Forum » Elektrotehnika in elektronika » Avtoakustika - pok ob vžigu
Avtoakustika - pok ob vžigu
wompaone ::
Imam sledeč problem...ojačevalec imam vezan na maso, +, in remote vklop. Vse bi moralo delovati OK, ampak se vedno ob izgubi toka na ojačevalcu (pri vžiganju avtomobila in izklopu kontakta) zasliši močan grd pok. res zelo nadležno. Se je to mogoče že komu zgodilo? Mogoče kakšni predlogi?
- premaknil iz Zvok in slika: CaqKa ()
_Dejan_ ::
Ja tudi meni se to dogaja sam zase vem da je kriv akumulator ker ko zaštartam avto se izklopi radio in zato poči v zvočnikih. Ko sem imel na testu nov gelni akumulator se mi to ni dogajalo... Mogoče bi pomagalo tudi če bi med remote in maso ali pa med maso in napajanje radia vezal en kondenzator, jst trenutno full nimam časa da bi to probaval...
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
wompaone ::
sem že probal s kondenzatorjem pa je isto.s Pri men se tud izklop radijo ob vžigu, samo ko pa odvzamem kontakt se mora pa radijo tko al pa tko ugasnit, in ne počt še zravn. tko da nimam več idej...
Dejancek ::
1. Masa od avtoradija ni vredi
2. Masa od ojačevalca ni vredi.
Rešitev :
Pri masi od ojačevalca ni zadosti da samo na pleh(kovino) pritrdiš maso, saj ni vredi.
Vzemi pilco in okoli te luknje kjer imaš maso dobro spili da nebo več barve ali laka in nato nazaj maso daj gor. Rezultat bo 100% boljši. Tukaj sem ti podal samo začetek odpravljanja težav.
Ko to narediš in če še vedno poka, povej, da ti bom povedal naprej kaj naredit ...
2. Masa od ojačevalca ni vredi.
Rešitev :
Pri masi od ojačevalca ni zadosti da samo na pleh(kovino) pritrdiš maso, saj ni vredi.
Vzemi pilco in okoli te luknje kjer imaš maso dobro spili da nebo več barve ali laka in nato nazaj maso daj gor. Rezultat bo 100% boljši. Tukaj sem ti podal samo začetek odpravljanja težav.
Ko to narediš in če še vedno poka, povej, da ti bom povedal naprej kaj naredit ...
wompaone ::
Mogoče je res to. maso od ojačevalca sem samo prišravfal na vijak od sedeža, ki se mi pa ni zdel ravno "spucan". Od avtoradija maso sem pa priklopil na original instalacijo, se mi zdi da tud slaba poteza. dobim čez kako uro avto domov pa bom sprobal... kaj pa bi lahko še naredil, če to ne bo odpravilo težave..vidim da imaš že nekaj izkušenj! sprašujem ker bom imel naslednjič avto na razpolago šele v sredo ali četrtek...
Binji ::
Ko se je meni to dogajalo sm maso speljal na en (dobro ociscen kontakt) in je blo vredu.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
wompaone ::
mislim da bo to problem.Ko bom imel cas (konec tedna) bom zadevi prisel do dna(upam ). In vam javim napako...
Jony ::
Pri meni je bil problem v tem, da se je izhod radia vklopi malo kasneje kot ojačevalec. Ko radio odpre izhode se na njih za kratek čas pojavi enosmerna napetost, kar povzroči pok na zvočnikih. Pri izklopu je podobno le da radio prej ugasne kot ojačevalec. Slednje sem rešil z majhnim relejem, ki sem ga vezal na remote vklop, kontakte pa na izhode ojačevalca. Tako rele ob izklopu takoj odklopi zvočnike, zato se nanje ne prenese pok.
Pri vklopu je malo težje. Potrebno je zakasniti vklop ojačevalca. To lahko naredimo na 2 načina. Lahko mu podaljšamo zakasnitev ob vklopu, lahko pa dodamo zakasnitveno vezje na rele, ki sem ga že prej omenil.
Obe rešitvi delujeta, vendar je težje poseči v vezje, kot dodati zakasnitev, se posebej če imaš v ojačevalcu dovolj prostora.
Pa veliko uspeha.
LP
Pri vklopu je malo težje. Potrebno je zakasniti vklop ojačevalca. To lahko naredimo na 2 načina. Lahko mu podaljšamo zakasnitev ob vklopu, lahko pa dodamo zakasnitveno vezje na rele, ki sem ga že prej omenil.
