» »

Windows 10 Home nas sili v uporabo spletnega računa

Windows 10 Home nas sili v uporabo spletnega računa

Slo-Tech - Microsoft ne skriva, da želi ljudje prikleniti v svoj ekosistem, kamor sodi tudi ustvaritev spletnega računa pri Microsoftu. Nova verzija Windows 10, ki je izšla nedavno, namreč v angleško govorečem svetu uporabnikom sploh ne želi dovoliti uporabe z lokalnim računom (torej brez spletne registracije pri Microsoftu). Obvoz sicer obstaja in ni težaven, je pa to jasen pokazatelj, kam Microsoftova barka plove.

Že septembra je sicer Microsoft v okviru programa Windows Insider Preview na manjšem vzorcu uporabnikov preizkušal novo zamisel, ki je tudi tedaj dvignila obilico prahu. Ker so preizkus kmalu končali, je zamrla tudi diskusija, ki jo je obudila šele končna verzija s to isto funkcijo. V angleškem Windows 10 Home namreč ni več možnosti pri namestitvi izbrati lokalni račun. Microsoft ponudi le možnost ustvaritve spletnega. Še bolj zanimivo pa je, da je v drugih verzijah, denimo v nemški, vse ostalo po starem, lokalni račun pa povsem dostopna izbira.

Microsoft sicer ni mogel zakleniti Windows, ker za spletno prijavo potrebujemo dostop do interneta. In to je tudi način, kako se izogniti novosti tudi v angleški verziji. Če pred namestitvijo ugasnemo dostop do interneta in računalnika ne povežemo v internet, nam bo sistem dovolil tudi prijavo z lokalnim računom. A takoj ko bomo dostopili do interneta, se bo odprl čarovnik za dokončanje nastavitev, ki bo spet zahteval prijavo s spletnim računom.

108 komentarjev

«
1
2 3

D3m ::

Nikoli.
|HP EliteBook|R5 6650U|

vostok_1 ::

Načeloma ni potrebno odpreti računa. Greš skozi malo daljši postopek.
Je pa Windows 10 pravi spyware program in blazno tečen IMO.

Na žalost ga še potrebujemo ker normiji pač ne znajo drugače. Mogoče bodo naslednje generacije kaj boljše, ampak i'm not holding my breath.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

MrNighthawk ::

Kaj je razlika, če narediš bogus račun ali pa uporabljaš lokalni account?

LeQuack ::

MrNighthawk je izjavil:

Kaj je razlika, če narediš bogus račun ali pa uporabljaš lokalni account?


Vsi podatki se sinhronizirajo na Microsoft. Kaj iščeš, kaj piratiziraš, kaj gledaš, katere strani odpiraš, katere datoteke imaš, itd. In vse seveda lepo povezano s tvojim IP-jem.
Quack !

zmaugy ::

Nam, ki smo zrasli gor ob tem, da so se proizvajalci OSov dejansko trudili narediti jih prijaznejše do uporabnikov, je to MicroDick sranje, ki se ga grejo od uvedbe cekret ploščic, obrat za 180 stopinj in veliko razočaranje, frustracija in gnjavaža.
OSi so se spremenili iz nenamerno nerodnih, ki so se trudili izboljšati, v zlonamerno past, ki te poskuša ožeti na vsakem koraku za bakšiš, kot nadležni fehtarji na kakšni egzotični tržnici.
A se CEOji teh zoprnih združb kdaj pogledajo v ogledalo in se zavejo v kakšne cenene in nadležne shitpusherje so se spremnili?
Tudi kapo, ki vodi beraško operacijo, v kateri otroci fehtajo po ulicah, je kljub Mercedesu, zlati ketni in lepi hiši še vedno - zgolj šef prezira vredne operacije.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Jirzy ::

Že septembra je sicer Microsoft v okviru programa Windows Insider Preview na manjšem vzorcu uporabnikov preizkušal novo zamisel, ki je tudi tedaj dvignila obilico prahu. Ker so preizkus kmalu končal
Kaj zdaj, je bil to preizkus, ki se je koncal, ali bo v produkciji? Iz novice ni razvidno.
Sicer pa so Win kljub vsemu za povprecnega uporabnika se vedno dalec najboljsi OS.

