» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
280 / 1132
»»

T-h-o-r ::

Ne vem, morda boš moral kakšnega citirat, pa potem lahko dalje debatirava.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Nikec3 ::

T-h-o-r je izjavil:

Električni avtomobili so genialni, skoraj toliko kot "varčne" žarnice. Zamenjajmo nafto z enako (če ne celo bolj) škodljivimi akumulatorji, ki so po uporabi skoraj toliko škodljivi kot jedrski odpadki, njihova proizvodnja pa povzroči več uničenja, devastacije in onesnaženja kot vsa nafta na planetu.

Od kje ti to? Sploh veš kakšne baterije so v uporabi zadnjih 15 let, ali si ostal nekje v 80-ih, ko je bil spominski efekt baterij še obstoječ problem?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

O totalitarni uvedbi "varčnih" žarnic rajši ne bi v tej temi :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

bMozart ::

Don't Feed the Trolls. :)
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

bMozart ::

Zakaj so električni avtomobili prava stvar?

1. Zmanjšanje hrupa v mestih. Večina ljudi se niti ne zaveda, da živjo v hrupu. Ko jih vprašaš, če jih hrup kaj moti, odgovorijo: "NE NIČ ME NE MOTI ŠE OPAZIM GA NE." Ko ga od avtov ne bo več, se bo verjetno naredila verižna reakcija, opazili bodo hrup od ostalih naprav, ki jih bodo s časom verjetno hoteli stišati. Ko se bo to zgodilo, boš končno lahko ponovno slišal mirno ptice peti, na kar smo evolucijsko prilagojeni. Ko boš poslušal glasbo, jo boš lahko imel bolj potihem za isti effekt zaznavanja glasnosti (tudi v avtu).

2. Stavbe v mestih nebi bile (tako) črne. Si sploh prestavljate kako lepša bi bila s tem mesta. Ljudje se bi dejansko trudili, da bi jih lepo prepleskali oz. poslikali.

3. Umetnine bi se ohranjale dlje.

4. Sneg pozimi ne bi bil več črn ob cestah. Manj žlabudre.

5. Več prostora za cargo.

6. Lokalno v mestih veliko čistejši zrak.

In še veliko stvari, ki pozitivno vplivajo na človekovo počutje.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Invictus ::

Nikec3 je izjavil:


Od kje ti to? Sploh veš kakšne baterije so v uporabi zadnjih 15 let, ali si ostal nekje v 80-ih, ko je bil spominski efekt baterij še obstoječ problem?

A ti sploh poznaš proizvodnji proces baterij?

In kaj ima spominski efekt tukaj veze?

NASA uporablja rudnike litija za simulacijo mesečevega in marsovega površja, saj so tam približno enake razmere. Beri, nič živega ...

bMozart je izjavil:

Zakaj so električni avtomobili prava stvar?

1. Zmanjšanje hrupa v mestih. Večina ljudi se niti ne zaveda, da živjo v hrupu. Ko jih vprašaš, če jih hrup kaj moti, odgovorijo: "NE NIČ ME NE MOTI ŠE OPAZIM GA NE." Ko ga od avtov ne bo več, se bo verjetno naredila verižna reakcija, opazili bodo hrup od ostalih naprav, ki jih bodo s časom verjetno hoteli stišati. Ko se bo to zgodilo, boš končno lahko ponovno slišal mirno ptice peti, na kar smo evolucijsko prilagojeni. Ko boš poslušal glasbo, jo boš lahko imel bolj potihem za isti effekt zaznavanja glasnosti (tudi v avtu).

2. Stavbe v mestih nebi bile (tako) črne. Si sploh prestavljate kako lepša bi bila s tem mesta. Ljudje se bi dejansko trudili, da bi jih lepo prepleskali oz. poslikali.

3. Umetnine bi se ohranjale dlje.

4. Sneg pozimi ne bi bil več črn ob cestah. Manj žlabudre.

5. Več prostora za cargo.

6. Lokalno v mestih veliko čistejši zrak.

In še veliko stvari, ki pozitivno vplivajo na človekovo počutje.

