» »

WTC_What Was In Building 7 in kaj se je dejansko dogajalo 9/11 -

WTC_What Was In Building 7 in kaj se je dejansko dogajalo 9/11 -

Temo vidijo: vsi
««
5 / 86
»»

edge540 ::

>>Titan je dražji od zlata in se ga uporablja samo tam kjer res ne gre brez njega.

To ne bo držalo. Titan je dosti cenejši od zlata. 15 € na kilogram nekje. Enaka masa zlata stane preko 20 000 €.

Iz titana je narejenih vedno več stvari na letalih. Predvsem se ga uporablja pri kompresorjih na motorjih in nosilcih za krila.

edge540 ::

>>747 je praktično ves lesen (vezane plošče iz balze)

Ti to resno?

Na modernih airlinerjih ni nič lesenega. Trup, krila in stabilizatorji so iz aluminijevih zlitin, nosilci za krila so iz titana, podvozje je jekleno več ali manj, vse bolj se pa uporablja kompozite (predvsem B787 in A380). Še kabli so ponekod aluminijasti namesto bakrenih, da prišparajo na masi.

EDIT: Malo sem pobrskal in za A380 glede kompozitov našel tole:

Rund 40 Prozent der Bauteile sind neuartige Verbundmaterialien, die das klassische Metall verdrängen. Wie schon bei den kleineren Airbus-Familienmitgliedern bestehen Höhen- und Seitenleitwerk vollständig aus Kohlenstoff-Faserkunststoffen (CFK). Und auch der Flügelmittelkasten, das Herzstück des Tragwerks, ein rechteckiger Kasten von der Größe einer Zweizimmerwohnung, wird komplett aus CFK hergestellt. Bei einem Gewicht von 12 Tonnen werden gegenüber den herkömmlichen Metallkästen 1,5 Tonnen eingespart.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edge540 ()

darkolord ::

> 747 je praktično ves lesen

Pri 747 so lesene kvečjemu kakšne okrasne letvice... (titan, aluminij in motorji pri 747 poberejo kakih 75% skupne mase)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Samuel ::

@dzinks63

ta tretja slika od spodaj kaže gorenje WTC5, ne pa WTC7!

Samuel ::

@Azrael

Res je, potniška letala sama po sebi so zelo krhke zadeva. Vse povsod se varčuje pri teži in kar je še najbolj čudno je to, da so ta krhka letala razrezala debele jeklene nosilne stebre WTCjev. Sploh pa naj bi obe letali leteli z višjo hitrostjo, kot sta letali sploh sposobni na taki višini. Potniška letala dosežejo 900+kmh na višinah 10km in več... na višini 500metrov pa ni teorije, da bi letela s hitrostjo, ki jo navajajo uradni viri (razlikujejo se za več kot 50kmh).

jype ::

Mondeo> Sploh pa naj bi obe letali leteli z višjo hitrostjo, kot sta letali sploh sposobni na taki višini

Naj bi?

Pokaži.

dzinks63 ::

:)) Malo bolj zgoraj poglej, malo bolj od daleč slikano

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: OmegaBlue ()

perfect ::

Pa morda še o razmišljanju kakšnega US vojaka.
Tudi o F4 fantomu, ki tršči v zid nekaj pove..

http://www.lonestaricon.com/absolutenm/anmviewer.asp?a=426

Azrael ::

Takole zaradi lesa, koliko je bilo star B757 Flight93?

AA je stara letalska družba in v času pred 9/11 so bila stare letalske družbe na robu propada ali so že propadla (PanAm, TWA, AA). V taki situaciji družbe ne kupujejo novih letal.

1983 (in še precej let za tem), ko je B757 šel v uporabo drugega materiala, kot je vezana plošča ni bilo. Cene kompozitov in titana so bile takrat previsoke za množično uporabo.

Da je krhko letalo lomilo stene in nosilce, hja, tudi s papirjem ali lončkom od jogurta se lahko hudo porezeš, čeprav sta mehka in krhka in se jih z lahkoto zmečka aii zdrobi.
Nekoč je bil Slo-tech.

darkolord ::

> Koliko je bilo star B757 Flight93?

5 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Samuel ::

@dzinks63

gori eno nadstropjo.. so what?

