» »

T-2: Informacije

T-2: Informacije

Temo vidijo: vsi
««
108 / 241
»»

D-PaX ::

..::T-2::.. Oddaljen sem 850m od njihove centrale. Naročil sem 10/2 linijo, 2-tv (mogoče bom vzel 3-tv) , 2-telefona. Zanima me če bo mi delala linija maximalno upload in download, ko bom mel prižgane 2 ali 3 tvje. Upam da TV od T-2 ne moti linije (interneta).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D-PaX ()

dmok ::

Oddaljen sem 850m od njihove centrale. Naročil sem 10/2 linijo, 2-tv (mogoče bom vzel 3-tv) , 2-telefona. Zanima me če bo mi delala linija maximalno upload in download, ko bom mel prižgane 2 ali 3 tvje.

Poskusi vprašati tukaj: T-2 10/2, bo delalo ?

d.

sakal84 ::

hahahaha

janko771 ::

0:) 0:) 0:)
jest

NavadniNimda ::

LMFAO! :D :D :D

OldSkul ::

D-Pax :D 8-O :D , lepo ti bom povedal.
.
.
.
.
.
.
.
Ne bo delalo>:D

ELEKTROLJUB ::

Mislim, da je T-2 danes dobil koncesijo za UMTS.

Je še kdo kaj slišal o tem?
LED svetloba je prihodnost...

Hux ::

ce bojo za keke 3k namesec ponujali paket si nabavim drugac pa nej krmajo umts :D

janko771 ::

Prjle je blo na pop tv-ju da jutr podpišejo koncesijo za umts pa je govoru direktor da ne bodo sam običnih storitev umts ponujal je pa skrivnost sigurn kakšen ip telefonija preko umtsa to blo super.
jest

NavadniNimda ::

Drži! T-2 bo ponujal t.i. "quintuple play".;)

ELEKTROLJUB ::

@ Hux


Ampak si pa ustrelil nekaj brezveznega na brzino. :))
LED svetloba je prihodnost...

IVo ::

As always... aka. nič čudnega za Huxa

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: IVo ()

Vlady ::

Ewo, pa sm dubu T-2!!!! :D :D :D 8-)
Dela ko šus, modem se poveže 41/15, sam mam paket 10/2. Zdej dol mi dela 1,6MB/s, gor pa okol 190Kb/s. Obstaja kak test za zmert upload? :\ Čaku sm mal več kot 2 mesca.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

IVo ::

Iz kje pa si? A dolžina čakanja odvisna od tega kje živiš?

Matej_K ::

Pa kaj je zdj to...dva mesca mi je internet in telefonija dealo brez problema (1/256) pred parimi dnevi me je poklical nekdo iz T2 in mi rekel če lahko resetiram modem,češ da vidi če se prav poveže...

Od takrat naprej mi internet zelo niha...dela približno 1 uro..in potem pade linija..tudi teleofnarit se ne da več..namreč prekinja..včasih teleofn tudi pokaže da ni priklopljen v omrežje..

Predvčerišnjem sem klical na T2 in povedal to in je rekel da je tehnik verjetno zamenjal profil in da zaradi tega dela slabše oziroma ne dela..Okej sem si rekel da bojo zrihtali ampak danes spet isto telefon ni delal polovico dneva..Ko pa spet pokličem na T2 mi pravi da je zdle vse dol padlo in da trenutno nič ne dela...Zdj nevem če je to res,ker potem bi tukaj bral dosti postov da ne dela...Vem za izpade ki so bili ponoči ampak meni to dela že približno 5dni...Upload pada od 20 do 0...

Zdj pa nevem kako naj dosežem to da bi imel isti profil kot prej oziroma da bi mi delalo kot prej..

Hvala

EDIT: Sem našel na njihovi strani tole izjavo
>>Krajši izpad na VDSL centralah
>>Zaradi hujše tehnične okvare, je danes prišlo do krajšega izpada v delovanju VDSL >>central. Uporabnikom se za neljubi dogodek opravičujemo!

Tako da srčno upam da profil ni več kriv pri tokratnem izpadu...
... .. .