To se da preprosto urediti z zaprtjem mestnih jeder, javnim prevozom na bolj ekološka pogonska goriva kot je metan in uporabo koles.

EV tukaj ne bodo nič rešili, ker odpravljajo posledice, ne vzroka.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bMozart ()

J.McLane ::

Pečjakovo mnenje po obdukciji razbitega Model S:
http://www.siol.net/avtomoto/novice/and...

WarpedGone ::

Pečjak vidi mehanske dele, ne vidi pa softvera.
Tesla je najprej kompjuter, šele nato avto. Kompjuter priklopljen v internet 24/7.
Nadgradnja FW v tesli je ranga 250MB, vsebuje module za N ločenih kompjuterjev v avtomobilu.
Lažje, ceneje in zanesljiveje je pamet/kompleksnost zapečt v softver kot pa v mehanske sisteme. Ko to razdreš maš občutek kako je vse simpl, ampak ne vidiš koliko pameti je skrito v flash čipu.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Pamet v čipu je poceni, ko enkrat narediš zadostno št. enot.

Prius je bil leta 1997 podobna zgodba, mehansko preprost ampak softwarsko tako kompleksen, da se je prvi protitip peljal samo nekih 500m.

Ko proizvedeš miljon enot letno, te software ne stane praktično nič.

WarpedGone ::

Jup. Pod pogojem, da lahko probleme v softveru odpravljaš na simpl/poceni način.
Če je treba furat avte na servis, da se upgrada FW je to NoGo.
Če se to naredi praktično samodejno (in da je folk še navdušen ko se to zgodi), je to NoProblem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

WarpedGone je izjavil:

Jup. Pod pogojem, da lahko probleme v softveru odpravljaš na simpl/poceni način.
Če je treba furat avte na servis, da se upgrada FW je to NoGo.
Če se to naredi praktično samodejno (in da je folk še navdušen ko se to zgodi), je to NoProblem.

Mal je zoprno, če ti upgrade zjebe avto, ti si pa mislil iti na dopust. Servis pa nekje daleč ...

Videl že nekaj takih upgradov, sploh ob petkih :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Nikec3 ::

"Po moje je ključni problem evropskih proizvajalcev, da v upravah sedijo starci tako po letih kot tudi po mentaliteti in ti seveda ne morejo dohajati v vseh pogledih mladostnega Elona Muska. Z modelom 3 bo evropski avtomobilski industriji zadal šah-mat. Že zdaj delničarji postavljajo neprijetna vprašanja evropskim avtomobilskim velikanom. Kako lahko Volkswagen trdi, da več kot nekaj 1000 E-golfov ni bilo mogoče prodati, ko je istočasno Tesla Motors company pobrala več kot 300 tisoč naročil in predplačil za Teslo 3! Trg torej obstaja, samo nekateri tega ne morejo ali pa nočejo videti.

Elon Musk je pa pravi človek na pravem mestu in ob pravem času in upam, da je šok, ki ga je zadal z modelom 3, dovolj velik, da bo sprožil vihar, ki bo počistil vodstva evropske avtomobilske industrije."

No, tukaj je Pečjak zadel v polno.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Magic1 ::

Koliko je zadel v polno bomo videli čez deset let. Če v tem času ne bo na cesti več kot par % EV-jev, potem je to en BS.
Tudi jaz sem lahko pameten in rečem, da so EVji prihodnost, a je to zelo malo vredno, če realno ne bo smotrno še nasljednjih trideset let. Za enkrat se s proizvodnjo EVjev gibljemo v številkah enega špornetga avta za preseravat. Ima se, može se varjanta in nič več.
Magic

WarpedGone ::

Mal je zoprno, če ti upgrade zjebe avto, ti si pa mislil iti na dopust. Servis pa nekje daleč ...

Not enough data for a meaningful answer.
Če oseba A zajebe upgrade FW, kaj to pove o sposobnostih osebe B?
Nič.

100k vozil tam zunaj, problemov z updatom FW pa praktično nič.
Včasih ne uspe iz prve in je treba ponovit postopek, avto med tem deluje po starem.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

WarpedGone je izjavil:

Mal je zoprno, če ti upgrade zjebe avto, ti si pa mislil iti na dopust. Servis pa nekje daleč ...

