» »

Prvi test Yonah procesorja

1
2
»

zbogi ::

ja ronaldo, od kje si pa ti prletu, kaj ko bi šel ti raj igrat nazaj nogomet.
64 bitna podpora, who cares, kaj ti pa bo, boš laufal gor 64 bitne winse, guess not, boš igral 64 bitne igre, guess not.
do takrat ko bo 64bitni način zaživel, bomo mi tud kupli 64 bitnega yonaha.
video obdelava, who cares, v svojih 15 letih, od kar ždim za PCjem še nisem enkrat rabil kej takega, igre igram pa dost pogosto in če si se že upiknil na igre, zadnje čase igre rabijo kr veliko podpore CPUja, ti si očitno še en tistih, ko mislijo da lohk GF7800Gtx utaknejo na semprona/celerona, to je isto, kot če bi dal pirelli gume od ferčija na jugeca, pa upal da boš letel 300.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

PrimozR ::

Klik! Špil CPU močno požrešen, menjava FX5200 za 6600GT je prinesla kakih 20 FPSjev, tudi z vklopljenim eye-candy (AA in AF na 1024x786), menjava P4 2,6 za A64 3000+ prinesla 30-40FPSjev.

jest10 ::

zbogi: Kakorkoli obrneš, ronaldo ima dosti stvari prav.(razen o CPU požrešnosti iger)

Smeagol ::

Niti nima kaj dosti prav.

Kaj ti bo procesor pri video obdelavi, ce tega skoraj nihce ne rabi? Jaz v dvajsetih letih z racunalniki nisem se skoraj nobenega videa obdeloval. Ce sem ze, je slo za filmcke dolge nekje od 30 - 100MB. Verjemi, da se pri takem hitrost procesorja skoraj ne pozna. Cakas 2 minuti ali minuto in pol dvakrat na leto? Big deal.

64 bit? :D Kdaj in kje pa bom rabil 64 bit? Cez 2 leti? Cez 4 leta? Bom ze kupil do takrat nov procesor, ki bo podpiral 64 bit in bo mnogo boljsi od teh prvih poskusov implementacije 64 bitov, ki so sedaj na voljo.

Igre? Da, to pa igram. Tudi moc procesorja je zelo pomembna. Prav tako grafike. Je pa res da je vecina danasnjih procesorjev dovolj mocna za poganjanje vecine iger, zato niti ne gledam kaksen je rezultat benchmarka. Ce je v low resolution razlike 20% v plus ali minus, me res ne moti.

Poraba energije? O ja. To pa je meni zelo pomembno. In ce lahko dobim mocan procesor, ki v full load porabi manj kot konkurencni AMD v idle, potem je to to. Laufati ventilator v low obratih tudi med igro? Ja :)

Se vedno pa nisem nasel predvidenih cen :(

Dr_M ::

se dobro, da ne razmisljamo vsi tako nazadnjasko, kot nekateri tuki...:\

zbogi ::

vi morte vedet, da zadnji 2 leti procesorji dost omejujejo napredek realnosti v igrah, ker procesorji dost manj napredujejo, kot grafične in smo že z 6800 serijo prišli do določenih problemov, da procesorji ne dohajajo več grafike. Zato tudi se je razvila ideja, o procesorju, ki bi naj razbremenil main proc, ala phisics procesor. Plus to, zakaj so pol dali v novega Xboxa, trojederni proc, če za igranje iger sploh ni pomemben?
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

BluPhenix ::

zbogi .... to ni nov problem ampak je že stara zadeva. To se ponavadi zgodi ob vsaki predstavitvi novega roda grafičnih kartic, dogajalo se je tudi pri GeForcih 1.

In procesorji ne napredujejo počasneje kot grafične, razlika je v tem, da so grafični čipi namenski čipi in jih opzitimizirajo za tisto kar rabijo, centralni procesorji so pa druga sorta, morajo znati vse skoraj enako dobro delati. S tem da morajo dodatno paziti na en kup periferije in podobno. Sicer je res, da se v njih počasneje veča število tranzistorjev, ampak veliko št. tranzistorjev še ne nujno pomeni, da je procesor boljši, lahko je celo slabši od tistega z manj tranzistorji.
Potem GPUji sedijo na svojih karticah in vse kar morajo paziti je kako komunicirajo s svojim ramom. CPUji morajo paziti na malo več stvari, ja to večinoma delajo vezni čipi, s katerimi pa more procesor kar vztrajno komunicirati, tako da posredno upravlja sam s periferijo.

