Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

Nikec3 ::
Sosed je imel podjetje v lj ter mb in se je z M6 na dvevni bazi vozil gor in dol z povrecno hitrostjo krepko čez 200...
Kako dolgo preden je ostal brez izpita?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

M-XXXX ::
Še zdaj ga ima :)
Na hrvaškem je bil nekaj časa brez (pri 247 se je providi odpeljal) v sloveniji pa nič nas 300€ dobil če se ne motim:)
Na hrvaškem je bil nekaj časa brez (pri 247 se je providi odpeljal) v sloveniji pa nič nas 300€ dobil če se ne motim:)

BigWhale ::

TribesMan ::
Hahaha... kdorkoli se je kdaj vozil na relaciji MB-LJ mu bo popolnoma jasno da moraš za dosegat povprečno 150km/h, divjat kot bedak.
200 pa je popolnoma nedosegljivo. Razen če se je na tej relaciji vozil ob 2h ponoči, ko je prometa relativno malo, potem recimo možno.
Realna povprečna hitrost sploh v prometnih konicah je okoli 110-120km/h. Pa je čisto vseeno kak avto imaš, ker je promet praktično strnjena kolona ves čas.
Je pa res da veliko ljudi ne razume koncepta povprečna hitrost.
Če se 2 minuti voziš 200, in ostali čas 150, je povprečna daleč od 200.
200 pa je popolnoma nedosegljivo. Razen če se je na tej relaciji vozil ob 2h ponoči, ko je prometa relativno malo, potem recimo možno.
Realna povprečna hitrost sploh v prometnih konicah je okoli 110-120km/h. Pa je čisto vseeno kak avto imaš, ker je promet praktično strnjena kolona ves čas.
Je pa res da veliko ljudi ne razume koncepta povprečna hitrost.
Če se 2 minuti voziš 200, in ostali čas 150, je povprečna daleč od 200.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Isotropic ::
Še zdaj ga ima :)
Na hrvaškem je bil nekaj časa brez (pri 247 se je providi odpeljal) v sloveniji pa nič nas 300EUR dobil če se ne motim:)
v slo bi izgubil izpit za kaj takega.
problem pri takih home predelavah je pa tisto, kar se je lansko leto (al par let nazaj) zgodilo na bledu - vžgal se je med polnjenjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()

M-XXXX ::
Al eden od vaju ne razume cist kaj je povprecna hitrost al se ti je pa kolega mal zlagal. :)
Pri elektronski blokadi na 270 in vožnji ob takih urah, ko je cesta prazna? Brez problema...
v slo bi izgubil izpit za kaj takega.
Kje si pa to kozlarijo pobral? 600€ (polovička) in 9 točk. Nič kaj pretirano zaskrbljujočega.
Uglavnem, ampak smo offtopic. Point je v tem, da se da po avtocestah hudičevo hitro vozit, je pa res, da v prometnih konicah ne. Kolikor je pa malo bolj frej, pa je vsaj dolenjska AC prazna, pa tudi do morja sem bolj redko šel manj kot 150...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()

