» »

Bitcoin dosegel zgodovinski rekord

1 2
3
4 5

Utk ::

Mislim, čudna logika, vsak scam je namenjen temu, da nekdo z njim zasluži.

dronyx ::

Če je kdo prebral zapis ECB glede kripta je morda tudi zasledil, kako centralno banko skrbi, da bodo s kriptom nategnili finančno nepismene. Kdo opazi izvrsten smisel za črni humor? Centralna banka je s tiskanjem denarjem valuto v par letih devalvirala za 30%. Med tistimi, ki imajo denar še vedno na bankah so zlasti finančno nepismeni in starejši ljudje. Morda bi lahko ECB izračunala višino njenega natega. Sem prepričan, da gre za precej več denarja, kot ga izgubijo finančno nepismeni v kriptu.

Mato989 ::

dronyx je izjavil:

Če je kdo prebral zapis ECB glede kripta je morda tudi zasledil, kako centralno banko skrbi, da bodo s kriptom nategnili finančno nepismene. Kdo opazi izvrsten smisel za črni humor? Centralna banka je s tiskanjem denarjem valuto v par letih devalvirala za 30%. Med tistimi, ki imajo denar še vedno na bankah so zlasti finančno nepismeni in starejši ljudje. Morda bi lahko ECB izračunala višino njenega natega. Sem prepričan, da gre za precej več denarja, kot ga izgubijo finančno nepismeni v kriptu.


Seveda samo to je jasno samo finančno pismenim...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

investorius ::

BTC pri 66k (2021) in 14k (2022). Devalvacija čez 80%. Ni malo takih, ki so dejansko pušili čez polovico vložka. Niso vsi tako pametni, da hodlajo 20 let in potem izplačajo milijone. To je enostavno.

Blinder ::

Nobenemu pa ne kapne, da je inflacija koristna za gospodarstvo. Seveda, komur inflacija požira prihranke se dogaja škoda ampak če se gleda veliko sliko je za družbo boljše. Vedno ko se je tiskalo povečane količine denarja se je tiskalo, ker se je želelo izboljšat stanje ljudstva.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

FrRoSt ::

dronyx je izjavil:

Če je kdo prebral zapis ECB glede kripta je morda tudi zasledil, kako centralno banko skrbi, da bodo s kriptom nategnili finančno nepismene. Kdo opazi izvrsten smisel za črni humor? Centralna banka je s tiskanjem denarjem valuto v par letih devalvirala za 30%. Med tistimi, ki imajo denar še vedno na bankah so zlasti finančno nepismeni in starejši ljudje. Morda bi lahko ECB izračunala višino njenega natega. Sem prepričan, da gre za precej več denarja, kot ga izgubijo finančno nepismeni v kriptu.


:)):)):))

Samo v kriptu jih bodo nategnil Decenzraliziranci! ;)

Centraliziranci oz. ECB po domače bo nateg lahko opazovala! 8-) In se učila! :))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Blinder ::

BTC, umetnine, forex, vse to so špekulacije. Če se že želi naredit nekaj koristnega za gospodarstvo, se kupi delnice. S tem se nagrajuje podjetja, ki nekaj proizvajajo itd
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Mato989 ::

Blinder je izjavil:

Nobenemu pa ne kapne, da je inflacija koristna za gospodarstvo. Seveda, komur inflacija požira prihranke se dogaja škoda ampak če se gleda veliko sliko je za družbo boljše. Vedno ko se je tiskalo povečane količine denarja se je tiskalo, ker se je želelo izboljšat stanje ljudstva.


To kar se je ŽELELO in kaj je bil dejanski učink sta dva zelo različna pojma... Inflaciaj je slaba, razen če je 0,1%
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ishiwatta ::

Mato989 je izjavil:

Blinder je izjavil:

Nobenemu pa ne kapne, da je inflacija koristna za gospodarstvo. Seveda, komur inflacija požira prihranke se dogaja škoda ampak če se gleda veliko sliko je za družbo boljše. Vedno ko se je tiskalo povečane količine denarja se je tiskalo, ker se je želelo izboljšat stanje ljudstva.


