» »

Britanci aretirali Juliana Assanga

Saul Goodman ::

menda bomo ja prej sledili žižkovi besedi kot pa blodnjam hipokritije.

julian will die for our sins!

FormerUser ::

Švedska uradno ponovno odprla primer Assange:

Swedish prosecutors are to reopen an investigation into a rape allegation against Julian Assange.

The deputy director of public prosecutions, Eva-Marie Persson, announced the decision at a press conference on Monday, saying: "I have today taken the decision to reopen the preliminary investigation."

She said the circumstances allowed for an extradition to Sweden from Britain, and an interview with Assange should be conducted.

"After reviewing the preliminary investigation carried out so far, I find that there still exist grounds for Julian Assange to be suspected on probable cause of the charge of rape," Persson said. "It is my assessment that a new questioning of Assange is required."


https://www.theguardian.com/media/2019/...

Zgodovina sprememb…

Saul Goodman ::

izmišljena obtožba, ki je še vedno le obtožba, ampak dovolj za vase zagledano pravičniško feministko, ki ga je že davno označila za posiljevalca. za take upam, da jih čim prej obišče en US letalnik in jim v bajto izvozi malo demokracije.

jype ::

Saul Goodman je izjavil:

izmišljena obtožba
Ti si torej tisto dekle?

Saul Goodman ::

jype je izjavil:

Saul Goodman je izjavil:

izmišljena obtožba
Ti si torej tisto dekle?


ne, jst sm zdajšni od tiste druge.

jype ::

Saul Goodman je izjavil:

ne, jst sm zdajšni od tiste druge.
To ni dovolj dobro, da bi lahko trdil, da je obtožba izmišljena, žal mi je.

Saul Goodman ::

my bad. verjetno pa je dovolj, da človeka pred sojenjem označiš za posiljevalca.

jb_j ::

Dejte mi povedat Assangov motiv:

"Zdj sm objavu vse podatke s strani, ki mi je priskrbela Chealsea Maning, oz. prej Bradley.
Največje vojaške sile na svetu.

In potem grem posiljevat ženske na Švedskem."

jype ::

jb_j je izjavil:

motiv
Moški niso dovolj razvita oblika inteligentnega življenja, da bi lahko imeli motiv za posilstvo.

jb_j ::

jype je izjavil:

jb_j je izjavil:

motiv
Moški niso dovolj razvita oblika inteligentnega življenja, da bi lahko imeli motiv za posilstvo.


Navedi potem motive, zakaj slovenski novinarji ne izvedejo vsaj dve posilstvi.
Ko, v javnost objavijo podatke ala, pater gate. (in podobne)

Vtikam se pa v to, le zaradi tega, ker se mi zdi, da Assange ne izgleda voznik, ki vozi po desni strani (spolno)
(moje osebno mnenje, kjer se lahko motim)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jype ::

Odpri photoshop in mu dodaj značilna posiljevalska očala, če te to potolaži.

xmetallic ::

FormerUser je izjavil:

Švedska uradno ponovno odprla primer Assange:

Swedish prosecutors are to reopen an investigation into a rape allegation against Julian Assange.

The deputy director of public prosecutions, Eva-Marie Persson, announced the decision at a press conference on Monday, saying: "I have today taken the decision to reopen the preliminary investigation."

She said the circumstances allowed for an extradition to Sweden from Britain, and an interview with Assange should be conducted.

"After reviewing the preliminary investigation carried out so far, I find that there still exist grounds for Julian Assange to be suspected on probable cause of the charge of rape," Persson said. "It is my assessment that a new questioning of Assange is required."


https://www.theguardian.com/media/2019/...

Tudi iz wikileaksa so sporočili, da se veselijo odprtja primera, saj bodo lahko končno oprali ime Assanga in dokazali, da je posilstvo izmišljeno. Prav tako trenutno ni nobene obtožnice. Assange bo policiji podal svojo izjavo nakar bodo presodili, če izmišljeno posilstvo sploh ima kakšne temelje za nadaljevanje preiskave.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

jb_j ::

jype je izjavil:

Odpri photoshop in mu dodaj značilna posiljevalska očala, če te to potolaži.


