» »

Windows 10 še ni prehitel XP-jev

Windows 10 še ni prehitel XP-jev

CNET - Kot je bilo pričakovati, se rast tržnega deleža Windows 10 upočasnjuje. V prvih 24 urah po izidu si je sistem namestilo 14 milijonov uporabnikov in v prvem mesecu je njegov tržni delež končal pri 5,2 odstotka. Septembra se je tržni delež okrepil na 6,6 odstotka, minuli mesec pa na 7,9 odstotka, če verjamemo podatkom NetMarketShare. Nesporni vladar ostaja Windows 7.

Na več kot polovici računalnikov (55,7 odstotka) je nameščen Windows 7, na drugem mestu pa je še vedno legendarni Windows XP z 11,7 odstotka. Sledi Windows 8.1 z 10,7 odstotka, šele potem pa najdemo Windows 10 na četrtem mestu. Glede na brezplačno namestitev Windows 10 bi pričakovali hitrejše širjenje, a so uporabniki precej zvesti svojim sistemom. Microsoft bo poizkusil delež Windows 10 zvišati na več načinov. V začetku naslednjega leta bodo spremenili klasifikacijo Windows 10 v priporočeno posodobitev, kar bo vplivalo na uporabnike, ki imajo Windows Update nastavljen na samodejno nameščanje priporočeni posodobitev. Prav tako se bo prihodnje leto avgusta ob prvi obletnici izida izteklo promocijsko obdobje, ko je mogoče Windows 10 namestiti brezplačno, zato v tednih pred tem datumom pričakujejo večji naval. Kasneje bo namreč Windows 10 Home stal 120 dolarjev, verzija Pro pa kar 200 dolarjev.

Računalnikov na svetu je veliko in kljub skromnemu tržnemu deležu to pomeni, da Windows 10 najdemo na dobrih 100 milijonih računalnikov. Microsoftov cilj pa ostaja, da bo do leta 2018 Windows 10 domoval na milijardi naprav. Po trenutnih trendih bo Windows 10 prehitel Osmico v treh mesecih, zanimivo pa bo opazovati, kolikšen vpliv bo imel dvig pomembnosti nadgradnje v Windows Update.

97 komentarjev

«
1
2

opeter ::

Koliko mašin pa je z XP-jem, ki niso priklopljeni na splet?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Pithlit ::

3.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Pithlit je izjavil:

3.

Joze ma se eno v skladiscu.

Pithlit ::

No, ok... 4.

Kako bi se pa to izmerilo? Glede na to da niso povezani...
Life is as complicated as we make it...

opeter ::

Pithlit je izjavil:

No, ok... 4.

Kako bi se pa to izmerilo? Glede na to da niso povezani...


Saj ravno zato sem napisal. Niti sam MS ne ve, koliko mašin je dejansko v uporabi. Vse to je samo statistično ocenjeno. Statistika pa je ... vemo kakšna.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

tikitoki ::

Kako je s temi brezplačnimi nadgradnjami? S tem pridobiš licenco za vedno ali te ob ponovni inštalaciji po avgustu naslednej leto čaka plačilo?

BigWhale ::

Za tiste, ki so offline je vseeno. Ne sirijo malware-a.

carota ::

A so povedali kakšen bo poslovni model v prihodnje? Najprej vsi namestimo 10-ko, nato bodo rekli: "vsi uporabniki 10-ke, 100 eur/leto, če hočete obdržati licenco"?

ales85 ::

Mene bolj moti to, da bodo nadgradnjo ocitbo vsilili preko spremenjene klasifikacije. Vecina uporabnikov tega ne ve, ko bodo tezave in "neuporabni" racunalniki tekom nadgradnje, bo pa zanimivo.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Tukaj Jože. V skladišču so še tri mašine z XP-ji.... pa še ena z NT4.0 :))


LP

Jože

krneki0001 ::

ales85 je izjavil:

Mene bolj moti to, da bodo nadgradnjo ocitbo vsilili preko spremenjene klasifikacije. Vecina uporabnikov tega ne ve, ko bodo tezave in "neuporabni" racunalniki tekom nadgradnje, bo pa zanimivo.


Nadgradiš na windows 7 enterprise, pa ti ne jamra za upgrade.

solatko ::

Na srečo M$ ne deluje na Balkanu, tako, da je z veliko verjetnostjo pričakovati, da obljub ne bodo spreminjali po potrebi, če so rekli free bo free, saj na zaslužek že do sedaj niso mogli računat pri fizičnih osebah, saj jih ima vsaj pol travniško verzijo OS.

