Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Avto na elektriko...to pa je nekaj.
Predvsem hype. Ko ga boš dobil za 10k EUR bo pa dejansko nekaj napram bencinarju. Pusti kvaliteto idelave... to že zdavnaj ni realen faktor, ker so za moje pojme vsi enako kvaliteno sestavljeni, konec koncev morajo zadostiti določenim standardom, da sploh pridobijo ustrezne certifikate.
Zakaj bi hotel električni avto za 10 jurjev, če nihče noče niti bencinarja za 10 jurjev? Nekateri ga sicer morajo imet, ampak da ga hočejo...ne.
energetik ::
Jaz se pa ne. Zakaj rabiš v Cliot-u avtonomije za 500 km? Bencinske črpalke so posejane vsaj na 50 km. Problem EV je samo in izključno v času polnjenja. Ta čas polnjenja se lahko malo omili s povečanjem avtonomije, to je pa vse.Ravno zaradi časa polnjenja bi rabil pri EV večji doseg. Pri ICE, kjer za polnjenje rabiš 2min, mi je vseeno ali ima tank za 250 ali 500km.
BlaY0 ::
Zakaj bi hotel električni avto za 10 jurjev, če nihče noče niti bencinarja za 10 jurjev? Nekateri ga sicer morajo imet, ampak da ga hočejo...ne.
Se verjetno hecaš? Se pravi po tvoje mora biti EV že po definiciji 2x dražji od bencinarja. Jaz pravim obratno. Poleg tega jaz ne dam več kot 10k za avto, še to mi je čisto preveč. Zame mora biti avto predvsem funkcionalen. Če je njegova funkcija prevoz otrok iz točke A do točke B potem ne rabim notri navigacije pa četudi je ta zastonj (kar seveda ni).
Ravno zaradi časa polnjenja bi rabil pri EV večji doseg. Pri ICE, kjer za polnjenje rabiš 2min, mi je vseeno ali ima tank za 250 ali 500km.
Če gledaš te strani palice. Z druge strani je pač, da se mora čas polnjenja skrajšati in bo učinek enak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Magic1 ::
Samo tukaj pa fizika naredi svoje. Baterije so zelo drage in počasi se polnijo. Torej imaš s ceno omejeno kapaciteto in počasno polnenje, dva minusa na kupu.
Magic
Utk ::
Jaz se pa ne. Zakaj rabiš v Cliot-u avtonomije za 500 km? Bencinske črpalke so posejane vsaj na 50 km. Problem EV je samo in izključno v času polnjenja. Ta čas polnjenja se lahko malo omili s povečanjem avtonomije, to je pa vse.Doseg ni problem, niti ni neke meje. Problem je samo kupit prvi avto na elektriko. Od tam naprej bo pot jasna, in rešitve mnoge.
Samo ena:
http://www.technologicvehicles.com/en/g...
Se verjetno hecaš? Se pravi po tvoje mora biti EV že po definiciji 2x dražji od bencinarja. Jaz pravim obratno. Poleg tega jaz ne dam več kot 10k za avto, še to mi je čisto preveč. Zame mora biti avto predvsem funkcionalen. Če je njegova funkcija prevoz otrok iz točke A do točke B potem ne rabim notri navigacije pa četudi je ta zastonj (kar seveda ni).Ne rabi bit, nič ni pa narobe, če je. Sicer nikogar ne zanima kaj ti hočeš in rabiš, ker itak ne kupuješ novih avtov in nisi ciljna skupina za nikogar, pa vseeno...ne verjamem, da hočeš avto za 10 jurjev. Pač rabiš nek avto in ga kupiš za kolk se ti že zdi dat. Če bi moral VW živet od takih, bi že zdavnaj propadel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Okapi ::
V resnici so tudi kupci rabljenih avtomobilov pomembni za avtomobilsko industrijo. Od njih je odvisno, koliko kakšen avto izgublja vrednosti s starostjo, kar je za marsikaterega kupca novega avtomobila pomemben podatek.
BlaY0 ::
Ne rabi bit, nič ni pa narobe, če je. Sicer nikogar ne zanima kaj ti hočeš in rabiš...
Seveda da je narobe, s perspektive potrošnika je narobe. Seveda jih zanima, če hočejo kaj prodati jih mora zanimat. Takih kot sem jaz je večina. Ker vejo da nam ne morejo prodati dražjega avtomobila, se ne silijo in so se raje usmerili najprej v to, da jih prodajo hypsterjem. Hypsterji bodo pač early adopterji, ker so vedno pripravljeni dati za nekaj 2x ali 3x več kot je realna vrednost tega.
