno smešna nizka poraba klasičnega hibrida. Polno naložen z opremo s subvencijo zna priti pod 30k €. Odpovedati se bo potrebno 5. sedežu in nekaj prtljažnika.

Nikec3 ::

Na prvi pogled je članek posredno poveza s temo, ampak:

https://www.bloomberg.com/news/articles...

While Apple has spent $5 billion on additional research and development from 2013 to 2015, the major players looking to electrify the fossil fuel world spent only $192 million. (Tesla Motors Inc., though not one of the 14, has spent about $444 million over that same time frame.)

Dinozavri nič kaj veliko ne vlagajo v razvoj.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Toyota je že zavozila stvari, pa še vedno tišči ful gas.
Znajo delat hibride in hočjo delat hibride in bojo delal hibride (bencin, vodik, ...) dokler ne ugasnejo luči.

VW na drugi strani gre skozi notranji boj. Njihov paradni dizl je padu v črno lukno, iščejo alternative. Uspel so zračunat da korejci niso pravi odgovor, alternativa je tako zelo jasna: VW Considers Building Own Battery Factory
Zaenkrat je še "considers", "may" ampak v primerjavi s kakšnim mercedesom al pa BWM je to eno nadstropje višje.

The non-executive supervisory board will consider the plans before the Wolfsburg-based firm's annual meeting on June 22.


Volkswagen May Build Its Own Version Of Tesla's 'Gigafactory': Report
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Mogoče zavozila za tiste kupce, ki si želijo BEV, trg hibridov bo pa v prihodnje še vedno rasel in upam stavit, da bo ta trg še vsaj naslednjih 20 let večji od BEV. Trg hibridov bo vedno bolj relevanten, s strožjimi okoljskimi zahtevami bo kovnecionalni pogon vedno dražji, že danes je klasičen Toyotin hibrid na isti ceni kot dizel, jutri bo Toyotin PHEV (ja z mizernim EV dosegom pa kaj pol?) na isti ceni kot klasičen dizel.

Mene skrbi za tiste, ki korak hibridov želijo enostavno preskočit, ker tudi čez 10 let bo še vsaj 90% prodaje klasičnih pogonov, če se bodo dinozavri preveč osredotočali na teh 10% BEV, da jim ga ja ne bo speljala Tesla, bodo popušili pri 90%, ki jim ga bo speljala Toyota. Simpl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Kaj je največja želja voznikov hibridov? Večji električni doseg.
Kaj je največja bolečina voznikov hibridov? Trenutek, ko se vklopi bencinski motor.

Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

To sploh ni res; jaz bi kupil hibrida predvsem zato, da mi izklapja bencinski motor, da ne dela v prazno, tam kjer ni nujno potrebno ipd. Oziroma bi pričakoval neko takšno rešitev pri vsakem bencinarju. Vse seveda v nekem zmernem cenovnem rangu (beri: ne da je potem vozilo 5x dražje od običajnih bencinarjev).

P.S.: seveda se za nekje isto ceno ne bi branil EV s 1000 km dosega, ampak najbrž govorimo tu o nekem realno dostopnem avtomobilu za povprečne voznike.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

Govorim o tistih, ki so že kupili hibrida, ne o tistih ki bi ga kupili.

Neki je akademsko onaniranje, neki je pa vsakodnevna uporaba. Kdor se misli usajat, naj razloži zakaj imajo hibridi iz generacije v generacije večji električni doseg.
Ker to vozniki hočejo al ker tega nočejo?

Kako so hibridi vmesna stopnja do EVja, lahko zopet nabija le forumski akademik. Elektromotor je elektromotor, baterija je baterija, vse isto...
Izkaže se, da so hudiči skriti v detajlih. Električni sklop v hibridu deluje v povsem drugačnih razmerah kot v čistem EV.
Ko vržeš stran ICE, se začneš učit z nule, izkušnje pridobljene s hibridi, so večinoma juzles.

