Novice » Ostale najave » V ZDA bodo zahtevali, da se TikTok odreče lastniku ByteDanceu
LeQuack ::
Enako bodo naredili tudi s Kitajskimi električnimi avtomobili, national security. In prisilili bodo Evropo da sledi, in Evropa bo ponižno sledila.
Quack !
111111111111 ::
A se niso Trumpu smejali, ko je zahteval da TikTok preide pod nadzor ZDA?
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
LeQuack ::
US Will 'Do Whatever It Takes' to Curb China Tech, Raimondo Says
- US could tighten controls on chip exports to China: Raimondo
- Her comments signal US's sanctions push could intensify
https://www.bloomberg.com/news/articles...
- US could tighten controls on chip exports to China: Raimondo
- Her comments signal US's sanctions push could intensify
https://www.bloomberg.com/news/articles...
Quack !
Chalky ::
Enako bodo naredili tudi s Kitajskimi električnimi avtomobili, national security. In prisilili bodo Evropo da sledi, in Evropa bo ponižno sledila.
Ponižno? To bi bila logična poteza edino če si želiš da Kitajska izpodrine vse Evropske avtomobilske znamke? Potrebno je zaščititi svoj trg tako kot Kitajska svojega ko blokira vse aplikacije in še marsikaj drugega. Kitajska želi s svojimi poceni EV-ji povsem uničiti Evropski trg in to je potrebno čim prej ustaviti. Že tako ima Evropa skoraj 400 milijard trgovinskega primanjkljaja s Kitajsko in to je potrebno ustaviti. Američani so tudi nekaj časa nazaj imeli skoraj 600 milijardni trgovinski primanjkljaj pa so ga zdaj prepolovili saj se dogaja decoupling.
Si videl kako je BYD zgradil svoje tovorne ladje preko katerih pošilja svoje avtomobile v Evropo? To se mora ustaviti po hitrem postopku če ne bodo uničili celoten Evropski trg.
Kar se tiče TikToka je pa Joe Rogan lepo razložil:
https://twitter.com/MarioNawfal/status/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Chalky ()
Chalky ::
US Will 'Do Whatever It Takes' to Curb China Tech, Raimondo Says
- US could tighten controls on chip exports to China: Raimondo
- Her comments signal US's sanctions push could intensify
https://www.bloomberg.com/news/articles...
To bi morali storiti že leta nazaj ampak dobro so zdaj vsaj precej bolj agresivni. Sem včeraj bral zanimiv članek o ameriški naivnosti in požrešnosti ki jih zdaj tepe po tazadnji:
China is teaching the likes of Apple and Tesla a very painful business lesson
https://www.newsbreak.com/news/33632710...
Američani bi morali vse Kitajske aplikacije takoj blokirati tako kot to počne Kitajska z ameriškimi. Zdaj so Kitajski CCP začel vsiljevati Temu-ja kjer prodajajo poceni krš robo s katero uničujejo celoten zahodni trg. Poglej si spodnji posnetek na kakšen način so prodrli na naš trg in praktično skozi noč postali prepoznavni. V povrečji izgubijo 30 dolarjev na izdelek in letno beležijo po več milijard minusa vendar ker je vse skupaj podrpto s strani CCP-ja oziroma Pinduoduo denar ni problem in so pripravljeni beležiti ogromne izgube samo zato da prevzamejo Zahodni trg.
Mi na Zahodu smo pa neumni ker to dopuščamo medtem ko Kitajska postavlja za Zahodna podjetja takšne pogoje da je vse skupaj povsem enostransko in ni nikjer nobenega ravnoveslja. Zakaj Kitajska ne dovoli Googlu, Microsoftu, Oraclu, Facebooku, Youtubu in ostalim podjetjom da odprejo na Kitajskem svoj "shop" tako kot to počnejo Kitajci preko TikToka? Pa da vidimo. Morda se CCP boji da bodo potem vsi videli kaj počnejo po Kitajski?
Največji štos pa je da Zahod Kitajske ne potrebuje medtem ko Kitajska potrebuje Zahod kajti drugače nimajo tako bogate trga kateremu bi lahko prodajali svojo poceni robo. V obratni smeri ima Zahod ogromno držav s precej cenejšo delovno silo če že gledajo na to, Filipini, Vietnam, Indija, Bangladesh, pa še vsaj pol ducat držav bi se našlo ki lahko zlahka nadomestijo Kitajsko.
Mr.B ::
Enako bodo naredili tudi s Kitajskimi električnimi avtomobili, national security. In prisilili bodo Evropo da sledi, in Evropa bo ponižno sledila.
Ponižno? To bi bila logična poteza edino če si želiš da Kitajska izpodrine vse Evropske avtomobilske znamke? Potrebno je zaščititi svoj trg tako kot Kitajska svojega ko blokira vse aplikacije in še marsikaj drugega. Kitajska želi s svojimi poceni EV-ji povsem uničiti Evropski trg in to je potrebno čim prej ustaviti. Že tako ima Evropa skoraj 400 milijard trgovinskega primanjkljaja s Kitajsko in to je potrebno ustaviti. Američani so tudi nekaj časa nazaj imeli skoraj 600 milijardni trgovinski primanjkljaj pa so ga zdaj prepolovili saj se dogaja decoupling.