V svoji avto zgodovini sem doslej kupil dva rabljena in tri nove avtomobile, tako da se ne uvrščam med tiste ki non-stop trajbajo samo stara jajca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
J.McLane ::
W1, to temo si odprl leta 2006, če bi ti takrat rekel, da boš leta 2016 še vdeno brez EV v garaži bi mi rekel kaj?
Utk ::
Če se prodajajo bmwji za 40 jurjev, zakaj se ne bi smeli električni avti? Veliko večji hipster je nekdo, ki se zakreditira za rabljenega audija, tudi če za 10 jurjev, kot nekdo, ki skešira 40 jurjev za teslo. Ker teh 40 jurjev si verjetno ne bo sposodil. Ker tist je pa kupil audija res samo zato, da bo kupil audija.
Mufasa ::
BMW, ce bo prezivel, bo izdeloval zelo ucinkovite dizelske/bencinske generatorje, ki so tihi, ustrezajo vsem eko standardom in lahko BMW E-5 napolnijo v dveh urah. BMW E-5 bo imel dosega 800km.
Zna bit da bojo vse to, sam tihi pa res ne :D. BMW dizl se trese ko kocija v standgasu napram konkurenci. Edin v bmwjih se mi start/stop res zdi smiseln
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Magic1 ::
Če se prodajajo bmwji za 40 jurjev, zakaj se ne bi smeli električni avti? Veliko večji hipster je nekdo, ki se zakreditira za rabljenega audija, tudi če za 10 jurjev, kot nekdo, ki skešira 40 jurjev za teslo. Ker teh 40 jurjev si verjetno ne bo sposodil. Ker tist je pa kupil audija res samo zato, da bo kupil audija.
Pa kdo je rekel, da Ev-ji nimajo placa pod soncem?!? Prepričujemo vas le to, da ni to na novo izumljena topla voda in gladko premaga vse ostalo. Niti primbližno.
Magic
BlaY0 ::
bambam20 ::
Sej v tem je problem, da se ne. Orkester še kar igra. Povprečna starost avtov se viša, ljudje ne kupujejo več novih avtov, če jim res ni sila. Ne zato, ker ne bi imeli denarja, ampak jih to več ne zanima. Aktivni tempomat in led luči niso ravno nek feature zarad katerga bi prodal 8 let star avto in kupil novega. Komot ga imaš še 8 let. Novi audiji, bmwji, tudi če so lepi, je to vse skupaj en zeh. Da ne govorimo o plebejcih. Je čisto vseeno ali se voziš v 10 let starem meganu ali v novem. Zakaj bi torej kupil novega?
Avto na elektriko...to pa je nekaj.
Razlika med recimo BMW-jem serije 3 e90 2006 in novim 2016 F30 je res švoh. Oblika že ampak vse ostalo pa ni ravno razlog, da greš menjavat.
Na drugi strani pa si poglej Megana 2016 in megana 2006.. tukaj pa je res hud preskok...
Če se prodajajo bmwji za 40 jurjev, zakaj se ne bi smeli električni avti?
Kdo je rekel da se ne bi smeli. Seveda se lahko. Dobro je da se. In dobro je da jih ljudje ki to hočejo tudi kupijo. Več hypsterjev ki bo ta avto kupilo za to ceno, prej bo na voljo EV zame za 10k EUR.
Vprašanje koliko % kapacitete bo baterija po 10 -ih letih uporabe. Moraš se zavedat, da polnjenje je zastonj in potem se brez problema voziš naokoli malo za šlo.
Za sebe vem, da če bi mi finance omogočale bi si omislil Teslo S in se veliko vozil :). Tko enih 60.000 km na leto :).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
BlaY0 ::
Vprašanje koliko % kapacitete bo baterija po 10 -ih letih uporabe. Moraš se zavedat, da polnjenje je zastonj in potem se brez problema voziš naokoli malo za šlo.
Mogoče je potrebno tudi spremeniti način uporabe. Meni se je zdel zanimiv Agassijev sistem, kjer je baterija in vse okoli energijskega medija stvar servisa, ki se ukvarja zgolj s tem, ti se pa osredotočiš zgolj še na vožnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Nikec3 ::
Mislim da največji adut Tesle ni to, da je električna, niti ni to, da je lepa, ali hitra. Tesla si je dejansko zaradi več dejavnikov uspela zgraditi brand, ki je preprosto kul. Tesla je kul, Musk je pa rock zvezda.