Sicer pa na sistemih, kjer je instalacija nemogoča, izgine tudi znak za nadgradnjo in pusti gor sistem, ki deluje, tako, da nič bat, lepo uporabljajte sistem, ki vam dela in ste z njim zadovoljni, magar w95.

Vsi se malo preveč obremenjujete z OS.
Delo krepa človeka

orbter ::

Največji minusi 10-ke po mojih izkušnjah:
Ne moreš namestit na frišno z vpisom ključa za 7, 8 ali 8.1. V pripravi je sicer nov ISO, ki to omogoča ampak je še vedno kot insider preview. Pognati nadgradnjo, da se pretvori obstoječi ključ in celoten postopek pa je preveč dolgotrajen, da o kloniranju diskov na identične mašine, sploh ne govorimo. Večina ključev v novejših računalnikih ima ključ v BIOS-u, torej brez nalepke s ključem. Namestitev ni sposobna prebrati tega ključa, da bi šlo skozi.

Drugo so vse tiste "vohunske" zadeve, ki so privzeto vklopljene. Absolutna bedarija.

Tretje je, da si lahko na Win 7 naložil Office Starter, ki je za večino uporabnikov vse kar potrebujejo. Od Win 8 naprej Starterja ne moreš več nalagat. Če prav pomislim, je to celo kul, ker tako lažje prepričam uporabnika v nalaganje LibreOffice-a.

Četrto, 4 od 10 inštalacij doživi "outstanding issue", ko se nadzorna plošča ne odpre več in moraš poiskati en MS programček, ki to popravi. Ironično je, da ga iskalnik Bing ne pokaže na prvi strani, medtem ko ga Google postavi kot prvi zadetek.

Peta težave so mrežni tiskalniki v mešanem okolju za različnimi Windowsi. Nočna mora, ko nič ne dela ali pa dela do prvega ponovnega zagona. Do veliko nastavitev sploh ne moreš priti, ker so prevodi besedil predolgi in se stavki končajo z npr. "to nastavite s klikom na".

In zadnje kar me spravlja ob živce je mobilni stack. Torej povezovanje s t.i. broadband modemi. Prej je vsak proizvajalec imel nek svoj programček, s katerim si se povezoval, menjal omrežja, določal prioritete omrežij, bral SMS-je in imel absoluten nadzor nad modemom. Sedaj teh programčkov ni več, od starih noben ne deluje na Win10, ta pa ima to povezovanje tako kilavo narejeno, da te primer srat, če pomisliš, da je verjetno isto programje tudi na Win telefonih. Za povezavo z omrežjem je privzeto nastavljeno, da se povezuje samo - tudi v gostovanju. Fajn za Ameriko, drugje po svetu pa bi zaradi tega lahko bankrotiral. Ko to izključiš ugotoviš, da je za povezovanje v mobilno omrežje potrebnih 5 klikov po nastavitvah. Nimaš tudi nobenega nadzora nad omrežji, da bi npr. v gostovanju izbral cenejšega ponudnika, ne moreš brat SMS sporočil in nimaš absolutno nobenega pregleda niti nad tem, na katero vrsto omrežja si priključen (3G, 4G ...). Skratka programje na nivoju koncepta.

krneki0001 ::

Zanimivo, imam 3G modem. Enega izmed prvih, pa mi že od windows 8 naprej odpre opcije že sam sistem, vpišem APN in zadeva deluje brez problemov. Mislim da je Huawei 173e. Ne rabim nobenega dodatnega programja, je že vse v sistemu.

Na win8.1 in win10 telefonih, si lahko v opravilno vrstico dodaš ikono za mobilne podatke in je potreben en sam klik da jih vklopiš ali izklopiš.

orbter ::

Nebivedu: Mislil sem modeme, ki so vgrajeni v prenosnike. Ti nimajo svojih programov ampak le gonilnike.
Mogoče na telefonu lahko narediš bližnjice, v navadnem okolju pa je to prava muka. Naj me kdo popravi, če obstaja boljši način kot je obstoječ...

krneki0001 ::

Sej v bistvu ni razlike 3G usb ali 3g vgrajeni. Na T440 imam lte modem vgrajen in je enako kot za 3g usb modem. Ga zazna in ti odpre možnosti, da vpišeš apn. Odprejo se nastavitve s klikom na wifi ikono v spodnjem densme kotu. Desni gumb in si pri nastavitvah. Potem moraš pa nekje obkljukati, da se vklaplja manualno, torej da se ne vklaplja sam, ampak ga ti vklopiš.

