» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
248 / 1133
»»

TribesMan ::

Povprečna hitrost 66km/h v normalnem prometu, čez hribe in doline (na tej relaciji je blizu 3000m višinske razlike po poti)... se zelo težko primerja z cjazenjem pri 39km/h na popolnoma ravni trasi s pribli 90m višinske razlike...

In ja... tist Pečjakov dosežek, sploh glede na to da gre za doma predelan avto, je v tej luči absolutno awesome.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

LordNacho ::

Nikec3 je izjavil:

Če se to splača/ne splača ni tako težko izračunat. Predvidevam, da bi v tem primeru, vsi avtomobili uporabljali manjše baterije (20 kWh), ki bi bile sposobne oddati precej moči. Sedaj pa je potrebno izračunat, koliko denarja se privarčuje na račun tega, da lahko imaš manjšo baterijo, ter koliko EV-jev bi se po taki cesti vozilo. Glede na trenutno ceno EV-jev bi lahko rekli, da bi zagotovo lahko šlo za ta projekt 10 000 EUR na avtomobil, pa je zadeva finančno smiselna. Sedaj pa moramo vedeti koliko ta stvar stane, potem pa lahko izračunamo koliko EV-jev se mora po tem voziti, da je to ekonomsko upravičeno.

Je pa res, da ima ta projekt prednost dokler so baterije drage. Ko bodo baterije cenejše, se bo ta projekt vedno manj izplačal.


Še dost enostavnejši način obstaja za izračunat al se to splača al ne. Če je v tehnologijo pripravljen investirat podjetnik, pika. Načeloma je pripravljen investirat takrat, ko mu bo investicija prinašala dobičke (in to brez državne pomoči....Musk I'm looking at you...). Bo že on (podjetnik) si najel strokovnjake, ki mu bodo računali če je zadeva finančno smiselna, zakaj bi to država delala.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Edin problem je, da ti premog kurijo za elektriko... tak da je čist vseeno če tankaš al pa se tolažiš da s štromom ne smetiš. Sicer pa btk... ko bo to problem nas več nebo :))
Your turn to burn!

WarpedGone ::

"Aston Martin CEO sees automotive upstart Tesla as their primary competition, and are using the Model S as a reference point to justify manufacturing an EV that will likely be twice the price (ludicrous?) and primaily is being used as a means to meet legislation controlling Manufacturers overall emissions of ICE vehicles"


Ampak:
More likely they will be out of business than ship a BEV competitor to the Model S.
They sold less than 800 cars in 2014.


Kdaj si bom končno lahk kupu električni A5, awd, z+400km dosega po AC in vsaj 100kW polnjenjem ob AC? 10 let kasneje še vedno nobene konkurence.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Še 100ič, ker jim ni zanimivo. Prodajo milijon avtomobilov letno, kakšnega EV bodo naredili, da bodo zeleni tiho in da bo lep PR. Pa da bodo imeli birokrati kljukico zraven "a dela tudi EV, kjer ni groznega CO2".

Wrop ::

Mesar je izjavil:

Edin problem je, da ti premog kurijo za elektriko... tak da je čist vseeno če tankaš al pa se tolažiš da s štromom ne smetiš. Sicer pa btk... ko bo to problem nas več nebo :))


No, ni vseeno. Obstajajo tudi drugi viri za pridobivanje el. energije kot samo premog. Pa elektrika je/bo dobra tudi zato, da se ne bo onesnaževalo po vseh krajih kjer vozijo avti, ampak samo tam, kjer se proizvaja elektriko. Ne spoznam se na razne filtre, ampak se mi zdi, da lahko precej bolje filtriramo izpuste na enem ogromnem dimniku kot na milijon majhnih. Boljši je tudi nadzor nad izpusti. Nadzoruješ enega in to je to. Tako pa dnevno videvam črne oblake dima za avtomobili. Kako naredijo tehnični raje ne ugibam.

WarpedGone ::

Še 100ič, ker jim ni zanimivo

Sigurno? Prodaja A8 in A7 jim upada.
Denar smrdi?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

'Game changing' Qualcomm wireless charging could feature on BMWs by 2017
The electric championship's newly-unveiled BMW i8 is equipped with the world's first 7.2kW wireless charger, the Qualcomm Halo, and arrives with the objective that the technology will appear on production car option lists by 2017.


Graeme Davison, Qualcomm's Vice President of technology, told evo that the system is essentially production-ready, and that the company is working with several manufacturers to introduce the technology into their model line-ups.


Predno se usuje jokcanje o izgubah:

Chris, If it helps - We have had wall to battery efficiency in low 90's % efficiency for a while now, compared to AC Plug in efficiency (also measured wall to battery) which is at best a few % more and generally in the 95% area
[yes I am the same G Davison]


Izgube so rešen problem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Če bo cena tega ok, smo torej rešeni. Klasičnega chargerja v avtomobilih potem skoraj ne rabi več biti. Iz superchargerjev se Tesla itak polni direktno v baterijo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

7982884e ::

TribesMan je izjavil:

Povprečna hitrost 66km/h v normalnem prometu, čez hribe in doline (na tej relaciji je blizu 3000m višinske razlike po poti)... se zelo težko primerja z cjazenjem pri 39km/h na popolnoma ravni trasi s pribli 90m višinske razlike...

