» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
54 / 64
»»

svetidej ::

Če imaš izbrano opcijo, da ti pošljejo v čim manj paketih ti bo Amazon poskušal poslati v enem paketu. Če je ena stvar v Španiji, druga v Nemčiji ti pa zagotovo pošlje dva ločena paketa. Večje stvari po mojih izkušnjah vedno pošljejo ločeno, majhne stvari pa radi pošljejo združeno.
https://denar.svetidej.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: svetidej ()

BlackHole ::

Sem pa že parkrat govoril z njimi v živo in so totalno leseni glede tega, da bi poslali ločeno. Kot da imajo zvezane roke in lahko samo odgovarjajo na vprašanja, pa še to bolj slabo. Zdaj mi je ravnokar povedal, da kar on vidi, imajo vse na zalogi, ampak pač morajo uskladit pošiljanje, ker so izdelki od več različnih prodajalcev in da ne more nič naredit, ker bo kmalu poslano. Rok dobave pa je 27. december, naročeno pa pred 8 dnevi. Še ne bo tako kmalu. Malo sem tečen, ker so tako nefleksibilni. Prvič, da tako dolgo čakam na neko robo pri Amazonu.
LP Marko

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

BlackHole je izjavil:

Sem pa že parkrat govoril z njimi v živo in so totalno leseni glede tega, da bi poslali ločeno. Kot da imajo zvezane roke in lahko samo odgovarjajo na vprašanja, pa še to bolj slabo. Zdaj mi je ravnokar povedal, da kar on vidi, imajo vse na zalogi, ampak pač morajo uskladit pošiljanje, ker so izdelki od več različnih prodajalcev in da ne more nič naredit, ker bo kmalu poslano. Rok dobave pa je 27. december, naročeno pa pred 8 dnevi. Še ne bo tako kmalu. Malo sem tečen, ker so tako nefleksibilni. Prvič, da tako dolgo čakam na neko robo pri Amazonu.

Sama podpora (Mato, ki odpisuje iz spalnice) ima verjetno res zvezane roke kar se tice logistike.
Jaz imam to sreco, da zivim ob meji in koristim prime, pa tako hudih datumov ne vidim:)

BlackHole ::

Zgleda, da je vseeno pomagalo pritoževanje. Danes so monitor poslali naprej.
LP Marko

__Devil__ ::

Mene pa zanima kako tisti, ki ste blizu Avstrijske meje prevzemate pakete? Ne poznam nobenga v Avstriji, da bi se lahko tako zmenil. Bi pa rad probal poslat kak izdelek iz Avstrije/Nemčije (amazon, mindfactory..) na Avstrijsko pošto. Imam okrog 13km do meje, kar je dokaj blizu in bi rad probal to enkrat. Ali samo daš naslov od pošte in ko je paket tam greš prevzet? Kakšen je postopek, če bi lahko kdo prosim opisal. Hvala.

dejanslo ::

Enostavno poštno ležeče ni v redu, so mi razložili v poštni poslovalnici, ker ne pride preko prave pogodbe.
V amzn greš pod dodaj nov naslov in tam nekje je "choose a pick-up location near you", ali nekaj takega. Poiščeš in izbereš, na voljo so tudi druge lokacije kot le pošte. Ko je paket tam prevzet, si obveščen in ga lahko greš iskati, za prevzem pa potrebuješ osebni dokument.
There`s More Than One Way To Do It

Tidule ::

Ja, to sem uporabil veckrat in do sedja ni bilo tezav. Ponavadi so pickup pointi kake crpalke in podobno. Jaz ponavadi narocim na eno 5 min od sentilja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

zuz3k ::

zivjo

mene zanima če naročim izdelek iz amazona - katera dostava mi v dostavi paket v sloveniji
a pošta slovenije al DPD

gre se za nakup kafetomata
https://www.amazon.de/-/en/KP-2115-Coff...

a je kakšna bojazen ker je plastičen izdelek, da bi dobil razbitega
je imel že kdo takšno izkušnjo?

lp
Life is a psychological game.

mynology ::

Zdravo
Ali mogoče kdo ve, kje se dobi kupone oz. gift card voucher or promotional code za amazon.com?
Hvala za odgovore in LP