Not enough data for a meaningful answer.
Če oseba A zajebe upgrade FW, kaj to pove o sposobnostih osebe B?
Nič.

100k vozil tam zunaj, problemov z updatom FW pa praktično nič.
Včasih ne uspe iz prve in je treba ponovit postopek, avto med tem deluje po starem.

Če je oseba B pooblastila osebo A potem napačna nadgradnja zagotovo precej pove o obeh osebah.

Je pa razlika, če poteka nadgradnja po principu potrditve = sistem te obvesti, da je nova nadgradnja na voljo in potem se sam odločil kdaj/če boš nadgradil (kot je to rešeno v mobilnih telefonih, TV...) ali pa se začne z nadgradnjo neodvisno od posredovanja lastnika vozila (kot je to primer pri Microsoftu).

PS- nič mi ne pomaga 0,1 ppm napak, če sem jaz zajet v tistem 0,1>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Kakšna pooblastila, kaj blodiš?

Konkreten postopek, ki v teslah deluje b.p., je:
- update se samodejno zdownloada in shrani v interni pomnilnik v avtomobilu
- lastnik dobi obvestilo da je na voljo nov FW in kdaj želi izvesti nadgradnjo
- ob željenem času se postopek izvede
- če se ne zaključi uspešno, ostane v veljavi prejšnji FW
- če se update izvede uspešno, preklopi na novega

Preklop FW ima princip transakcije.
Kdaj ste nazadnje vidl, da bazi ni uspelo uveljavit ACID principa?
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Sej gre marsikdo pred kakšnim dopustom na servis, in "marsikomu" (relativno) se potem zgodi da ne pride do cilja, ker na servisu nekaj zajebejo. Se zgodi. Bo pa vsak tak primer pri tesli sigurno izpostavljen sedemdesetkrat bolj kot pri ostalih.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:


Preklop FW ima princip transakcije.


Stvari pravzaprav niso tako zelo enostavne. En kup redundance lahko nardis, pa se vedno obstaja moznost, da bricknes napravo. Tudi, ce je ta naprava avto. Pa ce prav razumem pri Tesli ni samo en firmware (verjetno je pri drugih avtomobilih podobno), ker ima zadeva precej locenih komponent in za vsako komponento skrbi svoj firmware.

Brickproof nalaganja firmware-a se nihce ni naredil. K se hardware pobira ne ve kateri od vseh moznih kosov kode je v resnici dovolj dober, da ga nalozi. To mu mors povedat in lahko zajebes ze v tem koraku.

Bryn ::

https://www.theguardian.com/technology/...

Nizozemska spet pred ostalim svetom...

WarpedGone ::

Stvari pravzaprav niso tako zelo enostavne.

A je kdo trdil da so? Zgoraj je sam grob oris postopka.

Kolk grejo stvari v teoriji lahko narobe je eno, praksa preskušena v 100k avtomobilih x ene 7 različnih updatov na posamezen avto pa kaže da kakšnih posebnih problemov ni.

Večina folka je mal presenečenih ker update dejansko traja skoraj 2 uri in medtem avto ni vozen (folk je vnaprej na to opozorjen ampak pismenost je hud problem tud pri folku polnem denarja). Občasno se zgodi, da update ne uspe in ga je potrebno ponovno štarta. Še redkeje se zgodi, da tut to ne uspe in je treba klicat servis in oni na daljavo pobrskajo po avtomobilskem kompjuterju in uredijo zadevo.

Občasno crkne kak fleš čip in posledično update ne gre skoz.
Da bi pa crknu sam postopek in bi blo treba edino na roke na novo posnet FW da bi stvar delala... tazga reporta še nism prebral.
Zbogom in hvala za vse ribe

noraguta ::

Ok ti ni jasn kaj je transakcija,izvedenc pa tak.

