» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
286 / 1139
»»

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Meni je bolj zanimiv odziv na tako novico, ki bi lahko pomenila revolucijo v razvoju baterij, na katero ste se odzvali trije, štirje, s posmehom, nevoščljivostjo in željo, da to nebi bilo res. Warpi previdno ni hotel komentirati, ki pa bi v primeru, da bi taka novica prišla s strani Tesle takoj postal največji poznavalec in tolmač nastale situacije. Takoj bi se oglasilo na stotine ostalih razpravljalcev, ki bi fantazirali, histerirali in proglašali Elona za boga nad bogovi.
Sicer pa ta novica "Grapheno" ni čisto nova, spremljam jo že 3,4 leta, in jim želim, da bi uspeli.

Ne, ni res da si ne želimo boljših baterij. Dovolj dolgo pa spremljamo zadeve, da vemo kaj je komercialna raba, kaj pa laboratorijsko raziskovanje. Tudi članek je napisan zalo senzionalistično. Moja opazka o polnjenju z natančno 100C kar primerno karikira članek. Veselil se bom novice o 5% izboljšanju gostote, ne pa o štirikratnem, ker vem da je to lahko samo bs.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Bi pa takšna tovarna skoraj zagotovo potopila Teslo. Pa ne zaradi avtomobilov, ampak ker bi leta in leta researcha na LiIonkah in celoten GF1 šel v tri pisane marjetice.

A Samsunga, LG-Chem in Panasonic pa ne?
In tle se tut skriva glavni podivjani slon v trgovini s porcelanom: kaj je glavni trg za boljše baterije? Avtomobili? Danes še ne.
Zadnjih 15 let so laptopi in zadnjih 10 let so to GSMi in tablice.
Baterijo v EV redko kuriš 100-0, v telefonu je to stalna praksa in vsakodenvno filanje tut, ker so obstoječe baterije dejansko premalo zmogljive za vse običajne potrebe pametnih telefonov.

Prou smešni ste s temi Tesla-Killerji. TIp, ki bo dejansko skuhal bolši recept, komu ga bo šel prodat? Tistemu, ki bo zadevo že sposoben proizvajat v največji možni meri, ker mu bo lahko ponudu največjo cifro. To bo pa - Tesla.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Ne, ni res da si ne želimo boljših baterij. Dovolj dolgo pa spremljamo zadeve, da vemo kaj je komercialna raba, kaj pa laboratorijsko raziskovanje. Tudi članek je napisan zalo senzionalistično. Moja opazka o polnjenju z natančno 100C kar primerno karikira članek. Veselil se bom novice o 5% izboljšanju gostote, ne pa o štirikratnem, ker vem da je to lahko samo bs.

Vem, da si želite nove boljše baterije. Samo pod enim pogojem, da bi te prišle izpod rok Tesle, kar se pa zagotovo nebo zgodilo. Pogojno še Panasonica. Ostali so nezaželjeni. Tisto, kar si komentiral okoli 100C je pa čisto brez veze.

WarpedGone ::

Veselil se bom novice o 5% izboljšanju gostote, ne pa o štirikratnem, ker vem da je to lahko samo bs.

Od novinarjev pričakovat kej druzga kot BS ni možno, ker pač ne kapirajo ničesar. Napišejo kar se dobro sliši na prvo žogo.

Resni razvijalci baterij se zavedajo kakšna fama je na tem področju zato so o resnih napredih enostavno tiho in jih vgradijo v končen produkt.
Bluzatorji pa opletajo z gobci, razni fpbsji jim pa ploskajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Saj sem (dokaj) jasno argumentiral zakaj je Tesla lahko v težavah v primeru takega tech napredka.
Če si firma z dolgoletnim profitom in dividendami (Samsung, Pana, LG-Chem), potem pač narediš write-off obstoječe produkcije in adoptaš nov tech.
Če profita nisi v 10 letih povohal, te pa investitorji malce postrani gledajo, ko rečeš da zdaj pa res BO, I promise.
In tak tech bo kupil nekdo, ki bo imel dosti denarja, ne tisti, ki bi to res potreboval (dokaz, skoraj celotna moderna zgodovina).
Ja, če pride do breathrough techa, potem je Tesla prva na listi za odstrel, ker se njihove ogromne investicije v GF1 _NIKOLI_ ne bodo poplačale.
Sploh nebi bilo slabo, če bi Tesla _danes_ šel na dva dela, enega ki bi delal vozila, in drugega ki bi se ukvarjal z baterijami. Tako bi tisti z avtomobili lahko delal profit in preživel tudi tak pretres. Veljalo bi tudi obratno, če bi bila Tesla vozila zaradi nekega razloga crap, oz. nezaželjena, potem bi del z baterijami lahko serviral preostanek EV industrije.