A je komu BMW i3 kul?
A je komu Nissan Leaf kul?
Gleda kdo za zavistjo za Renault Zoe-jem?
Ne. Električni avti sami po sebi sploh niso kul. Kul je Tesla. Zato sem sam nekako zmeden, koliko so dejansko na popularnosti pridobili električni avti, koliko pa je pridobila Tesla z Muskom na čalu. Ker recimo prodaja v ZDA je lani vsem proizvajalcem EV-jev pada, samo Tesli je zrasla za cca 50%. Sej razumem, da Model S ne sodi ravno v isto kategorijo kot ostali EV-ji, ampak vseeno.
In ravno tega mora biti strah CEO-je tavelikih dinozavrov. Ne električnih avtov, strah jih mora biti tega, da bo Tesla postala nov Apple in da bodo vsi hipiji palili samo na to znamko in nič drugega. Ker to je družbena skupina, ki lahko premika trende, modo ali kako pač želite. In velike firme se zavedajo, da tudi če naredijo enako dober ali velo boljši EV od Tesle, jim ne bo nikoli uspelo narediti take histerije, da bi kar 350 000 ljudi v prvem tednu položilo denar za rezervacijo. Sedaj čakamo samo še konkurenco v obliki Androida. Ampak nekako dvomim, da so Nemci ta Android. Oni so bolj Nokia.
Btw, ta teden sem tudi stavil gajbo piva z donosnostjo leta 2025, da bo takrat na cestah več EV-jev kot avtomobilov na gorivne celice. Ta človek dejansko zelo dobro pozna Nemško gospodarstvo. Še en razlog več, da verjamem da so Nemške avtomobilske firme bolj podobne Nokii kot Androidu.
A je komu BMW i3 kul?
A je komu Nissan Leaf kul?
Gleda kdo za zavistjo za Renault Zoe-jem?
Ne. Električni avti sami po sebi sploh niso kul. Kul je Tesla. Zato sem sam nekako zmeden, koliko so dejansko na popularnosti pridobili električni avti, koliko pa je pridobila Tesla z Muskom na čalu. Ker recimo prodaja v ZDA je lani vsem proizvajalcem EV-jev pada, samo Tesli je zrasla za cca 50%. Sej razumem, da Model S ne sodi ravno v isto kategorijo kot ostali EV-ji, ampak vseeno.
In ravno tega mora biti strah CEO-je tavelikih dinozavrov. Ne električnih avtov, strah jih mora biti tega, da bo Tesla postala nov Apple in da bodo vsi hipiji palili samo na to znamko in nič drugega. Ker to je družbena skupina, ki lahko premika trende, modo ali kako pač želite. In velike firme se zavedajo, da tudi če naredijo enako dober ali velo boljši EV od Tesle, jim ne bo nikoli uspelo narediti take histerije, da bi kar 350 000 ljudi v prvem tednu položilo denar za rezervacijo. Sedaj čakamo samo še konkurenco v obliki Androida. Ampak nekako dvomim, da so Nemci ta Android. Oni so bolj Nokia.
Btw, ta teden sem tudi stavil gajbo piva z donosnostjo leta 2025, da bo takrat na cestah več EV-jev kot avtomobilov na gorivne celice. Ta človek dejansko zelo dobro pozna Nemško gospodarstvo. Še en razlog več, da verjamem da so Nemške avtomobilske firme bolj podobne Nokii kot Androidu.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
ZaphodBB ::
Btw, ta teden sem tudi stavil gajbo piva z donosnostjo leta 2025, da bo takrat na cestah več EV-jev kot avtomobilov na gorivne celice. Ta človek dejansko zelo dobro pozna Nemško gospodarstvo. Še en razlog več, da verjamem da so Nemške avtomobilske firme bolj podobne Nokii kot Androidu.
Lol. Gorivne celice. Lahko da pozna nemško gospodarstvo ampak o gorivnih celicah pa pojma nima.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
vostok_1 ::
Janez rabi v povprečju verjetno manj kot 100km na dan. Tako da kar se tega tiče Janez že dolgo nima problemov.Samo kaj, ko povprečje ni pomembno. Povprečno se v avtu vozita manj kot 2. Zakaj potem večina vseeno hoče avte, v katerih je prostora vsaj za 4? Prtljažnik je v povprečju prazen. Zakaj bi moralo biti v njem dovolj prostora za 3 kovčke?
