Prijavi se z GoogleID

» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 34 35 36 37 38 39

pobcc ::

Prvič naročil en izdelek na amazonu (namizna svetilka), ki pa ne deluje ok. Sedaj pa me zanima kako vrniti izdelek nazaj.
Čez proces na amazonu sem že šel, kjer na koncu natisneš "return mailing label" in "commercial invoice".
Škatlo v kateri je bila svetilka še imam, vrečke v kateri je bil paket pa ne več (oz. je bila preveč poškodovana). Zanima me samo ali ste vračali paket preko pošte ali kakšne druge dostavne službe (izkušnje/nasveti)?

delfinus ::

Naročil sem nek Logitech daljinec in je bilo potrebno rezati embalazo, da sem prisel do njega. Daljinec ni izpolnil tehnicnih karakteristik za mojo opremo in sem ga vrnil, skupaj z razrezano embalazo in vsem kar je bilo zraven. Poslal sem s Pošto Slovenije priporočeno. Dobil sem povrnjeno kupnino + stroske posiljanja.

lp, d.

Lakotnik29 ::

pobcc je izjavil:

Prvič naročil en izdelek na amazonu (namizna svetilka), ki pa ne deluje ok. Sedaj pa me zanima kako vrniti izdelek nazaj.
Čez proces na amazonu sem že šel, kjer na koncu natisneš "return mailing label" in "commercial invoice".
Škatlo v kateri je bila svetilka še imam, vrečke v kateri je bil paket pa ne več (oz. je bila preveč poškodovana). Zanima me samo ali ste vračali paket preko pošte ali kakšne druge dostavne službe (izkušnje/nasveti)?


Pošlji kar imaš, pazi da bo kolikor toliko ustrezno zapakirano in da bo poslano priporočeno.

LeQuack ::

Večinoma ni problemov z vračanjem, včasih edino dobiš manj poštnine kolikor te stane dejansko. Moraš pa paziti če preveč začneš vračati, ker ti lahko ukinejo račun in prepovejo poslovanje na Amazonu, vsaj nekaj zgodb je podobnih.
Quack !

SodVina ::

Postopek vračanja moraš pričeti, potem te amazon vodi dalje. Ni enotnega načina.
Če je bilo poslano neposredno preko amazona, potem si sprintaš nalepke, pošlješ nazaj, amazon pa vrne denar + fiksen znesek pošiljanja.
Lahko pa je bilo poslano preko tretje osebe, v tem primeru je amazon samo posrednik in se dogovorita s prodajalcem.

Jaz sem že vrnil nekaj stvari in so odzivi različni, zaenkrat pa vsi pozitivni: Od vračila celotne kupnine + vnaprej dogovorjenih stroškov pošiljanja (več, kot sem dejansko dal) do popustov pri nakupih novih izdelkov, pa tudi to "tipičnega kitajskega" reklamiranja, ko ti pošljejo drug izdelek, obstoječega pa ne želijo nazaj.

WaterBoy ::

Iz nemškega amazona bi naročil nekaj, vendar prodajalec ne pošilja v slovenijo.

Obstaja kakšna cenejša rešitev kot cheaper and more?

Hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: WaterBoy ()

OK.d ::

LPOK.d

roCkY ::

Veron ::

Torej telefon sem kupil preko Amazon.de (največje napaka!!) in sedaj rabi garancijsko obravnavo. Ker Emonogram ne želi sprejeti garancijskega popravila (manjka IMEI na računu), nimam druge kot poslati v Nemčijo.

Ima kdo kake izkušnje? Pokličem v ponedeljek na Huawei servis v Munich in se dogovorim, da pošljem telefon tja? Ali kak drug način?

LeQuack ::

A če kupiš telefon pri Mimovrste pa je IMEI na računu? I call bullshit.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Veron ::



Povedal sem, da je kupljen preko Amazon.de pa pravijo, da ne morejo garancijsko obravnavat.