Ne posiljevalska. Mislim le glede tega ali je na desni, ali na levi strani. (spolno)
Osebno ozadje je nekak sumljivo (Chelsea-Bradley oz. obratno, ki je priskrbel/a vse podatke), in je sumljiva tožba proti Assangu glede na te tožbe na švedskem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jype ::

xmetallic je izjavil:

Tudi iz wikileaksa so sporočili, da se veselijo odprtja primera, saj bodo lahko končno oprali ime Assanga in dokazali, da je posilstvo izmišljeno.
Nepoznavanje zakonodaje nikogar ne opravičuje.

jb_j je izjavil:

Mislim le glede tega ali je na desni, ali na levi strani. (spolno)
Nepomembno.

jb_j je izjavil:

Osebno ozadje je nekak sumljivo (Chelsea-Bradley oz. obratno), in je sumljiva tožba proti Assangu glede na te tožbe na švedskem.
Preveč razmišljaš, pa se ti je zavozlalo.

jb_j ::

jype je izjavil:

xmetallic je izjavil:

Tudi iz wikileaksa so sporočili, da se veselijo odprtja primera, saj bodo lahko končno oprali ime Assanga in dokazali, da je posilstvo izmišljeno.
Nepoznavanje zakonodaje nikogar ne opravičuje.

jb_j je izjavil:

Mislim le glede tega ali je na desni, ali na levi strani. (spolno)
Nepomembno.

jb_j je izjavil:

Osebno ozadje je nekak sumljivo (Chelsea-Bradley oz. obratno), in je sumljiva tožba proti Assangu glede na te tožbe na švedskem.
Preveč razmišljaš, pa se ti je zavozlalo.


Imaš prav, in je težava rešena. Večkrat te bom vprašal za nasvete.

Potem je logična tožba za dve posilstvi (na švedskem), in za izdajo naroda (v zda)
Vsaj 100 let zapora. v bistvu ni tolk hudo (pretiravam), le treason v zda je 10-99let zapora
sem izpustil pa heking v državne ustanove oz. krajo (pravijo 5 let, verjetno je še veliko več let)
In objavo državnih zasebnih podatkov in podobno.
V najboljšem primeru v ZDA, če ga obsodjo le za heking oz. krajo (dobi 5let). Kar sedaj javno govorijo.
Če si tožilci drugače odločijo, dobi v najboljšem primeru ene 20let zapora, v najslabšem več kot 100 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

xmetallic ::

jype je izjavil:

Nepoznavanje zakonodaje nikogar ne opravičuje.

Ni kršil nobene zakonodaje.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

jb_j ::

xmetallic je izjavil:

jype je izjavil:

Nepoznavanje zakonodaje nikogar ne opravičuje.

Ni kršil nobene zakonodaje.


Kršil je zakonodajo,

ampak je to bilo v interesu za javno dobro. (ne državno)
(po čemur mu ne bi smeli soditi, po mojem osebnem mnenju)

To je nekak, kot, da bi jst vzel telefon poslancu, ki je kradel sendvič in bi to posnel njegov telefon.
In potem mi sledi skoraj dosmrtna kazen oz. treason.
____________________________________________________________________________
Vprašanje je enostavno. Odgovor še bolj.

Ali imamo vsi ljudje pravico do borbe za javno "dobro" (navkljub kršenju zakonov)?
Ali ima država pravice podobne kot v nacizmu, ko krši pravice vsem ljudem za državno "dobro"?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Mato989 ::

jype je izjavil:

jb_j je izjavil:

motiv
Moški niso dovolj razvita oblika inteligentnega življenja, da bi lahko imeli motiv za posilstvo.


Ti res nisi ja
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

jb_j ::

Jaz nimam podatkov, in jih ne podajam.
Sojenje mora biti korektno na Švedskem.

Le sprašujem se, če bi lahko bila teorija zarote.
In ali bi ga EU morala izročiti na skoraj dosmrtno zaporno kazen v ZDA, ker je objavil te podatke?
(ker je bil na ekvadorskem veleposlaništvu je že dobil eno leto zapora s strani VB, v ZDA ga čaka od 5- do dosmrtne kazni)

Pa model je bil ne vem kolk let, 7, al neki tazga na veleposlaništvu.
Kjer ni smel iti niti na sonce, ali v park. Bil je zaprt v poslopju.
(tega ni niti sedaj v zaporih) v razvitih državah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

jb_j ::

V bistvu je bil tam 9 let, zaprt v sobi, brez izhoda, razen ko je šel parkrat na balkon za svoje izjave.
9 let samice (zaporno)

In zdj ima še 1leto zaporne kazni s strani VB, x let s strani Švedske in 5let - dosmrtna s strani ZDA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

