» »

Apple predstavil iPhone X, iPhone 8 in iPhone 8 Plus

««
2 / 18
»»

bambam20 ::

4knative je izjavil:

scipascapa je izjavil:

predraga jajca.


Predrago za tistega, ki nima denarja. Poceni za tistega, ki denar ima. To bo vedno tako, žal.


Ni ravno tako. V vsakem primeru je precenjeno in predrago. Iphona si lahko brez problema kupi skoraj vsak.Ker se ga dobi na obroke. Druga pesem bi bila, če bi telefon bilo možno kupit zgolj na gotovino brez obrokov.

matijadmin ::

blackbfm je izjavil:

Je OLED ali AMOLED?
Ponekod piše eno, drugje drugo.

Zaslon je ziher od samsunga, enak kot od s8:))

Kamera od sonyja, ostala drobnarija nekaj od qualcoma nekaj od intla, kaksna Philips komponenta itd. Oo se dodatna jedra so dal na proc, je bil ze cas..


Do sedaj so imeli lastne ARM SoC procesorje (v zadnjih napravah A10), pri TSMC so jih samo zapekli na silicij (najbrž je pečikurec ostali isti, ugibam). Integriran GPU v SoC je bil doslej britanski, razvit pri PowerVR, nedolgo nazaj so napovedali zamenjavo in, kot kaže so v letošnjih napravah predstavili lasten GPU.

Zasloni so IPS LCD in OLED, oboji zelo verjetno od LG Display (predvsem za OLED bi rekel, da je njihov) ali Japan Display.

Radijska programska oprema (ti. baseband) z BCU sta hišna, za info., čigavi so modemi, bomo morali še počakati. Na prejšnjih modelih so kolebali med Qualcommovimi in Intelovimi in jih navzkriž testirali.

Čigav je indukcijski polnilec, tudi ni znano. Možno, da Qualcommov.

OEM pa je, jasno, Foxconn.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

gojira ::

VaeVictis je izjavil:

cekr je izjavil:

Waw, kakšen napredek. Kar s pogledom v obraz te prepozna pa brezžično polnjenje. Tega še nikjer nismo videli.

Brezžično polnjenje je velik +.
Odklepanje z obrazom je pa minus. Tudi če bi res delal 100%, je zadeva nepraktična. Nujno moraš pogledat v ekran.
Koliko bo dodatnih karambolov zaradi tega.

Proti Notu pogrne.


Še posebaj je fajn, da med vožnjo telefonariš, sploh z iPhone ali Noteom.

Ko bi vsaj Apple v iOS naredil nekaj takega, da te telefon med vožnjo ne bi motil...

konspirator je izjavil:

Poleg prstnega odtisa bodo sedaj murica tri črkovne agencije dobile še vaše obraze (v digitalni obliki).
Kaj hočeš lepšega 8-) ?

V japki 9 pomoje sledi še dnk vzorec.


Verjami že imajo, si dal ti ali tvoji kolegi/ce že svojo (tvojo) sliko na FB ali Instagram oz. Snpachat?


Sj so :) v iOS11 imaš sedaj Do not disturb while driving ;)

https://www.macrumors.com/2017/06/30/io...

neooo ::

Meni pa zgleda super ta x :) Mogoce ga bom nabavil.

Geho ::

VaeVictis je izjavil:



Ko bi vsaj Apple v iOS naredil nekaj takega, da te telefon med vožnjo ne bi motil...



Če bi spremljal Apple in njegove posodobitve za iOS bi vedel, da bo iOS 11 imel not funkcijo drive mode, kjer telefon ne bo pustil niti vklopiti ekrana med vožnjo. Lahko ga boš "prisilno" odklenil kot passanger, s tem da boš verjetno se vedno moral strinjati z določenimi pogoji da sam prevzemaš odgovornost...

tikitoki ::

Tolk dober facial recognition system, da se na predstavitvi odpove. Kaksna blamaza.

mcvoy ::

Kak se nekateri obremenjujete s tem kakšna je cena, kako minimalne so spremembe itd... sej vas sploh nihče ne sili v nakup tega produkta, Apple fanatiki pač na stvari gledamo drugače in so vsa ta tolcevanja povsem nepotrebna. Nam pač ni škoda dat jurja za telefon, pa se sploh ne obremenjujemo, kaj vse lahko nudi kitajc za 200€ oz. vsaj sam osebno nimam takega pogleda. Sam sem komaj čakal presentation in komaj čakam da pridejo na polico, da zamenjam staro 6ko z novim modelom.

