» »

Lahko bežimo, a se ne moremo skriti

Lahko bežimo, a se ne moremo skriti

vir: Pixabay

vir: TechCrunch
Slo-Tech - Kontroverzno podjetje Clearview, ki ustvarja največjo bazo fotografij ljudi na svetu, se približuje končnemu cilju. Podjetje trdi, da so na dobri poti do cilja, imajo v bazi že več kot 100 milijard posnetkov, kar zadostuje za sposobnost identifikacije skorajda kogarkoli na tem svetu. Najava je bržkone malce pompozna, saj jo je podjetje izreklo na predstavitvi finančnih rezultatov za investitorje, a trend je gotov. Baza eksponentno raste, trenutno imajo že več kot 10 milijard posnetkov. Do cilja 100 milijard posnetkov jim manjka še kakšnih 50 milijonov dolarjev, kar je za zainteresirane igralce - drobiž. Razporeditev je zagotovo nagnjena proti razvitim državam, a to ne spremeni dejstva - če ste bili kdajkoli identificirani na kakšni fotografiji, ki je objavljena na svetu, vas lahko Clearview identificira. To pa pomeni vsi njegovi naročniki, med katerimi sta na primer tudi ameriška in švedska policija.

Proti Clearviewu najodločneje protestirajo evropske organizacije za varstvo zasebnosti. Francija je že uradno ugotovila, da krši evropsko Splošno uredbo (GDPR). Clearview fotografije v največjem obsegu pobira z družbenih omrežij, čemur sicer Facebook, Google, Twitter in YouTube močno nasprotujejo, kaj drugega pa niti ne morejo. Clearview v resnici hoče še več. Pravijo, da raziskujejo tudi druge načine identifikacije, denimo iz načina hoje. Ustanovitelj Hoan Ton-That vztraja, da je zbiranje javno dostopnih fotografij povsem legalno in da organi pregona s tem lovijo storilce kaznivih dejanj po aktu. To morda drži v ZDA, a v Evropi je pavšalno, neopredeljeno in množično obdelovanje osebnih podatkov prepovedano.

Tudi v ZDA ne bo šlo tako množično. Podjetje se izgovarja na prvi amandma, a je zvezno sodišče to zavrnilo in dovolilo, da se tožba proti podjetju nadaljuje z vsebinsko obravnavo.

52 komentarjev

«
1
2

Kayzon ::

Bolano kam drvi svet.

feryz ::

Kot da je edini. Edino najbolj se reklamira.

mikhail ::

Bega me, kako da talentirani ljudje, ki pišejo algoritme in infrastrukturo za take projekte, in ki jim definitivno ne manjka percepcije, ne vidijo komu in čemu pomagajo do cilja.

zee ::

Clearview fotografije v največjem obsegu pobira z družbenih omrežij, čemur sicer Facebook, Google, Twitter in YouTube močno nasprotujejo, kaj drugega pa niti ne morejo.


To se bere, kot da so vse fotografije, ki jih imajo ljudje v oblaku, prosto na voljo ,neodvisno od nastavitev zasebnosti, ki jih izbere uporabnik.

Tezko tudi verjamem, da EU ne more prepovedati delovanja temu podjetju.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

feryz ::

Kako pa lahko prepoveš nekomu slike gledati na internetu? Ne glede ali je človek ali bot.

mr_chai ::

feryz je izjavil:

Kako pa lahko prepoveš nekomu slike gledati na internetu? Ne glede ali je človek ali bot.


če si jani oblak..mislm, če daš v javni oblak, pol lahko vsak gleda, v kakšenm privatnem oblaku ala google photos, bi pa pričakoval, da ima dostop samo uporanik. Ampak glede na to, da je google evil corp, imajo verjetno tudi oni svoj ClearView..

feryz ::

Če lahko Clearview gleda "zasebne" slike na internetu, to ni njegov problem.

poweroff ::

zee je izjavil:

Tezko tudi verjamem, da EU ne more prepovedati delovanja temu podjetju.

Ne more ali noče?
sudo poweroff

sbawe64 ::

Noče.
Ker tudi oni bi od take baze podatkov imeli koristi v smislu nadzora.
Poteg tega je protektorat ZDA.

Drugače bi lahko že zdavnaj Facebook, Google, Twitter in YouTube dovolila dostop na področju EU pod EU pogoji, da morajo biti serverji doma in da podatki ne smejo odtekati v ZDA.