FormerUser ::

xmetallic je izjavil:


Tudi iz wikileaksa so sporočili, da se veselijo odprtja primera, saj bodo lahko končno oprali ime Assanga


LOL. Kot da Assangeovo skrivanje na ambasadi ne bi bil glavni razlog, da njegovega imena niso mogli že davno oprati in to celo dvakrat, sedaj je pa en primer celo zastaral

Poldi112 ::

FormerUser je izjavil:

xmetallic je izjavil:


Tudi iz wikileaksa so sporočili, da se veselijo odprtja primera, saj bodo lahko končno oprali ime Assanga


LOL. Kot da Assangeovo skrivanje na ambasadi ne bi bil glavni razlog, da njegovega imena niso mogli že davno oprati in to celo dvakrat, sedaj je pa en primer celo zastaral


LOL. Kot da Assange ni predlagal zaslišanja na ambasadi oz. pred odhodom na Švedsko želel zagotovilo, da ga ne bodo deportirali v ZDA. In jasno nič od tega ni dobil.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

FormerUser ::

Kolikor vem je Assange bil zaslišan s strani švedske tožilke, kot osumljenec pa ne vem če ima ravno pravico pogoje postavljati in iskati zagotovila, kam se ga bo ali ne bo deportiralo, takšna odločitev je ponavadi v rokah sodišča.

xmetallic ::

Osumljenec != obtoženec. Pa tudi če bi bil obtožen še vedno ima pravice, ki jih je Švedska dolžna spoštovati. Nekateri si narobe predstavljate, da biti osumljen kaznivega dejanja pomeni, da si tudi kriv. V resnici status osumljenca ne pomeni prav nič. Je zgolj beseda za poimenovanje osebe, ki se nahaja v postopku preiskave. Ničesar ni kriv dokler sodišče ne dokaže krivde (in ne obratno, kot bi si nekateri želeli) bo nedolžen. Ustava to zagotavlja, poleg konvencije za človekove pravice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

FormerUser ::

Prav nič si napačno ne predstavljamo. Assange je pravno formalno nedolžen, dokler mu na sodišču ne dokažejo krivde, kaj si pa jaz mislim o njem in o njegovi krivdi imam pa zaradi svobode govora, pravico povedati že tudi prej. In tudi katere njegove pravice naj bi Švedska kršila, mi ni jasno.

poweroff ::

Saj nihče ne nasprotuje temu, da se zadevo preišče. Pa da se ga zasliši. Pravimo samo, da naj velja načelo nedolžen, dokler mu ne dokažejo krivde.

Pa nekateri poudarjamo, da je rahlo sumljivo, da se preiskava odpira tolikokrat... kot bi se skušalo tolikokrat odpreti preiskavo, da se bo na koncu že kaj našlo.

Ne vem, kako bi reagirala, če bi mu dokazali posilstvo, potem pa bi se postopek odprl še ene 20-krat, vsakič z manj dokazi in blažjo kvalifikacijo - vse z namenom, da se ga oprosti.

Pač, pri teh postopkih je tako. Sum se razišče, in potem zadevo zaključi. Tako ali drugače. Stalno odpiranje brez nekih novih bistvenih dokazov, je pa skrajno sumljivo. Še posebej v primeru, da je zadaj neka čisto druga zgodba.
sudo poweroff

jype ::

poweroff je izjavil:

Pravimo samo, da naj velja načelo nedolžen, dokler mu ne dokažejo krivde.
To pravite samo krivi.

poweroff je izjavil:

Pa nekateri poudarjamo, da je rahlo sumljivo, da se preiskava odpira tolikokrat... kot bi se skušalo tolikokrat odpreti preiskavo, da se bo na koncu že kaj našlo.
Tako je. Vsak je česa kriv. Česa si kriv ti?

poweroff ::

Tega, da me ni strah razmišljati z lastno glavo?

V sodobni družbi je to eden večjih zločinov. :))
sudo poweroff

FormerUser ::

poweroff je izjavil:

Pravimo samo, da naj velja načelo nedolžen, dokler mu ne dokažejo krivde.

Kot da kdo trdi drugače.

poweroff je izjavil:

Pa nekateri poudarjamo, da je rahlo sumljivo, da se preiskava odpira tolikokrat... kot bi se skušalo tolikokrat odpreti preiskavo, da se bo na koncu že kaj našlo.