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matej_K ()

alienalien ::

Vlady meni pri paketu 10/2 uplaod dela med 250 kB/s in 260 kB/s. 190 kB/s je premalo uploada.

tadej-tadej ::

Še moje izkušnje s T-2:

Meseca marca sem podpisal pogodbo s T-2 d.o.o. (T-2 družba za ustvarjanje, razvoj in trženje elektronskih komunikacij in opreme d.o.o., Streliška cesta 150, 2000 Maribor) za dostop do interneta in televizijskih programov preko telefonskega omrežja. Še pred podpisom pogodbe so preverili, če je na željenem naslovu možno izvesti ta priklop, saj ga pogojujejo z oddaljenostjo telefonske centrale.

Konec meseca junija je na omenjeni naslov prišel telekomov serviser, da je na telefonsko vtičnico vgradil razdelilnik (t.i. spliter).

Naslednji dan je prišel monter T-2 (seveda v dopoldanskem času) in je priklopil internet in televizijo. V manj kot 2 minutah je »preletel« programe in rekel, da vse v redu dela. Delovanje interneta tisti trenutek nismo preizkusili.

Zvečer je po prvih minutah gledanja sledil prvi šok. O kristalni jasni sliki, ki jo zavajajoče oglašuje T2 ni bilo ne duha ne sluha. Slika je bila kockasta, je zmrzovala, glas je izginjal. Čez nekaj minut je prišlo do celotnega izpada. Tudi od obljubljenih 130 programov jih povprečno 5% ni delovalo.

Na njihovi linij za pomoč naročnikom 059-000-000, ki ni brezplačna, so nam svetovali, naj »resetiramo« modem - počakamo najmanj 5 minut in nato znova vse zaženemo. Da pa bodo vsekakor zadevo sporočili njihovim tehnikom. Tako smo »resetirali« modem po več krat na uro. To se je dogajalo teden dni. Kasneje so nam na številki za pomoč naročnikom naročili naj po hiši navaden telefonski kabel zamenjamo s UTP kablom. Ker reklamirajo možnost gledanja treh televizij na enem modemu, smo jih še vprašali, če je na obstoječem naslovu možno, da bi priključili še en televizor. Odgovorili so, da ni problema, da bo delovalo, le naj jih še uradno po faxu zaprosimo, ker je potrebno opremo, ki omogoča gledanje dodatne televizije doplačati.

Čez dva dni smo naročili električarja, ki je po hiši stare telefonske žice zamenjal s UTP kablom. Ker so nam na T-2 obljubili, da ne bo težav z dodatno televizijo, smo potegnili UTP kabel še v pritličje v drugo stanovanje. Enostanovanjska hiša je bila novembra 2005 v celoti adaptirana in predelana v stanovanjski dvojček z dvema ločenima enotama vsaka s svojim vhodom. Za potrebe napeljave novega UTP kabla smo »preštemali« komaj pol leta staro steno.

Po zamenjavi kablov se kvaliteta slike ni nič izboljšala, še naprej smo gledali kocke, glas je izginjal, nato je prišlo do celotnega izpada slike. Sledil je že prej omenjen postopek resetiranja. Na liniji za pomoč naročnikom so odgovarjali s sledečimi odgovori:

- verjetno imate v hiši star kabel
- ja hitrost prenosa podatkov vam je padla
- bomo zadevo posredovali našim tehnikom.

Tudi internet ni deloval.

Čez nekaj dni smo iz T-2 prejeli telefonski klic. Povedali so nam, da priklop še ene televizije ne bo možen in da jih zelo čudi, da lahko sploh lahko spremljamo programe na eni televiziji. Na naše vprašanje zakaj so nam najprej sploh obljubili, da bo možen priklop druge televizije, so odgovorili, da smo verjetno govorili s kako študentko, ki nima pojma…. Kdo bo plačal stroške napeljave UTP kabla v drugo stanovanje in nepotrebnega »štemanja« stene niso znali povedati.

Prišla je položnica za plačilo storitev T-2 za mesec junij. Smo se pritožili, vendar so nam v nekaj dneh odgovorili, da naše pritožbe ne morejo obravnavati, ker ni podpisana. Smo jim takoj poslali podpisano pritožbo. Odgovora vse do danes (20. september) nismo prejeli.

Meseca julija je bilo enako. Kockasta slika, glas je izginjal, prišlo je do izpada. Potrebno je bilo »resetiranje« modema. Tudi po petrkat na uro. Internet ni deloval. Na liniji za pomoč naročnikom so nam odgovarjali, da bodo zadevo javili njihovim tehnikom. Račun za GSM se mi je zaradi klicanja njihove linije za pomoč naročnikom povečal za nekaj tisoč SIT. Ko je prišla položnica od T-2 za julij smo se ponovno pritožili, pa do danes nismo prejeli nobenega odgovora.

