» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
26 / 1219
»»

edge540 ::

>>torej je cena elektrike na nivoju fosilnih goriv. Glede na izkoristek motorjev (< 50%) z notranjim izgorevanjem v primerjavi z elektromotorji (izk. > 90%) je pri transportu elektropogon več kot 2x ekonomičnejši.

Wrong.

Vračunaj še izgube pri polnenju akumulatorjev. Cena na koncu ista, ob dosti manjši praktičnosti.

Lonsarg ::

Hm, izkoristek 1/3 bencinski bolj, 3.5*3=10.5 centov/MJ. elektro pa je nočna tarifa 7 centov in je to z vklučeno 10% zgubo 0.22cent/MJ. Torej je že petkrat dražji bencin...

No to je teorija v Praksi pa pogledaš Tesla Roadster, ki porabi na 100km 1.2$, torej recimo 1 EUR. Mislim da se kar v redu poklapa. Čez 10 let se bo pa itak spet podvojila cena bencina, kakor se je že večkrat.
Medtem ko elektrika, se ne more podvojiti, ker trenutno z tako ceno kot je z sončnimi celicami si ravno na nuli, ali pa malenkost pridobiš, kot če jo kupuješ in cene teh celic bo šla samo še strmo navzdol.

TribesMan ::

Kakor jaz vem je maksimalni možni izkoristek motorja z notranjim izgorevanjem okoli 36%, vendar to v najbolj idealnih pogojih. Enkrat sem bral članek v katerem je bil graf izkoristka motorja glede na obrate (če se prav spomnim je šlo za bencinskega BMWja) največji izkoristek je bil rahlo nad 2000rpm in to močno skromnih 22%.

Izkoristki pri električnem pogonu pa so mnogo bolj komplicirani. Najprej izkoristek polnilca baterije, izkoristek baterij samih (svinčene so na tem področju obupne, samo 60% izkoristek pri polnenju (pod 95% ), NiMH so malce boljše pri dobrih 80%, Litijeve pa so okoli 95% ). Izkoristek močnostnega pogona motorja (nekateri se hvalijo da imajo nad 95%... vendar ne verjamem), izkoristek motorja samega (tudi cca 90% ). Tko da na koncu bi bili verjetno lahko zelo zelo zadovoljni s kakih 75%.

Mah kakorkoli obračaš se zadeva ne splača... baterije so predrage, prehitro gredo v franže in preumazane, brez tega pa ne bo elektirčnega avta.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Pyr0Beast ::

Kakor jaz vem je maksimalni možni izkoristek motorja z notranjim izgorevanjem okoli 36%, vendar to v najbolj idealnih pogojih. Enkrat sem bral članek v katerem je bil graf izkoristka motorja glede na obrate (če se prav spomnim je šlo za bencinskega BMWja) največji izkoristek je bil rahlo nad 2000rpm in to močno skromnih 22%.
2.2Litraš od BMW-ja ima izkoristek okoli 55% se mi zdi ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

>> 2.2Litraš od BMW-ja ima izkoristek okoli 55% se mi zdi ..

Fizika se s tem ne strinja. Teoretična meja je okrog polovice tega.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Zakaj že ?

BSFC
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Ker je mašina navaden toplotni stroj, kjer je učinkovitost teoretično omejena z razliko temperatur.
Energy Efficiency
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Hja, s turbopolnilniki ta teorija preprosto odpade ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Naj ti verjamem na besedo al nas boš malo podučil točno zakaj in kako?
Zbogom in hvala za vse ribe

Step2en Wolf ::

Vojne so žal za nekaj tudi dobre. Boljši sistemi pomagajo pri zmagi. V prvi svetovni vojni so tako zmagali motorji na notranje izgorevanje, t.j. na nafto. Na vsej črti. Kopnem, zraku in vodi.
Pred tem so imeli parni, električni in motrji na nafto približno enake možnosti, s tem, da je vodila para, sledila elektrika...

Elektrika, ki jo "dobimo" iz vtičnic, od nekje pride. In na tej poti prav tako prihaja, do izgub. Tudi pri proizvajanju le te prihaja do izgub.