Veron ::

Ubistvu še bolje. Kontaktiral Amazon.de preko chata in pravi "repair is not possible" 8-O v naslednjem stavku napiše, da ga lahko vrnem in dobim full refund. Dobil return label in pošljem. Povrnejo še stroške pošiljanja.

modelno1 ::

Sem imel enak problem, račun brez IMEI, telefon kupljen preko amazon.de, ampak je bil prodajalec neko drugo podjetje. Sem prodajalcu opisal problem, sporočil IMEI številko, pa so mi poslali nov račun in Emonagram ni nč kompliciral.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

LeQuack ::

Uradni serviser Logitech pri nas je Eventus in ko sem hotel dati v popravilo ene slušalke kupljene na amazon.de, so rekli da oni popravljajo samo stvari kupljene v Sloveniji (preko Slovenskega distributerja, se pravi njih). A je to legalno glede na to da gre za enotni EU trg?
Quack !

Okapi ::

Je. Po zakonu je za garancijo odgovoren prodajalec, ne proizvajalec.

Veron ::

modelno1 je izjavil:

Sem imel enak problem, račun brez IMEI, telefon kupljen preko amazon.de, ampak je bil prodajalec neko drugo podjetje. Sem prodajalcu opisal problem, sporočil IMEI številko, pa so mi poslali nov račun in Emonagram ni nč kompliciral.

Jst sm kupil direktno od Amazon EU, te nočejo popravljati računov.

MrStein ::

Okapi je izjavil:

Je. Po zakonu je za garancijo odgovoren prodajalec, ne proizvajalec.

Ne, za garancijo je odgovoren proizvajalec.
Bom takoj citiral relevantne zakone.

Če je res potrebno že milijontič...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Okapi ::

No, poskusi.

MrStein ::

19. člen

Minister, pristojen za gospodarstvo, izda pravilnik, s katerim določi:

- blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega leta, in

- rabljeno blago, za katero mora prodajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega meseca.

20. člen

Proizvajalec mora za blago iz prve alineje prejšnjega člena tega zakona:

- zagotoviti potrošniku poleg garancijskega lista tudi navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;

- zagotavljati servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na proizvodih ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, razen če sam ne opravlja te dejavnosti;

- zagotavljati brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka;

- zagotavljati proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.

Če proizvajalec ne zagotovi potrošniku navodil za uporabo in seznama pooblaščenih servisov, jih je potrošniku dolžan izročiti prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Okapi ::

No, zdaj pa še enkrat počasi preberi zadnji stavek. Prodajalec je odgovoren za to, da kupec dobi garancijski list, in da lahko uveljavlja garancijo. Prodajalčeva odgovornost je, da preveri, ali je priložen garancijski list, in če ni, ga mora priložiti. V vsakem primeru, ne glede na to, kaj glede tega počne proizvajalec.

Proizvajalec po zakonu mora priložiti garancijski list, ampak odgovoren, da ga kupec res dobi, je pa prodajalec. Med drugim tudi zato, ker proizvajalec je lahko Kitajec, ki ga boli patak za EU direktive in slovenske zakone.

Za povrhu se v tem konkretnem primeru pogovarjamo o Eventusu oziroma Emonagramu kot serviserju, ki ni ne proizvajalec, ne prodajalec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

MrStein ::

Ja in? Papir preda prodajalec in to je to.
Ne ponuja niti ne izvaja garancije. Kot si sam ugotovil. Garancijo ponuja proizvajalec preko svojega pooblaščenca.

Okapi je izjavil:

No, zdaj pa še enkrat počasi preberi zadnji stavek. Prodajalec je odgovoren za to, da kupec dobi garancijski list, in da lahko uveljavlja garancijo.