WhiteAngel ::

zmaugy je izjavil:

Nam, ki smo zrasli gor ob tem, da so se proizvajalci OSov dejansko trudili narediti jih prijaznejše do uporabnikov, je to MicroDick sranje, ki se ga grejo od uvedbe cekret ploščic, obrat za 180 stopinj in veliko razočaranje, frustracija in gnjavaža.
OSi so se spremenili iz nenamerno nerodnih, ki so se trudili izboljšati, v zlonamerno past, ki te poskuša ožeti na vsakem koraku za bakšiš, kot nadležni fehtarji na kakšni egzotični tržnici.
A se CEOji teh zoprnih združb kdaj pogledajo v ogledalo in se zavejo v kakšne cenene in nadležne shitpusherje so se spremnili?
Tudi kapo, ki vodi beraško operacijo, v kateri otroci fehtajo po ulicah, je kljub Mercedesu, zlati ketni in lepi hiši še vedno - zgolj šef prezira vredne operacije.


Tako kot z vsakim komercialnim izdelkom/storitvijo. Podjetje ni za to tam, da dela dober produkt, ampak da maksimizira dobiček v naslednjih n letih. To, da delajo OS, je samo eno od njihovih orodij.

Shkorc ::

Jirzy je izjavil:

Že septembra je sicer Microsoft v okviru programa Windows Insider Preview na manjšem vzorcu uporabnikov preizkušal novo zamisel, ki je tudi tedaj dvignila obilico prahu. Ker so preizkus kmalu končal
Kaj zdaj, je bil to preizkus, ki se je koncal, ali bo v produkciji? Iz novice ni razvidno.
Sicer pa so Win kljub vsemu za povprecnega uporabnika se vedno dalec najboljsi OS.


Povprečen uporabnik surfa po netu, občasno ustvari kakšno razpredelnico ali napiš dopis, piratizira najljubše serije in sem pa tje odigra pasjanso.

Vse to lahko mirno delaš z Linuxi.

Glugy ::

vostok_1 je izjavil:

Načeloma ni potrebno odpreti računa. Greš skozi malo daljši postopek.
Je pa Windows 10 pravi spyware program in blazno tečen IMO.

Na žalost ga še potrebujemo ker normiji pač ne znajo drugače. Mogoče bodo naslednje generacije kaj boljše, ampak i'm not holding my breath.


Tole bi načeloma moral vsak uporabnik Windows 10 uporabljat. Tole je super preprost pripomoček ki ga toplo priporočam vsem:
https://www.oo-software.com/en/shutup10
Kar se le da zmanjša problematičnost Windowsa 10 kar se zbiranja podatkov tiče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

edi45 ::

Kaj ste res vsi taksni loleki? Ko ti to pokaze samo izklopis internetni kabel iz pcja, stisnes na puscico nazaj in te vrze na kdo bo uporabljal ta racunalnik in kaksno geslo zelite. Vcasih vrze to ven vcasih ne.

Utk ::

LeQuack je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Kaj je razlika, če narediš bogus račun ali pa uporabljaš lokalni account?


Vsi podatki se sinhronizirajo na Microsoft. Kaj iščeš, kaj piratiziraš, kaj gledaš, katere strani odpiraš, katere datoteke imaš, itd. In vse seveda lepo povezano s tvojim IP-jem.

Ja kot da brez nekega brezveznega računa tega ni...

zmaugy ::

edi45 je izjavil:

Kaj ste res vsi taksni loleki? Ko ti to pokaze samo izklopis internetni kabel iz pcja, stisnes na puscico nazaj in te vrze na kdo bo uporabljal ta racunalnik in kaksno geslo zelite. Vcasih vrze to ven vcasih ne.


