» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
253 / 1139
»»

WarpedGone ::

Pa diferencial 10 kil, pa polosovine 10 kil, pa spremenjeni premniki, ležaji in vpetje kolesa, krmilnik, pa vsa električna napeljava... pa seveda tak sistem ne zavzame popolnoma nobenega prostora.

Point je da hibridizacija ne bo zastonj, par jurjev bo dodala, pa še nekaj teże in vzela nekaj prosotra. iščem varianto ki doda minimum vsega tega. Pacanje po ice motorju zahteva svoj pribitek, pacanje po menjalniku zahteva svoj pribitek, plus električni sistem. Zadnja prema s pogonom seveda tudi da nekaj a pribitek s ceno je treba uravnotežit s fičr listom. Kolk bolši in cenejši bo fwd hibrid v primerjavi z awd hibridom? Max 500 eur in max 50kg nižja teža. Še vedno bo pribitek proti čistemu ice svojih 4 do 5 jurjev, le da na seznamu profita ni več awdja in je vseh dodatnih 5 jurjev treba opravičit s krajšim seznamom fičrjev. Dodaš še avtomatiko in je pribitek še dva jurja al kolk? Komlicirsnje s turbo bencnarjemje sploh v konceptu zgrešeno. Point turbine n benvinu je nižanje izgub ko motor ne dela na max, elektromotor mu bo odnašal rit ko ne bo delal na max ergo maš podvajanje. Turbina na dizlu služi nižanju teže in višanju odzivnosti motorja. Pri nizkih obratih p še dodatno duši cel sistem ergo mu bo em pomagal.

Bencinu so šteti dnevi, dizlu pač še ne tolk.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

V PHEV so ravno dizlu šteti dnevi, zaradi mase, kompleksnoti izpušnega sistema, cene in samo občasne uporabe (ni bistven izkoristek če se večino itak naredi na baterijo).

Sicer se bosta pa dizel in bencin motor zelo zbližala v uporablejnih trikih za nižjo porabo, danes smo prišli na manj kot 10% razlike v samem izkoristku, še dodatnih 15% naredi samo gorivo, ki pač vsebuje več energije in CO2 in jasno tudi več osnovne nafte.

Še ena stvar Golf 1.2 TSI z ročnim menjalnikom tehta 1210 kg, z 2.0 TDI in DSG menjalnikom 1394 kg, koliko hibridnega sklopa že lahko dobim za 184 kg?

- Auris HSD tehta 1.430 kg.
- 3008 HY4 1.660 kg
- Golf GTE 1.599 kg

Hibridizacija dizla nima smisla.

WarpedGone ::

Govorim o hibridu, phev je svoja zgodba, kjer se še išče najbolšo kombinacijo. Ki pa zna kljub temu da je najbolša bit relativno slaba. Izkušnje z ampero kažejo da je tle velik razkorak med akademskim teoretiziranjem kolk je reč super in praktično prodajo. Ko je reč treba plačat je kup drugih kandidatov boljših. Hibridizacija dizla ni zaradi nižje porabe ampak boljše voznosti pri nizkih hitrostih in zmanjšanje izpustov in hrupa. Na ac je dizl że doma in boljši kot primerljiv bencinar.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Lahko ti povem da Prius ne zaostaja tako močno na AC kot nekateri želijo predstaviti. V garaži imamo tudi Passat 1.6 TDI bluemotion (gume 16" napoljene na 2,5 bara), ki sem ga letos imel priložnost peljat do Livorna, poraba pri potovalnih 140 kmh je bila 5,4 l/100 km (po BC). Vožnja je udobnejša, zvočna zatesnjenost je boljša (jasno je avto razred višje), motor pa ne navdušuje, je treba kar pretikat med 6. in 5., če želiš pospešit na hitrost prehitevalnega pasu. Ampak kot pravim to je bila potovalna hitrost brez naprezanja, ne mi prosim s teorijami da bi 2.0 porabil manj, ker nebi.

S Priusom sem predlani imel na relaciji Medvode-Bologna-Medvode z istim načinom vožnje porabo 5,34 l/100 km (preračunano in tankano na isti Hofer črpalki).

Ja vem dva različna razreda avta, pač drugega nimam za primerjat.

WarpedGone ::

2.0 v enakem avtomobilu nebi pil kej znatno manj, nebi blo pa treba tako pogosto menjat dol za pospeševanja, ker ma več v rezervi. 1.6 deluje bližje max, kot 2.0.