In ja... tist Pečjakov dosežek, sploh glede na to da gre za doma predelan avto, je v tej luči absolutno awesome.

teli izgovori me ne zanimajo.
dej mi cifre porabe energije na kilometer, cifre ohranjene energije pri regenerativnem zaviranju in podobno.

fpbs ::

Saj to niso nobeni izgovori. Glede porabe energije na kilometer pa ima Tesla med vsemi EVeji največjo.

Nikec3 ::

fpbs je izjavil:

Saj to niso nobeni izgovori. Glede porabe energije na kilometer pa ima Tesla med vsemi EVeji največjo.

Sej to je vsem jasno. Kotalni upor in večja teža zaradi baterije. Pa tudi sam avto je precej večji od ostalih EV konkurentov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Če bo cena tega ok, smo torej rešeni. Klasičnega chargerja v avtomobilih potem skoraj ne rabi več biti. Iz superchargerjev se Tesla itak polni direktno v baterijo.

Klasični charger v avtu ostane - le intuput vanj ni iz štekerja ampak iz WiCh sprejemnika. Alternativa je dobra reč. Ko lahko in tako želiš, filaš brezžično, ko lahko in tako želiš, filaš preko onboard chargerja (npr klasična 240V šuko), ko lahko in želiš filaš preko zunanjega DC polnilca.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

Mesar je izjavil:

Edin problem je, da ti premog kurijo za elektriko... tak da je čist vseeno če tankaš al pa se tolažiš da s štromom ne smetiš. Sicer pa btk... ko bo to problem nas več nebo :))

Kolikor se spoznam, se električna energija pridobljena iz premoga uporablja izključno za napajanje računalnikov oseb, katere razmišljajo podobno kot ti. Mi ostali dobivamo elektriko iz vodnih virov, sončnih elektrarn, vetrnic... Zato ti resno svetujem, da izključiš računalnik in odklopiš vse električne naprave doma, da bomo lahko zaprli Šoštanj in dihali boljši zrak.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Hehe, dobra kajla.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

WarpedGone je izjavil:

Še 100ič, ker jim ni zanimivo

Sigurno? Prodaja A8 in A7 jim upada.
Denar smrdi?

Ne vem kaj točno ti ni jasno. Iz tvojega linka:
December 2014 represented the best-ever December sales results in Audi history, as well as the 48th consecutive month of record sales for Audi in the U.S.

Sales of Audi premium category vehicles (Audi A6, Audi A7, Audi A8, and Audi Q7) increased 6% year-to-date, representing 31% of total Audi sales year-to-date and 14% of the Audi year-to-date sales gain.

Audi holds the longest running monthly record sales streak in the premium car market according to a competitive sales report from MotorIntelligence.com.

Torej, ne splača se, stoprvič. Zakaj hudiča bi se šel butično izdelavo nečesa novega, če imaš pa z obstoječo tehnologijo nov rekord vsak mesec. Za PR in Eco hispterje, ok, to ja, zares pa sigurno ne. Ja vem, pojutrišnjem jih ne bo več, ker jih bodo električarji prehiteli, morda že danes popoldne. Samo da to poslušam zdaj že kar lep čas, oni imajo pa vsako leto večjo prodajo.

fpbs je izjavil:

Saj to niso nobeni izgovori. Glede porabe energije na kilometer pa ima Tesla med vsemi EVeji največjo.

A da ima Tesla večjo porabo kot Prius? Nemogoče! Šokantno! Vidim, da se spoznaš na te stvari...bi bil tako prijazen in nam. nevednikom, še raziskal, še ima slučajno kamion tudi večjo porabo od Kangooja?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

fpbs ::

nekikr je izjavil:


A da ima Tesla večjo porabo kot Prius? Nemogoče! Šokantno! Vidim, da se spoznaš na te stvari...bi bil tako prijazen in nam. nevednikom, še raziskal, še ima slučajno kamion tudi večjo porabo od Kangooja?

Od kdaj je pa Prius EV. Jaz ga poznam samo kot hibrida. Ja tudi Kangu bi bil lahko kamion, če bi mu naložil tričetrt tone baterij.

avani ::

Hm a je res, da razlicni modeli EV uporabljajo razlicne vticnice? a gre lahko npr. VW na Teslinne polnilnice?

WarpedGone ::

Ne vem kaj točno ti ni jasno. Iz tvojega linka:

Ja, iz mojega linka je videt, da cenejši A6 rešuje kožo dražjim A7 in A8.
A6 ma +6.7%
A7 ma -4,1%
A8 ma -6,3%


Tam kjer majo najbolj debelo namazan kruh, zadeve padajo ... kako slučajno da so to ravno avtomobili s ceno primerljivo z edinim ornk EV na trgu?