WarpedGone ::
Magic1 :: včeraj, 00:03:59
V tem primeru konkretna svinja pridno orje konkretno njivo in šraufa traktorje in kombajne za bogato žetev: Tesla: That's a Whole Lot of Lithium
Prvi trik pri nižanju cene produkta, je izogibanje posrednikom. Drugi trik je zmanjševanje stroškov prevoza. Tretji trik je obseg proizvodnje. Četrti trik je pa obvladovanje tehnologije. V gigafactory bo vse našteto skupaj.
10 jurjev za 85kWh? Glasno omenjan cilj je 150$/kWh, z namigi da bi kasneje cena lahko šla pod 100$/Wh. Za nepismene - to pomeni 150$ * 85 = $12750 oz ~11k EUR oz. pod 8k eur za 85kWh. Ampak bo raje cena ostala pri 15k za 120kWh.
Konkurenca bo pa še vedno prodajala 30kWh mizerijo za 40k EUR.
Ali takrat slučajno ocenjujejo, da bodo tesline baterije stale le še 10k$ in bo zadeva potala konkurenčna(še vedno pa brez večine taks, samo par subvencij)? Sanja svinja kukuruz.
V tem primeru konkretna svinja pridno orje konkretno njivo in šraufa traktorje in kombajne za bogato žetev: Tesla: That's a Whole Lot of Lithium
Tesla has secured long-term supplier agreements with Bacanora Minerals Ltd, and Rare Earth Minerals PLC, which is the key raw material to manufacture batteries
GigaFactory is the key strategic differentiator for Tesla, and this announcement indicates that in 1H'2016, some limited production of Batteries may commence at the GigaFactory
Tesla is creating loosely coupled "eCosystems" with strongly coupled "sub-systems", and GigaFactory is only one of the many instantiations of it, and sadly the competition General Motors (GM), Audi, BMW, Mercedes Benz, Honda (HMC), Toyota ™ etc are completely clueless
None of the existing Auto manufacturers have the intellectual capacity to build their own GigaFactories or TeraFactories; and without a GigaFactory, none of the current auto manufacturers have any chance of winning against Tesla
Current automobile manufacturers are making the classical incumbent error..."Assuming that the Past successes will guide them into future."
Prvi trik pri nižanju cene produkta, je izogibanje posrednikom. Drugi trik je zmanjševanje stroškov prevoza. Tretji trik je obseg proizvodnje. Četrti trik je pa obvladovanje tehnologije. V gigafactory bo vse našteto skupaj.
10 jurjev za 85kWh? Glasno omenjan cilj je 150$/kWh, z namigi da bi kasneje cena lahko šla pod 100$/Wh. Za nepismene - to pomeni 150$ * 85 = $12750 oz ~11k EUR oz. pod 8k eur za 85kWh. Ampak bo raje cena ostala pri 15k za 120kWh.
Konkurenca bo pa še vedno prodajala 30kWh mizerijo za 40k EUR.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
Prvi trik pri nižanju cene produkta, je izogibanje posrednikom. Drugi trik je zmanjševanje stroškov prevoza. Tretji trik je obseg proizvodnje. Četrti trik je pa obvladovanje tehnologije. V gigafactory bo vse našteto skupaj.
Tile Teslini triki so zelo nepomembni.
Nekaj LG Chem "trikov": So lastniki največ pomembnih patentov, zaradi katerih poteka prava vojna. Imajo sklenjene pogodbe o dobavi baterij s skoraj vsemi avtomobilskimi proizvajalci, razen Tesle. Napovedujejo v roku enega, dveh let ceno znižat za polovico, kar zna Tesli povzročat precejšnje težave. Obvladujejo napredno tehnologijo, ki jo pri Tesli še niso osvojili....

7982884e ::
kar zna Tesli povzročat precejšnje težave.
kako rad bi se veselil, ko bo nekdo tesli povzročal težave z lastnim EVjem. samo kaj ko je to žal pravljica in danes, in še vsaj nekaj let.

WarpedGone ::
To pravljico poslušam że 8 let, odkar mal od bliže spremljam stvari.
Taki pravljičarji tle okrog so mi za letos že obljubljal neke super evje od GM z nekimi spešl baterijami. Celo stava je bla, da če se to zgodi, dobijo ta avto, če ne, dobim ev js. Stavo so očitno izgubil ampak namesto avta sm dobil še več novih pravljc. Bajeslovni LG si naj najprej postavi kakšno ornk fabriko, brez nje ho težko kej velik prodajal. Danes je ornk +50GWh, karkoli manj je slab vic.
In nato se naj končno najde še nekdo, ki bo naredu vsaj napol spodobn ev z njihovimi baterijami. Klump od vw ali bmw je pač klump.
Taki pravljičarji tle okrog so mi za letos že obljubljal neke super evje od GM z nekimi spešl baterijami. Celo stava je bla, da če se to zgodi, dobijo ta avto, če ne, dobim ev js. Stavo so očitno izgubil ampak namesto avta sm dobil še več novih pravljc. Bajeslovni LG si naj najprej postavi kakšno ornk fabriko, brez nje ho težko kej velik prodajal. Danes je ornk +50GWh, karkoli manj je slab vic.
In nato se naj končno najde še nekdo, ki bo naredu vsaj napol spodobn ev z njihovimi baterijami. Klump od vw ali bmw je pač klump.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::
LG se je enkrat že opekel s preveliko fabriko zato gradi samo po potrebi. Trenutno gradi dve na kitajskem.