Po mojem je doseg okoli 500-600 km tista meja, pri kateri večina ne bo več imela pomislekov (zaradi dosega). Da se lahko brez strahu oziroma vnaprejšnjega načrtovanja daljših postankov odpelješ do Splita ali Munchna.
So true. Sam koncept avtomobilov kot se ga danes uveljavlja mi je totalno zaostal. Za it na šiht ne rabiš 4 sedežnika z 1,5t. Večino folka pa dnevno sploh ne prevoizi več kot 100km. Slednja meja pa je že padla leta nazaj.
Električni "Smart" je več kot preveč za večino folka.
BlaY0 ::
Jah ne. Ker rabiš potem dva. Jaz sem si izračunal, da me stroški še enega avtomobila na leto pridejo več, kot če bi se pol leta vsak dan v službo pa nazaj vozil s taxijem po redni tarifi. In to takega manjšega ala Klio. Tako da imam enega, ki je zato malo bolj versatilen in pridem precej ceneje skozi kot z dvema malo mnjšima. Meni je Smart sicer kul avto, je pa v povprečju nepraktičen. In za vozit dve osebi in nič drugega je precej drag.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
vostok_1 ::
V resnici rabiš majhnega in lahkega dvosedeža. Če je električen super, ampak pri taki masi in zahtevah gre skozi tudi majhen in učinkovit ICE. Ni optimalno, ampak vseeno boljše kot to, da voziš 150 po avtocesti s praznim SUVjem.
S tem pokriješ večji del mestnega in primestnega prometa. Za medkrajevni...tega spet ni tako dosti in bi tista dva štirisedeža že prezrli.
Meni je avto zgolj en velik strošek, ki je izkoriščen morda 30%, sam druge affordable aternative trenutno nimam.
S tem pokriješ večji del mestnega in primestnega prometa. Za medkrajevni...tega spet ni tako dosti in bi tista dva štirisedeža že prezrli.
Meni je avto zgolj en velik strošek, ki je izkoriščen morda 30%, sam druge affordable aternative trenutno nimam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
BlaY0 ::
V resnici rabiš majhnega in lahkega dvosedeža.
Jaz si tega ne predstavljam z dvema otrokoma in vsemi njunimi rekviziti. Če si sam ali v dvoje, ja. Pa štacuno moraš imet max 500m od doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Magic1 ::
Sej to je velik problem te teme, dosti ljudi tukaj predstavlja svoje potrebe, kot nekaj univerzalnega, ki pokrije večino ljudi. V realnosti pa ima večino ljudi otroke, čez vikend grejo nekam na izlet/poleti na morje in zato potrebuješ avto s neko normalno avtonomijo, štirimi zici in velikim prtljažnikom. Kar naenkrat vsi EV-ji avtomatično odpadejo. Trenutno komot dobiš tak avto za 10-20k€ in se ti ni treba nič prilagajat avtu.
Magic
bambam20 ::
Mislim da največji adut Tesle ni to, da je električna, niti ni to, da je lepa, ali hitra. Tesla si je dejansko zaradi več dejavnikov uspela zgraditi brand, ki je preprosto kul. Tesla je kul, Musk je pa rock zvezda.
A je komu BMW i3 kul?
A je komu Nissan Leaf kul?
Gleda kdo za zavistjo za Renault Zoe-jem?
Tule se po moje motiš. Tesla S je oblikovno zelo lep avtomobil, ki me spominja na aston martina. Vsi ostali so grdi za popenit. tesla je elegantna in orjaška.. kdor jo je videl v živo ve, da je avto res orjak in pusti zelo dober vtis. Če bi Tesla S izgledala kot zgoraj napisana skropucala bi že zdavnaj bilo konec zgodbe. Kot drugo pa je s Teslo možno realno prevozit 500 km s povprečno hitrostjo 100 km/H.
Danes, če ti 90.000€ ni problem si zagotovo Omisliš Teslo, da pokažeš, da imaš okus. Dajmo se smejat ampak tako je.
vostok_1 ::
V resnici rabiš majhnega in lahkega dvosedeža.
Jaz si tega ne predstavljam z dvema otrokoma in vsemi njunimi rekviziti. Če si sam ali v dvoje, ja. Pa štacuno moraš imet max 500m od doma.
Fair enough. Ampak take družine postajajo čedalje manj množične.
Iz vidika prihodnosti, boš vrjetno v manjšini, in bo štirisedežnik luksuz, katerega boš plačal.
Sicer pa tvoja žena rabi tudi avto? Predvidevam, da ona ne vozi istočasno še dva otroka s seboj?