Si videl kako je BYD zgradil svoje tovorne ladje preko katerih pošilja svoje avtomobile v Evropo? To se mora ustaviti po hitrem postopku če ne bodo uničili celoten Evropski trg.
Kar se tiče TikToka je pa Joe Rogan lepo razložil:
https://twitter.com/MarioNawfal/status/...
Osebek ki je jasno izrazil , da ima problem koncentriranega branja komentira
o temi, kjer potrdi točno to za kar je cenzura napačna smer.
PS:Bolse reference vzroka nisi, no verjetno si hotel argumentirati ravno nasprotno , kar je naslov teme.
US Will 'Do Whatever It Takes' to Curb China Tech, Raimondo Says
- US could tighten controls on chip exports to China: Raimondo
- Her comments signal US's sanctions push could intensify
https://www.bloomberg.com/news/articles...
To bi morali storiti že leta nazaj ampak dobro so zdaj vsaj precej bolj agresivni. Sem včeraj bral zanimiv članek o ameriški naivnosti in požrešnosti ki jih zdaj tepe po tazadnji:
China is teaching the likes of Apple and Tesla a very painful business lesson
https://www.newsbreak.com/news/33632710...
Američani bi morali vse Kitajske aplikacije takoj blokirati tako kot to počne Kitajska z ameriškimi. Zdaj so Kitajski CCP začel vsiljevati Temu-ja kjer prodajajo poceni krš robo s katero uničujejo celoten zahodni trg. Poglej si spodnji posnetek na kakšen način so prodrli na naš trg in praktično skozi noč postali prepoznavni. V povrečji izgubijo 30 dolarjev na izdelek in letno beležijo po več milijard minusa vendar ker je vse skupaj podrpto s strani CCP-ja oziroma Pinduoduo denar ni problem in so pripravljeni beležiti ogromne izgube samo zato da prevzamejo Zahodni trg.
Mi na Zahodu smo pa neumni ker to dopuščamo medtem ko Kitajska postavlja za Zahodna podjetja takšne pogoje da je vse skupaj povsem enostransko in ni nikjer nobenega ravnoveslja. Zakaj Kitajska ne dovoli Googlu, Microsoftu, Oraclu, Facebooku, Youtubu in ostalim podjetjom da odprejo na Kitajskem svoj "shop" tako kot to počnejo Kitajci preko TikToka? Pa da vidimo. Morda se CCP boji da bodo potem vsi videli kaj počnejo po Kitajski?
Največji štos pa je da Zahod Kitajske ne potrebuje medtem ko Kitajska potrebuje Zahod kajti drugače nimajo tako bogate trga kateremu bi lahko prodajali svojo poceni robo. V obratni smeri ima Zahod ogromno držav s precej cenejšo delovno silo če že gledajo na to, Filipini, Vietnam, Indija, Bangladesh, pa še vsaj pol ducat držav bi se našlo ki lahko zlahka nadomestijo Kitajsko.
Amerika blokira WTO, ne kitajska ne Evropa.
Naj ti to sede, ko nisi sposoben koncentriranega branja.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
kanarin ::
Si videl kako je BYD zgradil svoje tovorne ladje preko katerih pošilja svoje avtomobile v Evropo? To se mora ustaviti po hitrem postopku če ne bodo uničili celoten Evropski trg
Torej prosti trg velja samo če imam izključno "jaz" od tega korist ? Torej Zahod bi rad svobodno in neovirano prodajal svoje izdelke povsod, za druge pa bi postavljali omejitve.. zakaj že ? Ker so uspešnejši, učinkovitejši in cenejši - torej ker dejansko boljši ? Po možnosti tisti ki to goreče zagovarjajo pa po drugi strani na veliko kupujejo elektroniko iz ostalo šaro iz kitajskih trgovin. Fuj za tako sprenevedanje in dvoličnost.
PovemVfaco ::
Največji štos pa je da Zahod Kitajske ne potrebuje medtem ko Kitajska potrebuje Zahod kajti drugače nimajo tako bogate trga kateremu bi lahko prodajali svojo poceni robo.
čalkiGPT rešu v 1 minuti zahodno ekonomijo s trezno analizo realnosti.
V povrečji izgubijo 30 dolarjev na izdelek in letno beležijo po več milijard minusa vendar ker je vse skupaj podrpto s strani CCP-ja oziroma Pinduoduo denar ni problem in so pripravljeni beležiti ogromne izgube samo zato da prevzamejo Zahodni trg.
V obratni smeri ima Zahod ogromno držav s precej cenejšo delovno silo če že gledajo na to, Filipini, Vietnam, Indija, Bangladesh, pa še vsaj pol ducat držav bi se našlo ki lahko zlahka nadomestijo Kitajsko.
Kitajci delajo "z minusom" in to je mnde problem, ampak čalkiGPT je uizi našu še cenejše od tega za zahodne požeruhe.