Gdpr je za nadležno klikanje obvestil na straneh za piškotke.


Podjetje ima sedež v ZDA, tako da od tu dalje lahko iščete vzroke, zakaj se jih 'ne da ustaviti'.

Clearview bot farma zbiranja slik iz interneta (scrapanje), ki jih potem spravijo v svojo bazo in prodajajo storitev iskanja drugim.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

bulplux ::

mikhail je izjavil:

Bega me, kako da talentirani ljudje, ki pišejo algoritme in infrastrukturo za take projekte, in ki jim definitivno ne manjka percepcije, ne vidijo komu in čemu pomagajo do cilja.


Seveda vidijo čemu je to namenjeno. Tisti ki jih to moti od projekta odstopijo, ostali pa si pač mislijo "če ne bom jaz bo itak kdo drug" (talentiranih je veliko) ob temu pa lahko zaslužim še lepo vsoto denarja.

Avenger ::

Ahaha, FB in Google temu nasprotujejo, ampak ne kot veliki borci za zasebnost, pač pa zato, ker jim Clearview skače v zelje...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

donvitoc ::

Sem prepričan da vsi kompetentni twitajo kako je to grozno, če pa bi videl njihove transakcije...

gruntfürmich ::

proti temu najbolj protestirajo tisti, ki ves svoj lajf objavijo na spletu...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

aken ::

sbawe64 je izjavil:

Gdpr je za nadležno klikanje obvestil na straneh za piškotke.


Spet napacno dojemanje, GDPR nima s tem nic, na obvestila klikas zato, ker se stran noce odpovedati svojih nemarnih praks.

Kako pa, da slo-tech nima nobenega pop-upa?

Skratka usmeri svoj srd na stran, ne pa na GDPR ali pa pri naslednji bolezni, ko bos pri osebnem zdravniku, pridi z baseball kijem in ga prebutaj na mrtvo.

Ker je on kriv, da si ti bolan.

feryz ::

Ojoj, gugl je pionir na področju prepoznave obraza. Kar spomnite se, kako je ena mini Picassa to obvladala.
Trenutno se s tem ne hvali ali tega prodaja, verjamem pa, da ima več podatkov, kot Clearview. In še boljši dostop.

Netrunner ::

Zelo uporabna zadeva če ni v napačnih rokah.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

ngc2392 ::

najbolj impozantno pri teh novicah je to, da avtorji takih ali drugačnih programov za odkrivanje zasebnosti skušajo na vse pretege in načine skriti svojo zasebnost. kar da normalno (razumnemu) človeku malce misliti.
tudi lastnik firme, ki je trenutno vodeče na področju "deepfake" posnetkov, seveda v povsem komercialne namene, ne vidi nič slabega v tej stvari. it's only business, nothing personal.

pred nekaj 10000 leti je en opičnjak tudi zrl v kost v svojih rokah in si mislil, da zna biti koristna. in ja, zgodovino poznamo :)
United We Stand, Divided We Fall

nekikr ::

Netrunner je izjavil:

Zelo uporabna zadeva če ni v napačnih rokah.

Take stvari so vedno bile in vedno bodo v napačnih rokah. Za koga pa misliš, da se razvijajo? Za Štefko, ki bi rada pomagala svetu?

donvitoc ::

Bo Truedu lažje vedel komu zapreti bančni račun ko ne bo klečal pred njegovo vsemogočno podobo.

tikitoki ::

feryz je izjavil:

Kako pa lahko prepoveš nekomu slike gledati na internetu? Ne glede ali je človek ali bot.


Neverjetno kako zagovarjas pravice velikih. Navaden clovek pa nima pravice niti do tega, da korporacija ne uporablja njegovih osenbnih fotografij v nasprotju z njegovimi zeljami.

Se odgovor na vprasanje. Zelo preprosto in je ze prepovedano, kar celo jasno nakazano v clanku. Zakonsko prepoves tovrstno zbiranje in obdelavo osebnih podatkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

c3p0 ::

Naslednji odgovor bo: "pa sam ustanovi svoj FB in uredi po svoje".

aken ::

c3p0 je izjavil:

Naslednji odgovor bo: "pa sam ustanovi svoj FB in uredi po svoje".