WarpedGone je izjavil:

Pečjak vidi mehanske dele, ne vidi pa softvera.
Tesla je najprej kompjuter, šele nato avto. Kompjuter priklopljen v internet 24/7.
Nadgradnja FW v tesli je ranga 250MB, vsebuje module za N ločenih kompjuterjev v avtomobilu.
Lažje, ceneje in zanesljiveje je pamet/kompleksnost zapečt v softver kot pa v mehanske sisteme. Ko to razdreš maš občutek kako je vse simpl, ampak ne vidiš koliko pameti je skrito v flash čipu.

Ja sam še tomada pa nevenko nucaš pamo masturberal k bomoavte uploadal. Pet čistih iz realnga življenja glih nimaš.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BigWhale ()

WarpedGone ::

Ok ti ni jasn kaj je transakcija,izvedenc pa tak.

Potem pa prosim razloži:
a) kaj je transakcija
b) zakaj zgoraj opisan postopek ne paše v njeno definicijo

Al pa ostani to kar si ...
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Brickproof nalaganja firmware-a se nihce ni naredil. K se hardware pobira ne ve kateri od vseh moznih kosov kode je v resnici dovolj dober, da ga nalozi. To mu mors povedat in lahko zajebes ze v tem koraku.

Nekje v pomnilniku je lahko shranjen nek privzet firmware. Bootloader, ki se z novo verzijo firmware-a seveda ne posodablja, pa lahko sprogramiraš tako, da v primeru določene akcije lastnika (npr. pritiska kake kombinacije tipk) naloži privzet firmware iz alternativne lokacije.

noraguta ::

WarpedGone je izjavil:

Ok ti ni jasn kaj je transakcija,izvedenc pa tak.

Potem pa prosim razloži:
a) kaj je transakcija
b) zakaj zgoraj opisan postopek ne paše v njeno definicijo

Al pa ostani to kar si ...


a transaction is a data state transition, so the system must operate as if all transactions occur in a serial form even if those are concurrently executed.

Kmetavz zarukan

Konjske vprege ti nebi dal peljat.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Utk ::

Ti ni niti o od opisa transakcije.

noraguta ::

Povsem bistvena reč je opisana. Da sistem ni dve ure lickan ker teslasql ne more updatat parametrov. Opis stoji na mestu.

Tko kt tesla pr updatu. Kje tm nekje kot windowsi.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Utk ::

Ti bi rad avto flešal med vožnjo? Sej bo tudi to...takoj za letali in kosilnicami.

noraguta ::

Ni moja stvar kdaj in kako se stvar izvede. Zame je avto v prvi vrsti prevozno sredstvo. Kot je bančni račun cash. Lohk tud na servisu... al pa med vožnjo niti ni važno.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

WarpedGone ::

a transaction is a data state transition, so the system must operate as if all transactions occur in a serial form even if those are concurrently executed.

Sistem updatanja FW v vozilu točno ustreza temu opisu. Če mu ne, lahko nastanejo takšne težave pred katerimi strašijo nekateri.

Kmetavz zarukan

Pozdravljen, js sm pa WarpedOne.
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Kolk grejo stvari v teoriji lahko narobe je eno, praksa preskušena v 100k avtomobilih x ene 7 različnih updatov na posamezen avto pa kaže da kakšnih posebnih problemov ni.


To v resnici ni tako zelo veliko. Tudi ni tko zlo mal. Foolproof zadeva tko al tko nikol ne bo in vedno se bo nasel kak umetnik, ki mu bo uspelo zjebat avto zaradi tega, ker bo failal firmware upload.

jernejl je izjavil:

Nekje v pomnilniku je lahko shranjen nek privzet firmware. Bootloader, ki se z novo verzijo firmware-a seveda ne posodablja, pa lahko sprogramiraš tako, da v primeru določene akcije lastnika (npr. pritiska kake kombinacije tipk) naloži privzet firmware iz alternativne lokacije.


Kaj pa, ko moras posodobiti bootloader?

Vsekakor imas lahko vedno nek HW override, ki ni odvisen od cesarkoli. Vprasanje je samo kako tezko ga je implementirati in potem uporabiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

WarpedGone ::

Veliko, malo... Kar šteje je ali je to značilen vzrok obiska servisa?
Prihranil je za par velikostnih razrdov več obiskov servisa, kot pa jih je povzročil, torej je good enough.