Procesor je pomemben za igranje iger vedno, saj procesor začetno obdela podatke, ki jih pozneje pošlje grafični, če le ta ni dovolj zmogljiv ne more dostavljati paketov dovolj hitro, se pravi je grafični procesor neizkoriščen.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

zbogi ::

bluphenix, ja sej, ubistvu sem mislil, da se procesorska moč ne viša tok hitro, kot to narekujejo potrebe grafičnih kartic, pri igrah seveda. Samo tud sam razvoj procesorjev se je dost upočasnil, pri grafičnih karticah se z vsako generacijo število tranzistorjev podvoji, pri procih pa mislim da so rabil 2 leti, al pa še mal več. Zdej bo mogoč dual core popravil zadevo.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

PrimozR ::

DOkler špili ne bodo podpiral, ne bo nič! Upam da hmal pride multithreading podpora.

BluPhenix ::

zbogi sem ti že napisal, da če ima nek čip več tranzistorjev kot nek drugi (oz da se to število iz generacije v generacijo veča različno), še ne pomeni, da je taka razlika med njima v razvoju. Lahko bo zvenelo čudno, ampak včasiih (največkrat) rabiš za optimizacije za določena opravila prej več tranzistorjev kot malo.

Grafičnih in centralnih procesorjev se ne da kar tako primerjati, tako kot ne njihovega razvoja.

pri grafičnih karticah se z vsako generacijo število tranzistorjev podvoji

da ja ... hmm, na koliko časa pa izhajajo nove generacije grafičnih? Sedaj pa ne gledati na različne izpeljanke čipov, ampak tiste prve, znanilce novih serij. Mislim, da boš prišel do zanimive ugotovitve >:D

Razvoj procesorjev se ni nič dosti upočasnil, samo prestrukturiral se je.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

ronaldo ::

Sem vedel da me bodo nekateri napadli. (tak ko vedno...)
preberite si tole: http://firingsquad.com/hardware/athlon_...

Torej za igranje iger z Geforce 7800gtx je dovolj A64 pri 2.2 ghz... (pri resoluciji 1600x1200, kar pa je normalna resolucija za tiste s tako graficno..)

Tle pa je se test Semprona in Celerona:
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/di...

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/di...

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/di...

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/di...

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/di...

Everything we said in our previous article called Contemporary CPUs and New Games: No Way to Delusions! was absolutely right. It is true: you don’t need a high-end processor for real gaming with realistic settings and high image quality. The gaming performance will still be limited by the graphics card. The recommended system requirements mentioned by all the game developers are absolutely correct. Do not be surprised that the game developers mention Pentium 4 3GHz+ and Athlon 64 2GHz+ processors as the minimum suitable CPUs for comfortable gameplay, even though today we can get 3.8GHz Intel CPUs and 2.8GHz AMD CPUs easily. It is true that faster CPUs than those mentioned in the minimum system requirements do not really stimulate and significant fps rate increase. So, the slower processors models from the Pentium 4 and Athlon 64 processor families can cope easily with the latest generation 3D shooters. So, if you already have one of those CPUs in your home system, then you shouldn’t worry about upgrading them for your gaming needs.

he low-end processors is a totally different story. Here we can actually see that the CPU speed does affect the fps rate in many latest gaming titles. Although, there are some opposite examples, such as F.E.A.R., for instance.

It is evident that Sempron processors perform better in games than Celeron D. moreover; overclocked Sempron CPUs can sometimes run almost as fast as the top processor models. Unfortunately, Celeron D cannot boast the same success from overclocking.

Na netu je tezko najti take teste, ker vecina testov je v manjsih resolucijah (brez AA), zato da pokazejo razliko v procesorjih, ceprav te razlike ni v 1600x1200 in z AA.

Mislim da bi tudi moderatorji morali opozoriti ljudi ki namesto da odgovarjajo na temo zacnejo s takimi: ja ronaldo, od kje si pa ti prletu, kaj ko bi šel ti raj igrat nazaj nogomet.

