Slo-Tech - Marko "Senitel" Dolenc nadaljuje svojo serijo strokovnih člankov o najnovejši različici Microsoftovega vmesniškega poganjala za multimedijsko udejstvovanje.
Po predstavitvi osnov in izboljšav je čas za preskok na drugo področje: ako bi se želeli preskusiti kot programer Dooma 5, bo članek o osnovah programiranja v DirectXu 9 ravno pravšnji.
Spoiler: začeli boste z zgolj 12 trikotniki ;)
Novice » Nova vsebina » Nov članek: DirectX 9.0 - Osnove programiranja
Super Sonic ::
...Celotna izvorna koda naše enostavne aplikacije...
e?
Najbrz nocem vedet kaj je zapletena aplikacija..
in res ne vem kaj je tolk enostavnga... men je vse...
... milo recen cudn...
.. oz. sumi gozdovi slovenski...
nc jasn...
vsa cast senitelu
e?
Najbrz nocem vedet kaj je zapletena aplikacija..
in res ne vem kaj je tolk enostavnga... men je vse...
... milo recen cudn...
.. oz. sumi gozdovi slovenski...
nc jasn...
vsa cast senitelu
Silence-r ::
Uh ja, samo najprej si morem kupit novo grafično in namestit DirectX9, potem bomo pa tudi programirali ...
Drugače pa mislim da je članek razumljiv, kdor se ne znajde pa naj pogleda izvorno kodo in tam analizira zadevo. Z nekaj osnovami C-ja mislim da lahko razume to vsak.
Drugače pa mislim da je članek razumljiv, kdor se ne znajde pa naj pogleda izvorno kodo in tam analizira zadevo. Z nekaj osnovami C-ja mislim da lahko razume to vsak.
In ko pomisliš da ne more biti slabše, ti nekdo vzame še to upanje!
(sic) ::
ako bi se želeli preskusiti kot programer Dooma 5, bo članek o osnovah programiranja v DirectXu 9 ravno pravšnji.
Vsak, ki bi se želel preizkusiti kot programer Dooma 5 mu ne bilo treba vedeti drekec o DirectXu... ker so vse idove igre OpenGL - Carmack pa prek svojega trupla ne bi dovolil, da bi kdo naredil naslednika legende FPSjev za DX.
Bleh...
Vsak, ki bi se želel preizkusiti kot programer Dooma 5 mu ne bilo treba vedeti drekec o DirectXu... ker so vse idove igre OpenGL - Carmack pa prek svojega trupla ne bi dovolil, da bi kdo naredil naslednika legende FPSjev za DX.
Bleh...
NoUse4AName ::
cisto vseeno je kaj uporabljas, Direct3D ali OpenGL z obema APIjema lahko naredis karkoli hoces.
Ziga Dolhar ::
(sic): Doom 3 je morda OpenGL, kaj bo s petico ne vemo ;-).
Resno, s temi zadevami se ne ukvarjam, priznam napako :-). Fala!
Resno, s temi zadevami se ne ukvarjam, priznam napako :-). Fala!
https://dolhar.si/
Reycis ::
Srednje uredu clanek. Kaze na nadpovprecno znanje pisca vendar pa najbrz vecini ne pove nic uporabnega. Se strinjam s sicom, da bodo IDjeve igre najbrz se naprej napisane v opengl. In ne zaradi tega, ker bi bil enostavnejsi.
ripmork ::
jst se bom sigurno lotil programiranja,sej malo več izkušenj
ni še nikoli škodilo a ne
sam bo pa kr težka-saj kakor zgleda
ni še nikoli škodilo a ne
sam bo pa kr težka-saj kakor zgleda
Tr0n ::
Oba APIja sta kewl, ampak naceloma se mi zdi, da OpenGL igre laufajo nekako bolj gladko, so bolje optimizirane etc... kot Direct3D na isti konfiguraciji. Maybe it's just meh :).
undefined ::
> OpenGL igre laufajo nekako bolj gladko, so bolje optimizirane etc... kot Direct3D na isti konfiguraciji. Maybe it's just meh :).
Nah, it's da drivas.
Nah, it's da drivas.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mt.Gox v stečaju, izgubljenih za pol milijarde dolarjev bitcoinov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Kriptovalute | 24977 (19027) | tomaz88 |