Vlayke ::

tikitoki je izjavil:

Kako je s temi brezplačnimi nadgradnjami? S tem pridobiš licenco za vedno ali te ob ponovni inštalaciji po avgustu naslednej leto čaka plačilo?


Licenca je za vedno. V FAQ-u na MS strani prvi odgovor lepo pove, da je nadgradnja za vedno.

Vlayke ::

orbter je izjavil:

Največji minusi 10-ke po mojih izkušnjah:
Ne moreš namestit na frišno z vpisom ključa za 7, 8 ali 8.1. V pripravi je sicer nov ISO, ki to omogoča ampak je še vedno kot insider preview. Pognati nadgradnjo, da se pretvori obstoječi ključ in celoten postopek pa je preveč dolgotrajen, da o kloniranju diskov na identične mašine, sploh ne govorimo. Večina ključev v novejših računalnikih ima ključ v BIOS-u, torej brez nalepke s ključem. Namestitev ni sposobna prebrati tega ključa, da bi šlo skozi.


To absolutno ne drži. Problem je v tem, da te res namestitev sprašuje po ključu. Vendar pa lahko ta vprašanja ignoriraš in namestiš sveže Windows 10 na računalnik, kjer si prej že naredil nadgradnjo. Ko boš enkrat prišel do konca instalacije in boš priklopljen na internet, se bojo Windowsi sami aktivirali, ne da bi moral ključ kadarkoli vpisat. Zadevo sem sam sprobal in dela. Ravno tako pa je enaka trditev tudi na MS uradnem FAQ-u na to temo, če greš pogledat na sekcijo "Can I reinstall Windows 10 on my PC after upgrading".
Vse kar potrebuješ je, da si narediš bootable USB ključek, ki ga lahko kreiraš s programom, ki je na voljo na MS strani.
Je pa res, da pri nas marsikdo ne ve, da ta postopek dela, kaj šele da obstaja. Ko sem naprimer klical na uradni servis večjega proizvajalca priznanih laptopov so mi tam zagotavljali ravno obratno. Načeloma so govorili enako, kot pišeš ti. Da moraš vedno delati upgrade in da drugače ne gre. Še dobro, da to ne drži :)

krneki0001 ::

Ko enkrat narediš update na enem računalniku dobiš licenco vezano na ta računalnik.

Orbter pa govori za to če delaš to na večih računalnikih in če delaš klon diskov. Tam pa to ne deluje.

orbter ::

krneki0001 je izjavil:

Sej v bistvu ni razlike 3G usb ali 3g vgrajeni. Na T440 imam lte modem vgrajen in je enako kot za 3g usb modem. Ga zazna in ti odpre možnosti, da vpišeš apn. Odprejo se nastavitve s klikom na wifi ikono v spodnjem densme kotu. Desni gumb in si pri nastavitvah. Potem moraš pa nekje obkljukati, da se vklaplja manualno, torej da se ne vklaplja sam, ampak ga ti vklopiš.


E to. To ni nobena elegantna rešitev. Pa še preštej kolk klikov si moral za to narediti... Zdej pa 100 ljudem, ki so se navajeni z enim klikom povezovati, razloži tale postopek. Dobim kak laptop v glavo :)

krneki0001 ::

Sej apn vpišeš samo prvič, ko vstaviš GSM kartico v računalo. Potem on to nastavitev shrani in tebi ostane samo desni gumb za vklop in izklop 3G modema. Enako kot bi vklapljal ali izklapljal wifi.

orbter ::

Vlayke je izjavil:

orbter je izjavil:

Največji minusi 10-ke po mojih izkušnjah:
Ne moreš namestit na frišno z vpisom ključa za 7, 8 ali 8.1. V pripravi je sicer nov ISO, ki to omogoča ampak je še vedno kot insider preview. Pognati nadgradnjo, da se pretvori obstoječi ključ in celoten postopek pa je preveč dolgotrajen, da o kloniranju diskov na identične mašine, sploh ne govorimo. Večina ključev v novejših računalnikih ima ključ v BIOS-u, torej brez nalepke s ključem. Namestitev ni sposobna prebrati tega ključa, da bi šlo skozi.