TESKAn ::
Si videl kako je BYD zgradil svoje tovorne ladje preko katerih pošilja svoje avtomobile v Evropo? To se mora ustaviti po hitrem postopku če ne bodo uničili celoten Evropski trg
Torej prosti trg velja samo če imam izključno "jaz" od tega korist ? Torej Zahod bi rad svobodno in neovirano prodajal svoje izdelke povsod, za druge pa bi postavljali omejitve.. zakaj že ? Ker so uspešnejši, učinkovitejši in cenejši - torej ker dejansko boljši ? Po možnosti tisti ki to goreče zagovarjajo pa po drugi strani na veliko kupujejo elektroniko iz ostalo šaro iz kitajskih trgovin. Fuj za tako sprenevedanje in dvoličnost.
Prosti trg mora veljat v obe smeri. Fuj za tako dvoličnost, ko motijo izključno zahodne omejitve.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
gruntfürmich ::
matr jim gre v nos ko uspe družabnemu tehnološkemu podjetju ki ni zahodno. zahodnjaški ponos tega ne more preživet. enostavno ne gre. ego je prevelik. mi največji mi najboljši. to je to.
ne morte kr sred igre spreminjat pravila ko nekdo drug pride blizu vašemu favoritu...
lol
kje ti živiš.
to je pač kapitalizem po ameriško. nobenega ponosa, nobenega ega, samo pač ameriški kapitalizem. amerika frst.
in če se pravila spremenijo se pač spremenijo. če se koga vojaško napade se tudi to zgodi. pač poskrbijo zase, mi pa smo samo jebena kolonija ki se jim klanjamo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Bellator ::
Lahko smo tudi Severna Koreja ali pa ruska, kitajska "kolonija". Kolonija je v navednicah zato, ker nas američani ne bi napadli, kot so Rusi Ukrajince.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()
fikus_ ::
Kitajci imajo še večjo mrežo botov, kot rusi pa že slednji delajo konkretno štalo po evropi.
Tebi se pa kitajčki in rusi prikazujejo že v sanjah?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
PovemVfaco ::
Si videl kako je BYD zgradil svoje tovorne ladje preko katerih pošilja svoje avtomobile v Evropo? To se mora ustaviti po hitrem postopku če ne bodo uničili celoten Evropski trg
Torej prosti trg velja samo če imam izključno "jaz" od tega korist ? Torej Zahod bi rad svobodno in neovirano prodajal svoje izdelke povsod, za druge pa bi postavljali omejitve.. zakaj že ? Ker so uspešnejši, učinkovitejši in cenejši - torej ker dejansko boljši ? Po možnosti tisti ki to goreče zagovarjajo pa po drugi strani na veliko kupujejo elektroniko iz ostalo šaro iz kitajskih trgovin. Fuj za tako sprenevedanje in dvoličnost.
Prosti trg mora veljat v obe smeri. Fuj za tako dvoličnost, ko motijo izključno zahodne omejitve.
Ne rabi in v resnici tudi nikoli ni. To samo šopajo zahodnjaški verniki v prosti trg, medtem ko kršijo svoje religijske postulate. Pr komunistih to ni religija.
Bellator ::
Zakaj meniš, da mora zahod biti odprt do držav, ki niso odprte še preveč smo odprti in v bodoče se bo potrebno zapreti za takšne in podobne države.
Bellator ::
Kaj pa ne moreš tam poslati/dobaviti?
Tu imaš listo blokiranih omrežij in strani.
List of websites blocked in mainland China @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()
mtosev ::
Ja, Kitajci dosti strani blockajo. No vsaj v Hong Kongu nimajo tega blockinga.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
PovemVfaco ::
Zakaj meniš, da mora zahod biti odprt do držav, ki niso odprte še preveč smo odprti in v bodoče se bo potrebno zapreti za takšne in podobne države.
Zahod sam flanca, kk je odprt pa konkurenčen pa kapitalističen. Ja sej en rabi bit zarad men, samo stfu pol s tem. Ampak bo vseeno še naprej, ker dobičke pa je fajn met, požeruh se dejansko ni sposobn odvadit, samo gobec malo vrti.
Bellator ::
Seveda je odprt... predvsem za tiste, ki so odprti.
Zakaj si se omejil na fizično?
Še ENKRAT.
Kaj ne moreš FIZIČNO poslati na Kitajsko.
Zakaj si se omejil na fizično?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()
PovemVfaco ::
Seveda je odprt... predvsem za tiste, ki so odprti.
Pa tud za tiste, ki kao niso, ker niso čisto v vsem, pa se pol cmeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PovemVfaco ()
D3m ::
Seveda je odprt... predvsem za tiste, ki so odprti.
Še ENKRAT.
Kaj ne moreš FIZIČNO poslati na Kitajsko.
Zakaj si se omejil na fizično?
Ker praviš, da niso odprti.
Potlej pa limaš povezavo do spletnih strani, ki jih tam ne prikazuje (PornHub, OnlyFans,..ipd.)
Daj malo razmišljaj z glavo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Bellator ::
Google, youtube, Reddit, FB, Twitter etc. nisem jaz kriv, da si ga nekateri toliko mečejo na roko in razmišljajo predvsem o pornografiji.
