» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
288 / 1215
»»

hojnikb ::

Overpriced car for hipsters of eco mafia :D.


Pšššt, boš bičan s strani @W1 :\
#brezpodpisa

vostok_1 ::

Glupo mi je, kako se neki hvalijo da porabiš 2eu za 100km. Seveda, sedaj ko še nima vsak električarja, ni trošarin itd. V resnici je energija...energija. Vse je odvisno koliko jo izgubiš za obrnit tisto parno turbino in prenest do vtičnice.
Električni avto zmaga, ker je enostavno bolj preprost in straight forward za pripeljat človeka od doma do službe. Drugi parameterji me sploh ne zanimajo.

Če bom res želel na čimbolj zapleten način naredit tistih 30km do službe, bom enega od teh naprosu za izposojo

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

energetik ::

Invictus je izjavil:

Na koncu izpade Tesla kot nič posebnega...

http://siol.net/avtomoto/reportaze/andr...

Overpriced car for hipsters of eco mafia :D.
V članku pa niti besede o bateriji.. :|
Samo o super duper motorju, kar z vidika dosega nima veze.
Pravijo, da porabi okoli 200Wh/km, torej mora imeti za 700km dosega kar 140kWh baterijo. No, zadek ima res tako poseden, kot bi mel notr par ton baterij... :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Magic1 ::

Zadnji amortizerji so čist na tleh :D S tem avtom se verjetno pri 50km/h nesreči naredi palačinke. Itak da so nafilal cel avto s baterijami. Verjetno ima za 600-700kg baterij.
Magic

7982884e ::

Invictus je izjavil:

Na koncu izpade Tesla kot nič posebnega...

http://siol.net/avtomoto/reportaze/andr...

Overpriced car for hipsters of eco mafia :D.
na model S lahko tudi naložiš za cel zadnji del + prtljažnik baterij, pa bo tud šel 700 km.

Utk ::

Sem se že vozil za njim po cesti. Izven naselja 80, v redu, nekateri vozijo eko, varno in se jim nikamur ne mudi, ampak čez naselje pa glih tako 70-80...tu mi pa več ni jasno. Verjetno je to najboljše za najboljši doseg. Avto je pa res na tleh. Pa tudi o ceni ne vem...zna bit da ni bistveno cenejši od tesle.

RedDrake ::

Ta članek, ki je star točno dve leti, je poln nebuloz.
Ena od njih recimo:
S tem motorjem je šempetrska družba naredila nov pomemben korak, saj ima že danes izdelek, ki ga bodo serijsko vgrajevali v električna vozila šele od leta 2017 . Takrat naj bi delež električnih vozil na svetovnih cestah po napovedih stroke dosegel tri odstotke.

Se pravi čez max leto in pol bo skupni delež EV vozil na svetu 3% oz cca 30M vozil. Torej bo potrebno v tem letu in pol sestaviti še več kot 28M EVjev. Mislim da si je tesla zastavil za par velikostnih razredov prenizek cilj, glede na stroko ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Nikec3 ::

Pusti novinarsko stroko. Smo mi tukaj večji strokovnjaki. (to sploh ni šala)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

J.McLane ::

Medtem pa v Azijskem kampu dinozavrov:
http://www.autonews.com/article/2016051...

Kaj trenutno govorijo CEO velikih firm ni kaj dosti za verjet, saj veter zapiha malo v drugo smer in že je dolgoročna strategija čisto druga (spomnimo se Winterkorna, ki je še lani na veliko častil dizelsko tehnologijo).

Tudi iz članka na Slo-techu o avtonomnih vozilih je jasno, da nek start-up želi preskočiti vse korake in preiti direktno na bistvo, tradicionalna industrija pa si želi počasnih premikov.

Enako je z EV, Tesla se je lotila zadeve na koncu, kjer so sploh lahko uspeli, ampak uspeli niso čez noč ampak se to sedaj vleče že desetletje (kako čas hiti). Ostali bodo pa malo večali baterije v hibridih ali pa so začeli z mizernimi mestnimi EV-ji. Jasno firme bodo vmes propadale, ampak čisti propad kar vseh po vrsti se pa ne bo zgodil in nekje v prihodnosti bo poleg Tesle še kar nekaj na las podobnih podjetij, ki bodo delala zelo na podobnem principu in zelo podobne produkte.

Med ljudskimi najbolj v dreku vidim PSA in FCA koncern, ampak imajo po svoje tudi največ časa v nižjem cenovnem razredu. VAG je po dizelski aferi postal zelo glasen, ampak konkretnega serijskega produkta še niso pokazali. Za GM, Ford, Toyoto, Hondo, Hyundai, Renault/Nissan (sem sigurno še koga pozabil) pa ne vidim večjih težav.