WarpedGone ::
Tolk o njihovih kompetencah in sposobnostih.
Gradi dve mizeriji, ki ne bosta zadostovali niti za en model spodobnega golfa (100.000 primerkov letno s 300km AC dosega).
Škoda tratit zrak za take 'poskuse'.
Gradi dve mizeriji, ki ne bosta zadostovali niti za en model spodobnega golfa (100.000 primerkov letno s 300km AC dosega).
Škoda tratit zrak za take 'poskuse'.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: jkreuztzfeld ()

fpbs ::
Zanimivo, pri Tesli niso naredili še nobene baterije, pa se že prišteva med gigaproizvajalce.

WarpedGone ::
Lep pozdrav v vzporedno vesolje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: jkreuztzfeld ()

WarpedGone ::
V 'mojem' vesolju, tesla sestavlja baterije od 2007 naprej.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::
Zgleda, da si res iz drugega vesolja, ker ne ločiš izdelave baterije - elementa od sestavljanja več baterij v sklop, kar zna vsak bedak. To je nekaj podobnega, kot da rečeš, da neseš jajca, čeprav jih samo pakiraš v papirnate škatle.

WarpedGone ::
kar zna vsak bedak.
Bedak prvo nima pojma kaj pomeni sistem baterij. Zanj je to še ena škatla...
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
To pravljico poslušam że 8 let, odkar mal od bliže spremljam stvari.
Taki pravljičarji tle okrog so mi za letos že obljubljal neke super evje od GM z nekimi spešl baterijami. Celo stava je bla, da če se to zgodi, dobijo ta avto, če ne, dobim ev js. Stavo so očitno izgubil ampak namesto avta sm dobil še več novih pravljc. Bajeslovni LG si naj najprej postavi kakšno ornk fabriko, brez nje ho težko kej velik prodajal. Danes je ornk +50GWh, karkoli manj je slab vic.
In nato se naj končno najde še nekdo, ki bo naredu vsaj napol spodobn ev z njihovimi baterijami. Klump od vw ali bmw je pač klump.
Tudi pri Tesli so pravličarji, samo ti itak tega ne zmoreš videt. Pravljice pač financirajo EV-je, mi lahko le upamo, da bo kaj postalo realnost v parih desetletjih. Na koncu je važno le to, da se tehnologija razvija, ponucal bomo vse, če ne za Ev pa za kaj drugega.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

Mufasa ::
Meni osebno so Twitter, FB and the lot veliko vecje pravljice kot Tesla. Teslo bi, vkolikor bi kostala v eu 40k€ - kot v USA, verjetno ze imel...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

Magic1 ::
Meni osebno so Twitter, FB and the lot veliko vecje pravljice kot Tesla. Teslo bi, vkolikor bi kostala v eu 40k€ - kot v USA, verjetno ze imel...
https://www.google.si/webhp?sourceid=ch...
A ti si kar prištel nekaj olajšav v parih državah in prišparan bencin? Še pol ne pride blizu 40k€...
Magic

RedDrake ::
WarpedGone je izjavil:
Say what?
Saj veš o čem gre no.
Še sam si rekel, da Tesla sestavlja baterije . Dela jih pa Panasonic.
Z GigaFabrko bo pa tudi Tesla postal proizvajalec, knede?
DELL tudi nekaj sestavlja, medtem ko Intel nekaj proizvaja. Analogija je vsem, razen ljudem ki ne morejo priznati zmote, jasna.

RedDrake ::
Delno res, seveda.
Apple ni OEM za večino stvari, ki jih prodajajo.
Tesla na drugi strani je kar konkreten OEM, ampak same celice pa delajo drugi.
Pa še nekaj. A smo že razčistili kako je lahko Model S najbolj varen avto v svojem razredu, če imajo pa škode in volvoti na easy boljši score na EuroNCAP-u? (morda tudi kakšni drugi modeli/znamke, a jih E-NCAP ni testiral in ne vemo).
Za 40k EUR bi tudi jaz Teslo že imel doma. Za 120k pač ne. Če bom že dal 120k se bom vozil v konkretnem udobju ...
Apple ni OEM za večino stvari, ki jih prodajajo.
Tesla na drugi strani je kar konkreten OEM, ampak same celice pa delajo drugi.
Pa še nekaj. A smo že razčistili kako je lahko Model S najbolj varen avto v svojem razredu, če imajo pa škode in volvoti na easy boljši score na EuroNCAP-u? (morda tudi kakšni drugi modeli/znamke, a jih E-NCAP ni testiral in ne vemo).
Za 40k EUR bi tudi jaz Teslo že imel doma. Za 120k pač ne. Če bom že dal 120k se bom vozil v konkretnem udobju ...

