» »

Padanje prodaje računalnikov se upočasnjuje

Padanje prodaje računalnikov se upočasnjuje

Slo-Tech - V minulem četrtletju se je negativni trend prodaje osebnih računalnikov nadaljeval, a manj intenzivno kot v četrtletjih pred tem. Prodaja se je znižala za 7-9 odstotkov, so izmerili analitiki v IDC, Gartnerju in Canalysu. Nadpovprečni upad je zabeležil Apple, saj je prodaja njegovih izdelkov padla za približno četrtino (23-29 odstotkov).

Rezultati se med različnimi hišami zaradi različne metodologije nekoliko razlikujejo, a trendi so enaki. IDC je izračunal, da je bilo prodanih 68,2 milijona računalnikov, Gartner 64,3 milijona in Canalys 65,6 milijona. Ker so vsi opazili upočasnjevanje krčenja, prevladuje mnenje, da je najhujše za nami in da bo trenutno četrtletje - tudi za božičnega nakupovalnega obdobja - poskrbelo za pozitivni obrat. K temu bo bržkone pripomogla tudi bližajoča upokojitev Windows 10, zato zlasti v drugi polovici prihodnjega leta pričakujejo povečano prodajo novih računalnikov, ki bodo sposobni poganjati Windows 11.

Medtem ko je Apple izgubil največ, na drugem mestu pa je Asus z 11-odstotnim padcem prodaje, je pozitivni izid zabeležil HP. Prodajo so uspeli povečati za šest odstotkov. Na prvem mestu po tržnem deležu sicer ostaja Lenovo, ki mu sledijo HP, Dell, Apple, Asus in Acer.

33 komentarjev

tikitoki ::

Folk je med Pandemijo nakupil vec, k so nameraval. Cudno bi bilo, ce NE bi sledil obcuten padec povprasevanja.

filip007 ::

Saj zdaj prodajajo navlako na Bolhi in FB, nič posebnega ni to.
Trevor Philips Industries

feryz ::

Kmetavzarji.
Kdo pa še danes prodaja izdelke?
Na naročnino naj jih dajo, tako kot so dali programe in vse ostalo. Pa ne bo nobenega padca.

Glugy ::

"v drugi polovici prihodnjega leta pričakujejo povečano prodajo novih računalnikov, ki bodo sposobni poganjati Windows 11."
kaj a folk resno kupuje nove kompe zarad novga winsa? neumnost pa taka

mtosev ::

Jaz sem starejši gospi nadgradil cpu iz 2200G na 3200G, ker slednji podpira Win 11.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

_Denny_ ::

Glugy je izjavil:

"v drugi polovici prihodnjega leta pričakujejo povečano prodajo novih računalnikov, ki bodo sposobni poganjati Windows 11."
kaj a folk resno kupuje nove kompe zarad novga winsa? neumnost pa taka

Žal idiotizem iz sveta telefonov kjer iz "določenih razlogov" (profit in požrešnost) 5 let star chipset ni več zmožen poganjati najnovejše verzije in si zaradi softvera prisiljen v nakup novega. Upgradov večina tudi več ne dela...na Redditu imaš žnj tem kako je nekdo zunaj na pločniku našel popolnoma delujoč sistem s specifikacijami tipa Ryzen 2xxx in GTX1060...

Boljše tudi, da ne povem koliko ljudi mi je že do zdaj tečnarilo, če jim na PC-ju naredim factory reset...generacija pod 30 izraza format sploh več ne pozna. Večina verjetno niti ne ve, da se še da inštalirati kaj drugega kot prednameščen OS.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

toro69 ::

mtosev je izjavil:

Jaz sem starejši gospi nadgradil cpu iz 2200G na 3200G, ker slednji podpira Win 11.


Hočes povedat da si jo nategnil. Ker na 2200G win11 čisto normalno dela.

tikitoki ::

mtosev je izjavil:

Jaz sem starejši gospi nadgradil cpu iz 2200G na 3200G, ker slednji podpira Win 11.


Tvoja nesmotrnost pri nakupil je legendarna.

T440 ::

mtosev je izjavil:

Jaz sem starejši gospi nadgradil cpu iz 2200G na 3200G, ker slednji podpira Win 11.

A si stuff naročil online?

feryz ::

Saj ni rekel, da 2200G ne podpira win11.
La da je nadgradil z 3200G, ki ga podpira.
Vi pa res ne štekate. Kot una gospa ne.

Mr.B ::

tikitoki je izjavil:

Folk je med Pandemijo nakupil vec, k so nameraval. Cudno bi bilo, ce NE bi sledil obcuten padec povprasevanja.

Ne vem.... Pise se oktober 2023. Racunalnike se menja na tri leta.... Del in podobni zagotovo nimajo izpada, ker so no "mi" ne podjetja kupovala....
Apple pa tudi ne, vsako leto rabis menjat its a magic...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

tikitoki ::

Kdo se menja na tri leta? Skoraj nihce.