In tesla je zaenkrat edini proizvajalec, ki si lahko dovoli takšno direktno servisranje avtomobilov. Vse druge firme z mrežo pooblaščenih servisov, si vsaj v ameriki, tega ne smejo privoščiti. Imajo zakonsko prepoved konkuriranja svojim pooblaščencem. Kakršnokoli šarjenje po avtomobilih direkt iz centra mimo pooblaščencev je direktna konkurenca servisiranja. Super a ne?
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

ZaphodBB je izjavil:


Kaj pa z biseri, ki so mnenja, da so v kameni dobi ljudje živeli bolje?

Najprej boš moral ta _bolje_ definirati v absolutnem smislu.

Lahko rečem, da so ljudje v kameni dobi živeli neskončno bolje. Lahko rečem tudi obratno. Oboje je pa precej verjetno.

thramos ::

Že pri "živeli" si popušil s svojim relativiziranjem, če je v enem obdobju samo vsak 5 človek živel vsaj do svojega 2 rojstnega dneva. Kje je šele "bolje" ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

BlaY0 ::

To kar si omenil (živeti 2 leti) ni nujno slabo. Zato ker jih je takrat toliko pomrlo že do svojega drugega leta, si ti zdaj tukaj takšen kot si. Njim se imaš zahvaliti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

thramos ::

A to je "bolje"?

Katerokoli življenje je boljše od ne življenja, v kontekstu katerega koli pomena "živeti ...".

V kontekstu "v kameni dobi ljudje živeli bolje" pa sploh.

bambam20 ::

Magic1 je izjavil:

Koliko je zadel v polno bomo videli čez deset let. Če v tem času ne bo na cesti več kot par % EV-jev, potem je to en BS.
Tudi jaz sem lahko pameten in rečem, da so EVji prihodnost, a je to zelo malo vredno, če realno ne bo smotrno še nasljednjih trideset let. Za enkrat se s proizvodnjo EVjev gibljemo v številkah enega špornetga avta za preseravat. Ima se, može se varjanta in nič več.



Dejansko je zadel. Že to, da mene zanima EV je to velik plus pa sem pristaš bencinskih motorjev. Tesla ima domet in OBLIKO.

30 let je dolga doba ampak danes se maldina ne spomni kaj je to VCR :).

" Kako lahko Volkswagen trdi, da več kot nekaj 1000 E-golfov ni bilo mogoče prodati, ko je istočasno Tesla Motors company pobrala več kot 300 tisoč naročil in predplačil za Teslo 3"

Kdo bo vozu Golfa, če lahko teslo. tesla je oblikovno lepa, golf je povprečen. s tem da s teslo ob isti hitrosti 70 km/h naredimo 670 km, z golfom pa 180 km/H.

Največji problem Tesle bo izgranja dovolj tovarn po svetu.

Tesla je danes to, kar je bil Iphone 2007.

ZaphodBB ::

Lahko rečem, da so ljudje v kameni dobi živeli neskončno bolje. Lahko rečem tudi obratno. Oboje je pa precej verjetno.

Ni še tako dolgo kar sem se prekljal z enim debilom, ki je trdil, da pripadniki nekega plemena delajo samo po 15 ur na teden. Ko sem šel iskat te famozne raziskave sem odkril hude napake v metodologiji - tako so raziskovalci izmerili, da so ti domorodci 15 ur na teden porabili za _nabiranje_ hrane. Dejansko so samo za hranjenje porabili 40 in več ur na teden na glavo, ker je hrano potrebno sprocesirati.

Ostalo delo - vzdrževanje doma/vasi in na primer izdelava oblačil in orodij sploh še ni bila vračunana.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

thramos ::

Le tisti srečneži, ki so preživeli toliko časa, da so lahko sami nabirali hrano.

BlaY0 ::

ZaphodBB je izjavil:


Ostalo delo - vzdrževanje doma/vasi in na primer izdelava oblačil in orodij sploh še ni bila vračunana.

