» »

[Shader Problem] Splinter Cell Chaos Theory

[Shader Problem] Splinter Cell Chaos Theory

d0rK ::

Zdravo,

torej mam problem z zgoraj omenjeno igro. Moja "graficna" je integrirana Intelova resitev imenovana Intel Graphics Media Accelerator 900. Sodec po vseh specifikacijah na internetu bi ta graficna morala poganjati omenjeno igro. Ampak je ne. Namest prijetne izkusnje dobim naslednji error:


(kliknte na sivino)


Specifkacije graficne:

GMA 900
On Intel i910G, Intel i915G, Intel i915Gx chipset motherboards.

T/L support: Software based (no Hardware T&L Support)
Clock speed: 333 MHz
Pixel Pipelines: 4
Pixel Fillrate: 1333 MPixel/s
Vertex Shaders: 1 (v2.0) (software)
Pixel Shaders: 4 (v2.0) (hardware)
OpenGL: Yes. v.1.4
DirectX (hardware): Yes. v.9.0
RAMDAC clock : 400 MHz


Tudi configuriration utility ki je prilozen igri pravi, da izpolnjujem vse pogoje. Kje je torej problem?

d0rK ::

A bo kdo pomagu? :)

Tr0n ::

Heh, s to Intel integrirano ne bos mogel poganjati taksnih spilov. Lahko probas z zadnjimi gonilniki na Intel strani ce se nisi, ampak dvomum, da bo delalo.

d0rK ::

Ze mam tanajnovejse.

Orbit89 ::

Veš kaj briga te to sranje in pojdi na ComShop.
Naročiš Radeon 9800 pro ali X800 GTOU2, klede ali imaš AGP ali PCI-E.
TO JE TO!!!

LP


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Današnje integrirane grafike..

Oddelek: Strojna oprema
91078 (575) D3m
»

OS X Tiger x86 edition (strani: 1 2 )

Oddelek: Operacijski sistemi
648936 (5338) borchi
»

Mnenje in nasvet za grafično

Oddelek: Kaj kupiti
141129 (881) jest10
»

Nova Intelova čipovja

Oddelek: Novice / Matične plošče
91893 (1893) kuglvinkl
»

ATi v Half-Life 2 pomete z nVidio (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
837618 (7618) norvalk

Več podobnih tem