» »

WWDC 2019: Applove novosti

1
2
3

Cr00k ::

Vazelin je izjavil:

Apple ne inovira več. Neki na novo dizajniran Macbook Pro, monitor in stojalo.;)

Še sreča da so dali 1000usd vredno stojalo, da je vsaj malo debate okrog te predstavitve


To če ti ne vidiš, še ne pomeni, da ne inovirajo. Podobno je z IBMom, ki je najbolj inovativno podjetje na svetu, z največ patenti... pa 99% folka ne zna povedat kaj sploh delajo odkar so prodali Thinkpade in Lotus Notese.

Sicer pa prosim za LEPO highend alternativo MacProju... včasih se je še SGI kaj trudil okoli designa, pa je izgleda HP vse zaposlene za design odpustil :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

bojsi ::

Vazelin je izjavil:

Apple ne inovira več. Neki na novo dizajniran Macbook Pro, monitor in stojalo.;)

Še sreča da so dali 1000usd vredno stojalo, da je vsaj malo debate okrog te predstavitve


Jp, jaz tudi pogrešam vse specs-majstre, da malo podebtirajo performance, ampak to 1k stojalo vsem zamegli pogled ;)

Key Quest ::

Bo treba kr pocakat, da bo zadeva na voljo pri nas, da se lahko direktno primerja s konkurenco.

opeter ::

Za hec lahko greste na HP-jevo strani in poskusite sestavit primerljivo namizno delovno postajo Z 24.
Ko bo konfiguracija končana, pridite nazaj povedat/napisat, kakšna je cena.

Pa prosim upoštevajte razširljivost, 28 jedrni Xeon in privzeto velikost RAM-a.

Aja, še ena zanimivost:
https://www.theverge.com/circuitbreaker...

Končna cena z najvišjo možno specifikacijo v tem trenutku (brez grafičnih in ekranov) bo tam med 30 in 35 tisoč evri.
To je zaenkrat samo ocena.

Aja, pozabil sem omenit, da so te cene praviloma brez davka. Tudi priporočena cena za ekran (4999 $) in stojalo (999 $) sta brez davka.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

CRTbraun ::

Cr00k je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Apple ne inovira več. Neki na novo dizajniran Macbook Pro, monitor in stojalo.;)

Še sreča da so dali 1000usd vredno stojalo, da je vsaj malo debate okrog te predstavitve


To če ti ne vidiš, še ne pomeni, da ne inovirajo. Podobno je z IBMom, ki je najbolj inovativno podjetje na svetu, z največ patenti... pa 99% folka ne zna povedat kaj sploh delajo odkar so prodali Thinkpade in Lotus Notese.

Sicer pa prosim za LEPO highend alternativo MacProju... včasih se je še SGI kaj trudil okoli designa, pa je izgleda HP vse zaposlene za design odpustil :)

HP vectre, SGI, Sun stvari,....use to je blo top tier kr se astetike tiče.

Sicer pa ta nov mac pro ni tako grd imo :D

opeter ::

Dober komentar na Verge:

SGI workstations back in the 90's could cost upwards of $250,000, about $442,125 in today's money.


https://www.theverge.com/circuitbreaker...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ripmork ::

Meni se sploh ne zdi grd, tisti kromirani del in sama sestava strukture sta mi všeč. Je pa dejansko predhodnik vizualno elegantneje oblikovan.
Pro mašina, Pro cena, tu ni kaj za rečt. Bo trg povedal svoje. Jurja za screen-holder je pa vseeno krepka in na meji bizarnega,... je pa vseeno lepo, da so pri Applu leta 2019 ugotovili, da se da naredit rotirajoč zaslon. :D

VaeVictis ::

Najbolj zanimivo glede vsega tega so tri stvari.

Prva, tale WWDC 19 je prinesel skoraj vse, kar so si uporabniki želeli, plus popravili so določene zadeve, katere so jim drugi očitali.

Druga, večina ljudi je cel čas trdila, da Apple zanemarja "PRO" uporabnike, sedaj pa naredijo računalnik in monitor direkt za pro uporabnike, pa spet veliko ljudi sedaj joka, da niso milsili te "PRO" uporabnike.