Zakaj hudiča bi se šel butično izdelavo nečesa novega,

Model S bo letos dosegel 50k izdelanih in prodanih kosov. A7 je v 2012 bil izdelan in prodan v 37k, v 2013 pa v 29k kosih.
Le zakaj se audi ubada s tako butičnimi modeli ki se prodajajo v še manj kosih kot S? In prodaja še pada...

Hm a je res, da razlicni modeli EV uporabljajo razlicne vticnice? a gre lahko npr. VW na Teslinne polnilnice?

Odgovor ni enostaven Ja ali ne.
Vsi EVji se lahko polnijo iz standardne vtičnice, ki jih maš polno hišo.
Zaplete se pri moči/hitrosti polnjenja. Te stenske vtičnice tipično zmorejo ~3kW.
Nekatere takšne vtičnice so speljane čez močnejše varovalke in zmorejo tut 7kW.
Temu se splošno reče Level 1 charging - polnjenje z nizkimi močmi.

Naslednji nivo je Level 2, kjer gredo moči tja do 20kW ali še mal čez. Tle so v uporabi drugačne vtičnice in več različnih. V evropi so v uporabi 5 in 7 pinske Menekees. Level 1 in Level 2 polnjenje gre preko polnilca v avtombilu, ki skrbi za vse parametre polnjenja.

Polnjenje z še večjimi močmi pa je u bistvu precejšnja eksotika. Mašine so tipično tolk velke, da so montirane izven avtomobila (pretvorba AC v DC se zgodi zunjaj, polnilec v avtomobilu ne izvaja več nobene pretvorbe ampak takšno DC napetost kot pride do avta, gre direkt naprej do baterije).
Tle je zunaj nekaj bol ali manj pogostih sistemov. Najstarejši je nissanov Chademo, kateremu se poznajo leta in je v odhajanju. Uporabljajo ga lahko Nissanovi Leafi in Teslini Model S. Ko je tesla prišel na cesto chademo ni bil niti potrjen kot standard niti ni dosegal želja (omejen je na ~50kW), zato je tesla začel gradit svoje lastno omrežje, ki trenutno dosega do 130kW polnilne moči. Evropski proizvajalci sanjajo o CCS sistemu ki naj bi dosegal do 100kW ampak so te postaje še cela redkost.

VW podpira le CCS sistem in VW ni izdelal ustreznega adapterja za tesline 130kW postaje.
Sploh pa je glavna omejitev v VW vozilih velikost baterije. 20kWh baterijo lahko polniš s 30kW, kej več pa ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

fpbs ::

WarpedGone je izjavil:

Evropski proizvajalci sanjajo o CCS sistemu ki naj bi dosegal do 100kW ampak so te postaje še cela redkost.
VW podpira le CCS sistem in VW ni izdelal ustreznega adapterja za tesline 130kW postaje.
Sploh pa je glavna omejitev v VW vozilih velikost baterije. 20kWh baterijo lahko polniš s 30kW, kej več pa ne.

Vprašanje, kdo sanja o kakšnem sistemu. V Evropi je inšaliranih cca 1300 CCS postaj in cca 150 Teslinih, zato VW nima nobene potrebe po kakšnem Teslinem adapterju.
CCS sistem je preiskušen do 180kW, ampak zaenkrat še ni nobene potrebe po tako močnih postajah, je pa že nekaj montiranih z moćjo 100kW.

7982884e ::

fpbs je izjavil:

Saj to niso nobeni izgovori. Glede porabe energije na kilometer pa ima Tesla med vsemi EVeji največjo.

kje pa so te cifre? tudi od metrona bi jih rad videl. pa po moznosti skupaj z masami vozil.

nekikr ::

Ja, iz mojega linka je videt, da cenejši A6 rešuje kožo dražjim A7 in A8.

Kako priročno si pozabil na Q7, ki je čisto slučajno veliko dražji kot recimo A6, prodaja mu je zrasla pa za 15,9% ;) A boš sam pogledal tudi kdaj je prišel nov model A6 recimo in kako lahko to vpliva na prodajo?

Le zakaj se audi ubada s tako butičnimi modeli ki se prodajajo v še manj kosih kot S? In prodaja še pada...

Enostavno, ker je vse na podobni platformi in štancanje ne stane prav veliko več.

In 2014, AUDI AG clearly exceeded its goal of 1.7 million deliveries: By year-end, the company handed over around 1,741,100 cars to customers, 10.5 percent more than in 2013. The company was thus once again able to accelerate its growth pace and achieved with around 165,600 additional customers the second-highest volume increase in its history. The coveted SUV models* (+15.8%) and the A3 family* available worldwide for the first time in 2014 (+53.2%) contributed primarily to the strong sales total. In December, Audi continued to post double-digit growth and concluded the year with sales up 14.7 percent to around 150,000 units for the month.