Ni problem to obvoziti (zankrat še), problematično je to, da je koncept celotnega OSa, ki mu večina ljudi zaupa svoje delo in osebne podatke in ki je tradicionalno bil zaupanja vreden, postal ceneno prevarantski s cenenimi finticami za drobiž.
In je torej jasno, da morda si jih tukaj obvozil, koliko osebnih podatkov in tvojih stvari ti pa morda kradejo tam, kjer jih ne vidiš, si pa lahko zgolj misliš.

Utk je izjavil:

LeQuack je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Kaj je razlika, če narediš bogus račun ali pa uporabljaš lokalni account?


Vsi podatki se sinhronizirajo na Microsoft. Kaj iščeš, kaj piratiziraš, kaj gledaš, katere strani odpiraš, katere datoteke imaš, itd. In vse seveda lepo povezano s tvojim IP-jem.

Ja kot da brez nekega brezveznega računa tega ni...


Glede na to kako nizko se spustijo za drobiž, imaš verjetno prav.
S tem, ko te poskušajo prisiliti v to, da se prijaviš in delaš vse prijavljen v njihov oblak, te zgolj dodatno pohodijo in prisilijo, da zavestno sprejmeš podrejeni položaj.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

WizzardOfOZ ::

LeQuack je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Kaj je razlika, če narediš bogus račun ali pa uporabljaš lokalni account?


Vsi podatki se sinhronizirajo na Microsoft. Kaj iščeš, kaj piratiziraš, kaj gledaš, katere strani odpiraš, katere datoteke imaš, itd. In vse seveda lepo povezano s tvojim IP-jem.


To s dela v vsakem primeru.

SambaShare ::

Utk je izjavil:


Ja kot da brez nekega brezveznega računa tega ni...


Vseeno se morajo pa bolj potruditi da ugotovijo tvojo identiteto. Z live accountom jim jo pa ponavadi serviraš z ime.priimek@gmail.com.

WizzardOfOZ ::

In potem napišeš prošnjo v skrekanem wordu s tvojim imenom, priimkom in naslovom... :))

darkolord ::

LeQuack je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Kaj je razlika, če narediš bogus račun ali pa uporabljaš lokalni account?


Vsi podatki se sinhronizirajo na Microsoft. Kaj iščeš, kaj piratiziraš, kaj gledaš, katere strani odpiraš, katere datoteke imaš, itd. In vse seveda lepo povezano s tvojim IP-jem.
To je seveda laž.

imagodei ::

zmaugy je izjavil:

[postal ceneno prevarantski s cenenimi finticami za drobiž.

Po moje je tule srž tvoje ... hmm... zmote?

Verjetno ni drobiž...
- Hoc est qui sumus -

MrNighthawk ::

LeQuack je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Kaj je razlika, če narediš bogus račun ali pa uporabljaš lokalni account?


Vsi podatki se sinhronizirajo na Microsoft. Kaj iščeš, kaj piratiziraš, kaj gledaš, katere strani odpiraš, katere datoteke imaš, itd. In vse seveda lepo povezano s tvojim IP-jem.


A drugače se pa ne sinhronizirajo?

Shkorc je izjavil:


Povprečen uporabnik surfa po netu, občasno ustvari kakšno razpredelnico ali napiš dopis, piratizira najljubše serije in sem pa tje odigra pasjanso.

Agreed. Ampak pogosto pri Linuxu (vse)osnovne zadeve ne delajo out of the box

Vse to lahko mirno delaš z Linuxi.

Linuxi? Od kdaj je Linux množina? Ali si imel vse linux distribucije?

Zgodovina sprememb…

Netrunner ::

Mene osebno ne moti, imam pa v hosts datoteki blokirane vse kamor pošilja, tako da od mene dobijo bolj malo. Kar uide mimo pa se ne sekiram.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Master_Yoda ::

Kaj ti pomaga hosts datoteka, ce pa posiljajo na svoje IP direktno in DNSja se povohajo ne.
Dovie'andi se tovya sagain.