Tretja, sedaj se večina ljudi pritožuje nad postavkom za 999 USD, ironija pa je v tem, da tega monitorja večina teh istih ljudi spet ne bi nikoli kupila in niti niso ciljna skupina.

Vse skupaj pa je tipičen primer: "Damned if you do, damned if you don't!"

Furbo ::

Joj kako ozkogledno eni gledate. Svet je poln bogatašev in zakaj bi si ta folk kupoval plebejske PCje, če pa je na voljo classy varianta?

Saj tudi en avto za 100.000€ ni 3x boljši od tistega za 33.000€, pa se prodajajo.

Nehajte že omedlevati nad stojali za jurja, to ni noben denar za marsikoga, to folk zasluži vsak dan že pred malico.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Nikec3 ::

Hahaha, a Apple se prav norca dela s temi svojimi izdelki in imeni za zadeve? Kako malega tiča moreš imet, da čutiš potrebo, da nabaviš "pro stand" za jurja? :))
Pa tudi če imaš denar in ne veš kaj bi z njim se pomojem večina dovolj ceni, da ne nabavi tega.

Furbo je izjavil:

Joj kako ozkogledno eni gledate. Svet je poln bogatašev in zakaj bi si ta folk kupoval plebejske PCje, če pa je na voljo classy varianta?

Saj tudi en avto za 100.000€ ni 3x boljši od tistega za 33.000€, pa se prodajajo.

Nehajte že omedlevati nad stojali za jurja, to ni noben denar za marsikoga, to folk zasluži vsak dan že pred malico.

Glede tega se motiš. Apple je mainstream znamka, ki cilja na srednji razred na zahodu do zgornji srednji razred. Oni delajo stvari zato, da jih prodajo v velikih številkah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

CRTbraun ::

ripmork je izjavil:

Meni se sploh ne zdi grd, tisti kromirani del in sama sestava strukture sta mi všeč. Je pa dejansko predhodnik vizualno elegantneje oblikovan.
Pro mašina, Pro cena, tu ni kaj za rečt. Bo trg povedal svoje. Jurja za screen-holder je pa vseeno krepka in na meji bizarnega,... je pa vseeno lepo, da so pri Applu leta 2019 ugotovili, da se da naredit rotirajoč zaslon. :D

Tukej se pa strinjam...zgleda kot nedokončan powermac G5/mac pro

Furbo ::

Nikec3 je izjavil:

Glede tega se motiš. Apple je mainstream znamka, ki cilja na srednji razred na zahodu do zgornji srednji razred. Oni delajo stvari zato, da jih prodajo v velikih številkah.

Jap, kar je srednji razred na zahodu, je za tiste, ki tu jamrajo o cenah že bogataš.
Nič ne dvomim, da se tole ne bi prodajalo v velikih številkah.

Kdo pa hoče ceneno stojalo, ko imaš pa lahko takega, za katerega vsi vedo, da stane jurja?

Jurja, 10 jurjev, 100 jurjev nič ne pomeni v eni poslovni bajti, kjer se firme mečejo ven.

Če se jim zazdi, da bo stranka impresionirana, ko bo gledala v hrbte teh monitorjev in računalnikov, jih bodo zagotovo nabavili za vse zaposlene, ki delajo s strankami.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Ganon ::

Furbo je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Glede tega se motiš. Apple je mainstream znamka, ki cilja na srednji razred na zahodu do zgornji srednji razred. Oni delajo stvari zato, da jih prodajo v velikih številkah.

Jap, kar je srednji razred na zahodu, je za tiste, ki tu jamrajo o cenah že bogataš.
Nič ne dvomim, da se tole ne bi prodajalo v velikih številkah.

Kdo pa hoče ceneno stojalo, ko imaš pa lahko takega, za katerega vsi vedo, da stane jurja?

Jurja, 10 jurjev, 100 jurjev nič ne pomeni v eni poslovni bajti, kjer se firme mečejo ven.

Če se jim zazdi, da bo stranka impresionirana, ko bo gledala v hrbte teh monitorjev in računalnikov, jih bodo zagotovo nabavili za vse zaposlene, ki delajo s strankami.