Nasproti imas pa WTC5 iz katerega iz vseh nadstropij prav butno gori, pa se ni porusil. Pa je na njega padlo precej več kosov WTC1/2 kot pa na WTC7.

Samuel ::

@jype

http://seattle911visibilityproject.org/flight_175_impossible_speed.htm

Boeing 767-200
The limiting speed (VNE, velocity not exceed) for a Boeing 767 is 954 km/h (593 mph / 516 knots) at 35,000 ft (10,667 m). The maximum cruising speed is about 563 mph (906 km/h or 490 knots). The 'normal' cruising speed is about 530 mph (853 km/h or 460 knots).

http://www.journalof911studies.com/letters/Boeing767DecelerationTowers.pdf

Letalo je zadelo WTC s hitrostjo 542Mph / 872kmh na višini cca 300 metrov.

Po pričevanju pilotov in tudi off the record Boeing (je bilo veliko govora okoli tega še takrat) 767-200 ne bi mogel na tej višini bistveno preseči hitrost 400Mph.

hamax ::

Povej mi en dober razlog zakaj bi bila velika hitrost mozna samo na visokih visinah?

Na 300m je celo veliko gostejsi zrak kot na 10k in zato ima letalo precej vecjo potisno moc.

Ti pravis, da ko se letalo spusca , ce ne spreminjas moci motorja, se bo letalo premikalo vedno pocasneje?

Samuel ::

pha.. za zaračni upor še nisi slišal?

recimo za lovska letala so znani podatki:

F-15E

Maximum speed:
* High altitude: Mach 2.5+ (1875 mph (3018 km/h))
* Low altitude: Mach 1.2 (900 mph (1448 km/h))

perfect ::

Hamax

Na tole se lahko kar zaneseš:
Tako letalo leti lahko s tako hitrostjo samo na večji višini kjer je zrak enkrat redkejši. Če s tako hitrostjo priletiš v nižje zračne plasti se začne zadeva tako šejkat da se letalo začne razpadat, motorji pa lahko zaribajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perfect ()

edge540 ::

Vne je indicated air speed (torej glede na zrak), ki se je ne sme preseči zaradi konstrukcije, ker lahko kakšen mehanski del odpove. Za primer, pri Cessni 152 je to 149 vozlov in te hitrosti v vodoravnem letu ne moreš doseči, kvečjemu kakšnih 100 vozlov. Pri letalih ki pa imajo dosti moči in majhen koeficient upora (recimo Pipistrel Virus) pa to ni problem. Se je že zgodilo, da so enega polomili, ko so dali preveč gasa (posadka je preživela zahvaljujoč padalu).

Torej to ni nikakor maksimalna možna hitrost letala, to je max dovoljena hitrost. 767 ima velike motorje in mu na nizki višini nebi bilo problem doseči takšne hitrosti niti v vodoravnem letu, kaj šele v rahlem spustu. Nikakor pa ni nujno, da letalo nad to hitrostjo razpade. Najbrž bi razpadlo šele, ko bi vstopilo v transsonično območje, severno od 1000 km/h.

BigWhale ::

perfect:

Seveda se hecam z laserjem. Vsekakor. Hocem ti samo to dopovedati, da bi od letala ostalo precej vec, ce bi ga sestrelili na bistveno vecji povrsini.

Tista razpoka v tleh je bila ze prej tam. Letalo je pac slucajno not priletelo. Big deal.

jure,

> V tem primeru verjetno res, vendar ne nujno.

Ma, tega Fantoma sem jim ze zalimal sem gor. Verjetno ga ni nihce pogledal. Letalo se pri tako veliki hitrosti dejansko spremeni v prah. Od tistega F4 se motorja ni nikjer. Ce se letalo strmo spusca in prileti v tla se bo z njim zgodilo nekaj podobnega kot s tistih F4 na posnetku.

Mondeo,

Torej, kaj zelis povedati? Da je letalo letelo prehitro glede na dovoljeno hitrost? Ali samo pravis, da zaradi tega, ker je letelo prepocasi ni moglo porusit desetih jeklenih stebrov? In ker je letelo prepocasi, potem je ze nekaj narobe?

Jaz sem vceraj gledal dokumentarec z Discoverija, o cloveku, ki je gradil WTC in je bil tam v casu nesrece. Kar precejkrat je klical v bazo, da naj posljejo 'structural engineers' tja pogledat, ker ga resno skrbi kako je s stavbo, saj naj bi bil problem s tistimi jeklenimi stebri.