Mr.B ::

V sluzbi imam 3th level inzinirja za apple client naprave. Edini v sobi ima tri monitorje. Njegov odgovor, zakaj rabi tri monitorje je bil, pac ne razumemo appla. Pac move on.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Matev ::

V vsakem primeru je precenjeno in predrago. Iphona si lahko brez problema kupi skoraj vsak.Ker se ga dobi na obroke.


malo si nekonsistenten

kako je predrago če praviš da si ga lahko privošči skoraj vsak
...

a zate so tudi ferrarije precenjeni ???

mislim da ne razumeš ekonomije

smrko ::

3th :))

3rd, samo za info...

mojsterleo ::

Apple za moje pojme ogromno tvega z face id tehnologijo. Dejstvo je, da so v iphone x nameravali vgraditi podzaslonski fingerprint senzor. Tega jim žal ni uspelo, zato so prešaltali na plan b in touch senzor odstranili iz naprave, pustili pa so face id. To pa je, kot smo videli na predstavitvi, popolnoma nepreverjena tehnologija. Ravno to je pomoje eden od razlogov, da so šli v prenovitev starega line upa, kot se sedaj imenuje iphone 8. Treba je povedat tudi neprijetnost, da bo znaten del novega bionic čipa v iphone 8 neizkoriščen ker ne bosta imela face id. Neprijetno je tudi škrtarjenje s 64 gb modelom. Bo treba počakati.

bambam20 ::

Matev je izjavil:

V vsakem primeru je precenjeno in predrago. Iphona si lahko brez problema kupi skoraj vsak.Ker se ga dobi na obroke.


malo si nekonsistenten

kako je predrago če praviš da si ga lahko privošči skoraj vsak
...

a zate so tudi ferrarije precenjeni ???

mislim da ne razumeš ekonomije

Ceno , ki zahtevajo je previsoka in ne upraviči tega zneska. Nismo v letu 2008.

Logično, da so ta italijanska jajca precenjena. Si več z njim na servisu kot na cesti.

Egidij88 ::

mcvoy je izjavil:

Kak se nekateri obremenjujete s tem kakšna je cena, kako minimalne so spremembe itd... sej vas sploh nihče ne sili v nakup tega produkta, Apple fanatiki pač na stvari gledamo drugače in so vsa ta tolcevanja povsem nepotrebna. Nam pač ni škoda dat jurja za telefon, pa se sploh ne obremenjujemo, kaj vse lahko nudi kitajc za 200€ oz. vsaj sam osebno nimam takega pogleda. Sam sem komaj čakal presentation in komaj čakam da pridejo na polico, da zamenjam staro 6ko z novim modelom.



Biti racionalen ali kako bi še bolje temu rekel. To bi pričakoval tu gor, saj naj bi bili po večini šolan folk.

mojsterleo ::

Cena iphone 8 / 8 plus je dejansko precenjena. Gre za nekaj let star dizajn.
Iphone 6 je izšel daljnega leta 2014.
Ekrani so še vedno TFT LCD, ki jih je večina proizvajalcev že zdavnaj zamenjala za amoled ekrane. Tudi hitro polnjenje in brezžično polnjenje je v androidnih napravah standard že nekaj let. Kaj je torej sploh novega oz inovativnega, da bi bilo konkurenčno? Pravzaprav je tukaj edino novi še bolj zmogljiv čip a11 in snemanje pri 4k@60 fps. Trenutno si lastim 6s in sploh ne vidim razloga za nadgradnjo. Hiter je kot strela, isti ekran. Pa še priključek za slušalke ima.
Applova res dobra stran je edino support za naprave. Te še nekaj let po izidu dobivajo popravke in nadgradnje za ios.

neooo ::

šolan še ne pomeni pameten :)

MrStein ::

mojsterleo je izjavil:

Pravzaprav je tukaj edino novi še bolj zmogljiv čip a11 in snemanje pri 4k@60 fps.

Saj to je to. Zmogljivost. Šiša konkurenco z levo. (prejšnji proc A10 prehiti po levi Snapdragon 835 iz SGS8 recimo)
Kaj pa naj ima? _bolj_ zaobljen rob? 8 palcev diagonale? Bolje žive barve? (v bistvu ima)

Ter seveda support.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

gddr85 ::

bolj žive barve na lcd panelu? ne se hecat..

bambam20 ::

No, Iphoni imajo res lepe barve. Samo imel pa ga ne bi.

