Forum » Loža » Potrebujem zastonjski generator slik človeških obrazov
Potrebujem zastonjski generator slik človeških obrazov
jeti51 ::
Saj ne vem, ali naj dam to med programsko opremo ali v ložo, ampak glede na to, da gre bolj za en hec, naj bo kar v loži.
Namreč dobil sem eno zelo zanimivo idejo in bi jo rad preizkusil, vendar za uresničitev potrebujem v naslovu teme omenjeni generator. Kakšne so sploh moje želje? Rad bi imel nek generator, ki bi na podalgi čim večih (najbrž številčnih) parametrov generiral sliko ustreznega človeškega obraza. Parametri bi recimo bili razmak med očmi, odtenek kože, odtenek ustnic, "ušpičenost" (kurtozis) nosa, barva las, barva oči, oblika glave, proporcionalna višina čela glede na ostalo glavo, velikost ušes... skratka čim več, tem bolje. Zadeva bi se morala na nek način dati klicati iz ukazne vrstice ali kaj podobnega, da bi jo lahko na enostaven način klical iz (še najbolje) PHP-ja.
Skoraj gotovo kje obstaja kakšna taka zadeva in če ima kdo izkušnje s kakšnim dobrim generatorjem, naj prosim naredi malo reklame.
Namreč dobil sem eno zelo zanimivo idejo in bi jo rad preizkusil, vendar za uresničitev potrebujem v naslovu teme omenjeni generator. Kakšne so sploh moje želje? Rad bi imel nek generator, ki bi na podalgi čim večih (najbrž številčnih) parametrov generiral sliko ustreznega človeškega obraza. Parametri bi recimo bili razmak med očmi, odtenek kože, odtenek ustnic, "ušpičenost" (kurtozis) nosa, barva las, barva oči, oblika glave, proporcionalna višina čela glede na ostalo glavo, velikost ušes... skratka čim več, tem bolje. Zadeva bi se morala na nek način dati klicati iz ukazne vrstice ali kaj podobnega, da bi jo lahko na enostaven način klical iz (še najbolje) PHP-ja.
Skoraj gotovo kje obstaja kakšna taka zadeva in če ima kdo izkušnje s kakšnim dobrim generatorjem, naj prosim naredi malo reklame.
jeti51 ::
Če vas zanima, bom tudi razložil, za kaj se gre... verjamem, da bi bila zadeva dokaj zabavna, potekala pa bi preko interneta (kot neka spletna aplikacija). Se jo lahko jemlje tako z zabavnega, kot tudi z znanstvenega vidika.
jeti51 ::
Kaj mi res nihče ne ne bi znal pomagati? Namreč ideja je, da bi (napol za hec, napol zares) naredil izbor Miss digitalne evolucije. Uporabniki, ki bi prihajali na stran, bi izmed dveh prikazanih obrazov kliknili na tistega, ki bi jim bil bolj všeč, v ozadju pa bi tekla neusmisljena evolucija. Po toliko-in-toliko dvobojih bi obraze razvrstil po procentu zmag v dvobojih, slabe zavrgel, dobre križal naprej, sestavil novo generacijo in potem jovo na novo nadaljeval z dvoboji. Sodeloval bi lahko prav vsak in res me zanima, kaj bi po določenem času nastalo iz vsega skupaj, kakšen obraz bi zevoluiral.
Kaj pravite na to? Zanimajo me mnenja tako z zabavnega, kot tudi z znastvenega vidika.
Kaj pravite na to? Zanimajo me mnenja tako z zabavnega, kot tudi z znastvenega vidika.
Thomas ::
Ja jest sem impresioniran. Definitivno.
Žal ti moram povedat, da tega kar išćeš - zastonjskega generatorja obrazov in/ali drugih delov teles - IMHO (še) ni.
Res žal.
Žal ti moram povedat, da tega kar išćeš - zastonjskega generatorja obrazov in/ali drugih delov teles - IMHO (še) ni.
Res žal.
jeti51 ::
Če to drži - res škoda.
Morda bi pa vseeno veljalo poskusiti s čim drugim, npr. z generatorjem slik avtomobilov ali kaj podobnega, skratka neka takšna vsakdanja, a popularna zadeva, o kateri se rada krešejo mnenja in križajo različni okusi. Bistveno je, da bi zadeva pritegnila malo širši krog ljudi in ne le "zategle znanstvenike" ter bi bila interaktivna. Uporabniki bi se najbrž kar zabavali ob klikanju in spremljanju napredka evolucije. Človeški obrazi so po mojem mnenju tukaj naravnost idealna izbira.