Kakorkoli že....the way i see it, bo najbrž ekonomija povedala svoje, ko se bomo vsi tepli za tisti kanček resursev.
BlaY0 ::
Sicer pa tvoja žena rabi tudi avto? Predvidevam, da ona ne vozi istočasno še dva otroka s seboj?
Kakorkoli že....the way i see it, bo najbrž ekonomija povedala svoje, ko se bomo vsi tepli za tisti kanček resursev.
Imamo en avto. Cena nabave in vzdrževanja dveh ne odtehta tistega malo več _udobja_. V službo se voziva skupaj, en teden ona vozi, drug teden jaz. Če kdo od naju nujno nuca avto, ga drugi pač tisti čas nima... gre pač na vlak/avtobus/kolo.
Družbe z več avtomobili kot jih je sedaj (pa magari vseh električnih) si ne želim. Zadeva je nevarna, četudi je električna...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
WarpedGone ::
Najprej tole:
Tesla Model S Outsold Mercedes-Benz S Class In Europe In 2015
Najprej jim vzameš potico, pol pa še kruh.
Pol pa tole:
Kupim nekaj sto avtomobilov z avtopilotom, spišem proggy FetchMeUp in zaženem storitev v večjih koncentratih poseljenosti. Človek stisne knof na ajfonu in izbere željeni format avtomobila
a) grem sam v službo
b) grema dva v štacuno
c) gremo štirje na morje
d) mal mi je dolgcajt in grem eno panoramsko furo po okoliških zavitih cestah
V roku par minut pred vhod zapelje avto, primeren nalogi:
a) kakšen manjši agilen EV
b) večji avto s spodobnim prtljažnikom
c) ornk enoprostorc
d) roadster brez strehe
Račun pride kasneje na podlagi časa uporabe, prevožene razdalje in formata avtomobila. Noben posamezen avto ki je v moji lasti, ne more vseh teh potreb in želja tako dobro izpolnit kot več različnih. Car sharing v pravem pomenu besede, brez glavnega današnjega minusa: šofer.
Ko je avto sposobn sam pridit na željeni naslov je tole no-brainer.
Seveda se ponudi vnaprejšnje letne naročnine z nekim smiselnim obsegom uporabe, ki je že vključen v naročnino.
Tako je nakupna cena EVja praktično nepomembna. Hkrati me ne briga več kolk časa bo živela baterija niti kolk košta. S tem se ubada ponudnik storitve, js sm plačal ustrezen prevoz in sm ga dobil. Hkrati odpade problem domačega in službenega parkiranja.
Tesla Model S Outsold Mercedes-Benz S Class In Europe In 2015
Najprej jim vzameš potico, pol pa še kruh.
Pol pa tole:
Kupim nekaj sto avtomobilov z avtopilotom, spišem proggy FetchMeUp in zaženem storitev v večjih koncentratih poseljenosti. Človek stisne knof na ajfonu in izbere željeni format avtomobila
a) grem sam v službo
b) grema dva v štacuno
c) gremo štirje na morje
d) mal mi je dolgcajt in grem eno panoramsko furo po okoliških zavitih cestah
V roku par minut pred vhod zapelje avto, primeren nalogi:
a) kakšen manjši agilen EV
b) večji avto s spodobnim prtljažnikom
c) ornk enoprostorc
d) roadster brez strehe
Račun pride kasneje na podlagi časa uporabe, prevožene razdalje in formata avtomobila. Noben posamezen avto ki je v moji lasti, ne more vseh teh potreb in želja tako dobro izpolnit kot več različnih. Car sharing v pravem pomenu besede, brez glavnega današnjega minusa: šofer.
Ko je avto sposobn sam pridit na željeni naslov je tole no-brainer.
Seveda se ponudi vnaprejšnje letne naročnine z nekim smiselnim obsegom uporabe, ki je že vključen v naročnino.
Tako je nakupna cena EVja praktično nepomembna. Hkrati me ne briga več kolk časa bo živela baterija niti kolk košta. S tem se ubada ponudnik storitve, js sm plačal ustrezen prevoz in sm ga dobil. Hkrati odpade problem domačega in službenega parkiranja.
Zbogom in hvala za vse ribe
jan_g ::
Ja, tole bi bilo idealno. Problem so po mojem edino peak hours, prevažanje v službo in nazaj. No, verjetno se bo dalo lepo uravnavati povpraševanje z višanjem/nižanjem cene.