Ganon ::

Če ne bi kupil prav svinjsko precenjenega telefona s tehnologijami, ki jih je konkurenca ponujala že leta nazaj, te v resnici samo daje zavist, ker si ga ne moreš privoščiti. Večen argument zaljubljencev v Jabolko.

Furbo ::

Meni je X zelo všeč, ampak pomanjanje fingerprint senzorja.. ubije zadevo. :(
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

MrStein ::

Hecno, ko so uvedli senzor prstnih odtisov pa polno komentarjev kako je to brez veze, da ne bodo nikoli kupili, itd... :)

gddr85 je izjavil:

bolj žive barve na lcd panelu? ne se hecat..

---> OLED
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

#000000 ::

finger senzor na 7 plus je okay, samo kaj ko če je samo malo vlažen prstek si v pizdi ne bo odklenil, vsaj meni ne pa je aparat star še ne tri mesece, seveda sem se zajebal in dal kazalček, kar je jeba ker vedno ne moreš s kazalcem to narest ker rabiš še eno roko :) ne vem mogoče palec pa da ga odčita od strani, bom probal to narest jutri.

To s face prepoznavo pa je čista jeba, boš mal prbit in niti taksija ne boš mogui poklicat, razen 112-113 :)

gddr85 ::

MrStein je izjavil:

Hecno, ko so uvedli senzor prstnih odtisov pa polno komentarjev kako je to brez veze, da ne bodo nikoli kupili, itd... :)

gddr85 je izjavil:

bolj žive barve na lcd panelu? ne se hecat..

---> OLED

žal samo X, afaik..

Furbo ::

MrStein je izjavil:

Hecno, ko so uvedli senzor prstnih odtisov pa polno komentarjev kako je to brez veze, da ne bodo nikoli kupili, itd... :)

Ja, dokler ni korejec skopiral, potem je bilo ok.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

ripmork ::

Face ID bo definitivno imel svoje minuse. Na prvo žogo pomisleki; si v nesreči poškoduješ obraz ali pa si z nečim umazan po obrazu, pa te telefon ne prepozna, ko skušaš poklicat rešilce, na primer. Ali pa to, da je potencialnemu tatu telefona dovolj le to, da ga zagrabi z mize in ti ga usmeri v obraz, pa ima odklenjen telefon.

Glasno opevani "Siri" in "Touch ID" sta se meni osebno izkazala kot precej nezanesljivi funkciji in jih imam že lep čas izklopljene. Face ID je sicer zelo inteligentna pogruntavčina, moram reči. Marsikomu bo všeč, marsikdo jo bo pa pomoje izklopil.

cekr ::

Ne vem, kaj delate probleme. Če ti na bo zagrabilo buče, imaš še vedno možnost vpisa starega dobrega gesla.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

blackbfm ::

Ali pa to, da je potencialnemu tatu telefona dovolj le to, da ga zagrabi z mize in ti ga usmeri v obraz, pa ima odklenjen telefon.


A te oropajo 5x dnevno da ti to predstavlja problem?

Tak ki zna krast, bo tel preprodal za rezervne dele, ne pa da ti bo odklepal neke faceid med begom:))

shadeX ::

To s face prepoznavo pa je čista jeba, boš mal prbit in niti taksija ne boš mogui poklicat, razen 112-113 :)


FaceId se spotoma uči in ga boš odklenil lahko tudi če boš imel na novo očala, brado ,..tako da dvomim da bi bil kdaj to problem.

Matev ::

Ceno , ki zahtevajo je previsoka in ne upraviči tega zneska. Nismo v letu 2008.

a zato ljudje kampirajo pred trgovino in čakajo z denarjem v roki da kupijo zadevo

Logično, da so ta italijanska jajca precenjena. Si več z njim na servisu kot na cesti.

a zato imajo razprodano proizvodnjo za kar nekaj časa vnaprej

VaeVictis ::

Geho je izjavil:

VaeVictis je izjavil:



Ko bi vsaj Apple v iOS naredil nekaj takega, da te telefon med vožnjo ne bi motil...



Če bi spremljal Apple in njegove posodobitve za iOS bi vedel, da bo iOS 11 imel not funkcijo drive mode, kjer telefon ne bo pustil niti vklopiti ekrana med vožnjo. Lahko ga boš "prisilno" odklenil kot passanger, s tem da boš verjetno se vedno moral strinjati z določenimi pogoji da sam prevzemaš odgovornost...