Ostale stvari je pa ze itak Raptor povedal. Letala kar tako ne razpadajo v zraku, vsaj taksna velika potniska ne. Pri teh je 'safety margin' precej visje kot pri sportnih letalih.

jype ::

Vidim, da je Raptor001 že razložil letalske podrobnosti.

Zapomniti si velja, da "Vne je vedno IAS", ker mora pilot pač paziti na to, kaj mu kaže pitotova cev (ki pravzaprav meri pritisk zraka na frontalni presek letala).

IAS "tam gori" je precej nižji od tistega "tu spodaj". Strukture letala "prehitra vožnja" nič ne boli, če je zrak redek.

Kakšna je dejanska hitrost letala itak lahko izmeriš samo z radarjem oziroma z napravo, ki ima tudi zunanjo referenčno točko.

darkolord ::

> Ce se letalo strmo spusca in prileti v tla se bo z njim zgodilo nekaj podobnega kot s tistih F4 na posnetku.

Niti približno. Na posnetku je 3 metre BETONA (upam da ni treba govorit, kolk je trši od zemlje). Mimogrede, kakih 10x težji 757 bi pri enaki hitrosti prebil tisti beton.

perfect ::



Boeing 757

58 ton ''pretežno balse'' kot se je nekomu zapisalo zgoraj..:)

Skratka.Pilot se pri takih hitrostih v nižjih plasteh ozračja spremeni v poiskusnega pilota.Pika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perfect ()

jype ::

perfect> Skratka.Pilot se pri takih hitrostih v nižjih plasteh ozračja spremeni v poiskusnega pilota.Pika.

Kolikor se spomnim v manualu piše da je 300kts IAS "bird impact protection" omejitev (pod fl 80 se mi zdi, višje je pa itak treba gledat Vmo na instrumentu).

perfect ::

Dobro si tole povedal BigWhale..Tista razpoka v tleh je bila ze prej tam. Letalo je pac slucajno not priletelo. Big deal.

Razmišljam kolikšna bi bila možnost,da bi se res to zgodilo.Se mi zdi, da bi midva prej na lotu dobila vsak po trikrat...zaporedoma :)
Možno pa je seveda.Oziroma očitno.
Hej, zamisli si tiste vojaške vodene istrelke, ki jih je bilo že neštetokrat videt kako se približujejo cilju.Vprašam se, ali bi bilo možno zadeti tisto razpoko v zemlji.....Bingoo..!?
Če nimaš kril jih moraš pač najt z googleEart če ne gre drugač.
Ah, sam mal fantaziram tko za hec.

Je pa res zanimiv ne, kolk enih novih čudnih detaljev.

BigWhale ::

Perfect,

> Skratka.Pilot se pri takih hitrostih v nižjih plasteh ozračja
> spremeni v poiskusnega pilota.Pika.


Pa dej no! Kaj bluzis?! Ljudje ti tukaj razlagajo kako je s temi stvarmi, ti pa kar z glavo v zid butas. Tudi ce bi tole zgoraj bilo res, nima nobene veze, ker letalu ni bilo treba na visini 300m preleteti pet tisoc milj ampak je bila edina naloga, da se zaleti v zgradbo. Kar mu je pa povsem uspelo, kot smo videli na mnogih posnetkih.


> Razmišljam kolikšna bi bila možnost,da bi se res to zgodilo.Se
> mi zdi, da bi midva prej na lotu dobila vsak po
> trikrat...zaporedoma :)


Eh, spet se obnasas, ko en otrok.

> Hej, zamisli si tiste vojaške vodene istrelke, ki jih je bilo
> že neštetokrat videt kako se približujejo cilju.Vprašam se,
> ali bi bilo možno zadeti tisto razpoko v zemlji.....Bingoo..!?


Torej, ce se letalo ni razbilo v tisti razpoki in ga niso sestrelili, ker ocitno ga niso, ce bi ga, bi bilo raztreseno po okolisu. Kje je letalo!? :)

> Če nimaš kril jih moraš pač najt z googleEart če ne gre
> drugač.