To kar se je ŽELELO in kaj je bil dejanski učink sta dva zelo različna pojma... Inflaciaj je slaba, razen če je 0,1%


A moraš ti zmeraj znova dokazovat da nimaš pojma o ničemer? Očitno tudi o makroekonomiji ne...

Mato989 ::

Ishiwatta je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Blinder je izjavil:

Nobenemu pa ne kapne, da je inflacija koristna za gospodarstvo. Seveda, komur inflacija požira prihranke se dogaja škoda ampak če se gleda veliko sliko je za družbo boljše. Vedno ko se je tiskalo povečane količine denarja se je tiskalo, ker se je želelo izboljšat stanje ljudstva.


To kar se je ŽELELO in kaj je bil dejanski učink sta dva zelo različna pojma... Inflaciaj je slaba, razen če je 0,1%


A moraš ti zmeraj znova dokazovat da nimaš pojma o ničemer? Očitno tudi o makroekonomiji ne...


Itak da mam, predvsem vem to da je inflacija kriva za onesnaževanje planeta... deflacija pa dela varčnost... vsak ki hoče planet manj onesnažen mora navijati za deflacijo, ker v inflaciji se zapravlja samo zato ekr denar izgublja vrednost ne iz resnične potrebe.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ishiwatta ::

;) ja pa gospodarstvo se mora tudi krčit. Saj to je agenda Levice. Si le pokazal svoje barve ;)))

hamez66 ::

To so bučke, da zaradi printanja denarja gospodarstvo raste.

Mato989 ::

Ishiwatta je izjavil:

;) ja pa gospodarstvo se mora tudi krčit. Saj to je agenda Levice. Si le pokazal svoje barve ;)))


Ja seveda, gospodarstvo se mora krčit in tudi prebivalstvo, to je edino smiselno za lagoden lajf na Planetu Zemlja... dokelr v 1 letu porabimo več resursov kot jih Planet Zemlja obnovi moramo delat na deflaciji in krčenju gospodarstva in populacije...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

dronyx ::

Blinder je izjavil:

Nobenemu pa ne kapne, da je inflacija koristna za gospodarstvo. Seveda, komur inflacija požira prihranke se dogaja škoda ampak če se gleda veliko sliko je za družbo boljše. Vedno ko se je tiskalo povečane količine denarja se je tiskalo, ker se je želelo izboljšat stanje ljudstva.

V Jugoslaviji so trge "zalivali z denarjem", kot bi se danes strokovno temu reklo. Samo nisem opazil neke velike koristi za gospodarstvo. Ljudje so še vedno varčevali, samo v nemških markah, dinar pa je bil junk valuta. Seveda neka minimalna inflacija je koristna za ekonomijo, ampak predvsem iz psihološkega vidika, da ljudje ne varčujejo zato, ker bo jutri vse cenejše. Tudi ne drži, da se je tiskalo velike količine denarja, ker se je želelo izboljšati stanje ljudi. Tiskalo se je zato, ker ni bil druge opcije kot devalvacija valute, da je država lahko pokrila vse obveznosti. Visoka inflacija pa je vedno zelo slaba za najnižji sloj.

Ishiwatta ::

Začni pri sebi, pa ne rabiš se glih ubit no, ampak začni asketsko živet nekje na podeželju.

Lonsarg ::

@Mato, kaj ti pricakujes da se bo neka drzava odrekla tiskanju za voljo ekologije in gospodarsko pušila proti ostalim drzavam ki se ne bodo?

Hec je da bi taka drzava propadla in bi prej ko slej prisla gor druga vlada, ki pa bi tiskala.