Netrunner ::

Master_Yoda je izjavil:

Kaj ti pomaga hosts datoteka, ce pa posiljajo na svoje IP direktno in DNSja se povohajo ne.

PRecej stvari se da preko host datoteke omejit. Kaj gre mimo nevem :), no če koga moti si pa na routerju blokira. Pa zakaj bi se obremenjevali s tem, naj berejo in obdelujejo podatke.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

PaX_MaN ::

darkolord je izjavil:

LeQuack je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Kaj je razlika, če narediš bogus račun ali pa uporabljaš lokalni account?


Vsi podatki se sinhronizirajo na Microsoft. Kaj iščeš, kaj piratiziraš, kaj gledaš, katere strani odpiraš, katere datoteke imaš, itd. In vse seveda lepo povezano s tvojim IP-jem.
To je seveda laž.

Ne, je zgolj nemogoče preverljiva hipoteza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Key Quest ::

Microsoftu pod Gatesom se se sanjalo ni kaksno bogatstvo so podatki o navadah uporabnikov, sele Google jim je to jasno predocil in konc koncev smo uporabniki sami izbrali model financiranja kot ga ima Android: zastonj OS na ceneni opremi v zameno za zasebne podatke in prisiljen ogled oglasov.

mtosev ::

že mam ta microsoftov account tak, da zame tole ni noben problem. glede, da imam tudi fb, google, steam, gog, netflix, amazon, ebay,... račune pa lahko imam še ms account.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

poweroff ::

Vsi ki pametujete kako bi se dalo vse narediti v Linuxu... koliko od vas Linux dejansko uporablja? Za primarni sistem?

Jaz recimo ga uporabljam že več kot 10 let. Izključno.
sudo poweroff

mtosev ::

ma phonu je android, router je tud nek linux, smart tv webos. desktop in notebook windowsi:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

imagodei ::

poweroff je izjavil:

Vsi ki pametujete kako bi se dalo vse narediti v Linuxu... koliko od vas Linux dejansko uporablja? Za primarni sistem?

Jaz recimo ga uporabljam že več kot 10 let. Izključno.

Jaz recimo, se že 10 let pripravljam, da bi uporabljal izključno linux. Ubuntu. Pa ne gre. Za večino potreb ja, za kakšne posebnosti sem pa še preveč komot. Mogoče me bodo tovrstne MS poteze le prisilile v 100% menjavo.

Vem, da sem si sam kriv.
- Hoc est qui sumus -

blackbfm ::

konc koncev smo uporabniki sami izbrali model financiranja kot ga ima Android: zastonj OS na ceneni opremi v zameno za zasebne podatke in prisiljen ogled oglasov


ampak windows ni zastonj:))8-O

Egidij88 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

In potem napišeš prošnjo v skrekanem wordu s tvojim imenom, priimkom in naslovom... :))


Mhm, zaprli te bodo zdaj en dan. Mislim, še podjetja mutijo s temi licencami, ravno toliko da kakšen inšpektor pokima in gre zadeva skozi. Ampak Lojzeta iz Žužemberka bodo pa pref*kali, ker je zvlekel sexy nurses 2 in 3, pa windows key je dobil za par fičnikov.

rabelj5 ::

poweroff je izjavil:

Vsi ki pametujete kako bi se dalo vse narediti v Linuxu... koliko od vas Linux dejansko uporablja? Za primarni sistem?

Jaz recimo ga uporabljam že več kot 10 let. Izključno.

Jaz ga imam za primarni sistem in ne vem zakaj eni mislijo da to ni možno :)

zmaugy ::

imagodei je izjavil:

zmaugy je izjavil:

[postal ceneno prevarantski s cenenimi finticami za drobiž.

Po moje je tule srž tvoje ... hmm... zmote?

Verjetno ni drobiž...