To absolutno ne drži. Problem je v tem, da te res namestitev sprašuje po ključu. Vendar pa lahko ta vprašanja ignoriraš in namestiš sveže Windows 10 na računalnik, kjer si prej že naredil nadgradnjo. Ko boš enkrat prišel do konca instalacije in boš priklopljen na internet, se bojo Windowsi sami aktivirali, ne da bi moral ključ kadarkoli vpisat. Zadevo sem sam sprobal in dela. Ravno tako pa je enaka trditev tudi na MS uradnem FAQ-u na to temo, če greš pogledat na sekcijo "Can I reinstall Windows 10 on my PC after upgrading".
Vse kar potrebuješ je, da si narediš bootable USB ključek, ki ga lahko kreiraš s programom, ki je na voljo na MS strani.
Je pa res, da pri nas marsikdo ne ve, da ta postopek dela, kaj šele da obstaja. Ko sem naprimer klical na uradni servis večjega proizvajalca priznanih laptopov so mi tam zagotavljali ravno obratno. Načeloma so govorili enako, kot pišeš ti. Da moraš vedno delati upgrade in da drugače ne gre. Še dobro, da to ne drži :)

Ja to kar praviš je vse res in tudi poznam ampak še vedno moraš najprej sprožiti nadgradnjo, da narediš USB ključek. Vmes se obstoječi Win ključ pretvori v Win 10, naredi odtis strojne opreme in vse skupaj pošlje na MS strežnike - tako kot imajo to opisano. Potem lahko poljubno inštalariš Win 10 na isto mašino, saj je HW ID in ključ že na MS. Sedaj pa si predstavljaj, da imaš 20 računalnikov, ki so prišli z Win 8.1, ključ pa imajo v BIOS-u. Če pa narediš en medij in potem nameščaš s ključem, ki ga prebereš iz BIOS-a, ne bo šlo. Tudi, če korak preskočiš, se ti bo desetka namestila z nekim začasnim ključem, tvoj vnešeni (če nisi sprožil nadgradnje) pa ni veljaven.

krneki0001 je izjavil:

Sej apn vpišeš samo prvič, ko vstaviš GSM kartico v računalo. Potem on to nastavitev shrani in tebi ostane samo desni gumb za vklop in izklop 3G modema. Enako kot bi vklapljal ali izklapljal wifi.

Desni gumb? Desni klik na Wifi ikono odpre meni, na vrhu menija je mobilna povezava, klik nanjo odpre nastavitve mobilne povezave in šele tukaj imaš potem možnost povezovanja v omrežje. V Win 8.1 je bil klik na Wifi ikono in klik na Mobitel. V desetki je šlo to v franže.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: orbter ()

jest10 ::

krneki0001 je izjavil:

ales85 je izjavil:

Mene bolj moti to, da bodo nadgradnjo ocitbo vsilili preko spremenjene klasifikacije. Vecina uporabnikov tega ne ve, ko bodo tezave in "neuporabni" racunalniki tekom nadgradnje, bo pa zanimivo.


Nadgradiš na windows 7 enterprise, pa ti ne jamra za upgrade.

Mi ga častiš?

Vlayke ::

orbter je izjavil:


Ja to kar praviš je vse res in tudi poznam ampak še vedno moraš najprej sprožiti nadgradnjo, da narediš USB ključek. Vmes se obstoječi Win ključ pretvori v Win 10, naredi odtis strojne opreme in vse skupaj pošlje na MS strežnike - tako kot imajo to opisano.


Se pardoniram. Nisem videl, da pišeš o masovnih instalacijah.

lovro535v2 ::

Meni noče windows 7 naložit SP1 ker je vedno ena težava zato mi sploh ne teži za windows 10 upgrade sem čisto zadovoljen z 7ko.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

MrNighthawk ::

carota je izjavil:

A so povedali kakšen bo poslovni model v prihodnje? Najprej vsi namestimo 10-ko, nato bodo rekli: "vsi uporabniki 10-ke, 100 eur/leto, če hočete obdržati licenco"?