Jan987 ::

kakšen je pa pol minimalni procesor da je 7800gt iskorisčena in kakšen da je 6800gt?

ronaldo ::

Ce je navit Sempron na 2.5ghz dovolj za GF7800gt to pomeni da za slabse graficne (ki jih vecina ljudi ima) je potreben se slabsi cpu, torej okrog 2ghz bo dovolj. Seveda to velja v primeru da igras v neki normalni resoluciji kot 1024x768. Ce pa igras igre v 800x600 ali bog ne daj na 640x480, potem pa bos videl razliko v fps-jih, vendar v igralnosti ne, ker bodo fpsji v rangu med 100fps in vec...

Seveda tisti ki imate Sli z Gf7800 gtx, tam pa se pozna hitrejsi procesor...(se posebej v 3dmarku)

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: ronaldo ()

PrimozR ::

Hja, 1600x1200 na 7800GTX + da je špil grafično zahteven. Vsi s super duper sistemi in anvitimi proci sporbajte LFS, tako z navitim kot odvitim procom. Špil ima ZELO napredno fiziko (v bistvu je avto objekt, ki je s kolesi povezan z daljicami (ni vidnega vzmetenja), odvisno od sistema (double wishbone, macphearson strut, trailing arm, itd.), po vrhu pa imajo še gume lastno fiziko (kdor bo to preizkusil, naj zamenja pogled na onega, kjer se vidijo samo sprednja kolesa, pritisk pa naj spusti na minimum, nato pa naj se čudi zvijanju gume med zavoji). V tej igri boljša grafična kartica prinese le več eye candy-ja. Po vrhu vsega je zadeva Direct-X 8 in ne uproablja D-X 9 tehnologij :> Mogoče se bo komu zdela igra grda, a meni je prav všeč! Seveda ko vklopiš AA in AF :))

BluPhenix ::

ronaldo:
So, the slower processors models from the Pentium 4 and Athlon 64 processor families can cope easily with the latest generation 3D shooters.

Zdej ne vem, ali ti smatraš le 3d streljanke kot igre, ampak naj ti povem, da obstaja več kot to. Če rečeš, da za igre nima veze kakšen procesor rabiš, potem ne navajaj podatkov za streljanke. Navedi podatek, ki bo naredil neko povprešje čez vse igre. Od strateških, do simulacij, do dirkalnih, do ... Ne delati stvari napol.

However, if you have a mainstream processor or better, overclocking will have no real effect on the frames per second you get in the latest 3D shooters.

Oni vedno omenjajo le 3d shooterje, si opazil ta detajl?

iz tega citata lahko tudi sklepaš, da so igre napredovale le grafično, fizikalno in v AI bolj malo...
Zapreži pa ti dva 7800GTX v SLI, pa potem testiraj kakšen procesor lahko to zvozi...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

zbogi ::

Bluphenix, če je arhitektura procov podobna, kar v večini primerov je, vsi P4 proci so zgrajeni na enaki arhitekturi in vsi athlnoni takisto, število tranzitsorjev v veliki meri ustreza dejanski moči, seveda gre mal tud na račun optimizacije, sam se je izkazalo da je to naredi max 10% razlike.
Če primerjaš generaciji amdjevih procov, AXP in A64, AXP so mel okol 40m tranzitorje, dans majo A64 (939) 68m in dejanska primerjava v pure hitrosti, gledal sem sintetičen bench za FLOPse, med A643000 in AXP2500, je cca 10%, tud pri igrah ni bistveno večje razlike, pa je minil 2 leti med procesorjema, skor zihr. Če primerjamo sam serijo 6800 in 7800, ko se sorazmerno majhna razlika v performancu, se je število trans iz 220m na 303m, če pa gledamo še prej, ko je bli velik skok v performancu iz 5900 serije na 6800, je šlo pa iz 125m na 220m, kar je pa tudi povzročilo to razliko v performancu, plus to da se konstantno nadgrajuje performance shadderjev.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

zbogi ::

ronaldo, dej no dej, ti res očitno nimaš blage veze, seveda če boš testiral špil, ki je v tistem trenutki omejen samo z grafično kartico, torej mu nafukaš tok detajlov da bo procesor večino časa počival, pol je res brezevze, sam se je že dostkrat izkazal da v tem območju igre niso igrabilne, tud 3d streljačino ne moreš špilat z 40FPS.
Pa poglej mal strategije, al pa magar tud NFS, pa boš takoj videl, da si boš z sempronom sam noge polcal.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

zbogi ::

pa bojda je intel najavil EE Yonaha, optimiziranega za gamerske prenosnike.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

ronaldo ::