Ce bi pa bilo mozno boljso ekonomijo imeti brez tiskanja pa bi to ze kdo naredil, konkurenca med drzavami za cimboljso ekonomijo je huda. No saj gotovo neka teoreticna alternativa obstaja, morda v smeri AI ki vodi celo ekonomijo, morda kdaj pridemo do tja, ampak to so pogovori za kaj bo cez stoletja, ne kaj je realno sedaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Ishiwatta ::

dronyx in Hamez, prav vse ekonoske teorije govorijo o tem da je v kapitalizmu 1-2% inflacija najugodenejša za rast gospodarstva. Več ni v redu, manj pa tudi ne.

Mato989 ::

Lonsarg je izjavil:

@Mato, kaj ti pricakujes da se bo neka drzava odrekla tiskanju za voljo ekologije in gospodarsko pušila proti ostalim drzavam ki se ne bodo?

Hec je da bi taka drzava propadla in bi prej ko slej prisla gor druga vlada, ki pa bi tiskala.

Ce bi pa bilo mozno boljso ekonomijo imeti brez tiskanja pa bi to ze kdo naredil, konkurenca med drzavami za cimboljso ekonomijo je huda.


Ne rabi se odrečt samo pol naj nam ne teži z zakoni o ekologiji in elektrifikaciji in opuščanju fosilnega ker tudi to jebe gospodarsko rast in vse zakonodajalske debilizme in dodatna birokracija...

Odločimo se za smer ne pa nekaj na pol in hinavščina


Jaz predvsem pričakujem da se Planet odloči ali želi rešit Planet ali nabijat BDP... če prvo potem delajo v smeri tega 100%, če pa drugo pa delajmo v smeri tega in ne nabijajmo eko agende ljudem
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Lonsarg ::

Vsi ekstremi so slabi, to je menda jasno, se stari pregovori vedno govorijo o zlati sredini.

To pomeni da rabis kompromis, rabis ekologijo pushat brez da unicis ekonomijo. V to smer se dela (z elektrifikacijo, ukinitvijo premoga itd.), zdaj a so posamezni koraki dobri ali slabi bi se dalo diskutirat. Ni pa dileme da brez kompromisov ni resitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

hamez66 ::

Ishiwatta je izjavil:

dronyx in Hamez, prav vse ekonoske teorije govorijo o tem da je v kapitalizmu 1-2% inflacija najugodenejša za rast gospodarstva. Več ni v redu, manj pa tudi ne.


Kar ne pomeni, da je res.

Ekonomska teorija je malo drugačna stvar kot teorija evolucije ali relativnostna teorija.


Na isti način, kot ni res, da obstaja 69 spolov, pa čeprav bi nas radi prepričali drugače.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

Mato989 ::

Lonsarg je izjavil:

Vsi ekstremi so slabi, to je menda jasno, se stari pregovori vedno govorijo o zlati sredini.

To pomeni da rabis kompromis, rabis ekologijo pushat brez da unicis ekonomijo. V to smer se dela, zdaj a so posamezni koraki dobri ali slabi bi se dalo diskutirat. Ni pa dileme da brez kompromisov ni resitev.


Nikoli ne moreš trditi da je ekstrem ohranjanje Planeta Zemlje slab... nenazadnje smo gledano kot bitja na rangu virusa ki se razmnožuje brez smisla in logike in samoomejitve.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Lonsarg ::

Ekstrem na katerega ti namigujes je da kolapsiramo ekonomijo (ce nehamo tiskat BO kolapsirala). Kompromis pa je da ekonomijo sproti malenkost zrtvujes, ampak ohranjas pri zivljenju, medtem ko delas v smeri ohranitve planeta.

Tudi prevec prebivalstva je treba kompromisno resit, naprimer 0.1% padec prebivalstva na leto ne bi bilo prevec bolece za ekonomijo.