Kar je bila v glavnem posledica tega, da je bil Assange na begu pred sodiščem.

jype ::

poweroff je izjavil:

Tega, da me ni strah razmišljati z lastno glavo?
Dokler to še ni zločin, si lahko pogumen, kaj boš pa potem?

poweroff je izjavil:

V sodobni družbi je to eden večjih zločinov. :))
Reče nekdo, ki piha v rog z boljševiki.

poweroff ::

jype je izjavil:

poweroff je izjavil:

Tega, da me ni strah razmišljati z lastno glavo?
Dokler to še ni zločin, si lahko pogumen, kaj boš pa potem?

Potem bom pa terorist postal. ;)
sudo poweroff

WizzardOfOZ ::

jype je izjavil:

poweroff je izjavil:

Tega, da me ni strah razmišljati z lastno glavo?
Dokler to še ni zločin, si lahko pogumen, kaj boš pa potem?


Potem mu bo pa vsaj pol slovenije, skupaj z mano, stalo ob rami, ko bomo idiote, ki bi nam radi prepovedali razmišljat s svojo glavo, vrgli iz oblasti.

jype ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Potem mu bo pa vsaj pol slovenije, skupaj z mano, stalo ob rami, ko bomo idiote, ki bi nam radi prepovedali razmišljat s svojo glavo, vrgli iz oblasti.
Me prav zanima, ja. Že zdaj vas je velika večina proti temu, da ljudje smejo razmišljati s svojo glavo, kar vsakič znova dokažete tudi z referendumi, kjer odločate o pravicah drugih.

WizzardOfOZ ::

Edini referendum, ki sem ga podprl in bil tam, je bil 23. Decembra 1990. Potem pa sem se nehal ukvarjat z bedarijami.

Fritz ::

Dajmo še enkrat..ker nekateri vztrajno derailajo temo:

Tudi če je Assange kriv posilstva, kar mu mora biti dokazano in mora biti pravnomočno obsojen, to ni problematično samo po sebi. Če je kriv, naj gre v zapor, če ni, naj ga oprostijo. Tisto kar je pomembno s stališča svobode govora, transparentnosti države in delovanja Wikileaksa (in internetsov kot takšnih) je morebitna izročitev ZDA. UK naj bi se obvezala, da tega ne bo storila čeravno se iz tega lahko izvlečejo z ugotovitvijo, da mu v ZDA ne grozi smrtna kazen, četudi ZDA v zahtevi za izročitev namenoma navajajo manjše kaznivo dejanje samo zato, da bi ga dobili v roke.

Švedska je pri tem problematična zato, ker ni dala nobenih garancij in ga lahko tudi v primeru oprostitve glede obtožb za posilstvo, gladko izroči ZDA. To in samo to je težava.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

imagodei ::

Fritz je izjavil:

To in samo to je težava.

Ne samo to. Velika težava je tudi to, da so nekateri svobodo govora, svobodo tiska in žvižgače pripravljeni zažgati na grmadah, če ločeno od tega zagrešijo še kak drug zločin. Nekateri postavljajo mejo pri posilstvu, drugi pri umoru, tretji pri gospodarskem kriminalu, četrti pri njuhanju kokaina, peti pa bi bili svobodo govora in tiska pripravljeni poteptati v prah že samo zato, ker je ključna oseba parkirala na parkirišču za invalide.

Ker dostojni ljudje tega ne počnejo.
- Hoc est qui sumus -

FormerUser ::

A ne kako fajn je slamnate može pretepat, @imagodei?

@Fritz

S tem, ko si enkrat na begu pred zakonom izgubiš pravico postavljati pogoje kako se naj te obravnava. Če pa kdo resnično misli, da bi Švedska, ki velja za eno od največjih zagovornic človekovih pravic ljudi izročala državam, kjer bi jim grozila izvensodna/pristranska obravnava, je pa tudi na glavo padel. Tako da so to bolj kot ne izgovori.

Poldi112 ::

Ko si jim rekli, naj zaprejo pirate bay, so hitro spustili hlače in jih zaprli. Ko te Darth Vader prosi za nekaj, dobro razmisliš, predno rečeš ne.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

FormerUser ::

Kako hitro bodo spustili hlače šele Britanci, ki imajo z Darth Vaderjem "special relationship". Ampak očitno vas to niti malo ne skrbi ker so kao obljubili, da ga ne bodo predali, čeprav se lahko obljuba vedno prelomi. Navsezadnje je Assange na britanskih sodiščih izgubil vse pritožbe s katerimi se je želel obvarovati pred izročitvijo.

imagodei ::

FormerUser je izjavil:

A ne kako fajn je slamnate može pretepat, @imagodei?