Žal je prius "slab" primer, ker se ga ne dobi v karoseriji kjer je tut kakšna drugačna mašina.

Auris recimo recimo se dobi kot bencinar, dizl ali hibrid. Sicer je paleta ponujenih motorjev kratka ampak vseeno bolje kot nič. Ponujajo še 1,4dizlski mlinček z 90KM za 18.500, hibridna reč z 99KM max podobne opreme je 24.500. Bencinski 1.2T z 116KM max motor je še ~700 EUR cenejši od dizla. Pribitek na hibridni pogojn je torej ~6.000 EUR, tehnični podatki razkrijejo cca 100kg višjo težo.

Poraba goriva pri naj bi bila:
- izven mesta: 4.9 (1.2T), 3.7(dizl), 3.4 (hibrid)
- mesto: 7.2 (1.2T), 4.8(dizl), 3.5 (hibrid)

Ni švoh, a 6000 EUR plača ~5500L nafte oz 5000L bencina. Hkrati pa toyotin hibrid trpi za vsemi minusi avtomatika in švoh elektropogona. Enostavno bi raje videl skenslano avtomatiko za par jurjev nižji pribitek. Kolk kW EM dobim za 2 jurja?
Zbogom in hvala za vse ribe

EVili ::

5000L naftnih derivatov je ROI pri 500.000km.
Dizel se poplača pri 70.000km.

fpbs ::

Taiwanese Startup Thunder Power Teases EV With 373-Mile Range:

http://www.carscoops.com/2015/09/taiwan...

J.McLane ::

Prosim če nehate s temi izračuni kdaj se nekaj splača. Čisto enostavno je greš na tesetne vožnje in potem gledaš tisto kar ti paše, in koliko je nad ceno tistega kar ti ne paše, če je over budget in če si res trmast, kupiš pač eno leto starega za 80% cene (to sem nredil npr. jaz).

Pa prosim da nehate z nekimi konfiguratorji, ker niso odraz cene na trgu. Auris Luna 1.4 D-4D vs 1.8 HSD je 17.200€ vs 19.400€. Za 2.200 € doplačila dobiš za 1,6s boljši pospešek do 100, ki je uglajen (zvezen) in vedno na voljo na dotiku noge, dobiš avtomatski menjalnik, električni kompresor klime (otroka mirno pustiš na soncu v zaprtem avtu) ... Samo največji tradicionalist bi pri teh cenah izbral ročno ropotuljo 1.4 D-4D.

Nikec3 ::

Še več ničesar.

http://www.bloomberg.com/news/articles/...

Porsche unveiled a four-seat sports car that accelerates faster than the 911 and charges in just 15 minutes, issuing a challenge to Tesla Motors Inc. to keep pace.
The Mission E concept reaches 100 kilometers (62 miles) per hour in 3.5 seconds, beating the 4.2 seconds for the new generation of the 911. The 600-horsepower car has a range of more than 500 kilometers and can recharge the battery to 80 percent capacity in about 15 minutes, Matthias Mueller, head of the Volkswagen AG unit, said at the International Auto Show in Frankfurt. Tesla's Supercharger needs about 30 minutes to recharge the Model S to about 170 miles of range.

...
Porsche didn't say when or if a car based on the Mission E would be produced.

Smešni so že.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Spajky ::

... in potem bodo nekega daljnjega dne prepovedali uporabo ICE motorjev v avtih za privat rabo, kot se je zgodilo z navadnimi žarnicami za navadno rajo >:D ... z vsemi podobnimi problemi, kot so se zgodili v takem primeru ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

vostok_1 ::

80% v 15 min?

WarpedGone ::

Papir prenese vse.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mufasa ::

Čist iz firbca me zanima kaj preprečuje Kitajce da se ne vržejo na izgradnjo poceni (cenejših) Automotive grade Li-ION battery packov in preplavijo trg z le-temi? Kot so že naredili v zadnjih 10 letih z solarnimi celicami (ki tudi niso ravno low-tech produkt)

Ker imho če kdo loh fajn zmeša štrene Gigafactoryu je en Terafactory na kitajskem (brez birokraticnega overheada, z backupom dolarskih zalog vlade največje ekonomije na svetu)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mufasa ()

Brane22 ::

Mufasa je izjavil:

Čist iz firbca me zanima kaj preprečuje Kitajce da se ne vržejo na izgradnjo poceni (cenejših) Automotive grade Li-ION battery packov in preplavijo trg z le-temi? Kot so že naredili v zadnjih 10 letih z solarnimi celicami (ki tudi niso ravno low-tech produkt)

Ker imho če kdo loh fajn zmeša štrene Gigafactoryu je en Terafactory na kitajskem (brez birokraticnega overheada, z backupom dolarskih zalog vlade največje ekonomije na svetu)


Saj bojo. Samo nimajo materiala. Ko se bo dalo po odpadih pobirati stare, neuporabne celice iz razsutih avtomobilov, bo Alibaba polna UtraPower Packov, ki imajo štroma za do lune in nazaj. :|

Magic1 ::

http://finance.yahoo.com/news/opec-us-s...
Toliko o nafti, cena je tako padla, da ne delajo več novih vrtin, kljub temu da imajo nahajališča. Pri trenutni ceni je nafte je na trgu nasičenje. Pri dvakratniku cene pa je nahajališč še ogromno več in to je še vedno manj kot 100$ na sodček. Elektrika ne more priti blizu, če se ne greš obcesno visokih trošarin in davkov na fosilna goriva. Realnost je kruta, EV-ji bi morali biti za vsaj kakšnih 60-70% cenejši, da bi bili realno konkurenčni. Kar pomeni, da potrebujemo zastonj baterijo, da je zadeva ekonomična(oziroma stane toliko kot tank za bencin).
Magic

WarpedGone ::

Čist iz firbca me zanima kaj preprečuje Kitajce da se ne vržejo na izgradnjo poceni (cenejših) Automotive grade Li-ION battery packov in preplavijo trg z le-temi? Kot so že naredili v zadnjih 10 letih z solarnimi celicami (ki tudi niso ravno low-tech produkt)
Ker imho če kdo loh fajn zmeša štrene Gigafactoryu je en Terafactory na kitajskem (brez birokraticnega overheada, z backupom dolarskih zalog vlade največje ekonomije na svetu)

Ker kitajske firme enostavno (še) nimajo KnowHowa za produkt, ki bi bil res dober. LiIon baterija je precej več kot nekaj litijevih ionov na kupu.
In ker hkrati je treba vse te baterije nekomu prodat, 100.000 avtomobilov po ceni 30k EUR trenutno ni sposobna prodajat nobena kitajska firma.
Hkrati ne vidim kako ko kak resn evropski proizvajalec v svoje avte šraufal (nepreverjene) kitajske baterije. PR nightmare.

@Magic1:
Kolk poceni mora bit nafta, da se splača avtomatski menjalnik?
Nonsense vprašanje tako kot je nonsense predpostavka da se gre na EVje ker je nafta kao predraga al pa ker da bi jo zmanjkalo.

Še arabci zadevo kapirajo: Kamena doba se ni končala, ker bi zmanjkalo kamenja.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Porsche:
We have very high technical requirements for driving experience, technology, top speed, range, rechargetime for this vehicle. The goal is very ambitious. It'll take quite some time till the technology for such an ambitious vehicle will be ready to start series volume production. Maybe the technology is ready at the end of this decade.

Ergo, mam še precej časa da našparam...
Zbogom in hvala za vse ribe

Mufasa ::

WarpedGone je izjavil:

Hkrati ne vidim kako ko kak resn evropski proizvajalec v svoje avte šraufal (nepreverjene) kitajske baterije. PR nightmare.


No ja, sem seveda pomislil ali da jih prodaja kakemu PSA / Kia koncernu, poleg lastnih znamk, da doseze prodajo.

Ali da se gre pac dumping, kot so se sli z solarnimi paneli.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

-valvoline- ::

vostok_1 ::

Kje ga lahko testiram? Oh yeah, right...sploh še ne obstaja.

S temi konkurenti Tesle je kot z novicami o baterijah. Vsak mesec nova revolucija, ki se nikoli ne zgodi.

WarpedGone ::

Porsche se še ni odloču, a bo sploh šel v proizvodnjo. Če se odloči, da bo šel, je tole stvar ki lahko zapelje na cesto 2020.
Če ne bo nobenih zatikov pri izvedbi, kar je redkost. Če bi mogu stavit, bi stavil na kako leto ali dve zraven.
Ergo... 2022 za stvar, ki bo boljša kot tesla leta 2012. Če se danes odločijo, da grejo v to.
In seveda, tesla naslednjih 5 let ne bo naredu nič.

