HardOCP - Pa smo ga le dočakali. Danes je nVidia končno predstavila svojega novega paradnega konja med grafičnimi karticami, GeForceFX. In tiste najbolj ažurne strani so nas že osrečile s prvimi testi oz. članki na to temo. Na [H]ardOCP so spisali bolj članek kot test o GeForceFX, kjer so se dotaknili novih tehnologij, napovedanih pospeškov ter dodatnih zmožnostih te nove zverine. Klik!
Dodatek (19:30): Članek o omenjeni grafični kartici so spisali tudi na Tom's Hardware. Hitro v branje!
Dodatek (19:37): Če ste torej slučajno srečnež, ki poseduje Radeona 9700 ali GeForceFX pa še tole dejstvo. Microsoft je že pred slabim tednom izdal prvo Public Relase beta verzijo DirectX9, ki je na voljo na tem naslovu. Hvala odiedog za ta podatek.
Novice » Grafične kartice » Are you ready?
Sergio ::
res mislis tako?
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Mr.B ::
Hm , a res ?
Sicer če gledamo realno bo FX navoljo cca več kot ŠEST mesecev za 9700. Koliko pa je , ko je Nivida šopala svoje grafične kartice ven , bilo razlike v hitrosti med njeno prejšno generacijo ? , Sicer bo , kakor sedaj reklamerajo 25% hitrejša ? Ja v primerjavi s šest mesecev staro kartico pa je to res veliko ?
Hec je v tem da , tisti "ki jo" bomo kupovali za igre , žal nebomo kaj dosti imeli od vseh njenih dobrot ? Žal bo Doom III še vedno , pa to komaj podpiral DX8 , da o kakšnem DX9 niti ne govorimo , bo pa podpiral Intel tmHT , Sicer do februarja , ko bo prišla kartica v trgovine , bo ATI že najavil kak svoj monstrum FX na kubik pa bomo spet čakali do marca ..... Mogoče pa bomo do konec naslednjega leta le ogledali Doom3 , s procesorjem in grafiko sposobno za normalno igranje , pa se cikel nadaljuje , itd
Sicer če gledamo realno bo FX navoljo cca več kot ŠEST mesecev za 9700. Koliko pa je , ko je Nivida šopala svoje grafične kartice ven , bilo razlike v hitrosti med njeno prejšno generacijo ? , Sicer bo , kakor sedaj reklamerajo 25% hitrejša ? Ja v primerjavi s šest mesecev staro kartico pa je to res veliko ?
Hec je v tem da , tisti "ki jo" bomo kupovali za igre , žal nebomo kaj dosti imeli od vseh njenih dobrot ? Žal bo Doom III še vedno , pa to komaj podpiral DX8 , da o kakšnem DX9 niti ne govorimo , bo pa podpiral Intel tmHT , Sicer do februarja , ko bo prišla kartica v trgovine , bo ATI že najavil kak svoj monstrum FX na kubik pa bomo spet čakali do marca ..... Mogoče pa bomo do konec naslednjega leta le ogledali Doom3 , s procesorjem in grafiko sposobno za normalno igranje , pa se cikel nadaljuje , itd
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
ferdo ::
kolk rabmo minimum da zadovoljimo svoje potrebe?? [:\]
.: w w w . s l o - t e c h . c o m :.
.: I can`t believe the news today :.
.: I can`t believe the news today :.
ferdo ::
pobje in dečve, zdej pa tku, tole je fatamorgana
.: w w w . s l o - t e c h . c o m :.
.: I can`t believe the news today :.
.: I can`t believe the news today :.
(sic) ::
Mr. B:
Doom v celoti podpira DirectX 9 tehnologije! Samo je za OpenGL pisan. Carmack je celo rekel, da se je naklonil temu, da bo Doom za prihajajoči OpenGL 2.0.
Doom v celoti podpira DirectX 9 tehnologije! Samo je za OpenGL pisan. Carmack je celo rekel, da se je naklonil temu, da bo Doom za prihajajoči OpenGL 2.0.
Fury ::
HAHAAHA DX9 MY ASS!!!
Doom podpira vertex in pixel shaderje 1.4, bump mapping ipd.... to je vse DX8..
DX9 je pa floating point farbe in se 100 enih stvari k jih v Doomu 3 NI
Doom podpira vertex in pixel shaderje 1.4, bump mapping ipd.... to je vse DX8..