Kar čisto vse pove o tem, kakšni idioti smo ljudje.

shadeX ::

999$ za stand, sem le mislil, da je to spet satira kakšnega hejterja ampak očitno v cuppertinotu zadnje čase snifajo eno močno robo.

shadeX ::

Drugače, pa si kitajci že manejo roke. Na Aliexpressu bo za 15$ :))

blackbfm ::

Kdo pa hoče ceneno stojalo, ko imaš pa lahko takega, za katerega vsi vedo, da stane jurja?


Pomoje je bistvo samo v tem da je original apple. To mu da ceno, pač kupiš v kompletu, ne pa jajcanje pred drugimi, slednje je debilizem.

smoke ::

vesolc je izjavil:

če je 30 odstotkov hitrejši faceID, to pomeni, da se ga da tok hitrejš pohekat...wicked :D


Ne, to ne pomeni, da se ga da hitreje pohekat. Očitno je, da ne razumeš kako delujejo moderni face recognition sistemi. ;)

Nikec3 ::

Kdo pa hoče ceneno stojalo, ko imaš pa lahko takega, za katerega vsi vedo, da stane jurja?

Jaz bi iz principa kupil cenenega, samo zato da pokažem sredinca Applu. Ampak ok, to sem jaz, sem kar trmast. ;((

Če se jim zazdi, da bo stranka impresionirana, ko bo gledala v hrbte teh monitorjev in računalnikov, jih bodo zagotovo nabavili za vse zaposlene, ki delajo s strankami.

A ljudje res padajo na to? Dejansko sprašujem, ker v svoji okolici ne poznam nikogar. Ne poznam niti enega človeka, ki bi recimo iPhonea imel zaradi standarda. Tisti, ki ga imajo, ga imajo zaradi tega ker so navajeni na njegov ekosistem, ali pa jim je všeč dolga podpora za njihove izdelek. Ampak da bi se danes nekdo dejansko kurčil z Applovim telefonom? Pa sej danes to ne deluje. Si dejansko večji đek, če maš zadnjega Kitajca ala Huawei, OnePlus,...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

          ::

Koliko od nas tukaj je sploh potencialnih kupcev novega Mac Proja, novega monitorja in stojala? Da vidimo. Je kdo sploh tehtal te možnosti - v preteklosti ali sedaj? Zgoraj je nekdo omenjal, da dela na Mac Proju. Še kdo? Meni npr. zadoščata en 15" MBP in 13" MBA (sploh MPB je precej časa priključen na zunanji (ne-Apple) monitor), tako da o Mac Proju ali o monitorju (niti o thunderbolt displayu pred leti) nisem nikoli razmišljal.

opeter ::

Jaz ne, uporabljam Mac minija. Za ta denar raje kupim osebno avto ali dva, tri ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Furbo ::

shadeX je izjavil:

Drugače, pa si kitajci že manejo roke. Na Aliexpressu bo za 15$ :))

Ja vsi profitiramo, ko Apple premakne kak mejnik. Namesto obstoječih grdih stojal za monitorje bomo dobili lepše zadeve. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

ripmork ::

Je kdo sploh tehtal te možnosti - v preteklosti ali sedaj? Zgoraj je nekdo omenjal, da dela na Mac Proju. Še kdo?

Jaz ne,... poznam pa nekaj ustvarjalcev, ki so nekoč bili na Mac Pro-jih (G5, Intel), a so od tedaj vsi presedlali na custom built PC-je. Apple je v zadnjem desetletju izgubil kar nekaj pro userjev na račun neimpresivnega price/performance-a, ne-nadgradljivosti (črni cilinder) in ne-podpori Nvidia karticam (CUDA je industrijski standard v nekaterih delovnih procesih).

Ne vem, kakšen bo odziv na tegale, je pa vseeno lepo videt, da so pri Apple-u po dolgem času zamigali na tem področju.

Invictus ::

Apple ima svinjsko drage nadgradnje.

4 TB SSD stane par tisoč dolarjev za Macbook Pro. Lenovo ti ga da za par 100 dolarjev.

Saj lahko zaračuna premium ceno, ampak pretiravati pa ni treba...

Precej softvera, ki je bilo včasih samo na Macu, je prišlo na Windowse ali celo Linux...

Potem je custom build mašina, po možnosti še hackintosh kompatibilna, bistveno cenejša...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

          ::

Invictus je izjavil:

Potem je custom build mašina, po možnosti še hackintosh kompatibilna, bistveno cenejša...