Cena Windows 10 je čez 100 EUR, cena Office 2019 je cca 250 EUR. V primerjavi s tem se mi zdi da je vrednost oglasov drobiž razdrobljen na dolgo obdobje.
Verjamem, da je celota podatkov o ljudeh vredna veliko. Ampak po drugi strani je še več vredno, če bi izumitelju, ki piše predlog za patent, le tega lahko ukradli z naprave in patentirali pred njim. Oho, odlična ideja, dajmo izkoristit še to, vse za večji dobiček, ko jebe uporabnika. Ali pa prečešimo njegov email v Outlooku in če najdemo kaj sočnega, ga dejmo izsiljevat. To bi bilo tudi lahko dobičkonosno in ne drobiž.
Ali pa preglejmo morda bazo faktur, ki jih nekdo pošilja po mailu (in so v Outlooku) in za denar prodajmo cene in pregled prometa konkurenci.
Nimam dokazov, da bi M$ počel karkoli od tega (in verjetno tega ne počne), ampak s tem, ko mu dovolimo, da nas spreminja v svoje kuzlice, dolgoročno pristajamo tudi na te možnosti.
Naj se držijo tega, za kar jim plačujemo - izdelave programske opreme. Kdor hoče delati skozi njihov račun, naj dela, ampak fintirati in prisiljevati ljudi v to (pa čeprav tega nočejo in so pošteno plačali za njihovo programsko opremo) je pa ogabna svinjarija prve klase.
In medtem ko se ogabno sluzasto ukvarjajo s tem, kako kot rak metastazirati v tvoje osebne podatke, pa kvaliteta njihove programske opreme ni ravno na nivoju in ti z nadgadnjami vsake toliko zjebejo uporabniški vmesnik ipd.
In glede na poslovni model, h kateremu stremijo, se zdi postajajo vse manj zaupanja vredni in je težko zaupati tudi njihovim nadgradnjam programske opreme, ker če ti lahko z nadgradnjo sfukajo customizacijo uporabniškega vmesnika, morda s kakšno naslednjo lahko dodajo tudi še bolj invazivno vdiranje v zasebnost.
Se pravi imaš programsko opremo, ki ti kaže fakiča in celo plačal si za to.

Ja, kot rečeno, spreminjanje v kuzlice...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

imagodei ::

zmaugy je izjavil:

Verjamem, da je celota podatkov o ljudeh vredna veliko.
...
Ja, kot rečeno, spreminjanje v kuzlice...

Mhm. :| Se strinjam s tabo.
- Hoc est qui sumus -

Netrunner ::

Po moje se vsaj 3/4 uporabnikov ne sekira ali sploh neve, kaj Windows beleži in pošilja ven. Dokler le ti ne bodo zavedno oškodovani se ne bo nič spremenilo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

dexterboy ::

imagodei je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Verjamem, da je celota podatkov o ljudeh vredna veliko.
...
Ja, kot rečeno, spreminjanje v kuzlice...

Mhm. :| Se strinjam s tabo.

+ 1 Se pridružujem.
Začeli so s Home edicijo, kmalu bo vse na Azure in še plačevali jim bomo mesečno naročnino...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

PH03N1X ::

blackbfm je izjavil:

konc koncev smo uporabniki sami izbrali model financiranja kot ga ima Android: zastonj OS na ceneni opremi v zameno za zasebne podatke in prisiljen ogled oglasov


ampak windows ni zastonj:))8-O

ja, za ljudi, ki niso na 7ici ali obeh osmicah res ni, je treba dat par € za shady poceni ključe na ebayju :))

WizzardOfOZ ::

zmaugy je izjavil:

imagodei je izjavil:

zmaugy je izjavil:

[postal ceneno prevarantski s cenenimi finticami za drobiž.

Po moje je tule srž tvoje ... hmm... zmote?

Verjetno ni drobiž...


