»

Tonga ostala brez žične povezave z internetom

Southern Cross Cable

Slo-Tech - Medtem ko smo pri nas navajeni, da imamo cel kup internetnih povezav in več podmorskih kablov med kontinenti, ki zagotavljajo redundanco, v majhnih otoških državah to ne drži. Majhna tihomorska država Tonga ima od leta 2013 internetno povezavo, saj so tedaj s financiranjem Svetovne banke in Azijske banke za razvoj položili podmorski kabel, ki jo povezuje s Fidžijem in od tam na regionalno podmorsko zanko Southern Cross Cable. V državi s 100.000 prebivalci pa se je včeraj ta podmorska povezava prekinila. Ker je to edina podatkovna žična povezava s svetom, je Tonga sedaj brez normalno delujočega interneta in...

19 komentarjev

Podpore za Windows 10 Mobile bo konec, Microsoft priporoča Android ali iOS

Slo-Tech - Letos bo Microsoft uradno ukinil podporo za svoj nesojeni mobilni operacijski sistem Windows 10 Mobile, ki ni uspel prepričati uporabnikov, so sporočili iz Redmonda. Podpora se izteka 10. decembra 2019, Microsoft pa vsem uporabnikom svetuje, da čim prej prestopijo na Android ali iOS. Konec podpore pomeni, da ne bodo več izdajali varnostnih popravkov, čeprav naprave same po sebi ne bodo nehale delovati. Mimogrede - to ni kaj bistveno drugače od nešteto verzij Androida, ki jih proizvajalci telefonov običajno nehajo podpirati že po dveh letih, in odtlej so tudi ti uporabniki brez varnostnih posodobitev.

Microsoftov mobilni operacijski sistem Windows Phone je svojo pot neslavno končal že julija 2017, njegov...

103 komentarji

Največji zaslužkarji so .... brezplačne igre!

vir: SuperData

SuperDataResearch - Po poročilu družbe SuperData je lani trg digitalnih iger ustvaril za 109,8 milijarde ameriških dolarjev prihodkov, kar je 11 % več kot leto prej. In če se zdi, da so največji zaslužkarji t. i. premijski naslovi velikih založb, za katere odštejemo tudi po 50 € in severno, je vtis napačen. 88 milijard oz. 80 % teh prihodkov so ustvarile brezplačne igre, torej F2P naslovi, ki denar zaračunavajo na stotine drugih, bolj posrednih načinov. Levji delež prihodkov takih iger je ustvarjen v Azijskih državah, na zahodu pa so še vedno precej bolj popularni premium naslovi, ki tam pomenijo 80 % prodaje. Že kakih pet let star GTA V. je lani denimo še vedno ustvaril 628 milijonov.

Od brezplačnih iger je seveda nesporni zmagovalec Fortnite, ki je zaznamoval lansko leto, Epic Games pa prinesel 2,4 milijarde prihodkov. S slabo milijardo manj mu...

22 komentarjev