Če se že odločiš za Appla in njegov (eko)sistem, potem je IMHO bolje, da nabaviš pravega Maca. Ena od prednosti Maca (zame) je tudi to, da se mi ni potrebno zajebavati s samim sistemom, saj računalnik potrebujem za delo. S samim sistemom sem se ukvarjal včasih, ko me je to veselilo in sem imel čas. Pri sestavi in uporabi Hackintosha pa si najprej omejen z izbiro hardvera, potem se zafrkavaš z nameščanjem, da na koncu dobiš sistem, ki je imun na nadgradnje in najverjetneje tudi nestabilen.

Invictus ::

To se strinjam. V času, ki ga porabiš za hackintosh, da sploh dela, z lahkoto zaslužiš za original Maca...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Old Spice ::

Mislim da ni toliko problem cena te PRO mašine. Včasih je bil Apple (ali pa sem samo jaz imel tak občutek) firma, ki je izdelovala produkte za ljudi. iPod, Mac in ostalo je bilo bolj dostopno. Prvi iPhone je bil finančno bolj dostopen kot trenutni modeli. Spomnim se leta 2015 sem kupil MBP 15 za 1.8k eur - in to v Ljubljanskem EPL. iPhone 4S in 6 me je prav tako prišel po spominu nekje ranga 600-700 eur v našem Mobitelu, kmalu po predstavitvi in brez dilerjev. Dalnega leta 2009 sem kupil Mac Mini-ja za 450 eur. Danes je MBP 15 sodeč po EPL strani 3k. Z malo večjim SSD-jem 3.5k. Mac Mini je v EPL 950 eur (128GB) in 27" iMac je 2300 eur. iPhone je ranga 1k. Če je bil Apple leta nazaj bolj usmerjen v rajo, se mi zdi, da sedaj čedalje bolj postaja butična firma. Ali je to dobro pa bo pokazal čas. Sam sem, predvsem zaradi visoke cene platforme, v celoti prešel drugam.

          ::

Tudi jaz bi z veseljem prešel na kaj cenejšega, če ne bi bilo potrebno sklepati tako velikih kompromisov. Govorim seveda za lastne zahteve, drugi imate drugačne. Čeprav po drugi strani, nisem računal, a potrebno bi bilo gledati TCO. Namreč moje stare naprave (iPad 2 in 3, iPhoni od 4 dalje, MacBook iz leta 2011, ...) še vedno delujejo in služijo svojemu namenu pri mlajših družinskih članih. Kar nekaj od teh naprav teče celo na zadnjih verzijah operacijskih sistemov.
Cene najnovejših naprav so resda poskočile, a hkrati lahko še vedno kupiš nove (v smislu ne-rabljene) lanske ali starejše modele po precej ugodnejših cenah. Npr. iPhone 8 64GB se dobi v Nemčiji za malenkost čez 500€. Če pa kupuješ osebno, se da pa tudi pri nas (preverjeno ;)) v trgovinah izposlovati kakšen dodaten popust na lanski model MacBooka. Pač odvisno od tvojih želja in zahtev. Moje so trenutno take, da karkoli drugega ne pride v poštev.

Sp3m ::

          je izjavil:

Koliko od nas tukaj je sploh potencialnih kupcev novega Mac Proja, novega monitorja in stojala? Da vidimo. Je kdo sploh tehtal te možnosti - v preteklosti ali sedaj? Zgoraj je nekdo omenjal, da dela na Mac Proju. Še kdo? Meni npr. zadoščata en 15" MBP in 13" MBA (sploh MPB je precej časa priključen na zunanji (ne-Apple) monitor), tako da o Mac Proju ali o monitorju (niti o thunderbolt displayu pred leti) nisem nikoli razmišljal.


Glede na vse kritike, verjetno kar nekaj ljudi v tej temi.

Sploh tisti največji kritiki Appla so imeli že pripravljen denar, a sedaj, ko so ugotovili, da bo ta stand 999 USD so rekli, da zaradi tega pa Mac Proja ne bodo kupili.

Če te pa zanimajo točna imena, pa si treba pogledati tiste, ki najbolj kritizirajo Apple zadeve, te so tisti, ki so potencialni kupci Mac Proja.