Skratka kompromisi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Mato989 ::

Lonsarg je izjavil:

Ekstrem na katerega ti namigujes je da kolapsiramo ekonomijo (ce nehamo tiskat BO kolapsirala). Kompromis pa je da ekonomijo sproti malenkost zrtvujes, ampak ohranjas pri zivljenju, medtem ko delas v smeri ohranitve planeta.


To je vse lepo in prav ampak.....

Kot da ni bilo ekonomije pred tiskanjem 8-) Kolapsira kar naj ker je itak vsa taka ekonomija na umetnem nabijanju ravno to tiskanje povzroča inflacijo in ogromno težav.... ki jih potem politiki za PR nabijajo in prodajajo ovčkam...

Še je kdo opazil da je na tone problemov ki jih politika rešuje katerih sploh ne bi bilo če države in politike ne ECBja ne bi bilo?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Lonsarg ::

Tiskanja ni bilo ko so bile ali slabe ekonomije ali pa centralno vodene. Oboje se je izkazalo za slabse.

To da gremo nazaj na slabse ni resitev, resitev je treba iskati al z izboljsavami trenutnega sistema al pa z cisto novim, ce ga pac kdo uspe nagruntat in uveljavit.

To da je pretirano tiskanje ki so se ga sli problem se absolutno strinjam. Ampak ni pa problem sam koncept tiskanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

hamez66 ::

Po moje je to tako, kot pri diktatorjih. Lahko imaš dobrega diktatorja, ki bo boljši od demokratično izvoljenjega vodje, ali pa totalnega debila.

Pa je pol argument, češ da je demokracija najmanj slab sistem. Ja, mogoče, sam če bi bila demokracija tako dobra, zakaj potem niso vse firme vodene demokratično?

Printanje denarja - če je zadeva narejena dobro, zna pomagati gospodarstvu, če slabo, pa lahko gospodarstvo uniči. Vendar je koncept printanja denarja v osnovi vzeti nekomu, ki že ima, in dati nekomu, ki nima. To se mi pa ne zdi pošteno.

Drugače ja, to so samo moja mnenja. Ekonomistom ravno ne zaupam (Krugman), po drugi strani je pa v kriptu najbolje naredil kolega, ki je doštudiral ekonomijo. Ampak to so anekdotični primeri in premajhen vzorec za kakšne poglobljene sklepe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

DeeJay ::

gl fam, nej vam bull prinese finančno svobodo!
seveda ne mormo bit pa to vsi in je kul, da mamo kle nonbeliverje in FUDerje, ker še vedno se rabi ljudi za storitve... vsaj dokler ne bodo roboti pršli.
Don't f with me.

johnnyyy ::

Lonsarg je izjavil:

Tiskanja ni bilo ko so bile ali slabe ekonomije ali pa centralno vodene. Oboje se je izkazalo za slabse.

To da gremo nazaj na slabse ni resitev, resitev je treba iskati al z izboljsavami trenutnega sistema al pa z cisto novim, ce ga pac kdo uspe nagruntat in uveljavit.

To da je pretirano tiskanje ki so se ga sli problem se absolutno strinjam. Ampak ni pa problem sam koncept tiskanja.

Po mojem smo se malce preveč razvadili. To da je imel USD/EUR 10% letno inflacijo, se je zgodilo le nekajkrat v preteklem stoletju in vedno je bil za to nek vzrok. Trenutno je to, da printamo in vzemamo denar iz sistema najbolje kar imamo. Če pogledamo finančno krizo 2008 - je trajala le 2 leti, kar je izjemo malo. V AO valute niso stabilizirali 50 let, inflacijo Jugoslovanskega Dinarja tudi poznamo in Slovenskega Tolarja tudi.

Važno je tudi, kako se natiskan denar sprošča. V Jugi se ga je porabilo za gradnjo vojaških objektov (ki nikomur zares niso služili). Američani ga sproščajo na način, da do denarja pridejo tehnološka podjetja. Zaradi boljše tehnologije se jim poveča produktivnost, ustavrijo dodatne trge in denar se porazgubi. Zaradi razvoja tehnologij so bolj konkurenčni in med prvimi na trgu. In potem še enkrat profitirajo, saj ostalem svetu prodajo svoje tehnologije.