Glede na to, da so že potrdili, da bodo naslednje leto spet začeli normalno prodajati Win 10 mislim, da tega ne bodo naredil. Čeprav že izdelujejo svoj hardware kar uspešno. Še vedno prodajo cel kup software-a drugim hardware proizvajalcem in nam, ki si želimo sami inštalirat. Bo najbrž treba plačevat stvari kot so Office, OneDrive...itd, ki so zelo dobro integrirani v Win10. Sicer office se tudi zdej, da kupit...brez naročnine. Samo ni update na 2016 npr :P

lunamit ::

Glede upgrade na win 10. Kolikor sem jaz zasledil, če si prej imel FPP licenco je tudi po nadgradjni FPP licenca. slmgr.vbs /dlv mi izpiše "Product Key Channel: Retail"
Ob spremembi pa naj bi bila potrebna telefonska aktivacija.
Sicer sem moral že tako ali tako 1x aktivirati preko telefona zaradi update-ov biosa in nove plošče.
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

orbter ::

lunamit: ni FPP. Iamo namreč še 8 zapakiranih laptopov s prednaloženimi Win8. Licenca oziroma product key je zakodiran v BIOS-u, torej brez nalepk. Najbolj enostavno bi seveda bilo, da zrihtam enega in kloniram ostale (ker so identični), kot sem to počel pri vseh Win do sedaj. Ampak ne gre, ker ključa prejšnjih Win ne moreš uporabiti. Saj bo slej ko prej očitno prišel ISO, ki bo to omogočal, ampak za kaj za vraga je treba tako dolgo čakati, če bi lahko že zdavnaj naredili orodje, ki pretvori stare (aktivirane) ključe v Win10. Tole je prva morebitna svetla točka https://www.thurrott.com/windows/window...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: orbter ()

          ::

Meni na xp še vedno vse deluje OK in ne vidim razloga da bi nadgradil.

Markoff ::

Kako že gre tista: if you're not paying for a product (and you're not stealing one), you ARE the product.
I'm not the product. Windows 10, kar bodi zastonj. Na XPjih bi še vedno ostal, če ne bi bil preveč ranljiv in če ne bi 7-ka imela še sprejemljiv upor. vmesnik (in bila hitra in stabilna). Metro v 8-ki naj si vtaknejo nekam, Win 10 pa je itak največji znani spyware na svetu, kot uporabnik pa od njega nimam nič v primerjavi s 7-ko.
Da ne omenim, kakšno grozoto od Office od verzije 2013 naprej dela MS. Popravlja vse tisto, kar ni pokvarjeno.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

k4vz0024 ::

Točno tako. Nekaterim, ki nič pametnega ne delajo s sistemom, sicer dol visi za zasebnost. Upajmo, da bo čim več ljudi osveščenih, da jih bo M$ strigel. Najboljša pa je ta s keyloggerjem in reklamami. Folk se pi*i, ker jim tričrkovnew agencije prisluškujejo. Noben pa ne nad vohunjenjem preko os.

M$ bi morali v EU prepovedati prodajati in distriburati Win 10, dokler ga ne spuca spywara.

M$ bi morali v EU prepovedati prodajati in distriburati Win 10, dokler ga ne spuca spywara.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

Invictus ::

Ljudje, ki še vedno lahko živijo z Windows XP, ne počnejo nič pametnega. Vsaj večina. Pustimo redko podvrsto, ki nima nobene izbire.

Če bi delali s strankami, bi nadgradili. Ker stranke to počnejo. In ker se nočeš zafrkavati z milijon čudnimi pretvorniki formatov.

Ali pa bi bili na Linuxu ali Mac OsX ...

Če si vsake 3 leta ne moreš privoščiti nove verzije OSa, nove škatle in nove verzije MS Offica, potem delaš nekaj narobe ... Predvsem finančno ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

          ::

Invictus je izjavil:

Ljudje, ki še vedno lahko živijo z Windows XP, ne počnejo nič pametnega. Vsaj večina. Pustimo redko podvrsto, ki nima nobene izbire.


Jaz ga uporabljam za šolo. Doma smo ga imeli celo mojo osnovno šolo in sedaj ko drugič delam prvi letnik mi še vedno deluje. Internet in pošta delata enako dobro pisanje seminarskih tudi in program za risanje vezij prav tako. Tudi brat ki se igra kakšno igrico in sestra se ne pritožujeta. V šoli imamo windows 7 in ene tudi s že 8 pa delujejo isti programi enako. Zakj bi potem česarkoli spreminjau?

Invictus ::

          je izjavil:

Invictus je izjavil:

Ljudje, ki še vedno lahko živijo z Windows XP, ne počnejo nič pametnega. Vsaj večina. Pustimo redko podvrsto, ki nima nobene izbire.


