» »

Britanci aretirali Juliana Assanga

Fritz ::

Cruz je izjavil:


Ah, če bi Snowden trenutno živel na Švedskem bi ga ZDA hitro dala zamenjati za Assanga. To bi bile mokre sanje za ZDA. Snowden je (bil) idealen kandidat za primer, ki bi služil kot opozorilo drugim. Vseeno pa ga ne vidim kot heroja.

Snowden je večji heroj kot si marsikdo predstavlja, četudi si ni dal vzeti življenja ali prostosti. Brez njega bi delovanje NSA & Co. ostalo na ravni domnev in posamičnih informacij, ki so ušle iz sistema. Pa govorim o delovanju iz časov Echelona, UKUSA, Five eyes itn. Zato je danes skoraj tragikomično poslušati jokcanje ZDA nad Huaweijem.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

imagodei ::

FormerUser je izjavil:

.... v njih pač ne moreš prebrati, razen seveda, če si funkcionalno nepismen, da želim Assangeu kratiti svobodo govora, pravico do poštenega sojenja, izročitev državi, kjer bi mu grozilo mučenje ali kratenje drugih osnovnih človekovih pravic, kaj šele, da ga želim zažgati na grmadi, torej to kar si mi ti očital.

Seveda je to mogoče razbrati iz tvojih dosedanjih izvajanj. Se pač nisi dovolj potrudila, da bi to izpostavila, kljub temu, da sem te izzval in dal priložnost. Zdajle si prvič dovolj jasno povedala, da mu ne želiš kratiti svobode govora. Še več, zdajle si prvič povedala, da mu ne želiš mučenja. Vmes se ti je zapisalo, da mu želiš cimra z 25 cm batino, ki mu bo vsako noč nežno stisnil k sebi in mu povedal: "You is my woman now," ali nekaj zelo podobnega.

Očitno si se samo malo hecala in nas vodila za nos.

FormerUser je izjavil:

Skratka, vse kar ti sedaj preostane je, da rečeš: "Sem imagodei in nimam pojma."

Draga Hipatija, mnogo mnogo mnogo previsoko se ceniš. Še hujši problem pa je, da si... Obnoxious. Marsikaj od tega, kar želiš povedat, bi bilo mnogo bolje sprejeto, če bi imela nek normalen, neprezirljiv odnos do sogovornikov. V bistvu je to največji problem tvojega izvajanja tu gor. Ne to, da si feministka, ampak preprosto to, da je tvoj karakter neprebavljiv.

In če te zasrbijo prsti, da bi odgovorila nekaj v stilu, da te prav malo briga, kaj si mislim(o) o tebi - don't. Presenetilo bi me, če bi ti skozi možgane šla kakšna druga misel, tako da tole razumi kot retorično izvajanje, ki je samemu sebi namen.

Saj veš, sem imagodei in nimam pojma.
- Hoc est qui sumus -

FormerUser ::

imagodei je izjavil:


Seveda je to mogoče razbrati iz tvojih dosedanjih izvajanj. Se pač nisi dovolj potrudila, da bi to izpostavila, kljub temu, da sem te izzval in dal priložnost. Zdajle si prvič dovolj jasno povedala, da mu ne želiš kratiti svobode govora. Še več, zdajle si prvič povedala, da mu ne želiš mučenja. Vmes se ti je zapisalo, da mu želiš cimra z 25 cm batino, ki mu bo vsako noč nežno stisnil k sebi in mu povedal: "You is my woman now," ali nekaj zelo podobnega.