In tebi gre v nos, da ne delajo butičnega EVja, katerega prodaja znaša ravno eno zaokrožitveno napako? Profita pa še veliko manj (no, razen če jih zasuješ z denarjem na vse možne načine, kot recimo Teslo).

J.McLane ::

Poraba je tako kot pri vseh vozilih odvisna od testnega cikla, Metrona verjetno nihče ni testral pod enakimi pogoji kot druge EV, zato njegove porabe ne moremo vedeti.

Ameriška EPA malo bolj realno testira kot NEDC testni cikel, npr:
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do...

WarpedGone ::

Kako priročno si pozabil na Q7, ki je čisto slučajno veliko dražji kot recimo A6, prodaja mu je zrasla pa za 15,9% ;)

Ja, pa biciklov tudi nism upošteval zraven. Če nisi opazil, gledam limuzine ranga ~70k - ~100k eur.
Q7 bo fasal konkurenco v Xu. Bomo vidl čez 2 leti kake bodo cifre, ko bo proizvodnja X+S nekje okrog 120k.

In tebi gre v nos, da ne delajo butičnega EVja,

Ne, v nos mi gre, da se delajo da so kao neki super inženirji na višku tehnike, sestavljajo pa smrdljive in ropotajoče tresoče kante, ki v luft poženejo +80% razpoložljive energije. Znajo narisat lep avto in notr porinit udoben zic. Pol se pa vorsprung durch technik konča.

Sej audi bo preživel, bodo pač še naprej in še bol štancali klone golfa s pribitkom na ime. Kakega vorsprunga videt ni in ne bo.
Enkrat jih je rešil VW. Kdo bo reševal VW?
Slej ko prej bo tesla dobil soborca. Ne konkurenta, soborca.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

V Evropi je inšaliranih cca 1300 CCS postaj in cca 150 Teslinih, zato VW nima nobene potrebe po kakšnem Teslinem adapterju.

A pridem z uporabo CCS postaj iz ljubljane do recimo londona?
SC me tja pripeljejo brez težav in brezplačno z minimalno postanki.

(no, razen če jih zasuješ z denarjem na vse možne načine, kot recimo Teslo).

Tesla plačuje za SC svoj lasten denar.
VW za CCS sistem ni plačal niti centa, praktično komplet polnilno omrežje so mu zgradile države z javnim denarjem.
Tolk o zasipanju tesle ki je navadn bulšit.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Znajo narisat lep avto in notr porinit udoben zic.

Ampak, ampak, ampak, to ljudje hočejo. 1,7 milijona njih vsako leto. Samo pri Audi znamki. Jaz recimo nočem Tesle, ker mi je navzven povprečna, že malo zastarela, notri je pa že od začetka totalni polom (ok, sem najbrž v manjšini ker ne palim na ogromen, star LCD sredi konzole). Nočem pospeškov 2,5s na 100km/h, ker tega nikjer ne rabim, nisem pa star 18, da bi se mi dvignil ob takem podatku. In kaj zdaj? Naj zato, ker se tebi dvigne ob pospeških Tesle na youtubu, nehajo s proizvodnjo tega kar masa hoče in od česar zelo dobro živijo?

Tolk o zasipanju tesle ki je navadn bulšit.

Khm, CO2 kuponi, kmh. Khm, subvencije avtomobilov, khm, subvencije tovarn, zastonj posojil, khm. Khm prevare z menjavami baterij za še več kuponov, khm. Pa še bi se našlo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Nikec3 ::

Kako priročno si pozabil na Q7, ki je čisto slučajno veliko dražji kot recimo A6, prodaja mu je zrasla pa za 15,9% ;) A boš sam pogledal tudi kdaj je prišel nov model A6 recimo in kako lahko to vpliva na prodajo?

Za Q7 bo poskrbel Model X. Model S in Q7 pa za ameriškega potrošnika nista ista kategorija.

V Evropi je inšaliranih cca 1300 CCS postaj in cca 150 Teslinih, zato VW nima nobene potrebe po kakšnem Teslinem adapterju.

Predvidevam, da primerjaš število Teslinih postaj in število CCS polnilcev? Ker Tesla ima na eno postajo od 4 do 8 polnilcev.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

U bistvu med 2 in N. Manj kot 2 priklučka nista na nobeni SC lokaciji, tipično jih je res med 4 in 8.
Obstajajo tudi večje:
We opened our largest Supercharger Station in Europe in K?ge, just south of Copenhagen, Denmark.
It has 12 Superchargers and is the first one in Europe with a solar canopy.


Tesla’s soon-to-be-finished Supercharger station in Valle d’Aosta, Italy, will be the largest Supercharger station in the world once completed, based on the most recent pictures of construction on the project — which clearly show 14 charging stalls being constructed.

