»

Vsakdanjik programerja iger

reddit - Noel Llopis, vodja razvoja pri High Moon Studios, v svojem blogu opisuje tipičen deloven dan. Članek je zanimiv zlasti ker odpira jasen vpogled v ekstremno programiranje in Scrum.
Na kratko povedano, gre za obliko skupinskega reševanja problemov, kjer nalogo razbijemo na majhne dele (ampak še vedno ohranjamo smiselne in zaključene celote), ki se jih razvijalci lotijo v parih (za vsako podnalogo se oblikujejo drugačni pari), pri čemer hkrati ustvarja vedno le eden izmed niju. Velik poudarek je na komunikaciji tako med razvijalci samimi kot z naročnikom in sprotnemu testiranju (problem se dejansko formulira kot test, rešitev pa je potemtakem rutina, ki ga uspešno prestane).

14 komentarjev

Resnična resničnost 120. - nova podoba

Slo-Tech - V torek 21. februarja ob 18.05 bo na prvem programu TV Slovenija prvič predvajana oddaja Resnična resničnost v povsem novi grafični podobi!

'Preselili' smo se v udobnejše prostore s pomočjo tehnologije imenovane virtualni studio. Igranje z njim je prav špasno, a kaj, ko tako kot vsaka tehnologija na začektu še precej zafrkava. Gre pa za precejšen preskok iz prejšnjih scenografij.

Sergej nas bo poskušal prestrašiti z izračunom koliko denarja pokurimo za energijo naših kavnih mlinčkov in nas poučil o magičnih metodah (hibernacija ala Sneguljčica) za štedenje z novci. Vesna pa se je namesto za varčevanje odločila za poslovnost in pogledala kako je z domačimi spletnimi borzami in boljšjaki.

Intervjujali smo tudi človeka, ki je na kavne mlinčke in takorekoč v vsak dom pripeljal šifriranje - Phila Zimmermana. Njegov program Pretty Good Privacy se je v začetku devetdesetih vladi ZDA zdel tako nevaren, da ga je uvrstila pod vojaško tehnologijo in tako poskušala preprečit njegov izvoz....

48 komentarjev