49106 ::

Seveda bi radi, da elektroniko menjamo kot gate, včasih tudi z nekaj vzpodbude (upočasnjevanje naprav), in čeprav je neizpodbitno dejstvo, da gre za ekološko zavestna podjetja, ki naprave prodajajo brez polnilca, je realnost takšna, da že telefona nisem menjal več kot 4 leta.

mtosev je izjavil:

Jaz sem starejši gospi nadgradil cpu iz 2200G na 3200G, ker slednji podpira Win 11.


Čemu je to potrebno? Starejša gospa ima, predvidevam, zelo omejene dohodke, nagradnje pa v praksi ne bo opazila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Mr.B ::

tikitoki je izjavil:

Kdo se menja na tri leta? Skoraj nihce.

Ej ti zagotvo nisi dell-ov kupec. Po treh letih je racunalnik amortiziran. Pac govorim o podjetjih....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

mtosev ::

49106 je izjavil:

Seveda bi radi, da elektroniko menjamo kot gate, včasih tudi z nekaj vzpodbude (upočasnjevanje naprav), in čeprav je neizpodbitno dejstvo, da gre za ekološko zavestna podjetja, ki naprave prodajajo brez polnilca, je realnost takšna, da že telefona nisem menjal več kot 4 leta.

mtosev je izjavil:

Jaz sem starejši gospi nadgradil cpu iz 2200G na 3200G, ker slednji podpira Win 11.


Čemu je to potrebno? Starejša gospa ima, predvidevam, zelo omejene dohodke, nagradnje pa v praksi ne bo opazila.

Gospa je po poklicu zdravnica in ne nima denarnih težav. Jaz sem pač razložil, da 2200G uradno ne podpira Win 11 in se je odločila, da pač nadgradim cpu. Vem, da dosti stvari, ki niso uradno podprte delujejo. Tukaj pač nisem želel, da bi mogoče kasneje imela težave zaradi ne podprtega cpuja.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

49106 ::

Tudi če je res zdravnica, je nakup 3200g neracionalen in nesmiselen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Riff ::

se bo pa drug let spet povečala prodaja

tikitoki ::

Mr.B je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Kdo se menja na tri leta? Skoraj nihce.

Ej ti zagotvo nisi dell-ov kupec. Po treh letih je racunalnik amortiziran. Pac govorim o podjetjih....


Mnja, tud vecina podjetji me menja delujocih resitev.

toro69 ::

49106 je izjavil:

Tudi če je res zdravnica, je nakup 3200g neracionalen in nesmiselen.


Upam, da si ji zdraven nod32 ali avast inštaliral, za varnost pa to...

kow ::

tikitoki je izjavil:

Folk je med Pandemijo nakupil vec, k so nameraval. Cudno bi bilo, ce NE bi sledil obcuten padec povprasevanja.


To gotovo ni glavni razlog. Glavni razlog je prepocasen tehnoloski napredek, da bi potrosnika prepricali v krajsi nakupni cikel.

Mr.B ::

tikitoki je izjavil:

Mr.B je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Kdo se menja na tri leta? Skoraj nihce.

Ej ti zagotvo nisi dell-ov kupec. Po treh letih je racunalnik amortiziran. Pac govorim o podjetjih....


Mnja, tud vecina podjetji me menja delujocih resitev.

Hm, a zato nekateri ostajajo... na win8 oziroma dobrem starem win7.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Machete ::

Mr.B je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Mr.B je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Kdo se menja na tri leta? Skoraj nihce.

Ej ti zagotvo nisi dell-ov kupec. Po treh letih je racunalnik amortiziran. Pac govorim o podjetjih....


Mnja, tud vecina podjetji me menja delujocih resitev.

Hm, a zato nekateri ostajajo... na win8 oziroma dobrem starem win7.


Nepomembno za 80% firm.
Neznano priponko v mailu bodo klikali tudi v win 11.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Mr.B ::

Machete je izjavil:

Mr.B je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Mr.B je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Kdo se menja na tri leta? Skoraj nihce.

Ej ti zagotvo nisi dell-ov kupec. Po treh letih je racunalnik amortiziran. Pac govorim o podjetjih....


Mnja, tud vecina podjetji me menja delujocih resitev.

Hm, a zato nekateri ostajajo... na win8 oziroma dobrem starem win7.


Nepomembno za 80% firm.
Neznano priponko v mailu bodo klikali tudi v win 11.

Hm,
Hm priponko lahko odpreš tudi na cca 10 let starem PC-ju z relativno posodobljenim Os-om.
Čudno da pred pandemijo, kot pravite nakup računalnikov (podjetja) ni bil problem, sedaj pa iz neznanega razloga, po treh letih kar naenkrat to ni več ?
Ps: Pa ne bi spet, sej ni nič novega
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

DamijanD ::

Amortizira se v 3 letih, menja pa, ko je treba oz. smiselno.

energetik ::

kow je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Folk je med Pandemijo nakupil vec, k so nameraval. Cudno bi bilo, ce NE bi sledil obcuten padec povprasevanja.