Bi bil to zanimiv eksperiment, ja... ena taka navidez preprosta in zabavna zadeva iz vsakdanjega življenja vendar s kar nekaj znanosti v ozadju.
Morda bi pa vseeno veljalo poskusiti s čim drugim, npr. z generatorjem slik avtomobilov ali kaj podobnega, skratka neka takšna vsakdanja, a popularna zadeva, o kateri se rada krešejo mnenja in križajo različni okusi. Bistveno je, da bi zadeva pritegnila malo širši krog ljudi in ne le "zategle znanstvenike" ter bi bila interaktivna. Uporabniki bi se najbrž kar zabavali ob klikanju in spremljanju napredka evolucije. Človeški obrazi so po mojem mnenju tukaj naravnost idealna izbira.
Bi bil to zanimiv eksperiment, ja... ena taka navidez preprosta in zabavna zadeva iz vsakdanjega življenja vendar s kar nekaj znanosti v ozadju.
Thomas ::
iskra ::
Kaj pa če:
- bi zmetal skupaj "bloke" kot so: barva in oblika oči, frizura, barva frizure, nekaj mnogokotnikov/elips za obliko obraza, nekaj mnogokotnikov za obliko nosu etc. ter jim pripisal neke številke
- nastavil random cifre za določanje razdalje med nosom, očmi, usti (vendar v mejah od-do)...
- vse skupaj daš v "random način" in recimo (v Flashu bi znalo biti to mogoče) bi ti zadeva izrisovala raznorazne face.
S tem da:
- imaš simetrijo preko vertikale
- nastaviš neko točko za center na obrazu in od te točke dalje recimo nastavljaš
--> vertikalni offset za linijo oči, center nosu, ust, ušes, pege, čela (v smislu kje se začne frizura), vertikalno razpotegnjenost mnogokotnika/elipse obraza
--> horizontalni offset za razdaljo med očmi, širino nosu in ust ter horizontalno razpotegnjenost mnogokotnika/elipse obraza
--> ušesa nastaviš da so na robu glave
Sem natresel kaj uporabnega?
- bi zmetal skupaj "bloke" kot so: barva in oblika oči, frizura, barva frizure, nekaj mnogokotnikov/elips za obliko obraza, nekaj mnogokotnikov za obliko nosu etc. ter jim pripisal neke številke
- nastavil random cifre za določanje razdalje med nosom, očmi, usti (vendar v mejah od-do)...
- vse skupaj daš v "random način" in recimo (v Flashu bi znalo biti to mogoče) bi ti zadeva izrisovala raznorazne face.
S tem da:
- imaš simetrijo preko vertikale
- nastaviš neko točko za center na obrazu in od te točke dalje recimo nastavljaš
--> vertikalni offset za linijo oči, center nosu, ust, ušes, pege, čela (v smislu kje se začne frizura), vertikalno razpotegnjenost mnogokotnika/elipse obraza
--> horizontalni offset za razdaljo med očmi, širino nosu in ust ter horizontalno razpotegnjenost mnogokotnika/elipse obraza
--> ušesa nastaviš da so na robu glave
Sem natresel kaj uporabnega?
Ajow! 5 metru drow ...
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.
Če bi imel Ronaldinho izvenzakonskega sina, bi se klical Bastardinho.
jeti51 ::
iskra: seveda, točno nekaj takega sem imel v mislih. Ker pa nimam ne časa ne volje, da bi se s tem ukvarjal, bi želel nekaj že narejenega. Jaz osebno bi se namreč rad ukvarjal le s samo evolucijo, s premetavanjem številk (vrednosti parametrov) sem in tja, z upodabljanjem obrazov na podlagi vseh teh parametrov pa pač ne, bi vzelo daleč preveč časa. Aja, pa spletno stran, na kateri bi uporabniki klikali in ocenjevali slike, to bi tudi sam naredil, tu ni problema.
Sem upal, da je kakšen tak generator obrazov morda že kje narejen, npr. za kakšne igrice...
Sem upal, da je kakšen tak generator obrazov morda že kje narejen, npr. za kakšne igrice...
