» »

AMD-jev tržni delež grafičnih kartic se je prepolovil

««
8 / 10
»»

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Truga ::

To se ze dolgo ve, da GCN tega ne podpira? Zato tudi ma maxwell visji DX12 support level.

No, kok je to dejansko res se bo pac pokazalo. Ce ne podpirajo async shaderjov normalno, pol pac nima :D

hojnikb ::

Itk še ni grafe z full dx12 feature setom, pa se lahko amdjaši še tak derejo o superiornosti gcnja
#brezpodpisa

gembleru ::

Ja AMD bojo povedal po pravici, medtem ko Nvidia prodaja 3.5GB + 500MB kartice.

hojnikb ::

To ni ustavilo nvidijo, da je 970gtx v vrhu prodajnih chartov :)
#brezpodpisa

PredatorX ::

hojnikb je izjavil:

To ni ustavilo nvidijo, da je 970gtx v vrhu prodajnih chartov :)



ker pač folk neve kaj kupuje. Tu jo pa še vi predlagate.

hojnikb ::

Jah, sorči ker ne predlagamo prepakirane 2013 robe :)
#brezpodpisa

Napajalc ::

Stock r9 290x (core 1000 mhz) z normalnim hlajenjem je približno tolk hitra kot OC gtx 970, se pravi jo r9 390 na core 1150 mhz poje za šalo, je cenejša pa še 8 gb rama.
011011100111010101100010

gembleru ::

Lahko debatiramo, ampak dejstva so jasna. AMD je king.

Jarno ::

hojnikb je izjavil:

Jah, sorči ker ne predlagamo prepakirane 2013 robe :)

Saj ji nič ne manjka, razen malo višje porabe. Če bi to porihtali, bi bil OC in frekvence višje pa tudi cena. :)
Ne me narobe razumet, nVidia je OK, AMD pa malo poraba zafrkava. To je to.

gembleru ::

Poraba je še dobra, glede na to, da so še zmeraj na 28nm fab procesu. Še boljše bo če uspejo te optimizacije prenest na 14nm (ali 16?)...

hojnikb ::

>Stock r9 290x (core 1000 mhz)

Laž



Jarno je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Jah, sorči ker ne predlagamo prepakirane 2013 robe :)

Saj ji nič ne manjka, razen malo višje porabe. Če bi to porihtali, bi bil OC in frekvence višje pa tudi cena. :)
Ne me narobe razumet, nVidia je OK, AMD pa malo poraba zafrkava. To je to.


Če hočeš 2013 robo, kupiš 290 z bolhe in flashaš 390 bios. boš dosegu skoraj isti efekt, samo 4GB vrama se boš odreku za kakih 100e
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Napajalc ::

Stock se kosa z gtx 980, ok r9 390x ma malo manjše drope na 1440p resoluciji, drugače je pa podobno.
011011100111010101100010

hojnikb ::

ena igra je res dober vzorec...
#brezpodpisa

D3m0r4l1z3d ::

Napajalc je izjavil:

Stock se kosa z gtx 980, ok r9 390x ma malo manjše drope na 1440p resoluciji, drugače je pa podobno.

heheh, 1 video v eni igri, zelo dober argument
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Senitel ::

gembleru je izjavil:

https://www.reddit.com/r/nvidia/comment...

Extract: This program only test for functionality, if Async Compute functions, the time to completion is shorter than the sum of doing compute and graphics individually, because its running at the same time. If Async Compute does NOT function, the time to completion is identical to the sum of the compute & graphics workloads done separately. Maxwell shows the latter pattern, it cannot do Async Compute.

Kaj pa en amaterski developer ve... >:D

m0LN4r ::

400€ karto (290) primerjate z eno za ki je bila pol leta pozneje na polici za 300€ in ima 0,5gb počasnega rama, ter ta ista ima prednost v veliki večini današnjih iger?
Vsakemu svoje, youtubaši tut rabijo klike pa čas ogleda. huš huš naprej brskat
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

cen1 ::

Daleč od tega da bi bil 390(x) 2013 roba.. jedro je res isto, tu se pa konča. Izboljšani coolerji, efektivno 20% hitrejši RAM, 8GB standardno, hitrejši core clock, nekoliko nižja poraba... R9 390 je danes hitrejši od 290X in vsaj kar se mene tiče najboljši nakup v tem trenutku.

m0LN4r ::

cen1 je izjavil:

Daleč od tega da bi bil 390(x) 2013 roba.. jedro je res isto, tu se pa konča. Izboljšani coolerji, efektivno 20% hitrejši RAM, 8GB standardno, hitrejši core clock, nekoliko nižja poraba... R9 390 je danes hitrejši od 290X in vsaj kar se mene tiče najboljši nakup v tem trenutku.