Daj najprej ti. Ne govori namreč nič o garancijskem listu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Lakotnik29 ::

Okapi je izjavil:

No, zdaj pa še enkrat počasi preberi zadnji stavek. Prodajalec je odgovoren za to, da kupec dobi garancijski list, in da lahko uveljavlja garancijo. Prodajalčeva odgovornost je, da preveri, ali je priložen garancijski list, in če ni, ga mora priložiti. V vsakem primeru, ne glede na to, kaj glede tega počne proizvajalec.

Proizvajalec po zakonu mora priložiti garancijski list, ampak odgovoren, da ga kupec res dobi, je pa prodajalec. Med drugim tudi zato, ker proizvajalec je lahko Kitajec, ki ga boli patak za EU direktive in slovenske zakone.

Za povrhu se v tem konkretnem primeru pogovarjamo o Eventusu oziroma Emonagramu kot serviserju, ki ni ne proizvajalec, ne prodajalec.

Jao, a ti resno trdis, da je garancijski list merodajen za to kdo je odgovoren za garancijo? Mater ampak ti je res odpeljalo. A bos naslednje trdil, da ce ne dobis garancijskega lista nisi upravicen do garancije?

V danem kontekstu je pomembno razumet kaj je proizvajalec po slovenski zakonodaji:

Proizvajalec je po tem zakonu podjetje, ki izdeluje končne izdelke ali sestavne dele ali pridobiva osnovne surovine ali oseba, ki se s svojo firmo, blagovnim znakom ali drugim znakom razlikovanja na izdelku predstavlja kot njegov proizvajalec. Za proizvajalca se štejejo tudi uvoznik in distributer izdelka, predstavništvo proizvajalca v Republiki Sloveniji ali katerakoli druga oseba, ki daje videz, da je proizvajalec s tem, da blago označi s svojim imenom, blagovno znamko ali drugim znakom razlikovanja.

Zato so tvoje blodnje o kitajskih proizvajalcih samo in le blodnje.

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

Tezava v tem primru ni v tem da je prodajalec odgovoren za garancijo (kakor blodi okapi) ampak v tem, da je bil izdelek kupljen v tujini in je relavantna zakonodaja drzave v kateri je bil izdelek kupljen. Serviser v sloveniji tako ni zakonsko zavezan da nudi garancijo po slovenski zakonodaji.

Za povrhu se v tem konkretnem primeru pogovarjamo o Eventusu oziroma Emonagramu kot serviserju, ki ni ne proizvajalec, ne prodajalec.
A lahko nehas delat bedaka iz sebe? Tudi se 1001 povedano - kupec lahko pravice iz naslova garancije uveljavlja ali pri prodajalcu, ali pri proizvajalcu ali na servisu.

Zgodovina sprememb…

OK.d ::

Recimo Bosch pri nas nič ne komplicira s popravili izdelkov kupljenih v tujini, čeprav za njega pravtako veljata zgoraj omenjena člena??
LPOK.d

Lakotnik29 ::

OK.d je izjavil:

Recimo Bosch pri nas nič ne komplicira s popravili izdelkov kupljenih v tujini, čeprav za njega pravtako veljata zgoraj omenjena člena??


Nihce podjetju ne prepoveduje, da potrosniku nudi vec kot zakon veleva.

Ravno tako imajo stevilna podjetja enotno mednarodno ali vsaj evropsko garancijo.

LeQuack ::

A ni EU kao enoten trg?
Quack !

Lakotnik29 ::

LeQuack je izjavil:

A ni EU kao enoten trg?


In? kaj ima to z lokalno zakonodajo?

Enoten trg pomeni prost pretok blaga in storitev.

To ti omogoča, da v nemčiji pod enakimi pogoji kot nemec kupiš nek izdelek.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Hočem reči, če garancija velja v EU ne more veljati samo v eni članici najbrž? In če je neko podjetje pooblaščeni servis za za enotni trg bi moral tudi sprejeti izdelke iz enotnega trga. Ti praviš da je to dobra volja proizvajalca da ima EU garancijo, ampak po moje bi moralo to veljati že brez dobre volje.
Quack !