Malo manj razmišljaj s spodnjo glavo
Kaj točno imaš v mislih?? Govorim o socialnih omrežjih, ki so tam prepovedana, tukaj pa jokcate, kako so američani zli, ker tuja precej manj omejujo.
Malo manj razmišljaj s spodnjo glavo
PovemVfaco je izjavil:
Seveda je odprt... predvsem za tiste, ki so odprti.
Pa tud za tiste, ki kao niso, ker niso čisto v vsem, pa se pol cmeri.
Kaj točno imaš v mislih?? Govorim o socialnih omrežjih, ki so tam prepovedana, tukaj pa jokcate, kako so američani zli, ker tuja precej manj omejujo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()
RdecTelefon ::
Seveda je odprt... predvsem za tiste, ki so odprti.
Še ENKRAT.
Kaj ne moreš FIZIČNO poslati na Kitajsko.
Zakaj si se omejil na fizično?
Ker praviš, da niso odprti.
Potlej pa limaš povezavo do spletnih strani, ki jih tam ne prikazuje (PornHub, OnlyFans,..ipd.)
Daj malo razmišljaj z glavo.
Meni so na tem linku zgoraj zanimive te spletne strani, katere so na kitajskem omejene
Kot so (signal.org, scmp.com, hongkongfp.com, tiktok.com, etc.)
Je pa res, da nisem registriran na onlyfansu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RdecTelefon ()
PovemVfaco ::
Kaj točno imaš v mislih?? Govorim o socialnih omrežjih, ki so tam prepovedana, tukaj pa jokcate, kako so američani zli, ker tuja precej manj omejujo.
Hamburgerji se majo za neke demokrate pa vernike prostega trga, Kitajci pač ne, saj sami to goflajo, kdo jim je kriv? Zli in dobri, to ti v pravljičnem krožku flancaj. Lažejo pač ku ps.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PovemVfaco ()
Bellator ::
Zakaj te moti, da ZDA omejujejo zadeve, ki jih Kitajci doma ne goltajo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()
RdecTelefon ::
PovemVfaco je izjavil:
Hamburgerji se majo za neke demokrate pa vernike prostega trga, Kitajci pač ne, saj sami to goflajo, kdo jim je kriv. Zli in dobri, to ti v pravljičnem krožku flancaj. Lažejo pač ku ps.
Hamburgerji izvirajo iz nemčije. Iz katerega mesta točno pa ne vem.
Lp
PovemVfaco ::
RdecTelefon je izjavil:
Hamburgerji izvirajo iz nemčije. Iz katerega mesta točno pa ne vem.
Ja kaj to mene briga, če jih pa požrejo ameriški kiti več, zato oni nosijo zj to ime.
Zakaj te moti, da ZDA omejujejo zadeve, ki jih Kitajci doma ne goltajo?
Zravn flancajo, da oni za raziko od kitajcev majo svobodo govora pa prosti trg in iz sebe delajo klovne. To j razlika.
Invictus ::
Kaj pa ne moreš tam poslati/dobaviti?
Tu imaš listo blokiranih omrežij in strani.
List of websites blocked in mainland China @ Wikipedia
To imaš tudi v Evropi.
Vse prorusko ali antifarmacevtsko je blokirano...
Res svoboda govora...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Bellator ::
Cenzura sicer je, ni pa niti približno tolikšna kot na Kitajskem.
Svoboda govora ni binarna zadeva, ampak je vmes še cel spekter. Na zahodu smo zelo blizu popolni svobodi govora, Kitajci, Rusi in še kdo drug pa daleč zadaj
Zakaj se ti zdi, da je govor na zahodu bolj oziroma enako omejen, kot na Kitajskem?
Svoboda govora ni binarna zadeva, ampak je vmes še cel spekter. Na zahodu smo zelo blizu popolni svobodi govora, Kitajci, Rusi in še kdo drug pa daleč zadaj
PovemVfaco je izjavil:
Zakaj te moti, da ZDA omejujejo zadeve, ki jih Kitajci doma ne goltajo?
Zravn flancajo, da oni za raziko od kitajcev majo svobodo govora pa prosti trg in iz sebe delajo klovne. To j razlika.
Zakaj se ti zdi, da je govor na zahodu bolj oziroma enako omejen, kot na Kitajskem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()
Unilseptij ::
Zato, ker smo od svobode govora, ki je sama po sebi vrednota, prisli do obveznosti poslusanja, torej ko moram mirno trpeti, da me dnevno posiljujejo z reklamami, oglasi, laznimi novicami, norostmi parih bluzatorjev, ki dobivajo prostor v online pa tudi drugih medijih, itd. Ce odmislim dnevno dozo bullshita, ki ga dobim zaradi "svobode govora", kot jo prakticiramo pri nas, ostane bore malo res dobrega in uporabnega. Kitajci teh problemov nimajo, njih pere samo partija, ostali del druzbe deluje normalno in ne producira enormnih kolicin bulshita kot pri nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unilseptij ()
Bellator ::
Kaj zdaj, je svobode govora preveč ali premalo?
