Forum » Navijanje » 3D MARK04
3D MARK04
deann ::
Na tej strani sem našel nekaj screenshotov iz bete...
P.S poglejte konfiguracijo compa,ter na koncu FPS-je pri posameznem testu!
P.S poglejte konfiguracijo compa,ter na koncu FPS-je pri posameznem testu!
Oblivion ::
Enkrat sem ze videl podobne screenshote, sam to se mi zdi prou zmesano, 15, 5 in 13 fps z 6800 in p4 3,6 GHZ?!? Res ne vem kam pelje ta tehnologija.
DjTonic ::
Boki_ ::
Kok je bil pa končni rezultat? Sam tam piše "Estimated time", a se bo zdej šlo še kej za bitko s časom? Pa kok ma vpliva konfiguracija na splošno, vpliva sam grafa ko pr 03 al celoten komp ko pr 01?
I'm back
speed machine ::
En intervju.
Also a point to remember is that I doubt any game so far released, or to be released this year, uses similar shaders & amount of lights & shadows to the same extent as the next 3DMark does. The amount of polygons on screen and use of dynamic lights & shadows is on a totally different level than what gamers have seen so far.
Also a point to remember is that I doubt any game so far released, or to be released this year, uses similar shaders & amount of lights & shadows to the same extent as the next 3DMark does. The amount of polygons on screen and use of dynamic lights & shadows is on a totally different level than what gamers have seen so far.
//
TribesMan ::
Tole je fuc**ng unbeliveable lepo. Upam da bo še letos zunaj...
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
DjTonic ::
Tale benchmark bo res zelo zahteven, saj ne bo gladko teklo niti na 6800 Ultri, kaj šele na 6600 ali kakšnem Radeonu 9800 XT. Ponavlja se zgodba iz časov 3DMarka 03 in grafičnimi karticami serije Geforce 4 Titanium. Takrat je bil obveza DirectX 8 sedaj bo pa nuja grafična s Shaderji 2.0.
Score Geforca 6600GT
6600GT v Doomu 3
6600GT v 3DMarku 03
Score Geforca 6600GT
6600GT v Doomu 3
6600GT v 3DMarku 03
Boki_ ::
Hm... Zgleda da bo meja 10k dokaj hitro presežena, sej je tam z navito 6600GT skor 10k.
I'm back
Caligula ::
Skratka navadna 6800 je pol tako kot sem rekel verjetno boljsi nakup od 6600GT, ko ta pride. Pa se pr 6800 je vsaj nekaj moznosti, da se odprejo dodatni pipelini.
DjTonic ::
Skratka me prav zanima kako bo to čudo zgledalo v Realtime ustvarjalci seveda pravijo, da česa takšnega še nismo videli. Seveda bo DirectX 9 grafa s Shaderji 2.0 obvezna. Drugače pa si lahko še kdo prebere moj zgornji link.
For example the next 3DMark uses a load of shaders and dynamic shadows, and I personally have never seen anything like that before. Sure shaders and dynamic lights, but not in the same amount and style. The hardware really is stressed, and that is the idea of a benchmark - to get the information how well it really performs.
Kot sem pričakoval bo nov 3DMark seveda zopet bolj osredotočen na grafično kartico. Recimo 2001SE je bil zelo odvisen od CPU-ja, 2004 bo po besedah avtorjev nekoliko bolj od 2003 ter manj od 2001Se, čeprav za Full System benchmark še vedno priporoča PCMark04.
For example the next 3DMark uses a load of shaders and dynamic shadows, and I personally have never seen anything like that before. Sure shaders and dynamic lights, but not in the same amount and style. The hardware really is stressed, and that is the idea of a benchmark - to get the information how well it really performs.
Kot sem pričakoval bo nov 3DMark seveda zopet bolj osredotočen na grafično kartico. Recimo 2001SE je bil zelo odvisen od CPU-ja, 2004 bo po besedah avtorjev nekoliko bolj od 2003 ter manj od 2001Se, čeprav za Full System benchmark še vedno priporoča PCMark04.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DjTonic ()
bajro ::
no pa je ze cas da zamenjam graficno kartico (gf4 tit 4200),tesko se bo poslvit od nje ps.zanima me ce bodo gf 6600gt do novega leta zunaj za agp ...
lp
lp
GregaST ::
moja grafa je lih še tok da bo delala 9600xt ma lih shaderje 2.0 sam ne vem kaj bom gledou.samo slideshow tko k v 2001SE na voodooju
DjTonic ::
Intervju s Futuremarkom glede novega 3DMarka je že objavljen na nemški strani ATI-News.de.
Futuremark Interview
Futuremark Interview
speed machine ::
Ta stavek je posebej zanimiv iz tega zgornjega intervju-ja.
everything lit per pixel (PS2.0 or higher), using dynamic shadows & self-shadowing on all objects with multiple light sources, massive amount of polygons, lots of normal maps, real-time atmospheric light scattering etc. And yes, all of those in 1 scene!
Slide show z drugimi besedami.
everything lit per pixel (PS2.0 or higher), using dynamic shadows & self-shadowing on all objects with multiple light sources, massive amount of polygons, lots of normal maps, real-time atmospheric light scattering etc. And yes, all of those in 1 scene!
Slide show z drugimi besedami.
//
strictom ::
pr men bo bolj podobno ko da bi bil v galeriji in si vska sliko ogledoval 1 - 2 minuti
spf(second per frame)
spf(second per frame)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 3DMark05 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Navijanje | 8471 (5618) | Jaffa |
» | katero plato za 754 za athlon 64 3000Oddelek: Kaj kupiti | 1240 (1086) | Oblivion |
» | Kako ekstremno naviti pomnilnik brez voltmodaOddelek: Navijanje | 4396 (3865) | DjTonic |
» | Geforce 6800 Ultra Dry Ice CooledOddelek: Navijanje | 2064 (1556) | Edi999 |
» | Nov članek - Pentium 4 Extreme EditionOddelek: Novice / Nova vsebina | 2743 (2743) | DjTonic |