Ampak tale "tekma s teslo" je itak bullshit. Porsche ne tekmuje s teslo ampak tekmuje z vsemi ostalimi, ki še vedno niso sestavili ornk EVja.
Predvsem pa bo tekmoval sam s sabo, ko bo ornk MissionE odžiral prodajo proschejevih ICE modelov.

Proporočam, da se ne zakopljete preveč v detajle, ker boste hitro odkrili kup neumnosti... 80% v 15 minutah, 800V polnilci ipd.

Ampak, vsaj narisali so avto, ki zgleda kot avto. Bravo porsche. In your face, BMW.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Tesle itak cez ksno leto-dve ne bo vec (bankrot pa to) mudi se jim nena prevec....
:D

Ksen soliden dizelski hibrid bi propad tesle pohitil, BMW in VW pospeseno delajo na tem podrocju.

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

-valvoline- je izjavil:

Tesle itak cez ksno leto-dve ne bo vec (bankrot pa to) mudi se jim nena prevec....
:D

Ksen soliden dizelski hibrid bi propad tesle pohitil, BMW in VW pospeseno delajo na tem podrocju.

Delničarji preveč verjamejo v Muska, da bi se to lahko zgodilo. Tesla je novi Amazon. Če 20 let ni dobička - ni panike.

Poleg tega pa hibridi sploh niso Teslina konkurenca.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

nekikr ::

-valvoline- je izjavil:

Porche mission E:
http://newsroom.porsche.com/en/products...

Beda. Jaz imam zrisan concept car EV, ki ima doseg 850km, napolni se pa v 19 sekundah na 100%. Pa pol sekunde ima do 200. Nekje do konca stoletja bi ga lahko naredil, če se tako odločim. Daj mi denar!

Magic1 ::

EV-ja danes ni problem naredis s skoraj kakršnjekolimi specifikacijami, seveda če denar ni vprašanje in ne gremo v kontradiktornost, kot je 1000km+ dosega s blaznimi pospeški. Podobno kot sport cars, možno je ogromno, cena je navita in se prodaja. Ekonomično pa pač ni, kar za nekatere niti ni pomembno.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

J.McLane ::

No toliko o dizel hibridu:
http://www.avtomobilizem.com/novice/diz...

Elektrifikacija potrebuje preprost range extender, ne pa komplicirane dizelske navlake.

shadow ::

J.McLane je izjavil:

No toliko o dizel hibridu:
Elektrifikacija potrebuje preprost range extender, ne pa komplicirane dizelske navlake.

+1

Mazda ma relativno dobro idejo, 330cc wankel, ki naj bi menda dal od sebe 26 konjev in povečal težo za 100 kg v Mazdi2 EV.

Mini wankl v prtlažniku na konstantnih obratih, za delat elektriko. Zmaga.
only sheep need a leader

Okapi ::

Če bi bil wankel dober za delati elektriko, bi ga verjetno uporabljali v prenosnih generatorjih, pa ga AFAIK ne. Zakaj bi bil dober v avtu?

O.

TribesMan ::

Pozabte že na range extenderje...

Delat 2x pretvorbo iz mehanske v električno in nazaj v mehansko je preveč potratno. Poleg tega je to 100++ kil v avtu, ki jih rabiš samo občasno. Zguba na kvadrat.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

J.McLane ::

Tesla ima več 100 kg pretežko baterijo, ki jo potrebuješ samo občasno ;)

Ni vse brez veze, pustimo se presenetiti.

WarpedGone ::

Tesla ima več 100 kg pretežko baterijo, ki jo potrebuješ samo občasno ;)

Vsakič ko se dotakneš pospeševalke, rabiš 100% baterije, ki jo imaš.
Ta ne daje le energije za prevožene km ampak tut moč, da se reč začne premikat. Pa 100kg lažja (manj celic) baterija ne bo živela 8let ampak opazno manj. itd. itd. V praksi ni nič tko enostavno kot v principu.

Kolikor fino in super se sliš enostavn hibrid, hitro prideš do tega da se reč enostavno ne splača. Ker cena ne gre dol linearno z enostavnostjo ampak precej počasneje. In na konc stvar ni dovolj seksi da bi se prodajala v smiselnih cifrah.