OK.d ::

zuz3k je izjavil:

zivjo

mene zanima če naročim izdelek iz amazona - katera dostava mi v dostavi paket v sloveniji
a pošta slovenije al DPD

gre se za nakup kafetomata
https://www.amazon.de/-/en/KP-2115-Coff...

a je kakšna bojazen ker je plastičen izdelek, da bi dobil razbitega
je imel že kdo takšno izkušnjo?

lp

Nazaj jim pošlješ in potem drugega naročiš.
LPOK.d

zuz3k ::

zanima me preko katere poštne službe pride paket v slovenijo, pošta slo al dpd? a majo standard
al kje piše

in kdo plača poštnino za nazaj

lp
Life is a psychological game.

opeter ::

Meni je do zdaj vedno dostavljala Pošta RS.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

lolipop2 ::

Meni največkrat UPS, parkrat pa Pošta

roCkY ::

Zadnje čase večino dostavi Pošta. Če gre zadeva iz IT UPS... DPD že dolgo ni pripeljal naročila iz Amazona. Kdo je kurir vidiš, ko je odposlano.

So pa precej nepredvidljivi včasih. Ponavadi vse pride v 4-6 dneh neglede na lokacijo od kod gre. 8 decembra naročil 3 artikle. Dostave so bile za posamezni artikel 16-23. Ko je bilo potrjeno se je za vse spremenilo na 3.1. Nato prejšnji četrtek dobim odposlano 2 artikla. Iz Rima UPS. Amazon trdil, da bo jutri tu, prišlo včeraj. Tretji artikel je štartal v četrtek popoldne iz severne DE prek DHL. Ga še ni.

Naslednje naročilo 16. dec. Nekih 10+ zadev. Prišlo v 4 paketih zadnji 22 dec... Vse DHL-PS.

V povprečju pride kak dan prej kot napiše Amazon.

BlackHole ::

zuz3k je izjavil:

zanima me preko katere poštne službe pride paket v slovenijo, pošta slo al dpd? a majo standard
al kje piše

in kdo plača poštnino za nazaj

lp

Amazon plača. Oni ti tudi pošljejo nalepko, ki si jo sprintaš, ko izpolniš obrazec za "reklamacijo".
LP Marko

s1m0n ::

So kakšne težave z dostavami iz Italije? (vem da so bili prazniki vmes...), ampak moj paket iz Amazona stoji že od 27. (jutranjih ur) v Carpi, Italy...
Od takrat se sledenje ni spremenilo, dostava pa bi naj bila včeraj :) Trenutno stanje pa je:
Datum dostave boste prejeli v najkrajšem možnem času.

roCkY ::

tracking problem glede na mojo izkušnjo
moj je "stal" od 23, 27 ob 10h je bil dostavljen (amazon je trdil 29.) UPS je verjetno kurir, imajo pomoje hudo zbrko v sistemu, ker se jim je v ZDA vse usulo prejšnji teden zaradi vremena, sem tudi imel to sporočilo en čas

s1m0n ::

Ok, hvala za info :)
Verjetno je težka, da še danes prispe... (no letos)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

s1m0n ::

Sem zdaj bil v stiku z UPS-om, paket še v slovenijo ni prispel (ni v njihovem sistemu) tako, da se še vedno nahaja v Italiji in ga lahko pričakujem prihodnje leto, če ne pa jih naj kontaktiram ponovno.

mtosev ::

Jaz sem ta mesec naročal na Amazonu in mi je vse prišlo v roku. Nek stuff tudi dan prej. Pohvala Amazonu.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Bolt ::

Vedno naročam samo preko amazon de. In takrat, ko piše od do takrat tudi pride. V veliki večini še kakšen dan prej.
Itak se pa v takem času ne naroča ali pa pač moraš upoštevat, da lahko pride po novem letu. Pri določenih prodajalcih tudi piše oz. je pisalo, da bo dostava po božiču ali novem letu.
Če komu to ni jasno potem je nekaj narobe z njim in ne amazonom.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

gazibo ::