Objektivno gledano ne, da si pa ti v mojih komentarjih prebral tisto kar si želel, ne nujno tistega kar je v njih pisalo, pa gotovo drži. Da se zavzemam za spoštovanje osnovnih človekovih pravic slehernega posameznika in seveda tudi Assangea je povsem samoumevno in samoumevnih stvari pač ni treba posebej izpostavljati, razen seveda, če nimaš opravka s funkcionalno nepismeni ljudmi, kar sem mislila, da tukaj nimam, pa sem se očitno motila.

imagodei je izjavil:

Draga Hipatija, mnogo mnogo mnogo previsoko se ceniš. Še hujši problem pa je, da si... Obnoxious. Marsikaj od tega, kar želiš povedat, bi bilo mnogo bolje sprejeto, če bi imela nek normalen, neprezirljiv odnos do sogovornikov. V bistvu je to največji problem tvojega izvajanja tu gor. Ne to, da si feministka, ampak preprosto to, da je tvoj karakter neprebavljiv.

Meni je pa moj karakter všeč, pa tudi stil pisanja, še posebej to, da ga lahko po potrebi prilagodim, če je kdaj prezirljiv, gotovo obstaja dober razlog za to.

Cruz ::

Fritz je izjavil:

Cruz je izjavil:


Ah, če bi Snowden trenutno živel na Švedskem bi ga ZDA hitro dala zamenjati za Assanga. To bi bile mokre sanje za ZDA. Snowden je (bil) idealen kandidat za primer, ki bi služil kot opozorilo drugim. Vseeno pa ga ne vidim kot heroja.

Snowden je večji heroj kot si marsikdo predstavlja, četudi si ni dal vzeti življenja ali prostosti. Brez njega bi delovanje NSA & Co. ostalo na ravni domnev in posamičnih informacij, ki so ušle iz sistema. Pa govorim o delovanju iz časov Echelona, UKUSA, Five eyes itn. Zato je danes skoraj tragikomično poslušati jokcanje ZDA nad Huaweijem.

Ne trdim, da ne podpiram njegovega življenskega dela. V bistvu imaš prav, da je prišlo veliko novega v mainstream medije. Ampak dejavnosti NSA & Co. so bile znane že pred njim in ja, niso bile le domneve. Hotel je narediti dobro stvar, ampak se je ni lotil najboljše po mojem mnenju, zaradi tega ga nimam za heroja, kar pa ne pomeni, da ga ne cenim.

Najbolj smešno je, kako hitro se vse pozabi. Ljudje so paničarili kakšno leto, pa je se spet utišalo. Tudi mi godrnjamo nad problemi zasebnosti, potem pa vse skupaj pozabimo in podpiramo le-to. Podobno je, ko greš na pogreb. Premišljuješ o smrti, življenju... za tem pa misli takoj vse pozabiš in živiš naprej. Snowden ni tako influencal kot si misliš. Prav tako ne njegov leak. Je zgolj simpatična misel ob druženju s kolegi enkrat na teden.

jype ::

Drži, največ za zasebnost naredita RMS in FSF. Če se odpoveš tehnologiji, katere glavni namen je zasužnjiti globalno prebivalstvo, potem si že veliko naredil, če ustvarjaš tehnologijo, ki je alternativa sodobnemu globalnemu fašizmu, pa še več.

Poldi112 ::

Ecuador hands over Julian Assange's belongings to US

https://www.bbc.com/news/world-europe-4...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

xmetallic ::

Poldi112 je izjavil:

Ecuador hands over Julian Assange's belongings to US

https://www.bbc.com/news/world-europe-4...

Ej, nehaj širit resnico. Za "posilstvo" gre, sej veš. Zaradi ene dečve, ki ga je dobila brez kondoma se gre. Izdaja ameriških državnih skrivnosti je nepomembna v primerjavi s seksom brez kondoma. Američani mu vse oprostijo sam da ga Švedska zapre, ker je seksal brez kondoma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

jype ::

O, lej, šovinista boli, da se pogovarjamo o posilstvih.

xmetallic ::

jype je izjavil:

O, lej, šovinista boli, da se pogovarjamo o posilstvih.

Seks brez kondoma ni posilstvo.

jype ::

xmetallic je izjavil:

Seks brez kondoma ni posilstvo.
O, dobr smo te potriggeral. Boš imel težave z erekcijo ob naslednjem posilstvu?

xmetallic ::

jype je izjavil:

O, dobr smo te potriggeral. Boš imel težave z erekcijo ob naslednjem posilstvu?