Mato989 ::

johnnyyy je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Tiskanja ni bilo ko so bile ali slabe ekonomije ali pa centralno vodene. Oboje se je izkazalo za slabse.

To da gremo nazaj na slabse ni resitev, resitev je treba iskati al z izboljsavami trenutnega sistema al pa z cisto novim, ce ga pac kdo uspe nagruntat in uveljavit.

To da je pretirano tiskanje ki so se ga sli problem se absolutno strinjam. Ampak ni pa problem sam koncept tiskanja.

Po mojem smo se malce preveč razvadili. To da je imel USD/EUR 10% letno inflacijo, se je zgodilo le nekajkrat v preteklem stoletju in vedno je bil za to nek vzrok. Trenutno je to, da printamo in vzemamo denar iz sistema najbolje kar imamo. Če pogledamo finančno krizo 2008 - je trajala le 2 leti, kar je izjemo malo. V AO valute niso stabilizirali 50 let, inflacijo Jugoslovanskega Dinarja tudi poznamo in Slovenskega Tolarja tudi.

Važno je tudi, kako se natiskan denar sprošča. V Jugi se ga je porabilo za gradnjo vojaških objektov (ki nikomur zares niso služili). Američani ga sproščajo na način, da do denarja pridejo tehnološka podjetja. Zaradi boljše tehnologije se jim poveča produktivnost, ustavrijo dodatne trge in denar se porazgubi. Zaradi razvoja tehnologij so bolj konkurenčni in med prvimi na trgu. In potem še enkrat profitirajo, saj ostalem svetu prodajo svoje tehnologije.


EU ga pa printa za socialo in penzije... le kaj bi lahko šlo narobe.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

investorius ::

A bo že poknilo? Kljub ETF in halvingu? Ma ne morem verjet, da to dvoje ne more pumpnit BTC čez 100k. Retail bo bos kot še nikoli v zgodovini pocija.

gruntfürmich ::

imejte na umu, da smo razmeroma kar hitro presegli prejšni ATH, in v zgodovini je dvakrat trajalo potem 9 mesecev do ATH, nazadnje pa 5 oziroma 11 mesecev do ATH; če gledamo da smo imeli 4 ATH-je (brez današnjega).

od ATH pa do preseženega ATH pa smo imeli cikle po: 21 - 39 - 36 - 28 mesecev.

torej pamet v roke in odštevati dneve, da ne bo denarnica prazna ali pa da boste znova čakali 4 leta...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

styrian ::

Glede na to kako tudi mediji kot rtvslo in 24ur pumpajo finančno nepismene z "dobrimi novicami", imam občutek da se bodo kmalu telefonske za klic v stiski objavljale.

investorius ::

Včeraj me je ob tem času pritisnilo na veliko potrebo. Ziher me bo tudi danes, četudi sem že šel zjutraj.

Scaramouche3 ::

Še vedno noben ne vidi kako deluje, ne ve se kdo ga je ustanovil, denar dobijo tisti ki so začeli, ostali pa zadaj čakajo da naslednja generacija za njimi vloži!

Lonsarg ::

Kake izjave so to "noben ne ve kako deluje", zadeva je zlo simpl in jasna. Če pa ti ne veš pa je druga stvar :)

Tudi pri zlatu so prvi holderji in nato kasneje najditelji (ekvivalent minerjev) profitirali na veliko, zlata mrzlica pa to.

Ampak ko je enkrat večina bil pobran in ko se je povpraševanje umirilo se je zadeva stabilizirala in zadeva lepo špila kot hranilec vrednosti. Ampak zlato je rabilo tisočletja za to umiritev, bomo videli kako bo z kripto. Lahko tudi propade seveda, ampak če ne propade v naslednjih recimo 20 letih se bo kripto usidral kot digitalno zlato.

