» »

[c++] prekrivanje konstruktorjev

[c++] prekrivanje konstruktorjev

zavger ::

Zanima me kaj je narobe s tem

gledalec.h - prototip konstruktorja
gledalec.cpp - definicija konstruktorja

Javi napako

gledalec::gledalec(char*, char*, gledalec*)' and
`gledalec::gledalec(char*, char*, gledalec*)' cannot be overloaded

POdobno mi javi tudi za druge metode razreda


Vsakrsen nasvet zelo dobrodosel !!

LP:8)

[edit - preberi sticky teme v oddleku - vsc]
zavger
  • spremenil: Vesoljc ()

Vesoljc ::

iz tega vsaj jest teszko razlocim kaj je narobe... se posebaj tisti apostrofi tam :)

za prilimat kodo pa uporabi tag [ st.koda c ] [ / st.koda c ] brez presledkov pri oklepajih
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

zavger ::

kje najdem sticky teme odelek vsc!

Zakaj mi v dev c++ 4.9.9.2, ko prevedem neki odpre fajl c++config.h in tam not najde neke napake.

Pa sem slisal da je ta za rookije sam to se meni ne zdi tako.

lp
zavger

zavger ::

To mi javla pri tem programu. Pa tut kr neke napake najde v nekih kjiznicah.
zavger

Vesoljc ::

> kje najdem sticky teme odelek vsc!
tukaj?
:\

> Pa tut kr neke napake najde v nekih kjiznicah.
to je pa zato pa zato pa verjetno tud zato...


brez kode ti zal ne moremo pomagat...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

zavger ::

al lahk dobim podrobnejsa navodila kak kopirat kodo

[kopiram tu not al kaj] sam potem javla napake glede html oznak
zavger

]Fusion[ ::

S-T vodič Maš pod naslovom Forum, bolj odspodaj opisano.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

Tutankhamun ::

&#91st.koda c&#93
tuki umes upišeš svojo kodo
...
...
...
&#91/st.koda c&#93

zavger ::

<p><i>// Definicija razreda gledalec

#ifndef GLEDALEC_H
#define GLEDALEC_H

const int n=15;

class gledalec
{
                 
      public:
             
             // konstruktor
             gledalec(char i[],char p[],gledalec* next);
   
             // izpisi clana
             void Izpisi() const;
             
             // vrni kazalec na naslednjega
             gledalec* VrniNaslednjega() {return naslednji;}
             
             // spremeni kazalec na naslednjega
             void SpremeniNaslednjega(gledalec* g) {naslednji=g;}
             
             
             
    protected:
             
             gledalec* naslednji; // kazalec na naslednjega gledalca
             
             char ime[n]; //  ime gledalca
             char priimek[n]; // priimek gle

};





#endif

// Implementacija razreda gledalec

#include"gledalec.h"
#include<iostream>
using namespace std;


gledalec::gledalec(char i[],char p[],gledalec* next)
:naslednji(next)
{
    strncpy(ime,i,n-1);  // kopira se ime gledalca
    strncpy(priimek,p,n-1); // kopira se priimek gledalca
}
         

// izpis vsebine vozlisca
void gledalec::Izpisi() const
{
     cout<<"****************************************"<<endl
         <<" IME GLEDALCA      : "<<ime<<endl
         <<" PRIIMEK GLEDALCA  : "<<priimek<<endl
         <<"****************************************"<<endl
         <<endl;
}</i></p>



Javi mi ogromno nekih napak iz raznih knjiznic
zavger

Daviey ::

Kodo sem skompajlal v VS2003.net pa dela vse OK. Mogoče nisi izbral pravega projekta!?

OwcA ::

Če imaš kakeršen koli svoj konstruktor, moraš narediti tudi privzetega, torej tistega, ki ne sprejme nobenih argumentov.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Gundolf ::

@Owca To sploh ni nujno, napišeš vedno le tiste ki jih tudi uporabljaš. Če default konstruktorja ne uporabljaš ti ga ni treba definirati.

@zavger - kaksen je pa glavni cpp fajl, v katerem imas main? Meni takole na pamet izgleda kot da bi hotel dvakrat prevesti gledalec.cpp. Oziroma ce pravis da ti javi mnozico napak potem sploh ni nujno da je problem v gledalcu.

OwcA ::

Ja, ampak moraš zelo dobro vedeti kaj se dogaja tudi v "zakulisju", vsi STL kontejnerji potem recimo odpadejo, ker inicializirajo elemente, če se ne motim (ampak za tole nisem niti od daleč prepričan), postane tudi kopiranje (po vrednosti) potem problem (če nimaš definiranega kopirnega konstruktorja seve).
Otroška radovednost - gonilo napredka.

pasmaters ::

default konstruktor in destruktor ne naredita nicesar, nista potrebna, ce slucajno kateraga rabis ga napises, .. zakaj bi kaksen STL kontejner odpadel ?

je pa praviloma tak da ce rabis kopirni konstruktor pol rabis tudi konstruktor/destruktor.. default kopirni je pa ok dokler niso kazalci v igri..

OwcA ::

Saj je vseeno kaj naredita, problem je v tem, da ju ni (če pustiš konstruktorje pri miru ti prevajalnik sam naredi vse nujno potrebne). STL kontejnerji inicializirajo vse elemente za kar uporabijo privzeti konstruktor.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Primoz ()

zavger ::

Kaj so STL kontejneri.

Razsvetlite me mal:8)
zavger

Vesoljc ::

Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

zavger ::

sej zato sem ze slisal

Najpprej se moram pretolct skoz prog1 (naret izpit) , da se bom lahko lotil bol advence tem.

Hvala za pojasnila!!!

Verjetno bom se dost tezil na tem forumo, kajti odlocil sem se da se naucim nekaj.

Sej veselje mam in tut vem ze nekaj ampak vcasih me kaksna stvar tako za j*** da zgubim veselje.
Pa se nekaj A je mozno da te prevajalnik j**** zaradi os(ponavadi je v slabem stanju) mislim pr men.

peace
zavger


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

SQL poizvedba

Oddelek: Programiranje
163065 (2410) awy
»

[C] struct in int[] (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
656815 (5888) MrBrdo
»

[C] Sortiranje preštetih črk

Oddelek: Programiranje
61343 (1179) BigBoobs
»

[C++] Linker error

Oddelek: Programiranje
51209 (1209) Quikee
»

strcpy reče segmatation fault

Oddelek: Programiranje
101434 (1385) MasterMind

Več podobnih tem