Mufasa ::
Meni osebno so Twitter, FB and the lot veliko vecje pravljice kot Tesla. Teslo bi, vkolikor bi kostala v eu 40k€ - kot v USA, verjetno ze imel...
https://www.google.si/webhp?sourceid=ch...
A ti si kar prištel nekaj olajšav v parih državah in prišparan bencin? Še pol ne pride blizu 40k€...
True, zdaj je malo cez 50k€ (70k$-7,5k$=62k$) z subvencijam v USA.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

WarpedGone ::
Še sam si rekel, da Tesla sestavlja baterije . Dela jih pa Panasonic. Z GigaFabrko bo pa tudi Tesla postal proizvajalec, knede?
Vem, da ti nimaš niti želje razumet, za naključne naivne bralce pa:
- panasonic proizvaja posamezne celice
- te celice nimajo vgrajenih običajnih zaščit (temp varovalka), kot standardne celice
- tesla je zdizajniral ohišje in zunanji sistem zaščite ki zagotavlja da sistem +7k takih celic deluje kot mora in je dovolj varen za na cesto
- takih celic direkt od panasonica kupit ne moreš
Tudi v GF bo Panasonic tisti, ki bo proizvajal celice. Tesla priskrbi teren in zgradbo in surovine, panasonic priskrbi mašine in skrbi za samo izdelavo.
GF je v precejšnji meri "le še ena panasonicova tovarna", ki bo pač solastniška reč.
Ampak pretepamo oslovo senco... Cilj je da GF izdela za 30GWh celic in 50GWh sestavljenih baterij. Opazite razliko 20GWh? Te celice bodo prišle od drugod.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::
Vsem je jasno da pocen mass production baterij se lahko zgodi zgolj na kitajskem, ki prakticno sedijo na litiju, tam je 70%+ svetovnih v ta namen uporabnih zalog. Ce kitajci se niso zavihal rokave in naredil spodoben in cenovno sprejemljiv EV battery pack bodi ziher da ga noben drug ne bo. Sploh pa ne nek blefer in drzavna pijavka kot je E.Musk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

7982884e ::
Delno res, seveda.
Apple ni OEM za večino stvari, ki jih prodajajo.
apple sam razvija OS in procesor oz. SoC, dve daleč najpomembnejši stvari na telefonu. vse ostalo lahko dobi od ducata drugih ponudnikov in ne rabijo bit nevem kako revolucionarne, da je stvar uspešna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()

fpbs ::
WarpedGone je izjavil:
kar zna vsak bedak.
Bedak prvo nima pojma kaj pomeni sistem baterij. Zanj je to še ena škatla...
In ta sistem baterij so pri Tesli celo patentirali, in ko so spoznali, da njihovi patenti niso nič vredni, so jih ponudili ostalim proizvajalcem EV, in ker se za te patente ni popolnoma nobeden zanimal, so bili pri Tesli zeloo razočarani.

BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
A resno misliš, da te še kdo jemlje resno?
A ti resno mislis, da kdo jemlje tole celo temo resno? :)
Na eni strani imas 'pet' Tesla vernikov, na drugi strani imas 'pet' drugih vernikov, ki se v pol ure pripeljejo iz MB v LJ (bojda).
Tesla je tehnolosko verjetno top avto, kar se ga danes lahko dobi. Vendar je trenutno na tocki kjer so bili avtomobili pred letom 1908, preden je Ford naredil Model T. Prvi affordable avto za common people, ki ga je lahko kupil vsak in to ni bil isti 'vsak', ki lahko danes kupi Teslo.
Tesla je kul, ampak elektricni avto potrebuje Model T, ki ga bo lahko kupil vsak. Modelov T so v 19 letih prodali 15 milijonov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()