:)) Jaz imam težave z erekcijo še cel teden vsakič ko vidim neprivlačno feministko na cesti ali internetu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

jype ::

xmetallic je izjavil:

:)) Jaz imam težave z erekcijo še cel teden vsakič ko vidim neprivlačno feministko na cesti ali internetu.
Vemo, ja. Saj baje zdaj lahko v Sloveniji gledaš antifeministične reklame na plakatih neonacističnih strank.

poweroff ::

Ne, rasistično-feministične, ampak to je menda politično korektno.
sudo poweroff

FormerUser ::

Švedska tožilka zahteva prijetje Assangea

"Na okrožnem sodišču sem vložila zahtevo za pridržanje Assangea v njegovi odsotnosti," je sporočila v izjavi za javnost, kot razlog pa navedla domnevno posilstvo. Ob tem je napovedala, da bo, če bo sodišče prižgalo zeleno luč za Assangeevo pridržanje, izdala evropski nalog za pridržanje, da bi ga Britanci potem izročili Švedski.

Zahtevo o izročitvi Assangea, sicer avstralskega državljana, so vložile tudi ZDA. Britanska sodišča bodo tako odločila o morebitni izročitvi ali Švedski ali ZDA, zadnjo besedo pa bo imel britanski notranji minister Sajid Javid.


Me res zanima kaj bo odločil Javid, če izročitev Švedski, bom pozitivno presenečena.

Saul Goodman ::

o poglej, pa si res želijo zadostiti pravici posiljenih žensk na Švedskem - not: Notranji mininster podpisal nalog za izročitev Assangea ZDA.

Zgodovina sprememb…

NMH ::

NMH je izjavil:

Dajte se mal zbudit.

Assange gre v ZDA, da priča proti Demokratom. Ni slučajnost, da je prišlo do izročitve ravno po končanju Muellerjeve preiskave.

          ::

Tip bo preostanek lajfa presedel v ameriških zaporih.

TheBlueOne ::

Morda ga resi, ce prizna posilstvo, tudi ce ga ni bilo. Jaz bi raje sedel na Svedskem kot v ZDA.

@xmetallic, tretiranje namerno unicenega kondoma kot posilstvo se mi zdi dvorezni mec. Znajo padati obtozbe tudi s strani tipov.

Ampak v primeru Asanga bi bilo treba malo iti na ceste. Ajde ne pricakujem tistih, ki sveto verjamejo v njegove zlocine in jih vrednotijo nad njegovo delo, ostali pa bi lahko malo zaropotali.

Fritz ::

https://www.theguardian.com/media/2018/...

President Lenín Moreno said Ecuador has received written assurances UK would not extradite Assange to face death penalty.

The Foreign Office did not deny a previous news report last month suggesting the Home Office had given written assurances to the Ecuadorian government that UK ministers would not allow Assange's extradition to a country where he would face the death penalty.

It is not clear if this assurance amounts to a commitment that the UK will not allow Assange's extradition to the US at all - or whether it would allow extradition on condition that he would not face the death penalty.


Fašisti lažejo, nič novega. Meanwhile, v diktatorski Rusiji osvobodijo po krivem zaprtega novinarja in sprožijo preiskavo zoper policiste. Manjka samo še napad na Iran.
https://www.euronews.com/2019/06/10/rus...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Fritz ::

With Julian Assange facing possible extradition from Britain to the U.S. for publishing classified secrets, it is worth reflecting on the parallel but divergent case of a notorious Chilean dictator...

https://www.zerohedge.com/news/2019-07-...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

FormerUser ::

Nekaj dni nazaj je bil v Kanadi moški obsojen spolnega napada ker kljub dogovoru ni želel uporabiti kondoma, da ne boste rekli, da so obtožbe proti Assangeu krneki. https://www.theglobeandmail.com/canada/...