Okapi ::

Lakotnik29 je izjavil:

Tezava v tem primru ni v tem da je prodajalec odgovoren za garancijo (kakor blodi okapi) ampak v tem, da je bil izdelek kupljen v tujini in je relavantna zakonodaja drzave v kateri je bil izdelek kupljen. Serviser v sloveniji tako ni zakonsko zavezan da nudi garancijo po slovenski zakonodaji.

Za povrhu se v tem konkretnem primeru pogovarjamo o Eventusu oziroma Emonagramu kot serviserju, ki ni ne proizvajalec, ne prodajalec.
A lahko nehas delat bedaka iz sebe? Tudi se 1001 povedano - kupec lahko pravice iz naslova garancije uveljavlja ali pri prodajalcu, ali pri proizvajalcu ali na servisu.
:)) V eni sapi trdiš, da je odgovoren proizvajalec, takoj zatem pa, da je pomembno, kje je izdelek kupljen (se pravi, kdo je prodajalec). Zdaj pa poskusi to spravit v smiselno celoto, ko si že tak genij. Če je za garancijo odgovoren proizvajalec, recimo Logitech, ne bi smelo nikoga zanimati, kje je bil izdelek kupljen. Ampak to seveda ni res, garancija je v resnici vezana na prodajalca. Z drugimi bsedami, proizvajalec jo prizna samo, če si izdelek kupil pri pravem prodajalcu. Če nisi kupil pri pravem, ti garancije ne prizna, in si lahko tisti člen zakona zatakneš za klobuk. Prodajalec pa mora - po zakonu - priznati garancijo v vsakem primeru, ne glede na to, kaj si o tem misli proizvajalec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Lakotnik29 ::

Okapi je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Tezava v tem primru ni v tem da je prodajalec odgovoren za garancijo (kakor blodi okapi) ampak v tem, da je bil izdelek kupljen v tujini in je relavantna zakonodaja drzave v kateri je bil izdelek kupljen. Serviser v sloveniji tako ni zakonsko zavezan da nudi garancijo po slovenski zakonodaji.

Za povrhu se v tem konkretnem primeru pogovarjamo o Eventusu oziroma Emonagramu kot serviserju, ki ni ne proizvajalec, ne prodajalec.
A lahko nehas delat bedaka iz sebe? Tudi se 1001 povedano - kupec lahko pravice iz naslova garancije uveljavlja ali pri prodajalcu, ali pri proizvajalcu ali na servisu.
:)) V eni sapi trdiš, da je odgovoren proizvajalec, takoj zatem pa, da je pomembno, kje je izdelek kupljen (se pravi, kdo je prodajalec). Zdaj pa poskusi to spravit v smiselno celoto, ko si že tak genij. Če je za garancijo odgovoren proizvajalec, recimo Logitech, ne bi smelo nikoga zanimati, kje je bil izdelek kupljen. Ampak to seveda ni res, garancija je v resnici vezana na prodajalca. Z drugimi bsedami, proizvajalec jo prizna samo, če si izdelek kupil pri pravem prodajalcu. Če nisi kupil pri pravem, ti garancije ne prizna, in si lahko tisti člen zakona zatakneš za klobuk. Prodajalec pa mora - po zakonu - priznati garancijo v vsakem primeru, ne glede na to, kaj si o tem misli proizvajalec.


ne delaj se bedaka. Pomembno je v kateri državi je izdelek prodan, ne pri komu. Pravila igre glede garancije se med državami razlikujejo. Tako, da podobno kot pri idiotizmu o konvencijah poštarjev spet nabijaš v tri dni brez, da bi si razjasnil osnovne pojme.

Razumet je potrebno, da je zakonsko obvezna garancija (in vse pravice, ki izhajajo iz tega) specifika slovenskega pravnega reda. Velika večina evropskih držav zakonsko obvezne garancije (kot jo definira zakon o varstvu potrošnikov) NE pozna.