SC v Aosti so pričeli delovat že 22. maja 2015

Glavni problem CCSja je moč polnjenja, ki je prenizka da bi bila zares uporabna. Po drugi strani pa so neuporabni tudi vsi avtomobili, ki se lahk na CCS filajo tko da je oboje en velik obup.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Consumer Reports so S85 ocenili z 98 pik od 100. Takratna AllTimeBest ocena.
Pol so nabavl P85D in naleteli na problem. Po obstoječem sistemu bi avtu morali prisoditi 103 pike od 100 možnih.

Tesla Model S P85D Breaks the Consumer Reports Ratings System


In še daljša debata


Predno se usuje jokcanje o podkupovanju in jadadada... Consumer Reports so eni redkih testerjev, ki ne sprejemajo oglaševalskega denarja in avtomobile, katere testirajo, kupijo z lastnim denarjem. Tako da bo kakšno očitano pristranskost potrebno podkrepit s čim bol merodajnim kot kupom random gnoja.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Ja seveda da je avto super dober, zakaj bi bilo to sporno? Je pa res, da nabijajo o insane mode in pospeških in insane mode in pospeških, pa o insane mode in o pospeških...ne vem, če je ravno to vse kar je pomembno.
However, says the magazine, just because the car scored 100, it doesn't make it the perfect vehicle. Apart from the six-figure price tag and interior fittings that "aren't as opulent as other high-ticket automobiles,"

Tole boldano je meni recimo veliko bolj pomembno kot desetkrat napisan insane mode. 100 ljudi, 100 čudi.

nekikr ::

Aha, še nekaj več na tem "buletproof" testu:
While the score is perfect, CR still spots a few areas where the P85D can improve. First, the nearly $128,000 price makes the sedan the most expensive vehicle ever tested by the magazine. For the large sum, the reviewers wanted for a little more in the way of tech and comfort - ventilated seats, for example. They would also like some more nobs and buttons on the dashboard. Plus, the car locked the driver out once.

Torej: najdražji avtomobil ever na testu je dobil najvišjo oceno. Wow. Šokantno. Kako da Dacia ni mogla dobiti enake? Insane, pospeški, insane, pospeški, insane, pospeški, komforta pa pač ni. Aja, pa ven jih je zaklenil. 103/100. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

TESKAn ::

Če je test prilagojen bencinarjem, bo EV šel višje - prednosti električnega pogona so tako očitne, da zasenčijo morebitne druge pomankljivosti.
Da razložim, če imaš test učinkovitosti nastavljen tako, da imajo ICE avti možnost dobit nek spodoben rezultat, jih bo EV z ~5x boljšo učinkovitostjo odpihnil.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Sej je simpl:
I suspect that the "cap" is because these ratings are obviously based on how well cars do for their class. Every car has some sort of focus - this is an efficient car, this is a car with a lot of cargo space, this is a performance car, this is a safe car, etc. Sometimes a car will check two boxes, or do pretty good at three of them, or whatever. But when a car checks *all* the boxes, then it breaks the system. The system is not made for cars which get 2x the efficiency of a Prius and are also quicker than a 458 Italia. The system doesn't need to consider that possibility because it would be ridiculous to even think that a car like that were possible. That's why the system breaks, because we're dealing with a car that doesn't make sense. It checks boxes which ought to be mutually exclusive.


Limuzina za 5 odraslih + 2 otroka + prtljago, ki ima pospeške v rangu superšportnih avtomobilov in hkrati dosega najbolše rezultate v varnostnih testih do sedaj, z "ekvivalentno" porabo 2,9L/100km.

Noben ICE ni sposoben dosečt niti pol tega hkrati.
Ja, se najdejo ICE avtomobili s še več prostora - zavaljene krave tipa miavtobus.
Ja, se najdejo ICE avtomobili z bolš pospeški - neudbni športaki za dve osebi
ja, se najdejo ICE avtomobili z manj porabe - razni VW XL1 za eno osebo in eno ročno uro prtljage.
Ja, se najdejo ICE avtomobili ki so še bol varni - razne blindirane predsedniške zadeve.

V enem samem avtomobilu ICE svet ne pozna ničesar even close.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

A je simpl?
Ok, stvar je boljša v določenih točkah (jasno), hkrati pa udobje niti pod razno ni na nivoju konkurence (i.e premium sedanov za 100-120k).
Tudi doseg ni niti pol tistega od premium sedanov (dizli grejo 1000km+ brez da trznejo, če voznik ni budala tudi 1500km).
A te točke pa nič ne štejejo?
A štejejo manj?
A šteje samo pospešek in poraba?
A poraba pri vozilu za 120k *sploh* šteje? (RR recimo dolgo časa teh podatkov - moči in poraba - sploh ni navajal, ker je pač bilo "dovolj")
Ja, je športen in prostoren avto. V tem je boljši od konkurence (v istem cenovnem bracketu). A ma boljše podvozje? A ma bolj udobne sedeže? A ma boljšo ergonomijo? Aja, 103/100 pri avtu za 120k, kjer display, ki kaže hitrost laga kot cenena android naprava. Mhm. Kot ti je povedal nekikr:
Insane, pospeški, insane, pospeški, insane, pospeški. Pa še to samo do 100km/h. Do 200km/h je stvar že počasnejša od večine ICE športnih vozil, tudi večjih a-la M5, audi RS serija, AMG, ipd ...

