» »

Tudi Ubisoft ujezil uporabnike z domnevnim priklanjanjem Kitajski

Tudi Ubisoft ujezil uporabnike z domnevnim priklanjanjem Kitajski

Digital Trends - Ubisoft je pred dnevi najavil nekaj estetskih sprememb v igri Rainbow 6 Siege, povezanih predvsem z izidom igre v azijski regiji. Kot so suhoparno napovedali, bo v igri, ki je sicer stara že tri leta, spremenjenih nekaj ikon in drugih podrobnostih v mapah. A so doživeli manjši upor. Vse spremembe so namreč vezane na upodabljanje nasilja, seksa in iger na srečo.

Tako na bi bila ikona za uporabo hladnega orožja spremenjena iz noža v pest, lobanje pa bi povsem izginile iz ikon, zastav in grafitov po stenah. Po njih naj tudi ne bi bilo več krvavih pack, povsem izginili pa bi tudi igralni avtomati in neonski znaki s podobo plesalke ob drogu.

Uporabniki, ki so igro kupili že prej, so spremembe množično označili za cenzuro. Spet drugi pa so Ubisoft obtožili lenobe. Podjetje je namreč obenem s spremembami objavilo, da ne želijo vzdrževati dveh ali več globalnih različic iger, saj bi to po njihovih pojasnilih terjalo preveč dela z nadaljnjimi razvojem in nadgradnjami. Še večjo jezo pa je povzročilo domnevno skrivanje pravih razlogov, saj gre za vizualne spremembe, ki se uklanjajo nenapisanim pravilom Kitajske. V tamkajšnji kulturi je namreč nesprejemljivo prikazovanje kosti in lobanj, saj oboje pomeni neposredno ponazoritev smrti. Samo prikazovanje sicer ni izrecno prepovedano, se ga pa v igrah izogibajo, če se le da. Drugi indic, da gre za uklanjanje pravilom Pekinga, pa je umik igralnih avtomatov, saj bi lahko igra zaradi promoviranja iger na srečo na Kitajskem skupila prepoved prodaje.

A kot kaže, protest ni bil preslišan. Poznejši odziv predstavnika Ubisofta na Redditu je nakazal, da bodo v družbi vendarle ubrali pot večih globalnih različic igre, s kratkim pojasnilom, da nekaterih elementov v igri pač ni mogoče poenotiti po vsem svetu.

17 komentarjev

shadeX ::

Blizzardu pred več kot desetletjem to ni bilo težko..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Markoff ::

1. Nisem vedel, da se vzdrževanju dveh setov skinov reče vzdrževanje RAZLIČIC igre. Morda pa so razvijalci le kriminalno nesposobni in ne leni?
2. Nisem vedel, da je v katerikoli kulturi prikazovanje simbolov smrti problematično, prikazovanje smrti pa sprejemljivo.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

shadeX ::

2. Good point :))

Tr0n ::

Markoff je izjavil:

1. Nisem vedel, da se vzdrževanju dveh setov skinov reče vzdrževanje RAZLIČIC igre. Morda pa so razvijalci le kriminalno nesposobni in ne leni?
2. Nisem vedel, da je v katerikoli kulturi prikazovanje simbolov smrti problematično, prikazovanje smrti pa sprejemljivo.

Now you know. :)

Mr.B ::

Tako kot je v oprani raji, brez problema prikazovanje razkosanih trupel nikakršen problem, joški pa prepovedana tema. Pozdravljam.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Izi ::

Vzhodnje civilizacije so nam od nekdaj nerazumljive. Javne usmrtitve s streljanji in obešanji imajo na stadionih in jih lahko gledajo tudi otroci, slika lobanje je pa prepovedana reč. Hazard in kockanje, na katerem zahodna civilizacija praktično temelji, pa je na vzhodu strogo prepovedan že od nekdaj.

Kar se tiče vzhodnjaških različic je na tem področju že od nekdaj najbolj "napreden" Blizzard. Na primer njihov Diablo 3, ki velja za eno najbolj prodajanih iger vseh časov, je v Aziji popolnoma zastonj, ampak so ga pa do konca nafilali z mikrotransakcijami, tako da moraš praktično vse doplačati in Azijci so navdušeni.

Sparrow ::

Markoff je izjavil:

1. Nisem vedel, da se vzdrževanju dveh setov skinov reče vzdrževanje RAZLIČIC igre. Morda pa so razvijalci le kriminalno nesposobni in ne leni?

Iz Blizzardovega videa lahko vidiš da niso samo skini, ampak tudi drugi asseti in okolja v sobah. To praktično pomeni da moraš vsaj:
- concept artistu rečt da vedno nariše 2 verzije karakterjev (za sporne karakterje)
- 3d artist & tisti ki texture dela da naredi 2 verziji 3d modela
- tisti ki daje meshu skelet, da to naredi za oba mesha
- env. artistu da naredi dve verzije levelov
- testerjem da testirajo obe verzije špila. Kar je treba kdaj delati tudi takrat, ko se ne spreminjajo dizajn zadeve.
- pisalcem engine-a da avtomatizirajo sistem kjer se pravilni asseti popakirajo za kitajski release in pravilni za ostale release

To vse skupaj nanese veliko dodatnih ur in poveča skupni strošek projekta. Ne gre se za lenost razvijalcev, ampak za odločitve managementa/investitorjev. Predvsem za odločitev ali smo pripravljeni plačati ~20% več zato da mamo malo boljši art za zahodni svet in primeren za kitajskega. Škoda, da mora zaradi Kitajskega trga kvaliteta izdelka trpeti, vendar sam ne bi takoj obsojal odločitev.