Obe rešitvi delujeta, vendar je težje poseči v vezje, kot dodati zakasnitev, se posebej če imaš v ojačevalcu dovolj prostora.
Pa veliko uspeha.
LP
wompaone ::
Poštimal sem mase, ampak vseeno še vedno poka. :-( Bom probal še z relejem. Ima kdo še kakšno drugo rešitev? Vsak predlog je dobrodošel...
_Dejan_ ::
Ker avto radio pa maš če lahko zaupaš? Men je z Pionerjem full pokal pa sem rešil tako da sem maso cinchov dal na maso radia.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
wompaone ::
Mam avtoradio LG, sam mi tud pri AIWA isto dela, sem probal.Čudno mi je to,da sem imel to akustiko prej v drugem avtomobilu(imel sem avtoradio AIWA), pa sem imel na remote kar direkt kabel iz + vezan, pa je delalo brez problemov. nič več mi ni jasno...
Maso chincov? Katera masa je to? Hvala ker mi pomagate!
LP
Maso chincov? Katera masa je to? Hvala ker mi pomagate!
LP
Jackal ::
Ker avto radio pa maš če lahko zaupaš? Men je z Pionerjem full pokal pa sem rešil tako da sem maso cinchov dal na maso radia.
To se zgodi, če slučajno s kakim kratkim stikom nevede skuriš notranjo povezavo činčev na maso in zna pomagat.
wompaone ::
Problem rešen! Nauk zgodbe - beri navodila!
Kaj je bilo narobe... remote sem imel od radija vezan (ISO priključka) iz napačnega konektorja. Če sem dal kabel od remota na napajanje antene ali na kontaktni vžig (ignition) je pokalo. Radio pa ima po standardu svoj konektor na ISO kablu (modro/bel), ki vklaplja oz. izklaplja ojačevalec. Na originalni instalaciji tega kabla sploh ni bilo(bili so samo črn(masa), rdeč(+ na kontakt), rumen(stalen +), moder(napajanje antene) in oranžen(osvetlitev radija-ne rabi bit vezan nikamor)), zato sem logično vezal remote na kontakt. Ko pa sem prebral navodila, sem opazil da ima radio svoj modro/bel kabel za vklapljanje oz. izklapljanje ojačevalca. Na radiju priloženem ISO priključku je ta kabel bil, na originalni instalaciji pa ne.
Torej zamenjal sem ISO priključek, vezal remote na modro/bel kabel iz ISO-ta in stvar deluje brez problema. Radijo upravlja izklop/vklop remota in ne več kontakt!
Mal komplicirano sem napisal ampak upam da je jasno kaj sem napisal. Torej kdor ima ta problem, tu je rešitev.
LP
Kaj je bilo narobe... remote sem imel od radija vezan (ISO priključka) iz napačnega konektorja. Če sem dal kabel od remota na napajanje antene ali na kontaktni vžig (ignition) je pokalo. Radio pa ima po standardu svoj konektor na ISO kablu (modro/bel), ki vklaplja oz. izklaplja ojačevalec. Na originalni instalaciji tega kabla sploh ni bilo(bili so samo črn(masa), rdeč(+ na kontakt), rumen(stalen +), moder(napajanje antene) in oranžen(osvetlitev radija-ne rabi bit vezan nikamor)), zato sem logično vezal remote na kontakt. Ko pa sem prebral navodila, sem opazil da ima radio svoj modro/bel kabel za vklapljanje oz. izklapljanje ojačevalca. Na radiju priloženem ISO priključku je ta kabel bil, na originalni instalaciji pa ne.
Torej zamenjal sem ISO priključek, vezal remote na modro/bel kabel iz ISO-ta in stvar deluje brez problema. Radijo upravlja izklop/vklop remota in ne več kontakt!
Mal komplicirano sem napisal ampak upam da je jasno kaj sem napisal. Torej kdor ima ta problem, tu je rešitev.
LP
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vezava novega avtoradija v star avtoOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 13718 (2366) | cerial |
» | Priklop ojačevalca na radio- čuden problemčekOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1722 (964) | r3dkv1c4 |
» | priklop ojačevalca na avtoradioOddelek: Na cesti | 6937 (6350) | ;-) |
» | Ojačevalec v avtu-kako narediti, da se bo izklopil ob vzemu kontakta?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4712 (4376) | dba |
» | Napajanje avtoojačevalcaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3283 (3091) | Jackal |