LeQuack je izjavil:

Hočem reči, če garancija velja v EU ne more veljati samo v eni članici najbrž? In če je neko podjetje pooblaščeni servis za za enotni trg bi moral tudi sprejeti izdelke iz enotnega trga. Ti praviš da je to dobra volja proizvajalca da ima EU garancijo, ampak po moje bi moralo to veljati že brez dobre volje.


Kaj bi moralo bit po tvoje je povsem irelavantno za debato.

Kot že 100x napisano, pa razni kekci tipa okapi niso sposobni dojet, garancija kot jo poznamo v Sloveniji in je definirana v Zakonu o varstvu potrošnikov je posebnost, ki jo velika večina evropskih držav ne pozna. Ker gre za specifično slovensko zakonodajo seveda ne more veljat za izdelke kupljene v tujini, ki imajo drugačna pravila igre.

Imaš pa na evropskem nivoju predpisano dvoletno jamstvo, ki zavezuje prodajalce in je v slovensko zakonodajo prenešeno pod izrazom stvarna napaka.

Vse ostale oblike jamstev in garancij pa so izven RS prepuščene proizvajalcu oziroma prodajalcu.

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

Prodajalec pa mora - po zakonu - priznati garancijo v vsakem primeru, ne glede na to, kaj si o tem misli proizvajalec.

Zakaj lažeš? ali si res tako neumen da to verjameš? Prodajalec je odgovoren za stvarno napako. Za garancije je odgovoren proizvajalec. To, da ti lahko izdelek predaš tudi prodajalcu ali servisu ne vpliva na nič. Aja pa nihče ti ni dolžan priznat garancije samo zato, ker to pravi zakon, avtomatizma tukaj ni, ampak se ugotavlja najprej ali napaka sploh obstaja in kaj je razlog.

Če nisi kupil pri pravem, ti garancije ne prizna, in si lahko tisti člen zakona zatakneš za klobuk.

Če si kupil v Sloveniji, je bistveno bolj koristno, da se obrneš na tržni inšpektorat, kot da si stvari tlačiš za klobuk. Sem ti celo linkal, kako je definiran proizvajalec z vidika slovenske zakonodaje, pa je bilo to očitno prezahteveno branje zate.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Lakotnik29 je izjavil:

Če si kupil v Sloveniji, je bistveno bolj koristno, da se obrneš na tržni inšpektorat, kot da si stvari tlačiš za klobuk. Sem ti celo linkal, kako je definiran proizvajalec z vidika slovenske zakonodaje, pa je bilo to očitno prezahteveno branje zate.
LOL In kaj bo inšpektorat naredil - poslal globo podjetju Kim Sum Fook v Hongkong, ker ne priznajo garancije?

Proizvajalec se prostovoljno odloči, ali bo jamčil za svojo robo v Sloveniji (in torej imel servis ali podružnico ali zastopnika), prodajalec pa mora obvezno jamčiti za vse, kar prodaja (v okviru 2 letnega roka za stvarno napako, kar je prvega pol leta v bistvu popolnoma enako kot "garancija").

Tule si pa lahko prebereš, kaj pravijo pri Sonyju glede svoje odgovornosti kot proizvajalca.

Pravilnik o popravilih za EGP in Švico ne zajema izdelkov iz vzporednega uvoza, zato garancija proizvajalca Sony ne zajema servisne podpore za te izdelke*.To tudi pomeni, da v servisnem centru v EGP in Švici garancija ne krije niti primerov, kjer izdelek že ob dobavi ne deluje.
Imaš trgovine v Ljubljani, kjer lahko kupiš Sonyjevo robo, za katero proizvajalec ne bo priznal garancije. Pa greš lahko 100x jokat na inšpektorat, ali brati definicijo proizvajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Lakotnik29 ::

LOL In kaj bo inšpektorat naredil - poslal globo podjetju Kim Sum Fook v Hongkong, ker ne priznajo garancije?