Pred kratkim sem naorčil Synology NAS preko amazon.it.
Prejmem zadevo po ene 2tednih ampak jo pozneje vrnem ker sem prišel do boljše ponudbe.
Vrnem zadevo preko GLSa, amazon.it prejme paket nazaj in mi nočejo vrniti denarja nazaj, ker sem uporabljal GLS in nisem poslal preko njihovega return postopka.
Amazon.de ti skoraj zmeraj ponudi brezplačno etiketo za vrniti zadevo, amazon.it zgleda da ne, zato sem šel z GLSom v vrnitev.
Njihov support je nekoriten, ponujajo tudi pomoč v angleščini, vendar ko jim napišeš v angleščini ti odpišejo da ne ponujajo asistence v angleščini. ???

Zdej pa se mora človek je*at z prošnjami za chargeback in podobnem

Svašta

gazibo ::

Karkoli jim človek napiše preko emaila je tole odgovor, zmeraj identičen.



Gentile xxxxxxx,

In merito al reso dell'ordine xxxxxxxxxxxxx, ci dispiace confermarti che, poiché hai restituito questo articolo utilizzando una tua etichetta, non siamo in grado di emettere un rimborso. Ti suggeriamo di contattare il corriere che hai utilizzato per avviare un'indagine, inviare un reclamo o richiedere altre possibili opzioni disponibili.

Siamo in grado di fornire assistenza solo quando viene utilizzata la nostra etichetta di reso. Ti consigliamo di acquistare una copertura assicurativa per i resi che decidi di spedire in maniera autonoma.

Grazie per la comprensione.

Vorrei conoscere la tua opinione. Ti invito a valutare la tua esperienza di oggi utilizzando i pulsanti qui sotto

ZveeZ ::

gazibo je izjavil:

Karkoli jim človek napiše preko emaila je tole odgovor, zmeraj identičen.



Gentile xxxxxxx,

In merito al reso dell'ordine xxxxxxxxxxxxx, ci dispiace confermarti che, poiché hai restituito questo articolo utilizzando una tua etichetta, non siamo in grado di emettere un rimborso. Ti suggeriamo di contattare il corriere che hai utilizzato per avviare un'indagine, inviare un reclamo o richiedere altre possibili opzioni disponibili.

Siamo in grado di fornire assistenza solo quando viene utilizzata la nostra etichetta di reso. Ti consigliamo di acquistare una copertura assicurativa per i resi che decidi di spedire in maniera autonoma.

Grazie per la comprensione.

Vorrei conoscere la tua opinione. Ti invito a valutare la tua esperienza di oggi utilizzando i pulsanti qui sotto

Po kaksnem postopku si ti to vrnil?
Ce gres po "uradnem" amazon nic ne kmplicira in ti celo pokrije del postnine.

Ne razumem kaj je slo pri tebi narobe. Nisi na amazonu izpolnil zahteve za vracilo?

gazibo ::

Sem. Odpru sm zahtevek za vračilo izdelka, dobu sem navodila kaj in kako in opcijo da vrnem z prepaid shipping etiketo ampak proti plačilu, ni bilo zastojn kot pri amazon.de. Tako da sam raje vrnil z GLSom kot našo pošto.
Ni pa prvič da vračam nekaj z GLSom na amazon in ni bilo nikoli nobenih težav. Ko sem vprašal support na amazon.it kje piše da ne smem pošiljati z kurirjem svoje izbire nisem dobil odgovora.

Ampak nič ne de, sem že v navezi z Monese supportom za chargeback

Tidule ::

Z drugimi besadami samovoljno si spremenil dostavno sluzbo za drazjo in se cudis ker ti nocejo povrnit stroskov? Ne pozabit da se zaradi chargeback hitro lahko znajdes na crni listi. Da ne bomo imeli potem cez pol leta teme "zakaj ne morem narocat na amazon".

Ganon ::

gazibo je izjavil:

prepaid shipping etiketo ampak proti plačilu


Sem že vračal stvari nazaj Amazonu in vedno uporabil njihov obrazec, ki sem ga natisnil in prilepil na paket. Vsakič sem tudi plačal poštnino in jim kasneje sporočil (takšna so bila navodila), koliko me je stalo. Dobil sem povrnjeno. Sem pa vedno poslal preko naše pošte, ne vem, zakaj bi se ukvarjal z GLS-om in podobnimi??