Računati svojo prihodnost gleda na trenutno ceno energentov je igranje ruske rulete. Nihče ne jamči cene elektrike, nafte, plina, premoga... za naslednje desetletje. Zato morda v tem trenutku el. avtomobil izpade "cenejši", že jutri je lahko veliko dražji.
Če bi imeli čarobno palčko in bi vse milijone naših vozil z motorji na notranje izgorevanje spremenili v električne, bi to bila ekološka katastrofa. Samo baterije in njihov nastanek, če odmislimo vse ostalo... Podobno velja že pri Priusu KLIK

Gledano ekološko, je najbolje mešanica vsega. Da nima nihče prevelike prevalade ali še huje monopola... trenutno so motorji na notranje izgorevanje (bencin, nafta, plin, alkohol...) premočni. OK, lahko bi malce povečali procente plinsko in alkoholno gnanih vozil.
Tu je še vodik (ki pa se ga tako spet v glavnem pridobiva iz zemeljskega plina)...
Elektriko lahhko pridobivamo še iz atomske energije, trdih goriv... obnovljivih virov (sonče, veter, plimovanje...).

Tako kot je v resničnem življenju bolje stati na več nogah, je tudi tu tako. Zgolj električni avtomobili bi bili enako slabi, kot sedaj večinski motorji na notranje izgorevanje.
Stol je najbolj stabilen s tremi nogami... v tem kontekstu je potrebno notranjim izgorevnikom odvzeti vsaj 50% tržišča.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Vojne so žal za nekaj tudi dobre. Boljši sistemi pomagajo pri zmagi. V prvi svetovni vojni so tako zmagali motorji na notranje izgorevanje, t.j. na nafto. Na vsej črti. Kopnem, zraku in vodi.

A v kotlu pa gori uzunaj ? [:D]

Naj ti verjamem na besedo al nas boš malo podučil točno zakaj in kako?
Izrabljaš kinetično in toplotno energijo izpušnih plinov, posledično imaš lahko v valju višjo kompresijo - višjo temperaturo in višji izkoristek.

Stol je najbolj stabilen s tremi nogami... v tem kontekstu je potrebno notranjim izgorevnikom odvzeti vsaj 50% tržišča.
Spet, kaj ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

edge540 ::

Temperature ne smeš preveč višat, zaradi tega ker dobiš težko sranje od izpušnih plinov, zahvaljujoč veliki količini dušika v atmosferi. Tu smo omejeni.

TribesMan ::

PyroBeast

Most steel engines have a thermodynamic limit of 37%. Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18%-20%.[6][7]


Do your research...
Tista termodinamična limita je precej trdna. Tudi turbopolnilnik zahteva svoj davek. Ni vse podarjeno. Saj precej zamori samo mašino.

Fizika je ql
http://mb-soft.com/public2/engine.html
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Temperature ne smeš preveč višat, zaradi tega ker dobiš težko sranje od izpušnih plinov, zahvaljujoč veliki količini dušika v atmosferi. Tu smo omejeni.
A,,.. a zdej pa katalizatorja kar naenkrat ne poznamo ? Kje je zdaj tisti, .. ja bencinar je bolj prijazen okolju ?

Tista termodinamična limita je precej trdna. Tudi turbopolnilnik zahteva svoj davek. Ni vse podarjeno. Saj precej zamori samo mašino.
Se mi zdi, ja .... pravilno izdelan polnilnik ne mori mašine. ..

Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18%-20%
Average efficiency je nekaj čisto drugega od Peak efficiency.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Lonsarg ::

Ja, ampak tukaj je tma o električnih avtomobilih, ti majo pa vseskozi enakomeren izkoriste to je okoli 90%, ne glede na obrate, bencisnki pa mora meti ravno prave obrate, kar se pač ne zgodi nikoli, predvsem se ne dogaja, kos e voziš po avtocesti, ker bi avto rabil še šesto predstavo, da bo to dosegel...

Pyr0Beast ::

Ja, ampak tukaj je tma o električnih avtomobilih, ti majo pa vseskozi enakomeren izkoriste to je okoli 90%, ne glede na obrate, bencisnki pa mora meti ravno prave obrate, kar se pač ne zgodi nikoli, predvsem se ne dogaja, ko se voziš po avtocesti, ker bi avto rabil še šesto predstavo, da bo to dosegel...
Hja, zato se pa vozi 90 ali manj, ko je zracni upor se deloma linearen, izkoristek masine pa najvecji. Ce pa mislis s 7 prestavo -ekonomicno- voziti 180 ....