Torej si napisal na dolgo, da je 390 = AIB 290X + 4GB
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hojnikb ::

najbolsi nakup je cakanje na 16nm ;)
#brezpodpisa

PredatorX ::

Ja nato pa pridejo še async shaderji.
pa bo lepo ves compute (tressFx 3.0, lighing, physics, post processing) boostal AMD grafe .. predvsme zato, ke rima R9 390 5.1 TFLOPs medtem, ko GTX 970 samo 3.5TFLOPs - ki pa poleg tega še ne more poganjat Async shaderje in ima 3,5 GB VRAMA...

http://www.vcpost.com/articles/87174/20...
http://gearnuke.com/mirrors-edge-cataly...

http://gearnuke.com/rise-of-the-tomb-ra...

http://gearnuke.com/deus-ex-mankind-div...

Tole so kr trije dobri špili v 2016.

Zgodovina sprememb…

Napajalc ::

hojnikb je izjavil:

najbolsi nakup je cakanje na 16nm ;)


A pričakuješ da bodo z 16nm na pono štartal, se pravi 250w? Pomoje se bojo držal tolk da bo 4k redy, ostalo pa v molzenje.
011011100111010101100010

cen1 ::

m0LN4r je izjavil:

cen1 je izjavil:

Daleč od tega da bi bil 390(x) 2013 roba.. jedro je res isto, tu se pa konča. Izboljšani coolerji, efektivno 20% hitrejši RAM, 8GB standardno, hitrejši core clock, nekoliko nižja poraba... R9 390 je danes hitrejši od 290X in vsaj kar se mene tiče najboljši nakup v tem trenutku.

Torej si napisal na dolgo, da je 390 = AIB 290X + 4GB

Nekje tam tam s tem da je 390 v povprečju še vedno hitrejši v določenih igrah.

@hojnikb: odvisno če lahko počakaš, jaz osebno ne morem ker potrebujem nov komp ta mesec. :)

PredatorX ::

R9 390...
CU - Poganja lahko 40 Kernelov - Kernel mora imeti 64 (zaradi GCN optimizacije) threadov = 2560 Threads per CU.
Senitel koliko pa jih maxwell poganja?

D3m0r4l1z3d ::

PredatorX je izjavil:

R9 390...
CU - Poganja lahko 40 Kernelov - Kernel mora imeti 64 (zaradi GCN optimizacije) threadov = 2560 Threads per CU.
Senitel koliko pa jih maxwell poganja?

nehaj izzivati, bodi vesel, da ti Senitel sploh kaj odpiše, ker ima znanje, ti pa samo veliko brskaš po forumih in youtube in očitno imaš znanje provocirati, napačno sklepati in kopi-pejstati
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

PredatorX ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

PredatorX je izjavil:

R9 390...
CU - Poganja lahko 40 Kernelov - Kernel mora imeti 64 (zaradi GCN optimizacije) threadov = 2560 Threads per CU.
Senitel koliko pa jih maxwell poganja?

nehaj izzivati, bodi vesel, da ti Senitel sploh kaj odpiše, ker ima znanje, ti pa samo veliko brskaš po forumih in youtube in očitno imaš znanje provocirati, napačno sklepati in kopi-pejstati


Nič ne izzivam. Samo zanimam me koliko kernelov/threadov lahko Maxwell poganja...
Dej si mal preber kolk sm jst dejansko sklepal etc. Zakaj pa najprej najdem stvar na forumih?.. to bi že vedel, če bi si prejšne pogovore prebral.

- Kakor zgleda maxwell ne more poganjat async shaderjev zaradi latenc - Ampak verjetno se vsi lažejo, developer, AMD predstavni etc. Me pravn zanima kako bo poganju VR.

No sedaj se je pa motil in kaj?!