A te citiram, kako si pripravljena človeka pod avtobus vreči skupaj z Wikileaksom, ki so itak zgolj povzročili izvolitev Trumpa, ker je pač Assange domnevni posiljevalec?
- Hoc est qui sumus -

FormerUser ::

imagodei je izjavil:

FormerUser je izjavil:

A ne kako fajn je slamnate može pretepat, @imagodei?

A te citiram, kako si pripravljena človeka pod avtobus vreči skupaj z Wikileaksom, ki so itak zgolj povzročili izvolitev Trumpa, ker je pač Assange domnevni posiljevalec?

No, daj, da ti dokažem, da si funkcionalno nepismen kar tukaj rad in pogosto drugim očitaš.

imagodei ::

FormerUser je izjavil:

imagodei je izjavil:

FormerUser je izjavil:

A ne kako fajn je slamnate može pretepat, @imagodei?

A te citiram, kako si pripravljena človeka pod avtobus vreči skupaj z Wikileaksom, ki so itak zgolj povzročili izvolitev Trumpa, ker je pač Assange domnevni posiljevalec?

No, daj, da ti dokažem, da si funkcionalno nepismen kar tukaj rad in pogosto drugim očitaš.

No, pa dajva... Drugi bralci katerega prispevka ne bodo videli, ker so bili pač brisani, ampak nič hudega. Lahko objavim tudi screenshote. Nekateri poudarki so moji:

O, lej, koliko rape apologetov mamo tle. BMK kaj je Assange dobrega naredil, če sploh kaj dejansko je, smo leta 2019 in posiljevalci ne prođejo više.


Ovce ste kvečjemu tisti, ki ste naduvanemu tipu na egotripu, pripravljeni gledati skozi prste, zato ker naj bi vmes naredil tudi kaj koristnega, tudi Hitler je gradil dobre avtoceste, btw. Snowdenu respect, Assangea si ga pa ne zasluži.


FormerUser je izjavil:

Ki je ves svoj bonus pokuril že s tem, da je pripomogel k izvolitvi veleškodljivca v Belo Hišo, kar bi lahko imelo za posledico, preko konzervativnega vrhovnega sodišča, prepoved splava in vrnitev za desetletja nazaj kar se tiče pravic žensk.


Spet delaš isto napako. Ne glede na to, a je tole zadnje res ali ne, se vsako dejanje presoja zase. To, da ne zmoreš rečt, Ja, Assangeu gre priznanje in/ali zahvala, da je razkril streljanje civilistov v Iraku, pa mučenje zapornikov itd, pa čeprav je posiljevalec in je kasneje pripomogel k izvolitvi Trumpa, je pač žalosten pokazatelj tvojega dometa.

Na koncu se pa potegne črta in poda ocena, Assangejeva je negativna, jaz si to upam jasno povedati, ker ne podpiram ideologije moralnega relativizma, tako kot ti.


Za tvoj mindset je zanimivo npr. tudi tole sporočilo, kjer bolj ali manj jasno poveš, da ideje ocenjuješ glede na to, kdo jih izreka in ne glede na to, kakšna je vsebina same ideje (IOW, Sokrata npr. bi ti črtala, ker je bil pederast):

FormerUser je izjavil:

Sedaj je že izbrisan, ampak kolikor se spomnim, si pravilno ugotovil, da jaz svojim otrokom, če jih bom kdaj imela, ne bom prebirala dela znanih pedofilov in spolnih predatorjev, tako da se mi ni zdelo vredno še dodatno poudarjati.


Skratka - nobeno pretepanje slamnatih mož to ni. Tebi Assange ni všeč (ja, lahko da je zagrešil zares zavržno dejanje posilstva in ga je treba zaradi tega strpat v zapor, ampak ko govorimo o vseh njegovih ostalih dejanjih, jih zreduciraš in ocenjuješ zgolj še na svojo mržnjo do njega) in zato so zate njegova dejanja by definition ničvredna.