Jaz ga uporabljam za šolo. Doma smo ga imeli celo mojo osnovno šolo in sedaj ko drugič delam prvi letnik mi še vedno deluje. Internet in pošta delata enako dobro pisanje seminarskih tudi in program za risanje vezij prav tako. Tudi brat ki se igra kakšno igrico in sestra se ne pritožujeta. V šoli imamo windows 7 in ene tudi s že 8 pa delujejo isti programi enako. Zakj bi potem česarkoli spreminjau?

Saj točno to sem rekel ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MrNighthawk ::

No ja primerjava Win XP z Win 10 je tako kot primerjat 50 let starega mercedesa z novim. Če imaš pa v starem še GPS te pa trackajo v vsakem primeru ;)

win64 ::

k4vz0024 je izjavil:

Točno tako. Nekaterim, ki nič pametnega ne delajo s sistemom, sicer dol visi za zasebnost. Upajmo, da bo čim več ljudi osveščenih, da jih bo M$ strigel. Najboljša pa je ta s keyloggerjem in reklamami. Folk se pi*i, ker jim tričrkovnew agencije prisluškujejo. Noben pa ne nad vohunjenjem preko os.

M$ bi morali v EU prepovedati prodajati in distriburati Win 10, dokler ga ne spuca spywara.

M$ bi morali v EU prepovedati prodajati in distriburati Win 10, dokler ga ne spuca spywara.

Se strinjam, zraven pa naj še popolnoma prepovejo samoučeče iskalnike(google, bing, yahoo...) ter brskalnike, ki imajo privzeto vklopljeno sprotno iskanje iz naslovne vrstice. Pa analitiko, ki brez tvojega izrecnega dovoljenja zbira tvoje podatke(cookie opozorila niso dovolj, ker ne zajemajo vseh piškotkov).
sarkazem: Pa email odjemalce, ki vsi po vrsti pošiljajo informacije o pošti na poštni strežnik.(ja tudi to je bilo rečeno, da dela mail aplikacija in je bilo označeno za spyware od znalcev)

          ::

Invictus je izjavil:

          je izjavil:

Invictus je izjavil:

Ljudje, ki še vedno lahko živijo z Windows XP, ne počnejo nič pametnega. Vsaj večina. Pustimo redko podvrsto, ki nima nobene izbire.


Jaz ga uporabljam za šolo. Doma smo ga imeli celo mojo osnovno šolo in sedaj ko drugič delam prvi letnik mi še vedno deluje. Internet in pošta delata enako dobro pisanje seminarskih tudi in program za risanje vezij prav tako. Tudi brat ki se igra kakšno igrico in sestra se ne pritožujeta. V šoli imamo windows 7 in ene tudi s že 8 pa delujejo isti programi enako. Zakj bi potem česarkoli spreminjau?

Saj točno to sem rekel ...


Sem misliv da si napisal da mi ki imamo xp ne počnemo nič pametnega.

          ::

MrNighthawk je izjavil:

No ja primerjava Win XP z Win 10 je tako kot primerjat 50 let starega mercedesa z novim. Če imaš pa v starem še GPS te pa trackajo v vsakem primeru ;)


Čisto verjetno da nimamo vsi računalnik za isto ampak ga imam jaz zato da z njim kaj počnem odnosno da uporabljam programe. Zdaj pa če mi identični programi v šoli na 8.1 delajo enako dobro kot doma na xp ne vidim kake uneme usega ponovno inštalirati. poznam ih pa kar nekaj sošolcov ki imajo računalnik samo zato da drkajo ikone in nastavitve te najnovejšo verzijo win ali linuksov čeravno na arčunalniku ne počno ničesar drugega kot da si vsak teden inštalirajo nov ta ali oni operaciski sistem. v tovrstnih primerih je mogoče res podobno kot mercedes pred 50 leti ampak eni te isti programi pa tečejo enako.

Invictus ::

          je izjavil:


Sem misliv da si napisal da mi ki imamo xp ne počnemo nič pametnega.

Saj točno to sem napisal ...

Malo šole ... Ni kritično ... Za stranke pač uporabljaš tisto kar moraš ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

          ::

Saj tudi na praksi smo imeli cnc mašine še vedno na xp in isto ene softvere ki nekaj beležijo iz cele proizvodne hale. Menda zato ker je še kar kritično.

Invictus ::

          je izjavil:

Saj tudi na praksi smo imeli cnc mašine še vedno na xp in isto ene softvere ki nekaj beležijo iz cele proizvodne hale. Menda zato ker je še kar kritično.