Tidule ::

Po mojem poznavanju ima amazon precej "potrpezljiv" customer support in se da ogromno stvari resit, tudi kadar je dejansko krivda na strani uporabnika. Ko pa enkrat prides na naughty list te pa sistemsko odpikajo kot gum od gat.

gazibo ::

Tidule je izjavil:

Z drugimi besadami samovoljno si spremenil dostavno sluzbo za drazjo in se cudis ker ti nocejo povrnit stroskov? Ne pozabit da se zaradi chargeback hitro lahko znajdes na crni listi. Da ne bomo imeli potem cez pol leta teme "zakaj ne morem narocat na amazon".


1. Kako veš da je dražja ?
2. Kdo govori o stroških dostave sploh in kdo se čudi ?

Čudim se ker mi nočejo vrniti kupnine 835.99€, ki sem jo plačal za Synology.
Sem že pošiljal na amazon.de in amazon.es z GLSom in nikoli nobenih problemov.

darkolord ::

Vztrajaj, da poiščejo paket.

Si dal na paket vsaj njihovo etiketo s številko vračila itd?

Pri Amazonu imaš problem, ker za večje zneske NE nudijo tako dobre zaščite in podpore. Nekaj deset eur bodo gladko požrli in ti šli na roko, da boš kupec srečen; 835 EUR pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Tidule ::

gazibo je izjavil:

Tidule je izjavil:

Z drugimi besadami samovoljno si spremenil dostavno sluzbo za drazjo in se cudis ker ti nocejo povrnit stroskov? Ne pozabit da se zaradi chargeback hitro lahko znajdes na crni listi. Da ne bomo imeli potem cez pol leta teme "zakaj ne morem narocat na amazon".


1. Kako veš da je dražja ?
2. Kdo govori o stroških dostave sploh in kdo se čudi ?

Čudim se ker mi nočejo vrniti kupnine 835.99€, ki sem jo plačal za Synology.
Sem že pošiljal na amazon.de in amazon.es z GLSom in nikoli nobenih problemov.

Pa je posiljla sploh prispela do njih? Cel point nalepke, ki ti jo dajo je ravno v tem, da je procesiranje paketov lazje. Sploh okoli novega leta se pogovarjamo o par 100k paketih ven in noter in neustrezna oznaka lahko naredi celo zmedo
Ravno tako enkrat govoris o tem, da je problem v izbiri dostavne sluzbe enkrat pa o tem da nocejo vrnit kupnine.

binkz ::

Zdravo,

kupujem dražji izdelek na Amazonu in me zanima kako je z naročilom prek amazon.com. Namreč, isti artikel je na amazon.de cca. 300 eur dražji kot na .com.

Pri US gre za shipped by "Amazon", sold by "XY", poleg cene je pribit tudi shipping + import fees, kar še vedno znese nekje 130 eur manj kot pri nakupu prek .de.

Je v tem primeru pri naši carini pričakovati še kaj, razen carinskega postopka in dajatve 2,5 eur, glede na to, da naj bi bil davek že odveden pri nakupu?

Hvala za pomoč.

darkolord ::

Če je "import fees" vključen, mislim, da ne plačaš nič dodatnega in dobiš direkt na dom.

"Carinski postopek in dajatve 2,5 eur" (sicer je 2,9 eur) pa velja samo za blago do vrednosti 150 EUR.

s1m0n ::

Evo generičen odgovor od amazona kje je moj paket :)
Situations where only the initial scans can be seen are a typical issue - statistically, the vast majority of orders that have this issue are not lost in transit, but simply delayed with whereabouts that cannot be determined.


Pravijo naj še počakam 10 dni... UPS pa pravi, da ne vedo kje je paket pa naj se na Amazon obrnem da sprožijo poizvedbo :)

IL_DIAVOLO ::

Undeliverable

Unfortunately, a problem occurred during shipping and we had to cancel your delivery. The package is being returned, and we will issue a refund within 5 - 7 business days after the return is processed. We're very sorry for the inconvenience.