Sarcasm fantje, sarcasm....

sirotka ::

Ganon je izjavil:

Če ne bi kupil prav svinjsko precenjenega telefona s tehnologijami, ki jih je konkurenca ponujala že leta nazaj, te v resnici samo daje zavist, ker si ga ne moreš privoščiti. Večen argument zaljubljencev v Jabolko.


Večna zmota zaljubljencev v Android je, da le ta deluje enako hitro, kot ios. Žal temu ni tako, pa sem imel vse verzije androida od 1.6 do 5. Sem pa imel do zdaj 6-tko, zdaj bom šel na 8.

FTad ::

#000000 je izjavil:

finger senzor na 7 plus je okay, samo kaj ko če je samo malo vlažen prstek si v pizdi ne bo odklenil, vsaj meni ne pa je aparat star še ne tri mesece, seveda sem se zajebal in dal kazalček, kar je jeba ker vedno ne moreš s kazalcem to narest ker rabiš še eno roko :) ne vem mogoče palec pa da ga odčita od strani, bom probal to narest jutri.


A za drug prst pa ne mores se enkrat nastaviti prstnega odtisa?

sirotka ::

FTad je izjavil:

#000000 je izjavil:

finger senzor na 7 plus je okay, samo kaj ko če je samo malo vlažen prstek si v pizdi ne bo odklenil, vsaj meni ne pa je aparat star še ne tri mesece, seveda sem se zajebal in dal kazalček, kar je jeba ker vedno ne moreš s kazalcem to narest ker rabiš še eno roko :) ne vem mogoče palec pa da ga odčita od strani, bom probal to narest jutri.


A za drug prst pa ne mores se enkrat nastaviti prstnega odtisa?

Seveda se da, praktično komplet prstov si lahko nastaviš, sam pusti rant :D

Jerry000 ::

bambam20 je izjavil:

scipascapa je izjavil:

predraga jajca.



To je pa res. Cene so obupno previsoke. ZA 800€ dobiš pa že soliden nov prenosnik oz. odličnega rabljenega.

Hruške z banano primerjat je tudi nesmisel...

Master_Yoda ::

sirotka je izjavil:

Ganon je izjavil:

Če ne bi kupil prav svinjsko precenjenega telefona s tehnologijami, ki jih je konkurenca ponujala že leta nazaj, te v resnici samo daje zavist, ker si ga ne moreš privoščiti. Večen argument zaljubljencev v Jabolko.


Večna zmota zaljubljencev v Android je, da le ta deluje enako hitro, kot ios. Žal temu ni tako, pa sem imel vse verzije androida od 1.6 do 5. Sem pa imel do zdaj 6-tko, zdaj bom šel na 8.


Si pa res imel ogromno telefonov da si probal vse verzije androida, z vsemi razlicnimi GUI preoblekami (Touchwiz, stock, miui, etc...) da si pogruntal da so vsi androidni telefoni pocasnejsi od ios-a.

Zgodovina sprememb…

Markoff ::

filip007 je izjavil:

Za to ceno, dobiš že dva pralna stroja.

4 non-IoT Bekote in 1 Bosch IoT-augmented. Vsekakor je nujen nakup slednjega, brez IoT pralni stroj pač ne more bit.

Misli mi uhajajo v 15. stoletje, v katerem so perice prale na ribežnih in upale, da bo nekoč ribežn priklopljen na internet. No, pericam preteklosti so se želje in molitve končno udejanile.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

sirotka ::

Master_Yoda je izjavil:

sirotka je izjavil:

Ganon je izjavil:

Če ne bi kupil prav svinjsko precenjenega telefona s tehnologijami, ki jih je konkurenca ponujala že leta nazaj, te v resnici samo daje zavist, ker si ga ne moreš privoščiti. Večen argument zaljubljencev v Jabolko.


Večna zmota zaljubljencev v Android je, da le ta deluje enako hitro, kot ios. Žal temu ni tako, pa sem imel vse verzije androida od 1.6 do 5. Sem pa imel do zdaj 6-tko, zdaj bom šel na 8.


Si pa res imel ogromno telefonov da si probal vse verzije androida, z vsemi razlicnimi GUI preoblekami (Touchwiz, stock, miui, etc...) da si pogruntal da so vsi androidni telefoni pocasnejsi od ios-a.