Magic1 ::
Lepo povedano, revolucija se bo zgodilo, ko bodo prodajali uporabne avte za normalen denar. Trenutno je temu pri nas še najbližje Zoe. Za 21kEUR-subvencije dobiš mali jajček, ki naredi 150km. Za baterijo plačaš 80-100EUR na mesec (8kk-20kkm letno). To je stroškovno primerljivo podobnemu bencincu, le s dvojno nakupno ceno. Če pogledamo na subvencije in neobdavčenost, je hitro jasno, da smo še kar daleč od ugodne računice.
Poleg tega se je folk razvadil in taki jajčki niso blazno popularni. Večje je pa hitro veliko dražje, sploh pri EV-jih.
Poleg tega se je folk razvadil in taki jajčki niso blazno popularni. Večje je pa hitro veliko dražje, sploh pri EV-jih.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()

Aston_11 ::

WarpedGone ::
A ti resno mislis, da kdo jemlje tole celo temo resno? :)
Na eni strani imas 'pet' Tesla vernikov, na drugi strani imas 'pet' drugih vernikov, ki se v pol ure pripeljejo iz MB v LJ (bojda).
Tesla je tehnolosko verjetno top avto, kar se ga danes lahko dobi. Vendar je trenutno na tocki kjer so bili avtomobili pred letom 1908, preden je Ford naredil Model T. Prvi affordable avto za common people, ki ga je lahko kupil vsak in to ni bil isti 'vsak', ki lahko danes kupi Teslo.
Tesla je kul, ampak elektricni avto potrebuje Model T, ki ga bo lahko kupil vsak. Modelov T so v 19 letih prodali 15 milijonov.
Resno misliš da si kej novga zgruntal? :)
Obstaja grdi fakt življenja, da so nove zadeve najprej drage in šele skozi bazene švica in iteracij, se cena počasi počasi niža.
Ornk EV za 10 jurjev danes ni možen. Tudi čez 10 let še ne bo možen.
Je pa tesla dokazal da je že pred 5imi letil bil možen ornk EV za 80 jurjev.
80 jurjev je velik ampak po drugi strani je na cesti tudi veliko ICE mašin za +80 jurjev.
A naj gredo v jok (enako kot vsi ostali dinozavri) kako je to predrago in še naprej prodajajo dinozavre za +80 jurjev?
Obstaja tudi drugi fakt, da bi šel napredek hitreje, če bi se ga šlo več različnih osebkov. Tesla je sam in edini, ki ima za pokazat nekaj, na kar je lahko ponosen. Ne zahtevam da da audi/bmw/vw na cesto superduper EV za 15 jurjev, jim pa zamerim da niso na cesto dali *ničesar sploh*. Tisto, kar so dali pa je bol bremza kot napredek, služi antireklami kako so EVji zanič. Njihova mizerija je res zanič.
Bi jim še verjel, če se nebi že 3 leta okrog vozil avto, ki dokazuje kaj je tehnično možno in kaj si trg zelo močno želi.
Zakaj ni nobenga električnega audija, bmw, vw za 80 jurjev ki bi bil vsaj od daleč podoben avtu, ki bi ga hotu met?
Ni dvoma, da znajo delat takšne ICE, ampak štroma pa ne? Jasno mi je da je to tudi politika, ampak to še ne pomeni da morm tako politiko sprejet in tiho požret.
Točno tako. Dokler stane egolf dva dizel golfa, do takrat me ne vidijo. Sicer bi me morda že.
Tle je ena slepa pega, ki tiho predvideva da je stvar enaka. Ja, mizerije od dinozavrov so precej EV plusov vrgl stran, ker so v ice šasijo porinl baterije in elektromotor.
Trenutno je temu pri nas še najbližje Zoe. Za 21kEUR-subvencije dobiš mali jajček, ki naredi 150km.
Tudi to drži. Če se že gremo na silo nižat ceno, jo naj vsaj res znižajo. Ne pa da kanta od i3 košta 40 jurjev.
S tem da tut 21k ni nič res nizkega še. Tona slame pač tehta 1000kg.
Dokler bodo baterije kupoval pri korejcih in tekmoval za tisto omejeno količino kot je na razpolago, bo cena šla počasi dol.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::
Ti preveč predpostavljaš, da gre lahko cena li-ionskih baterij nekam v minimum. Ali so osnovni elementi teh baterij v naravi res tako lahko dostopni v neomejenih količinah, da bi bilo to lahko res?
Magic

