Forum » Navijanje » Efektivnost navijanja procesorja, rama...?
Efektivnost navijanja procesorja, rama...?
Goldee ::
Vsi bi radi iz svojih procesorjev iztisnili kar največ, vendar pa me zanima ali se z višanjem megahertzov linearno viša tudi zmogljivost procesorja? Naj za primer podam moj procesor, AMD athlon Xp 2600+ (barton, 333FSB, 512k L2), ki po defaultu teče pri 1909MHz (11,5 * 166). Za ploščo imam sicer ne-navijalsko Gigabyte 7n400e-l, ter no-name pc3200 rame, pa vendar mi procesor deluje stabilno pri 2230MHz. Tukaj se mi sedaj poraja vprašanje - procesor je navit za cca 320MHz -> 16,8% - ali to pomeni, da je sistem hitrejši za 16,8%, če rami delujejo sinhrono? Koliko je sistem dejansko hitrejši? Hvala za odgovore!
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
DominusSLO ::
To pomeni točno to, kar si napisal. Procesor je hitrejši za tolko % ;) Hitrost sistema pa je druga stvar, ker nanjo vpliva več komponent. Z drugimi besedami-če naviješ proc za 10%, bo pc izvedel procesorsko zahtevne operacije 10% hitreje(če se le ne pojavi kako ozko grlo kje drugje).
Goldee ::
Ponavadi ozko grlo predstavlja ravno trdi disk right?
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
stock ::
Disk niti ni. kr ko je enkrt use v ramu pol disk sploh ne dela.
Nevem tocn pr procih, samo ko sm naprimer naviju grafo... Sm naviu rame za 10% in gpu za 10% in rezultat...12% hitrej! (kljub temu da so tm se cevovodi in..)
Nevem tocn pr procih, samo ko sm naprimer naviju grafo... Sm naviu rame za 10% in gpu za 10% in rezultat...12% hitrej! (kljub temu da so tm se cevovodi in..)
rovtarček ::
čist odvisno kaj počneš, če se glih ne ukvarjaš z velikimi datotekami, ala video audio editing, pol disk nima neke vloge. Hitrost diska maltene nima vpliva pri igranju iger FPS, raznih benchih kot so superpi, 3dmark...
Zdej pri samem navijanju te lahko marsikej moti, ponavad pri procesorju je pomemben tudi bandwith, s katerim operira.
Zdej načelno navijanje delovanja procesorja za 10% bi se odrazilo v 10% hitrejšem delovanju, če zagotoviš 10% dvig bandwitha oz le ta ni limitni faktor. V praksi pri navijanju s FSB je pa mal drugač. Procsor pri 250x8 bo hitrejši kot procesor pri 200x10, speč če bandwith ni limit, kljub temu da oba delujeta z 2000.
Tako da pri tvojem navijanju bi lahko pričakoval več kot 16.8% pohitritev.
Zdej pri samem navijanju te lahko marsikej moti, ponavad pri procesorju je pomemben tudi bandwith, s katerim operira.
Zdej načelno navijanje delovanja procesorja za 10% bi se odrazilo v 10% hitrejšem delovanju, če zagotoviš 10% dvig bandwitha oz le ta ni limitni faktor. V praksi pri navijanju s FSB je pa mal drugač. Procsor pri 250x8 bo hitrejši kot procesor pri 200x10, speč če bandwith ni limit, kljub temu da oba delujeta z 2000.
Tako da pri tvojem navijanju bi lahko pričakoval več kot 16.8% pohitritev.
Osem tisoč sto sedeminšestdeset rovtarčkov je suvalo kuglfrinkla v rit,
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
Goldee ::
Procsor pri 250x8 bo hitrejši kot procesor pri 200x10, speč če bandwith ni limit, kljub temu da oba delujeta z 2000.
To je logično. Kje pa preverim bandwidth mojega procesorja?
To je logično. Kje pa preverim bandwidth mojega procesorja?