Kater del stavk, če si kupil v SLOVENIJI v svoji omejenosti ne razumeš?

Proizvajalec se prostovoljno odloči, ali bo jamčil za svojo robo v Sloveniji (in torej imel servis ali podružnico ali zastopnika), prodajalec pa mora obvezno jamčiti za vse, kar prodaja (v okviru 2 letnega roka za stvarno napako, kar je prvega pol leta v bistvu popolnoma enako kot "garancija").

Prodajalec (po definiciji v zakonu o varstvu potrošnikov) nima nikakršne možnosti izbire.

Tule si pa lahko prebereš, kaj pravijo pri Sonyju glede svoje odgovornosti kot proizvajalca.

lahko pišejo kar jim paše, pa to ne spremeni dejstev. Ravno tako ni po slovenski zakonodaji ni mogoče izključiti odgovornosti proizvajalca za DOA.

Imaš trgovine v Ljubljani, kjer lahko kupiš Sonyjevo robo, za katero proizvajalec ne bo priznal garancije. Pa greš lahko 100x jokat na inšpektorat, ali brati definicijo proizvajalca.

sem prepričan, da za ta idiotizem ne boš imel težav predložit konkretnih virov. Aja, al bomo spet čakal, da se poštarji zberete na naslednji vseslovenski konvenciji bedastih idej?

Mi pa že to, da trdiš, da je stavrna enaka praktično enaka garanciji vse pove o temu, kako zelo zelo malo veš o zadevi.

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

Pa ker ti intelekt očitno ne dopušča, da bi prebral do konca kar si sam linkal.

https://services.sony.si/support/sl/war...

izrecno piše:
Ta garancija ne spremeni zakonitih potrošnikovih pravic, ki veljajo v državi nakupa, niti potrošnikovih pravic v odnosu do prodajalca, ki izhajajo iz kupoprodajnega razmerja.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

LOL LOL v svoji kmetavzarski neotesanosti in omejenosti si pozabil poudariti del, ki potrjuje tisto, kar jaz trdim. Naj ti pomagam:

potrošnikovih pravic v odnosu do prodajalca, ki izhajajo iz kupoprodajnega razmerja.


Lakotnik29 je izjavil:

Mi pa že to, da trdiš, da je stavrna enaka praktično enaka garanciji vse pove o temu, kako zelo zelo malo veš o zadevi.
Napisal sem v prvega pol leta.

Genij, kot si, ti ne bo težko napisati, v čem se garancija prvega pol leta loči od uveljavljanja stvarne napake.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Lakotnik29 ::

Ta garancija ne spremeni zakonitih potrošnikovih pravic, ki veljajo v državi nakupa, niti potrošnikovih pravic v odnosu do prodajalca, ki izhajajo iz kupoprodajnega razmerja.

A ni žalostno, da imaš tako slabo razumevanje slovenskega jezika, da ne razumeš kako se uporablja veznik niti in da je za tvoj intelekt poved iz več stavkov očitno povesem prezahtevna? žalostno.

Da ti revežu razložim kaj tam piše. Prvi del povedi pojasni, da njihovi pogoji ne morejo spremenit pravic potrošnikov, ki izvirajo iz lokalne zakonodaje (država nakupa). Drugi del pa pojasni da njihovi pogoji ne morejo vplivat na morebitne pravice, ki jih ima potrošnik v odnosu do prodajalca. In sedaj veliki šok: zadeve se med sabo niti pod razno ne izključujejo in velja oboje. Torej njihovi pogoji ne morejo plivati niti na A niti na B. Ampak ja, nekoč ko boš končal vsaj osnovno šolo, boš mogoče sposoben razumet tako kompleksne oblike povedi.