Težko te razumem drugače. Lahko pa, da sem samo funkcionalno nepismen.
- Hoc est qui sumus -

jype ::

FormerUser je izjavil:

S tem, ko si enkrat na begu pred zakonom izgubiš pravico postavljati pogoje kako se naj te obravnava. Če pa kdo resnično misli, da bi Švedska, ki velja za eno od največjih zagovornic človekovih pravic ljudi izročala državam, kjer bi jim grozila izvensodna/pristranska obravnava, je pa tudi na glavo padel. Tako da so to bolj kot ne izgovori.
Se ne strinjam. Švedska ima do ZDA precej nezdrav odnos (vidi se ga predvsem skozi švedsko debato o industrijski lastnini, kmetijskih standardih in zaščiti intelektualne lastnine, kjer najbogatejše švedske korporacije obilno lobirajo za ameriške standarde) in brez težav si predstavljam, da bi jim Assanga izročila, čeprav je jasno, da tam ne bo doživel poštenega sojenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Fritz ::

FormerUser je izjavil:

A ne kako fajn je slamnate može pretepat, @imagodei?

@Fritz

S tem, ko si enkrat na begu pred zakonom izgubiš pravico postavljati pogoje kako se naj te obravnava. Če pa kdo resnično misli, da bi Švedska, ki velja za eno od največjih zagovornic človekovih pravic ljudi izročala državam, kjer bi jim grozila izvensodna/pristranska obravnava, je pa tudi na glavo padel. Tako da so to bolj kot ne izgovori.

Glej Juretov odgovor, s katerim se v celoti strinjam.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

FormerUser ::

@imagodei

Torej si dejansko funkcionalno nepismen, kljub 80+ obravnavanim delom v srednji šoli? Sad.

Iz mojih komentarjev seveda ni težko razbrati prezira, ki ga čutim do Assangea, zaradi mizoginih stališč, ki jih širi po netu, nespoštljivega obnašanja do žensk, ker je usrane, ki ni pripravljen sprejeti odgovornosti za svoja dejanja, ker je Wikileaks vzel za talca in kot živi zid za branjenje svojih osebnih interesov, ker je precej pripomogel k izvolitvi veleškodljivca v Belo hišo, zaradi katerega se ZDA vračajo v srednji vek, ko bodo ženske spet umirale v rokah mazačev v zakotnih ulicah...

.... AMPAK....

.... v njih pač ne moreš prebrati, razen seveda, če si funkcionalno nepismen, da želim Assangeu kratiti svobodo govora, pravico do poštenega sojenja, izročitev državi, kjer bi mu grozilo mučenje ali kratenje drugih osnovnih človekovih pravic, kaj šele, da ga želim zažgati na grmadi, torej to kar si mi ti očital.

Skratka, vse kar ti sedaj preostane je, da rečeš: "Sem imagodei in nimam pojma."

FormerUser ::

jype je izjavil:

FormerUser je izjavil:

S tem, ko si enkrat na begu pred zakonom izgubiš pravico postavljati pogoje kako se naj te obravnava. Če pa kdo resnično misli, da bi Švedska, ki velja za eno od največjih zagovornic človekovih pravic ljudi izročala državam, kjer bi jim grozila izvensodna/pristranska obravnava, je pa tudi na glavo padel. Tako da so to bolj kot ne izgovori.
Se ne strinjam. Švedska ima do ZDA precej nezdrav odnos (vidi se ga predvsem skozi švedsko debato o industrijski lastnini, kmetijskih standardih in zaščiti intelektualne lastnine, kjer najbogatejše švedske korporacije obilno lobirajo za ameriške standarde) in brez težav si predstavljam, da bi jim Assanga izročila, čeprav je jasno, da tam ne bo doživel poštenega sojenja.


Bolj kot UK, še posebej sedaj, ko so zaradi brexita še bolj izolirani in odvisni od ZDA? Dvomim. V starih novicah na to temo je članek kako so želeli Ekvadorci pod svojo zaščito spraviti Assangea na sojenje na Švedsko, pa so Britanci zagrozili, da ga bodo takoj aretirali, tako da... Tip si je zaradi lastne arogance in neumnosti skopal jamo iz katere ne more ven zlezti, ampak o tem bi moral prej razmišljati...

jype ::

Žal je Švedska politika precej bolj podrejena ameriškemu vplivu, kot Britanska, kjer suverenost bistveno bolj cenijo.