Pa url plz za najboljše varnostne rezultate v svojem razredu (premium sedani v rangu 5m, kot recimo A8, S klasa, LS, 7 serija, ipd ...).
Ti dam analogijo. Imam letalo, ki lahko pristane tako na pisti, kot na vodi, kot na snegu. Ima izjemen climb rate. Ampak pelje se z udobjem cessne caravan. A je zato boljši od vseh falconov in podobnega frčečega materiala? Well?

WarpedGone ::

Ampak glavna novica dneva je tole:
Bacanora Announces Sonora Lithium Project Signing Lithium Supply Contract
Gigafactory bo surovine dobival iz novih rudnikov litija v relativno bližnji severni mehiki.
Tesla will purchase minimum quantities in accordance with an agreed upon pricing formula, below current market pricing, with actual prices and volumes that can only be finalized during the development phase in due course.


Tako se dela na nižjih cenah. Konkurenca pa čaka, da nižje cene padejo iz neba ...




Ok, stvar je boljša v določenih točkah (jasno), hkrati pa udobje niti pod razno ni na nivoju konkurence (i.e premium sedanov za 100-120k).

Boš mogu dal konkretne primerjave, ne pa postavit enega proti vsem in pol skakat iz primera do primera. FOlk, ki si lasti Model S načeloma čez udobje nima večjih pripomb. Precej je tut stvar okusa in konkretne opreme oz. stila oprema. Al boš mel velik prostora al pa zabasano vse z lučkami in hebli in whatnot.

Tudi doseg ni niti pol tistega od premium sedanov (dizli grejo 1000km+ brez da trznejo, če voznik ni budala tudi 1500km).

Grejo tistih 1000 potem ko si obiskal svetišče bencina/dizla. V domači garaži dizla filat ne moreš. Tut plačat ga moraš. So pač stvari različne.
Je pa res, da doseg še ni čist tam, kjer bi js osebno bil srečen in si nebi želel še mal več. To bo tam okrog 600km dosega pri 100km/h povprečne. Model S je le na 2/3 tega.

A šteje samo pospešek in poraba?

Pretepaš slamnate može, seznam prednosti je dooooooooooolg.

A poraba pri vozilu za 120k *sploh* šteje? (RR recimo dolgo časa teh podatkov - moči in poraba - sploh ni navajal, ker je pač bilo "dovolj")

Šteje v principu. Zmeni se z lexusom (in mercedesom, BMW, audijem, VW, ...) zakaj se hebejo s hibridizacijo zadev, da na koncu dobijo kak litr nižjo porabo.
Al šteje pri vseh, al pa pri nikomur.

A ma boljše podvozje?
.
Komponente so precej podobne kot v mercedesih (itd) z zračnim vzmetenjem. Standardni dobavitelji komponent. Kar je narejeno inhouse, so zdizajniral ljudje, ki so delal na aston martinih, benflih itd. U bistvu so zadeve prity standard stuff i.e. ornk.

A ma bolj udobne sedeže? A ma boljšo ergonomijo?

Stvar okusa.

Aja, 103/100 pri avtu za 120k, kjer display, ki kaže hitrost laga kot cenena android naprava.

Dafuq bro? Kam si gledal?

Insane, pospeški, insane, pospeški, insane, pospeški. Pa še to samo do 100km/h. Do 200km/h je stvar že počasnejša od večine ICE športnih vozil, tudi večjih a-la M5, audi RS serija, AMG, ipd ...

O tem se tolk govori samo zato, ker so pospeški totalno neumni za takšen avto.
Če bi imel samo 5 sekund, bi so tolk več govorilo o drugem in hkrati naprej metalo ferrarije, ki imajo bolš pospeške. Pa jih v največji večini nimajo, ma tesla bolše.

Pa url plz za najboljše varnostne rezultate v svojem razredu (premium sedani v rangu 5m, kot recimo A8, S klasa, LS, 7 serija, ipd ...).

Bom privzel, da si se skrival pod kamnom in o zadevi še ničesar slišal: Tesla Model S Achieves All-Time Best NHTSA Safety Score

If all that wasn't enough, the Model S has a very strong roof structure that does not easily cave in or crush under weight. So strong, in fact, that NHTSA's roof-strength testing machine broke while trying to crush the Tesla from its top side. This is due to a specially bolted B-pillar reinforcement in the Model S.


