Forum » Igre » S.T.R.A.H
S.T.R.A.H
dronyx ::
Onyx je žal nad igro razočaran.
Kako lahko govorijo o umetni inteligenci nasprotnika, če lahko v zaprtem prostoru brez problema sam pobiješ 10 ali več enako oboroženih sovražnikov?
Poleg tega vsaj na normalni težavnosti je medicinskih paketov mnogo preveč, da bi bila zadeva vsaj malo težavna.
"Level design" je vsaj zame "Deja vu", dolgčas brez domišljije in glede na to, da je Monolith razvil igre kot je recimo No one lives forever sem malo presenečen. Pogrešam tudi vsaj kakšen miselni problem ali z kodami za vrata, ventili ali čem podobnim kot jih je imel Half Life, Splinter Cell.
V bistvu me vse skupaj spominja na Doom 3, ki ga jaz jemljem kot reklamo za grafični pogon, samo da mi je bolj všeč okolje raziskovalne postaje na Marsu kot na las podobne pisarne z PC in telefoni.
Sama vsebina, ki naj bi jo izvedel iz telefonskih odzivnikov in laptopov, ki so mimo grede bedna skrita reklama za alienware, ki ga je baje kupil že Dell, mi je dolgčas, da neumnosti z punčko, halucinacijami v stilu Maxa bolečine in podobno niti ne omenjam.
Redka dobra stran so posebni učinki nove generacije, ki pa zahtevajo ustrezno močan računalnik. Zlasti mi je všeč šibrovka, ki dejansko pretvori sovražnika v nerazpoznaven krvni madež na steni če ga ustreliš od blizu. Nekaterim mi je uspelo odstreliti tudi glavo, samo kakor jaz poznam ta učinek kri iz vratne arterije ne šprica pol metra visoko pol minute. TO LAHKO PREVERIMO KADAR HOČEJO. Orožje ki strelja ošpičene kovinske palice je zame neuporabno in overkill, poleg tega je to orožje z ošpičenimi koli uporabljal že Painkiller. Zabavno na začetku, kasneje se pa raje zanesem z orožjem, ki izstreli 200 metkov v minuti in po možnosti prebije zid do 20 cm.
Kaj je razvijalec mislil z karate udarem z nogo nimam pojma, kajti sovražnik je močno oborožen in ti niti sne pusti da prideš tako blizu, da ga lahko brcneš z nogo. Sploh če ima šibrovko. Efekt ko umreš pa je dober, ker izpustiš tak zvok kot servo motor, ki se razelektri prek zadnjega napolnjenega kondenzatorja.
Glede efekta "Bullet time" iz filma Matrice in kasneje Maxa Payna v računalniški igri sem v tem primeru tudi razočaran, ker enostavno z vkopljenim še tem efektom je potem pa azdeva resno prelahka in gre za navaden "walk in the park". Morda bi v naslednjem popravku lahko naredili da ta efekt nasprotnika samo zamrzne in ga potem z brco v mednožje spremeniš v prah, kot smo to počeli davnega leta xx v Duke Nukemu.
Sicer je učinek dobre UI potenciran z tem, da nasprotnik zelo dobro zadeva tudi če samo malo pomoliš glavo iza vogala in te vidi tudi če si kje skrit v senci. Samo to zame ni dober UI, saj program pa ja ve kje se nahajam in kam mora streljati računalniško voden lik. oliko poškodb mi zada pa je odvisno od poškodbenega modela zaprogramiranega v igri. Samo zame to ni umetna inteligenca.
Kako je lahko ta igra dobila na www.gamespot.com 92% mi nikakor ni jasno, očitno je tudi to navadna skrita reklama, KI SE PLAČA.
Sicer pa menim, da tisti ki želi dobro grafiko in non stop akcijo si bo umislil raje COD 2
Kako lahko govorijo o umetni inteligenci nasprotnika, če lahko v zaprtem prostoru brez problema sam pobiješ 10 ali več enako oboroženih sovražnikov?
Poleg tega vsaj na normalni težavnosti je medicinskih paketov mnogo preveč, da bi bila zadeva vsaj malo težavna.
"Level design" je vsaj zame "Deja vu", dolgčas brez domišljije in glede na to, da je Monolith razvil igre kot je recimo No one lives forever sem malo presenečen. Pogrešam tudi vsaj kakšen miselni problem ali z kodami za vrata, ventili ali čem podobnim kot jih je imel Half Life, Splinter Cell.
V bistvu me vse skupaj spominja na Doom 3, ki ga jaz jemljem kot reklamo za grafični pogon, samo da mi je bolj všeč okolje raziskovalne postaje na Marsu kot na las podobne pisarne z PC in telefoni.