WarpedGone ::
Kakšne dobre razdelitve (ki ni stara 15 let) ne najdem. Še o dejanski trenutni ceni se ne morejo zmenit, nekateri še vedno mečejo okrog $500/kWh, drugi špekulirajo o $200. Ocene so, da je transakcija Panasonic-Tesla trenutno okrog $200/kWh ali že nekaj nižje.
Stvari glede X se premikajo... prvi kupci so dobili konfiguracijsko stran:
Stvari glede X se premikajo... prvi kupci so dobili konfiguracijsko stran:
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
A ti resno mislis, da kdo jemlje tole celo temo resno? :)
Na eni strani imas 'pet' Tesla vernikov, na drugi strani imas 'pet' drugih vernikov, ki se v pol ure pripeljejo iz MB v LJ (bojda).
Tesla je tehnolosko verjetno top avto, kar se ga danes lahko dobi. Vendar je trenutno na tocki kjer so bili avtomobili pred letom 1908, preden je Ford naredil Model T. Prvi affordable avto za common people, ki ga je lahko kupil vsak in to ni bil isti 'vsak', ki lahko danes kupi Teslo.
Tesla je kul, ampak elektricni avto potrebuje Model T, ki ga bo lahko kupil vsak. Modelov T so v 19 letih prodali 15 milijonov.
Resno misliš da si kej novga zgruntal? :)
Obstaja grdi fakt življenja, da so nove zadeve najprej drage in šele skozi bazene švica in iteracij, se cena počasi počasi niža.
Ornk EV za 10 jurjev danes ni možen. Tudi čez 10 let še ne bo možen.
Je pa tesla dokazal da je že pred 5imi letil bil možen ornk EV za 80 jurjev.
80 jurjev je velik ampak po drugi strani je na cesti tudi veliko ICE mašin za +80 jurjev.
A naj gredo v jok (enako kot vsi ostali dinozavri) kako je to predrago in še naprej prodajajo dinozavre za +80 jurjev?
Obstaja tudi drugi fakt, da bi šel napredek hitreje, če bi se ga šlo več različnih osebkov. Tesla je sam in edini, ki ima za pokazat nekaj, na kar je lahko ponosen. Ne zahtevam da da audi/bmw/vw na cesto superduper EV za 15 jurjev, jim pa zamerim da niso na cesto dali *ničesar sploh*. Tisto, kar so dali pa je bol bremza kot napredek, služi antireklami kako so EVji zanič. Njihova mizerija je res zanič.
Bi jim še verjel, če se nebi že 3 leta okrog vozil avto, ki dokazuje kaj je tehnično možno in kaj si trg zelo močno želi.
Zakaj ni nobenga električnega audija, bmw, vw za 80 jurjev ki bi bil vsaj od daleč podoben avtu, ki bi ga hotu met?
Ni dvoma, da znajo delat takšne ICE, ampak štroma pa ne? Jasno mi je da je to tudi politika, ampak to še ne pomeni da morm tako politiko sprejet in tiho požret.
Točno tako. Dokler stane egolf dva dizel golfa, do takrat me ne vidijo. Sicer bi me morda že.
Tle je ena slepa pega, ki tiho predvideva da je stvar enaka. Ja, mizerije od dinozavrov so precej EV plusov vrgl stran, ker so v ice šasijo porinl baterije in elektromotor.
Trenutno je temu pri nas še najbližje Zoe. Za 21kEUR-subvencije dobiš mali jajček, ki naredi 150km.
Tudi to drži. Če se že gremo na silo nižat ceno, jo naj vsaj res znižajo. Ne pa da kanta od i3 košta 40 jurjev.
S tem da tut 21k ni nič res nizkega še. Tona slame pač tehta 1000kg.
Dokler bodo baterije kupoval pri korejcih in tekmoval za tisto omejeno količino kot je na razpolago, bo cena šla počasi dol.
Ker z taksno ceno se bo delalo z globokim minusom,podobno kot ga trenutno *pridela* tesla. Noben ni nor vlagat v nekaj kar prinasa cisto zgubo. Raznorazni egolfi in podoben crap je zgolj marketinska sminka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()