Poldi112 ::

No, ne vem kaj so mislili, da se bo zgodilo, ko bodo pohabili že prodan izdelek.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Markoff ::

Sparrow je izjavil:

Iz Blizzardovega videa lahko vidiš da niso samo skini, ampak tudi drugi asseti in okolja v sobah. To praktično pomeni da moraš vsaj:
- ...

To vse skupaj nanese veliko dodatnih ur in poveča skupni strošek projekta. Ne gre se za lenost razvijalcev, ampak za odločitve managementa/investitorjev. Predvsem za odločitev ali smo pripravljeni plačati ~20% več zato da mamo malo boljši art za zahodni svet in primeren za kitajskega. Škoda, da mora zaradi Kitajskega trga kvaliteta izdelka trpeti, vendar sam ne bi takoj obsojal odločitev.

Ne trdim, da uporaba dveh setov grafik ne povzroča višjih stroškov. Seveda jih. Ne govorimo pa zaradi tega o dveh različicah igre, ki jih je treba vzdrževati.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Matek ::

Uporabniki, ki so igro kupili že prej, so spremembe množično označili za cenzuro.
Aha, torej prilagajanje zahodnim standardom (tudi mi imamo določene predstave, ki jim je treba ugoditi, samo da jih jemljemo za samoumevne) je just another day at work prilagajanje vzhodnim standardom je pa cenzura? Genialno.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

nejcek74 ::

Izi je izjavil:

Vzhodnje civilizacije so nam od nekdaj nerazumljive. Javne usmrtitve s streljanji in obešanji imajo na stadionih in jih lahko gledajo tudi otroci, slika lobanje je pa prepovedana reč. Hazard in kockanje, na katerem zahodna civilizacija praktično temelji, pa je na vzhodu strogo prepovedan že od nekdaj.

Kar se tiče vzhodnjaških različic je na tem področju že od nekdaj najbolj "napreden" Blizzard. Na primer njihov Diablo 3, ki velja za eno najbolj prodajanih iger vseh časov, je v Aziji popolnoma zastonj, ampak so ga pa do konca nafilali z mikrotransakcijami, tako da moraš praktično vse doplačati in Azijci so navdušeni.


Vzhodne????Čudne so samo vzhodne? Verjetno tebi, ker si ujet v zahodne vzorce.
Ker na zahodu pa je tako logična prepoved ženskih bradavičk, moške so pa nekaj povsem običajnega.

gus5 ::

V tamkajšnji kulturi je namreč nesprejemljivo prikazovanje kosti in lobanj, saj oboje pomeni neposredno ponazoritev smrti
Praznoverje, ki ga ni uspelo izkoreniniti niti komunistični 'državi'. Očitno so kulturne ideologije trdovratnejse od deklariranih ideologij vsakokratnih sistemov/režimov.

ScottDJ_ ::

Ravnokar izbrisal igro. crouch, lean, levo, desno, gor dol je too much...

Shegevara ::

nejcek74 je izjavil:

Izi je izjavil:

Vzhodnje civilizacije so nam od nekdaj nerazumljive. Javne usmrtitve s streljanji in obešanji imajo na stadionih in jih lahko gledajo tudi otroci, slika lobanje je pa prepovedana reč. Hazard in kockanje, na katerem zahodna civilizacija praktično temelji, pa je na vzhodu strogo prepovedan že od nekdaj.

Kar se tiče vzhodnjaških različic je na tem področju že od nekdaj najbolj "napreden" Blizzard. Na primer njihov Diablo 3, ki velja za eno najbolj prodajanih iger vseh časov, je v Aziji popolnoma zastonj, ampak so ga pa do konca nafilali z mikrotransakcijami, tako da moraš praktično vse doplačati in Azijci so navdušeni.


Vzhodne????Čudne so samo vzhodne? Verjetno tebi, ker si ujet v zahodne vzorce.
Ker na zahodu pa je tako logična prepoved ženskih bradavičk, moške so pa nekaj povsem običajnega.


Kje ti živiš? Kje so sisa prepovedana na zahodu?
Si kdaj gledal game of thrones ali kako poljubno ameriško nanizanko? Nasilja in seksa maš kolikor hočeš.

Pri nas je starostno omejeno.. Na kitajskem pa tega sploh bit ne more. Pika.

filip007 ::

Kitajska je velik trg, zakaj pa ne.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

tikitoki ::

Markoff je izjavil:

Sparrow je izjavil:

Iz Blizzardovega videa lahko vidiš da niso samo skini, ampak tudi drugi asseti in okolja v sobah. To praktično pomeni da moraš vsaj:
- ...

To vse skupaj nanese veliko dodatnih ur in poveča skupni strošek projekta. Ne gre se za lenost razvijalcev, ampak za odločitve managementa/investitorjev. Predvsem za odločitev ali smo pripravljeni plačati ~20% več zato da mamo malo boljši art za zahodni svet in primeren za kitajskega. Škoda, da mora zaradi Kitajskega trga kvaliteta izdelka trpeti, vendar sam ne bi takoj obsojal odločitev.

Ne trdim, da uporaba dveh setov grafik ne povzroča višjih stroškov. Seveda jih. Ne govorimo pa zaradi tega o dveh različicah igre, ki jih je treba vzdrževati.


Pomeni tudi višji zaslužek, kar je edini razlog, da to počnejo.

shadeX ::

Ja očitno ni ravno edini razlog, če se Ubisoft temu danes upira.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slovenec do $1,3mio na online poker turnirju

Oddelek: Loža
287606 (2412) CoreySteel
»

Najden listek v Casinoju

Oddelek: Loža
316112 (4011) stb
»

Nateg s spletnimi igrami na eLoterija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6616997 (14636) msjr
»

Računalniške igre

Oddelek: Igre
224825 (4151) atasmrk

Več podobnih tem