To gotovo ni glavni razlog. Glavni razlog je prepocasen tehnoloski napredek, da bi potrosnika prepricali v krajsi nakupni cikel.
Se strinjam, to je glavni razlog.
Še vedno je moj primarni PC PhenomII X2 iz leta 2009... Kar sem naredil je le, da sem ga našopal na 8G ram pa dodal SSD. Gor laufa Mint Mate, zadeva leti. Seveda za običajna opravila, ne procesorsko zahtevne zadeve. In bo še laufal par let, morda celo do 20 let od nakupa, kar je pri visokotehnološki zadevi že kar smešno.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Machete ::

Jaz tudi delam projekte oz. izdelke 100k eur +- z 12 let starim procom. Zmore zlahka.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

HotBurek ::

Jaz imam Dell letnik 2009. Za osnovno delo (internet, email), ter pisanje preproste kode (Python, SQL), je povsem dovolj.

Mogoče gre pri nakupih novih računalnikov tudi za fleksanje, biti cool. Ali pa, da se nov računalnik dojema kot predpogoj za izdelavo kvalitetnega izdelka (npr. postavitev wordpress trgovine),v kar pa dvomim.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

kow ::

energetik je izjavil:

kow je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Folk je med Pandemijo nakupil vec, k so nameraval. Cudno bi bilo, ce NE bi sledil obcuten padec povprasevanja.


To gotovo ni glavni razlog. Glavni razlog je prepocasen tehnoloski napredek, da bi potrosnika prepricali v krajsi nakupni cikel.
Se strinjam, to je glavni razlog.
Še vedno je moj primarni PC PhenomII X2 iz leta 2009... Kar sem naredil je le, da sem ga našopal na 8G ram pa dodal SSD. Gor laufa Mint Mate, zadeva leti. Seveda za običajna opravila, ne procesorsko zahtevne zadeve. In bo še laufal par let, morda celo do 20 let od nakupa, kar je pri visokotehnološki zadevi že kar smešno.


Ampak ves zakaj "leti"? Ker je vecina uporabnikov na telefonih, kar pomeni da se racunska moc resursov potegnjenih iz spleta ni povecala. Na sreco se povecuje tudi nakupni cikel "pametnih" telefonov.

Nikonja ::

Ni šanse da bo trend pozitivan ker, kot je že večkrat napisano, dejansko ni nobene potrebe menjat računalnik na 3 leta, jaz sem zadnjega fural 7 let in če nebi rabil mal boljšo mašino (video obdelava) bi ga komot še fural za svoje potrebe. Sej je pri pametnih telefonih enako, jaz ga furam dokler dobivam varnostne popravke (pri Samsungu je to zdaj 5 let) potem pa menjam, ker tisto menjanje na 2 leti ko ti poteče vezava jer kr neki, brezvezno metanje denarja.

mtosev ::

Jaz mam plan menjati komp na 5 let.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

energetik ::

Nikonja je izjavil:

Ni šanse da bo trend pozitivan ker, kot je že večkrat napisano, dejansko ni nobene potrebe menjat računalnik na 3 leta, jaz sem zadnjega fural 7 let in če nebi rabil mal boljšo mašino (video obdelava) bi ga komot še fural za svoje potrebe. Sej je pri pametnih telefonih enako, jaz ga furam dokler dobivam varnostne popravke (pri Samsungu je to zdaj 5 let) potem pa menjam, ker tisto menjanje na 2 leti ko ti poteče vezava jer kr neki, brezvezno metanje denarja.

Pri PCjih je drugače, saj imaš lahko vedno najnovejši OS nameščen s stalnimi varnostnimi popravki.
vires in numeris

Utk ::

Pri PCjih je drugače, saj imaš lahko vedno najnovejši OS nameščen s stalnimi varnostnimi popravki.

Marsikdo, ki je ostal pred vrati win11, se s tem ne bi strinjal. Ampak nima veze, zarad win 11 nihče normalen ne bo menjal hw.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Nisem pisal o Win11, ampak imaš ogromen nabor različnih distribucij Linuxa.
vires in numeris


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prodaja računalnikov strmoglavila (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
5011192 (5721) 2dark
»

Samsung vrača udarec, Xiaomi prehitel Apple

Oddelek: Novice / Rezultati
218650 (5957) shadeX
»

Prodaja računalnikov padla za desetino (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
7516751 (12699) Superboyy
»

Nokia prodala svoj sedež (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
6515844 (13206) FlyingBee
»

Android konec leta prehitel Symbian

Oddelek: Novice / Android
3411012 (9777) BigWhale

Več podobnih tem