Jarno ::

Nekaj dni nazaj je bil v Kanadi moški obsojen spolnega napada ker kljub dogovoru ni želel uporabiti kondoma, da ne boste rekli, da so obtožbe proti Assangeu krneki.

Taki moški so res brez domišlije in dejansko ne cenijo pristnega odnosas z žensko.
Je pa res, da ne gre za maskiranega dark alley posiljevalca.
Vseeno:
#65W!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jarno ()

jype ::

Jarno je izjavil:

Taki moški so res brez domišlije in dejansko ne cenijo pristnega odnosas z žensko.
Tak je Julian Assange.

lorte ::

https://stari.rtvslo.si/svet/evropa/sve...

Svedska tozilka opustila pregon.

Cr00k ::

lorte je izjavil:

https://stari.rtvslo.si/svet/evropa/sve...

Svedska tozilka opustila pregon.


Že vidim poste določenih... tipa: vseeno je kriv! :)

TheBlueOne ::

FormerUser je izjavil:


Me res zanima kaj bo odločil Javid, če izročitev Švedski, bom pozitivno presenečena.


Kako ocenjujes to, da so ga izpustili potem, ko so zaslisali "sedem pric"?

Iz urada so še dodali, da so odločitev sprejeli po zaslišanju sedem prič, vpletenih v primer.


Bolj, da je se tozilka postala sovinisticen prasec ali pa bolj, da so dejstva kazala v drugo smer ali kaj tretjega?

Zgodovina sprememb…

poweroff ::

Važno, da ga bodo lahko izročili v ZDA. Za to si je Hipatija posredno prizadevala, ne? Mislim, to je posledica njene borbe proti posiljevalcem - pa čeprav so izmišljeni.
sudo poweroff

imagodei ::

V ZDA ga bo vendar doletela pravična kazen za posilstvo, ane...
- Hoc est qui sumus -

tikitoki ::

Koliko let dobim za namišljeno posilstvo?

Zheegec ::

Malo preveč so očitni. Lahko bi samo obtožbo pustili na miru v neskončnost in se stalno izgovarjali nanjo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jype ::

tikitoki je izjavil:

namišljeno
Kje pa piše, da je namišljeno?

TheBlueOne je izjavil:

Kako ocenjujes to, da so ga izpustili potem, ko so zaslisali "sedem pric"?
Ne ocenjujem na podlagi števila prič ampak vsebine izpričanega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Fritz ::

Izpričano je lahko tudi na podlagi tega, da je kakšna službica podkrepila 'priče' z dovolj dinarčki. Nekateri smo že zdavnaj opozarjali, da je cel show zaradi izročitve Assanga v ZDA.

QED.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Fritz je izjavil:

Nekateri smo že zdavnaj opozarjali, da je cel show zaradi izročitve Assanga v ZDA.
Jah, pa ni, ane. Posilstvo na Švedskem ni tako kot v Sloveniji, kjer morajo vsaj štirje moški pričat poleg žrtve, da se karkoli zgodi.

starboi ::

Definitivno da je show in ni se treba še naprej sprenevedati ... človek je nedolžen od samega začetka, zakaj se je pa začela vsa ta gonja nam je pa tudi jasno.

jype ::

starboi je izjavil:

človek je nedolžen
Ne, ni.

starboi je izjavil:

zakaj se je pa začela vsa ta gonja nam je pa tudi jasno.
Seveda. Ker je imel spolni odnos s spečo žensko, ki zaradi spanja ni mogla privoliti v odnos, ter spolni odnos, pri katerem je zaščito odstranil, ne da bi se glede tega strinjali vsi ostali partnerji v odnosu. Po švedski zakonodaji je oboje posilstvo.

Fritz ::

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

Nekateri smo že zdavnaj opozarjali, da je cel show zaradi izročitve Assanga v ZDA.
Jah, pa ni, ane. Posilstvo na Švedskem ni tako kot v Sloveniji, kjer morajo vsaj štirje moški pričat poleg žrtve, da se karkoli zgodi.