Glede cene ... boste debelo gledal ko bo v roku enomestne cifre let, EV cenejši od navadnega bencinarja, kaj šele hibrida.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Kakorkoli obrnes (trdis, da so v slepi razvojni veji), so naredili dalec najboljsi klasicni hibrid do sedaj.

hojnikb ::

Glede cene ... boste debelo gledal ko bo v roku enomestne cifre let, EV cenejši od navadnega bencinarja, kaj šele hibrida.

Uff, tole bi pa rad verjel :)
#brezpodpisa

J.McLane ::

Jaz sem ga kupil, pri HEV mi dol visi za EV doseg, dovolj je to da je motor izklopljen ko zahtevaš od avta manj kot za en pljunek moči.

Pri PHEV pa jasno nikoli ne bo dovolj, ampak se je treba zavedat prednosti udobja hitrega tankanja bencina, ko ga boš potreboval. V normalni uporabi boš pa vseeno 70% časa deležen vseh prednosti EV pogona, to je kompromis ki ga boš mogel ob nakupu sprejeti, kasnejše jokanje tu ne bo pomagalo.

BEV enostavno pokuri preveč kapacitet baterij, da bi lahko v naslednjih 10 letih s prodajo prebil 10% trga, enostavno ni mogoče da bi bila cena nižja od klasike, saj bo trg diktiral ceno, čisto mogoče da se bo Tesli smejalo, ker bodo vse prodali kar bodo naredili, pa še z dobičkom, ampak še enkrat ne pozabimo kaj se bo dogajalo z ostalim 90% trga.

Če gledamo prodajo za 2015:
Toyota 1.3 milijonov hibridov, za to potrebuje za ca. 2 GWh baterij
Nissan 43.000 Leafov letno, za to potrebuje ca. 1.2 GWh baterij
Tesla 50.400 EV-jev, za to potrebuejejo ca. 4 GWh baterij
Mitsubishi Outlander PHEV 43.259, za to so potrebovali zgolj ca. 0,5 GWh baterij

Superboyy ::

Plug-in hibrid je trenutno najbolj optimalna rešitev, če hočeš imet samo en avto za vse.

30km dosega je dovolj za večino poti (služba-dom), vsaj za v eno smer. Ko greš kam dlje se pač voziš na bencin.

Lonsarg ::

Sam ne tak hibrid, ki ima vso komleksiji bencinskega pogona povezano z kolesi, to je gravž za vzdrževanje. Mora biti pure električni pogon z simpl agregatom bencinskim.

Superboyy ::

Lonsarg je izjavil:

Sam ne tak hibrid, ki ima vso komleksiji bencinskega pogona povezano z kolesi, to je gravž za vzdrževanje. Mora biti pure električni pogon z simpl agregatom bencinskim.


Kaj maš pa pri pogonu za vzdrževat? Servis moraš tud na generatorju delat, preden ti bo kej na pogonu odpovedal, boš mel pa že probleme z baterijo.

Lonsarg ::

Bencinski pogon ima kompleksijo in ceno za ene 10krat večjo od simpl agregata. Kaj šele hibrid, ki rabi cel pogonski sklop povezati z dvema motorjema.

Gre za preprosto matematiko, za tok dnara kot te na osnovno celo EL avta stane hibridni pogon dobiš že konkretno baterijo. Za agregatek po drugi strani na pure električni pogon dodaš par jurčkov in je to to. Skratka agregat je lahko cenejša alternativa večji bateriji, hibridni pogon pač to ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Superboyy ::

Lonsarg je izjavil:

Bencinski pogon ima kompleksijo in ceno za ene 10krat večjo od simpl agregata. Kaj šele hibrid, ki rabi cel pogonski sklop povezati z dvema motorjema.

Gre za preprosto matematiko, za tok dnara kot te na osnovno celo EL avta stane hibridni pogon dobiš že konkretno baterijo. Za agregatek po drugi strani na pure električni pogon dodaš par jurčkov in je to to. Skratka agregat je lahko cenejša alternativa večji bateriji, hibridni pogon pač to ni.