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
rovtarček ::
Sisoft SANDRA.
Osem tisoč sto sedeminšestdeset rovtarčkov je suvalo kuglfrinkla v rit,
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
Goldee ::
ALU 9233, FPU 3512 Sam to mi čist nič ne pove, oz. je bolj informativno, za primerjanje z drugimi sistemi. Kje točno lahk razberem bandwidth?
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
rovtarček ::
sej sem ti povedal, Sisoft Sandra ima orodnja za merjenje raznovrstnih bandwithov.
Osem tisoč sto sedeminšestdeset rovtarčkov je suvalo kuglfrinkla v rit,
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
Goldee ::
Še eno vprašanje - če imaš razmerje fsb in ram na 5/6, se pravi da sistem deluje asihrono, ali veliko izgubiš na performansu? Ker z asihronim delovanjem lahk procesor navijem še višje. Ali se splača, da pridobiš še recimo 200MHz, s tem, da imaš rame na 5/6? Hvala za odgovor. Lp
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
rovtarček ::
čist odvisno od sistema do sistema, najboljš je seveda laufat sinhrono, samo v večini to ni mogoče, pač probaš, benchaš, pa vidiš pol kaj se ti bolj splača.
Osem tisoč sto sedeminšestdeset rovtarčkov je suvalo kuglfrinkla v rit,
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
Goldee ::
Sam a ni tko, da tud, če naviješ procesor še tako visoko, bo potem moral čakat rame, ker bojo počasnejši in ne ravno pridobiš na hitrosti?... Bom pa poskusil testirat sinhrono z rami pri 2230MHz in neshrono pri 2400MHz...
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
rovtarček ::
sej ti pravim, odvisno od sistema, če imaš nizke latence, 2-2-2-5 na ramih, lahko komot laufaš asinhrono, magar tud 2/3. Če maš pa latence 3-4-4-8, pol je pa zlo dobr laufat 1/1.
Pa ponavad tam 200mhz višji oc na procu, je kr dobr argument za.
Pa ponavad tam 200mhz višji oc na procu, je kr dobr argument za.
Osem tisoč sto sedeminšestdeset rovtarčkov je suvalo kuglfrinkla v rit,
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
ko so ugotovili, da stvar je zanimiva, so poklicali še Serious Sama
http://img90.imageshack.us/img90/856/rovt0df.jpg
js ::
Da ne odpiram nove teme. Navita mašina normalno opravi vse teste (prime, mem, super PI, 3d mark), prime tudi recimo 24h, v kakšni zahtevnejši 3d igri pa se resetira al pa vrže iz igre. Kaj je tu krivo? Zdi se, da pomaga, če spustim fsb, a ni treba veliko. A so ti programi potem samo za določit nek limit, potem pa v igrah vidiš, kje je meja. Lahko to nekdo malo razloži.
Aja, ni kriva grafična, ker ni bla navita.
Aja, ni kriva grafična, ker ni bla navita.
Izi ::
Z vprašanjem ali vstrajati sinhrono kljub doseganju manjših overclockov ali ne se overclockarji ukvarjajo že od nekdaj.
Izkušnje in meritve kažejo, da je na ploščah nForce2 prišlo do precejšnjih izgub na hitrosti čim sta CPU in RAM delovala asinhrono in je bilo pametno vstrajati na sinhronem delovanju kljub nižji frekvenci procesorja.
Pri nForce4 pa to ne drži več. Razlike so takorekoč neopazne. Torej na nForce4 ploščah se vedno procesor navije do skrajnih zmogljivosti, ker frekvenca procesorja dosti več prispeva k hitrosti kot pa frekvenca RAMa. Nato pa se z zmanjševanjem razlike me CPU in RAM pač poskuša do kje gre RAM.
Še enkrat poudarjam, da RAM na nForce4 ne vpliva več toliko na hitrost celotnega sistema, medtem ko je pri procesorju zelo važen prav vsak MHz.