Ja, laptopi in mobilne naprave so trenutno gonilo.
Ampak, keep in mind, da za 1M Tesel letno rabiš podvojit trenutno proizvodnjo Li baterij, za cel svet. Torej tiste mobilne naprave niso niti prdec proti avto industriji. Kot rečeno, tak tech bo končal v rokah kakega Appla ali podobne s kapitalom izjemno bogate firme.
In s takim techom, in efektivno neskončno kapitalsko zalogo lahko Apple potopi Teslo, MS, laptop makerje in android/Google v eni potezi.
Tu se bo govorilo o denarjih do katerih Tesla pač nima dostopa. Pa sem Apple hater extraordinare, ampak to je trenutno dejstvo.

Nikec3 ::

Nekateri ne razumete strategije Appla. Apple se avtomobilske industrije za zdaj še otepa predvsem zato, ker pri avtomobilih ne bodo mogli nikoli dosegati takih marž, kot jih s prodajo telefonov. Appla dela samo izdelke, ki jim prinašajo veliko maržo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Apple ima toliko denarja, da nekaj mora z njim storiti. Mene recimo ne bi čisto nič presenetilo, če bi preprosto kupili Teslo. Musk bo pa lahko tiste milijarde vložil v raketo za Mars.>:D

WarpedGone ::

Saj sem (dokaj) jasno argumentiral zakaj je Tesla lahko v težavah v primeru takega tech napredka.

Pozabu si samo razložit zakaj točno je v primeru tehnološkega preboja nenadoma vse kar je že bilo vloženo primerno le za odpis?
Drugačen recept je samo drugačen recept. Še vedno nuca bol ali man podobne surovine, bol ali manj podobne mašine in zelo enak *prostor*.

A so proizvajalci svinčenih baterij čez noč propadl ko je prišel NiMH?
A je NiMH izginu ko se je pojavi LiIon?
Je LiIon izginil ko se je pojavil LiFePO4? Al pa LiPoly? Al pa ...

Dejmo bit mal manj naivni, ok?
Sploh pa: v primeru GF-1 rizik nove kemije nosi panasonic. Tesla je priskrbel lokacijo, infrastrukturo in postavil zgradbo. Mašine za štancanje celic in know-how prispeva Panasonic. Zakaj bi ob novi kemiji sedaj imel problem Tesla ki je plačal za eksternalije in ne panasonic, ki je postavil proizvodnjo Li-celic?
V absurdnem primeru tesla lahko zbrca panasonicove mašine ven iz te zgradbe in notr naseli graphenove mašine in štanca novo kemijo.

Sploh pa 2: dokler neka kemija obstaja samo v laboratoriju je točno enako kot da je sploh ni. Šele ko ti konkurent začne štancat celite v ogromnih količinah in se to vgrajuje v avtomobile, ki se prodajajo, tvoji pa čakajo na kupce, šele takrat imaš mogoče nekaj problemu podobnega.

Leaf ima obupno zanič baterijo pa se zaenkrat še vseeno prodaja, ker je povpraševanje po EV tolk zelo večje od ponudbe.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Bi pa takšna tovarna skoraj zagotovo potopila Teslo. Pa ne zaradi avtomobilov, ampak ker bi leta in leta researcha na LiIonkah in celoten GF1 šel v tri pisane marjetice.

A Samsunga, LG-Chem in Panasonic pa ne?

