hardCOREware - To vprašanje so si zastavili pri Hardcorewareu. Za testni sistem so uporabili AMDjevega Thunderbirda, ki je tiktakal s taktom 1.2 GHz, Abitovo KT7-RAID matično ploščo in ploščico 256MB pomnilnika ter dve ploščici 128MB pomnilnika. Grafična kartica je bila Asusov Geforce2 MX, operacijska sistema pa Windows 2000 SP1 in Windows ME.
Najprej so vzeli Winstone 2001 Business in Content Creation. Razlika se pojavlja od 128 do 384MB pomnilnika, na vsakih dodatnih 128MB po, od 35 do 12% pod Windowsi 2000 in od 27 do 3% pod Windowsi ME. Razlika med 384 in 512MB pomnilnika je zanemarljiva; Windowsi 2000 se pohitrijo do 1%, Windowsi ME pa se v najslabšem primeru celo upočasnijo za 0.5%.
Čisto drugačna zgodba pa je 3D Mark 2001. Tu na dodatnih 128MB proftirajo Windowsi ME, do 5% pri 640×480 in do 1% pri 1024×768. V Windowsih 2000 pa zmogljivost med 512 in 384MB pomnilnika pade tudi do 4%!
Pri Unreal Tournamentu ne boste z dodajanjem pomnilnika dobili niti ene slikice na sekundo več, ampak prej kakšno manj. Edina omembe vredna pohitritev se pojavi pri 384MB pomnilnika pri najboljši kvaliteti. Tudi Quake 3 Arena ni dosti boljši, saj prav "sovraži" 512MB pomnilnika, kjer se hitrost zmanjša tudi za 3%. Zopet druga zgodba je Team Arena, ki v Windowsih 2000, pri normalnih nastavitvah, na prehodu iz 128 na 256MB pomnilnika pridobi celih 77%! Pri povečevanju pomnilnika iz 384 na 512MB pa se stvar začne obračati in upočasnjevati.
Po prebranem celotnem članku se sprašujem, ali se mi res splača kupiti 512MB pomnilnika. Za igranje iger očitno ne, saj je 384MB pomnilnika za to najbolje, tako da mislim, da bom ostal kar pri 384MB. Aja, še tole, tudi ta članek je eden izmed tistih, katere vam močno priporočam. Zelo dobro so tudi razložili pojem pomnilnik in količina pomnilnika. Predstavljajte si mizo, ki se povečuje sorazmerno z velikostjo pomnilnika... Potem so rezultati logični .
Novice » Grafične kartice » Je več rama res bolje?
jokeman ::
Ja to je seveda gledano s stališča iger in delovanja operacijskega sistema. Če pa na rečunalniku poganjaš kak zahteven in požešen program nprr. 3DS Max ali maya ti vsak megabajt pride hudirjevo prav, pa čeprav se ti sistem zaradi tega za malenkost upočasni. Sicer pa tistih 0,5% človek sploh ne opazi.
Reycis ::
Jaz bi pri njihovem testiranju omenil slabost. Sam pri sebi sem imel nekaj casa 64+64+128 rama. Ce sem imel samo en modul (katerikoli modul) je sodeč po Sandrinem testu pomnilnik vedno zmogel okoli 520MB/s. Ce sem dal noter 2 modula (katerakoli dva) je hitrost avtomatsko padla na 505MB/s. Če sem imel noter vse 3 module pa je bil padec ze zelo hud.... na 420 MB/s. Zdaj imam 256MB v enem kosu in dela normalno na 520 MB/s.
Naj delajo test tako kot treba, ker tole je vseskupaj en navaden kurac!
Naj delajo test tako kot treba, ker tole je vseskupaj en navaden kurac!
TheHijacker ::
Jutri naj bi dobil 2x 256 RAM-a. Na podlagi članka sem kar malce v dvomih če mi bo toliko RAM-a koristilo ali škodovalo. Sicer pa ima Jokeman prav, da je tistih 0.5% zanemarljivih.... Ostal bom pri 2x256
Paramedic ::
Tisti, ki imate več kot 384 MB rama mi torej lahko ene 128 kar odstopite, ker itak upočasnjuje
Mate ::
Jah jest ne vem kaj naj bi blo s tem testom narobe....
so pac pogledali kako se stvar obnese v tocno dolocenem primeru. Paramedic ce hoces ti jes prodam 128 MB rama pc 133 dela na cas 2... poslji mi mail...
so pac pogledali kako se stvar obnese v tocno dolocenem primeru. Paramedic ce hoces ti jes prodam 128 MB rama pc 133 dela na cas 2... poslji mi mail...