Torej na nForce4 večinoma vsi uporabljajo delitelj, ker redki RAM delujejo na 260 MHz ali več. Če pa že so pa predragi in se denar bolj splača vložiti v boljši procesor.
Še odgovor za js:
Prime in SuperPi sta sintetična testa in testirata, ki testirata samo procesor in RAM.
3DMark pa je že test, ki ti testira takorekoč celotni računalnik
3DMark je treba pognati vsaj 3-krat zapored brez prekinitev, da se pokažejo kakšne slabosti v računalniku in testirati je treba vedno vsaj zadnje tri verzije. Se pravi verzije 06, 05 in 03.
Če tukaj ne bo nobene napake potem imaš vse vredu.
Če ti pa med igranjem iger kljub temu občasno meče na namizje pa je ponavadi kriva igra sama ali pa stari driverji.
Nove igre se dostikrat sesuvajo, dokler ne pride ven vsaj prvi popravek.
Zato vedno namesti vse popravke za igre in imej najnovejše driverje za grafično kartico. Pa malo preveri na forumih od dotične igre če imajo podobne težave tudi drugi.
Dandanes so igre tako slabo napisane, ker vedno hitijo z izdajo, da so za težave ob igranju redko krivi računalniki sami.
Izkušnje in meritve kažejo, da je na ploščah nForce2 prišlo do precejšnjih izgub na hitrosti čim sta CPU in RAM delovala asinhrono in je bilo pametno vstrajati na sinhronem delovanju kljub nižji frekvenci procesorja.
Pri nForce4 pa to ne drži več. Razlike so takorekoč neopazne. Torej na nForce4 ploščah se vedno procesor navije do skrajnih zmogljivosti, ker frekvenca procesorja dosti več prispeva k hitrosti kot pa frekvenca RAMa. Nato pa se z zmanjševanjem razlike me CPU in RAM pač poskuša do kje gre RAM.
Še enkrat poudarjam, da RAM na nForce4 ne vpliva več toliko na hitrost celotnega sistema, medtem ko je pri procesorju zelo važen prav vsak MHz.
Torej na nForce4 večinoma vsi uporabljajo delitelj, ker redki RAM delujejo na 260 MHz ali več. Če pa že so pa predragi in se denar bolj splača vložiti v boljši procesor.
Še odgovor za js:
Prime in SuperPi sta sintetična testa in testirata, ki testirata samo procesor in RAM.
3DMark pa je že test, ki ti testira takorekoč celotni računalnik
3DMark je treba pognati vsaj 3-krat zapored brez prekinitev, da se pokažejo kakšne slabosti v računalniku in testirati je treba vedno vsaj zadnje tri verzije. Se pravi verzije 06, 05 in 03.
Če tukaj ne bo nobene napake potem imaš vse vredu.
Če ti pa med igranjem iger kljub temu občasno meče na namizje pa je ponavadi kriva igra sama ali pa stari driverji.
Nove igre se dostikrat sesuvajo, dokler ne pride ven vsaj prvi popravek.
Zato vedno namesti vse popravke za igre in imej najnovejše driverje za grafično kartico. Pa malo preveri na forumih od dotične igre če imajo podobne težave tudi drugi.
Dandanes so igre tako slabo napisane, ker vedno hitijo z izdajo, da so za težave ob igranju redko krivi računalniki sami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | RAM Real Life Speed anketa - prošnja (strani: 1 2 )Oddelek: Navijanje | 9101 (6540) | tiborrr |
» | Resetiranje sistema (strani: 1 2 )Oddelek: Navijanje | 3844 (3157) | GaS |
» | Pocasen" amd burton 2500+ kaj bi lahko bil vzrokOddelek: Navijanje | 1553 (1182) | zile |
» | Sestavite do 300.000 SIT računalnik??!!?Oddelek: Kaj kupiti | 2048 (1494) | Airskull |