WarpedGone ::
Stvar ima še en catch: kaj mi brani da si kupim tak avto in ga sposojam v tak namen, ko ga ne potrebujem? Seveda proti plačilu. Uber brez mene za volanom. Končno avto, ki se dejansko lahko splača.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
pegasus ::
Ta "poslovni model" bo večji boom kot EVji. Tehnologija je vsa že praktično na voljo, samo nekdo jo mora še skup zlimat in postavit vse potrebno okrog take storitve. Edini velik riziko so birokratske prepreke ... Ampak če bo biznis dovolj mamljiv da bodo ljudje dejansko to hoteli, potem se bodo tudi birokrati morali umakniti s poti.
Individualiziran javni transport po osebni meri ... ja, to hočem. Avta si sploh nočem lastit.
Individualiziran javni transport po osebni meri ... ja, to hočem. Avta si sploh nočem lastit.
Nikec3 ::
Ta tehnologija bo pomojem tukaj zelo hitro. Še eno leto nazaj smo se o tem pogovarjali kot o znanstveni fantastiki, danes se o tem povsem resno pogovarjajo firme. Ta stvar bo popolnoma izkoristila vsak posamezen avtomobil in stroške transporta na osebo znižala za faktor tudi do nekajkrat.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Okapi ::
Odvisno, koliko avto uporabljaš. Pri vsakodnevni rabi se najem sigurno ne bo splačal. Oziroma boš dodatno plačal za razkošje, da ti za avto ni treba skrbeti.
WarpedGone ::
Predvsem bo zmanjšala en velik problem: parkirna mesta v mestih.
Tudi če avta ne posojam, ga lahko pošljem spat nekam na obrobje, namesto da krade prostor pred blokom kjer je cena parkiranja absurdna.
Ne vem kdo avto uporablja toliko, da nima časovnega okna, ko avta ne potrebuje.
Še kaki hudi trgovski potniki, ki so po 10 ur na cesti, so 14 ur doma. Ergo je worstcase le 50% razpoložljivost. Tipično pa je ta vsaj 20 ur dnevno. Zraven seveda spada tudi čiščenje po uporabi.
Za takšno družbo bi zadostovala cca 1/2 sedanje populacije avtomobilov. Avtobusi adijo.
Tudi če avta ne posojam, ga lahko pošljem spat nekam na obrobje, namesto da krade prostor pred blokom kjer je cena parkiranja absurdna.
Ne vem kdo avto uporablja toliko, da nima časovnega okna, ko avta ne potrebuje.
Še kaki hudi trgovski potniki, ki so po 10 ur na cesti, so 14 ur doma. Ergo je worstcase le 50% razpoložljivost. Tipično pa je ta vsaj 20 ur dnevno. Zraven seveda spada tudi čiščenje po uporabi.
Za takšno družbo bi zadostovala cca 1/2 sedanje populacije avtomobilov. Avtobusi adijo.
Zbogom in hvala za vse ribe
celada ::
WarpedGone je izjavil:
Predvsem bo zmanjšala en velik problem: parkirna mesta v mestih.
Tudi če avta ne posojam, ga lahko pošljem spat nekam na obrobje, namesto da krade prostor pred blokom kjer je cena parkiranja absurdna.
Ne vem kdo avto uporablja toliko, da nima časovnega okna, ko avta ne potrebuje.
Še kaki hudi trgovski potniki, ki so po 10 ur na cesti, so 14 ur doma. Ergo je worstcase le 50% razpoložljivost. Tipično pa je ta vsaj 20 ur dnevno. Zraven seveda spada tudi čiščenje po uporabi.
Za takšno družbo bi zadostovala cca 1/2 sedanje populacije avtomobilov. Avtobusi adijo.
Problem je ker večina ljudi potrebuje avto ob istem času.
Okapi ::
Če se bo vsak hotel sam peljati, ne bo nič boljše. Drugo je, če bodo v vsakem avtu vsaj trije. Računalnik lahko brez posebnih težav tako zoptimizira prevoze.
WarpedGone ::
FIat že vidi približujoče se čeri in bremza na polno:
"The automaker said it is making the changes to its strategic plan because of several new trends in the U.S. automotive industry. Fiat Chrysler said it believes that industry sales either hit their historic peak in 2015 or will hit a peak in 2016. After that, total industry sales are expected to either remain flat or fall."
Zbogom in hvala za vse ribe
telexdell ::
WarpedGone je izjavil:
Za takšno družbo bi zadostovala cca 1/2 sedanje populacije avtomobilov. Avtobusi adijo.