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

PredatorX je izjavil:

D3m0r4l1z3d je izjavil:

PredatorX je izjavil:

R9 390...
CU - Poganja lahko 40 Kernelov - Kernel mora imeti 64 (zaradi GCN optimizacije) threadov = 2560 Threads per CU.
Senitel koliko pa jih maxwell poganja?

nehaj izzivati, bodi vesel, da ti Senitel sploh kaj odpiše, ker ima znanje, ti pa samo veliko brskaš po forumih in youtube in očitno imaš znanje provocirati, napačno sklepati in kopi-pejstati


Nič ne izzivam. Samo zanimam me koliko kernelov/threadov lahko Maxwell poganja...
Dej si mal preber kolk sm jst dejansko sklepal etc. Zakaj pa najprej najdem stvar na forumih?.. to bi že vedel, če bi si prejšne pogovore prebral.

zakaj potem Senitela sprašuješ, če ti vse tako hitro najdeš, pa daj še glede Maxwella
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

PredatorX ::

Saj že iščem... ni se ti treba vtikat v pogovor.. če mu ni všeč lahko ignorira. Mislim, da je dovolj "velik".

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Zanima nas kaj na to poreče nekdo, ki je (ne vem ugibam) deloval za Nvidio.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

PredatorX ::

Eto, da nebodo že spet govoril, da lažem prilagam še tole:

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

D3m je izjavil:

Zanima nas kaj na to poreče nekdo, ki je (ne vem ugibam) deloval za Nvidio.

kakor vidim treade od prej sploh ne upoštevate kaj on napiše oziroma ni logično da ga sploh sprašujete, ker nima haska, vse kar ni v prid AMD-ja, enostavno znulirate, tako da mislim, da samo izzivate
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Senitel ::

PredatorX je izjavil:

R9 390...
CU - Poganja lahko 40 Kernelov - Kernel mora imeti 64 (zaradi GCN optimizacije) threadov = 2560 Threads per CU.
Senitel koliko pa jih maxwell poganja?

Spet simplificiranje ane?
R9 390 ima 44 CU-jev, vsak CU ima 4 SIMD-je po 16 ALU-jev in 64KB vektorskih registrov ter skalarno enoto z 8KB registrov. GCN operira na 64 elementnih (thread) wave-ih. CU lahko dela s 40 wave-i... Če ima resource zato. To pomeni, da wave ne sme porabit preveč vektorskih regsitrov, ne sme porabiti preveč skalarnih registrov in ne sme porabit preveč skalarnih inštrukcij. SIMD tako operira z max 10 wave-i in ker ima 64KB registrov to pomeni, da če thread uporablja več kot 25 regsitrov, bo prostora samo še za 9 wave-ov. 50 registrov in je na 5 wave-ih.

GM204 ima 16 SMM-ov, vsak SMM ima 4 SIMD-je po 32 ALU-jev in 64KB vektorskih registrov. Vsi NV GPU-ji od Tesle dalje operirajo z 32 elementnimi (thread) warp-i. SMM lahko dela s 64 warp-i. Kar pomeni, 64 warpov za do 8 registrov, 32 warpov za do 16 registrov, 16 warpov za do 32 registrov,...

Sedaj pridemo do latenc: MUL/FMA je na Maxwellu 6 ciklov (kolk je na kakšnih GCN-ih ne najdem je pa verjetno večja), kar pomeni, da rabiš vsaj 6 warp-ov/wave-ov, da lahko GPU latence skrije in da programer vidi 1 MUL/FMA na cikel. Ostale inštrukcije so lahko tudi dražje.

To nima ničesar z async shaderji.

PredatorX ::

Okey zdje pa še async shaderje..
GMU vs ACE... zakaj prihaja do takih latench na Maxwellu?

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

Again, preveč opcij trenutno. D3D12 driverji so trenutno preveč vprašljivi, da bi dejansko lahko potegnil kak zaključek iz tega.
Trenutno se Maxwell (2) obnaša identično kot Kepler. To pomeni, da lahko mixa compute kernele prosto po Prešernu. Če zabiješ compute in grafične taske v en queue se začnejo problemi, ker GPU začne preklapljat med dvema kontekstoma vsakih X ns (kar ima ceno), tako kot vsi NV GPU-ji od Tesle naprej. Vprašanje je, če to res mora počet.
Zakaj dvomim v status D3D12 driverjev? V CUDA lahko Keplerji (specifično GK110) pobirajo compute kernele iz 32 streamov sočasno brez problema, se da preverit. V D3D12 tako Keplerji kot Maxwelli ne bodo izvajal compute kernelov sočasno iz dveh različnih compute queue-jev. D3D12 queue je pa semantično enak CUDA streamu.