Pri Tesli ne gre za nikakršen razvoj v baterije, ker vse znanje, razvoj in precej vloženega denarja prihaja od Panasonica. LG-Chem je pa že ponudil baterije s precej nizko ceno, kar pa ni ugodno za Teslino Gigafabriko. Je pa že popolnoma jasno, da baterije naslednje generacije ne bodo Liti-ion, kar je tudi vzrok, da konkuranca ne hiti pretirano z gradnjo novih kapacitet, ampak samo sklepa posle in zadovoljuje nujne potrebe.

RedDrake ::

A so proizvajalci svinčenih baterij čez noč propadl ko je prišel NiMH?
A je NiMH izginu ko se je pojavi LiIon?
Je LiIon izginil ko se je pojavil LiFePO4? Al pa LiPoly? Al pa ...

Nobena od trenutnih baterij ni povsem nezamenjljiva.
Ampak tak "wondertech", ki ga obljubjajo že zadnji dve desetletji, pa bi znal marsikaj potopiti. Predvsem tiste ki imajo ceno primerljivo (se pravi Li-derivati). Za marsikaj je NiMH in svinec še vedno najboljši, preprosto zaradi drugih lastnosti teh baterij. Ampak Takle grafen se sliši kot 1-uped Li-derivat. Če bo hkrati cenejši, potem je to endgame za litij. Če bo dražji, potem jasno litij ostane na tržišču.
Je pa jasno vse odvisno od proizvodnih kapacitet - predvsem možnosti izkopa potrebnih rud. Ampak enako velja za Litij.
In praviš, da bo konkurenca tiho in to preprosto dala na trg.
Mogoče pa so tiho, pa pride konec leta ven avto z dosegom 1000km in ceno 20k EUR, proizvajalec pa, ne vem, FiatChrysler, ali kak podoben zaheb avtoindustrije. Take zgodbe so najbolj verjetno ravno ko se o njih nič ne govori. Če se govori veliko, ponavadi iz tistega ni nič, obratno je največkrat pri revulocionarnih tehnologijah precej bolj verjetno.

Nikec3 ::

Mogoče pa so tiho, pa pride konec leta ven avto z dosegom 1000km in ceno 20k EUR, proizvajalec pa, ne vem, FiatChrysler, ali kak podoben zaheb avtoindustrije. Take zgodbe so najbolj verjetno ravno ko se o njih nič ne govori. Če se govori veliko, ponavadi iz tistega ni nič, obratno je največkrat pri revulocionarnih tehnologijah precej bolj verjetno.

Bi upal stavit, da bo konec leta veni EV z 1000 km dosega in ceno 20 000€? Jaz z veseljem stavim, da ga ne bo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Stava na čudež ima svoje ime : norost.

In praviš, da bo konkurenca tiho in to preprosto dala na trg.

Ne, pravim da dejanski napredek zgleda drugače od španskih člankov polnih očitnega BS.
Napredek v laboratoriju je u bistvu simpl zadeva: izolira se en vidik in ga proba izboljšat. Če uspe, se nafila časopise z BSom kako si za Nx izboljšal baterijo in pol računaš na dodaten denar za raziksave. Sej ja obvladaš.

Napredek na trgu pomeni:
a) izboljšana formula, ki je boljši kompromis XYZ različnih zahtev
b) razpoložljive surovine pri primerni ceni
c) razpoložjive proizvodne kapacitete
d) kupci, ki bodo zadevo kupili v nekem obsegu za neko ceno
e) ...

Tle je napredek tako kompleksna zgodba, da noben novinar ne dosega niti stotinke zahtevanega nivoja razumevanja, da bi bil sposobn napisat članek. Še akademski članki so preveč poenostavljeni, da bi zajeli vso to kompleksnost in izkazali korak naprej. Zato se o takem napredku niti ne govori v naprej ampak se enostavno pojavi kot končen produkt, ki ga lahk kupš - boljši telefon, boljši laptop, boljša ura, boljši EV.

Kaj mi nuca EV s 1000km dosega za ceno 20.000 EUR, če ga izdelajo v 100 kosih letno, ker pač fabrika teh čudežnih baterij več ni sposobna skuhat?
Fabrika z veliko proizvodno kapaciteto pa zahteva svoj čas tudi ob neomejeni količini financ.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Koliko časa, če imaš denar? Eno leto?

