»

Vse več podpore KYRO/KYRO II čipom

Slo-Tech - Čeprav je kazalo slabo, se vse več proizvajalcev odloča za uporabo KYRO/KYRO II čipov na svojih grafičnih karticah. Gospod David Harold (PowerVR) mi je tako poslal seznam novih proizvajalcev, ki bodo predstavili KYRO/KYRO II izdelke:
  • SUMA: SUMA Kyro s 32MB pomnilnika in TV-Outom; SUMA Kyro II s TV-Outom in DVIjem
  • InnoVISION: Inno3D Kyro II 4500 s 32 ali 64MB pomnilnika in TV-Out opcijo
  • CHANCE-I: BLOOD2 Kyro II kartica s 32MB pomnilnika
  • Club3D: Club3D Kyro I CLK-1064TV s Kyro I čipom, 64MB pomnilnika in TV-Outom; Club3D Kyro II CLK-2032TV s Kyrom II, 32 ali 64MB in TV-Outom/DVIjem
  • Ennyah Technologies: Michelan Kyro I3D Pro K4000 in Michelan Kyro II 3D Pro K4500; obe kartici bosta na voljo z 32 ali 64MB pomnilnika ter z ali brez TV-Outom
  • Joytech: APOLLO Kyro 2 s 64MB pomnilnika ter TV-Outom in DVIjem
  • Kifer: Royal Kings KYRO-1 STG4000 KO4000S64-T0 (TV-Out) in KO4000S64-00 (brez TVja) na Kyru I ter Royal Kings KYRO-2 STG4500 KO4500S64-T0 (TV-Out) in KO4500S64-00 (brez TVja) na Kyru II
  • Lung...

5 komentarjev

Serious Sam kot test

Tech Extreme - Že kar nekaj časa sta za test grafičnih karic obstajala dva programa: 3D Mark in pa Quake 3 Arena. V zadnjem času pa je postala popularna tudi igra naših južnih bratov (CroTeama), Serious Sam. V njej obstajata dva testa. Prvega, ki vam pove zapolnitvene zmožnosti vaše grafične kartice, zaženete v konzoli z ukazom /benchmark () . Drugi pa je podoben Quakeovemu timedemu, ki ga prav tako zaženete v konzoli z ukazom /dem_bprofile=1 in zatem poženete enega od demotov. Za primerjavo vam povem, da jaz s P3 800, 384MB pomnilnika in Herculesovim Geforcem 2 Pro v Windowsih 2000 pri ločljivosti 1024×786 z vsemi nastavitvami na high v prvem demu dobim povprečno 45 slik na sekundo. Celoten članek o testiranju s Serios Samom, ki je zelo dobra igra, lahko preberte tukaj, opis same igre, njenih novosti, prednosti in uporabljenih tehnologij ter efektov pa prav tako najdete na TechExtremu.

9 komentarjev

Primerjava med Thunderbirbom in Pentiumom 4

Akiba - Pri Akibi Hotline so naredili primerjavo med Thunderbirdom 1.2GHz, Thunderbirdom 1.333GHz in Pentiumom 4 1.5 GHz. Vse procesorje so opremili z 256MB pomnilnika; v prvih dveh primerih z DDR pomnilnikom, v tretjem pa z Rambusovim RDRAMom; 30GB IBMovim diskom, Geforcem 2 MX in Windowsi 98 v družbi z DirectX 8a. Pri testiranju s SYSMarkom je bil najhitrejsi TB 1,333GHz, sledil mu je TB 1,2 GHz, zadnji pa je bil večinoma Pentium 4. Za tiste, ki ne veste, SYSMark poganja podobne operacije kot programi Excel, Word, Corel Draw, Netscape in podobni. Pri testiranju s 3D Markom 2000 je v nižjih ločljivostih prednjačil TB 1,333GHz, v višjih ločljivostih pa se je malo bolje obnesel P4. V Quakeu so si rezultati zelo podobni - res ne vem, zakaj niso uporabili kakšne močnejše grafične kartice. Edini test, kjer je Pentium 4 očitno prednjačil, je bil StreamD.

7 komentarjev

Je več rama res bolje?

hardCOREware - To vprašanje so si zastavili pri Hardcorewareu. Za testni sistem so uporabili AMDjevega Thunderbirda, ki je tiktakal s taktom 1.2 GHz, Abitovo KT7-RAID matično ploščo in ploščico 256MB pomnilnika ter dve ploščici 128MB pomnilnika. Grafična kartica je bila Asusov Geforce2 MX, operacijska sistema pa Windows 2000 SP1 in Windows ME.

Najprej so vzeli Winstone 2001 Business in Content Creation. Razlika se pojavlja od 128 do 384MB pomnilnika, na vsakih dodatnih 128MB po, od 35 do 12% pod Windowsi 2000 in od 27 do 3% pod Windowsi ME. Razlika med 384 in 512MB pomnilnika je zanemarljiva; Windowsi 2000 se pohitrijo do 1%, Windowsi ME pa se v najslabšem primeru celo upočasnijo za 0.5%.

Čisto drugačna zgodba pa je 3D Mark 2001. Tu na dodatnih 128MB proftirajo Windowsi ME, do 5% pri 640×480 in do 1% pri 1024×768. V Windowsih 2000 pa zmogljivost med 512 in 384MB pomnilnika pade tudi do 4%!

Pri Unreal Tournamentu ne boste z dodajanjem pomnilnika dobili niti ene slikice na sekundo več, ampak...

14 komentarjev