Nismo brali da bi kak A8, S klasa, LS, 7 serija, ... polomil mašino za testiranje trdnosti strehe. Ker bo sedaj naslednji iz riti potegnjen ugovor to, da ameriški varnostni testi ne velajo nič, je tule še evropski: Tesla Model S scores 5 stars in Euro NCAP crash test

Ti dam analogijo. Imam letalo, ki lahko pristane tako na pisti, kot na vodi, kot na snegu. Ima izjemen climb rate. Ampak pelje se z udobjem cessne caravan. A je zato boljši od vseh falconov in podobnega frčečega materiala? Well?

To analogijo si lahko porineš nazaj v rit, odkjer si jo potegnu. Sm peljal že teslo in tresočo, vibrirajočo, ropotajočo in smrdečo 'konkurenco'. Če je kaj cessna caravan, so to razni A8 ali podobna jajca. Ja, jajca. Avto ki ropota in trese že ko stoji na mestu, so leta 2015 jajca iz preteklega stoletja. Če proizvajalci takih jajc še niso skapiral da jih je povozu čas, je to le še tolk bol žalostno.
Tut kočije so poterovale neki časa, da so skapirale da je njihov čas passe.

Model S pobere 9 max ocen in eno devetko v čistem strogem longrun stintu, ko si na rit natakneš plenice al pa med noge zmontiraš lavor, da se ti ni treba po par urah ustavit za wc.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

Boš mogu dal konkretne primerjave, ne pa postavit enega proti vsem in pol skakat iz primera do primera. FOlk, ki si lasti Model S načeloma čez udobje nima večjih pripomb. Precej je tut stvar okusa in konkretne opreme oz. stila oprema. Al boš mel velik prostora al pa zabasano vse z lučkami in hebli in whatnot.


Poglej, jaz sem pred leti, po končanem faksu nekaj časa šofiral MB E serijo, A8-ko in na koncu še čisto novega Phaetona. Prevoz VIP oseb v konvojih, večinoma po tujini. To so avtomobili iz 90-ih in začetka 2000-ih. Pa se peljejo bolj udobno in bolj ergonomično kot Tesla (sem imel priliko naredit cca 200km z njo, ok, ne ravno na tisoče kot z onimi drugimi, ampak first impression ni bil ok). Na tistih 200km mi je vsaj 8x stevec za hitrost zalagal, za kake pol sekunde do sekundo. Ni to fakin premium filling potem. Da LCD only kontrole ne omenjam. Knof in ročka pred touch screenom, every day of the week, vsaj dokler bo voznik dejansko vozil. V samovozečih vozih bo vseeno.
To da rečeš da je udobje stvar okusa in da ljudje nimajo pripomb, avtomatsko implicira da je za večino subjektivno gledano udobje Tesle S slabše, kot recimo nekega random luxury sedana. Drugače bi se to hvalilo. Tako pa se tega pač ne omenja. Mislim, saj je logično, drivetrain v ICE-ju je mnogo cenejši od EV drive traina, kar pomeni da imajo cenovno primerljiva vozila mnogo več denarja v samem "udobju". Zakaj bi okolišili okoli tega? Avto pač ni v tem luksuznem nivoju. Moj point je, da pač zaradi tega ocena 103/100 ni smiselna. Vsekakor je ocena visoka, ampak ni class leading v vsem, ja?
Pa govorit o tresenju ...
Kolikokrat si se peljal v konkretnih limuzinah? V marsikateri je vžig motorja praktično nezaznaven. To, da ti primerjaš kak kinderjajček, ki ga štarter skoraj okrog obrača, z EVjem je pač neumnost. Drugo so športne pošasti, ki rjovejo in tresejo, da je veselje (ali žalost). Ampak Tesla to ni. V vsaki dirki bi izgubil, pospeškom navkljub.
Vsekakor je prihodnost v EV. Samo mora tehnika še malo napredovati.
Če si lahko dovolim napoved. EV je trenutno tam, kot ICE avtomobili tam med 1910 in 1920. Na začetku svoje poti. Morda čez kakih 10 let postane vsaj malo pogost in čez 20 ali 30 že redno opažen.
Potem pa še Euro NCAP (ker ajde, US test je pač najboljši, kar pomeni da je avto strukturno najbolj odporen na trke). Fakin Škoda Superb ima boljši score od Tesle, da kakega Volvota sploh ne omenjam. Strukturna odpornost ni vse. Torej, dajmo korigirat tvojo izjavo:
... hkrati dosega najbolše rezultate v strukturnih varnostnih testih do sedaj ...
.
Bodi dovolj za enkrat, morm mal denarja zaslužit, da lahko grem lahko potem na joyride z mojim luksuznim prdilom za čez vikend.

7982884e ::

RedDrake je izjavil:

A je simpl?Do 200km/h je stvar že počasnejša od večine ICE športnih vozil, tudi večjih a-la M5, audi RS serija, AMG, ipd ...

am, source?
List of fastest production cars by acceleration @ Wikipedia

10.9 sekunde za quarter mile, takrat ima že dobrih 200 km/h na števcu.
to je gladko hitrejše od vsega, kar si naštel.