Prav imas... ;((

FoxKnox ::

Očitno hitech napravica GOD EYE iz filna hitri in drzni dobiva realno podobo v našem vsakdanjem življenju.Kako predvidljivo
RUN, RUN, but you can't hide.

gruntfürmich ::

tikitoki je izjavil:

feryz je izjavil:

Kako pa lahko prepoveš nekomu slike gledati na internetu? Ne glede ali je človek ali bot.


Neverjetno kako zagovarjas pravice velikih. Navaden clovek pa nima pravice niti do tega, da korporacija ne uporablja njegovih osenbnih fotografij v nasprotju z njegovimi zeljami.

Se odgovor na vprasanje. Zelo preprosto in je ze prepovedano, kar celo jasno nakazano v clanku. Zakonsko prepoves tovrstno zbiranje in obdelavo osebnih podatkov.

delate se zelo dušebrižne, pa me zanima za koga se 'borite'?

za mase ki jim je vseeno za zasebnost in objavljajo masovno svoje slike na net?
ali za tiste ki so skeptični in nič ne objavljajo ker se tega zavedajo?

izgleda kot da se najbolj borite zase da se tolčete po prsih... pred ogledalom
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

mr_chai ::

gruntfürmich je izjavil:

tikitoki je izjavil:

feryz je izjavil:

Kako pa lahko prepoveš nekomu slike gledati na internetu? Ne glede ali je človek ali bot.


Neverjetno kako zagovarjas pravice velikih. Navaden clovek pa nima pravice niti do tega, da korporacija ne uporablja njegovih osenbnih fotografij v nasprotju z njegovimi zeljami.

Se odgovor na vprasanje. Zelo preprosto in je ze prepovedano, kar celo jasno nakazano v clanku. Zakonsko prepoves tovrstno zbiranje in obdelavo osebnih podatkov.

delate se zelo dušebrižne, pa me zanima za koga se 'borite'?

za mase ki jim je vseeno za zasebnost in objavljajo masovno svoje slike na net?
ali za tiste ki so skeptični in nič ne objavljajo ker se tega zavedajo?

izgleda kot da se najbolj borite zase da se tolčete po prsih... pred ogledalom


Ampak danes si brez Linkedin računa mrzel... Tam mora biti tvoja fotka. Al rečeš preprosto fuck it in greš okopavat krompir ?

nekikr ::

za mase ki jim je vseeno za zasebnost in objavljajo masovno svoje slike na net?

Zakaj bi moral nekdo, ki objavi svojo sliko na nekem portalu za kuharijo, soglašati s tem, da mu novi režim posledično sledi s kamerami povsod (in mu v primeru, da se ne strinja z oblastjo, še račun zamrznejo)?

bbf ::

Bo treba nekej storit. Kje so že tisti generatorji neobstoječih obrazov?

link_up ::

ah...clovek se tudi lahko nauci na pamet sto fac, pa ce ima diptrijo ne bo nic videl.
Bom pa koncno lahko Brad Pitt.
In and Out

c3p0 ::

nekikr je izjavil:

za mase ki jim je vseeno za zasebnost in objavljajo masovno svoje slike na net?

Zakaj bi moral nekdo, ki objavi svojo sliko na nekem portalu za kuharijo, soglašati s tem, da mu novi režim posledično sledi s kamerami povsod (in mu v primeru, da se ne strinja z oblastjo, še račun zamrznejo)?


Še en placeholder odgovor: "Saj si skrbno prebral ToS na vseh 142 straneh in komaj nato potrdil registracijo, a ne? Kaj se potem buniš".

opeter ::

feryz je izjavil:

Kot da je edini. Edino najbolj se reklamira.


Tako je. Ostali delajo, samo so tiho. As iz rokava bodo potegnili takrat, ko bodo videli priložnost za zaslužek.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

poweroff ::

mr_chai je izjavil:

Ampak danes si brez Linkedin računa mrzel... Tam mora biti tvoja fotka. Al rečeš preprosto fuck it in greš okopavat krompir ?

Odvisno. Če si res dober, LinkedIn profila sploh nimaš, in te stranke same poiščejo. ;)
sudo poweroff

_Dormage_ ::

bbf je izjavil:

Bo treba nekej storit. Kje so že tisti generatorji neobstoječih obrazov?