Drugače pa folk pravi, da so tile standi zelo kvalitetni...

HumanScale monitor arms

VaeVictis ::

          je izjavil:

Tudi jaz bi z veseljem prešel na kaj cenejšega, če ne bi bilo potrebno sklepati tako velikih kompromisov. Govorim seveda za lastne zahteve, drugi imate drugačne. Čeprav po drugi strani, nisem računal, a potrebno bi bilo gledati TCO. Namreč moje stare naprave (iPad 2 in 3, iPhoni od 4 dalje, MacBook iz leta 2011, ...) še vedno delujejo in služijo svojemu namenu pri mlajših družinskih članih. Kar nekaj od teh naprav teče celo na zadnjih verzijah operacijskih sistemov.
Cene najnovejših naprav so resda poskočile, a hkrati lahko še vedno kupiš nove (v smislu ne-rabljene) lanske ali starejše modele po precej ugodnejših cenah. Npr. iPhone 8 64GB se dobi v Nemčiji za malenkost čez 500€. Če pa kupuješ osebno, se da pa tudi pri nas (preverjeno ;)) v trgovinah izposlovati kakšen dodaten popust na lanski model MacBooka. Pač odvisno od tvojih želja in zahtev. Moje so trenutno take, da karkoli drugega ne pride v poštev.


Sam imam kar nekaj Apple zadev doma in sem šel nekaj časa prav preveriti koliko časa že imam določene računalnike.

Po eni strani sem se kar zgrozil, ko sem ugotovil, da je moj Mac že 7 let star.

Se prav spominjam še časov, ko sem praktično vsako drugo leto nov PC comp kupoval oz. nadgrajeval, ker je bil stari prepočasen.

Je prav zanimivo videti, kako so ratali računalniki (na splošno, in Apple in PC) že dovolj dobri za večino potreb in se jih ne menja "vsako leto".

          ::

VaeVictis je izjavil:

sem se kar zgrozil, ko sem ugotovil, da je moj Mac že 7 let star.

Se prav spominjam še časov, ko sem praktično vsako drugo leto nov PC comp kupoval oz. nadgrajeval, ker je bil stari prepočasen.

Je prav zanimivo videti, kako so ratali računalniki (na splošno, in Apple in PC) že dovolj dobri za večino potreb in se jih ne menja "vsako leto".


Računalniki so prišli v zrelo obdobje tam okoli 10 let nazaj. Telefoni pred kratkim. To pomeni, da novi modeli ne prinašajo kakšnih revolucionarnih novosti, večanje zmogljivosti pa je za večino uporabnikov neopazno.

MrNighthawk ::

VaeVictis je izjavil:

Po eni strani sem se kar zgrozil, ko sem ugotovil, da je moj Mac že 7 let star.

Se prav spominjam še časov, ko sem praktično vsako drugo leto nov PC comp kupoval oz. nadgrajeval, ker je bil stari prepočasen.

Je prav zanimivo videti, kako so ratali računalniki (na splošno, in Apple in PC) že dovolj dobri za večino potreb in se jih ne menja "vsako leto".

Nadgradnja PCja na dve leti se mi zdi smiselna samo, če je to gaming PC. Za ostale "office" zadeve in internet se mi zdi, da ni nekih hudih razlik.
Sicer pa opažam spremembe odkar so SSD standard. cca 8 let star Sony Vaio sem pred štirimi leti nadgradil z 16gb rama in 256 GB SSDja za OS. Še danes dela bp. Res pa, da je bil takrat high end PC.

Cr00k ::

ripmork je izjavil:

Je kdo sploh tehtal te možnosti - v preteklosti ali sedaj? Zgoraj je nekdo omenjal, da dela na Mac Proju. Še kdo?

Jaz ne,... poznam pa nekaj ustvarjalcev, ki so nekoč bili na Mac Pro-jih (G5, Intel), a so od tedaj vsi presedlali na custom built PC-je. Apple je v zadnjem desetletju izgubil kar nekaj pro userjev na račun neimpresivnega price/performance-a, ne-nadgradljivosti (črni cilinder) in ne-podpori Nvidia karticam (CUDA je industrijski standard v nekaterih delovnih procesih).