Pravzaprav je windows xp gor zato, ker nadgradnje ni ali pa nihče noče plačati zanjo.

Kaka kritičnost. Samo izgovor lenob ali škrtic ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

          ::

aha in po tvoje bi mogli nadgraditi samo zato da bi bilo nadgrajeno in vmes riskirati izpad zaradi nadgradnje in tvegati morebitne probleme niz nezdružlivost da bi na koncu delovalo v najbolšem primeru enako kot prej? huda logika tole čudno da te še niso najeli.

Invictus ::

          je izjavil:

aha in po tvoje bi mogli nadgraditi samo zato da bi bilo nadgrajeno in vmes riskirati izpad zaradi nadgradnje in tvegati morebitne probleme niz nezdružlivost da bi na koncu delovalo v najbolšem primeru enako kot prej? huda logika tole čudno da te še niso najeli.

Nadgraditi bi morali zaradi podpore. Ampak podpore se v Sloveniji ne plačuje, ampak se jo pričakuje. Tudi pri 30 letih starih strojih.

Raje preveri če proizvajalec še podpira te CNC mašine. Če jih, ni panike. če zahteva nadgradnjo za podporo, lahko kupiš novo mašino ali pa nadgradiš staro.

Da ne bo spet kakega posta kako je proizvajalec prasec ... In pa kako naj obidejo tista stara jajca da bodo spet delala.

Tujina in tudi resni slovenski proizvajalci plačujejo podporo dragim napravam dokler pač je treba. Da nisi kdaj grdo presenečen ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Oberyn ::

Invictus je izjavil:

Pravzaprav je windows xp gor zato, ker nadgradnje ni ali pa nihče noče plačati zanjo.
Kaka kritičnost. Samo izgovor lenob ali škrtic ...

Invictus, pretiravaš. V dejanski proizvodnji je drugače kot v tvojem svetu yapijev, plačanih po 500 € na dan za 4 ure dela, kot praviš. Lahko ti povem, da sem vsega 5 let nazaj delal kot zunanji izvajalec na eni veliki slo firmi, kjer so imeli en računalnik z Windows NT 4.0 SP6a, na katerem je bil krmilni softver za cel njihov proizvodni proces. Ta komp je bil bajna dragocenost, imeli so še en klon in ta dva so zelo strogo čuvali. Jaz nisem mogel verjeti, ko sem to videl, ampak gor je bila baza dBase III+ in ta baza skupaj s programom ni delovala na nobenem drugem OS, smo probali prenesti vsaj na XP. Sem mel srečo, da vsaj clipperja ni blo več... Ampak zadeva je špilala, to ni bla ena leva firma, letni dobiček 4 milijone evrov pred obdavčitvijo, vsak dan uporabljaš njihov proizvod. Evo 5 let nazaj so zamenjali proizvodni proces, mene pa odslovili, kar mi ni blo žal, ker so bili kljub temu dobičku težke škrtice.
Tako da s tvojim pogledom na vsak teden novo liziko v novi še bolj rdeči barvi, kdor je noče je pa zaostal kmetavzar, se tudi jaz ne strinjam.

Invictus ::

Sem delal tudi v taki firmi. Imam proizvodnje izkušnje ...

Kjer so bili še Windows 95 škatle v proizvodnji zaradi softwara. Pazi, še TokenRing mreža, kjer je kartica delala samo v 16 bitnem ISA slotu, ker PCI kartica ni podpirala custom software. Niso mogli porihtat, pa da se ubiješ. Linija je ostala tudi takrat ko sem firmo zapustil. Tehnik, ki je skrbel za škatle, si je pametno naredit zalogo identičnih škatel, da je lahko menjal kartice in software samo z Norton Ghostom. Je delalo.

Za ostale linije se je počasi prehajalo na firmine standarde. takrat Windows XP. So pač nadgradili SCADA software da je delal. Sam pa sem tako designiral mrežo da niso za proizvodne mrežne naprave rabili svojih switchev tako kot prej. Odkritje in enforcanje VLANov jim je bilo na koncu celo všeč ... jim je poenostavilo cel proces konfiguracije in priklopa Ethernet naprav. Da ne govorim o odkritju DNSa. Namreč, v vseh aplikacijah so kar uporabljali IP naslove v konfiguracijah. In scali kri, ko smo naredili IP reassigning. Od takrat veselo uporabljajo DNS imena ...