Genij, kot si, ti ne bo težko napisati, v čem se garancija prvega pol leta loči od uveljavljanja stvarne napake.

prvo kot pravice iz garancije niso omejene samo na pol leta (pri stvarni napaki dokazni postopek postane bistveno zahtevnejši) in kar je bolj pomembno pri uveljavljanju nisi omejen na eno osebo (prodajalca) ampak na proizvajalca, prodajalca in sevis. To nudi potrošniku bistveno višji nivo pravic, kot če bi bil omejen na garažnega prodajalca, ki lahko jutri zapre firmo.

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Samo škoda, ker od naključnega kitajskega (ali ameriškega) proizvajalca ne moreš zahtevati čisto nič. Niti tega ne more zahtevati inšpektorat ali kdorkoli. Lahko pa to zahtevaš od prodajalca.

Lakotnik29 ::

Bistveno vecja skoda je to da se kar blebetas o stvareh, ki jih ne razumes.

Veron ::

Poskušam naročit Xiaoi MI 9 SE preko amazon.de (direktno od Amazona), vendar javi da ne pošilja v Slovenijo. Za foro sprobam dat v košarico Xiaomi mi 9 (brez SE) in spusti skozi.

Kaj je fora, da en telefon ne pošljejo, drugega pa. Isti proizvajalec (oba xiaomi).

MrStein ::

Ista trgovina? Daš link?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Veron ::

Ista trgovina "amazon.de"
Xiaomi Mi 9 SE https://www.amazon.de/Xiaomi-Handy-Schw... (izbereš seller amazon.de)
Xiaomi Mi 9 https://www.amazon.de/Xiaomi-Dual-SIM-A... (izbereš seller amazon.de)

Ko naročam preko Amazona, vedno izberem samo Amazon.de prodajalca.

MrStein ::

Zanimivo.
Če te zanima: Telefonpartner24 (tam med ponudniki je) ga pošilja v Slovenijo. 316 + 20 EUR
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Raindancer ::

Pozdravljeni,

naročen in danes prispel paket prek Amazon.de (kupljeno blago od tretjega ponudnka, Amazon kot posrednik) v skupni vrednosti 52,90 €, paket odpremljen v Nemčiji. Stvar je šla skozi DHL, zdaj me pa zanima, kako je s carino.

Ker je tokrat prvič večja cifra pri ceni (kupnina 36,95 € in prevoz - pakunga pa to 15,95 €). ne vem, kam se obrnit glede carine, če je to potrebno. Prosim za postopek in nasvet, če je že kdo imel kakšen podoben primer.

Hvala in lep pozdrav,

Raindancer

Veron ::

Tega pravila, da kupujem izključno od "amazon.de", se bom držal.

Če je poslano iz Nemčije, ni nobene carine/ddv.

MrStein ::

Raindancer je izjavil:

Pozdravljeni,

naročen in danes prispel paket prek Amazon.de (kupljeno blago od tretjega ponudnka, Amazon kot posrednik) v skupni vrednosti 52,90 €, paket odpremljen v Nemčiji. Stvar je šla skozi DHL, zdaj me pa zanima, kako je s carino.

Ker je tokrat prvič večja cifra pri ceni (kupnina 36,95 € in prevoz - pakunga pa to 15,95 €). ne vem, kam se obrnit glede carine, če je to potrebno. Prosim za postopek in nasvet, če je že kdo imel kakšen podoben primer.

Hvala in lep pozdrav,

Raindancer

Če si plačal in prejel blago, je to to.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

CleanPower ::

Pozdravljeni!

Je že kdo naročal Amazon DE Visa kartico z naloženim dobroimetjem 50EUR? Pogoj pa je nemški naslov(in pa Prime Membership)..

Jaz sem jo mislil sedaj naročiti na naslov od prijatelja ki živi v DE. Virtualno kartico se baje dobi takoj, potem pa dobiš še fizično po pošti na nemški naslov.