Meseca avgusta je bilo vse enako (kockasta slika, glas je izginjal, prišlo je do izpada. Potrebno je bilo »resetiranje« modema. Tudi po petrkat na uro). Na liniji za pomoč naročnikom niso vedeli nič o naših pritožbah, niso me hoteli prevezati k odgovornim osebam. Nasploh je edina javna telefonska številka T-2 samo ena 059-000-000. Tam delajo študentje, ki ne morejo prevezati telefonskega klica k odgovornim. Le napotijo te, da naj pritožbo oddamo po faxu ali priporočeno po pošti.

Ker je bilo po treh mesecih že resnično škoda mojega časa, denarja in živcev za gledanje T-2 televizije (internet pa itak ni deloval od prvega dne), sem 31.avgusta spakiral njihovo opremo (modem, daljinec, amino in kable) v veliko papirnato oranžno vrečko z logotipom T-2 in sem jim vse skupaj nesel v njihov Storitveni center Ljubljana na Brnčičevo 41. Tam je bila na delu s strankami študentka, ki ni vedela, kako je kaj z reševanjem mojih pritožb, kdo mi bo povrnil škodo. Dobil sem le potrdilo o vrnitvi opreme in zagotovilo, da bo moje pritožbe posredovala odgovornim. Moje pritožbe je našla v svojem računalniku, mi jih je natisnila, sem jih podpisal in to je bilo vse.

V soboto, 16. septembra, sem dobil od T-2 položnico za plačilo storitev za mesec avgust. Na liniji za pomoč naročnikom so me ponovno napotili na pisno pritožbo.

V nekaj več kot dveh mesecih niso storili ničesar, da bi nam popravili kvaliteto slike oz. odkrili napako.

LP
Tadej

blblb ::

Kdo bo plačal stroške napeljave UTP kabla v drugo stanovanje in nepotrebnega "štemanja" stene niso znali povedati.


Ste pa mojstri. Namesto da bi najprej probali napeljati UTP kabel po stopnicah brez stemanja, ste vi kar iz prve sli stemati steno brez da bi se prej prepricali ali bo sploh kaj bolje...

lp, blblb

MrStein ::

Vlady:
Obstaja kak test za zmert upload?

eMule (ali bitTorrent) je zelo dober upload test ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Magician ::

tadej-tadej:

Lahko zaupaš še svojo oddaljenost od centrale in lokacijo ?

SasoS ::

dans ga serje 100 na uro ;(( ;(

Hardstyle ::

Pri T2 imam že vseeno urejeno sedaj še samo čakam, da preklopijo parico in da se mi T2 monter pokaže na vratih pa me zanima, če ima kdo kakšno poznanstvo na Telekomu, da čimprej preklopijo saj je 14 dni zelo mučno obdobje :) Če ima kdo naj mi piše na ZS ali pa tukaj pa mu na ZS sporočim podatke.

berta ::

res je. Več preberite tukaj Jst upam da bo kmal poštiman ker tole je ža za popizdit.

Vlady ::

Živjo!

Ja dela mi uplaod 220-260kb/s na torrentu, ftp še nism uspel probat. Drgač pa ga dons res serje 1000 na uro, ker mi vsako uro pade linija dol. Zdej ne vem, a je to krivo, ko mi zamenja IP (imam še dinamičnega) ali kaj? Ker meni na routerju kaže, da mi bo IP zamenjalo čez eno uro in lepo odšteva. :\
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

MTm2H37rqt7B ::

Voip ze dva dni serje... vrhunska kvaliteta opreme :) (to ni na mojem zelniku zrastlo)

berta ::

Ne ni važn dimanični IP ampak imajo ene večje tehnične težave v omrežju. Preber si na uradni strani.