WarpedGone ::

Vprašaj lokalne birokrate.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Zakaj lokalne? Saj greš lahhko v Ameriko zraven GF1. Koliko časa potrebuješ potem, eno leto, dve? Manj?

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

V absurdnem primeru tesla lahko zbrca panasonicove mašine ven iz te zgradbe in notr naseli graphenove mašine in štanca novo kemijo.

Ja še prej pa mora odkupit patente, ki pa zagotovo ne bodo naprodaj. Lahko tudi zaobidejo patente, kar se je slovenskemmu KISu na tem področju že zgodilo pred leti s strani američanov.

WarpedGone ::

ki pa zagotovo ne bodo naprodaj.

Seveda ne bodo, ker bodo akademiki ki bodo zadevo zgruntal fabrike postavl z lastnimi milijardami, ki so jih zaslužili s prodajo limonade.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Evo, kul članek, ki jasno pokaže, zakaj je Tesla najbolj nevarna ravno BMW-ju.

http://www.bloomberg.com/news/articles/...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Luxury shoppers could easily switch to the $35,000 Model 3.

Črnuh prosim. Sigurno jih bo nekaj, morda celo precej, ampak luxory model 3 pač ni (sploh pa ne ta, za 35k, kar so sami povedali). Model S je super fino fajn hiter, ampak že tam nekega luksuza razen ograzmiranja na ludicrous speed ni. Model 3 bo imel pa ceni primerno manj luksuza.
Nekaj je tudi na tem, da so čez lužo nemški avtomobili dražji v primerjavi z njihovimi lokalnimi japonci, korejci itd. in si potem kupci BMW 3 lažje zamislijo Model 3, kot pa kupec Kie Soul. Že sicer Nemcev na cesti nimajo prav veliko (kot zanimivost: dva tedna nazaj sem v Miamiju videl cel kup i8, v vseh možnih barvah in izvedbah, ter eno samo Teslo S).

WarpedGone ::

While it's undeniable that Tesla is taking existing premium car drivers from the big German brands (we were one), what is the longer term hurt is that Tesla is becoming the aspirational brand for people coming from more mainstream manufacturers. That interrupts the pipeline to future buyers in a far more impactful way than stealing a few current ones. Advantage Tesla.


Nekoč so mali froci sanjal o porschejih in ferarijih, ko so odrasl so se zadovoljili z benfli, merci.
Danes sanjajo o tesli.

Game over.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Tudi bmw za ta denar ni nek lukzus. Samo malo manj skripa in bolje gre cez ovinke kot neka insignia preoblecena v buicka. Nic takega kar ze povprecen avto na elektriko ne bi mogel presect. Model 3 v bistvu ne rabi bit nek wau, dovolj je da je.

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

While it's undeniable that Tesla is taking existing premium car drivers from the big German brands (we were one), what is the longer term hurt is that Tesla is becoming the aspirational brand for people coming from more mainstream manufacturers. That interrupts the pipeline to future buyers in a far more impactful way than stealing a few current ones. Advantage Tesla.


Nekoč so mali froci sanjal o porschejih in ferarijih, ko so odrasl so se zadovoljili z benfli, merci.
Danes sanjajo o tesli.

Game over.

Game over je samo za tvojo trdo pamet. Novega si bo redko kater sanjač lahko privoščil, sploh S/X, 3 pa ne bo ravno kakšen pretiran wow za sanjat. Dobra stran bencincov je, da si ga lahko sanjači privoščijo deset let starega za nek normalni denar. Star EV s slabo baterijo bo pa neuporaben.
Je bilo že stokrat povedano, EV-ji na li-ion nikoli ne bodo nikoli izpodrinili bencincev.
Magic

WarpedGone ::

BMW strategija:

BMW (OTCPK:BAMXY) CEO Harald Krueger says the automaker's long-range battery electric vehicle is still several years away from being introduced. The EV replacement for the 7-Series sedan is expected to come to market in 2021 -long after Audi (OTCPK:VLKAY), Mercedes-Benz (OTCPK:DAIF), and Tesla Motors (NASDAQ:TSLA) are in with their aspiring game changers.
Krueger made the announcement at BMW's annual shareholder meeting in Munich, Germany amid a broad talk on strategy.
The iNext from BMW will include advanced autonomous driving features and the latest mobility technology on top of the +500 km range.
The German automaker's slow roll into the long-range EV market has raised some questions with industry analysts, even as i3 and i8 EV/hybrid sales come in at a tepid pace.
Car shopping data does seem to suggest that BMW needs to take the Tesla threat seriously. 28% of Tesla shoppers in March also looked at a BMW model which was the leading brand overlap by a wide margin (Toyota 23%, Audi 20%, Mercedes-Benz 19%, Ford 17%, Lexus 16%).


Po domače: mogoče čez 5 let kej.

Lokalna inteligenzza:
Je bilo že stokrat povedano, EV-ji na li-ion nikoli ne bodo nikoli izpodrinili bencincev.

A gremo izbrskat vaše napovedi prihodnosti izpred 5ih let in jih primerjamo s sedanjosto?
Al počakamo dve leti in pol primerjamo statistiko?

Moja stava je, da bo trojka povzročila še hujše mesarsko klanje, kot ga dela S.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Model S ne dela mesarskega klanja. Model S se prodaja v relativno dobrih stevilkah, vsi ostali pa tudi. Ostalim je prodaja nekoliko upadla, Modelu S se je povecala. Razlogi? V bistvu nihce ne ve kaj tocno so razlogi. Tesla se vedno ni pokrila povprasevanja trga po modelu S, vsako leto naredijo vec avtomobilov in vse prodajo. To je pa tudi vse.

Ostalim velikim je pa prodaja nekoliko upadla. Zaradi tega jih ne rabi biti strah. Nekoliko jih je lahko strah zaradi drugih reci. Zaradi hiccupa v prodaji pa, vsaj zaenkrat, se ne.

Trojka bo povzrocila mesarsko klanje, ce jih bodo zaceli stancati 100+ tisoc letno in se bodo cakalne dobe zmanjsale.

Realno gledano se bo zgodilo to, da bo marsikdo raje pocakal na svojo priljubljeno znamko, da izda elektricno vozilo kot cakali nekaj let na Teslo. Precej je pa tudi takih, ki bodo raje kupili slabsi avto priljubljene znamke kot Teslo.

Tesla uspesno orje ledino na tem podrocju, da bi pa zaradi njih kar vsi povprek propadli, se pa najbrz ne bo zgodilo.

Invictus ::

100.000 proizvedenih avtov ne bo pokopalo nobenega drugega proizvajalca, sploh ne v nišni, malo bolj luksuzni izvedbi.

Koliko že stane Tesla pri nas? Od 72,5k naprej?

http://www.kreativni-najemi.si/pages/si...

Za to imaš kar precej izbire...

Zakaj neki bi se pol šel nekega hipsterja? Saj še do morja ne moreš priti da bi z njim lovil pi*ke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

WarpedGone ::

Prihodnost v ogledau press.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Magic1 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

While it's undeniable that Tesla is taking existing premium car drivers from the big German brands (we were one), what is the longer term hurt is that Tesla is becoming the aspirational brand for people coming from more mainstream manufacturers. That interrupts the pipeline to future buyers in a far more impactful way than stealing a few current ones. Advantage Tesla.


Nekoč so mali froci sanjal o porschejih in ferarijih, ko so odrasl so se zadovoljili z benfli, merci.
Danes sanjajo o tesli.

Game over.

Game over je samo za tvojo trdo pamet. Novega si bo redko kater sanjač lahko privoščil, sploh S/X, 3 pa ne bo ravno kakšen pretiran wow za sanjat. Dobra stran bencincov je, da si ga lahko sanjači privoščijo deset let starega za nek normalni denar. Star EV s slabo baterijo bo pa neuporaben.
Je bilo že stokrat povedano, EV-ji na li-ion nikoli ne bodo nikoli izpodrinili bencincev.