DX9 je pa floating point farbe in se 100 enih stvari k jih v Doomu 3 NI
Xplicit ::
ok se par let (ene 20) pa bo vse tko razvit, da se nau dal bols prkazat ker bo vse 100% realno - do vsazga najmanjsega detajla, kaj pa pol???
Pol bomo mel pa graficne kartica tolk dolg kolkr bodo delale, pol bodo pa zacel razvijat ksno drugo vrsto kartic, za ksn drugacn prikaz - hologram morda.
In potem bomo na visku tehnoloskega razvoja grafike, ali pac ne... ?
Pol bomo mel pa graficne kartica tolk dolg kolkr bodo delale, pol bodo pa zacel razvijat ksno drugo vrsto kartic, za ksn drugacn prikaz - hologram morda.
In potem bomo na visku tehnoloskega razvoja grafike, ali pac ne... ?
mescaline9 ::
Js pa neki ne štekam. Kje je logika dat gor hiter ram (ddr2, 1GHz) in 128-bitno vodilo. Kot sem prebral na HardOCP ima radeon 9700 prepustnost 19,8 GB/s geforceFX pa 16 GB/s. A mi loh kdo to razloži?
Vesoljc ::
ibn:
verjetn je logika v ceni, 256bitn vodiu je pomoje drazji od 128bitnga...
mene ta GeForce FX precej spominja na 3DFX :)
verjetn je logika v ceni, 256bitn vodiu je pomoje drazji od 128bitnga...
mene ta GeForce FX precej spominja na 3DFX :)
ferdo ::
poklič na informacije:) samo 37sit/min
ja tle ni fore.
razumeš?[:\]
ja tle ni fore.
razumeš?[:\]
.: w w w . s l o - t e c h . c o m :.
.: I can`t believe the news today :.
.: I can`t believe the news today :.
Super Sonic ::
t zadn odstavek...
NVIDIA's main problem is that not even the basic functions of DirectX 9 can be used today. The only DirectX 9 version currently available is a public beta version, and games are even further off in a rather distant future. This constellation will make it hard to sell new products based on the (future) importance of their new features alone. This is exactly the Radeon 9700 PRO's strong suit: it combined the theoretical benefit of DX9 support with superior gaming performance in today's games. The Radeon achieves this through its high memory bandwidth, the high triangle throughput of its vertex shaders, and its extremely fast pixel pipelines. When antialiasing and anisotropic filtering are used in combination, the R300 cuts an especially imposing figure and simply dominates everything available in the market today.
NVIDIA's main problem is that not even the basic functions of DirectX 9 can be used today. The only DirectX 9 version currently available is a public beta version, and games are even further off in a rather distant future. This constellation will make it hard to sell new products based on the (future) importance of their new features alone. This is exactly the Radeon 9700 PRO's strong suit: it combined the theoretical benefit of DX9 support with superior gaming performance in today's games. The Radeon achieves this through its high memory bandwidth, the high triangle throughput of its vertex shaders, and its extremely fast pixel pipelines. When antialiasing and anisotropic filtering are used in combination, the R300 cuts an especially imposing figure and simply dominates everything available in the market today.
nodes ::
V današnjih igrah je tako: če zažaga na GF3 potem žaga tud na 9700. Zakluček..... noben harwer ne more popravit napake, ki jo naredi programer. Z programerji je pa tko, da se generacije menjajo na 20 let. Potem štejemo...2020...2040..
Profesionalci uporabljajo druge grafične.Za igre? Mal se današnjih hišnih rač. konekta na 21" + monitorje.
Profesionalci uporabljajo druge grafične.Za igre? Mal se današnjih hišnih rač. konekta na 21" + monitorje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | GeForce 5900 serijaOddelek: Kaj kupiti | 2201 (1595) | |KoRn| |
» | GeForceFX 5200 in 5600 proti Ti4200 in Radeon 9500proOddelek: Novice / Grafične kartice | 2089 (2089) | Luka Percic |
» | GeForceFX 5200 in 5600Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2100 (2100) | Super Sonic |
» | NV31 in NV34Oddelek: Novice / Grafične kartice | 1959 (1959) | Super Sonic |
» | Dawn-geforceFXOddelek: Igre | 1142 (947) | Senitel |