Hondin IMA je čisti prodajni fejl, čeprav v principu direkt ustreza takemu enostavnemu in poceni hibridnemu sklopu. Kjer ste bli kupci, ko so vam to ponujal? PSA zgleda da tut obupuje nad relativno enostavnim Hybrid4 principom, ki ima vseeno daljši fičr list. Še vedno ne dovolj seksi da se upraviči +8 jurjev. Toyota zaenkrat edina uspeva stvar tolk PR napihnit, da ni prehude zgube.

Še ornk hibrid, GMov Volt je po prodajnih cifrah precejšnji fejl. Košta samo ~30k USD, pa se je v kompletu prodal v manj primerkih kot teslin model S, ki košta 3x več.

Sexy sells.
Zbogom in hvala za vse ribe

TribesMan ::

Hja, vprašanje če je IMA res tak prodajni fejl. V Evropi mogoče, samo tukaj se kot kaže niti ne trudijo prodat tega.

Na Japonskem prodajo 200.000 avtov z IMA letno. Kar ni prav malo.
Tudi v USA je prodaja IMAjev v 100.000.
V Evropi pa kot prvo ni na izbiro nič drugega kot CR-Z, ki je pa itak zelo nišni avto.

Sicer pa dons imamo veliko avtov ki so v principu "IMA" oziroma mikro-hibridi.

PSAjev "blueHDI" ima "pameten" alternator, ki nadomesti starter, in zna regenerirat energijo med zaviranjem v nek "superkondenzator", kasneje to energijo porabi za par konjev med pospeševanjem ali za vžig motorja preko "start-stop".
BMWjev efficient dynamics dela nekaj podobnega, Mercedes ima tudi nekaj v tem stilu.
Mazda ma tudi nek "KERS"
Samo ti sistemi so par 2-4kW, medtem ko je IMA okoli 15kW.

Sicer pa teh mikro do mild hibridov bo čedalje več. In vse je na principu IMA.
Problem je ker če rečeš ljudem da je "hibrid" pričakujejo da bo speljal na štrom, tako kot Prius. To pa z IMA ni mogoče.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

J.McLane ::

... v USA je Honda letos prodala do vključno avgusta 2015 borih 9.300 kosov IMA sistemov (Civic, Insight, CR-Z) in 9.400 Accordov, ki je "polni" hibrid.
http://www.hybridcars.com/august-2015-d...

Res je, Sexy sels.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

7982884e ::

TribesMan je izjavil:

Pozabte že na range extenderje...

Delat 2x pretvorbo iz mehanske v električno in nazaj v mehansko je preveč potratno. Poleg tega je to 100++ kil v avtu, ki jih rabiš samo občasno. Zguba na kvadrat.

prevec potratno, ampak pod crto pri nekem standardiziranem testu porabe se vedno manj potratno kot ne-hibrid. sploh ce je narejeno orenk, recimo s tistim miniaturnim toyotinim motorckom z 42% ucinkovitostjo. potem to ni izguba na kvadrat.

WarpedGone ::

Še en tesla killer, al bol Audi+BWM+Porsche killer?

APPLE SAID TO SET 2019 TARGET SHIP DATE FOR ELECTRIC CAR

he tech giant has called the car initiative, named "Titan" within the company, a "committed project" and has met with California officials in determining the feasibility of an Apple car, according to the report. The outlet reports the employees spearheading the 600-person project have been given permission to triple number of people working on it.

It marks the latest in a string of reports suggesting Apple could look to compete in the automotive industry. The Journal said the 2019 target date is far from concrete, as the company would still need to refine features and clear regulatory and production barriers.


Če je koga bilo strah da GigaFactory ne bo imel komu prodajat baterij, ga je sedaj lahko strah koliko GF bodo še postavl.
V kratkem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Sej kot rečeno. Dokler ni konkretnih planov za novo tovarno baterij se konkurenca lahko kurči kolikor želi.

RedDrake ::

AppleCar - tam ne bodo mogli imeti 50% marže, v nasprotnem primeru bo to pač tesla za 200k, kar je pa zelo majhno in relativno nepomembno tržišče. Dvomim da bodo šli resno v to, bolj verjetno bo šlo za sodelovanje, ali pa kak bolj city malček, ki bo bolj mass user (in predvsem hipster) friendly.