(Med oglasi lahko izklopiš televizor, lahko uporabiš adblocker, bereš lahko novice, ki se ti ne zdijo lažne,...
Sam imam onemogočen dostop do 24ur in rtvslo domene, da ne bi pomotoma preko kakšne povezave zašel tja.)
(Med oglasi lahko izklopiš televizor, lahko uporabiš adblocker, bereš lahko novice, ki se ti ne zdijo lažne,...
Sam imam onemogočen dostop do 24ur in rtvslo domene, da ne bi pomotoma preko kakšne povezave zašel tja.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()
Unilseptij ::
seveda lahko, Kitajec pa lahko uporabi VPN-je, kriptirane IRC-je, itd., da lahko svobodno komunicira in pove oz. poslusa, kar hoce... kje je torej problem.
Point je, da bi bilo fino imeti ureditev, kjer ne enemu ne drugemu, ne bi bilo potrebno posegati po teh izrednih ukrepih...
Point je, da bi bilo fino imeti ureditev, kjer ne enemu ne drugemu, ne bi bilo potrebno posegati po teh izrednih ukrepih...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unilseptij ()
AgJ1 ::
Kitajci so prvi začeli s tem. Zdaj pa jokajo.
Pa ejga stari, na Kitajskem je več svobode in kvalitete življenja kot na Zahodu, to vsi člani partije lahko potrdimo. Razen tistih, ki so spi*dili v ZDA in EU.
Unilseptij je izjavil:
seveda lahko, Kitajec pa lahko uporabi VPN-je, kriptirane IRC-je, itd., da lahko svobodno komunicira in pove oz. poslusa, kar hoce... kje je torej problem.
Point je, da bi bilo fino imeti ureditev, kjer ne enemu ne drugemu, ne bi bilo potrebno posegati po teh izrednih ukrepih...
Pa ejga stari, na Kitajskem je več svobode in kvalitete življenja kot na Zahodu, to vsi člani partije lahko potrdimo. Razen tistih, ki so spi*dili v ZDA in EU.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Bellator ::
Iz napisanega se da sklepati, da ga ne moti blokada sama v tem primeru, ampak manjko le te, saj si želi več trde roke oziroma totalitarizma.
Ko nekdo enači uporabo VPN in šifrirnih storitev z utišanjem zvočnika, zgolj dokazuje lastno omejenost.
Ko nekdo enači uporabo VPN in šifrirnih storitev z utišanjem zvočnika, zgolj dokazuje lastno omejenost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()
Unilseptij ::
super, jaz pa sem vedno vesel, kako zadovoljni so nekateri z naso ureditvijo in kako lepo so nas ze udomacili, da sranje dejansko vidimo kot prednost. Tako da kar tako naprej, preprican sem, da bo scasoma zivljenje v preobilici dezinformacij postalo se lepse in prijaznejse do ljudi, ki resnice sploh ne bodo vec videli pod vso navlako bullshita. Da ne govorimo o tem, kako bodo scasoma ostali, ki nimajo privilegija ziveti v tako inf. bogatem okolju in bodo samo poskusali ziveti neko normalno zivljenje (pa naj bo na Kitajskem ali v EU) bolj in bolj zgledali kot nekaksni zombiji in dinozavri, ki ne prepoznajo dobrobiti moderne inf. dobe, hehe.
Kar je super teren za spore, vojne, itd... vazno je, da smo mi oh in sploh super, ceprav bomo cez 20 let izdelovali samo se orozje (ostalo bo na Kitajskem), hkrati pa bodo ljudje ze cisto nori od vseh dezinformacij, ki jih dnevno dobijo.
Kar je super teren za spore, vojne, itd... vazno je, da smo mi oh in sploh super, ceprav bomo cez 20 let izdelovali samo se orozje (ostalo bo na Kitajskem), hkrati pa bodo ljudje ze cisto nori od vseh dezinformacij, ki jih dnevno dobijo.
Chalky ::
Si videl kako je BYD zgradil svoje tovorne ladje preko katerih pošilja svoje avtomobile v Evropo? To se mora ustaviti po hitrem postopku če ne bodo uničili celoten Evropski trg
Torej prosti trg velja samo če imam izključno "jaz" od tega korist ? Torej Zahod bi rad svobodno in neovirano prodajal svoje izdelke povsod, za druge pa bi postavljali omejitve.. zakaj že ? Ker so uspešnejši, učinkovitejši in cenejši - torej ker dejansko boljši ? Po možnosti tisti ki to goreče zagovarjajo pa po drugi strani na veliko kupujejo elektroniko iz ostalo šaro iz kitajskih trgovin. Fuj za tako sprenevedanje in dvoličnost.
Pa kaj tebi spet ni jasno? Imamo mi korist od tega? Evropa ima 400 milijard dolarjev trgovinskega primankljaja s Kitajsko in po tvojem mnenju to še ni dovolj in nismo pošteni do Kitajske? V tem "izjemno" poštenem odnosu s Kitajsko ima Evropa 400 milijardni trgovinski primankljaj, ali res potrebuješ še več dokazev da smo mi v primerjavi s Kitajsko pravi svobodni in neoviran trg?