Pač obstaja končno mnogo % svetovne vrednosti ki jo je trg pripravljen dati v kripto, vsaka stvar ima svoj vrh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Bellator ::

Bitcoin po zmenku z zgodovino hitro v dolino
Elon Musk ni več najbogatejši Zemljan
6. marec 2024 ob 5.54 o Ljubljana - MMC RTV SLO


Kje je dolina pri Bitcoinu :))

energetik ::

Bellator je izjavil:

Bitcoin po zmenku z zgodovino hitro v dolino
Elon Musk ni več najbogatejši Zemljan
6. marec 2024 ob 5.54 o Ljubljana - MMC RTV SLO


Kje je dolina pri Bitcoinu :))

Haha, v dolino, za koliko časa, 12ur? Že danes grem stavit da bo spet na 69k oziroma bo presegel. In potem vstopijo še frizerke. Ni še konec.
vires in numeris

dronyx ::

Bellator je izjavil:

Kje je dolina pri Bitcoinu :))

Nekdo je v enem komentarju napisal, da bitcoin nima vrha, ker fiat nima dna.

gruntfürmich ::

energetik je izjavil:

Bellator je izjavil:

Bitcoin po zmenku z zgodovino hitro v dolino
Elon Musk ni več najbogatejši Zemljan
6. marec 2024 ob 5.54 o Ljubljana - MMC RTV SLO


Kje je dolina pri Bitcoinu :))

Haha, v dolino, za koliko časa, 12ur? Že danes grem stavit da bo spet na 69k oziroma bo presegel. In potem vstopijo še frizerke. Ni še konec.

ne bodi presenečen če se 1 mesec ne bo prestavil višje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

energetik ::

Seveda ne bom presenečen. Po mojem se bo zdaj kar nekaj časa smukal in konsolidiral okoli ATH, ampak zadeva bo potem nadaljnje mesece še letela.
vires in numeris

Bellator ::

energetik je izjavil:

Bellator je izjavil:

Bitcoin po zmenku z zgodovino hitro v dolino
Elon Musk ni več najbogatejši Zemljan
6. marec 2024 ob 5.54 o Ljubljana - MMC RTV SLO


Kje je dolina pri Bitcoinu :))

Haha, v dolino, za koliko časa, 12ur? Že danes grem stavit da bo spet na 69k oziroma bo presegel. In potem vstopijo še frizerke. Ni še konec.


Naslov so popravili. Zdaj je zgolj še “zelo volatilen” :))

Bitcoin po zmenku z zgodovino zelo volatilen
Elon Musk ni več najbogatejši Zemljan
6. marec 2024 ob 5.54  Ljubljana - MMC RTV SLO


Vse bolj cenim tiskane medije, ker takšnih nebuloz ni tako enostavno prikriti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellator ()

boolsheat ::

Bitcoin hit a new record and then immediately fell 7%.

Not gonna say "I told ya" but some of us have been calling it a bubble for years now.


:))

FireSnake ::

Glede na napisano na netu bom jaz polovico vsega danes prodal.
Potem bomo pa videli....
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Kdojeto ::

FrRoSt je izjavil:

Kdojeto je izjavil:


Nisem te vprašal koliko bo BTC vreden. Vprašal sem te pri kateri vrednosti BTCja boš priznal, da si se motil.


:O:O:O

Motil v čem!?? Da bo BTC (in kripto) svetovna decentralizirana valuta svobodnih, srečnih in podjetnih ljudi!?? :))


Še enkrat te vprašam. Pri kateri vrednosti 1 BTC boš priznal da si se motil in ti je žal da nisi fraj cajt porabo za študiranje BTCja.

100k €
200k €
500k €
1 mio € ?

