» »

Ocenjevanje pri matematiki

volkec ::

No stvar stoji nekako takole. V prvi konferenci sem imel po ocenah in procentih 3. V drugi dobro 2, a zapletlo se je v tretji konferenci. Ocene, ki jih imam v tej konferenci so:

1. Velika pisna ocena: 2 (61%)
2. Ocene iz malih kontroln(4 kontrolne 1 ocena): 2 (50%), 2 (54%), 1 (30%) :D

No če vse to seštejem in delim mi po procentih pride ukoli 48%.
Sedaj me zanima, če je zaključevanje po procentih sploh legalno in če je glede na kaj ti lahko potem profesor zaključi 1. Glede na procente ali ocene, saj se mi zdi da 3 pozitivne in 1 negativna je to pozitivno. :)) Seveda mi je profesorca dala še eno možnost za popravljanje enke, v kar pa ne dvomim da bom popravil. :)) A vseeno pa me za naslednje leto zanima kako in kaj s telimi procenti ;) Druga stvar pa bi bila, če so male kontrolne sploh dovoljene, saj kakor je bilo meni rečeno niso. ;)

|ke ::

mislim da ti to s temi procenti noben profesor (če ima vsaj kanček možganov) ne bo upošteval. res pa je da se najdejo profesorji ki nimajo v glavi prav nič, tak da se splača probat vseen;)
Ike

Matek ::

Em, zaključevanje po procentih je čisto legalno, v bistvu je vsakršno zaključevanje odvisno zgolj od profesorja. Če imaš skoraj same trojke, ki pa so na meji in če kažeš pri predmetu zanimanje, ti profesor, če se tako odloči, lahko zaključi tudi 4. Mislim, da se vse prepogosto mnogi zanašajo na aritmetično sredino.

Delne ocene naj ne bi bile dovoljene, ampak profesor lahko te ocene iz malih kontroln preprosto vpiše v redovalnico in jih potem manj upošteva pri zaključevanju.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Redkvica ::

Veliko profesorjev upošteva pravilo, da ne moreš imeti zaključeno pozitivno, če imaš eno ali več nepopravljenih negativnih ocen. Tako da zaključevanje s povprečjem v primeru nepopravljene negativne ocene najbrž ne bo šlo.

volkec ::

Redkvica hehe pri nam ni tega, da z eno nepopravljeno oceno nemoreš biti pozitiven. Drugače pa je etak vsa snov, ki smo jo pisali za male kontrolne bila združena v veliki. Imam pa tudi sošolca, ki ima dve enki in dve pozitivni oceni, procenti mu pridejo nekaj čez 50% in profesorica mu je rade volje zaključila 2 :D

MadManMato pri nam se male kontrolne nič manj ne upoštevajo kakor ocena pri veliki kontrolni.

HairMan ::

Ne moreš seštevat ta mailh kontrolk s ta velko,
pol pa delit s 4.
Če zračunaš povprečje malih, pride 1 (okol 45%). Druga velika ocena je 2.
1 + 2 pa, vsaj pri nas, še nikoli ni blo 2.

McHusch ::

Da pišeš kontrolno 30 % je pa že zajebancija. Jest bi ti iz principa dal popravnega. Da ne omenjam, da sta tudi prejšnji oceni na meji pozitivne.
http://german.awardspace.us

maticmlakar ::

Da pišeš 30 % matematiko ni sploh zajebancija, saj pri nas v našem razredu na gimnaziji 1/3 folka piše okrog 30%. :)) Pa se noben ne zajebava...




preveč.

M-man ::

Razna seštevanja in velike ter male kontrolne so določene samo s strani profesorjev in so povsem nelegalne. Veljajo samo ocene, ki so vpisane v redovalnico in tam so vse enake ne glede na pisne in ustne - po pravilniku morajo biti še celo obvezno enake barve in enako velike. Tudi razni procenti in znakci so prepovedani. Eno spraševanje ena ocena, ena kontrolna ena ocena. Nepravilnost so tudi razna seštevanja in deljenja ocen itd.

To je po pravilniku, je pa vprašanje ali se je smisel za to prepirati. Nekaterim večkratno preverjanje ustreza, kampanjskim učencem pa pač ne. Jaz sem sicer uporabnik slednjega, vendar se dejansko več znanja pridobi z vmesnimi preverjanji - znakci, delne ocene itd. Obstaja tudi dvom, kaj boš s pritožbo dosegel, ker te profesor lahko začne povsem po pravilniku zajebavati pa ne boš mogel nič. Vse je odvisno od profesorja.

LP
M
Alea Iacta Est. (Julius Caesar)

Tito ::

Kaj ena tretina, 6 od 28-ih, to je znak hudega znanja. Torej kot se spomnim je blo tak, da je rekla da jih je sam 20% pisalo pozitivno. Se mi zdi da so bla to kombinacije, varijacije ... Sam ker res prfoksa ni znala razlagat, kako bi drugi kej znal :D ...

M-man ::

Predvidevam, da ste srednja šola in še vedno živite v sistemu osnovne. V osnovni je bila ključna naloga učitelja, da so učenci razumeli, v srednji šoli naj bi večina razumela, na faksu pa se profesorjem krako malo jebe ali ti razumeš ali ne.

Profesorjeva naloga je predvsem to, da da ti dobiš pregled nad snovjo in da je tvoje samostojno učenje učinkovitejše.

Torej: pred kontrolno delaj vaje in če jih ne razumeš vzameš knjige in poiščeš sistem reševanja. Valiti krivdo na profesorja je nesmisel, saj te na maturi nihče ne vpraša ali so ti dobro razložili snov.

LP
M
Alea Iacta Est. (Julius Caesar)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ponavljanje testa

Oddelek: Šola
221643 (1273) Sisko101
»

Dobil popravca pri MA (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
884285 (2252) klemen22
»

Ocenjevanje

Oddelek: Šola
10551 (455) fictionel
»

Uspeh?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
592673 (1896) snow
»

Pritožba na oceno

Oddelek: Šola
203147 (1798) skorc_norc

Več podobnih tem