Sama vsebina, ki naj bi jo izvedel iz telefonskih odzivnikov in laptopov, ki so mimo grede bedna skrita reklama za alienware, ki ga je baje kupil že Dell, mi je dolgčas, da neumnosti z punčko, halucinacijami v stilu Maxa bolečine in podobno niti ne omenjam.
Redka dobra stran so posebni učinki nove generacije, ki pa zahtevajo ustrezno močan računalnik. Zlasti mi je všeč šibrovka, ki dejansko pretvori sovražnika v nerazpoznaven krvni madež na steni če ga ustreliš od blizu. Nekaterim mi je uspelo odstreliti tudi glavo, samo kakor jaz poznam ta učinek kri iz vratne arterije ne šprica pol metra visoko pol minute. TO LAHKO PREVERIMO KADAR HOČEJO. Orožje ki strelja ošpičene kovinske palice je zame neuporabno in overkill, poleg tega je to orožje z ošpičenimi koli uporabljal že Painkiller. Zabavno na začetku, kasneje se pa raje zanesem z orožjem, ki izstreli 200 metkov v minuti in po možnosti prebije zid do 20 cm.
Kaj je razvijalec mislil z karate udarem z nogo nimam pojma, kajti sovražnik je močno oborožen in ti niti sne pusti da prideš tako blizu, da ga lahko brcneš z nogo. Sploh če ima šibrovko. Efekt ko umreš pa je dober, ker izpustiš tak zvok kot servo motor, ki se razelektri prek zadnjega napolnjenega kondenzatorja.
Glede efekta "Bullet time" iz filma Matrice in kasneje Maxa Payna v računalniški igri sem v tem primeru tudi razočaran, ker enostavno z vkopljenim še tem efektom je potem pa azdeva resno prelahka in gre za navaden "walk in the park". Morda bi v naslednjem popravku lahko naredili da ta efekt nasprotnika samo zamrzne in ga potem z brco v mednožje spremeniš v prah, kot smo to počeli davnega leta xx v Duke Nukemu.
Sicer je učinek dobre UI potenciran z tem, da nasprotnik zelo dobro zadeva tudi če samo malo pomoliš glavo iza vogala in te vidi tudi če si kje skrit v senci. Samo to zame ni dober UI, saj program pa ja ve kje se nahajam in kam mora streljati računalniško voden lik. oliko poškodb mi zada pa je odvisno od poškodbenega modela zaprogramiranega v igri. Samo zame to ni umetna inteligenca.
Kako je lahko ta igra dobila na www.gamespot.com 92% mi nikakor ni jasno, očitno je tudi to navadna skrita reklama, KI SE PLAČA.
Sicer pa menim, da tisti ki želi dobro grafiko in non stop akcijo si bo umislil raje COD 2
- zaklenil: Tilen ()
C4rtm4n ::
Zdaj newem za tebe , ampak meni je FEAR ena od boljših iger , ki sem jo kdaj igral.
Grafika se mi pa tudi zdi zelo dobra. Saj v COD2 je tudi dobra grafika, vendar meni se zdi , da je v FEAR-u malo boljša(eksplozije,kri,....)
Ja strinjam se pa s teboj , da bi bila lahko malo bolj zahtevna( napr. ključi za vrata ,.....)-kot recimo v HL2 , DOOM 3 ,...
Grafika se mi pa tudi zdi zelo dobra. Saj v COD2 je tudi dobra grafika, vendar meni se zdi , da je v FEAR-u malo boljša(eksplozije,kri,....)
Ja strinjam se pa s teboj , da bi bila lahko malo bolj zahtevna( napr. ključi za vrata ,.....)-kot recimo v HL2 , DOOM 3 ,...
Respect my Authority!
Rotaidal ::
Daj, daj, nea bluzi!
Primerjaš grafiko v CO2 in v fear? Joj joj!
Veš igro moreš igrat na grafi je malo boljša kot voodoo 2
Čudno da nisi rekel da si igral Max payna 1 in rekel kako slaba igra je danes
"Kako lahko govorijo o umetni inteligenci nasprotnika, če lahko v zaprtem prostoru brez problema sam pobiješ 10 ali več enako oboroženih sovražnikov?"
Zanimivo je, da nisi rekel da si celo igro obrnil brez smrti!
Inteligenca je na najvišjem nivoju!
Drugače folk idite igrat Condemned - Criminal Origins---- igra raztura, na področju straha! Saj se vidi da je pri igri sodelovala enaka ekipa kot pri Fear!
Igro bi lahko opisal kot mešanco med Fear in Csi! Saj maš ob sebi veliko pripomočkov, kot pri filmu oz, igri " Na kraju zločina"! Recimo odkrivat moreš vzroke smrti, odtise, krvne madeže...... hudo vredi izpeljano! Grafika je enaka kot pri Fearu, razen obrazi so malce čudni. Drugače orožja niso standartna! Uporabljaš lahko vse od vodovodne cevi do lopate...... in navadne pokalice Vsa orožja najdeš v okolici, recimo, vodovodno cev, spipaš kar s stene
Zvok...............razred zase
Probajte...... uživajte
Primerjaš grafiko v CO2 in v fear? Joj joj!
