PC Stats - Če si še niste prebrali, kaj vse boste lahko videli v prihajajoči Matroxovi pošasti, si oglejte še PCStatsovo perspektivo. Za nevedneže ter tiste, ki ne znajo angleško: Matroxova Parhelia bo grafični čip, zgrajen v 0.15 mikronski tehnologiji z 80 milijoni tranzistorjev, kar je v primerjavi z Geforceom 4 ter njegovimi 64 milijoni kar zajeten odstotek več. Še več - Parhelia bo prvi 512-bitni GPU, ki bo uporabljal 256-bitno pomnilniško vodilo, kar naj bi zagotavljalo hitrost prenosa podatkov kar 20 GB/s, kar je dvakrat več od Geforcea4 Ti. Parhelia bo lahko naslovila 256 MB pomnilnika, kar je enako kot ATIjev R200. Zadeva bo tudi podpirala hkraten prikaz slike na treh ekranih hkrati, podpirala bo računanje v 30-bitnih barvah, Hardware Displacement Mapping (Bump Mapping na steroidih) ter kar 16-kratno celozaslonsko mehčanje robov. Najbrž se že vsi sprašujemo, če bo izpolnila naša pričakovanja ter dala malo vetra nVidii...
Format ja A2R10G10B10 se pravi za rdečo, zeleno in modro je 30 bitov potem sta pa še 2 bita za alpha kanal. Torej imaš 30 bitov za barvo in 2 bita za alpha kanal.
Ja načeloma je alpha "prosojnost". Drgač je pa to samo še en parameter v pixel shaderjih (in tudi v običajnem multi-texturingu), ki ga dobiš per-pixel in s katerim lahko marsikaj počneš...