Nikec3 ::
Warpi, hvala za screenshote. Model X mi že nasploh nima lepega dizajna, na teh slikah pa je še posebej grd. Zadnje luči mi delujejo iz prejšnjega tisočletja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

msjr ::
Warpi, hvala za screenshote. Model X mi že nasploh nima lepega dizajna, na teh slikah pa je še posebej grd. Zadnje luči mi delujejo iz prejšnjega tisočletja.
Da ne govorimo o tistih dvižnih vratih, redkokatera garaža ima zadosti višine, da bi se jih dalo odpreti. Če se že gremo luksuz - v Monacu recimo, se jih ne bo dal odpret v večini garaž (100% na Quai Antoine 1er, Casino recimo). V glavnem - kao fensi ampak milorečeno neuporabno.

nekikr ::
Če je i3 grd....kaj je potem tale X? Najbrž jih bodo hipsterji na začetku razgrabili, ampak 140k za tole....črnuh prosim, za ta denar dobiš že dober avto (ki pa nima insane pospeškov 10x napisanih).

matejm1994 ::
Zanimivo da piše Free long distance travel on Tesla's expanding supercharger network. Nikjer ne piše unlimited :)
Res pa je grd oz. grši od MS. Vsaj meni, pa imam rad SUV oblike avtov.
Res pa je grd oz. grši od MS. Vsaj meni, pa imam rad SUV oblike avtov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matejm1994 ()

Nikec3 ::
Zadnji del je povsem zgrešen.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Nikec3 ::
Ta X bo verjetno vsaj rahlo razočaranje.
1. Model S je dobival izvrstne ocene, česar X enostavno ne more ponoviti
2. Z Modelom X v bistvu ne prihaja nič novega. Nobenih novih, zanimivih gadgetov, le Falcon vrata za katera je Musku danes najbrž žal, da jih je pred tremi leti sploh omenil.
3. Cena je navita bolj kot je bilo rečeno, da bo
4. Doseg je manjšo kot je bilo rečeno da bo. (Musk je rekel, da bo imel X okrog 10% manjši doseg v primerjavi z Modelom S 85. Doseg je pri X-u z 90 kWh baterijo napisan kot 240 milj, kar je 10% manj kot 85 kWh Model S)
5. Avto je večini grši od Modela S...
Model S je bil revolucija, Model X pa ni niti evolucija.
1. Model S je dobival izvrstne ocene, česar X enostavno ne more ponoviti
2. Z Modelom X v bistvu ne prihaja nič novega. Nobenih novih, zanimivih gadgetov, le Falcon vrata za katera je Musku danes najbrž žal, da jih je pred tremi leti sploh omenil.
3. Cena je navita bolj kot je bilo rečeno, da bo
4. Doseg je manjšo kot je bilo rečeno da bo. (Musk je rekel, da bo imel X okrog 10% manjši doseg v primerjavi z Modelom S 85. Doseg je pri X-u z 90 kWh baterijo napisan kot 240 milj, kar je 10% manj kot 85 kWh Model S)
5. Avto je večini grši od Modela S...
Model S je bil revolucija, Model X pa ni niti evolucija.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DarkSite ::
Meni pa zgleda full fajn oz. lepše od S.
Če si lahko privoščiš tak avto potem nimaš garaže, ki ima vse okrog avta 10cm prostora. Meni so zadnja vrata všeč.
Nikoli ni bilo rečeno, da bo prinesel ne vem kake nove stvari, ki jih ne bi imel že S ampak da bo le SUV verzija.
Prava oz. bolj dostopna verzija bo pa itak T3.
Če si lahko privoščiš tak avto potem nimaš garaže, ki ima vse okrog avta 10cm prostora. Meni so zadnja vrata všeč.
Nikoli ni bilo rečeno, da bo prinesel ne vem kake nove stvari, ki jih ne bi imel že S ampak da bo le SUV verzija.
Prava oz. bolj dostopna verzija bo pa itak T3.