A resno mislis, da bi se na tleh poznal 'odtis kril', ce bi se letalo zaletelo v tla? A resno mislis, da tudi 'oni' (zarotniki) to mislijo in so zato iskali razpoko v tleh?

> Ah, sam mal fantaziram tko za hec.

Ja, tocno to pocnes... :)


---

Darko,

> Niti približno. Na posnetku je 3 metre BETONA (upam da ni
> treba govorit, kolk je trši od zemlje). Mimogrede, kakih 10x
> težji 757 bi pri enaki hitrosti prebil tisti beton.

Aha, aha. Torej tako tezak avion bi prebil tiste tri metre betona, tezavo je naj bi pa imel z nekaj jeklenimi stebri v WTC? Vsaj tako nekateri tukaj pravijo.

Seveda je beton trsi ampak se vedno sem preprican, da bi se letalo v vecini spremenilo v prah...

darkolord ::

> Kje je letalo!? :)

A tole si šele zdej pogruntal?

> da bi se letalo v vecini spremenilo v prah

V stiku z zemljo nikakor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

V-i-p ::

Pogumni Ameriški narod se je še bolj pogumno uprl teroristom in so spravili avion na tla in junaško umrli za narodov blagor... vsaka jim čast... kot tudi tistim, ki temu scenariju verjamejo :)
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

perfect ::

Lepo VIP...
Ostane le še to, če je res mogoče dobiti vezo z handy-jem na letalu.
Mogoče kdo to ve ? O tem pa še res nisem brskal.Nekaj sem zasledil sicer,da
to ni mogoče. Nič ne trdim.

edge540 ::

Na 4000 ft nadmorske nad Mariborom (torej okoli 1000 metrov nad tlemi) se da meniti po mobitelu, sem probal zadnjič;)

Ne vem pa ali je vleklo iz Pohorja ali od kje drugje. Ravno tak nevem kako hitrost vpliva na sprejem, jaz sem imel okoli 180 km/h.

darkolord ::

Pri 2000 metrih pa že ne več

jype ::

NMT in podobne tehnologije se ujame tudi še na 15kft.

GSM pa res ne.

Seveda so bili telefoni tudi v letalu - v vsakem sedežu eden.

Samuel ::

@BigWhale

> Pa dej no! Kaj bluzis?! Ljudje ti tukaj razlagajo kako je s temi stvarmi, ti pa kar z glavo v zid butas. Tudi ce bi tole zgoraj bilo res, nima nobene veze, ker letalu ni bilo treba na visini 300m preleteti pet tisoc milj ampak je > bila edina naloga, da se zaleti v zgradbo. Kar mu je pa povsem uspelo, kot smo videli na mnogih posnetkih.

Gre se za to, da letalo ni bilo niti približno več vodljivo pri taki hitrosti in kot takega neizkušen pilot ne bi nikoli pripeljal do WTCja. Fora vsega tega je v tem, da so uradni viri navajali hitrost letala cca 350Mph, vendar so jih kasneje ravno fiziki demantirali. In potem vse tiho je bilo. Pri 350Mph bi se letalo več ali manj prilimalo na fasado, ne pa prodrlo tako globoko v sam WTC.

> A resno mislis, da bi se na tleh poznal 'odtis kril', ce bi se letalo zaletelo v tla? A resno mislis, da tudi 'oni' (zarotniki) to mislijo in so zato iskali razpok..

ja čudn ja, sploh zato ker so aluminijasta krila kot kot za šalo zarezala v zunanje jeklene strebre WTCjev...

> Niti približno. Na posnetku je 3 metre BETONA (upam da ni
> treba govorit, kolk je trši od zemlje). Mimogrede, kakih 10x
> težji 757 bi pri enaki hitrosti prebil tisti beton.
> Aha, aha. Torej tako tezak avion bi prebil tiste tri metre betona, tezavo je naj bi pa imel z nekaj jeklenimi stebri v WTC? Vsaj tako nekateri tukaj pravijo.
> Seveda je beton trsi ampak se vedno sem preprican, da bi se letalo v vecini spremenilo v prah...

suha teža F-4 Phantom je cca 14 ton, Boeinga pa 56 ton

ampak o kaksnem prebitju trimetrske stene se tukaj pogovarjate... za prebitje stene zadošča tole Bunker buster s težo 2 toni, ne pa neka okorna aluminijasta letala z ogromnim profilom kot Boeing je. Za efekt prebijanja rabiš majhen a dovolj trd profil, ne pa trup enga Boeinga... jao no..

edge540 ::

>>Gre se za to, da letalo ni bilo niti približno več vodljivo pri taki hitrosti in kot takega neizkušen pilot ne bi nikoli pripeljal do WTCja.