Motor ima ze izkoristek 90%, potem pa sem pristej se izgube v krmljenju motorja (vsaj 5%), izgube v prenosih, izgube med praznenjem baterij, izgube pri polnjenju baterij ...
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Lonsarg ::

Lej a so sploh važni ti izkoristiki, pač pogledaš koliko te stane 100km vožnje z bencinskim pa z električnimi avti na trgu, pa ti je vse jasno, brez ozadje, kakšen je izkoristek. Racimo:
http://www.voitureselectriques.ca/en/pr...

Rabiš 1500EUR približnjo za 100 000 prevoženih kilometrov. Trenutni avto, ki ga mam, smo porabili za 100 000 prevoženih kilometrov okoli 15 000 EUR!!! In smo dali v 10 letih 10k avto + 15k bencin. S tisto mazdo pa bi dal 15k avto in 1.5k bencin, pa manj popravil itd...

Samo kaj, ko tisti avto lahko samo v Ameriki voziš, EU je veliko bolj stroga, in ne moraš kr modicficirati avte, ker te potem ragistracija/testi stanejo celo premoženje....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Pyr0Beast ::

S tisto mazdo pa bi dal 15k avto in 1.5k bencin, pa manj popravil itd...
Se mi zdi, ja, pa še enkrat vmes bi moral baterije menjat. Da vas avto zre 15L/100 je pa tudi neverjetno.

Pa se vedno racunaj, da velik del el. energije pride iz TE, kar pomeni, da za vsako kWh energije v baterijah pokuris za okoli 4kWh+ premoga/lignita.

Sicer imas lahko 'cisto vest' ker se peljes na strom, samo nekje se bodo fosilna goriva se vedno kurila. El. avto ni resitev vprasanja glede onesnazevanja, pa ce se se tako trudis.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Lonsarg ::

Haha koga briga čista vest, če pa pol manj denarja zapraviš. Poleg tega pa da bi v zdajšnih ččasih nove TE delali bolj težko, katere so narejene pač so, na novo pa za malenkost HE, drugače pa JE.
Poleg tega pa sigurno v TE pokurjenih 10kg fosilnih govriv proizvede toliko izpušnih plinov kot 1 kg v avtu in je zdaleč bolj ekoško.

Če pa slučajno si upa elektro dvignic ceno elektrike za dvakrat, potem pa bo ven iz biznisa, ker se bo pač sončne celice nekunkurenčno bolje izplačalo, kar naj si upajo...

TribesMan ::


Tista termodinamična limita je precej trdna. Tudi turbopolnilnik zahteva svoj davek. Ni vse podarjeno. Saj precej zamori samo mašino.
Se mi zdi, ja .... pravilno izdelan polnilnik ne mori mašine. ..

Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18%-20%
Average efficiency je nekaj čisto drugega od Peak efficiency.


Mašine res ne mori, vseeno pa vzame par konjev za svoje delovanje. Nič bat. V primeru mercedesa SLR je znano da turbinski polnilnik v tem avtu zahteva okoli 50KM da se zavrti do polne zmogljivosti...

Peak efficiency je seveda nekaj drugega. Seveda bomo z veseljem prebrali kakšen članek na to temo, ki bo povedal kaj o 50% izkoristkih na motorjih z notranjem izgorevanjem OK? Čeprav sem že slišal da obstajajo veliki motorji za ladje na mazut, ki imajo precej dobre izkoristke (cca %)... Tudi velike parne turbine v elektratnah znajo delat okoli 45% (eden od razlogov zakaj je elektrarna vseeno čistejša). Ampk karkoli več od 30% v avtu je znanstvena fantastika. Pa še to sem verjetno preveč povedal.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Matev ::

nafte bo slejkoprej začelo primanjkovati
in se bo podražila

elektriko bomo pa dobivali iz obnovljivih virov
in bo neprimerno cenejša od pohajajočih se fosilnih goriv

Pyr0Beast ::

Mašine res ne mori, vseeno pa vzame par konjev za svoje delovanje. Nič bat. V primeru mercedesa SLR je znano da turbinski polnilnik v tem avtu zahteva okoli 50KM da se zavrti do polne zmogljivosti...
Doda jih pa koliko, 100, 200 ?