Sem tudi videl kako so v tej firmi prisilili (tuj lastnik) proizvodnji IT da je preselil ves software na standarde firme. In seveda tudi to plačal. Tako da se da. Samo malo dlje je treba gledati od svojega nosu ...

In ja, ta firma je bila kmetavzarska. Kljub visokemu dobičku. Preprosto se ne moreš zanesti na nek star, predpotopen software, še manj pa hardware. Bolano je, če ti linija, vredna nekaj 100k EUR zavisi od neke stare škatle, vredne praktično NIČ. Če nimaš v osnovi neke standardne mreže in zahtevaš uporabo standardnih programskih orodij, si lahko čez 5 let v buli ... Kar se tudi dogaja, če pogledamo samo nekaj postov tukaj ... In takrat je vse precej dražje. Seveda pa ima večina firm problem, ker standardov za software in hardware v svoji firmi sploh nimajo, ampak se dela po načelu ad-hoc, oz. kuverte dobavitelja.

Cikel pri proizvodnih linijah pač ni tako kratek kot pri osebnih škatlah, ampak brez strategije za prihodnost te lahko vzdrževalne pogodbe za stara jajca stanejo precej več kot pa upgrade. Tako softwara kot tudi nove proizvodnje linije. V Sloveniji je TCO in ROI kalkulacija še zelo na začetku.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

solatko ::

Glede aktivacije je tako - če je koda vpisana v UEFI - w8, w8.1, se z dolpotegnjenim ISO lahko namesti frišna instalacija in gre avtorizacija preko UEFI, ob priklopu na internet avtomatsko.
Ni potrebna nadgradnja.

Sicer pa z orodjem za nadgradnjo ravno tako lahko pridobiš popolnoma čisto instalacijo, če označiš, da ne obdrži ničesar.
Naredi sicer mapo windows.old, ki pa jo enostavno odstraniš.

Za več mašin v podjetju, pa je namenjen windows 10 enterprice, s katerim se lahko instalira več mašin in se avtomatsko registrira.

Kdor pa ima windows instaliran na legacy način, pa mora najprej pridobit posodobitev, vendar lahko tudi tam izbere opcijo čistega instala.
Delo krepa človeka

Gavran ::

Invictus je izjavil:

Ljudje, ki še vedno lahko živijo z Windows XP, ne počnejo nič pametnega. Vsaj večina. Pustimo redko podvrsto, ki nima nobene izbire.

Če bi delali s strankami, bi nadgradili. Ker stranke to počnejo. In ker se nočeš zafrkavati z milijon čudnimi pretvorniki formatov.

Ali pa bi bili na Linuxu ali Mac OsX ...

Če si vsake 3 leta ne moreš privoščiti nove verzije OSa, nove škatle in nove verzije MS Offica, potem delaš nekaj narobe ... Predvsem finančno ...


Firme so zelo navdušene nad spywareom, vgrajenim v nova polkna.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

solatko ::

Pa kaj ste taki paničarji, se da čisto vse blokirat in enterprice za firme, bo imel to še bolj urejeno.
Sicer pa M$ zbira podatke od prve izvedbe oken, samo javno se to ni objavilo, kar so sedaj naredili, v izogib tožb uporabnikov v posameznih državah, ki so že ali pa še bojo sprejele bolj ostro zakonodajo na področju zasebnosti.

Kaj vse se dogaja na drugih elektronskih napravah, pa uporabniki lahko samo ugibamo, saj le včasih pride kakšna novica o ušesih TV aparatov, vodljivosti elektronike avtomobilov in oddaljenih lokacij,..........

Torej smo na tak ali drugačen način pod nadzorom big brotherja ali pa lokalnega šerifa, skratka, pod nadzorom.
Delo krepa človeka

Jupito ::

Ste že pogruntal, kaj enterprise je? :))

BTW; če nimate desetke, ste neumni, imate majhen penis in umrli boste. Ta vrhunska promocija vam bo dala vetra! Zdaj pa hitro namestit!
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Windows 10 vendarle premagal Sedmico

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
107543 (5343) zmaugy
»

Zaradi slabe prodaje telefonov razmah Windows 10 nekoliko za pričakovanji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
12034145 (30390) klinker
»

Windows 10 prilezel na drugo mesto (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
8938763 (34664) vostok_1
»

Zmagovalci leta 2013: Windows in Internet Explorer (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
14869061 (61675) weezl

Več podobnih tem