Letalo je čisto lepo vodljivo, to ne skrbi. Celo dosti lepše kot pri minimalni, kjer moraš paziti da ne daš preveč nagiba, ker s tem podreš vzgon. In WTC je tako široka zgradba, da je res ni bil problem zadeti nekomu, ki mu je vsaj približno jasno kako se upravlja letalo, sploh ne rabi bit pilot.

Samuel ::

fajn.. naj to potrdijo uradni viri... čakamo na to že 6 let.

A to govoriš iz lastnih izkušenj ali kaj?

edge540 ::

>>A to govoriš iz lastnih izkušenj ali kaj?

Ja. Pri letenju so prve vaje, ki jih delaš horizontalni let proti orientirju, zavoji ter dviganje in spuščanje. Povem ti lahko da z 100 vozli lahko z C152 zadenem kontrolni stolp kadarkoli. Pa ima premera mogoče 8 ali 10 metrov. Torej se bi tudi z 400 vozli dalo zadeti 100 metrov širok stolp. Si to skoraj upam trditi.

Samuel ::

širina WTCjev je bila 63.4 metra

po moje je težko pilotirat letalo, ki se pri skoraj 900kmh trese ko ne vem kaj in ko krmila odpovedujejo...

edge540 ::

>>po moje je težko pilotirat letalo, ki se pri skoraj 900kmh trese ko ne vem kaj in ko krmila odpovedujejo...

Trese lahko tudi v Cessni ko hudič in ni lahko pilotirat, ampak daleč od tega da se nebi dalo. Sem letel tudi že pri sunkih vetra 30 vozlov, ko mi je letalo obračalo po vzdolžni osi za 60 in več stopinj naenkrat. Adrenalinsko, se pa da. Krmila pa delujejo čisto vredu dokler se ne približaš hitrosti zvoka.

>>širina WTCjev je bila 63.4 metra

Širina piste v Mariboru je 45 metrov, pa moraš biti idiot da jo fališ pri pristajanju. Pa je težje pristat kot se zapeljat nekam. Tako da po mojem mnenju ni problem zadeti WTC pri 400 vozlih, trdil pa nič ne bom;)

jype ::

Pri "skoraj 900 km/h" se letalo nič ne trese in krmila nič ne odpovedujejo. Ne nakladaj.

Če bi to držalo, bi vsak drug polet bil smrtno nevaren. Pa ni.

Samuel ::

lol

tole postaja že brez veze

govorimo o višini 300 metrov, ne o 10km

še lovska letala so sposobna pri tleh le cca 30% višjo hitrost

Samuel ::

@Raptor001

daj pejdi ti s tole tvojo cessno nekam, k grem še jst s svojim avtom hitreje po tleh, ko ti po luftu
čudno, da tele akrobacije s potniškim letalom ne primerjamo s kakšnim motornim zmajem, ali pa z avtogirom

TESKAn ::

Zadnjič sem gledal epizodo mythbustersov, ko sta testirala, če lahko popoln neznalec pristane potniško letalo, če mu pomaga izkušen pilot na tleh. Teorijo sta preizkusila v pravem simulatorju, brez pomoči sta neslavno strmoglavila, z pomočjo jima je obema uspelo pristat. Torej dva brez trohice znanja o pilotiranju sta lahko pristala potniško letalo na stezi ob pomoči izkušenega pilota, teroristi, ki so imeli za sabo lekcije v pilotiranju, pa naj nebi mogli zadet dveh stolpov?

še lovska letala so sposobna pri tleh le cca 30% višjo hitrost


Klik in klik, video lovskega letala, ki prebije zvočni zid par sto metrov nad tlemi.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

edge540 ::

Mondeo, vidim da se zelo trudiš za konstruktivno debato.