Isotropic ::

a niso radeoni taki, da lahko samo del grafične (recimo 4 CU) namenijo compute, ostalo pa grafiki?

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

Again, preveč opcij trenutno. D3D12 driverji so trenutno preveč vprašljivi, da bi dejansko lahko potegnil kak zaključek iz tega.
Trenutno se Maxwell (2) obnaša identično kot Kepler. To pomeni, da lahko mixa compute kernele prosto po Prešernu. Če zabiješ compute in grafične taske v en queue se začnejo problemi, ker GPU začne preklapljat med dvema kontekstoma vsakih X ns (kar ima ceno), tako kot vsi NV GPU-ji od Tesle naprej. Vprašanje je, če to res mora počet.
Zakaj dvomim v status D3D12 driverjev? V CUDA lahko Keplerji (specifično GK110) pobirajo compute kernele iz 32 streamov sočasno brez problema, se da preverit. V D3D12 tako Keplerji kot Maxwelli ne bodo izvajal compute kernelov sočasno iz dveh različnih compute queue-jev. D3D12 queue je pa semantično enak CUDA streamu.


klede nato da imajo že celo leto kodo in DX12 poleg tega so sedaj 3-4 mesece delali na DX12 AotS mislim, da driver ni problem, arhc je. Samo, da še NVIDIA potrdi.

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

m0LN4r je izjavil:

http://wccftech.com/amd-full-support-dx...

AMD 4 lyf


Ista novica, s Hilbertovim pogledom na AMDjevo mesanje dreka.

http://www.guru3d.com/news-story/amd-th...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

m0LN4r ::

PredatorX je izjavil:

Eto, da nebodo že spet govoril, da lažem prilagam še tole:

Preberi si raje kak .pdf na developers.net pa malo manj glej te PR slajde pa kids forume, kjer iz teh slajdov naredijo še atomsko bombo

PredatorX je izjavil:

Senitel je izjavil:

Again, preveč opcij trenutno. D3D12 driverji so trenutno preveč vprašljivi, da bi dejansko lahko potegnil kak zaključek iz tega.
Trenutno se Maxwell (2) obnaša identično kot Kepler. To pomeni, da lahko mixa compute kernele prosto po Prešernu. Če zabiješ compute in grafične taske v en queue se začnejo problemi, ker GPU začne preklapljat med dvema kontekstoma vsakih X ns (kar ima ceno), tako kot vsi NV GPU-ji od Tesle naprej. Vprašanje je, če to res mora počet.
Zakaj dvomim v status D3D12 driverjev? V CUDA lahko Keplerji (specifično GK110) pobirajo compute kernele iz 32 streamov sočasno brez problema, se da preverit. V D3D12 tako Keplerji kot Maxwelli ne bodo izvajal compute kernelov sočasno iz dveh različnih compute queue-jev. D3D12 queue je pa semantično enak CUDA streamu.


klede nato da imajo že celo leto kodo in DX12 poleg tega so sedaj 3-4 mesece delali na DX12 AotS mislim, da driver ni problem, arhc je. Samo, da še NVIDIA potrdi.

Nevem od kod tebi to, ampak če bi si malo pogledal logfajle za nvidia driverje, bi videl da AotS in d3d12 zaenkrat še ni prioriteta...
Recimo gameworks vr in metal pain in ostale zadeve, ki so $$$ pa so pred tem.
d3d12 bo prišel na vrsto, ko bo potrebno.

sicer pa tudi fury x ne blesti ravno s temle ace-jem čudno... zelo čudno
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Senitel ::

Isotropic je izjavil:

a niso radeoni taki, da lahko samo del grafične (recimo 4 CU) namenijo compute, ostalo pa grafiki?

Kje si pa to pobral? :)

PredatorX je izjavil:

klede nato da imajo že celo leto kodo in DX12 poleg tega so sedaj 3-4 mesece delali na DX12 AotS mislim, da driver ni problem, arhc je. Samo, da še NVIDIA potrdi.

Itak ja... Ker D3D11 je že 7 let zunaj in v tem času ni bilo treba ničesar spremenit in popravit v driverjih ane in D3D12 je bil leto nazaj že finishiran ane.
D3D primarno ni del kode... Primarno je specifikacija kako se mora vse skup obnašat. Še posebej D3D12.