Med prestižnimi zna bolj boleti glava MB, BMW, Volvo in Jaguar Land Rover - ti bi morali pokazati kaj več že danes.

Magic1 ::

Ne vem od kje vam informacija da BMW spi? Igrajo se s i3, i8 pa verjetno še s čim. Sem dokler bodo avti na litumskih baterijah, kaj več od igranja sploh ni smotrno. Če bi želeli narediti konkreten EV za 100k, ga lahko naredijo z lahkoto, ampak ne vidijo smisla, saj jim cena beterij zbije maržo v minimum, ali pa bi morali ceno navit.
Res ne vem kaj sanjate, tehnologija je, testirajo tudi cel sistem. Problem je le baterija, s katerimi se pa nihče noče igrat razen Tesle. Je pač rizik prevelik, dobička pa ne bo od tega.
Magic

J.McLane ::

Danes Tesla odžira dobiček iz segmenta 100k €, smo lahko videli, da to ima direkten vpliv na prodajo konkurentov. Čez dve leti bo to segment za 40k € (v 30k € ne verjamem), in s tem se pokrije kar zajeten del kar prestižne znamke sploh proizvajajo. Pa ne govorimo o čistem sesutju prodaje, ampak zgolj padcu za nekaj %, kar je lahko dovolj za probleme v taki firmi.

Jaz sem potencialni kupec v 20k € segmentu, več za igračko ne dam, upam da bom lahko kupil kaj spodobnega rahlo rabljenega nekje čez 5 let. Ali bo to PHEV, EV ali celo Tesla bo pa pokazal čas.

Magic1 ::

Če pride na trg nekdo, ki je pripravjen reskirat vse za neko novo zadevo, ima superjorno publiciteto in je pripravljen desetletja delat brez dobička, potem stari ne morejo konkurirat. Samo to ni Apple telefon, kjer se da zadevo naredit za manj kot desetino prodajne cene. Tako da ni pogojev, da bi zadeva prevzela trg. Stari čakajo, da zadeva same sebe ubije, ali pa nekeko uspe. Vendar tudi če mu uspe, ne more postat večinski player. V najboljšem primeru bo le eden od velikih. Trg se ni podrl s prihodom Korejcev in se ne bo zaradi Tesle. Tist, ki ga bo najbolj sral bo propadel, večina bo maširala dalje.
Magic

Utk ::

Kako pa kaj prodaja trenutnih tesel? Če ga naročiš v ameriki, ga dobiš že junija. Se stvar ohlaja? Sej delež v tem razredu je lep, rasti v nedogled z avtom za 100 jurjev pač ne moreš, je zato treba model 3 spraviti na cesto čim prej čim več?

fpbs ::

Ameriški avtomobilski proizvajalec Tesla izkoriščal slovenske delavce?
http://m.24ur.com/novice/slovenija/amer...

Utk ::

Ni ga izkoriščala Tesla, ampak kar lepo njegov sovaščan.

DarkSite ::

Berem članek glede Tesle na 24ur in si mislim tole bo "fpbs" ziher pripopal na slo-tech, ker je negativna novica. Pridem na slo-tech in vidim link od fpbs-ja. Kako presenečenje :)

DarkSite ::

nekikr ::

Nič krivi. Ko se je to dogajalo pri Applu pa jok in stok in gnojnica povsod.

fpbs ::

DarkSite je izjavil:

Berem članek glede Tesle na 24ur in si mislim tole bo "fpbs" ziher pripopal na slo-tech, ker je negativna novica. Pridem na slo-tech in vidim link od fpbs-ja. Kako presenečenje :)

Zagotovo tega nebi prilimal Warpi.

J.McLane ::

Seveda ne saj nima nujno veze s Teslo in to vidi vsak bebec.

Kot da če ti obrtniku naročiš novo kuhinjo in ti jo on sestavi s pomočjo "sužnjev" in te potem ti sužnji tožijo, da so tebi delali kuhinjo.

Se zadeva kaj spremeni, če sem predsednik države in mi tak obrtnik naredi kuhinjo? Sužnji pa tožijo da so jim obljublaji delo v predsednikovi hiši?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

TribesMan ::

LOL:



Še lopovi so navdušeni nad i3...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

RedDrake ::

Seveda, nima nujno veze s Teslo.

Pod pogojem, da je Tesla plačala pošteno ceno in da je razliko v denarju obdržal podizvajalec (ali Švabi, ali naši).
Če pa je Tesla plačala nerealno nizko ceno, potem je kriva tudi Tesla.