ZaphodBB ::


AppleCar - tam ne bodo mogli imeti 50% marže, v nasprotnem primeru bo to pač tesla za 200k, kar je pa zelo majhno in relativno nepomembno tržišče. Dvomim da bodo šli resno v to, bolj verjetno bo šlo za sodelovanje, ali pa kak bolj city malček, ki bo bolj mass user (in predvsem hipster) friendly.

Karkoli bo, verjamem da bo izvedeno kot se šika in ne bo krneki.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

-valvoline- ::

WarpedGone je izjavil:

Še en tesla killer, al bol Audi+BWM+Porsche killer?

APPLE SAID TO SET 2019 TARGET SHIP DATE FOR ELECTRIC CAR

he tech giant has called the car initiative, named "Titan" within the company, a "committed project" and has met with California officials in determining the feasibility of an Apple car, according to the report. The outlet reports the employees spearheading the 600-person project have been given permission to triple number of people working on it.

It marks the latest in a string of reports suggesting Apple could look to compete in the automotive industry. The Journal said the 2019 target date is far from concrete, as the company would still need to refine features and clear regulatory and production barriers.


Če je koga bilo strah da GigaFactory ne bo imel komu prodajat baterij, ga je sedaj lahko strah koliko GF bodo še postavl.
V kratkem.

Apple ves hardwer uvaza-izdeluje na kitajskem. Lahko se zgodi da bo gigafactory takoj pod kljuc blefer pa kupoval baterije pr njih.
Gigafactory je ameriski teš 6. ull see.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

Apple ves hardwer uvaza-izdeluje na kitajskem. Lahko se zgodi da bo gigafactory takoj pod kljuc blefer pa kupoval baterije pr njih.
Gigafactory je ameriski teš 6. ull see.
vsaj tocen bodi, ce dajes take trditve.
SoC izdeluje TSMC na tajvanu ali Samsung v Koreji, ekran je isto ali od samsunga, LGja ali Sharpa (nic od tega ni kitajsko), kamera je od Sonyja, sele skup se sestavlja na kitajskem.
kar seveda nima nobene veze z nicemer. procesor dizajnirajo sami, enako OS, vse ostalo je manjsega pomena in lahko brez problemov zamenjajo ponudnika.

WarpedGone ::

teh ul see mam poln kurac. Kolk plačaš za svoje trditve? Ni treba men, kdorkoli vidi propad ma šanso odličnega zaslužka. če verjamete samemu sebi si sposodite delnice in jih prodajte po današnji ceni, ter jih vrnite čez par let ko bo itak ničvredna. I.e shorting. Profit huge.

če pa ne verjamete niti lastnim napovedim, pol pa zakaj se sploh trudite z blebetanjem?
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

AppleCar bi bil najbrž prvi avtomobil, ki ne bi ropotal, škripal, cingljal na dvajsetih mestih. iBuy.

Roadkill ::

Toliko debate je bilo o čistoči in učinkovitosti modernih dizlov zadnja leta.... Smešno.
Ü

ZaphodBB ::

Roadkill je izjavil:

Toliko debate je bilo o čistoči in učinkovitosti modernih dizlov zadnja leta.... Smešno.

Ane :D

Living the lie.

Ampak vsaj učinkovitost je nesporna.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Nikec3 ::

Krize pri VW- zaradi goljufanja ne bo nihče komentiral?

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/winte...

http://www.bloomberg.com/news/articles/...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Kakšne krize? A ker bo zgoraj drug pajac je to kriza?

Superboyy ::

BigWhale je izjavil:

Na koncu dneva je full electric z motorjem za vsako kolo edina smiselna resitev. ICE avtomobili s sabo vozijo tech iz konca 19. stoletja. Cist brez veze. :>


Zakaj je treba tupit na tak način?

V 19. stoletju si mel tud električne avtomobile. In tudi in-wheel tehnologija je že takrt obstajala - Wheel hub motor @ Wikipedia

Truga ::

Mocno dvomim da smo mel leta 1800 pa neki brushless motorje.

Superboyy ::

Truga je izjavil:

Mocno dvomim da smo mel leta 1800 pa neki brushless motorje.


Aja zdej pa gremo v detajle? ICE motor je pa isto sranje kot 150 let :)

WarpedGone ::

Elon:

An European carmaker (not german) has contacted us about using superchargers.

Renault? PSA? FIAT?
Zbogom in hvala za vse ribe
««
253 / 1139
»»