Ocitno vecina ljudi ni niti prebrala prvega linka, vam moram ocitno napisat o kaksnih spilih se gre:

Pacific Fighters
IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles
Lock On: Modern Air Combat
Far Cry 1.31
DOOM 3
Half-Life 2
Battlefield 2

So to vse 3d streljacine ?
Nekatere igre ze podpirajo dual-core procesorje, predvsem pa Nvidia driverji 8x.xx serija tudi.

BluPhenix: Torej se strinjas da ni potreben nek hud procesor za neko normalno graficno ki jo vecina ljudi ima ?
In jaz sem napisal v prejsnjem postu tole: Seveda tisti ki imate Sli z Gf7800 gtx, tam pa se pozna hitrejsi procesor...(se posebej v 3dmarku)

http://www.simhq.com/_technology/techno...

Nazalost je zelo tezko najti kak review/test cpujev v strategijah..

PrimozR ::

nvidiini driverji samo bolje izkoristijo DC v SLI načinu.

klemen22 ::

Verjetno bo potrebno za polni izkoristek DC počakati še kako leto ali dve. Potem bo itak normalno da bodo vse zahtevnejše aplikacije to podpirale izdatno.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

zbogi ::

lej ronaldo, ti se tle oklepaše enga, dvoumnega in predvsem slabega testa, kjer trdijo neki kar je v nasprotju z vsem ostalim in logiko. Prvo kot prvo, pri igranju iger ni sam pomembno kok FSPjev v popvprečju doseže določen proc/grafična. Kaj s tem mislim si lahko prebereš v temle tesu, ki je prav zgled, kak naj bi bli narejeni testi hardvera za gamerje.

Kar se tiče pa te promocije, da za igranje ne rabiš spodobnega proca, ti pa lahko povem iz lastnih izkušenj, ne samo na osnovi nekih brezveznih benchov, kjer vidiš samo cifre, brez pravega pomena. Sem imel P4 2.8Ghz, navitega na 3.85, z grafično 6800U, ki sem ga zamenjal z PM740, trenutno navitega na 2.6GHz, ves sistem, še matična ostala ista. P4 je po tvojih trditvah in onem testu, več kot dovolj za neizmerno in enakovredno uživanje ob igranju iger, pa ti kr povem, da sem že samo pri UT2004, pač eden redkih špilov, ki ga igram redno, full opzaila razlika. Sicer, če bi šel gledat kok FPSjev več dobim, verjetno ne bi blo neke razlike, ker itak mam vsync on in je že prej špil laufal z max FSB. Ampak sam game experiance ko igraš na netu al pa prot botom je bistveno boljši, prej se je vsake tok časa mal zataknilo, ob razfuku trupla, link gunu (pojma nimam zakva glih tle) če je blo več nasprotnikov skupaj, ob več shock combo eksplozija ipd. Tega je pri zamenjavi proca bistveno manj, oz je skoz izginolo.
In sem prepričan, da bi podoben effekt našel v večini iger, FPSji gor al dol.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

ronaldo ::

P|P|: Mozno, vendar to pomeni da Quake4 in SS2 podpirata DC ?:

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/di...

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/di...

Vglavnem ne bom vec postal na tem threadu ker se mi ne da vec iskati linkov. Pokazal pa sem reviewe za tisto kar sem rekel, nekateri drugi so pa sam svoje subjektivno mnenje napisali, kot da je to edina resnica.