Veš igro moreš igrat na grafi je malo boljša kot voodoo 2
Čudno da nisi rekel da si igral Max payna 1 in rekel kako slaba igra je danes
"Kako lahko govorijo o umetni inteligenci nasprotnika, če lahko v zaprtem prostoru brez problema sam pobiješ 10 ali več enako oboroženih sovražnikov?"
Zanimivo je, da nisi rekel da si celo igro obrnil brez smrti!
Inteligenca je na najvišjem nivoju!
Drugače folk idite igrat Condemned - Criminal Origins---- igra raztura, na področju straha! Saj se vidi da je pri igri sodelovala enaka ekipa kot pri Fear!
Igro bi lahko opisal kot mešanco med Fear in Csi! Saj maš ob sebi veliko pripomočkov, kot pri filmu oz, igri " Na kraju zločina"! Recimo odkrivat moreš vzroke smrti, odtise, krvne madeže...... hudo vredi izpeljano! Grafika je enaka kot pri Fearu, razen obrazi so malce čudni. Drugače orožja niso standartna! Uporabljaš lahko vse od vodovodne cevi do lopate...... in navadne pokalice Vsa orožja najdeš v okolici, recimo, vodovodno cev, spipaš kar s stene
Zvok...............razred zase
Probajte...... uživajte
C4rtm4n ::
ej Tinček ti si zabluzo!!!!!
Kako lahko primerjaš FEAR z CO2 (popolnoma različni igri) (COD je vojaška , FEAR pa ......) Razumel bi če bi primerjal COD2 z MOH ali pa FEAR z HL2.
Jaz imam radeon x800xt platinum in mi je v FEAR malo boljša grafika (moje mnenje).
LP
Kako lahko primerjaš FEAR z CO2 (popolnoma različni igri) (COD je vojaška , FEAR pa ......) Razumel bi če bi primerjal COD2 z MOH ali pa FEAR z HL2.
Jaz imam radeon x800xt platinum in mi je v FEAR malo boljša grafika (moje mnenje).
LP
Respect my Authority!
strictom ::
Posnel, probal, naveličal. Grafika je res dobra ampak malo prezahtevna za mojega Radeona 9200, ki je komaj poganjal na super duper low nastavitvah. Poleg tega je igra zelo enolična in so po enem tretjem Tieru začne vse ponavljati z novimi zlobneži.
Povrh je pa še prelahka. Če so hoteli narediti grozljivo igro bi posnemali Alien Vs. Predator 1. Ampak tako kot je onyx rekel, v teh novejših igrah samo reklamirajo raznorazne grafične pogone.
Pomojem bo edina prava zanimiva FPS igra zdaj STALKER. Igra bo na nek način delovala kot MMO. Za več info. use google.
Povrh je pa še prelahka. Če so hoteli narediti grozljivo igro bi posnemali Alien Vs. Predator 1. Ampak tako kot je onyx rekel, v teh novejših igrah samo reklamirajo raznorazne grafične pogone.
Pomojem bo edina prava zanimiva FPS igra zdaj STALKER. Igra bo na nek način delovala kot MMO. Za več info. use google.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
globoko grlo ::
Heh, kako lahko rečeš v istem stavku da je grafika dobra, ampak prezahtevna za 9200 na super duper low nastavitvah. Se pravi, da high grafike sploh vidu nisi. ŠPil je pa tut kul, ga morš mal več kot pa 5 min špilat. Zdej mi gre edin ka Q, ker morm ene nevidne duhce po eni bajti nažigat, to mi je pa čist mem, pa jih ene 5 potolčem insi mislim, kul, konc, pol pa spet uletavajo, jest pa že brem municije, grrrr.
Drgač pa špil vredn svojga dnarja.
Drgač pa špil vredn svojga dnarja.
dronyx ::
No tuki morem oment še komedijo z baterijsko svetilko.
Ma kakšen je to "THE BEST OF THE BEST" specialc, ki ima ne vem kakšno sofisticirano orožje, niso pa mu sposobni dat baterijske svetilke ki bi zdržala več kot 1/2 minute brez da se ugasne (recimo lahko bi zahtevu rezervni akumulator)?
To sem že pisu razvijalcem Dooma 3, da ne verjamem, da nek komandos na Marsu ne bi našel selotejpa in si svetilko prilepu okrog glave ali puške tako, da bi lahko hkrat svetu in strelu. Pa so mi odgovorili, da so na tak način dosegli nekatere kao grozljive učinke, ko te obkrožajo zumbiji in moraš streljati na slepo v temi vse okrog sebe.