BigWhale ::

V resnici se pogovarjate katera crna je bolj crna.

Na koncu dneva kupis avto zaradi udobja in ease of use. Sekunda, ali pa dve, pospeska gor ali pa dol. Sigurno so ljudje, ki ga kupijo zaradi boljsega pospeska. To pomeni, da jih je marketing department dost dobro nategnil. :)

Velja za katerikoli avto.

Nikec3 ::

BigWhale je izjavil:

V resnici se pogovarjate katera crna je bolj crna.

Na koncu dneva kupis avto zaradi udobja in ease of use. Sekunda, ali pa dve, pospeska gor ali pa dol. Sigurno so ljudje, ki ga kupijo zaradi boljsega pospeska. To pomeni, da jih je marketing department dost dobro nategnil. :)

Velja za katerikoli avto.

Ne, avto kupiš da se lahko pripelješ iz točke A v točko B. Potem pa je seveda od posameznika odvisno, če mu je bolj pomemben pospešek, udobje, poraba, barva,... Nihče pa v prvem planu ne kupi avta zaradi udobja. Ne poznam takega človeka.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

nekikr ::

Am, veliko ljudi ga kupi za prevoz, potem udobje, potem pa daleč nič in šele nato insane, pospeški, insane, omg_insane in tako dalje. Sigurno nisem edini. In da daš oceno 103/100 pomeni, da je avto najboljši v vseh kategorijah. Pri udobju ni. Očitno so tudi oni podlegli temu insane hypu okoli insane pospeškov in je to vse kar še šteje pri avtomobili dandanes.

BigWhale ::

A je potrebno res tko ocitno izpostaviti zakaj clovek primarno kupi avto?

nekikr ::

O čem trolaš? 103/100 pomeni, da je avtomobil najboljši v vsem. Kako to spremeni dejstvo, da ga kupiš za prevoz?

-valvoline- ::

Kak hitro se spraznijo baterije ce se peles recimo 130-150kmh? kaj pa pri 180-200kmh? Vsi se pac ne furajo-mo kot upokojenci sploh pa ce se peles po ksnem autobanu.
Pri 200kmh dvomim da bo dovolj stroma za relacijo MB-LJ.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

Am, veliko ljudi ga kupi za prevoz, potem udobje, potem pa daleč nič in šele nato insane, pospeški, insane, omg_insane in tako dalje. Sigurno nisem edini. In da daš oceno 103/100 pomeni, da je avto najboljši v vseh kategorijah. Pri udobju ni. Očitno so tudi oni podlegli temu insane hypu okoli insane pospeškov in je to vse kar še šteje pri avtomobili dandanes.

score je pač bullshit, ja, ampak ti moraš tudi zastopit, da kupci tesle nočejo imet mečke ali bmwja, ampak teslo. ni fora statusni simbol in luksuz in ima se može se, ampak da maš teslo. bolan avto na štrom ki mu tud vozniki mečk s svojim posh statusom ne morejo sikat, zato ker jih na cesti poščije.
nekako tako kot nissan gt-r napram poršom. lastniki poršov lahko dan in noč jokajo kako je to nek plastik fantastik in ne das auto, ampak na koncu dneva se gtrji prodajajo masovno, so kralji na cesti in folk nekako ne porajta non-posh notranjosti in tega da je gor značka ne-luksuznega proizvajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

-valvoline- ::

Warpi, kdaj ti prpeljejo tvojo teslo domov? LOL. :D
Folk pr nas hvali in graja avte za povrecen slovenski zep, torej ranga tm 500-5000 evrov. To se kupuje, ne tesla za 120k+.

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

-valvoline- je izjavil:

Kak hitro se spraznijo baterije ce se peles recimo 130-150kmh? kaj pa pri 180-200kmh? Vsi se pac ne furajo-mo kot upokojenci sploh pa ce se peles po ksnem autobanu.
Pri 200kmh dvomim da bo dovolj stroma za relacijo MB-LJ.

Od Mb do Lj povprečna hitrost 200 km/h? To je pa verjetno kak rekord.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

7982884e ::

200 km/h je zgolj nizka potovalna hitrost za slovenske bmw fahrerje.

WarpedGone ::

Warpi, kdaj ti prpeljejo tvojo teslo domov?


V roku 4ih let.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

WarpedGone je izjavil:

Warpi, kdaj ti prpeljejo tvojo teslo domov?


V roku 4ih let.

Ali takrat slučajno ocenjujejo, da bodo tesline baterije stale le še 10k$ in bo zadeva potala konkurenčna(še vedno pa brez večine taks, samo par subvencij)? Sanja svinja kukuruz.
Magic

M-XXXX ::

Sosed je imel podjetje v lj ter mb in se je z M6 na dvevni bazi vozil gor in dol z povrecno hitrostjo krepko čez 200...
««
248 / 1133
»»