Upam pa da ni nobenih stroškov, kolikor sem na hitro pogledal naj jih nebi bilo.

Stoji pa za zadevo Landesbank Berlin.

Torej, že kdo naročal? Mnenja?

Zgodovina sprememb…

OK.d ::

Raindancer je izjavil:

Pozdravljeni,

naročen in danes prispel paket prek Amazon.de (kupljeno blago od tretjega ponudnka, Amazon kot posrednik) v skupni vrednosti 52,90 €, paket odpremljen v Nemčiji. Stvar je šla skozi DHL, zdaj me pa zanima, kako je s carino.

Ker je tokrat prvič večja cifra pri ceni (kupnina 36,95 € in prevoz - pakunga pa to 15,95 €). ne vem, kam se obrnit glede carine, če je to potrebno. Prosim za postopek in nasvet, če je že kdo imel kakšen podoben primer.

Hvala in lep pozdrav,

Raindancer

Zaenkrat še ni DExita, tako da so še vedno v EU.
LPOK.d

rolihandrej ::

Veron je izjavil:

Poskušam naročit Xiaoi MI 9 SE preko amazon.de (direktno od Amazona), vendar javi da ne pošilja v Slovenijo. Za foro sprobam dat v košarico Xiaomi mi 9 (brez SE) in spusti skozi.

Kaj je fora, da en telefon ne pošljejo, drugega pa. Isti proizvajalec (oba xiaomi).

Včasih imam občutek, da na amazon to ali nekaj dostavljajo v slo ali ne določa nek naključni algoritem. Sem leto ali dve nazaj kupoval Nvidia Shield. Prodajalec je bil amazon.de in ga niso pošiljali v slovenijo. Pogledam dva dni kasneje in so ga (prodajalec spet amazon.de). Potem se končno odločim kak teden kasneje, da ga vzamem in glej ga hudiča... spet niso pošiljali k nam. V takih primerih ponavadi potem pogledam, če prodajajo pod warehouse deals kaj. Ti vedno pošiljajo k nam, pa še dosti lahko prihraniš ponavadi.

Lahko pa jih probaš kar direktno kontaktirat in jih vprašaš. Po mojih izkušnjah je njihov customer service vedno odličen. Nazadnje sem naprimer na warehouse deals naročil eno stvar v kateri bi morala biti 8GB SD kartica. Sem jim poslal mail, naslednji dan dobim odgovor, da mi bodo vrnili 10€.
http://www.r00li.com

delfinus ::

Raindancer je izjavil:

Pozdravljeni,

naročen in danes prispel paket prek Amazon.de (kupljeno blago od tretjega ponudnka, Amazon kot posrednik) v skupni vrednosti 52,90 €, paket odpremljen v Nemčiji. Stvar je šla skozi DHL, zdaj me pa zanima, kako je s carino.

Ker je tokrat prvič večja cifra pri ceni (kupnina 36,95 € in prevoz - pakunga pa to 15,95 €). ne vem, kam se obrnit glede carine, če je to potrebno. Prosim za postopek in nasvet, če je že kdo imel kakšen podoben primer.

Hvala in lep pozdrav,

Raindancer


Hej, od leta 2004 je Slovenija v EU.

janezvalva ::

pozdrav
iz amazona so me pozvali da v svojem profilu dopolnim še svojo telefonsko št.

me zanima če se to splača glede varnosti

ali

je to samo marketinški trik da me spamajo do onemoglosti?
my Dissenter: Master Procrastinator
strani: 1 ... 34 35 36 37 38 39


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup iz Amazona.de

Oddelek: Kaj kupiti
215555 (3739) Han
»

Amazon.com ali Amazon.de ?

Oddelek: Pomoč in nasveti
187360 (1001) Skyman
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8420858 (3978) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
156441 (5527) Robert
»

Playstation 3 wireless stere hadphones

Oddelek: Pomoč in nasveti
171625 (1535) opeter

Več podobnih tem