Wolverine ::

Kako račun oz položnico reklamiraš? Kakšen je postopek?
Wolverine-entertaining special effects masterpiece:)

marnit ::

A se je samo meni zgodilo, da mi je v zadnjih dveh dneh prišlo do manjšega izpada? Pa nekaj sumljivo mi lučka za Dato utripa na modemu, tudi če internet dela ali pa ne dela isto utripa... :\

tomko030 ::

Ma dons že cel dan zaje**** tud po celmu Kranju. ;( . Od zanesljivih virov sem zvedu, de so ga tehniki nekej usrali na eni centrali v Kranju in da je potem vse po vrsti poj crkavalo, do enih so sicer uštimali, vendar linije še kr padajo. Drgač pa linija dela BP. Imam 4/512 pa zadeva dela ke urca.:)) Tale linkk pa pove vse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomko030 ()

Sumski ::

Torej moja situacija je nekako taka. Doma imamo ISDN in smo oddaljeni 950 m od centrale, kar je preveč da bi dobil net in ohranil ISDN. ISDN-ja iz večih razlogov ne morem odjaviti, torej mi preostaneta le še dve rešetvi. Prva je da čakam do penzije da T-2 poveča razdaljo iz 900 m na kaj več od 950 m. Druga rešitev pa je nabavim nov PSTN telefonski priključek pri Telekomu in nanj obesim T-2. Kot prvo me zanima koliko nav tel. priključek stane?
Kot drugo me zanima po vašem mnenju še obstaja še kakšna boljša varianta, da čimprej dobim net, oz. če se da prheftat T-2 net tud brez priključka?

Res bi rabu kakš nasvet in predlog, ker čakam že od lanskega oktobra in rabm net. Neta pa ni.

roscha ::

@tomko


Kranj je bil 2x po 3+ ure v blackoutu. VDSL + optika. VSE storitve. Bebci na 059...2 kao nimajo pojma zakaj.
Čeprav je baje sedla skoraj cela Slo. Toliko od resne firme.

Prvi izpad je bil od cca 11h-14h, naslednji pa od cca 17h do 21h. Tjah zavrnitev računa vsekakor. Pa še v parih
firmah bom malo poliboral, da T-2 ne bo primaren link, čeprav so ravnokar dobili priklop preko optike.
BMK. Odnos do uporabnikov je v kurtzu.Pa se pejmo zajebavat. Oni meni drek od storitve, jaz pa njim slabo reklamo.

Dober glas seže v 9 vas, slabši pa še dlje....

MEDENA ::

Katastrofa danes.

bzp ::

To kar se pa dons dogaja t-2 skupej z odnosom do stranke je pa podn. V KR na optiki prakticno cel dan brez neta. Kaj ti nuca 100/100 linija ce kr na lepem en dan ne dela. Tehniki pa ne znajo povedat kdaj bo ustiman. Neresnost.

ELEKTROLJUB ::

@roscha_persona rudis

A si ti mal živčen?
Zakaj pa nisi na Shitolu?

V skoraj osmih mesecih kar sem iz Shitola prešel na T-2 je bil samo današnji izpad občuten.
Na Shitolu sem izpad večkrat občutil.
Enkrat celo več kot tri dni.
Pa še številka na položnici je bila bolano visoka.
LED svetloba je prihodnost...

roscha ::

@ŠTROM_LOVER

Če je tebi njihov odnos ql je meni prav. Ampak meni ni.

Helpdesk v kurtzu, frazo "ne vem gospod" lahko posnamejo na kaseto, zaposlene pa nabrcajo v rit.
Bo isti učinek. Le finančno bo cenej.

Obenem lopovi še ležejo na svoji spletni strani da je bil izpad na VDSLju in na Gorenjskem, kar sploh ni res.
Izpad je bil generalen. Cela SLO (optika in VDSL) z vsemi storitvami.

In to je tebi ql? Meni ni. Tip na tehnični podpori pa niti ne zna povedat ZAKAJ je šlo vse skup v maloro.



Aja. Po firmah se hvalijo da so najboljši in na svoji spleti strani delajo primerjavo med najetim vodom in tole
njihovo žalostjo preko optike. Pri najetem vodu imaš 99,9% zanesljivost oziroma nekje 5 minut izpada letno. obenem pa dobiš še par ADSL
linij za backup. Tole ni pa vse skup nič. Vsaka resna firma bi ob takem izpadu naredila hudiča in pol.

ELEKTROLJUB ::

@roscha_persona rudis


Je čisto enostavno!

Če želiš 99.9 .....

Vzemi najeti vod. :)
LED svetloba je prihodnost...

roscha ::

@ELEKTROBUTEC

Preberi kaj sem napisal. Ne meni ni treba 99,9%. Ampak po firmah se njihovi komercialisti hvalijo do nezavesti.
Resnica pa je prekleto drugačna kot se je danes pokazalo.