Smart.

gruntfürmich ::

nekikr je izjavil:

za mase ki jim je vseeno za zasebnost in objavljajo masovno svoje slike na net?

Zakaj bi moral nekdo, ki objavi svojo sliko na nekem portalu za kuharijo, soglašati s tem, da mu novi režim posledično sledi s kamerami povsod (in mu v primeru, da se ne strinja z oblastjo, še račun zamrznejo)?

se strinjam da je to narobe, ampak takšen je danes pač ta svet. dandanes naložit celotno svojo življensko fotobiografijo na svet in pričakovat zasebnost pač ne pije vode pri inteligentnih ljudeh. ne pravim da je to prav in da se ni treba boriti proti temu, ampak tako pač je.
tudi politiki ne smejo krasti in lagati...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

sbawe64 ::

Avstrijska nevladna organizacija AlgorithmWatch je v svojem poročilu analize policijske uporabe tehnologije za prepoznavanje obrazov zapisala tudi, da slovenska policija od leta 2014 uporablja doma razvito tehnologijo za prepoznavanje obrazov.
https://www.eticen.it/2019/12/12/sloven...



Amazon Rekognition
https://www.eticen.it/2022/01/17/no-roo...
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

donvitoc ::

Saj če ne delaš nič narobe se nimaš kaj bati. Bomo pač kimali karkoli nam bojo rekli. Vsakoleten rekordji pridelek krompirja, smrtonosen virus...

aken ::

gruntfürmich je izjavil:

tikitoki je izjavil:

feryz je izjavil:

Kako pa lahko prepoveš nekomu slike gledati na internetu? Ne glede ali je človek ali bot.


Neverjetno kako zagovarjas pravice velikih. Navaden clovek pa nima pravice niti do tega, da korporacija ne uporablja njegovih osenbnih fotografij v nasprotju z njegovimi zeljami.

Se odgovor na vprasanje. Zelo preprosto in je ze prepovedano, kar celo jasno nakazano v clanku. Zakonsko prepoves tovrstno zbiranje in obdelavo osebnih podatkov.

delate se zelo dušebrižne, pa me zanima za koga se 'borite'?

za mase ki jim je vseeno za zasebnost in objavljajo masovno svoje slike na net?
ali za tiste ki so skeptični in nič ne objavljajo ker se tega zavedajo?

izgleda kot da se najbolj borite zase da se tolčete po prsih... pred ogledalom


Mhm, in ker otroci ne vedo kaj je to pedofil, naj jih prepustimo pedofilom. Zanimiv nacin zavrzenega "razmisljanja".

Ki je seveda popolnoma razumljivo za nekoga, ki se bori za prezivetje na dnu druzbene lestvice in je prisiljen plezati in "gaziti" po drugih, da prezivi.

Ni pa ravno najbolj modro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aken ()

Karamelo ::

feryz je izjavil:

Če lahko Clearview gleda "zasebne" slike na internetu, to ni njegov problem.


seveda je, ker zasebnost je zasebnost...kot bi rekel, da če lopov pokuka v tvojo odklenjeno hišo, da to ni njegov problem...seveda je in za to se gre v zapor

t-zonaz ::

No, kje lahko dobim ta clearview ?
t-zonaz

mr_chai ::

poweroff je izjavil:

mr_chai je izjavil:

Ampak danes si brez Linkedin računa mrzel... Tam mora biti tvoja fotka. Al rečeš preprosto fuck it in greš okopavat krompir ?

Odvisno. Če si res dober, LinkedIn profila sploh nimaš, in te stranke same poiščejo. ;)


Ja, če imaš blog, kjer si spet izpostavljen, pa tudi če imaš psevdonim. AI te lahko pokliče preko Zooma in te slika.

feryz ::

tikitoki je izjavil:

feryz je izjavil:

Kako pa lahko prepoveš nekomu slike gledati na internetu? Ne glede ali je človek ali bot.


Neverjetno kako zagovarjas pravice velikih. Navaden clovek pa nima pravice niti do tega, da korporacija ne uporablja njegovih osenbnih fotografij v nasprotju z njegovimi zeljami.