Če recimo pride do mene gradbenik in mi reče, da bo s petimi delavci delal cel teden in mi bo kasiral 400 EUR, potem vem da nekaj smrdi.
Če pa mi kasira 4k EUR in jih on nategne, pa ni moj problem. Se strinjamo, I guess?

J.McLane ::

In kdo bo določil kje je ta meja "poštene" cene? Itak da take firme zmagajo na razpisu zato ker dajo ceno tik pod "pošteno" ceno, ampak kako naj naročnik ve kolikšen je dejanski minimalni strošek za neko zadevo?

jan_g ::

Gre se za moralno odgovornost? Kot je bilo pri Applu in njihovemu dobavitelju Foxconnu, ali pa bolj domač primer: DARS in podizvajalci oz. pod-podizvajalci, ali pa nedavni primer Gozdnega gospodarstva in raznih podizvajalcev, ki so imeli delavce v napol suženjskem odnosu. Mislim, da se Tesla tega zaveda, saj so v odgovoru napisali, da mu bodo pomagali kljub temu, da po njihovem mnenju niso odgovorni v pravnem smislu. To je lahko samo plus za naprej, saj nenazadnje tudi take zgodbe vplivajo na bodoče kupce.

J.McLane ::

Se strinjam

WarpedGone ::

Lakumsov test inteligence: nepismeni gnojilci zlivajo gnojnico čez teslo, pismenim je jasno kako se lima odgovornost.

Če bo Eisenmann iz tegale izšel samo z neplačanim biznisom, bo še dobro odnesel.
Obeta se mu lepa odškodninska tožba zaradi omadeževanja dobrega imena.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

BMZ baut Europas größte Akkufertigung und plant eigene Superzelle:

http://www.elektronikpraxis.vogel.de/th...

RedDrake ::

/nick W1
Pravljice.
Lokalni birokrati bodo to blokirali in tistih obljubljenih 30GWh bo fabrka delala leta 2025, en let potem, ko jo bo odkupla Tesla.
Gigafabrke lahko dela samo Musk, v USA. MAGA!
/nick RedDrake

Smešno je, kako se o taki fabrki govori skoraj nič, pa ima v bistvu precej podoben plan kot GF1 (30GWh vs 35GWh do 2020). Because ... reasons.
W1, ne bit butthurt če bodo EU fabrke mele skupno kapaciteto baterij 5x več od Tesle. In the end, zagovarjaš EV, ne Tesle, remember? (Ali si že beyond that, kot miljarde vernikov po svetu?)

fpbs ::

Sem kar pričakoval tak odziv. Upam, da bo Warpi preživel.
Tukaj ne gre samo za podoben plan kot GF1. V članku omenjajo baterije s precej boljšimi lastnostmi od dosedanjih:
mit doppelter Lebensdauer, 68% mehr Leistung, 88% mehr Energie, 400% mehr Ladestrom und bis zu 60% mehr Kapazität
.

WarpedGone ::

Odlična novica.

Lokalni drekači v njej seveda vidijo teslino smrt, dejansko pa pomeni njeno zmago (in ostalih resnih proizvajalcev baterij).

Samo:

BMZ doesn't actually build the cells itself. According to Bauer, doing so would not make commercial sense. Several European battery companies have blown millions of dollars in failed attempts to beat the Japanese and South Koreans "who are always five years ahead of us, technologically, in any case."

Instead, BMZ designs the battery it wants, including the precise electrolyte chemistry, the electrode composition and the casing. It then gives an exact specification to a supplier such as Panasonic, which produces the required product. BMZ then puts the cells together to create a battery pack for the application.


Tolk o BMZ ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

> Tolk o BMZ ...

Ali se ti ne zdi, da si prekopiral malo zastarele novičke?

WarpedGone ::

V enem letu so šli iz sestavljalca baterij v masovnega kuharja kemije?
Brez linka ne verjamem, sploh ker so en let nazaj oni sami trdili:

BMZ doesn't actually build the cells itself. According to Bauer, doing so would not make commercial sense. Several European battery companies have blown millions of dollars in failed attempts to beat the Japanese and South Koreans "who are always five years ahead of us, technologically, in any case
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Brez linka ne verjamem, sploh ker so en let nazaj oni sami trdili:


Firmenchef Sven Bauer will zudem noch in diesem Jahr den Prototyp einer eigenen Lithium-Ionen-Zelle präsentieren: mit doppelter Lebensdauer, 68% mehr Leistung, 88% mehr Energie, 400% mehr Ladestrom und bis zu 60% mehr Kapazität.