PrimozR ::

Quake 4 mislim da bi skor moral, glede na to da je bil že 3 multithreading podprt.

zbogi ::

ej rolando, jst tud ne vem kaj češ s temi testi pokazat. Sam poglej si zadnja 2 testa za SS2 in Q4, že med A64 3000+ in 4000+ je več kot 10% razlike v performancu, po FSPjih v dokaj optimalnih nastavitah za igranje. Torej je hitrejši proc 100% izkoriščen, ker če pogledaš sintetične teste za pure math performance, je komaj 10% razlike.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

Smeagol ::

Ronaldu:

In v katerem od teh testov pise, da je 64bitna podpora zelo uporabna zadeva?

BluPhenix ::

zbogi, ampak GPUji in centrali procesorji nimajo glih najbolj enake arhitekture.
Tudi tisto kar sem pisal ni bilo mišljeno za primerjavo AXP in A64, ali pa P4. Napisano velja za primerjavo med GPUji in CPUji. To, da kar sem napisal ne drži pri CPUjih, ki imajo enako athitekturo je pa logično na 500m.

glede prvega linka pa:
Once again the GeForce 7800 GTX really begins to shine once we hit 2.2GHz, performance improves by 9% in both applications. Like Half-Life 2 previously, IL-2 Sturmovik scales a little better than LOMAC as we increase clock speeds – in fact going from 1.8GHz to 2.0GHz buys us another 9% in performance, and we continue to see a nice improvement when going from 2.2GHz up to 2.4GHz.

Pri streljačinah je res, da je FPS enak skoraj neglede na procesor, ker očitno ali že vsi procesorji popolnoma zadoščajo, ali pa ker je to omejitev grafične kartice. To je lepo vidno pri half-lifu. Dokler je resolucija nizka, višja hitrost procesorja prinese višje FPS. Ko pa je enkrat visoka ločljivost, taka ki ji kartica le še spravi skozi je pa videti, da jo lahko fila vsak procesor, zaradi same grafične pa se FPSji z višanjem frekvence ne večajo. Ostajajo enaki, 70FPS, kot pri nižji ločljivosti z najslabšim procesorjem. Je treba gledati tudi številke na grafih, ne samo katera palica je daljša (lepo zavajanje, ko je palica pri višji ločljivosti za 70fps daljša kot tista za 90fps pri nižjih ločljivostih)

zbogi, kar se pa tvojega benchmarkinga z UT2004 tiče je pa še bolj nezanesljiv kot tisti v linkih. Občutek boljši ... Kaj pa če se ti le zdi, da je boljše, ker imaš noter pač boljši procesor in ti že podzavest pravi, da bi moralo delati boljše? FPS je neko približno uporabno merilo. Če je igra polna fizike, se pravi, da je procesor veliko zaposlen z njo pač ne bo mogel dovolj hitro procesirati podatkov, ki jih posreduje grafični kartici. Se pravi, da bo FPS padel.
prej se je vsake tok časa mal zataknilo, ob razfuku trupla, link gunu (pojma nimam zakva glih tle) če je blo več nasprotnikov skupaj, ob več shock combo eksplozija ipd.

Le zakaj bi to štekalo, mogoče, ker mora procesor več računati pri teh stvareh? V bistvu to pomeni, da si imel prešvoh procesor za filat grafično kartico.

If you’re not careful however and pair the 7800 GTX with a slower processor, all that power can go to waste. This is because the processor isn’t fast enough to keep up with the graphics card. An analogy we’ve used in the past is putting 14” tires on a Ferrari.
Just as a 14” tire wouldn’t be capable of providing the traction needed for the Ferrari to accelerate, a slower processor prevents the 7800 GTX from hitting higher frame rates. Fortunately, AMD’s Athlon 64 processors are fast enough to keep the 7800 GTX sufficiently fed, although we obviously saw that the Athlon 64 3000+ was preventing the 7800 GTX from reaching its full potential in many cases. In addition, the HL2 1024x768 results also show that the 7800 GTX benefits from the 1MB L2 cache of the 4000+ and FX processors.

Samo overlclockan Sempron ja. Je treba tudi kaj brat, ne le gledat slikice. Procesor se pri igrah pozna in pika.

EDIT: ronaldo je prvič napisal to:
Procesor dandanes skor vec nima smisla kupovat glede na hitrost v igrah, kajti vsak ki igra na resoluciji vec kot 1024x768 + 4xAA in AF max, ne bo videl vec razlike s procesorjem pri 2.2ghz in 4ghz. Se posebej pa ne z kaksnimi Geforce 6600gt/Radeon X800...