Cena Windows 10 je čez 100 EUR, cena Office 2019 je cca 250 EUR. V primerjavi s tem se mi zdi da je vrednost oglasov drobiž razdrobljen na dolgo obdobje.
Verjamem, da je celota podatkov o ljudeh vredna veliko. Ampak po drugi strani je še več vredno, če bi izumitelju, ki piše predlog za patent, le tega lahko ukradli z naprave in patentirali pred njim. Oho, odlična ideja, dajmo izkoristit še to, vse za večji dobiček, ko jebe uporabnika. Ali pa prečešimo njegov email v Outlooku in če najdemo kaj sočnega, ga dejmo izsiljevat. To bi bilo tudi lahko dobičkonosno in ne drobiž.
Ali pa preglejmo morda bazo faktur, ki jih nekdo pošilja po mailu (in so v Outlooku) in za denar prodajmo cene in pregled prometa konkurenci.
Nimam dokazov, da bi M$ počel karkoli od tega (in verjetno tega ne počne), ampak s tem, ko mu dovolimo, da nas spreminja v svoje kuzlice, dolgoročno pristajamo tudi na te možnosti.
Naj se držijo tega, za kar jim plačujemo - izdelave programske opreme. Kdor hoče delati skozi njihov račun, naj dela, ampak fintirati in prisiljevati ljudi v to (pa čeprav tega nočejo in so pošteno plačali za njihovo programsko opremo) je pa ogabna svinjarija prve klase.
In medtem ko se ogabno sluzasto ukvarjajo s tem, kako kot rak metastazirati v tvoje osebne podatke, pa kvaliteta njihove programske opreme ni ravno na nivoju in ti z nadgadnjami vsake toliko zjebejo uporabniški vmesnik ipd.
In glede na poslovni model, h kateremu stremijo, se zdi postajajo vse manj zaupanja vredni in je težko zaupati tudi njihovim nadgradnjam programske opreme, ker če ti lahko z nadgradnjo sfukajo customizacijo uporabniškega vmesnika, morda s kakšno naslednjo lahko dodajo tudi še bolj invazivno vdiranje v zasebnost.
Se pravi imaš programsko opremo, ki ti kaže fakiča in celo plačal si za to.

Ja, kot rečeno, spreminjanje v kuzlice...


In ti, uporabljaš linux al imaš windows na računalniku?

carota ::

Potrebuješ microsoftov račun, da lahko varno shraniš bitlocker recoverty key. To je killer feature.

filip007 ::

Polkna so postala nujno zlo, čeprav Libre dela dobre dokumente, to ni zadosti. Drugače imam oboje za vsak sistem svoj disk in grub upravlja vse skupaj.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

zmaugy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

zmaugy je izjavil:

imagodei je izjavil:

zmaugy je izjavil:

[postal ceneno prevarantski s cenenimi finticami za drobiž.

Po moje je tule srž tvoje ... hmm... zmote?

Verjetno ni drobiž...


Cena Windows 10 je čez 100 EUR, cena Office 2019 je cca 250 EUR. V primerjavi s tem se mi zdi da je vrednost oglasov drobiž razdrobljen na dolgo obdobje.
Verjamem, da je celota podatkov o ljudeh vredna veliko. Ampak po drugi strani je še več vredno, če bi izumitelju, ki piše predlog za patent, le tega lahko ukradli z naprave in patentirali pred njim. Oho, odlična ideja, dajmo izkoristit še to, vse za večji dobiček, ko jebe uporabnika. Ali pa prečešimo njegov email v Outlooku in če najdemo kaj sočnega, ga dejmo izsiljevat. To bi bilo tudi lahko dobičkonosno in ne drobiž.
Ali pa preglejmo morda bazo faktur, ki jih nekdo pošilja po mailu (in so v Outlooku) in za denar prodajmo cene in pregled prometa konkurenci.
Nimam dokazov, da bi M$ počel karkoli od tega (in verjetno tega ne počne), ampak s tem, ko mu dovolimo, da nas spreminja v svoje kuzlice, dolgoročno pristajamo tudi na te možnosti.
Naj se držijo tega, za kar jim plačujemo - izdelave programske opreme. Kdor hoče delati skozi njihov račun, naj dela, ampak fintirati in prisiljevati ljudi v to (pa čeprav tega nočejo in so pošteno plačali za njihovo programsko opremo) je pa ogabna svinjarija prve klase.
In medtem ko se ogabno sluzasto ukvarjajo s tem, kako kot rak metastazirati v tvoje osebne podatke, pa kvaliteta njihove programske opreme ni ravno na nivoju in ti z nadgadnjami vsake toliko zjebejo uporabniški vmesnik ipd.
In glede na poslovni model, h kateremu stremijo, se zdi postajajo vse manj zaupanja vredni in je težko zaupati tudi njihovim nadgradnjam programske opreme, ker če ti lahko z nadgradnjo sfukajo customizacijo uporabniškega vmesnika, morda s kakšno naslednjo lahko dodajo tudi še bolj invazivno vdiranje v zasebnost.
Se pravi imaš programsko opremo, ki ti kaže fakiča in celo plačal si za to.