Nevem o kakih akrobacijah ti bluziš. Res je da še nisem vozil potniškega letala (je pa to na mojem to-do seznamu), vem pa dokaj natančno kako stvar poteka. In če airlinerji vsak dan pristajajo pri 150 vozlih in se jim vedno uspe dotaknit piste na približno istem mestu, nevem zakaj bi bilo pri trikrat večji hitrosti težko zadeti takšno ogromno stolpnico. Pa je pristanek daleč težji od leta proti nekemu orientirju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edge540 ()

BigWhale ::

Darko,

> > Kje je letalo!? :)
> A tole si šele zdej pogruntal?

Ne, ampak vi boste zagotovo vedeli. Najbrz so ga vesoljci ugrabili? :)


Mondeo,

> Gre se za to, da letalo ni bilo niti približno več vodljivo pri taki
> hitrosti in kot takega neizkušen pilot ne bi nikoli pripeljal do WTCja.

Letalo je popolnoma vodljivo pri taksni hitrosti! Ne govori neumnosti lepo te prosim, letalo je popolnoma vodljivo pri taksni hitrosti na visini 0m in na visini 10km.

Krmila kar tako ne odpovedujejo.

> Fora vsega tega je v tem, da so uradni viri navajali hitrost letala cca
> 350Mph, vendar so jih kasneje ravno fiziki demantirali. In potem vse tiho
> je bilo. Pri 350Mph bi se letalo več ali manj prilimalo na fasado, ne pa
> prodrlo tako globoko v sam WTC.

Pri 150Mph bi se 50 tonsko letalo kar globoko zarilo v 'gips plate' in steklo! Saj pa ta neboticnik ni imel betonske fasade! Pa kaj zdaj bluzis? Ob udarcu so kosi letala poleteli skozi neboticnik in na drugi strani padli na tla! Ze sama eksplozija se je razsirila tako, da je na drugi strani ven butnilo.

> ja čudn ja, sploh zato ker so aluminijasta krila kot kot za šalo zarezala
> v zunanje jeklene strebre WTCjev...

Argh! Tisti 'odtis kril' je tak kot v risanki, ko kojot pade v prepad in se z razsirjenimi nogami in rokami udre v tla na dnu prepada.

Drugace pa sem preprican, da bi ena kroglica aluminijaste folije preklala tak steber, ce bi jo dovolj pospesil. Recimo, da jo pospesis v vakumu, da ti ne izgori zaradi trenja z zrakom.

Potem pa tega ne bi mogel narediti z enim letalom?!

> Za efekt prebijanja rabiš majhen a dovolj trd profil, ne pa trup enga
> Boeinga... jao no..

No, saj Boeing ni prebijal betona, prebijal je gips plate s katerih so bile narejene stene v WTCju. Aja, pa nekaj pleksija. Tisti jekleni nosilci pa niso nic posebnega. Zaradi mase in dovolj visoke hitrosti je s krili potrgal tiste manjse nosilce, tistih nekaj 'tavelikih in debelih' je pa potrgalo podvozje in motorja. To so pa tatrdi deli aviona.

Ostale nosilce je oslabila vrocina, popustili so pa zaradi tega, ker je nanje pritiskalo priblizno deset nadstropij neboticnika, katerih teza pa ni bila zanemarljiva.

> po moje je težko pilotirat letalo, ki se pri skoraj 900kmh trese ko ne
> vem kaj in ko krmila odpovedujejo...

Nalozi en konkreten flightsim in se zapelji z 767/757/747/737/707 Boeingi, bos videl kako tezko so vodljivi...

V bistvu niso.

> še lovska letala so sposobna pri tleh le cca 30% višjo hitrost

A si ti nore gobe jedel?

BigWhale ::

No, med pisanjem prejsnjega posta in sedajle sem se ukvarjal z Flightgear in se takole za sport zaletaval v Empire State Building in ostale precej visoke stavbe.

Boeing 787 in 737 (modela 767 in 757 nisem nasel) sta pri 450KTS prilicno vodljiva. Obracata sicer kot dve kravi ampak se obrneta. Trese ju pri tej hitrosti ne, ju pa zacne tresti pri hitrostih okrog 100-150KTS. :)

Zadeti neko prilicno visoko stavbo pa ni bil tak problem. Prej se je treba razgledati in ogledati teren, pa gre. Na koncu sem bil ze tako spreten, da sem pogledal ven, in si zapomnil najvisjo stavbo na levi ali desni, obrnil in se tresknil vanjo. Vsakic precej uspesno s kakih 400-450KTS.