In to res delno drži, se opravičujem, sem prvič površno prebral post. Predvsem drži za zadnji stavek. To je zato, ker tam dosežeš omejitev grafične kartice. Scer pa dvomim, da im akdo geforce 6600GT in FX57 >:D

Sicer pa je to tema o Yonahu in kaj je prinesel novega.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

zbogi ::

bluphenix, če bi sklepal po benchih pol bi lohk rekel da tist kar si rekel za FPS in moč procesorja drži, samo mal si poglejte, da večinoma ne testih benchajo z timedemoti, kar je prov bedno in sux. Sej po vseh testih ki sem jih videl je blo pri sistemu z GF5900 in P4 3.0 dal na UT2004 več kot 100FPS. Pa me prav zanima če lohk greš igrat onile DM kjer je po več kot 10 folka not in če boš sploh še kej videl. Probite pa bote vidl. Takisto je pri večini streljačinah, dokler boš lepo špilal nek single player, doma, počas, quick save/load abuse, je mogoče res navaden sempronček dost, ko se boš pa spravil igrat online, DM, pa takoj ugotoviš da tud najbolj high end sistem danes ne bo omogočal flawless play. Sej men ko trenutno igram UT prot 3 botom, brez bilokakšnih glitchev, pridem na net v kako sobo z 16 igralci, pa nč ne vidim.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

BluPhenix ::

Ne upletat sedaj multiplayerja noter. Logično, da je multiplayer strojno požrešnejši od single playerja. Sicer res, da je ponavadi vedno del iger, ampak debata ni tekla o temu. Moje mnenje, je, da se tudi pri multiplayer načinih zgodi nekaj podobnega, vendar par MHz višje.
Pač v MP ne računa le fizike zate, ampak za vse vpletene (v SP se malokdaj zgodi, da več likov naredi eno mega eksplozijo v istem trenutku, v MP ni to nobena posebnost). Pri multiplayer moraš upoštevati še nekaj - hitrost je omejena tudi s povezavo. Kaj ti pomaga hiter procesor in grafična, če ti link dostavlja počasi podatke za obdelavo? Procesor in GPU morata čakati na nove podatke ki pritekajo, nitrost tega prenašanja je pa lahko nekajkrat nižja od hitrosti prenosa z diska.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

PrimozR ::

Vem da že počasi najedam z LFSjem, a še vedno. Pri SIngle Player načinu na štartu dirke klecne kar zelo močna mašina saj računati fiziko za tja do 12 avtomobilov, ki so tesno skupaj, ni mala malca. KAsneje se vse skupaj umiri. Pri Multiplayerju tega ni, saj vsak fiziko računa nase, vse kar dobiš od serverja je njegov položaj, modeli pa so itak vračunani v igro. Res je da ni nekih eksplozij in pdoobnih reči. je pa res, da malo 'zalaga', če se nekdo fino zaleti :) En moment ga vidiš v zidu, nato pa že stoji nekaj metrov stran.

zbogi ::

MP igranje je postalo velik del igračkarskega uživanja, in nekak igre brez prave MP podpore ne zaživijo in kukr jst vem, je rolando na začetku izjavil, da lahko low bugdet proc popolnoma zadovoli gamerja, v vseh pogledih in nikakor, nikoli ne rabi boljšega proca, ker je le to nateg (mal sem parafraziral). Jst lohk dons rečem, da se večina pravih gamrjev zelo hitro najde pri online nabijanju.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

zbogi ::

Test asusove matične z naborom 975. Se kr vidi da je nekje tud do 10% hitrejši že od 955 nabora, kaj šele od ostalih.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dejanska lestvica Super Pi 1M (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Navijanje
15337491 (26620) pablic
»

Cene prihajajočih procesorjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
588768 (6562) Good Guy
»

Prvi test Yonah procesorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
817623 (6112) zbogi
»

Procesorske novice

Oddelek: Novice / Procesorji
343443 (2470) PrimozR
»

AMD na 65 nm (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
628170 (6248) ricola78

Več podobnih tem