Pa ne mi zdaj da Evropa ki ima 600 milijonov ljudi ni sposobna izvažati na Kitajsko za dodatnih 400 milijard dolarjev artiklev. Ne vem zakaj se sprenevedaš in koga želiš tu prepričati da je v tem odnosu Evropa tista ki ni odprta in dela napako. Trgovinan naj bo 50-50 kar pomeni da naj Kitajska odpre svoj trg da bomo lahko na Kitajsko začeli izvažati za 400 milijard dolarjev več kot zdaj.
Pa naj že sprostijo svoj trg za Facebook, Google, Youtube, Microsoft in ostale programske opreme in omrežja. Zdaj imajo priložnost da pokažejo da so dober trgovinski partner. Drugače bodo morali Američani vključno z Evropo kmalu storiti to kar Kitajska počne že od samega začetka, blokirati bo treba TikTok, Temu in podobne aplikacije.
To bi morali storiti že leta 2008 tako kot so to storili Kitajci.
Unilseptij ::
Si videl kako je BYD zgradil svoje tovorne ladje preko katerih pošilja svoje avtomobile v Evropo? To se mora ustaviti po hitrem postopku če ne bodo uničili celoten Evropski trg
Torej prosti trg velja samo če imam izključno "jaz" od tega korist ? Torej Zahod bi rad svobodno in neovirano prodajal svoje izdelke povsod, za druge pa bi postavljali omejitve.. zakaj že ? Ker so uspešnejši, učinkovitejši in cenejši - torej ker dejansko boljši ? Po možnosti tisti ki to goreče zagovarjajo pa po drugi strani na veliko kupujejo elektroniko iz ostalo šaro iz kitajskih trgovin. Fuj za tako sprenevedanje in dvoličnost.
Pa kaj tebi spet ni jasno? Imamo mi korist od tega? Evropa ima 400 milijard dolarjev trgovinskega primankljaja s Kitajsko in po tvojem mnenju to še ni dovolj in nismo pošteni do Kitajske? V tem "izjemno" poštenem odnosu s Kitajsko ima Evropa 400 milijardni trgovinski primankljaj, ali res potrebuješ še več dokazev da smo mi v primerjavi s Kitajsko pravi svobodni in neoviran trg?
Pa ne mi zdaj da Evropa ki ima 600 milijonov ljudi ni sposobna izvažati na Kitajsko za dodatnih 400 milijard dolarjev artiklev. Ne vem zakaj se sprenevedaš in koga želiš tu prepričati da je v tem odnosu Evropa tista ki ni odprta in dela napako. Trgovinan naj bo 50-50 kar pomeni da naj Kitajska odpre svoj trg da bomo lahko na Kitajsko začeli izvažati za 400 milijard dolarjev več kot zdaj.
Pa naj že sprostijo svoj trg za Facebook, Google, Youtube, Microsoft in ostale programske opreme in omrežja. Zdaj imajo priložnost da pokažejo da so dober trgovinski partner. Drugače bodo morali Američani vključno z Evropo kmalu storiti to kar Kitajska počne že od samega začetka, blokirati bo treba TikTok, Temu in podobne aplikacije.
To bi morali storiti že leta 2008 tako kot so to storili Kitajci.
To so cisto nore ideje... Zahod je vendar namenoma vse produkcijske kapacitete preselil na Kitajsko, tam zdaj pac delajo to, kar smo prej pri nas, mi pa to kupujemo od njih (menda ceneje kot bi, ce bi proizvajali sami - ce verjames tej nori neoliberalni logiki, ki je zadaj). Dejstvo, da so pri nas samo se storitve, ki jih Kitajci pac ne rabijo, ne morejo biti razlog za obtozevanje Kitajske, da ni odprta. Kitajska bi takoj pokupila vso naso visoko tehnologijo, itd., ce bi jo bili mi pripravljeni prodati (!), raznih svetovalnih, financnih in frizerskih storitev pa od nas pac ne rabijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unilseptij ()
Chalky ::
Če je Evropa pametna bo zaprla trg za Kitajska električna vozila.
BYD storms into Europe as first car transport ship docks in Germany carrying 3K vehicles
https://electrek.co/2024/02/27/byd-stor...
Nemci se bodo čez nekaj let spraševali kaj se je zgodilo z njihovimi podjetji. Kitajska tako hiti da je BYD zgradil svoje transportne ladje namenjene izključno za izvoz Kitajskih EV-jev da bodo čim hitreje in čim prej uničili Evropski trg. Evropa pa spet spi kot ponavadi.
BYD storms into Europe as first car transport ship docks in Germany carrying 3K vehicles
https://electrek.co/2024/02/27/byd-stor...