Vice ::
Kot free spletno aplikacijo boš težka dobil vsaj v tej meri da ti zrenderira dokaj realistično podobo, je pa takšnih hecnih spletnih varijant malo morje kot. npr v tem smislu ali tem , če uporabiš google boš videl da sama zadeva niti ni tako zanimiva, kar je na spletu je večinoma sestavljanka iz vnaprej pripravljenih slikic kar niti ni problem narediti. Za tiste prave realistične podobe so pa na žalost samo antifree programi vsaj kolikor je meni znano, vse pa je odvisno od tvojih zahtev.
Vesoljc ::
3d engine vzames, pa oblikujes en patch iz krivulj. barvanje je pa tud samo mejcken problem :)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
barbarpapa1 ::
Ja zanimiva ideja.
Stvar ne zveni tako nemogoče, mislim, da bi izvedba v 3D z ustreznim senčilnikom lahko hitro dala rezultate. Če bi imel več časa, bi se sam zadeve lotil kar v Pro/Engineerju. Njegova glavna slabost je, da ni namenjen modeliranju "organskih" oblik, kar pomeni, da bi bilo kar nekaj "švicanja", predno bi zmučkal skupaj spodoben obraz. Prednost pa je to, da je parametričen modelirnik, kar pomeni, da obliko dejansko vodiš s ciframi - dimenzijami. Verjetno bi bilo potrebno še razdelati kup relacij med vhodnimi parametri in "internimi" parametri obraza, da bi zadeva bila realistična (možno to celo kje obstaja). Same parametre bi lahko pobirali tudi od "zunaj" (Z uporabo Pro/Program modula). Pa da ne bo zvenelo, kot da navijam za Pro/Engineer - to je izvedljivo z bilokaterim parametričnim modelerejm, ki ima možnost izdelave parametrično vodenih kompleksnih površin.
Zanimivo bi bilo slišati mnenja uporabnikov modelirnikov, ki so namenjeni tudi modeliranju organskih struktur (Maya, 3D studio etc....), ali bi to šlo tudi pri njih (Parametrično vodenje geometrije).
Moja ocena časa za delo v Pro/Engineerju (Pogoj - poznane relacije med parametri) cca. 3 mesece (~500 ur)
Ma pa vse skupaj en zajeb....ni zastojn (modelirniki namreč)
Pa da bi vam lepo faco zgeneriralo....
LP
Jože
Stvar ne zveni tako nemogoče, mislim, da bi izvedba v 3D z ustreznim senčilnikom lahko hitro dala rezultate. Če bi imel več časa, bi se sam zadeve lotil kar v Pro/Engineerju. Njegova glavna slabost je, da ni namenjen modeliranju "organskih" oblik, kar pomeni, da bi bilo kar nekaj "švicanja", predno bi zmučkal skupaj spodoben obraz. Prednost pa je to, da je parametričen modelirnik, kar pomeni, da obliko dejansko vodiš s ciframi - dimenzijami. Verjetno bi bilo potrebno še razdelati kup relacij med vhodnimi parametri in "internimi" parametri obraza, da bi zadeva bila realistična (možno to celo kje obstaja). Same parametre bi lahko pobirali tudi od "zunaj" (Z uporabo Pro/Program modula). Pa da ne bo zvenelo, kot da navijam za Pro/Engineer - to je izvedljivo z bilokaterim parametričnim modelerejm, ki ima možnost izdelave parametrično vodenih kompleksnih površin.
Zanimivo bi bilo slišati mnenja uporabnikov modelirnikov, ki so namenjeni tudi modeliranju organskih struktur (Maya, 3D studio etc....), ali bi to šlo tudi pri njih (Parametrično vodenje geometrije).
Moja ocena časa za delo v Pro/Engineerju (Pogoj - poznane relacije med parametri) cca. 3 mesece (~500 ur)
Ma pa vse skupaj en zajeb....ni zastojn (modelirniki namreč)
Pa da bi vam lepo faco zgeneriralo....
LP
Jože
Vice ::
Moja ocena časa za delo v Pro/Engineerju (Pogoj - poznane relacije med parametri) cca. 3 mesece (~500 ur)
Če uporabiš kakšen Poser + 3D Studio + Photoshop ne poješ pice v tem času pa imaš fris ali cel body. (če si vešč)
p.s. Pa še laufa če hočeš sam mal hitro mašinco za renderiranje rabiš, pica se ti ravno poleže.