Sicer če sem pošten do F.E.A.R je zadeva z razvijalskega vidika dodelana in dostojna nove generacije grafičnih kartic, ki po moči in ceni nekajkrat presegajo vse ostale komponente v računalniku. Samo ostalo pa povprečje in taka igra danes lahko recimo dobi oceno 75%-85%.
COD2 in F.E.A.R sta FPS in to je zame vse eno in isto. SHOT TO KILL AND AVOID TO BE KILLED!
Ma kakšen je to "THE BEST OF THE BEST" specialc, ki ima ne vem kakšno sofisticirano orožje, niso pa mu sposobni dat baterijske svetilke ki bi zdržala več kot 1/2 minute brez da se ugasne (recimo lahko bi zahtevu rezervni akumulator)?
To sem že pisu razvijalcem Dooma 3, da ne verjamem, da nek komandos na Marsu ne bi našel selotejpa in si svetilko prilepu okrog glave ali puške tako, da bi lahko hkrat svetu in strelu. Pa so mi odgovorili, da so na tak način dosegli nekatere kao grozljive učinke, ko te obkrožajo zumbiji in moraš streljati na slepo v temi vse okrog sebe.
Sicer če sem pošten do F.E.A.R je zadeva z razvijalskega vidika dodelana in dostojna nove generacije grafičnih kartic, ki po moči in ceni nekajkrat presegajo vse ostale komponente v računalniku. Samo ostalo pa povprečje in taka igra danes lahko recimo dobi oceno 75%-85%.
COD2 in F.E.A.R sta FPS in to je zame vse eno in isto. SHOT TO KILL AND AVOID TO BE KILLED!
Rotaidal ::
C4rtm4n... Sanjaš?
"ej tinček ti si zabluzo!
Kako lahko primerjaš fear s co2 (popolnoma različni igri) (cod je vojaška, fear pa. ) razumel bi če bi primerjal cod2 z moh ali pa fear s hl2".
C4rtm4n, kje te jaz primerjam cod2 in fear? To je rekel onyx ne pa jaz!
Tega nisem nikjer omenil!
Strictom--- stalkera itak nebo! Ker ga že prestavljajo 5 let!
"ej tinček ti si zabluzo!
Kako lahko primerjaš fear s co2 (popolnoma različni igri) (cod je vojaška, fear pa. ) razumel bi če bi primerjal cod2 z moh ali pa fear s hl2".
C4rtm4n, kje te jaz primerjam cod2 in fear? To je rekel onyx ne pa jaz!
Tega nisem nikjer omenil!
Strictom--- stalkera itak nebo! Ker ga že prestavljajo 5 let!
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
strictom ::
>Heh, kako lahko rečeš v istem stavku da je grafika dobra, ampak prezahtevna za 9200 na super duper low nastavitvah.
Če nimaš možganov v velikosti pokvačkanega arašida bi lahko vedel da obstaja folk z močnejši računalniki in mogoče kakšni demoti igre v ful nastavitvah
PS.: STALKER, bo. In ko bo. Bo potolkel vse te wannabe igrabilne FPS (tanove vsaj). Podobno kot je naredil Far Cry pred neki časa.
Če nimaš možganov v velikosti pokvačkanega arašida bi lahko vedel da obstaja folk z močnejši računalniki in mogoče kakšni demoti igre v ful nastavitvah
PS.: STALKER, bo. In ko bo. Bo potolkel vse te wannabe igrabilne FPS (tanove vsaj). Podobno kot je naredil Far Cry pred neki časa.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Rotaidal ::
"PS.: STALKER, bo. In ko bo. Bo potolkel vse te wannabe igrabilne FPS (tanove vsaj). Podobno kot je naredil Far Cry pred neki časa."
Ql če bo! vendar kdaj? 2007? Vem pa, da igra zgleda hudo dobra
Ql če bo! vendar kdaj? 2007? Vem pa, da igra zgleda hudo dobra
C4rtm4n ::
STRiCtom!
Strinjuam se s tabo.
Tinček! moja napaka , newem kako sem lahko zabluzil. Prej sem mislil na onyx ne pa na tebe.
Strinjuam se s tabo.
Tinček! moja napaka , newem kako sem lahko zabluzil. Prej sem mislil na onyx ne pa na tebe.
Respect my Authority!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vaših 5 igr vseh časov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 40517 (26233) | Sc0ut |
» | First person streljačine (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6584 (5079) | jan01 |
» | Najboljše igre (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 8062 (6343) | Azzi |
» | F.E.A.R. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 10505 (6519) | RC14 |
» | Age of Empires 3 - Call of Duty 2 - F.E.A.R. - Quake 4 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 10617 (8682) | AlexM |