"Agregatek" ti pri električnem avtu ne bo nič pomagal. Avtomobili, ki pa uporabljajo bencinske motorje za generacijo elektrike (Opel Ampera, BMW i3) imajo pa prave motorje (i3 45kW, Ampera 63kW), ne tisti 3kW šrot na kolesih, ki ga zaverglaš na veselici, da imaš luči in zvočnike. In tak motor ni enostaven, treba ga je vzdrževati kot vsakega, ni poceni, pa še cel kup elektronike gre v to da deluje skladno z baterijo in el. motorjem.

Drugo vprašanje je pa kam boš stlačil motor v obstoječe vozilo. Pri Amperi in i3 se to da, ker sta bila avtomobila zasnovana okoli tega. V enga e-upa ali pa zoe, se je pa mal za vprašat.

Lonsarg ::

Zato pa neki ne prčkaš ampak še od štarta dizajniraš avto kot se šika.

Tesla Model 3 - 75% baterij + agregat = 10-15k€ cenejši avto. O taki formuli govorim.

Superboyy ::

Ojoj, to bi šlo pa čisto kontra filozofiji tesle. Kokr, da bi se apple odloču narest android telefon.

Kot prvo nimajo svojih motorjev. Kot drugo je vprašanje, kam bi stlačil motor, da bi obdržali neko rdečo nit dizajna. I3 in Ampera imata z razlogom tako napihnjeno rit. Kot tretje pa niti ceneje nebi bilo. 25% baterij, ki jih naredijo sami, je pomoje dosti cenej od motorja in vsega razvoja, ki spada zraven. In zakaj? Da je potem to še en fail v stilu ampere? Mislim, da se inovacije ne uveljavljajo s ponavljanjem napak drugih :)

Plug-in hibridi imajo dokaj ok ceno, ker so narejeni na osnovi modela, ki jih prodajo na stotisoče, in ker je dosti lažje obstoječemu pogonu dodati elektromotor (ki je lahek, majhen in enostaven) in baterije (ki jih razporediš, kjer ti balast najbolj koristi).

ZaphodBB ::

Baterijam bo cena linearno padala. ICE motorjem pač ne.

Cena baterij je problem, ki se bo rešil sam od sebe.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Pro_moted ::

ZaphodBB je izjavil:

Baterijam bo cena linearno padala. ICE motorjem pač ne.

Cena baterij je problem, ki se bo rešil sam od sebe.



Cena ICE motorja je tam okrog 2000 evrov. Nič posebnega v primerjavi z baterijami.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

ZaphodBB ::

Cena ICE motorja je tam okrog 2000 evrov. Nič posebnega v primerjavi z baterijami.

Tri zadeve:

1. Poleg motorja rabiš še menjalnik in izpušni sistem.
2. Upoštevaj življenske stroške.
3. Upoštevaj ekonomijo obsega.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

gensi ::

Ni nemogoče, da se uveljavijo generatorji na majhnih prikolicah.
Za 90% ali več voženj bodo zadoščale baterije, za daljša potovanja pa bi si uporabnik izposodil "prikolični generator".

BigWhale ::

gensi je izjavil:

Ni nemogoče, da se uveljavijo generatorji na majhnih prikolicah.
Za 90% ali več voženj bodo zadoščale baterije, za daljša potovanja pa bi si uporabnik izposodil "prikolični generator".


Tole se slisi nekak tko kt tist ruski kombanj na elektriko, ki je imel elektricni kabel navit na boben ob njivi je bila pa trafo postaja. V teoriji zveni sicer precej dobr, v praksi je pa mal storasta stvar.

Lonsarg ::

V vsakem primeru manj štorasta kot dva motorja povezana na pogonski sklop ala klasični hibridi, bljak.

vostok_1 ::

Mogoče plinska turbina, bi bila smiselna. Ali direct injection 2T motor.