Ne vem, kakšen bo odziv na tegale, je pa vseeno lepo videt, da so pri Apple-u po dolgem času zamigali na tem področju.


Delam že dobre tri leta na MacPro late 2013 - trashcan. Glede nadgradljivosti se v celoti ne strinjam, saj sem v tem času sam menjal CPU, dodal RAM 64GB, večji in hitrejši SSD. Sicer se že malo pozna da je starejši model, a tudi preko TB2 se lahko čuda zadev doda in delujejo povsem spodobno... tudi eGPU, z Nvidia/CUDA podporo je tudi mogoča, če že rabiš. Čeprav osebno raje uporabljam GCP za deeplearning.

Design ima super hlajenje, je tih... za letnik 2014 dela v 2019 vrhunsko. Geekbench temu pritrjuje. Škoda ker je sedaj taka luknja vmes, ker bo kar nekaj časa minilo, predno bodo novi MacProji nam dosegljivi. Nekako mi iMac Pro ne diši, ampak mu mogoče dam priložnost :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

          ::

Cr00k je izjavil:

Nekako mi iMac Pro ne diši, ampak mu mogoče dam priložnost :)


Jaz sem še od včasih navajen kupiti dober monitor in potem preostali hardver pogosteje menjavati. Zaradi tega nekako nisem pogledoval za iMaci. Pri sedanji postavitvi MacBook + zunanji montorji pa imam še možnost odnesti računalnik kam drugam.

KAVINSKY ::

MrNighthawk je izjavil:

Nadgradnja PCja na dve leti se mi zdi smiselna samo, če je to gaming PC. Za ostale "office" zadeve in internet se mi zdi, da ni nekih hudih razlik.


Ko grem naokoli vidim da eni imajo še vedno Celerone D v pisarniških PCjih in za namenske programe ali office/pdf delujejo povsem zadovoljivo.

NubCake ::

sem mislo avto prodat za Maca (pa monitor), pa vidim da nebi mel dovolj =/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NubCake ()

          ::

NubCake je izjavil:

sem mislo avto prodat za Maca (pa monitor), pa vidim da nebi mel dovolj =/


Prodaj še ledvico!

Cr00k ::

          je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Nekako mi iMac Pro ne diši, ampak mu mogoče dam priložnost :)


Jaz sem še od včasih navajen kupiti dober monitor in potem preostali hardver pogosteje menjavati. Zaradi tega nekako nisem pogledoval za iMaci. Pri sedanji postavitvi MacBook + zunanji montorji pa imam še možnost odnesti računalnik kam drugam.


iMaci imajo dober zaslon, zato me to ne moti; za prenašanje imam MBP. Rad pa sam kdaj kej pošraufam, in v prejšnjih imacih je bilo vse lažje, ko so imeli še na magnete steklo pripeto. Vidim pa, da lahko tudi na temu iMacu Pro menjaš CPU, ram,... tako da mogoče res dobim en basic spec imac proja, potem pa čez kakšno leto, dve menjaš CPU za 18core, dodaš še malo rama... potem bo pa čez kakšno leto že novi MacPro na vrsti :)

Cr00k ::

No, da ne bomo preveč off. Če povzamem dogodek, moram priznat, da je bil eden boljših po Stevu, glede na vse _uporabne_ novosti.

S tem stojalom so res po nepotrebnem zasenčili vse ostalo, kar je res škoda. Skoraj ne morem verjeti, da glede na vse $$$ ki gredo v marketing, tega niso predvideli.

Geho ::

Cr00k je izjavil:

          je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Nekako mi iMac Pro ne diši, ampak mu mogoče dam priložnost :)


Jaz sem še od včasih navajen kupiti dober monitor in potem preostali hardver pogosteje menjavati. Zaradi tega nekako nisem pogledoval za iMaci. Pri sedanji postavitvi MacBook + zunanji montorji pa imam še možnost odnesti računalnik kam drugam.


iMaci imajo dober zaslon, zato me to ne moti; za prenašanje imam MBP. Rad pa sam kdaj kej pošraufam, in v prejšnjih imacih je bilo vse lažje, ko so imeli še na magnete steklo pripeto. Vidim pa, da lahko tudi na temu iMacu Pro menjaš CPU, ram,... tako da mogoče res dobim en basic spec imac proja, potem pa čez kakšno leto, dve menjaš CPU za 18core, dodaš še malo rama... potem bo pa čez kakšno leto že novi MacPro na vrsti :)

Sej se full dobr sliš, sam kaj ko grafe ne moreš zamenjat v starem MP 2013 in imac Pro-ju... External grafa na TB2 je pa polom, ker je TB2 bottleneck. Če bi imel tale trach can TB3, bi se lahko pogovarjali, pa še tam se lahko zgodi, da v prihodnosti butneš v bottleneck na povezavi.