RedDrake ::

Firmenchef Sven Bauer will zudem noch in diesem Jahr den Prototyp einer eigenen Lithium-Ionen-Zelle präsentieren
.
Will v nemščini ni isto kot will v angleščini.
Eno je želja, drugo napoved prihodnosti.
Se pravi, oni si želijo predstaviti svoj lasten model še v tem letu. Marsikdo si želi marsikaj, as usual.

W1, ne bit butthurt no ...

WarpedGone ::

"Einer eigenen" == "svojo lastno", kar čist paše v zgornje:

Instead, BMZ designs the battery it wants, including the precise electrolyte chemistry, the electrode composition and the casing. It then gives an exact specification to a supplier such as Panasonic, which produces the required product. BMZ then puts the cells together to create a battery pack for the application.


Sestavijo svoj recept in ga dajo huhat 'profi kuharjem z dovolj velikimi piskri in dobaviteljsko verigo'.

Že večkrat sm reku, da bom vesel vsakega resnega kuharja baterij, BMZ je "žal" le še en sestavljalec celic.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Tesla bo poskušala prodati za 2 milijardi delnic.
Kako gre prodaja? Če ga naročiš danes v ZDA, ga dobiš junija. Zgleda da res potrebujejo model 3, če hočejo dvignit količine še kaj.

WarpedGone ::

Ne.

Tesla bo izdal za 1.4 milijarde novih delnic (po včerajšnji ceni). Ostalo je pretopitev Muskovih opcij v delnice, za kar ima po pogodbi čas do letos decembra, po ceni $6 na delnico. Razlika od teh 6 do trenutne cene delnice se šteje kot direkt dohodek od česar mora plačat davek (tega bo ~600 milijonov). Da dobi ta denar, bo nekaj delnic takoj prodal, nekaj pa doniral v dobrodelne namene (cca 250 milijonov USD). Njegov lastniški delež se bo s tem povečal na 35%.

Glede dobave ... če ga naročiš danes ga dobiš junija, ker bo junija konec drugega četrtletja. Dobave v ameriki so 'zgodovinsko' skoncentrirane proti koncu četrtletja, ker je dobava v ameriki enostavnejša kot pa v avstraliji. Če ga boš naroču junija, ga boš dobil septembra.
Ergo, na začetku četrtletja izdelujejo avtomobile za prestali svet, konec četrtletja pa za USA.

Zgleda da res potrebujejo model 3, če hočejo dvignit količine še kaj.

Kaj mi daš, če bodo naslednje leto izdelali +120.000 Sov in Xov?
(Zgoraj namreč trdiš, da temu ne bo tako brez trojke)
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Če jih naredijo, nič, če jih tudi prodajo, pa morda kaj.
Količina avtov, ki jih lahko prodaš za 100 jurjev, je pač omejena. Mercedes S klasa se ni prodala nikoli kaj dost čez 100,000 kosov letno, pa še od tega velik del na kitajsko in rusijo, kjer tesla ni še glih doma.
Vrh prodaje modelov s+x pač bo enkrat dosežen.
Lahko se pa še kaj dvigne, ko enkrat popucajo čakalno vrsto vsaj v ZDA, ker tam je folk navajen prit v štacuno in se odpeljat z avtom, s teslo pa to ne gre.
Če je vrh pri 100,000 kosih ali pa 200, pa jaz ne vem. Tu nekje vmes pa skoraj sigurno da je.
Teslina zgodba je trenutno rast in rast. Brez rasti nima smisla imet izgubo in takšno vrednost delnice. Dvomim pa, da bi lahko rastli do 2020 30-40 procentov letno samo s S in X-om. Samo to, trojko potrebujejo prej.

No, sej po vseh planih je trojka predvidena prej, samo nihče ni pričakoval, da bojo ti plani držali. Zdaj morda pa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

V osnovi imaš prav - vsaka reč ima nekje svoj plafon.
Ampak danes ocenjevat kje je plafon za S+X je tombola. Predstavitev trojke je povečala priliv naročil za S+X za tretjino. Leta 2010 je Tesla ocenjeval, da bodo letno prodali kakih 20.000 primerkov S, takšen je pač normalen trg za 100k limuzino. V 2015 so jih prodal že več kot dvakrat tolk, letos pa prodaja še vedno raste z enakim tempom.
Na kakih temeljih sedi občutek da več kot 200.000 letno jih pa ne morejo prodat? Čisti občutek. Če bi ble stvari normalne, jih nebi smeli prodat več kot 20.000 letno.