WarpedGone ::

Pa padala za zaviranje v sili.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

PHEV mora imeti obe polni lastnosti HEV in EV, če je ena izmed teh dveh poddimenzionirana, je avto "mizerija".

Primeri:
- BMW i3 REX - s premajhnim generatorjem 22 kW, so zmogljivosti avta po pokurjeni bateriji poden
- Prius Plug-in (2012) - Premajhna moč v EV ~36 kW, malo bolj pritisneš plin in se zažene bencinski motor, pa čeprav bi bil doseg
- VW Golf GTE - Sicer moč v EV peša, ampak jo je dovolj za normalno vožnjo, za polno zmogljivost bo treba poslušat bencinski motor
- Ampera - enake zmogljivosti s polno baterijo in prazno baterijo
- Prius Prime - 68 kW v EV in 90 kW HEV moči
- BMW 330e - 64 kW v EV in 185 kW HEV moči
- BMW 225xe - 64 kW v EV in 164 kW HEV moči

Kaj lahko vidimo? PHEV z veliko EV dosega imajo podhranjen bencinski motor, tisti z malo dosega pa podhranjeno EV moč. Z najnovejšimi primerki kaže da bo razmerje še vedno v prid bencinskemou motorju, EV moči pa za vsaj 60 kW, kar je dovolj za neko normalno vožnjo v prometu, razen za AC in tesna prehitevanja na regionalki.

Na PHEV je treba gledat kot na klasičen pogon z notranjim izgorevanjem, ki je pač izboljšan z elektriko, ne vem zakaj bi se moral klasičenga motorja v tem primeru sramovati oz. biti žalosten ko se zažene. EV + podhranjen range extender (kot i3) je za moje pojme bolj mrtva veja.

Superboyy ::

J.McLane je izjavil:

Kaj lahko vidimo? PHEV z veliko EV dosega imajo podhranjen bencinski motor, tisti z malo dosega pa podhranjeno EV moč. Z najnovejšimi primerki kaže da bo razmerje še vedno v prid bencinskemou motorju, EV moči pa za vsaj 60 kW, kar je dovolj za neko normalno vožnjo v prometu, razen za AC in tesna prehitevanja na regionalki.


Si ti dejansko vozil vse na seznamu? Za nobenga od teh hibridnih BMWjev in VWjev ne morš rečt, da je podhranjen (toyote so mi pa tečne že zarad menjalnika), doseg bo pa pač večji, ko bo šla tehnologija naprej. Sej drugač ni noben problem v avto nabutat 500kg baterij in podirat rekorde, kot je to počel Pečjak, ampak potem se čez ovinke voziš kot s karjolo, ne z avtom.

Vožnja v EV načinu ni namenjena divjanju po AC ali regionalkah, ampak umirjeni vožnji za kar je 60kw več kot dovolj. In tud to je lih fora hibrida, da bencinski motor pomaga, ko rabiš več moči. Ne vem zakaj bi hotel imet hibrida, če te potem skrbi kdaj se bo motor vžgal.

J.McLane ::

Mi je kristalno jasno, da pri PHEV bencin pomaga ko rabiš več moči, saj sem tudi napisal, da je 60 kW v EV "good enough" za dnevne vožnje. Ampak ne si zatiskati oči v primerjavi z zmogljivim BEV (Tesla, Ampera, Bolt, i3), je to slabost, ker ta zmore vse v EV tudi divjanje po AC in regionalkah (če ti dol visi za doseg).

Prius Plug-in je bil iz eko faktorja zelo dober, ampak 36 kW moči v EV in majhen doseg, nista naredila bistvene uporabniške izkušnje v primerjavi s klasičnim Priusom.

Samo za varčevanje € za gorivo, pa nakup kateregakoli PHEV ali BEV ni smiseln, tehtnico za nakup mora prevesti paket kot celota.

WarpedGone ::

Jup, paket.
Ornk EV doživi štiristo sto tisoč vplačil v par mescih, ornk hibrid pa v 5ih letih proda sto jurjev primerkov.