Ja, kot rečeno, spreminjanje v kuzlice...


In ti, uporabljaš linux al imaš windows na računalniku?


Windows na delovnem računalniku. Outlook baza za 20 let, sem večkrat poskušal to spravit v Thunderbird in ne deluje.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Master_Yoda ::

poweroff je izjavil:

Vsi ki pametujete kako bi se dalo vse narediti v Linuxu... koliko od vas Linux dejansko uporablja? Za primarni sistem?

Jaz recimo ga uporabljam že več kot 10 let. Izključno.



Letos preklopil. Imam sicer Windows 10 LTSB na dual bootu ampak sem ga uporabil samo 1* na LAN partyju, ker nisem bil ziher da bo COD2 delal preko Lutrisa in nisem zelel cakati.
Dovie'andi se tovya sagain.

Kandidat ::

mislim, da je Office še ena večja prepreka za opopln prehod. ampak tu krivim open source comunity. zame osebno Excel. zakaj ne znajo narediti ene dobre alternative. Če bi v Libre calc elegantno integrirali Python bi bilo to zelo zanimivo. Ali pa če bi v Jupyter labs integrirali nekakšne Excel tabele bi bilo tud zanimivo. s tem misli out of the box elegantno in user friendly rešitev. ne razumem zakaj je to tako težko.

Na splošno bi open source rešitve morale samo user experince izboljšati in bi takoj vse postalo bistveno boljše. Pa vsake tolko časa, ko pogledam po alternativah znova vidim, da je še vedno neki gnilo izvedeno. Ampak res ne razumen, zakaj je to tak težek problem.

MrNighthawk ::

Netrunner je izjavil:

Po moje se vsaj 3/4 uporabnikov ne sekira ali sploh neve, kaj Windows beleži in pošilja ven. Dokler le ti ne bodo zavedno oškodovani se ne bo nič spremenilo.

Misliš, da je namen MS in Googla, itd, da škodijo in oškodujejo uporabnikom? Nope. S tem nič ne dosežejo. In to ni njihov poslovni model.

Master_Yoda ::

Kandidat, kolikor vem MS Office dela BP na LX preko wina.
Dovie'andi se tovya sagain.

darkolord ::

Kandidat je izjavil:

Na splošno bi open source rešitve morale samo user experince izboljšati in bi takoj vse postalo bistveno boljše. Pa vsake tolko časa, ko pogledam po alternativah znova vidim, da je še vedno neki gnilo izvedeno. Ampak res ne razumen, zakaj je to tak težek problem.
Ker skoraj nobenega ne briga, kaj si uporabnik misli. Fičrje se dodaja/popravlja, ker jih nekdo rabi zase ali pa mu je res dolgčas. Če se to poravna s tem, kar ti rabiš, super, če ne pa fakof.

Sodelovanje med različnimi teami/projekti je tudi slabo, ker vsak gleda izključno na svoj del in mu je vseeno za vse ostalo.

MS (in podobni) imajo pač ljudi na vrhu, ki te zahteve konsolidirajo in se potem morajo izvesti ne glede na osebne preference developerjev.