Se odgovor na vprasanje. Zelo preprosto in je ze prepovedano, kar celo jasno nakazano v clanku. Zakonsko prepoves tovrstno zbiranje in obdelavo osebnih podatkov.
Slabo bereš. Ponovi.
Slike so zato na internetu, da se jih gleda. Kdorkoli ima to pravico. Zakaj ni nobene moje slike (zanemarimo, da me je naključno kakšen kitajček ujel usput)? Zato ker nočem, da me ljudje gledajo. Tako preprosto je to.

Zakaj se Clearview hvali s tem, je pa vsem jasno. Zato, da bo to svinjsko drago prodal.

Vprašanje je bilo zakaj se Clearview ne prepove ... gledanja slik!? Težka bo.
Ostalo pa itak ne bodo prepovedali. Prepoznave, prodajo ksihtov...
Kdo pa naj bi to prepovedal? Trudeau? Puklavec? Biden, Putin ...? Glih tapravi, ja.
Zadnje upanje je Kim. Temu gre ziher v nos nadzor raje.

mr_chai ::

t-zonaz je izjavil:

No, kje lahko dobim ta clearview ?


Včasih, ko je imel google še opcijo reverse image searcha, si lahko dobil pravo identiteto Tinder profilov in si se počutu, kot da uporabljaš pravi ClearView 8-)

aken ::

feryz je izjavil:

Slike so zato na internetu, da se jih gleda. Kdorkoli ima to pravico.


Seveda. Gledati. Uporabiti za prepoznavanje tvojega obraza in linkanje na socialne medije pa ne, je krsenje EU regulative.

Sicer se absolutno strinjam, da so razni idioti, ki dajejo svoje obraze na internet (recimo mojega ne bos nasel nikjer, niti na 3rd party fotkah ne - kjer tvoja teza pade, samo mimogrede) sami krivi kar se jim je zgodilo, ampak, ce bi radi nekateri prodali svoje organe, to se ne pomeni, da jih lahko in, da je kaj manj ilegalno.

Oz. ce bi 10 letna deklica rada dozivela penetracijo in objavo slike v zameno za liziko, ni ponudba zaradi tega nic manj eticno ali zakonsko sporna. O tem se ne more odlocati, ker ni dovolj zrela za to, enako kot niso dovolj zrele trume idiotov, ki svoje slike objavljajo na FB v zameno za namisljeno popularnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aken ()

aken ::

mr_chai je izjavil:

Ampak danes si brez Linkedin računa mrzel... Tam mora biti tvoja fotka. Al rečeš preprosto fuck it in greš okopavat krompir ?


Sicer je pisec, ki mu odgovarjas malo moten, ampak tole je hudo napacna teza.

Ne rabis Linkedin racuna. Sploh. In na njem ne rabis tvoje fotke, ce imas kaj za pokazat, si prav preprosto lahko v celoti anonimen.

Denar te bo sam nasel, ce bo zasumil, da si mu sposoben prinasati se vec denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aken ()

Glugy ::

Nimam in nikoli nisem imel niti ene fotografije objavljene kjerkoli na spletu pa čeprav sem "stari maček" interneta.
Že od začetka ko ni noben še na to niti pomislil sem jz že zavestno se izogibal temu.

Drgač pa bolano da se tok časa čaka s ukrepanjem. Predn bodo oni ukrepal bo ta baza pod mizo bohve kje vse pristala pol k bo na 100tici. Ustavit bi bilo treba Clearview prej ne šele potem.

tikitoki ::

gruntfürmich je izjavil:

tikitoki je izjavil:

feryz je izjavil:

Kako pa lahko prepoveš nekomu slike gledati na internetu? Ne glede ali je človek ali bot.


Neverjetno kako zagovarjas pravice velikih. Navaden clovek pa nima pravice niti do tega, da korporacija ne uporablja njegovih osenbnih fotografij v nasprotju z njegovimi zeljami.

Se odgovor na vprasanje. Zelo preprosto in je ze prepovedano, kar celo jasno nakazano v clanku. Zakonsko prepoves tovrstno zbiranje in obdelavo osebnih podatkov.

delate se zelo dušebrižne, pa me zanima za koga se 'borite'?

za mase ki jim je vseeno za zasebnost in objavljajo masovno svoje slike na net?
ali za tiste ki so skeptični in nič ne objavljajo ker se tega zavedajo?

izgleda kot da se najbolj borite zase da se tolčete po prsih... pred ogledalom


Upam, da se boris za pravice korporacij, ker te dobro placajo. Drugace si zgolj bogi na dusi.

tikitoki ::

feryz je izjavil:

tikitoki je izjavil:

feryz je izjavil:

Kako pa lahko prepoveš nekomu slike gledati na internetu? Ne glede ali je človek ali bot.