FormerUser je izjavil:

Tip si je zaradi lastne arogance in neumnosti skopal jamo iz katere ne more ven zlezti, ampak o tem bi moral prej razmišljati...
Kot človeka ga sicer ne morem spoštovati, kar pa ne pomeni, da ne razumem, zakaj si ZDA želijo iz njega narediti primer, ki bo služil v opozorilo drugim, ki bi si drznili objavljati reči, ki jih ZDA ne želijo videti objavljenih.

Snowden žal ne more živeti na Švedskem, ker Švedska oblast daleč premalo ceni človekove pravice - se pa strinjam, da se iz generacije v generacijo to popravlja.

Poldi112 ::

FormerUser je izjavil:

@imagodei

Torej si dejansko funkcionalno nepismen, kljub 80+ obravnavanim delom v srednji šoli? Sad.

Iz mojih komentarjev seveda ni težko razbrati prezira, ki ga čutim do Assangea, zaradi mizoginih stališč, ki jih širi po netu, nespoštljivega obnašanja do žensk, ker je usrane, ki ni pripravljen sprejeti odgovornosti za svoja dejanja, ker je Wikileaks vzel za talca in kot živi zid za branjenje svojih osebnih interesov, ker je precej pripomogel k izvolitvi veleškodljivca v Belo hišo, zaradi katerega se ZDA vračajo v srednji vek, ko bodo ženske spet umirale v rokah mazačev v zakotnih ulicah...

.... AMPAK....

.... v njih pač ne moreš prebrati, razen seveda, če si funkcionalno nepismen, da želim Assangeu kratiti svobodo govora, pravico do poštenega sojenja, izročitev državi, kjer bi mu grozilo mučenje ali kratenje drugih osnovnih človekovih pravic, kaj šele, da ga želim zažgati na grmadi, torej to kar si mi ti očital.

Skratka, vse kar ti sedaj preostane je, da rečeš: "Sem imagodei in nimam pojma."


Se bojim da nas je kar precej funkcionalno nepismenih tu gor. Ali to, ali pa ti ne veš, kaj blebečeš.

>Tip si je zaradi lastne arogance in neumnosti skopal jamo iz katere ne more ven zlezti, ampak o tem bi moral prej razmišljati...

Traparija. Tip bi lahko mirno "posilil" še 20 švedinj, pa mu nihče ne bi nič naredil, če ne bi delal še za wikileaks in razkrival svinjarije oblastnikov.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

xmetallic ::

FormerUser je izjavil:

Tip si je zaradi lastne arogance in neumnosti skopal jamo iz katere ne more ven zlezti, ampak o tem bi moral prej razmišljati...

Jamo si je skopal ko je stopil na žulj ZDA. Če bi držal jezik za zobmi bi lahko vsak teden eno žensko posilil pa mu nihče ne bi mogel do živega, ker bi mu ZDA krile hrbet.

Cruz ::

Je kar smešno kako se zadnje 3 or so strani upirate za imiđ Assanga - žvižgač vs. posiljevalec, ko pa je oboje - no, posiljevalec po definiciji ni vsepovsod. Zasluži si seveda kazen, ker je pač kršil zakon v tisti državi, ampak ga trenutno čakajo bolj pomembne stvari od te malenkosti(v primerjavi z ostalim sranjem, ki ga čaka). No, to bo plan Ž.

jype je izjavil:

kar pa ne pomeni, da ne razumem, zakaj si ZDA želijo iz njega narediti primer, ki bo služil v opozorilo drugim, ki bi si drznili objavljati reči, ki jih ZDA ne želijo videti objavljenih.

En lep in lahko rečemo, da prvi takšen primer je Aaron Swartz. Priporočam njegov dokumentarec. Kako potlačiti človeka 101.

jype je izjavil:

Snowden žal ne more živeti na Švedskem, ker Švedska oblast daleč premalo ceni človekove pravice - se pa strinjam, da se iz generacije v generacijo to popravlja.

Ah, če bi Snowden trenutno živel na Švedskem bi ga ZDA hitro dala zamenjati za Assanga. To bi bile mokre sanje za ZDA. Snowden je (bil) idealen kandidat za primer, ki bi služil kot opozorilo drugim. Vseeno pa ga ne vidim kot heroja.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Assange toži Ekvador zaradi kratenja pravic

Oddelek: Novice / NWO
265482 (3099) gendale2018
»

Assange spregovoril v javnosti, pozval h koncu "lova na čarovnice" (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / NWO
22646373 (40811) bluefish
»

Ekvador podelil azil Julianu Assangeu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
8027308 (23916) genesiss

Več podobnih tem