Nemci se bodo čez nekaj let spraševali kaj se je zgodilo z njihovimi podjetji. Kitajska tako hiti da je BYD zgradil svoje transportne ladje namenjene izključno za izvoz Kitajskih EV-jev da bodo čim hitreje in čim prej uničili Evropski trg. Evropa pa spet spi kot ponavadi.
fikus_ ::
Kitajci poslušajo, kaj govori EU špitzenkandidat politika. Pred leti ko so Nemci začeli z eko norijo, so Kitajci začeli štancati sončne panele, Nemcem so ostale Siemensove vetrnice, sedaj pa EU špitzenkandidat politika govori o EV in Kitajci že pripravljeni štancajo EV.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Chalky ::
Unilseptij:: ravnokar
O seveda tu imaš prav Kitajska bi z veseljem pokupila našo visoko tehnologijo, to sploh ni vprašanje. Za Kitajsko bi bilo najbolje da bi njim prodajamo visoko tehnologijo oni pa nam poceni robo kot so oblačila in superge. In ne, to niso nore ideje, je že res da smo si sami krivi in da je požrešni Zahod želel poceni delovno silo zato je vse premaknil na Kitajsko, ampak to se je zgodilo že desetletja nazaj, zdaj pa je čas da se to spremeni. Če so Kitajci res partnerji potem naj bo trgovina 50-50.
Ni potrebno da nadaljujemo v tej smeri. Zdaj je čas da se napake iz 40 let nazaj popravijo in da Kitajska začne biti enakovreden trgovinski partner drugače bo sledila blokada tako kot jo oni furajo že zadnjih 20 let. Potreben je tit for tat, to niso majhne stvari. Ali naj Kitajska odpre svoj trg ali pa naj za 400 milijard dolarjev zmanjša Kitajski uvoz in preusmeri trgovinsko verigo v ostale države. Bo boleče in bo trajalo vendar se bomo vsaj rešili Kitajcev in njihove nepoštene trgovine.
O seveda tu imaš prav Kitajska bi z veseljem pokupila našo visoko tehnologijo, to sploh ni vprašanje. Za Kitajsko bi bilo najbolje da bi njim prodajamo visoko tehnologijo oni pa nam poceni robo kot so oblačila in superge. In ne, to niso nore ideje, je že res da smo si sami krivi in da je požrešni Zahod želel poceni delovno silo zato je vse premaknil na Kitajsko, ampak to se je zgodilo že desetletja nazaj, zdaj pa je čas da se to spremeni. Če so Kitajci res partnerji potem naj bo trgovina 50-50.
Ni potrebno da nadaljujemo v tej smeri. Zdaj je čas da se napake iz 40 let nazaj popravijo in da Kitajska začne biti enakovreden trgovinski partner drugače bo sledila blokada tako kot jo oni furajo že zadnjih 20 let. Potreben je tit for tat, to niso majhne stvari. Ali naj Kitajska odpre svoj trg ali pa naj za 400 milijard dolarjev zmanjša Kitajski uvoz in preusmeri trgovinsko verigo v ostale države. Bo boleče in bo trajalo vendar se bomo vsaj rešili Kitajcev in njihove nepoštene trgovine.
Spura ::
V povrečji izgubijo 30 dolarjev na izdelek in letno beležijo po več milijard minusa vendar ker je vse skupaj podrpto s strani CCP-ja oziroma Pinduoduo denar ni problem in so pripravljeni beležiti ogromne izgube samo zato da prevzamejo Zahodni trg.No, dej, povej koliko milijard minusa so PinDuoDuo imeli v 2023, ali pa 2022, meni je vseeno katero leto. Ce ze limas youtube linke, zakaj bi mi moral gledat 12 minutne videe, ti pa ne mores si vzet 5 minut pa najde cifre koliko izgub so imeli. Ne rabi bit tocna cifra, plus minus par milijard.
Mi na Zahodu smo pa neumni ker to dopuščamo medtem ko Kitajska postavlja za Zahodna podjetja takšne pogoje da je vse skupaj povsem enostransko in ni nikjer nobenega ravnoveslja. Zakaj Kitajska ne dovoli Googlu, Microsoftu, Oraclu, Facebooku, Youtubu in ostalim podjetjom da odprejo na Kitajskem svoj "shop" tako kot to počnejo Kitajci preko TikToka? Pa da vidimo. Morda se CCP boji da bodo potem vsi videli kaj počnejo po Kitajski?
fikus_ ::
Unilseptij:: ravnokar
O seveda tu imaš prav Kitajska bi z veseljem pokupila našo visoko tehnologijo, to sploh ni vprašanje. Za Kitajsko bi bilo najbolje da bi njim prodajamo visoko tehnologijo oni pa nam poceni robo kot so oblačila in superge. In ne, to niso nore ideje, je že res da smo si sami krivi in da je požrešni Zahod želel poceni delovno silo zato je vse premaknil na Kitajsko, ampak to se je zgodilo že desetletja nazaj, zdaj pa je čas da se to spremeni. Če so Kitajci res partnerji potem naj bo trgovina 50-50.
Ni potrebno da nadaljujemo v tej smeri. Zdaj je čas da se napake iz 40 let nazaj popravijo in da Kitajska začne biti enakovreden trgovinski partner drugače bo sledila blokada tako kot jo oni furajo že zadnjih 20 let. Potreben je tit for tat, to niso majhne stvari. Ali naj Kitajska odpre svoj trg ali pa naj za 400 milijard dolarjev zmanjša Kitajski uvoz in preusmeri trgovinsko verigo v ostale države. Bo boleče in bo trajalo vendar se bomo vsaj rešili Kitajcev in njihove nepoštene trgovine.