Ali za tebe nima to nobenega pomena, koliko zaupanja imajo firme, države, posamezniki v BTC.

FireSnake je izjavil:

Glede na napisano na netu bom jaz polovico vsega danes prodal.
Potem bomo pa videli....


Jaz pa v naslednjih letih pričakujem konkretno rast. Na prodajo pa sploh ne razmišljam ker na tem svetu ni nobene druge dobrine, ki bi bila bol odporna na inflacijo kot je BTC.

Če boš rabo čez 15 let kaj kupiti, prodam lih tolko BTC da pokrijem nakup.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kdojeto ()

styrian ::

Mladost je norost. Ko bo počilo bodo pa klicne linije za preprečevanje samomorov pregorevale.

dronyx ::

styrian je izjavil:

Mladost je norost. Ko bo počilo bodo pa klicne linije za preprečevanje samomorov pregorevale.

Bolj je zaskrbljujoče to, da kmalu ne bo nikogar več za delat, saj se bo mladina lahko samo na kripto zaslužkih upokojevala pri 30 letih. Starejše pa bodo očitno prisilili da delajo do 80 leta ali še dlje. ;)

Gregor P ::

FireSnake je izjavil:

Glede na napisano na netu bom jaz polovico vsega danes prodal.
Potem bomo pa videli....

Saj, če rabiš nujno denar sedaj ipd., je to običajni "finančni" nasvet, 50 % prodaš sedaj, drugo polovico pa pustiš notri.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Kdojeto ::

Gregor P je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Glede na napisano na netu bom jaz polovico vsega danes prodal.
Potem bomo pa videli....

Saj, če rabiš nujno denar sedaj ipd., je to običajni "finančni" nasvet, 50 % prodaš sedaj, drugo polovico pa pustiš notri.


Ja in kaj boš pol s polovico denarja? Pustiš da ti inflacija požre?

FireSnake ::

Gregor P je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Glede na napisano na netu bom jaz polovico vsega danes prodal.
Potem bomo pa videli....

Saj, če rabiš nujno denar sedaj ipd., je to običajni "finančni" nasvet, 50 % prodaš sedaj, drugo polovico pa pustiš notri.


Denarja ne rabim.
Vse, kar bom zdaj prodal je plus, ker sem že zdavnaj na nuli.

Rad bi samo zafixiral malo dobička.
Drugo polovico bom pa prodal, če bo še naprej gor norelo.

In potem bomo čakali na nov val.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

8-)

Kdojeto je izjavil:

Gregor P je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Glede na napisano na netu bom jaz polovico vsega danes prodal.
Potem bomo pa videli....

Saj, če rabiš nujno denar sedaj ipd., je to običajni "finančni" nasvet, 50 % prodaš sedaj, drugo polovico pa pustiš notri.


Ja in kaj boš pol s polovico denarja? Pustiš da ti inflacija požre?
Ne, počakaš na nov ATH oz. da pride vsaj do 250k
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::

Mladini, aka Gen Z itak ne preostane nic drugega kot upati na kripto ali loterija, ker z povprecno sluzbo si ne mores kupiti niti bajte.
Ko pa nasparajo dovolj bodo ze 40 let stari, pa vzamejo kredit za 30 let in povprecno gledano, ko odplacajo umrejo.

Tak da, mladina BTC all in. Seveda ne tisti, ki ste po zasluzku v TOP 10% v drzavi v kateri zivite.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bitcoin presegel 60.000 dolarjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
9610213 (4738) debelinolife
»

Največji ETF za bitcoin leto po zagonu v velikih težavah

Oddelek: Novice / Kriptovalute
76224 (4545) T440
»

Bitcoin naskakuje rekord (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
25258195 (45714) kakob
»

EU dodatno omejila anonimnost kriptovalut (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
8329266 (22889) Eandro5res
»

Bitcoin presegel 7000 dolarjev (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
18350004 (40454) Vazelin

Več podobnih tem