Ti pa delaš recimo zato, da zaslužiš denar s katerim nabaviš avto ter bencin/nafto, da se lahko pripelješ na delo kjer delaš. Skratka če pokrajšam vse vmes, delaš zato, da lahko delaš. Si zato kaj bolje izkoristil življenje kot recimo človek iz kamene dobe ali muha enodnevnica?

ZaphodBB ::


Ti pa delaš recimo zato, da zaslužiš denar s katerim nabaviš avto ter bencin/nafto, da se lahko pripelješ na delo kjer delaš. Skratka če pokrajšam vse vmes, delaš zato, da lahko delaš. Si zato kaj bolje izkoristil življenje kot recimo človek iz kamene dobe ali muha enodnevnica?

Seveda, po njihovi metodologiji delam samo eno uro na teden.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

hojnikb ::

#brezpodpisa

BigWhale ::

Toyota's Prius suffered reliability issues after a redesign in 2010, while Volvo was forced to recall 59,000 cars, Vauxhall 220,000 cars and Toyota 6.5m cars in over the past few years.

WarpedGone ::

Tested:
Zbogom in hvala za vse ribe

BlaY0 ::

A tole je že kdo pripopal?

fpbs ::

hojnikb je izjavil:

https://www.theguardian.com/technology/...


My car has been back into the shop twice, and the bugs are still everywhere.
P door does not open, D door opens to different positions, no parking feature, sometimes doors wont close unless you force it and when you close it sounds like metal to metal. I could go on and on. However, my biggest complaint is now the middle seat. It did not bother me until now, and I'm not sure why. I think because the loaner S they gave me while my X was in for two weeks recently spoiled me and reminded me how great my old S was. Why on Gods green earth did they not design the middle seat headrest with a hole in the middle so the car behind you was visible? Put some sort of Space X netting in the hole, anything so I could see what's behind me. The tiny side mirrors show nothing like the huge S mirrors. I swore I could "get used to" anything, but I am starting to think I should have waited. I get many many opinions from service, but in fact they have no clue.

BigWhale ::

Benz Motorwagen je bil brez strehe in volana! Pa skoz je crkval.

WarpedGone ::

BlaY0 je izjavil:

A tole je že kdo pripopal?

Zguba časa.

Resen EV se začne z resno fabriko baterij.

Takole:



Mind the ONE.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

J.McLane ::

Mene pa zanima koliko časa rabiš za podoben gigafactory, pa ne mislim celoten razvoj in proizvodnja avta, za kar vemo da Teslo tudi kar stane ogromno časa.

Zanima me zato da vidim koliko bi bil reakcijski čas konkurence, če se pokaže da je Tesla res iznašla pravi stvar.

WarpedGone ::

Podobnih GF ni, je samo tale od tesle/panasonica.
Pa še tale še ni cel ampak prva petina trenutno načrtovane celote.

Lahko staviš, da tesla in panasonic nimata pojma, in bi kak LG al pa Samsung enako zadevo postavil bistveno hitreje (ne glede na potreben denarni vložek) al pa privzameš da je tole state-of-the-art postopek in bi podobna reč kje drugje trajala vsaj podobno časa in zahtevala vsaj podobno denarja.

Največjo fabriko na svetu se pač ne gradi vsak drug mesec in dosedanji uspehi nekak ne kažejo da ti ljudje nebi imeli treh čistih glede česarkoli.
Glede na to kako prehitevajo celotno industrijo na vseh področjih, je varno sklepat da tut pri tej gradnji niso nič kej posebej počasni, če že ne upamo stavit da so hitrejši kot bi bil kak LG v koreji.

Da se v kitajce sploh ne spuščamo, še manj pa v evropsko birokracijo, kjer traja 2 leti da ti požegnajo kličnev 150kW vod za polnilno postajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

Tesla gradi GF na rezervo, LG pa, ker se je enkrat že opekel, in se s težavo rešil plačilu penal, gradi manjše fabrike po potrebi, in ima trenutno sklenjene pogodbe s 25 avtofabrik po svetu. Trenutno je v planu na Poljskem.

http://www.reuters.com/article/lg-chem-...
««
280 / 1132
»»