P.S. Prius ni nikakršn hibrid, ampak čisti bencinar.
Šele Pip in Prime sta hibrida.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Izvoli popravit Wikipedio, ker so se zmotili:
Hybrid vehicle @ Wikipedia

WarpedGone ::

Tej definiciji ustreza tudi fičo oz. čistovsak avto z električnim zaganjačem.
Nism js kriv, da je folk v ogromnem deležu totalno zblojen.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Hibridno vozilo se nanaša na mešanico pogona, navaden fičo se ne premika z zaganjačem. Ti jo definiraš glede na vir energije, saj se čisto strinjam s tabo, ampak si boš moral zmislit drugo ime, ker drugače boš nerazumljen.

Jaz za ločevanje preprosto uporabim PHEV in HEV.

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:

Jup, paket.
Ornk EV doživi štiristo sto tisoč vplačil v par mescih, ornk hibrid pa v 5ih letih proda sto jurjev primerkov.

Predplačila še niso dostavljena vozila.

Do tega bo preteklo še nekaj vode.

V času od začetka predplačil do sedaj je vsak proizvajalec ICE avtov že naredil in dobavil enako količino avtov. Za isto ceno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Hibridno vozilo se nanaša na mešanico pogona, navaden fičo se ne premika z zaganjačem.
Za intermezzo, fičo se (je) premikal lahko samo z zaganjačem, tako kot še marsikater sodoben avto z ročnim menjalnikom. Ugasnjen avto daš v 1. in štartaš brez stisnjene sklopke. Avto se kar lepo premika naprej, dokler se seveda štarter ne pregreje. Uporabno če ti crkne avto sredi križišča, dovolj da se pricijaziš tistih 10m do prvega pločnika.
Torej fičo je bil hibrid! :))

WarpedGone ::

Hibridno vozilo se nanaša na mešanico pogona, navaden fičo se ne premika z zaganjačem.

Seveda se premika, dej v prvo, spusti ročno in obrni ključ. Enako vsi avtomobili z direktnim vbrizgom izvajajo regenerativno zaviranje - ko spustiš gas, se motor vrti v prostem teku hkrati pa alternator proizvaja električno energijo, ki fila akumulator (če še ni poln).
Da zaganjač 'ni namenjen' avtonomnemu premikanju vozila ne spremeni dejstva da je tega tehnično sposoben. Da ima svoje omejitve je jasno, tudi 'hibridni' pogon v priusu jih ma.

Tle je grešnik Toyota, ki je svoj pumped-up bencinski pogon s povečano baterijo oglaševala kot hibrida. Folk neumen kot je, pa je to brez pripomb pogoltnil.
Vsi priusi so brez bencina nepremičnina. Šele PiP je vreden naziva Hibrid.

Kaj je prava ločnica? OnBoard polnilec za 220V.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

zanimivo, da ni atkins avtomobilov, ki niso hibridi.
#brezpodpisa

fpbs ::

Invictus je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Jup, paket.
Ornk EV doživi štiristo sto tisoč vplačil v par mescih, ornk hibrid pa v 5ih letih proda sto jurjev primerkov.

Predplačila še niso dostavljena vozil.Do tega bo preteklo še nekaj vode.
V času od začetka predplačil do sedaj je vsak proizvajalec ICE avtov že naredil in dobavil enako količino avtov. Za isto ceno.

Tukaj ne gre za nikakršna vplačila, niti predplačila, ampak samo za neko rezervacijo naivnežev za nakup mačka v žaklju. Bo zanimivo, kaj se bo izcimilo iz tega. Potrebno je vedeti, da čez 2 leti, ko se bodo, oziroma če se bodo dobavljala ta vozila, bo situacicej precej drugačna, ker bo konkurenca ponudila boljša in cenejša vozila.

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

Hibridno vozilo se nanaša na mešanico pogona, navaden fičo se ne premika z zaganjačem.