Kako pa se bodo prevažali mlajši, starejši, bolni... če ne bo javnega prevoza? Pa ja ne misliš, da bo moja 90 letna mati najela avtomobil in ga sama vozila, ko bo šla na tržnico po solato? Kako bo takšen najem avtov brez avtobusov videti v manjših krajih blizu večjih mest, iz katerih se ljudje dnevno vozijo v službe? Se bo namesto enega avtobusa s 50 potniki pripeljalo 13 (50) avtomobilov s po štirimi (enim) potniki???
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
WarpedGone ::
Tkole, moj boj z bluzatorji in bedaki je končan. Ste irelevanten balast.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: msjr ()
Invictus ::
Btw, ta teden sem tudi stavil gajbo piva z donosnostjo leta 2025, da bo takrat na cestah več EV-jev kot avtomobilov na gorivne celice. Ta človek dejansko zelo dobro pozna Nemško gospodarstvo. Še en razlog več, da verjamem da so Nemške avtomobilske firme bolj podobne Nokii kot Androidu.
Lol. Gorivne celice. Lahko da pozna nemško gospodarstvo ampak o gorivnih celicah pa pojma nima.
Nemci gredo v tole ...
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/...
http://www.gizmag.com/audi-creates-e-di...
http://money.cnn.com/2015/04/28/technol...
Kar se tiče gorivnih celic, so eni bolj uspešnih. Bolj od Američanov. Poglej si njihove podmornice Type 212/214 ... Bi človek rekel da so precejšen uspeh ... Skoraj kot Tesla pri avtih ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
ZaphodBB ::
Nemci gredo v tole ...
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/...
http://www.gizmag.com/audi-creates-e-di...
http://money.cnn.com/2015/04/28/technol...
Kar se tiče gorivnih celic, so eni bolj uspešnih. Bolj od Američanov. Poglej si njihove podmornice Type 212/214 ... Bi človek rekel da so precejšen uspeh ... Skoraj kot Tesla pri avtih ...
To samo potrjuje WarpedOne-ove trditve, da švabi bodisi nimajo pojma kaj delajo, bodisi iz birokratskih razlogov ne smejo priznati, da so na povsem napačni poti.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Invictus ::
Nemci gredo v tole ...
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/...
http://www.gizmag.com/audi-creates-e-di...
http://money.cnn.com/2015/04/28/technol...
Kar se tiče gorivnih celic, so eni bolj uspešnih. Bolj od Američanov. Poglej si njihove podmornice Type 212/214 ... Bi človek rekel da so precejšen uspeh ... Skoraj kot Tesla pri avtih ...
To samo potrjuje WarpedOne-ove trditve, da švabi bodisi nimajo pojma kaj delajo, bodisi iz birokratskih razlogov ne smejo priznati, da so na povsem napačni poti.
Počakajmo, pa bomo videli.
Glede na njihove izkušnje pridobivanja goriva iz vsega možnega v drugi svetovni vojni ni nujno da bo fail.
Pač hočejo biti bolj neodvisni od Rusov in Arabcev.
Saj tudi Tesla EV niso ravno prava smer. Baterije? Ni to najbolj ekološka zadeva.
Večino reklame dobijo tako ali tako na statusnem simbolu Muska in zaradi eko mafije ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
energetik ::
Najprej si poglej, koliko energije je potrebno za naredit umetni dizel. Naredit ga ni problem.
Fail pa je, da s slabim izkoristkom elektrike narediš umetni dizel, ki ga potem še s slabšim izkoristkom skuriš v ICE.
Iz aviona je jasno, da je bolje s tisto elektriko nafilat EV.
Fail pa je, da s slabim izkoristkom elektrike narediš umetni dizel, ki ga potem še s slabšim izkoristkom skuriš v ICE.
Iz aviona je jasno, da je bolje s tisto elektriko nafilat EV.
J.McLane ::
Diesel iz vode in zraka ni nič posebnega, zatakne se ker za to potrebuješ še elektriko, VELIKO elektrike. Učinkovitost takega načina pridobivanja je v totalni buli, da o kurjenju takega težko pridoblejnega goriva v klasičnem motorju ne govorimo.
Tehnično je na voljo veliko načinov, kateri so pa rentabilni in dovolj učinkoviti je pa čisto druga pesem.
Tehnično je na voljo veliko načinov, kateri so pa rentabilni in dovolj učinkoviti je pa čisto druga pesem.
WarpedGone ::
Kuhanje dizla iz XYZ ni nič posebnega.
Ko maš energijo, lahko skuhaš praktično karkoli.