A se kak film posnamem? ;)

Samuel ::

@TESKAn



ne sam par sto metrov, samo nekaj deset.
In potem se tukaj konča.. na teh višinah so hitrosti mogoče samo še 10-15% višje od 330m/s, pa še to v ravnem letu brez manevriranj (tukaj je povdarek, z boingom so manevrirali pri navedenih hitrostih blizu 900kmh).

EF2000

Samuel ::

@Raptor001

fajn, čakam to informacijo od uradnih virov za dotični model Boeinga...

še vedno nič od njih.. neuradni s strani Boeinga pravi max hitrost na tej višini 400Mph.

Samuel ::

@BigWhale

>Pri 150Mph bi se 50 tonsko letalo kar globoko zarilo v 'gips plate' in
>steklo! Saj pa ta neboticnik ni imel betonske fasade! Pa kaj zdaj
>bluzis? Ob udarcu so kosi letala poleteli skozi neboticnik in na drugi
>strani padli na tla! Ze sama eksplozija se je razsirila tako, da je na
>drugi strani ven butnilo.

pri 150Mph se 50tonsko letalo ne bi zarilo nikamor, gaspud fizik
pri 350Mph bi ga več kot polovico ostalo zunaj, dejansko bi se samo motorji in del trupa kot najtrši del zarili v stavbo
pri 540Mph bi pa naj prišlo do takega impacta kot smo ga imeli priča videti

>Argh! Tisti 'odtis kril' je tak kot v risanki, ko kojot pade v prepad in se z razsirjenimi >nogami in rokami udre v tla na dnu prepada.Drugace pa sem preprican, da bi ena kroglica >aluminijaste folije preklala tak steber, ce bi jo dovolj pospesil. Recimo, da jo pospesis v >vakumu, da ti ne izgori zaradi trenja z zrakom.Potem pa tega ne bi mogel narediti z enim >letalom?!

ja bi seveda, pa ne pri 540Mph

>Nalozi en konkreten flightsim in se zapelji z 767/757/747/737/707 Boeingi, bos videl kako tezko >so vodljivi...V bistvu niso.

to je cool imet simulatorje delane na podlagi česa?.. če ni nikakršnih uradnih informacij kako se v resnici takšna letala obnašajo pri takih pogojih

>še lovska letala so sposobna pri tleh le cca 30% višjo hitrost
>A si ti nore gobe jedel?

ne nisem.. prav tako nisem slišal za vojaška letala, ki bi manevrirala z nadzvočno hitrostjo na takih višinah.. samo pri letenju v ravnem letu.

edge540 ::

>>fajn, čakam to informacijo od uradnih virov za dotični model Boeinga...

>>še vedno nič od njih.. neuradni s strani Boeinga pravi max hitrost na tej višini 400Mph.

Evo malo sem se poigral v simulatorju z 747. Pri 50% moči sem dosegel 340 vozlov. Nato sem dal na 65% in letalo je pospeševalo do 430 vozlov, kjer je razpadlo. Letel sem na 2000 ft, gorivo je bilo na 95%, zunanja temperatura -5°C.

>>to je cool imet simulatorje delane na podlagi česa?

Res je, nevem če je simulator natančen. Ampak definitivno se da pospešiti do takšne hitrosti, moč ni problem. Vsekakor pa tistih 345 kts ki jih navaja Boeing ni maksimalna možna hitrost. Sam bi dodal še kakšnih 150 vozlov.

>>prav tako nisem slišal za vojaška letala, ki bi manevrirala z nadzvočno hitrostjo na takih višinah.. samo pri letenju v ravnem letu.

Eurofighter Typhoon. Narejen za fancy manevre pri nadzvočnih hitrostih. Lahko tudi pri tleh.

darkolord ::

> Drugace pa sem preprican, da bi ena kroglica aluminijaste folije preklala tak steber, ce bi jo dovolj pospesil

Čaki. Aluminjasta kroglica bi preklala jeklen steber, enaka kroglica bi pa izpuhtela (oz se spremenila v prah) ob stiku z mehko zemljo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

lufthammer ::

Mondeo>>>> pri 150Mph se 50tonsko letalo ne bi zarilo nikamor, gaspud fizik..