Ampk karkoli več od 30% v avtu je znanstvena fantastika. Pa še to sem verjetno preveč povedal.
Niti ni znanstvena fantastika. Mašine v avtu so ponavadi narejene za čimvečjo moč in ne izkoristek.

Haha koga briga čista vest, če pa pol manj denarja zapraviš.
No, vidiš, to je lepo od tebe. Sej lahko smeti kar brez vrečke na ulico mečeš, te pride ceneje a ne ?

elektriko bomo pa dobivali iz obnovljivih virov
Katerih -obnovljivih- virov ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

>Katerih -obnovljivih- virov ?

vodna, sončna, vetrna energija
tudi jedrska je še aktualna

SmeskoSnezak ::

Vsakemu Slovencu montirat sončne celice za domačo elektriko =) Pa bo dovolj elektrike za avte in še kaj več :D
@ Pusti soncu v srce... @

Matev ::

Četrt običajne strehe se prekrije in je zadosti za gospodinsjtvo ... in še za vozila ki jih posedujejo.

Pyr0Beast ::

vodna, sončna, vetrna energija
Hja, vodne energije ni ravno veliko. 50% časa slovenske HE NE obratujejo. Sončna ? Pozimi ?
Vetrna e .. hja, sej to ni danska ...

Četrt običajne strehe se prekrije in je zadosti za gospodinsjtvo ... in še za vozila ki jih posedujejo.
Aha, kje je zdaj 'poceni' elektrika ? Za /4 strehe sončnih celic ni ravno majhen denar.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

ko bo nafte zmankovalo
bo nafta predraga

...

ergo?

Azrael ::

@Matev

Pozabi na "obnovljive vire", kot so fotovoltaiki, veter in podobno Njihov izkoristek je okoli 0 ali pa so sploh minus. Problem je energetsko požrešna proizvodnja in nezanesljivo obratovanje ter kratka življenska doba ali drago vzdrževanje. Ni raćunice brez subvencij, ki so take kot Robin Hood, ki je jemal bogatim in dajal revnim in so bili na koncu vsi revni kot miši.

Edini obnovljiv vir, ki je v trenutnem stanju tehnike na voljo in ima resnično velik, toda zelo malo izkoriščen potencial, je jedrska energija, točneje FBR.

BTW, nafte je dovolj za minimalno 10000 let, raje več. Cena je določena politično, ne tržno. Sama surovina v skupni ceni predstavlja drobiž, vse ostalo pa so davki, trošarine in davki od davkov. Pripraven nčin polnjenja proračunov držav.

In tu se skriva še ena past za elektro avto. Ko, bolje rečeno, če bo še kdaj (konec koncev je bil to 80, 90 let nazaj) avto na elektriko postal resna izbira za večino, si lahko 100%, da elektrika zanj ne bo več tako ugodna postavka.
Nekoč je bil Slo-tech.

Matev ::

opažam da je ljudi iz nekih meni nerazumljivih razlogov, stran pred električnimi avtomobili

strah je povsem nepotreben

ko bodo prišli dodo zgolj napredek

tako kot so sedaj računalniki
pa čeprav so imeli ljudje toliko proti njim ko so prihajale prve kište vn

Matev ::

recimo digitalni fotoaparati so bili označeni kot popolnoma neuporavbna zadeva - mrtva veja v razvoju - rekl iso brezveze da sploh obstajajo

in za računalniški šah so govorili da ne bo nikoli primerljiv z močnim igralcem

pa za vozila so rekli da so neprimerna ker plašijo živali - prvi avtomobili so plašili konje

za vlak so itak rekli da se bodo ljudje zadušili pri hitrosti nad 20kmh

internet je bil pa ena brezvezarija nekih geekov

monitorji so sevali in bili hiper škodljivi - na začetku je bilo temu še celo res tako

....

električni avto je sadaj to kar so bile vse zgoraj naštete stvari na začetku svoje poti

sčasoma bo pa drugače

...

in še to - nafte je upoštevajoč sedanjo porabo zgolj še za nekaj sto let

Pyr0Beast ::

n še to - nafte je upoštevajoč sedanjo porabo zgolj še za nekaj sto let
Razlika je med tem, ali jo je še, ali je dosegljiva.

recimo digitalni fotoaparati so bili označeni kot popolnoma neuporavbna zadeva - mrtva veja v razvoju - rekl iso brezveze da sploh obstajajo
Kokr kdo ...

opažam da je ljudi iz nekih meni nerazumljivih razlogov, stran pred električnimi avtomobili
Mene ni strah pred takimi avti (oz. se bolj bojim nekaterih današnjih 'voznikov').