Seveda se premika, dej v prvo, spusti ročno in obrni ključ. Enako vsi avtomobili z direktnim vbrizgom izvajajo regenerativno zaviranje - ko spustiš gas, se motor vrti v prostem teku hkrati pa alternator proizvaja električno energijo, ki fila akumulator (če še ni poln).
Da zaganjač 'ni namenjen' avtonomnemu premikanju vozila ne spremeni dejstva da je tega tehnično sposoben. Da ima svoje omejitve je jasno, tudi 'hibridni' pogon v priusu jih ma.

Tle je grešnik Toyota, ki je svoj pumped-up bencinski pogon s povečano baterijo oglaševala kot hibrida. Folk neumen kot je, pa je to brez pripomb pogoltnil.
Vsi priusi so brez bencina nepremičnina. Šele PiP je vreden naziva Hibrid.

Kaj je prava ločnica? OnBoard polnilec za 220V.


Glej ne bluzi, definicija hibridnega vozila je standard, ti tega ne boš spremenil, zato se ne čuditi, da ko boš uporabljal besedo "hibrid", da bo večina mislila, da misliš HEV in ne PHEV. Regeneracija zavorne sile ne naredi avto hibridnega, mešanica dveh ali več pogonov pri normalni uporabi ga naredi.

Če si tako prepričan v svoj prav pa za dizla z zaganjačem zaprosi za eko kredit:
https://www.ekosklad.si/dokumenti/rd/51...

Veliko sreče.

WarpedGone ::

Standard? ISO al JUS? Mogoče DIN?
Al enostavno folklora, ki še nikol ni dražalva vode v detajlih?

Sicer pa škoda to debatirat s folkom, ki mu ni jasno niti kaj je izguba.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Standard? ISO al JUS? Mogoče DIN?
Al enostavno folklora, ki še nikol ni dražalva vode v detajlih?

Sicer pa škoda to debatirat s folkom, ki mu ni jasno niti kaj je izguba.


Tle se sam ti delas bolj papeskega od papeza. Fico pac ni hibrid, nikol bil in nikol ne bo. Ker ce je, pol je tud podmornica. Ce ga vrzes v vodo, se potopi in neki casa tud dihta! Ne dolg ampak dost dolg, da se ne utopis v prvih treh minutah.

WarpedGone ::

Ni, enako kot prvi dve generaciji priusa.
Šele plugin-varianta je hibrid.

Kaj je hibridnega na tem, da čiste vse prevožene kilometre v 100% sfinanciraš z bencinom?
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Fora je v tem da se lahko po mestu nekaj časa cjaziš v koloni 20km/h brez da bi vžgal bencinarja.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

hojnikb ::

pa furaš ICE na optimalnih vrtljajih (za izkoristek), kar je ubistvo point hibridov. Ne da se furaš na elektriko, ampak da stisneš čimveč iz ICE.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

pa furaš ICE na optimalnih vrtljajih (za izkoristek),

Se pravi, klasičen menjalnik nadomestiš z ornk dobrim CVT in maš hibrida, ker ICE nonstop držiš na optimalnih vrtljajih?

Fora je v tem da se lahko po mestu nekaj časa cjaziš v koloni 20km/h brez da bi vžgal bencinarja.

Cijazenje po mestu je možno tudi v fičalniku, ki mu je zmanjkalo bencina, ma pa še kolkrtolk zdrav akumulator.

Al pa če se spustiš po klancu navzdol in hitrost uravnavaš samo z zavoro (in ker si kmet, še ugasneš ICE), maš hibrida?
Al pa če se spustiš po klancu navzdol z ugasnjeno mašino, naslednji klanec navzgor pa premagaš z "zaletom" in imaš hibrida?
Ker zakaj bi akumulacija bencinske energije v elektriko pomenila hibrdidizacijo, akumulacija te iste bencinske energije v kinetično energijo, pa ne pomeni hibridizacije?

Mal preveč padate na prazen marekting BS.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Kaj so bili potem zate "hibridni" diski? Ker zagtovo niso imeli 50% SSD-a.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
289 / 1139
»»