Pri 120 na uro z osebnim avtom pogledaš skozi opečni 30 cm debel zid v dnevno sobo, pa nebi s 50 toncem čez tisto lahko fasado iz aluminija, stekla in stiropora? Ti pa res pojma nimaš.
Zarežeš se skoz kot v puding.

Pri 90 km/h se ti telesna teža poveča za 78 krat Koliko se letalu pri 250 km/h si pa sam zračunaj, preden koga z "gaspud fizik" obkladaš.

BigWhale ::

> pri 150Mph se 50tonsko letalo ne bi zarilo nikamor, gaspud fizik
> pri 350Mph bi ga več kot polovico ostalo zunaj, dejansko bi se samo motorji
> in del trupa kot najtrši del zarili v stavbo
> pri 540Mph bi pa naj prišlo do takega impacta kot smo ga imeli priča videti

Torej trdis, da bi en kup pleksi stekla, in gips plat ustavilo tistih 50 ton? Mjah, dokazi to se s kaksnim izracunom, morda video posnetkom.

Se pravi je tisto letalo letelo s vsaj 540Mph. Mislim, po tvojem je moralo. Jaz sem videl kako je letalo kar konkretno priletelo notri v stavbo. In ne samo eno, kar dve! Vsako v svojo stavbo.

Ampak, ti v bistvu trdis, da letalo ni vodljivo pri taki hitrosti. No, nekdo ga je ocitno vodil. Saj je WTC zadel precej uspesno. V bistvu je slo za dve razlicni osebi.

Nekdo z nekaj urami letenja ne bi zmogel tega? Ker ti tako pravis? No, jaz sem preprican, da se motis. Nekdo bi z osnovnim znanjem brez skrbi zadel eno tako skoraj 100m siroko stavbo. Brez kaksnih blazno velikih tezav. Morda bi se res vse skupaj malo bolj treslo ampak tako grozno, kot ti pravis, pa ne bi bilo.

> to je cool imet simulatorje delane na podlagi česa?.. če ni nikakršnih
> uradnih informacij kako se v resnici takšna letala obnašajo pri takih
> pogojih

Morajo biti. Zato da lahko napisejo spodoben flight manual. Pri testiranju morajo preizkusiti vse zivo preden dajo lahko letalo v produkcijo. Normalno da morajo vedeti kako se letalo obnasa, ce pride iz enega strmega spusta, ko je hitrost precej visja od potovalne.

> ne nisem.. prav tako nisem slišal za vojaška letala, ki bi manevrirala z
> nadzvočno hitrostjo na takih višinah.. samo pri letenju v ravnem letu.

Manevriranje? Kaj pa je zate manevriranje? Sledenje terenu in pocasno obracanje proti nekemu cilju? To znajo (in pocnejo) ze 20 let. Ce ne kar trideset. Z visoko podzvocno hitrostjo je pa obracajo in delajo sodcke in lupinge. Na 100m visine, ce je treba.

---
Darko,

> Čaki. Aluminjasta kroglica bi preklala jeklen steber, enaka kroglica bi
> pa izpuhtela (oz se spremenila v prah) ob stiku z mehko zemljo?

Best of the Both worlds! ;) Aluminijasta kroglica bi izpuhtela in preklala steber. V bistvu ga ne bi preklala ampak bi ga pretopila. Seveda bi jo moral kar precej pospesiti, takole na kako polovico svetlobne hitrosti, mogoce bi bila ze cetrtina dovolj. Oziroma skoraj sigurno bi bila.

Podobno se zgodi s svinceno kroglo iz puske. Ce jo izstrelis v neko jekleno stvar, se bo nanjo 'zasvasala'. Saj se bo ob udarcu tako segrela, da se bo tisti svinec stalil in nalepil na jeklo.

darkolord ::

> takole na kako polovico svetlobne hitrosti

(V bistvu bi blo ze par km/s dovolj)
««
5 / 86
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Kdo vodi svet in podobne zarote (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
45631271 (2160) T-h-o-r
»

Resnična zgodovina - kdo zares vlada na zemlji (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Problemi človeštva
68742151 (29059) Matev

Irak ll. Mogoče se bo pa komu posvetilo :) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Problemi človeštva
42023140 (19026) jype

11 september in teorija zarote!? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12213491 (9114) jype

Več podobnih tem