Luigi ::
Hmm. Zanimivo bi bilo primerjati rezultate med desktop mašino in server mašino.
Je kar nekako logično, da zadeva deluje počasneje pri VELIKI količini prostega prostora ter tudi pri več vstavljenih modulih.
Ampak:
Če bi test opravljal na kakšnem serverju, kjer ti non-stop laufajo vsaj trije serverji in samo ti trije potegnejo 256 MB spomina. No ja, ne vem, če bi tam opazil upočasnitev. Vse je odvisno od namembnosti.
Je kar nekako logično, da zadeva deluje počasneje pri VELIKI količini prostega prostora ter tudi pri več vstavljenih modulih.
Ampak:
Če bi test opravljal na kakšnem serverju, kjer ti non-stop laufajo vsaj trije serverji in samo ti trije potegnejo 256 MB spomina. No ja, ne vem, če bi tam opazil upočasnitev. Vse je odvisno od namembnosti.
- game mašine: eno 256MB čokoladico
- desktop mašine: ena 256MB + ena 128MB čokoladica
- serverji in grafične postaje: never enough
Paramedic ::
Ej, sej ne rabim ram tko zlo super fejs über nujno, ampak hvala za ponudbo. Zdej šparam za novo graf. in že itak mam 128M. Zaenkrat (opa! zaenkrat) je dost.
Rott-von-weiler ::
pri montaži videa meni žre ram kot za šalo zdaj ga mam 256 pa bom še 512 nabavo zdaj ko je poceni
kirc ::
Kaj naj storim, ce mam prevec(512Mb PC133cas2) RAMa ? Ce mi spili delajo bol pocas, se pa v delu z grafiko tolk bol pozna ! Mogoce ne bi bilo slabo imeti v BIOSu moznost nastavljanja naslovnega prostora. :)) lp Kirc
whatson ::
jaz sem prešel iz 128 na 256 rama... razlike ni baš dosti.. nekje 10%... večinoma pa manj
Spajky ::
WinErr 00C: Memory hog error - More Ram needed. More! More! More!
IMHO: teorija po kmecko:
CPUcache lahko kontrolira/mapira ram do krat 1024 brez tecav /brez padca brzine!/ce ni tezav s chipsetom
Intel: (inclusiv cache) 1:1k
Celly 128 - 128Mb
P3 coppermine 256 - 256Mb
(zato pa se za strezniske aplikacije, posebej podatkovne baze, bolje obnese Xeon in KatmaiP3 z vec Cache-ja; za P4 pa ne vem)
AMD : (exclusive cache) 1: 1,5k
Duron 64+128 - 196 Mb
TBird 128+256 - 384 Mb
(ko bodo Dupli TBird zunaj + 768 DDRama, bo pa Veselje, ma ne bo tako poceni!)
Navedeni test je se kar blizu tej "moji Teoriji"!
Pred casom sem si ogledal se eno primerjavo hitrosti iste konfiguracije Racunalnika /tudi subjektivno oceno/ nekje na Web-u s testi optimalne odvisnosti op.sistemaWIN/hitrost/Ram, pa nisem na zalost shranil linka, da bi ga lahko tu postavil. (optimalna kolicina memorije ce poganjas hkrati vec stvari-ne glih navaden home user! in imas soldov zadosti!)
Bilo pa je nekaj v tem stilu: /zanimivo razmerje 1:2 !/
Operac.sistemi:cca.: /sys+dodat/ = TL Mb:
W95 32+64 = 96
W98 48+96 = 128
W-Me 64+128 = 196
W2k 128+256 = 384
WxP c + c = c
bi moralo biti ala W-ME, ma Billy ni ravno varcen glede memorije (to je tisti, ki je rekel: 640kb bo zadosti za ...) in je zdaj ta poceni (saj ni res pa je-vsaj SDRAM) in se bojim, da bo treba isto ali se vec kot za W2k!
Nauk: Billy+ostali skrbijo za tvoj DenarnicaMoneyLeak! Ne se prevec pustit molzt! Revolucionarnih novosti ni kaj dosti, SMINKA pa Seka ! :-), pakunga prodaja robo...lepe besede meglo...itd.. Torej: odvisno kaj pocnes, kaj rabis in kolk Kesa imas! Pa se na lastni kozi iskusil, da ni cist vseeno, v kateri slot memorijo zabrises in na koliko slotih je vsa...experimenti..