A res? 400 000 rezervacij za Model 3 v prvem tednu se ne strinja s tabo. Ljudje, kako lahko ignorirate, v finančnem smislu, največjo rezervacijo v zgodovini človeštva?

BTW, še en članek.

http://www.bloomberg.com/news/articles/...

Nov BMW i pride ven leta 2021. To ni nič drugega, kot merjenje virtualnih kurcev.

The rush of reservations for Tesla’s $35,000 Model 3 has highlighted the risk posed to BMW and other upscale carmakers, which rely on a reputation for innovation to charge customers more than mass-market competitors. Since 2013, BMW has sold about 50,000 i3s and i8 plug-in hybrid sports cars, while Tesla got 400,000 deposits for its most mainstream model in the weeks after the March 31 unveiling of the prototype.
To be sure, aside from Tesla’s vehicles, no electric cars have sold well. That’s prompted BMW to plan a significant expansion of its high-performance M line to help finance investment in electric powertrains and other technology that may not pay off for years.

Kar samo potrjuje mojo opazko nekaj strani nazaj, da ljudje v bistvu nočejo EV-ja. Hočejo Teslo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Nov BMW i pride ven leta 2021. To ni nič drugega, kot merjenje virtualnih kurcev.


Kot stvari stojijo je stvar že totalna panika. Ker bi to moral začet delat 10 let nazaj.
Ker niso, je danes stanje takšno:

Kar samo potrjuje mojo opazko nekaj strani nazaj, da ljudje v bistvu nočejo EV-ja. Hočejo Teslo.


Dopustili so, da jim novinec ukrade to kar je največ vredno : image naprednosti in zaželjenosti.
Njim je preostal image zaostankarjev in kopircev. Konkurirali bojo kitajcem in drugim vzhodnjakom, ki so kopiranje doteral v umetnost.

Odštevam dneve, ko bosta LG in Samsung najavila (ornk) EV pod svojim imenom.

Električni BMW je točno enako smešno brezvezen kot bi bil smešno brezvezen BMW z Hyundai mašino.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Dopustili so, da jim novinec ukrade to kar je največ vredno : image naprednosti in zaželjenosti.
Njim je preostal image zaostankarjev in kopircev. Konkurirali bojo kitajcem in drugim vzhodnjakom, ki so kopiranje doteral v umetnost.

Odštevam dneve, ko bosta LG in Samsung najavila (ornk) EV pod svojim imenom.

Oziroma z drugimi besedami. Tesla je Apple avtomobilske industrije, čakamo še na Samsunga avtomobilske industrije (lahko, da bo kar Samsung). Vsekakor pa to ne bo nihče od obstoječih ICE dinozavrov.

Nokia tudi nikoli ni delala slabih telefonov. V nekem trenutku svojega obstoja so za pol leta zaostali za trendi in modo in puff! Vsega je bilo konec. Avtomobilski svet se spreminja počasneje, ampak v tem pogledu niso pol leta za Teslo, ampak 5 let +.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Dejte nehat primerjat Apple in Teslo... Apple prodaja(in je vedno prodajal) telefone s veliko višjo maržo, kot jih stane izdelava telefona. Tesla mora naredit tovarno baterij samo za to da jih bo avto stal manj od prodajne cene. Ni tukaj računice za "Samsung". Pa noben ne zaostaja za Teslo, vsi dinozavri prodajo več športnih avtov(s veliko višjo maržo), kot pa bo Tesla še nekaj časa. Sploh ni primerjave. Še enkrat, samo v Ameriki prodajo 8mil vozil na leto, koliko jih bo Tesla izdelala do 2020 za cel svet?
Magic

WarpedGone ::

Tesla mora naredit tovarno baterij samo za to da jih bo avto stal manj od prodajne cene.


From bullshit follows anything.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Pa noben ne zaostaja za Teslo, vsi dinozavri prodajo več športnih avtov(s veliko višjo maržo), kot pa bo Tesla še nekaj časa. Sploh ni primerjave.

No sej Nokia je leta 2007 že tudi bila za Applom, čeprav je prodala veliko več telefonov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::

Kar radi pišejo o Tesli.

http://www.bloomberg.com/news/articles/...