Poglej naslednje zaporedje dogodkov:
1. Assangea obtožijo in ta pred aretacijo pobegne na Ekvadorsko veleposlaništvo, problem ni švedska obtožba temveč morebitna izročitev v ZDA.
2. Od tam ga po več letih predajo britanski policiji, po tem, ko ZDA v Ekvadorju aktivirajo svojega krta, ki prevzame oblast in zasuče reforme za 180 stopinj.
3. V času, ko ga imajo zaprtega v UK zaporu, se za izročitev, po dokaj nedolžnih zadevah, priglasijo ZDA, čigar vojne zločine je Assange pomagal razkriti (zločinci niso bili nikoli kaznovani).
4. Assangeovo zadnje upanje sedaj je, da ga izročijo na Švedsko in da ga od tam po sojenju (ne glede na rezultat), ne izročijo v ZDA. A glej ga zlomka, posilstvo oz. posilstvi nista več relevantni.
5 Assange bo seveda izročen ZDA in nikoli več ne bo videl svobode, razen če ga ne pomilosti Predsednik Sanders ali kak drug progresiven kandidat oz. kandidatka.

Z mojega zornega kota, čisto lepo izpeljana zadeva. Že drugič moram čestitati Centralni obveščevalni agenciji v relativno kratkem času. Z grenkim priokusom, seveda.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

poweroff ::

Hipatija je pa ploskala zraven.

Ampak saj gre samo za enega moškega (Assangea), pa tudi tam v Iraku na tistem posnetku od Manninga so pobili samo cel kup zgolj moških. In morda kakšno žensko iz nižjega sloja.

Pomembne so pač pravice ekonomsko priviligiranih žensk.
sudo poweroff

jype ::

Fritz je izjavil:

Poglej naslednje zaporedje dogodkov:
Gledam ga, pa nikjer ne vidim, da bi posilstvo kar dovolili nekomu samo zato, ker se ga oblasti ZDA želijo odkrižati. Argument boš žal moral preoblikovati.

poweroff je izjavil:

Hipatija je pa ploskala zraven.
Ploskala je IMO predvsem zato, ker na Švedskem posiljevalcem ne gledajo skozi prste samo zato, ker so bogati belopolti moški.

Fritz je izjavil:

Z mojega zornega kota, čisto lepo izpeljana zadeva. Že drugič moram čestitati Centralni obveščevalni agenciji v relativno kratkem času. Z grenkim priokusom, seveda.
Dejstva so jasna in jih je prijaviteljica povedala policiji, nobenega razloga ni, da bi v njene besede dvomili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Fritz ::

jype je izjavil:

Fritz je izjavil:

Z mojega zornega kota, čisto lepo izpeljana zadeva. Že drugič moram čestitati Centralni obveščevalni agenciji v relativno kratkem času. Z grenkim priokusom, seveda.
Dejstva so jasna in jih je prijaviteljica povedala policiji, nobenega razloga ni, da bi v njene besede dvomili.

In te sploh ne čudi, da švedsko tožilstvo kar naenkrat nima več interesa za to posilstvo?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Fritz je izjavil:

In te sploh ne čudi, da švedsko tožilstvo kar naenkrat nima več interesa za to posilstvo?
Ne, me ne. Čudi me, da se komu zdi čudno, da je po sedmih zaslišanjih tožilec odstopil od pregona na podlagi povsem regularnega postopka, v katerem je bil upoštevan švedski zakon.

Fritz ::

Podcenjuješ vpliv ZDA in precenjuješ švedsko pravosodje. Ne obstaja samo korupcija temveč tudi izsiljevanje in grožnje. Vsakdo ima šibko točko.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Fritz je izjavil:

Podcenjuješ vpliv ZDA in precenjuješ švedsko pravosodje. Ne obstaja samo korupcija temveč tudi izsiljevanje in grožnje. Vsakdo ima šibko točko.
Se strinjam, ampak jaz vem, kakšen človek je Assange, zato ne dvomim, da je posiljeval, pa čeprav zgolj po švedskih standardih.