Neverjetno kako zagovarjas pravice velikih. Navaden clovek pa nima pravice niti do tega, da korporacija ne uporablja njegovih osenbnih fotografij v nasprotju z njegovimi zeljami.

Se odgovor na vprasanje. Zelo preprosto in je ze prepovedano, kar celo jasno nakazano v clanku. Zakonsko prepoves tovrstno zbiranje in obdelavo osebnih podatkov.
Slabo bereš. Ponovi.
Slike so zato na internetu, da se jih gleda. Kdorkoli ima to pravico. Zakaj ni nobene moje slike (zanemarimo, da me je naključno kakšen kitajček ujel usput)? Zato ker nočem, da me ljudje gledajo. Tako preprosto je to.

Zakaj se Clearview hvali s tem, je pa vsem jasno. Zato, da bo to svinjsko drago prodal.

Vprašanje je bilo zakaj se Clearview ne prepove ... gledanja slik!? Težka bo.
Ostalo pa itak ne bodo prepovedali. Prepoznave, prodajo ksihtov...
Kdo pa naj bi to prepovedal? Trudeau? Puklavec? Biden, Putin ...? Glih tapravi, ja.
Zadnje upanje je Kim. Temu gre ziher v nos nadzor raje.


Sedaj vidiv v cem je problem. RAzumevanje osnovnih pojmov ti dela tezave. Ne domajes niti, da gledanje slik, ni enako, kot delaje baze slik brez privolenja, njihova obdelava in nadaljna uporaba za masovni nadzor.

Unilseptij ::

No, smo kar na dobri poti, da prehitimo Kitajce pri uvedbi totalnega digitalnega nadzora... razlika bo samo v tem, da bo to počelo zasebno podjetje (in vemo, kako so ta lahko učinkovita :D), država pa bo njegova stranka... ampak lahko bodo pa zraven tudi drugi, ki bodo imeli denar, zato ker smo demokratični in cenimo svobodni trg. Še vedno nisem prepričan, da Kitajski model, kjer obstaja samo en nadzor pod okriljem države ni boljša rešitev dolgoročno gledano. Nam se zna dejansko zgoditi, da bomo ustvarili sistem nadzora, ki ga ne bo kontroliral nihče oziroma bo prepuščen prostemu trgu... neke sorte družbo, ki bo nadzorovana samo še s strani algoritmov, brez nekoga živega, ki ve, kaj dela, za volanom oziroma ekranom.

nekikr ::

dandanes naložit celotno svojo življensko fotobiografijo na svet in pričakovat zasebnost pač ne pije vode pri inteligentnih ljudeh.

Ne razumeš. Pričakovati zasebnost, če naložiš na splet vse svoje slike, je kretensko, seveda, ampak je pa velika razlika med tem in prepoznavo obraza na vsakem koraku.
Za primerjavo: če neko Hollywood zvezdo slikajo, ko gre s psom na sprehod, je to normalno, sprejemljivo, to je del tega posla. Ne sme pa biti ok, da mu vdrejo v spalnico in ga slikajo, pa čeprav je medijska zvezda.

gruntfürmich ::

tikitoki je izjavil:

Upam, da se boris za pravice korporacij, ker te dobro placajo. Drugace si zgolj bogi na dusi.

jaz se borim proti korporacijam in proti retardom.
večina pa se bori za ene ali pa za druge.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Lahko bežimo, a se ne moremo skriti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
5212217 (7978) poweroff
»

Evropske organizacije za varstvo zasebnosti s pritožbami zoper Clearview

Oddelek: Novice / Zasebnost
116364 (5186) poweroff
»

Clearviewu ušli podatki o strankah, teh več kot 2200

Oddelek: Novice / NWO
54393 (3347) mr_chai
»

Clearview širi svojo aplikacijo po svetu. Tudi v Slovenijo?

Oddelek: Novice / Zasebnost
148543 (6302) zmaugy
»

Clearview, aplikacija, ki dokončno ukinja našo zasebnost?

Oddelek: Novice / Zasebnost
248957 (6363) ano-nimen

Več podobnih tem