Imel flagshipe Samsunga, LG-ja, HTC-ja in en nexus... Enostavno ni primerjave, štrikajo vsi, slej kot prej... Edino kar pogrešam pri IOS je malo več odprtosti.

Edit: Ne mi z nekimi neuradnimi romi, ostanimo na uradnih ( skupaj s posodobitvami, vsemi, ki pridejo v pol leta podprtih android telefonih) :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sirotka ()

Markoff ::

Invictus je izjavil:

Jej, spet so Apple haterji prišli na svoj raöun...

Kot da jim kdo vsiljuje da kupijo ta telefon...

Meni ne. Imam pa kup otrok, ki imajo sošolce s telefoni. Zaenkrat s poceni verzijami, kmalu z Epli in Samsungi. Kaj meniš, bi se moral skeširat, da otroka zavarujem pred družbeno ekskluzijo ali mu ga kupim takrat, ko ga bo dejansko potreboval, kar je nekje okoli 19. leta?

Tele hebene naprave so katastrofa za socializacijo in inkluzivnostjo otrok. Družijo se z buljenjem v ekran in drsanjem prsta, namesto, da bi se gledali v oči in uporabili usta in ušesa. Če ne potrebujemo več bioloških organov, potem se pa res lahko kar takoj aploudamo v singularnost, matrico, karkoli pač. What's the point trpeti v telesih?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Jerry000 ::

sirotka je izjavil:

Master_Yoda je izjavil:

sirotka je izjavil:

Ganon je izjavil:

Če ne bi kupil prav svinjsko precenjenega telefona s tehnologijami, ki jih je konkurenca ponujala že leta nazaj, te v resnici samo daje zavist, ker si ga ne moreš privoščiti. Večen argument zaljubljencev v Jabolko.


Večna zmota zaljubljencev v Android je, da le ta deluje enako hitro, kot ios. Žal temu ni tako, pa sem imel vse verzije androida od 1.6 do 5. Sem pa imel do zdaj 6-tko, zdaj bom šel na 8.


Si pa res imel ogromno telefonov da si probal vse verzije androida, z vsemi razlicnimi GUI preoblekami (Touchwiz, stock, miui, etc...) da si pogruntal da so vsi androidni telefoni pocasnejsi od ios-a.


Imel flagshipe Samsunga, LG-ja, HTC-ja in en nexus... Enostavno ni primerjave, štrikajo vsi, slej kot prej... Edino kar pogrešam pri IOS je malo več odprtosti.

Edit: Ne mi z nekimi neuradnimi romi, ostanimo na uradnih ( skupaj s posodobitvami, vsemi, ki pridejo v pol leta podprtih android telefonih) :D

Ne vem kaj si ti delu s telefonom nexus, sam če ti je pa nexus štrikal potem pa še dobro da si šel na iOS :D.

gddr85 ::

edino kar ima apple je res smooth os in dolga software podpora, ostalo ti naredi kitajček za 3/4 manj keša :P

Jerry000 ::

Smooth OS ma tudi Android, sorry. Glede podpore se pa strinjam.

FTad ::

Jerry000 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

scipascapa je izjavil:

predraga jajca.



To je pa res. Cene so obupno previsoke. ZA 800€ dobiš pa že soliden nov prenosnik oz. odličnega rabljenega.

Hruške z banano primerjat je tudi nesmisel...


mislis primerjati jabolko z banano ;)

sirotka ::

Jerry000 je izjavil:


Ne vem kaj si ti delu s telefonom nexus, sam če ti je pa nexus štrikal potem pa še dobro da si šel na iOS :D.

Ti pokažem kako čudovito dela 5x kolegu, slabše kot 4s, ki ga je do nedavnega uporabljala mama. In ja, se strinjam, dobro, da sem šel, zaenkrat ne grem nazaj, razen na tabličnem, ki je bolj malo v uporabi

Jerry000 ::

FTad je izjavil:

Jerry000 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

scipascapa je izjavil:

predraga jajca.



To je pa res. Cene so obupno previsoke. ZA 800€ dobiš pa že soliden nov prenosnik oz. odličnega rabljenega.

Hruške z banano primerjat je tudi nesmisel...


mislis primerjati jabolko z banano ;)

Ne, za nalašč nisem uporabil sadja jabolke...u know :)

a_x_e_l ::

Geho je izjavil:


Če bi spremljal Apple in njegove posodobitve za iOS bi vedel, da bo iOS 11 imel not funkcijo drive mode, kjer telefon ne bo pustil niti vklopiti ekrana med vožnjo. Lahko ga boš "prisilno" odklenil kot passanger, s tem da boš verjetno se vedno moral strinjati z določenimi pogoji da sam prevzemaš odgovornost...