Pač, če se gre izdelava na račun 'prijaznosti' do okolja je to NO-GO. Sicer drugi proizvajalci avtov niso prav nič boljši.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Azrael ::

>Razlika je med tem, ali jo je še, ali je dosegljiva

Nafta za 10000 let JE dosegljiva. Govrim o asfaltnih peskih v Alberti, Venezueli, skalni nafti v ZDA. Tehnologijo imamo in pazi to komercialno uspešno. Pridobivanje se splača, par let nazaj je stala proizvodnja soda take nafte okoli 20$, cene na trgu pa so bile okoli 60$. Res pa je tako pridobivanje malenkost dražje kot pumpanje nafte v Arabiji, kjer skoraj sama teče ven.

Avto na elektriko pa dokler ne ponudi neke opazne prednosti pred avtom na bencin, bo pač tam, kjer je že 80 let, odkar je avto na bencin dobil elektroštarter. Tehnična zanimivost, ki ima nekaj zelo majhnih tržnih niš, ki so jih zapolnili elektroviličarji, avtomobilčki za golf in elektro gokarti.

Tudi z dgiitalno fotografijo ne bi bilo nič, če bi fotkiči še vedno delali 320 x 200 pik "velike" slikce in jih zapisovali na diskete.
Nekoč je bil Slo-tech.

Pyr0Beast ::

.. sem se napačno izrazil. Mislil sem dostopnost smrtnikom, ne možnost izrabe takih virov.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

edina ovira elektro avtomobilom so baterije
oziroma manjko njihove kapacitete

poleg miselnosti
da mora avto smrdeti in ropotati

WarpedGone ::

Pa da mora bit sposobn furat 64 ur skupaj brez postanka.
200km dosega je vrh glave dovolj.
Zbogom in hvala za vse ribe

jest10 ::

edina ovira elektro avtomobilom so baterije
oziroma manjko njihove kapacitete

Veliko večja ovira kot to je pomanjkanje elektraren. 5 krških JE bi rabili samo za našo državo, če bi hoteli imeti vse avtomobile na elektriko

Pyr0Beast ::

kakšnih 600km bi se sigurno prileglo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SmeskoSnezak ::

Povprašaj lastnike elektro avtomobilov, koliko so največ prevozli. Teh podatkov bi moglo bit vedno več, če je vedno več teh avtomobilov na cesti.
@ Pusti soncu v srce... @

WarpedGone ::

>> kakšnih 600km bi se sigurno prileglo.

600km vožnje v enem kosu brez prestanka je z zakonom prepovedano.

Izbijte si že enkrat iz glave protokol tanjkanja bencina in sočasnega čakanja. Baterije polniš vedno, ko se ne voziš in ne šele ko so prazne. To pomeni, da imaš vsako jutro na 100% oz. kolikor pač rabiš da prideš čez dan. Ko greš na daljšo turo, se pameten šofer ustavlja vsakih par ur. Medtem ko fila svoje baterije v kafiču/na kosilu/ob jezeru, fila še baterije v avtu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

600km vožnje v enem kosu brez prestanka je z zakonom prepovedano.
Link do člena v zakonu prosim.

Medtem ko fila svoje baterije v kafiču/na kosilu/ob jezeru, fila še baterije v avtu.
Hja, da se boš vsakih 200km ustavljal ob vsakem kafiču na poti ti pa tudi ne znese. Malokateri hotel pa ima 40kW priključke, da bi ti lahko nafilal svoj aftoček v 1h.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SmeskoSnezak ::

Tale člen mene tudi zanima :D O tem še nisn ču nič. Kolko vem, samo priporočajo, da če človek utrujen al pa zaspan, da rajš to naredi, kot pa povzroči nesrečo.
@ Pusti soncu v srce... @

Pyr0Beast ::

Za voznike tovornih vozil, vem, da se ne smejo voziti več kot 8 ur brez postanka..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

>> Za voznike tovornih vozil, vem, da se ne smejo voziti več kot 8 ur brez postanka..

