»

Po dveh desetletjih velika vrnitev Age of Empires 2

Slo-Tech - Čeprav je stara že 21 let, je Age of Empires 2 med svetovno karanteno dosegla rekordne številke, ki jih ni še nikoli doslej. Na Steamu je bila to med karanteno najbolj popularna igra iz zvrsti strategij v realnem času (RTS). Igra, ki je izšla leta 1999, je leta 2013 grafično preobrazbo v ločljivost HD, v osnovi pa ostaja enaka. Res je, da je lani izšla še njena osvežitev Age of Empires 2: Definitive Edition, ki prinaša izboljšano grafiko, nekaj novih kampanj ter pametnejše nasprotnike in da številke veljajo za obe skupaj. Na drugem mestu med RTS po številu igralcev na Steamu je precej mlajša Company of Heroes 2 iz leta 2013.

Age of Empires 2 je imela aprila povprečno 50.000 igralcev, največ pa 59.995. To jo postavlja med 100 najbolj igranih iger vseh časov, kar se ne sliši posebej impresivno, a ne pozabimo, da gre za 21 let staro igro. Trenutno je na 15. mestu. V resnici 21 let stara igra ni nikoli res umrla, saj je po prodnih 1,5 milijona izvodov v prvih treh letih še lani katero...

40 komentarjev

Epic Games razkrili Unreal Engine 5

Slo-Tech - Epic Games so z navdušujočo video predstavitvijo odgrnili tančico s pete generacije grafičnega pogona Unreal Engine. UE5 predvidoma prispe konec prihodnjega leta in po videnem sodeč resnično pomeni generacijski preskok, ki ga bo mogoče izkusiti tudi na prihodnji generaciji konzol, saj naj bi omenjena prezentacija v realnem času tekla na Playstationu 5.

Epic Games so te dni še najbolj razvpiti po Fortnitu in svoji igričarski trgovini, toda jedro njihovega doprinosa industriji še vedno tvori grafični pogon Unreal Engine, ki z Unityjem sestavlja dvojico trenutno najbolj razširjenih. Najava naslednje, pete generacije pogona, je zato hudo pomembna reč, še posebno v luči dejstva, da prihaja skladno z nastopom nove generacije konzol in bo tako nosila stereotipno imenovani "next-gen" videz prihodnjih iger. Pred meseci je Microsoft z napovedjo DirectXa 12 Ultimate dal vedeti, da se lahko v grafičnem smislu kmalu nadejamo vznemirljivih kvalitativnih preskokov ... toda Epicovo razkritje je...

21 komentarjev

Kdo je konec tedna posredoval luknjasto kodo v Linuxovo jedro?

ZDNet - V nedeljo je bil za Linuxovo jedro oddan popravek, ki se je imenoval Huawei Kernel Self Protection (HKSP). Popravek naj bi dodal vrsto varnostnih izboljšav v jedro, presenetilo pa je njegovo poimenovanje. Velika podjetja (Google, Microsoft, Amazon ipd.) neredko prispevajo popravke za Linuxovo jedro, saj ga sama veliko uporabljajo. Huaweijev popravek je bil zato deležen posebne pozornosti, ker je kazal, da se je za to prakso odločil tudi Huawei. Strokovnjaki iz Grsecurity, kjer se tudi ukvarjajo z istim poslom, so zato pod drobnogled vzeli novi popravek. Ugotovili so, da v njem mrgoli hroščev in ranljivosti, ki jih je zlahka mogoče uporabiti za napad.

Ni si težko predstavljati
, da je to sprožilo ogromno polemik. Ali je želel Huawei v Linuxovo jedro vriniti ranljivosti? To bi bilo precej neumno, saj se koda pred vključitvijo temeljito preveri. Položaj se je zapletel, ko je Huawei v ponedeljek javno sporočil, da s popravkom nimajo nič. Poslal naj bi ga eden izmed zaposlenih na lastno...

60 komentarjev

Facebookovim moderatorjem odškodnina zaradi posledic njihovega dela

vir: Pxfuel

vir: The Verge
The Verge - Znano je, da na Facebooku za preverjanje vsebin ob algoritmih strojne pameti, skrbijo tudi moderatorji iz krvi in mesa. Skupina ameriških moderatorjev je leta 2018 proti podjetju vložila skupinsko tožbo zaradi posledic, ki jih tako delo prinaša, med njimi sta tudi postravmatski sindrom in depresija, ki ju povzroča ogledovanje posnetkov samomorov, posilstev in umorov. Gre za podobna stanja, kot jih opisujejo vojaki po vrnitvi z vojnih območij. Moderatorji so pred sodiščem so zatrjevali, da Facebook v njihovih primerih ni poskrbel za varno delovno okolje, čeprav so jih v resnici zaposlovali Facebookovi podizvajalci.

Prejšnji teden sta sprti strani dosegli sporazum, ki ga mora v nadaljevanju potrditi še sodišče, v grobem pa določa skupno odškodnino v višini 52 milijonov ameriških dolarjev, ki si jo bo razdelilo 11.250 moderatorjev iz Teksasa, Arizone, Kalifornije in Floride, zaposlenih od leta 2015. Vsak bo prejel najmanj tisočaka, lahko pa tudi več, če so bili diagnosticirani s...

19 komentarjev