Hkrati vem, da ga Švedska ne bi izročila ZDA, UK ga pa je.

Fritz ::

No, saj se ti počasi svita. Recimo, da je posiljevalec (o tem naj odloči sodišče), zakaj je sedaj kar naenkrat švedsko sodišče oz. tožilstvo nezainteresirano za pregon, če je ne tako dolgo nazaj obnovilo pregon? In zakaj gre ta odločitev v prid tega, da bo Assange izročen ZDA, kjer mu zagotovo ne bodo tožili za posilstvo? Nekaj je gnilega v deželi švedski, anede?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Fritz je izjavil:

No, saj se ti počasi svita.
Svitalo se mi je že od prej, a to ni razlog, da ženski, s katero je spal, ne bi verjeli na besedo samo zato, ker moramo biti paranoični.

Fritz je izjavil:

zakaj je sedaj kar naenkrat švedsko sodišče oz. tožilstvo nezainteresirano za pregon
Saj ni. Nezainteresirano je bilo že vmes parkrat. Moraš pogledat še kak drug podoben primer, pa ti bo jasno, da so švedski pravosodni standardi znatno višji kot ameriški in slovenski.

Fritz je izjavil:

če je ne tako dolgo nazaj obnovilo pregon
Pregon je obnovilo, ko so iz Združenega kraljestva sporočili, da so osumljenca zopet prijeli.

Fritz je izjavil:

In zakaj gre ta odločitev v prid tega, da bo Assange izročen ZDA, kjer mu zagotovo ne bodo tožili za posilstvo? Nekaj je gnilega v deželi švedski, anede?
Tako se ti zdi, ker švedsko pravosodje sodiš po banana republiki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Fritz ::

No, strinjava se vsaj v tem, da se ne strinjava.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

jype ::

Postopki niso stali. Tisti, ki smo spremljali, vemo, česa je obtožen, kakšni so dokazi zoper njega in zakaj je bil primer po švedski zakonodaji smiselno obravnavan.

Ja, obstaja možnost, da je šlo za umazane igre v zakulisju, a ta je majhna v primerjavi z možnostjo, da je Assange nadut, egoistični mačist.

c3p0 ::

> a ta je majhna v primerjavi z možnostjo, da je Assange nadut, egoistični mačist.

Potem je že samo zato vreden linča in fojbiranja, a ne?

hendriks ::

jype je izjavil:

ampak jaz vem, kakšen človek je Assange, zato ne dvomim, da je posiljeval, pa čeprav zgolj po švedskih standardih.


Tole boš malo bolj elaboriral, ker imaš očitno informacije, ki jih mi nimamo. Saj ne pričakuješ da ti bomo verjeli kar na besedo. Ali pač?

poweroff ::

c3p0 je izjavil:

> a ta je majhna v primerjavi z možnostjo, da je Assange nadut, egoistični mačist.

Potem je že samo zato vreden linča in fojbiranja, a ne?

Ja, seveda.

Saj nemški Judje so bili zavaljeni, egoistični bankirji.

No ja, mogoče ne vsi, ampak in general... bi se dalo opravičiti koncentracijska taborišča, ne?

To je očitno Jypetova logika. Samo ne vem, če on tega dejansko ne vidi, ali se samo dela, da ne vidi.
sudo poweroff

nevone ::

To je očitno Jypetova logika. Samo ne vem, če on tega dejansko ne vidi, ali se samo dela, da ne vidi.


Kaj pa če ti česa ne vidiš?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Assange toži Ekvador zaradi kratenja pravic

Oddelek: Novice / NWO
265482 (3099) gendale2018
»

Assange spregovoril v javnosti, pozval h koncu "lova na čarovnice" (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / NWO
22646372 (40810) bluefish
»

Ekvador podelil azil Julianu Assangeu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
8027307 (23915) genesiss

Več podobnih tem