Linus je tukaj svetla izjema, ker ima (edini) dovolj avtoritete, da stera ljudi v 3pm, ko sproducirajo drek za end userja. Zato je Linux jedro ok, userland zadeve so pa v veliki meri "meh".

Netrunner ::

MrNighthawk je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Po moje se vsaj 3/4 uporabnikov ne sekira ali sploh neve, kaj Windows beleži in pošilja ven. Dokler le ti ne bodo zavedno oškodovani se ne bo nič spremenilo.

Misliš, da je namen MS in Googla, itd, da škodijo in oškodujejo uporabnikom? Nope. S tem nič ne dosežejo. In to ni njihov poslovni model.


Seveda ni njihov namen, zato pa večini ni sporno to, da morajo imeti online račune in se zbira njihove informacije.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zvezdica27 ::

lp,

mi smo šli na ravni firme ta mesec na MS 365 okolje. vključno z vse compe na win10 (jaz iz linux). Katastrofa. Ok, dela vse - sistem, word, integracija... samo počasi... vse preko clouda. Vse naše podatke imajo... noro, da šefi to ne vidijo.

Sam sistem (sem linux-aš) pa me je pozitivno presenetil, splo ssistemski search v taskbaru in user-friendly experience. Vse to okoli clouda pa je grozljivvo.brez MS računa je cela firma mrzla... pa še plačamo za to.

zz

Zgodovina sprememb…

Kandidat ::

hvala za nasvet Yoda. Ma mene drugače bolj interesir, da bi se tud Offica rešil.

Dober oris stanja Darklord. sej se mi je zdelo, da je neki takega. Tu bi lahko kašne univerze oz. javne inštitucije kaj pripomogle. Da bi bil pristop bolj organiziran in z neko vizijo.

klinker ::

Zvezdica27 je izjavil:

lp,

mi smo šli na ravni firme ta mesec na MS 365 okolje. vključno z vse compe na win10 (jaz iz linux). Katastrofa. Ok, dela vse - sistem, word, integracija... samo počasi... vse preko clouda. Vse naše podatke imajo... noro, da šefi to ne vidijo.

Sam sistem (sem linux-aš) pa me je pozitivno presenetil, splo ssistemski search v taskbaru in user-friendly experience. Vse to okoli clouda pa je grozljivvo.brez MS računa je cela firma mrzla... pa še plačamo za to.

zz


In lih zato nobena linux distribucija ne uspe. UX je uni, ki je na Winsih mocen, enako Office.
Z 10ko so sicer vse skupaj zajebali v jedru, ker tako bugastih winsew mislim da se ni blo, a UX in navezanost na MS iz preteklosti mu da enormno prednost.
Sej ce bi se kako resno produkcijsko podjetje spisalo svoj SW za linux bi tudi zelo pomagalo, a zgleda se dolgo ne bo nic niti tu.

Lonsarg ::

To je pesek v oči da je Microsoft račun karkoli problem za privatnost, privatnost je kakršnakoli je v W10 ne glede na ta račun.

Imajo pa te poteze čisto drug vpliv drugje. Microsoft si po več desetletjih previdnosti spet upa izkoriščat velik tržni delež Windowsov za namene da več strank pridobi pri storitvah, po tem ko je fasal veliko protomonopolnih ukrepov ko je to v preteklosti probal. Razlog da si to upa delat pa je da je konkurenca (čeprav morda ne na dasktopu) postala močnejša in vsa konkurenca to že počne. Microsoft je v teh praksah torej sledilec.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Windows 10 tudi v Evropi želi, da uporabljamo spletni račun (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
7824366 (17086) zmaugy
»

administrator

Oddelek: Pomoč in nasveti
103081 (2549) tinkatonka
»

Windows 10 je tu! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
262108409 (87192) MrStein
»

problem pri vpisu v windows 8

Oddelek: Pomoč in nasveti
253731 (3454) GTX970
»

Beta Windows 9 bržčas že prihodnji mesec (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
5838612 (33712) PrimozR

Več podobnih tem