Če bi bila v Kranju kaka firma kot je Iskratel, Sava, Goodyear pol dneva brez povezave, bi letele glave.
In v primeru če bi že prestopili k T-2 bi danes imeli poldnevni mrk.
In spotoma poglej še T-2 stran ----> poslovni uporabniki.


OVER&OUT s tabo sem zaključil debato

tomko030 ::

Ja gospoda mate kr prav. Pr Siolu se je to zgodl večkat in to ponavadi kr za ene par dni. Mi pa tle jamramo za en dan (no pa jest tud:( ), priznam.
Dejmo mal potrpet ane.:)

darkolord ::

Tip na tehnični podpori pa niti ne zna povedat ZAKAJ je šlo vse skup v maloro.

Če pa NE VE... Kaj je tle tako težko razumljivega?

SasoS ::

jah pol je pa revež...mogoče bi mu šlo prodajanje solate bolj od rok :D

če ne ve se pozanima ane.

radems ::

Verjetno je bilo vprašanje zastavljeno že večkrat vendar bom vseeno tvegal.
Koliko časa ima zakonsko Telekom oz Siol po tem ko odnese od stranke star ADSL modem,
da priklopi v centrali linijo na T2 naprave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: radems ()

t0r0 ::

Ne da bi hvalu siol, ampak jst v 4ih letih nism mev nobenega hujšega izpada.

Drugače pa tud čakam na T2 :)) Upam da bo kmal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: t0r0 ()

BuDi79 ::

Hm... in če bi vam na centrali povedali ZAKAJ je šlo nekaj v maloro bi bili pa srečni ? Delalo itak še vedno nebi dokler ne odpravijo.

Nagi Bator ::

No lahko samo demantiram "rudija", ki pravi da je bil mrk po vsej Sloveniji. V MB dela cel dan bp!
Res pa, da studentarija na "suffer desku" ne ve ravno kaj dela, ceprav sem do sedaj z mirnim pristopom dosegel prav vse!

edit:typo

Zgodovina sprememb…

karafeka ::

Sigurno ima kdo direktno telefonsko številko človeka na "višjem" položaju, ki ve oz. mora vedeti kaj se dogaja in kako rešiti problem (pa ne mislim samo za ta mrk, ampak na splošno) pri t-2. Pa bo verjetno marsikdo hvaležen, če se objavi tule, ker bodo tako problemi rešeni prej in na strokoven način.

darkolord ::

Aha, in 1000 ljudi bi pol vsak dan klicalo tega človeka...

blblb ::

hmm a se je se komu zamenjal IP v tem casu ko je imel T-2 tezave?
Zanima me ker sem do sedaj zmeraj imel IP 84.255.x.x sedaj ga imam pa 89.212.x.x

lp, blblb

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blblb ()

bzp ::

Al majo na helpdesku totalne nesposobneze, al majo pa komunikacijo med sabo na osnovi postnih golobov. Tebi nic meni pa nov IP, so mi kar za foro prejsnji vikend spremenili staticni IP. Baje ga prej sploh nisem imel, ceprav mi ga je eden na helpdesku povedal, katerega naj vpisem, in sem ga tudi 2 tedna uporabljal. Dopis za spremembo paketa se je najprej izgubil, sedaj baje celo najden, ampak pri meni paket ostaja kot je bil. To da je 10% packet lossa zadnje dni (pred izpadom) jih na helpdesku sploh ne gane. Nevem no, clovek bi tako neorganiziranost pricakoval prvi mesec, dva ... ampak zdej so pa ze lep cas na sceni.

BendeR ::

Imam paket 8/1 in sem do zdaj zadovoljen. Sem sicer opazo, da mi je v zadnjih dveh dneh povezava padla za par sekund, a se je modem potem hitro spet postavo na noge (še iz irca me ni vrglo). ;)

Drugač izpadov ni bilo (sploh). Mi pa bebci iz T-2 še do danes niso poslali podpisane pogodbe ... pa mam njihov net že od marca. :D :D Poslal sem dva maila in enkrat klical na help desk in vedno isti odgovor. Bomo posredovali administraciji. Jah, zaradi mene ... pol pa nič. >:D Glavno da mi dela.

Kato ::

Kako ste naštimali portforverding na modem-router (smart-com 104),meni namreč piše da sem NOT Connactable? Sem pa vzel srednji varnostni paket , razmišljam ,da bi ga ukinil.

L.p
««
108 / 241
»»