When Chief Executive Officer Elon Musk pulled ahead the electric-car company's target to increase vehicle assembly to 500,000 a year to 2018 from 2020, he added that capital spending will increase by about 50 percent -- $750 million -- from the original budget for this year, which would probably require some fundraising.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

avani ::

Zanimivo, danes nam je vrtnar v pisarni v Stuttgartu razlagal, da bo brez pomisleka menjal na elektro avto, ko bo cena padla na znosnejsih 25-30k €. In to v mestu Porscheja in daimlerja, kjer bi clovek prixakoval da ljudje zivijo za bemcinske hlape. EVji zgleda niso vec "in" zgolj v "tech subkulturi".

Nikec3 ::

Sredi Avstrije se profesorji na tehničnih fakultetah hvalijo s Teslami, ne z BMW-ji in Mercedesi. To pred Teslo ni bilo možno. Si predstavlja kdo, da bi se kateri vozil v Mustangu ali recimo Dodgeu?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Ampak prava vrednost Tesle so takšnale zgodbe:
The state trooper that met us at the emergency room with the initial police report even had a look of disbelief on his face. He said to Bill, "We all thought we were rolling up on a fatality. I can't believe I'm standing here talking to you, buddy. You're lucky you were driving that car. That's really the only reason you are still here."


Tesla, we can't thank you enough for this miracle of engineering.


Kdo bi svoje najdražje prevažal v izkazano manj varnih škatlah?
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

WarpedGone je izjavil:

Ampak prava vrednost Tesle so takšnale zgodbe:
The state trooper that met us at the emergency room with the initial police report even had a look of disbelief on his face. He said to Bill, "We all thought we were rolling up on a fatality. I can't believe I'm standing here talking to you, buddy. You're lucky you were driving that car. That's really the only reason you are still here."


Tesla, we can't thank you enough for this miracle of engineering.


Kdo bi svoje najdražje prevažal v izkazano manj varnih škatlah?

No ja, ne delajmo se, kot da ne obstaja razmerje med varnostjo, ceno in udobjem. Drugače bi imeli v avtomobilih vsi na glavi čelade. Pa jih nimamo, ker ni udobno. In tudi bolnišnic nimamo na vsakih 5 km, ker je predrago. Tako da...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Prazen izgovor.
Tesla ni edini avto v rangu $100k, pa je edini polomu mašino za testiranje jakosti strehe.
Hkrati je edini avto z res ornk zračnim filtrom. Ornk "odpornostjo" na prevračanje ipd.

Ne pričakovat kej nižjo varnost v pol cenejšem Model 3.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

SAAB je bil v 80ih in začetku 90ih eden najbolj varnih avtomobilov na svetu (google Saab saved my life).
Danes ga ni več.
Safety last, za veliko večino ljudi, žal ...

Truga ::

Danes je SAAB iz 80h in 90h deathtrap proti najcenejsemu cliotu.

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Nokia tudi nikoli ni delala slabih telefonov. V nekem trenutku svojega obstoja so za pol leta zaostali za trendi in modo in puff! Vsega je bilo konec. Avtomobilski svet se spreminja počasneje, ampak v tem pogledu niso pol leta za Teslo, ampak 5 let +.

Nikec, niti malo ne poznaš zgodovino od Nokie, in niti ne sanja se ti ne zakaj je bila Nokia "uspešna". Prvo ponudbo, ki sem jo dobil za Nokiin mobitel je bila 14,500 DM (nemških mark). Poleg Nokie si lahko kupil še Motorolo. Za azijske proizvajalce, je bilo evropsko tržišče zaprto. Ko se je evropsko tržišče sprostilo, in si lahko kupil tudi Samsunga, je bilo z Nokio konec.

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Nokia tudi nikoli ni delala slabih telefonov. V nekem trenutku svojega obstoja so za pol leta zaostali za trendi in modo in puff! Vsega je bilo konec. Avtomobilski svet se spreminja počasneje, ampak v tem pogledu niso pol leta za Teslo, ampak 5 let +.