Če uporabiš kakšen Poser + 3D Studio + Photoshop ne poješ pice v tem času pa imaš fris ali cel body. (če si vešč)
p.s. Pa še laufa če hočeš sam mal hitro mašinco za renderiranje rabiš, pica se ti ravno poleže.
budili ::
Vice, barbarpapa1 je govoril o postavitvi sistema v Pro/e....
barbarpapa1 mislim, da bi dosti visel v resolve modu
evo poser ce se ga da krmiliti s kakim script fili+ da ti da kak vrml al pa recimo renderira samo poglede
ce zdej ni to kaka zaj... za na net, imas v vseh vecjih paketih (maya,xsi...) sisteme za vodenje poligonov, pac dolocis tezo+povezavo s katero krmilis neko obmocje obraza (pozicija,rotacija...) , postavis sistem in furas s scriptom
poglej HL2 XSI projekt, ce je kaj zastonj
barbarpapa1 mislim, da bi dosti visel v resolve modu
evo poser ce se ga da krmiliti s kakim script fili+ da ti da kak vrml al pa recimo renderira samo poglede
ce zdej ni to kaka zaj... za na net, imas v vseh vecjih paketih (maya,xsi...) sisteme za vodenje poligonov, pac dolocis tezo+povezavo s katero krmilis neko obmocje obraza (pozicija,rotacija...) , postavis sistem in furas s scriptom
poglej HL2 XSI projekt, ce je kaj zastonj
Thomas ::
Cela zadeva mora bit text2image oriented. Vzameš torej eno sliko izmed TOP 20 in daješ pripombe. Recimo v stilu: "nose smaller", "eyes closer" ...
Narediš, kar pač narediš in tvoj izdelek gre kot nov v ocenjevanje po sistemu, kjer možnost editiranja kupiš z vsaj 20 (?) ocenjevanji. Če je tvoje ocenjevanje preveč random, se prvič ne šteje, celo odšteje ko se to pogrunta, drugič zgubiš bonus za edit. Ena preprosta AI te gleda, kaj počneš in po potrebi nevtralizira tvoje glasove.
Te komponente vrednotenja že obstajajo. In morda te pa so tudi zastonjske.
Tako dovolj fair počasi zevoluira kot dih lep obraz. Bi ga kdo najbrž hotel nositi.
Ja, še to. Ne sme iti za sliko obraza, pač pa za vrtljivo glavo. 3D.
IMHO.
Narediš, kar pač narediš in tvoj izdelek gre kot nov v ocenjevanje po sistemu, kjer možnost editiranja kupiš z vsaj 20 (?) ocenjevanji. Če je tvoje ocenjevanje preveč random, se prvič ne šteje, celo odšteje ko se to pogrunta, drugič zgubiš bonus za edit. Ena preprosta AI te gleda, kaj počneš in po potrebi nevtralizira tvoje glasove.
Te komponente vrednotenja že obstajajo. In morda te pa so tudi zastonjske.
Tako dovolj fair počasi zevoluira kot dih lep obraz. Bi ga kdo najbrž hotel nositi.
Ja, še to. Ne sme iti za sliko obraza, pač pa za vrtljivo glavo. 3D.
IMHO.
Vesoljc ::
samo potem se je brezveze ustavit pri glavi... :)
shake that booty!
shake that booty!
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Thomas ::
Hja no, to sta verziji 3.1 in 3.2. Tako nekako.
Potem pa vesoljno ženstvo lahko zdizajna en cool body zame. Ga bom imel za avatarja.
Potem pa vesoljno ženstvo lahko zdizajna en cool body zame. Ga bom imel za avatarja.
PersonaRudis ::
Kaj pa če bi vsak od nas daroval dele svojega obraza? Ti sam povej točne parametre (kolikšen % naj zaseda npr. oko na podani velikosti slike...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izbor pravega programa za izdelavo 2D in3D tehničnih risbOddelek: Pomoč in nasveti | 1392 (1212) | rutifruti |
» | Profesionalni CAD/CAM/CAE/PLM in LinuxOddelek: Programska oprema | 3582 (3143) | Isotropic |
» | Autocad ali Pro/Engineer, kaj izbrati za začetnika?Oddelek: Programska oprema | 4841 (4525) | Loki |
» | PRO/ENGINEEROddelek: Programska oprema | 4382 (3597) | Loki |
» | najbolj enostaven program za 3d modeliranjeOddelek: Programska oprema | 7772 (7601) | barbarpapa1 |