MrNighthawk ::

NubCake je izjavil:

sem mislo avto prodat za Maca (pa monitor), pa vidim da nebi mel dovolj =/

Ja, ker maš slab plebejski avto, za navadno rajo in ne razumeš, a veš.

p.s. sarkazem

jype ::

V naslovu novice je napaka: Namesto "norosti" piše "novosti".

MrStein ::

Invictus je izjavil:

Apple ima svinjsko drage nadgradnje.

4 TB SSD stane par tisoč dolarjev za Macbook Pro. Lenovo ti ga da za par 100 dolarjev.

Saj lahko zaračuna premium ceno, ampak pretiravati pa ni treba...

4TB SSD za par 100 usd?
Link prosim.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Cr00k ::

Ravno sem gledal na YT linusa, kateri je opozoril, da tako dragega macproja se ni bilo... tudi ce korigiras za inflacijo. Prav tako, pokaze kako ni vec ugoden glede na kosovnico osnovnega modela... kar je se za imac proja veljalo. Ocitno so res prodajno in cenovno politiko zamenjal in racunajo da so bolj privlacni od alternative...

          ::

Cr00k je izjavil:

Ravno sem gledal na YT linusa, kateri je opozoril, da tako dragega macproja se ni bilo... tudi ce korigiras za inflacijo. Prav tako, pokaze kako ni vec ugoden glede na kosovnico osnovnega modela... kar je se za imac proja veljalo. Ocitno so res prodajno in cenovno politiko zamenjal in racunajo da so bolj privlacni od alternative...


Moraš tipati trg in preizkušati, do kje gre.

opeter ::

Saj, če ne bo šlo v prodajo, bodo čez čas ceno korigirali.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

MrNighthawk ::

          je izjavil:

Moraš tipati trg in preizkušati, do kje gre.

Tako kot so tipali z iPhone XS in v tekočem letu nisem več pokazali prodajnih številk?

          ::

Najbrž. Če je prodaja slaba, bo naslednji cenejši.

shadeX ::

Očitno se je Apple zadeve "privacy" lotil resno. Od developerjev bo zahteval, da uporabijo Applov sistem za login, če tile appi že uporabljajo Facebookov ali Googlov sistem za vpis v app. Applov sistem bo drugačen, ker naj bi tudi generiral random email address za vpis.

Apple unveiled its login button on Monday, emphasizing users’ privacy and also introducing a feature that randomly generates an email address to avoid revealing the person’s true email.


klik

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Map ::

Glede na to, da folk samo še tale stand vidi in omenja, kako je Apple precenjen in šrot, me zanima kako mnenje tistih, ki poznate, torej uporabljate MacOS in Windows.

Torej, par stvari za in proti za vsak sistem. In koliko se vam zdi Apple precenjen/neprecenjen?

BigWhale ::

Virtualnih namizij se vedno niso implementirali tako dobro kot smo jih imeli implementirane v fvwm leta 1993. Finder je storast in neintuitiven za uporabo. Prednost MacOS-a je v tem, da lahko pozenes zsh v native okolju in delas z njim brez tezav.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Prehod android - IOS ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
14027055 (23870) Mavrik
»

Čez dober teden prihaja macOS Sierra

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
4215835 (12753) matijadmin
»

Izšel Applov iOS 10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
9924565 (19180)          
»

Applove novosti na WWDC: macOS Sierra, iOS 10, watchOS 3

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
2912826 (10363) hojnikb
»

Applove novosti: iPad Pro, iPhone 6S, nove ure, WatchOS 2, iOS 9 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
10634925 (23846) Furbo

Več podobnih tem