Lol amaterji, prvic in nikoli vec na amazonu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

s1m0n ::

Ne vem, a je odziv s strani Amazona res tak... Da paket iz Italije ne more prit v sedmih delovnih dnevih (čeprav je drugače tu v največ dveh). A dokler ne bo 13.1. mi pravijo, da ne morejo nič. Še bi rekel, da bi tak ravnali za kak manjši, poceni paket ne pa za paket v vrednosti tisočaka in več. UPS vztraja, da Amazon sproži poizvedbo ker sami nimajo informacije kje se paket nahaja od zadnjega skeniranja v Italiji.

IL_DIAVOLO ::

Ok vzamem nazaj, paket je danes bil dostavljen. Upam, da kljub temu dobim povrnjen kes lol
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

St235 ::

Jaz pa upam da kretene tvojega kova čim prej vržejo na črno listo, da ne boste sral vsepovsod. Najprej popljuvaš ponudnika, čeprav ti ponudijo refund, potem se pa javno hvališ kako boš vesel, če jih boš lahko ogoljufal?

zuz3k ::

nujno me zanima

kje pri naročilu dobim račun za garancijo???
paket sem dobil ampak brez računa
Life is a psychological game.

s1m0n ::

zuz3k je izjavil:

nujno me zanima

kje pri naročilu dobim račun za garancijo???
paket sem dobil ampak brez računa


Pod svojimi naročili imaš pri vsakem naročilu desno zgoraj "View Invoice"...

 Slika

Slika

zuz3k ::

sem tudi sam najdu, hvala
Life is a psychological game.

s1m0n ::

Je že kdo imel kakšne izkušnje z izgubo paketa iz Amazona? Če..., se dolgo čaka, da situacijo razrešijo?

Nikonja ::

Pri meni ne, če paket zamuja se pritožiš na njihov chat (najbolj enostavno) in te vpraša ali hočeš denar nazaj ali ti pošljejo novega. Dvakrat mi se to zgodilo, enkrat so ga res nekjer založili, ta drugič je prišel čez kakšen teden par dni za nadomestnim, ko sem vprašal če ga pošljem nazaj so mi povedali da ga kr obdržim (ccs 30 eur vrednosti)

darkolord ::

Za manjše vrednosti se razreši izredno hitro.

s1m0n ::

Aha dobro, da vem... So mi že včeraj preko chata (na Amazonu) sprožili postopek poizvedbe pri UPSu. (UPS že od 27.12. ne ve kje se paket nahaja... no se ni premaknil kljub temu, da pravijo, da bi že pred novim letom moral biti vsaj v SLO).

Datum dostave je bil 29.12. (s strani UPSa), Amazon je svoj datum nastavil na ta teden zdaj pa ga prestavil na 13.1.

Drugače pa so mi nov prenosnik izgubli :) Tak, da bo verjetno se že zaradi vrednosti malo zavleklo, če se mogoče kje ne pojavi pa celo prispe do mene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

zuz3k ::

za vse ostale, paket sem naročil pri amazon.de 28.12. dobil pa že 5.1.
pri pošiljki je bilo predvideno drugi teden 9-12


lp
Life is a psychological game.

xseki ::

Jaz sem danes naročil paket pri amazon.de, expected delivery piše Jan 14. - Jan 17, ampak je bil paket čez nekaj ur pri GLS in odposlan. Torej bi ga lahko dobil kakšen dan, dva, tri prej kot pa piše na Amazonu?

dvihtelic ::

Ja lahko dobiš prej...

LeQuack ::

Mene zanima če še kdo kupuje preko Amazon.co.uk se pravi UK strani? Glede na to da niso več v EU ali so kakšni import feed in podobno? Ter kako je z garancijo če neko računalniško komponento tam kupiš, veljajo UK pravila?
Quack !

Tomas 33 ::

Se opravičujem, če je že bilo opisano, samo je prevec topicov, da bi bral od začetka.

Kakšne so izkušnje če trgovina, ki prodaja na Amazonu (US) zaračuna uvozne dajatve; dejansko poskrbi za carino in DDV?
««
54 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
25723065 (1531) DejchSLO
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8123000 (2574) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376403 (2687) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8434177 (17297) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510233 (9319) Robert

Več podobnih tem