Forum » Programiranje » [c++] prekrivanje konstruktorjev
[c++] prekrivanje konstruktorjev
zavger ::
Zanima me kaj je narobe s tem
gledalec.h - prototip konstruktorja
gledalec.cpp - definicija konstruktorja
Javi napako
gledalec::gledalec(char*, char*, gledalec*)' and
`gledalec::gledalec(char*, char*, gledalec*)' cannot be overloaded
POdobno mi javi tudi za druge metode razreda
Vsakrsen nasvet zelo dobrodosel !!
LP
[edit - preberi sticky teme v oddleku - vsc]
gledalec.h - prototip konstruktorja
gledalec.cpp - definicija konstruktorja
Javi napako
gledalec::gledalec(char*, char*, gledalec*)' and
`gledalec::gledalec(char*, char*, gledalec*)' cannot be overloaded
POdobno mi javi tudi za druge metode razreda
Vsakrsen nasvet zelo dobrodosel !!
LP
[edit - preberi sticky teme v oddleku - vsc]
zavger
- spremenil: Vesoljc ()
Vesoljc ::
iz tega vsaj jest teszko razlocim kaj je narobe... se posebaj tisti apostrofi tam :)
za prilimat kodo pa uporabi tag [ st.koda c ] [ / st.koda c ] brez presledkov pri oklepajih
za prilimat kodo pa uporabi tag [ st.koda c ] [ / st.koda c ] brez presledkov pri oklepajih
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
zavger ::
kje najdem sticky teme odelek vsc!
Zakaj mi v dev c++ 4.9.9.2, ko prevedem neki odpre fajl c++config.h in tam not najde neke napake.
Pa sem slisal da je ta za rookije sam to se meni ne zdi tako.
lp
Zakaj mi v dev c++ 4.9.9.2, ko prevedem neki odpre fajl c++config.h in tam not najde neke napake.
Pa sem slisal da je ta za rookije sam to se meni ne zdi tako.
lp
zavger
Vesoljc ::
> kje najdem sticky teme odelek vsc!
tukaj?
> Pa tut kr neke napake najde v nekih kjiznicah.
to je pa zato pa zato pa verjetno tud zato...
brez kode ti zal ne moremo pomagat...
tukaj?
> Pa tut kr neke napake najde v nekih kjiznicah.
to je pa zato pa zato pa verjetno tud zato...
brez kode ti zal ne moremo pomagat...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
zavger ::
al lahk dobim podrobnejsa navodila kak kopirat kodo
[kopiram tu not al kaj] sam potem javla napake glede html oznak
[kopiram tu not al kaj] sam potem javla napake glede html oznak
zavger
]Fusion[ ::
S-T vodič Maš pod naslovom Forum, bolj odspodaj opisano.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
zavger ::
<p><i>// Definicija razreda gledalec #ifndef GLEDALEC_H #define GLEDALEC_H const int n=15; class gledalec { public: // konstruktor gledalec(char i[],char p[],gledalec* next); // izpisi clana void Izpisi() const; // vrni kazalec na naslednjega gledalec* VrniNaslednjega() {return naslednji;} // spremeni kazalec na naslednjega void SpremeniNaslednjega(gledalec* g) {naslednji=g;} protected: gledalec* naslednji; // kazalec na naslednjega gledalca char ime[n]; // ime gledalca char priimek[n]; // priimek gle }; #endif // Implementacija razreda gledalec #include"gledalec.h" #include<iostream> using namespace std; gledalec::gledalec(char i[],char p[],gledalec* next) :naslednji(next) { strncpy(ime,i,n-1); // kopira se ime gledalca strncpy(priimek,p,n-1); // kopira se priimek gledalca } // izpis vsebine vozlisca void gledalec::Izpisi() const { cout<<"****************************************"<<endl <<" IME GLEDALCA : "<<ime<<endl <<" PRIIMEK GLEDALCA : "<<priimek<<endl <<"****************************************"<<endl <<endl; }</i></p>
Javi mi ogromno nekih napak iz raznih knjiznic
zavger
OwcA ::
Če imaš kakeršen koli svoj konstruktor, moraš narediti tudi privzetega, torej tistega, ki ne sprejme nobenih argumentov.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Gundolf ::
@Owca To sploh ni nujno, napišeš vedno le tiste ki jih tudi uporabljaš. Če default konstruktorja ne uporabljaš ti ga ni treba definirati.