Nikec, niti malo ne poznaš zgodovino od Nokie, in niti ne sanja se ti ne zakaj je bila Nokia "uspešna". Prvo ponudbo, ki sem jo dobil za Nokiin mobitel je bila 14,500 DM (nemških mark). Poleg Nokie si lahko kupil še Motorolo. Za azijske proizvajalce, je bilo evropsko tržišče zaprto. Ko se je evropsko tržišče sprostilo, in si lahko kupil tudi Samsunga, je bilo z Nokio konec.

Ja itak, Android pa nima tukaj nobene veze? Ali pa Nokiino vztrajanje s Symbianom?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

N0t0ri0us ::

veliko enostavnejša prihodnost bi bila v vsak avto 20kw EM, 20km dosega baterije in kombinacija 0.9l bencinski motor. Pod sredinsko črto speljat indukcijski polnilnik.

20kw motor bi bil za 90% časa zadovoljiv, ob potrebi bi vključil še bencincki motor, 20km dosega bi pa bilo dovolj, da iz mestnih vpadnic in regionalnih cest dosežeš svoj cilj.

Če bi to naredili samo na avtocestah in mestnih vpadnicah in nekaj regionalkah bi se pokrilo 50% slovenije.

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Ja itak, Android pa nima tukaj nobene veze? Ali pa Nokiino vztrajanje s Symbianom?

Nokia je bila pokopana že precej let pred prihodom Androida. Glavni vzrok je bil prihod azijcev in pa šlampasta izdelava. Tako naprimer tiskana vezja v telefonu niso bila zalakirana, kar bi podražilo proizvodnjo za kakšen cent. Vsakdo pa ve, ki se z elektroniko ukvarja, da je to isto, kot nepolakiran avto.

jernejl ::

veliko enostavnejša prihodnost bi bila v vsak avto 20kw EM, 20km dosega baterije in kombinacija 0.9l bencinski motor.

Zanimiv kompromis za prehodno obdobje, ko ljudje na parkiriščih pred bloki še nimamo polnilnih postaj (in jih najbrž še kar nekaj let ne bo).
Podobne hibride dela BMW.
330e
Če voznik v navigacijo vnese pot, bo avto sam preračunal, kaj je najbolj ekonomična varianta - kje bo deloval na bencin (npr. avtocesta) in kje na elektriko (v mestu).
Tudi menjava 8kWh baterije bo za denarnico precej prijaznejša od menjave 80+kWh.

Lonsarg ::

Ko bi se ljudje zbudili in zahtevali sodobni javni prevoz, ki bi bil BOLJ luksuzni od matranja z lastnim avtomobilom bi pa tut blo fajn...

In ja veliko bolj luksuzni javni prevoz od avtomobila je možno naredit za precej manjšo ceno od stroškov, ki jih imamo ljudje z avtomobili.

gensi ::

WarpedGone ::

Ne prestane lakmusovega testa resnosti: vir baterij?
Dedek mraz jih bo prinsel, seveda.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Tesla Model S owner claims car crashed in self-driving 'Summon' mode; Tesla denies report:
http://www.thecarconnection.com/news/11...

J.McLane ::

jernejl je izjavil:

veliko enostavnejša prihodnost bi bila v vsak avto 20kw EM, 20km dosega baterije in kombinacija 0.9l bencinski motor.

Zanimiv kompromis za prehodno obdobje, ko ljudje na parkiriščih pred bloki še nimamo polnilnih postaj (in jih najbrž še kar nekaj let ne bo).
Podobne hibride dela BMW.
330e
Če voznik v navigacijo vnese pot, bo avto sam preračunal, kaj je najbolj ekonomična varianta - kje bo deloval na bencin (npr. avtocesta) in kje na elektriko (v mestu).
Tudi menjava 8kWh baterije bo za denarnico precej prijaznejša od menjave 80+kWh.


Tule si ga pa pihnil mino, PHEV je ravno za tistega, ki bo polnil doma, na daljših vožnjah se bo pa vozil mimo polnilnih postaj in tankal bencin. Zakaj? Zato ker bodo cene polnjnen na polnilnih postajah postavljene tako, da se ti bo bolj splačalo vozit na bencin. Polnilne postaje bodo tako namenjene samo pure EV in ne PHEV.
««
286 / 1139
»»