Ko maš energijo.
Potem ko postaviš vse potrebne elektrarne in distribucijo.
Pol pa vidiš da z X energije z EV prefuraš N-krat več km kot če kuhaš razne župce.
Plus da lahko na lastni strehi kuhaš lastno energijio in se z njo furaš okrog.
Kolk slep in zboljen morš bit da si bol navdušen nad kuhanjem dizla?
Ko maš energijo, lahko skuhaš praktično karkoli.
Ko maš energijo.
Potem ko postaviš vse potrebne elektrarne in distribucijo.
Pol pa vidiš da z X energije z EV prefuraš N-krat več km kot če kuhaš razne župce.
Plus da lahko na lastni strehi kuhaš lastno energijio in se z njo furaš okrog.
Kolk slep in zboljen morš bit da si bol navdušen nad kuhanjem dizla?
Zbogom in hvala za vse ribe
ZaphodBB ::
Glede na njihove izkušnje pridobivanja goriva iz vsega možnega v drugi svetovni vojni ni nujno da bo fail.
Za to ne rabiš nobenih posebnih izkušenj, procesi so enostavni samo dragi.
Večino reklame dobijo tako ali tako na statusnem simbolu Muska in zaradi eko mafije ...
Pravi model, ki "verjame, da imajo švabi asa v rokavu samo zato ker so švabi". Get real dude.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
Magic1 ::
Čisto preprosto, ni ga čez naftne derivate cenovno gledano. In tako bo ziher ostalo dokler je nafta pod 100EUR(verjetno tudi do 200EUR, tolikšno prednost ima pred ostalimi načini), oziroma dokler ne izumijo nekaj novega.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
WarpedGone ::
Nafta nima lastne cene, njena cena je odraz tehnike pridobivanja in trenutne politike.
Skuhana nafta bo vsebovala ceno porabljenih kWh + XYZ.
Direkt štrom bo nujno cenejši od skuhane nafte zarad tistih XYZ.
Kaj je tle težkega za razumet?
p.s. trenutno večina pumpašev dela zgubo:
Skuhana nafta bo vsebovala ceno porabljenih kWh + XYZ.
Direkt štrom bo nujno cenejši od skuhane nafte zarad tistih XYZ.
Kaj je tle težkega za razumet?
p.s. trenutno večina pumpašev dela zgubo:
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Sicer mislim, da sem to že nekje napisal, ZDA bodo prve (čez noč) prešle na elektriko, ali karkoli bo že alternativnega na voljo, ko bo nafta predraga oz. ko jo bodo izrabili do konca. Medtem bomo pa v EU pisali kakšno komplicirano regulacijo ipd. in bili povsem nepripravljeni na nove razmere. Vseeno upam, da je moja napoved napačna
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
ZaphodBB ::
Sicer mislim, da sem to že nekje napisal, ZDA bodo prve (čez noč) prešle na elektriko, ali karkoli bo že alternativnega na voljo, ko bo nafta predraga oz. ko jo bodo izrabili do konca. Medtem bomo pa v EU pisali kakšno komplicirano regulacijo ipd. in bili povsem nepripravljeni na nove razmere. Vseeno upam, da je moja napoved napačna:8)
Amerika ima v tem trenutku za lastne potrebe znanih zalog skrilavcev za 30 let.
Menim, da bodo obnovljivi viri že prej prevzeli primat. Najbolj ironično bo, ko bodo ZDA v naslednjih 10 letih postale najbolj zelena dežela na svetu.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Ko je avto sposobn sam pridit na željeni naslov je tole no-brainer.
Seveda se ponudi vnaprejšnje letne naročnine z nekim smiselnim obsegom uporabe, ki je že vključen v naročnino.
To vse že funkcionira (vključno s parimi različnimi tarifami glede na dinamiko _izposojanja_), edino kar še čakam je to, da dejansko avto pride do mene, ne da ga grem jaz iskat. Drugače pa zadeva deluje in se definitivno _izplača_. Vsaj meni.
WarpedGone je izjavil:
Tako je nakupna cena EVja praktično nepomembna. Hkrati me ne briga več kolk časa bo živela baterija niti kolk košta. S tem se ubada ponudnik storitve, js sm plačal ustrezen prevoz in sm ga dobil. Hkrati odpade problem domačega in službenega parkiranja.
Amapk do točke ko bo to možno, bo preteklo še nekaj vode in v vmesnem času bo pač folk kupoval drage EV-je, če se bo hotel voziti z njimi.