Disclaimer: Lahko, da pa se tudi kje vec ali manj motim...
PS: hudica, pravkar sem spet podlegel skusnjavi..Essedi..rajca...
¤ Lep pozdrav iz Portoroza, SPAJKY* ¤
°°°°°°°°°°°°°
"...sold my boat & put the money in some FRUIT company../Forest Gump/..."
ali po istrijansko : Forestali Gumpec
CellyPPGA400@600/100FSB=AGP
Enhanced* StandardFanCooling & 2,05Vcore
+ still on W95osr2.1..hm..
Vecina racunalnicarjev zivi od Copy/Paste/Find/Replace... :-)
IMHO: teorija po kmecko:
CPUcache lahko kontrolira/mapira ram do krat 1024 brez tecav /brez padca brzine!/ce ni tezav s chipsetom
Intel: (inclusiv cache) 1:1k
Celly 128 - 128Mb
P3 coppermine 256 - 256Mb
(zato pa se za strezniske aplikacije, posebej podatkovne baze, bolje obnese Xeon in KatmaiP3 z vec Cache-ja; za P4 pa ne vem)
AMD : (exclusive cache) 1: 1,5k
Duron 64+128 - 196 Mb
TBird 128+256 - 384 Mb
(ko bodo Dupli TBird zunaj + 768 DDRama, bo pa Veselje, ma ne bo tako poceni!)
Navedeni test je se kar blizu tej "moji Teoriji"!
Pred casom sem si ogledal se eno primerjavo hitrosti iste konfiguracije Racunalnika /tudi subjektivno oceno/ nekje na Web-u s testi optimalne odvisnosti op.sistemaWIN/hitrost/Ram, pa nisem na zalost shranil linka, da bi ga lahko tu postavil. (optimalna kolicina memorije ce poganjas hkrati vec stvari-ne glih navaden home user! in imas soldov zadosti!)
Bilo pa je nekaj v tem stilu: /zanimivo razmerje 1:2 !/
Operac.sistemi:cca.: /sys+dodat/ = TL Mb:
W95 32+64 = 96
W98 48+96 = 128
W-Me 64+128 = 196
W2k 128+256 = 384
WxP c + c = c
bi moralo biti ala W-ME, ma Billy ni ravno varcen glede memorije (to je tisti, ki je rekel: 640kb bo zadosti za ...) in je zdaj ta poceni (saj ni res pa je-vsaj SDRAM) in se bojim, da bo treba isto ali se vec kot za W2k!
Nauk: Billy+ostali skrbijo za tvoj DenarnicaMoneyLeak! Ne se prevec pustit molzt! Revolucionarnih novosti ni kaj dosti, SMINKA pa Seka ! :-), pakunga prodaja robo...lepe besede meglo...itd.. Torej: odvisno kaj pocnes, kaj rabis in kolk Kesa imas! Pa se na lastni kozi iskusil, da ni cist vseeno, v kateri slot memorijo zabrises in na koliko slotih je vsa...experimenti..
Disclaimer: Lahko, da pa se tudi kje vec ali manj motim...
PS: hudica, pravkar sem spet podlegel skusnjavi..Essedi..rajca...
¤ Lep pozdrav iz Portoroza, SPAJKY* ¤
°°°°°°°°°°°°°
"...sold my boat & put the money in some FRUIT company../Forest Gump/..."
ali po istrijansko : Forestali Gumpec
CellyPPGA400@600/100FSB=AGP
Enhanced* StandardFanCooling & 2,05Vcore
+ still on W95osr2.1..hm..
Vecina racunalnicarjev zivi od Copy/Paste/Find/Replace... :-)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Grafična karticaOddelek: Kaj kupiti | 1096 (878) | lprelesn |
» | Kateri HP prenosnikOddelek: Kaj kupiti | 1870 (1870) | zcetrt |
» | Nova anketa!Oddelek: Novice / Ankete | 2187 (2187) | ender |
» | Več pomnilnika - slabši rezultatiOddelek: Novice / Pomnilnik | 1916 (1916) | slycer |
» | Serious Sam kot testOddelek: Novice / Grafične kartice | 1767 (1767) | b4d |