Kot drugo, Model S se danes prodaja z mastnim profitom. Model X zaenkrat z nekaj manjšim ampak ko se stabilizira, se bo prodajal še z večjim profitom. Tesla ne potrebuje trojke za preživetje niti profit.

"Zguba" na katero tako radi onanirajo drekači, je čist matematičen rezultat izgradnje lakirnice z letno kapaciteto 500.000 vozil, nabavo preše z 20x večjo kapaciteto, kot je obstoječa ki štanca dele za S in X, ter dodatne Kika robote, ki zaenkrat še niso vsi postavljeni v Fremontu in še ne štancajo stvari. Obstaja pomembna razlika med izgubo in investicijo. Drekačem pač nevidna.

Trojka ne bo prišla nič prej kot napovedano ob njeni prvi omembi - konec 2017.
Povečal se je 'le' obseg proizvodnje kar pomeni da bodo že v začetku štartali z več vzporednimi linijami. Za njihovo postavitev bo treba še nekaj več kapitala zato sedaj ta izdaja dodatnih delnic. Denar sedaj je na računu, edini ki stvar lahko še zajebejo - so nemški dobavitelji, ki so se že večkotenkrat izkazal za vir sranja.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Sestavijo svoj recept in ga dajo huhat 'profi kuharjem z dovolj velikimi piskri in dobaviteljsko verigo'.
Že večkrat sm reku, da bom vesel vsakega resnega kuharja baterij, BMZ je "žal" le še en sestavljalec celic.

BMZ je stara firma že več kot 20 let. Svojo proizvodnjo imajo v več državah, USA, Kitajska...
Sodelujejo s Fraunhofer inštitutom, verjetno za tebe tudi nepoznan.

WarpedGone ::

Samo te irelevantne stvari si uspel izbrskat?
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Kaj bi ti storil, da zgodba z BMZ nebi bila resnična, in na sebi nosiš očala, skozi katera se vidi samo Tesla. Moj interes, kot bodoči kupec EVeja je, naj začne masovno proizvodnjo baterij čimveč proizvajalcev, tako Tesla, kot BMZ, japonci,korejci, kitajci....ker edino tako bo cena baterij in posledično EVejev padla.

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Kaj bi ti storil, da zgodba z BMZ nebi bila resnična, in na sebi nosiš očala, skozi katera se vidi samo Tesla. Moj interes, kot bodoči kupec EVeja je, naj začne masovno proizvodnjo baterij čimveč proizvajalcev, tako Tesla, kot BMZ, japonci,korejci, kitajci....ker edino tako bo cena baterij in posledično EVejev padla.

Cena baterij že pada in to skokovito. Veliko hitreje kot se je napovedovalo pred leti.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

naj začne masovno proizvodnjo baterij čimveč proizvajalcev,


Itak, ampak proizvodnja celic. Sestavljanje baterij iz celic je sicer nujna reč ampak ni primaren problem. Primaren problem je manjko TWh celic.
Iz besed šefeta BMZ:
BMZ doesn't actually build the cells itself. According to Bauer, doing so would not make commercial sense. Several European battery companies have blown millions of dollars in failed attempts to beat the Japanese and South Koreans "who are always five years ahead of us, technologically, in any case


Tesla stavi da bo ceno te korejsko/japonske "naveze" podsekal za ~ tretjino.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla stavi da bo ceno te korejsko/japonske "naveze" podsekal za ~ tretjino.

Zaenkrat mi je poznana najnižja ponudba Lgeja 145$ KWh. Kar naj podseka, če jih je pripravljen ponuditi po 50$.

WarpedGone ::

LGjevih $145 je mal 'kosmatih':
- pridejo v kompletu z dobavo vseh drugih avtomobilskih podsistemov
- veljajo do leta 2019 brez možnosti znižanja
- veljajo za nivoju celice, na nivoju sestavljene baterije so nad ~$220

Tesla je trenutno na nivoju sestavljene baterije pod $190.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Cena baterij že pada in to skokovito. Veliko hitreje kot se je napovedovalo pred leti.

Karkoli napovedovati v vezi z baterijami je prerokba iz skodelice kave, ker preprosto ne veš, kaj počne sosed v svoji kleti. Zagotovo je samo to, da bodo Li-ion baterije hitro dobile boljšo zamenjavo.

J.McLane ::

fpbs ::

Za leto 2017 pa napovedujejo 5 kratno zdajšnjo proizvodnjo, kar naj bi bilo cca 70-80 GWh.

hojnikb ::

#brezpodpisa
««
288 / 1215
»»