Čaki malo, po eni strani bi kapitalizem, ko pa gre kaj "narobe" pa socializem in plansko gospodarstvo?!
Že prav, da gremo v eko z SE in EV, samo zastaviti je potrebno bolj razumsko, ne tako na silo in horuk, kot govori in dela EU špitzenkandidat politika, ki s tem povzroča več škode, kot koristi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Chalky ::
Kitajci poslušajo, kaj govori EU špitzenkandidat politika. Pred leti ko so Nemci začeli z eko norijo, so Kitajci začeli štancati sončne panele, Nemcem so ostale Siemensove vetrnice, sedaj pa EU špitzenkandidat politika govori o EV in Kitajci že pripravljeni štancajo EV.
Problem ni v tem da kupujemo od njih sončne panele oziroma EV vozila. Problem je ker to počnejo na način s katerim bodo povsem uničili Evropski trg in prenasičili celotno Evropo. Če je to v normalnih količinah in če je na podlagi poštene izmenjave potem ni problema. Poglej si Teslo, ne posiljujejo celega trga in imajo tudi ostale znamke še vedno dostop do svojih potrošnikov. Kitajska bo pa uničila Evropski trg. Poglej si kakšen posnetek Kitajskih "avtomobilskih pokopališč" kjer imaš na tisoče EV-je ki čakajo na odpad. Kitajska zdajle štanca EV-je kot še nikoli poprej in hitijo da bodo čim prej prenasičili Evropski trg.
Saj enako zdaj želijo storiti pri Ameriškem trgu kjer še računajo da bodo preko Mehike začeli uvažati poceni, nekvalitetno Kitajsko robo. Američani so že opozorili da bodo vse skupaj prepovedali, kar je seveda logična poteza. Zakaj bi Zahod moral igrati po pravilih in se držati pravil če se jih Kitajska ne?
fikus_:: danes, 13:56:33
Ne, narobe si razumel. Vse kar hočem je pošten trgovinski odnos. Kapitalizem tu nima veze, naj odprejo svoj trg da lahko dvignemo izvoz na Kitajsko za 400 milijard dolarjev, kapitalizem bo potem še bolj cvetel. Tu kapitalizem nima veze problem je v Kitajski.
Spura:: danes, 13:53:31
V posnetku ti razloži kakšen je bil primanjkljaj in kakšno taktiko so naštudirali da so prodrli na Zahodni trg. Na začetku so celo svoje bootleg izdelke "prodajali" skoraj zastonj da so tako dvignili zanimanje. Po navadi podjetja plačujejo za oglase in preko oglasov promovirajo svojo trgovino, Temu je pa najprej uporabnikom zastonj pošiljal izdelke in ko so preko TikToka to enkrat uporabniki opazili se je Temu praktično skozi noč katapultiral pod sam vrh.
In potem naj bi Zahodna podjetja storile enako ker drugače ne moremo biti konkurenčni? Najbolj da še mi začnemo deliti izdelke oziroma da jih začnemo prodajati za simbolični 1$ da bomo lahko konkurenčni Kitajski? Kitajska ve da nimajo kvalitete niti pravega MOAT s katerim bi lahko konkurirali Zahodnim znamkam zato se zdaj poslužujejo takšnih umazanih prijemov in to je potrebno ustaviti po hitrem postopku.
Da ne omenjam da potem ko so postali prepoznavni so začeli navijati cene na svoje izdelke in jih niso več delili svojim potrošnikom zastonj. Zdaj ko so "notri" bodo seveda prilagodili. To je vse potrebno blokirati, samo poglejte si Alibabo in kako je končal Jack Ma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Chalky ()
gozdar1 ::
Kitajska ne samo, da se gre dumping ampak še vedno vztraja pri statusu države v razvoju.
Nekoč je bilo na dnevnem redu jeklo danes el avtmobili.
Nekoč je bilo na dnevnem redu jeklo danes el avtmobili.
fikus_ ::
To je kapitalizem ,vsak na svoj način poskuša zaslužiti, imeti čim več profita, imeti čim večji delež trga, tudi s praksami, ki so sporne.
Poštenost na bolj na repu.
Npr. pred leti sta Boeing in Airbus ponujala letala savdijcem. Boeing in Usa sta ubrala taktiko prisluškovanja in uspela pri poslu.
Toliko o poštenosti.
Poštenost na bolj na repu.
Npr. pred leti sta Boeing in Airbus ponujala letala savdijcem. Boeing in Usa sta ubrala taktiko prisluškovanja in uspela pri poslu.
Toliko o poštenosti.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Biden podpisal zakon, ki terja prodajo TikToka (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 14112 (998) | Mr.B |
» | Reuters: ByteDance bi raje ugasnil TikTok, kot ga prodal (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Industrijska lastnina | 6987 (2506) | Mr.B |
» | Ameriški gospodarski spopad s Kitajsko se zaostruje, vanj zvlekli še WeChat (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / NWO | 19907 (16080) | Fritz |