@zavger - kaksen je pa glavni cpp fajl, v katerem imas main? Meni takole na pamet izgleda kot da bi hotel dvakrat prevesti gledalec.cpp. Oziroma ce pravis da ti javi mnozico napak potem sploh ni nujno da je problem v gledalcu.
@zavger - kaksen je pa glavni cpp fajl, v katerem imas main? Meni takole na pamet izgleda kot da bi hotel dvakrat prevesti gledalec.cpp. Oziroma ce pravis da ti javi mnozico napak potem sploh ni nujno da je problem v gledalcu.
OwcA ::
Ja, ampak moraš zelo dobro vedeti kaj se dogaja tudi v "zakulisju", vsi STL kontejnerji potem recimo odpadejo, ker inicializirajo elemente, če se ne motim (ampak za tole nisem niti od daleč prepričan), postane tudi kopiranje (po vrednosti) potem problem (če nimaš definiranega kopirnega konstruktorja seve).
Otroška radovednost - gonilo napredka.
pasmaters ::
default konstruktor in destruktor ne naredita nicesar, nista potrebna, ce slucajno kateraga rabis ga napises, .. zakaj bi kaksen STL kontejner odpadel ?
je pa praviloma tak da ce rabis kopirni konstruktor pol rabis tudi konstruktor/destruktor.. default kopirni je pa ok dokler niso kazalci v igri..
je pa praviloma tak da ce rabis kopirni konstruktor pol rabis tudi konstruktor/destruktor.. default kopirni je pa ok dokler niso kazalci v igri..
OwcA ::
Saj je vseeno kaj naredita, problem je v tem, da ju ni (če pustiš konstruktorje pri miru ti prevajalnik sam naredi vse nujno potrebne). STL kontejnerji inicializirajo vse elemente za kar uporabijo privzeti konstruktor.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Primoz ()
zavger ::
sej zato sem ze slisal
Najpprej se moram pretolct skoz prog1 (naret izpit) , da se bom lahko lotil bol advence tem.
Hvala za pojasnila!!!
Verjetno bom se dost tezil na tem forumo, kajti odlocil sem se da se naucim nekaj.
Sej veselje mam in tut vem ze nekaj ampak vcasih me kaksna stvar tako za j*** da zgubim veselje.
Pa se nekaj A je mozno da te prevajalnik j**** zaradi os(ponavadi je v slabem stanju) mislim pr men.
peace
Najpprej se moram pretolct skoz prog1 (naret izpit) , da se bom lahko lotil bol advence tem.
Hvala za pojasnila!!!
Verjetno bom se dost tezil na tem forumo, kajti odlocil sem se da se naucim nekaj.
Sej veselje mam in tut vem ze nekaj ampak vcasih me kaksna stvar tako za j*** da zgubim veselje.
Pa se nekaj A je mozno da te prevajalnik j**** zaradi os(ponavadi je v slabem stanju) mislim pr men.
peace
zavger
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | SQL poizvedbaOddelek: Programiranje | 3250 (2595) | awy |
» | [C] struct in int[] (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 7289 (6362) | MrBrdo |
» | [C] Sortiranje preštetih črkOddelek: Programiranje | 1417 (1253) | BigBoobs |
» | [C++] Linker errorOddelek: Programiranje | 1280 (1280) | Quikee |
» | strcpy reče segmatation faultOddelek: Programiranje | 1491 (1442) | MasterMind |