Ves kako pravijo, za pluvanje ne rabi spremljati. Saj vsako temo je ista vojna med haterji in loverji...
Isto je v avtomobilskem svetu..lastniki nemških avtov kurcajo japonske, ti kurcajo francoske...

sirotka je izjavil:



Imel flagshipe Samsunga, LG-ja, HTC-ja in en nexus... Enostavno ni primerjave, štrikajo vsi, slej kot prej... Edino kar pogrešam pri IOS je malo več odprtosti.

Edit: Ne mi z nekimi neuradnimi romi, ostanimo na uradnih ( skupaj s posodobitvami, vsemi, ki pridejo v pol leta podprtih android telefonih) :D


+1 ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_x_e_l ()

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

shadeX ::

Edino kar pogrešam pri IOS je malo več odprtosti.


Prejšni androidov lastnik toliko let tudi jaz. Ampak je potreba po tem kmalu izginila, ker raje kot odprtost imam varnost. Tako, da mi praktično ni potreba misliti katero stran bom obiskal ali pa katero app bom naložil na telefon.

edino kar ima apple je res smooth os in dolga software podpora, ostalo ti naredi kitajček za 3/4 manj keša :P


Kar tudi upraviči toliko večjo ceno. Pa da ne omenjam, da je kitajček par sto €, veliko slabše izdelan in je možnost, da se mi jutri kaj pokvari toliko večja.

Če iPhone ne bi obstajal, bi bila moja izbira Pixel oz. ekvivalenten Googlov produkt. Vse ostalo je joke.

issak ::

VaeVictis je izjavil:

Koliko ljudi redno odklepa telefon z obrazom?

Poznaš koga?


Jaz imam nastavljeno to na LG G6, ampak sem ponavadi hitrejši s prstom kot z obrazom. Se pa včasih odpre že samo da ga dvignem iz mize če gledam noter. Praktično? mogoče. Nujno potrebno? nope. Če bi moral izbirati med prstom in obrazom bi prstni oddis izbral.

Pa ni bil 800€ telefon.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

issak ::

Jerry000 je izjavil:

Smooth OS ma tudi Android, sorry. Glede podpore se pa strinjam.


Sam a je podpora res vredna 1200€ v primeru iphone x? Za ta denar lahko kupiš 3 LG flagshipe, ko preneha podpora kupiš G8 novega po dveh letih (če ti je zadnja verzija OSa res najbolj pomembna stvar na svetu), pa ti še vedno ostane za G10 čez 4 leta. Pa bo ziher LG G8 boljši tudi po hardwareu kot trenutni iPhone X. Softwerske podpore dobiš enako za ceno (6 let za 1200€) samo da imaš vsaki 2 leti novejši hardware.

Ja sej iphone ima super software podporo, samo navsezadnje tudi iOS 15 je še vedno samo iOS - mreža ikon ki je razen malo drugačnega izgleda enaka kot na prvem iphonu. No, daj je še ena vrstica ikon extra. Že to, da se na tako visokem zaslonu ne da ikon postavit na dno zaslona je udarec mimo.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Ciklamen ::

Zanimivo kako poizkušate prepričat epl fan-e da je Android boljši :))

Pustite ljudem veselje, če ima kdo 1000+€ za dat za telefon, naj. Vsi ostali, ki pa se zadovoljimo s tem, da neke aplikacije ne odpre v 0.23s ampak v 0.31s bomo pa izbrali nekaj bolj smiselnega :)
- End of the Post ->
««
2 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dva tedna po prepovedi prodaje na Kitajskem Apple še vedno prodaja iPhone

Oddelek: Novice / Tožbe
76770 (3158) oiwedfhjweif
»

Apple predstavil nove iPhone, uro Watch 4 in iOS 4 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
427100766 (86634) MrStein
»

Apple predstavil iPhone X, iPhone 8 in iPhone 8 Plus (strani: 1 2 3 415 16 17 18 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
888219791 (184539) shadeX
»

Apple iPhone 8

Oddelek: Mobilne tehnologije
203393 (2307) Machete
»

Applove novosti: Smart Watch, iPhone 6 in iPhone 6 Plus, Apple Pay in iOS 8 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
227105046 (94144) amacar

Več podobnih tem