Tudi to narobe veš, vir:
... Obvezni so denimo najmanj 45-minutni odmori po vsakih 4,5 ure vožnje, spoštovanje pravil pa se preverja s tahografi...

Avtobusi
Voznik, ki vozi skupino otrok, mora imeti najkasneje po štirih urah vožnje najmanj 30 minut neprekinjenega počitka, v enem delovnem dnevu pa ne sme voziti več kot 8 ur. Pred začetkom delovnega dne mora imeti najmanj 12 ur dnevnega počitka.


Seveda, supermani na forumu se bodo zapičili v dejstvo, da zakonodaja govori samo o poklicnih voznikih, ki ogromno prevozijo in imajo ogromno vozniških izkušenj. Nedeljski voznik, ki gre enkrat na leto na morje pa je itak sposoben maksimalno skoncentriran 10 ur skupaj šibat po AC, skozi mesta in po neznanih cestah. Zakaj bi pa on moral ustavljat in delat pavze? Sej je ja čist simpl furat.

Vprašajte se raje, kolikokrat ste v enem dnevu prefurali 600km? In ali bi to ponovili še kdaj?
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

600km je od oka 6 urc pri 100km/h, 4 pri 150, 3 pri 200 ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

CaqKa ::

600km je od oka 6 urc pri 100km/h, 4 pri 150, 3 pri 200 ..

ti mi samo nastavi avtopilota, pa zapiska naj ko pridem na cilj. lahko tudi z 300kmh, nimam nič proti če bom eno uro prej tam.
aja, pa tura po kateri se peljem teh 600 km so alpe, ob ravni vožnji po puščavi se namreč ne morem dovolj dobro naspat.

jype ::

Matev> električni avto je sadaj to kar so bile vse zgoraj naštete stvari na začetku svoje poti

Avtomobilov večina sploh ne potrebuje.

Z današnjo tehnologijo lahko ljudje že počnejo vse, kar itak počnejo, iz hišice na robu gozda v planinah, ali pa iz hišice na obali nekega čistega, za kopanje primernega morja. Ni se jim treba nikamor premikat.

Pyr0Beast ::

Tudi to narobe veš, vir:
//Ta med drugim določajo, da sme čas vožnje trajati največ devet ur na dan, izjemoma dvakrat na teden po deset ur.


... ok, 300km lahko sigurno v enem šusu prevoziš, ne, da bi se moral vsakih 200km ustaviti za en dan.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Kolkrat si jih že? Kako pogosto jih? Kolikšen delež ljudi jih? Dva al trije procenti?
Kje piše da mora avto zadostit VSEM možnim scenarijem uporabe predno je uporaben?
Zakaj ni dobro da se je treba po prevoženih 200km ustavit za kakšno uro al pa dve? Bo vsaj kak mrtev manj zaradi "zaspal za volanom".

Doseg je res omejitev ampak njena pomembnost je napihnjena vsaj 100krat.
Lakmusov test pomembnosti te omejitve bo isti avtomobil z različno kapaciteto baterij. Najcenejša varianta z dosegom 200km, nekaj dražja z dosegom 400km in najdražja varianta z dosegom 600 ali 800km. Kaj praviš, kakšne bodo prodajne številke posameznih variant? Js upam stavit da bo folk najprej navalil na 400km varianto, ko bo pa treba menjat baterije pa bo šel množično na 200km varianto. Ker bo vidu, da od dodatnega razpoložljivega dosega prav za prav ni imel čisto nič. Če polniš vsako noč, je relevanten samo dnevni doseg.
Zbogom in hvala za vse ribe

edge540 ::

>>Kje piše da mora avto zadostit VSEM možnim scenarijem uporabe predno je uporaben?

Nikjer. But then again, če imamo danes možnost narediti 1000 km z enim tankom, zakaj bi se hoteli temu odreči, brez (zaenkrat) nekih silnih prednosti?

jype ::

Raptor001> zakaj bi se hoteli temu odreči, brez (zaenkrat) nekih silnih prednosti?

15k vs 3k ojro ni silna prednost?
««
26 / 1219
»»