P.S.: Je čisto praktičen razlog, zakaj pride D3D12 driver za Fermi šele novembra.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

Truga ::

Microsoft je rekel da bo DX11 zadnja verzija directxa, dokler se ni naenkrat pojavil mantle. Pol so pa 5 minut za tem naenkrat rekli "dx12 konec leta 2014!".

lol ce mislis da bi microsoft sam od sebe naprej razvijal dx.

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

Isotropic je izjavil:

a niso radeoni taki, da lahko samo del grafične (recimo 4 CU) namenijo compute, ostalo pa grafiki?

Kje si pa to pobral? :)

PredatorX je izjavil:

klede nato da imajo že celo leto kodo in DX12 poleg tega so sedaj 3-4 mesece delali na DX12 AotS mislim, da driver ni problem, arhc je. Samo, da še NVIDIA potrdi.

Itak ja... Ker D3D11 je že 7 let zunaj in v tem času ni bilo treba ničesar spremenit in popravit v driverjih ane in D3D12 je bil leto nazaj že finishiran ane.
D3D primarno ni del kode... Primarno je specifikacija kako se mora vse skup obnašat. Še posebej D3D12.

P.S.: Je čisto praktičen razlog, zakaj pride D3D12 driver za Fermi šele novembra.


Heh?
Problem je maxwell arch.
MAxwell pa nemore furat Async shaderjev brze visoke latence, ki pa pokvari performance...
MANTLE = Liquid VR
MANTLE = VULKAN
DX12 je pa zelo podoben MANTLU.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Problem je maxwell arch.

Razloži zakaj iz te (zelene) perspektive ne une druge (rdeče) non-stop iste. Me resnično zanima zakaj ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Senitel ::

Truga je izjavil:

Microsoft je rekel da bo DX11 zadnja verzija directxa, dokler se ni naenkrat pojavil mantle. Pol so pa 5 minut za tem naenkrat rekli "dx12 konec leta 2014!".

lol ce mislis da bi microsoft sam od sebe naprej razvijal dx.

V bistvu tega MS ni nikoli rekel. Sweeney je začel s tem. S tem, da ne bo DX12 je pa začel AMD marketing department.

PredatorX ::

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

PredatorX je izjavil:

Problem je maxwell arch.
MAxwell pa nemore furat Async shaderjev brze visoke latence, ki pa pokvari performance...
MANTLE = Liquid VR
MANTLE = VULKAN
DX12 je pa zelo podoben MANTLU.

Ja, v tvojem svetu je D3D12 driver tak kot je in tak bo ostal. Tako kot je D3D11 driver nespremenjen že zadnjih 7 let ane. Tole je pa že dokaz za blackmagic. :)

m0LN4r ::

Jst pa sklepam, da bo nvidia zle jeseni prešaltala prioriteto na d3d12 driverje in bila pridna, kot pri d3d11. Niti ne potrbujejo veliko, saj amd praktično nima nobene prednosti zaenkrat
AMD bo pa po enem letu začel peti d3d11 pesmico in najnovejši driver bo AMD Catalyst™ Display Driver version 15.402 Beta, ki bo final 2017
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

PredatorX je izjavil:

Problem je maxwell arch.
MAxwell pa nemore furat Async shaderjev brze visoke latence, ki pa pokvari performance...
MANTLE = Liquid VR
MANTLE = VULKAN
DX12 je pa zelo podoben MANTLU.

Ja, v tvojem svetu je D3D12 driver tak kot je in tak bo ostal. Tako kot je D3D11 driver nespremenjen že zadnjih 7 let ane. Tole je pa že dokaz za blackmagic. :)



Heh glavno, da imaš ti večjo pamet kot cel AMD skupaj.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

AMD pa ve več o nvidiji techu, kot o samemu sebi očitno
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Dr_M ::

PredatorX je izjavil:

Senitel je izjavil:

PredatorX je izjavil:

Problem je maxwell arch.
MAxwell pa nemore furat Async shaderjev brze visoke latence, ki pa pokvari performance...
MANTLE = Liquid VR
MANTLE = VULKAN
DX12 je pa zelo podoben MANTLU.

Ja, v tvojem svetu je D3D12 driver tak kot je in tak bo ostal. Tako kot je D3D11 driver nespremenjen že zadnjih 7 let ane. Tole je pa že dokaz za blackmagic. :)



Heh glavno, da imaš ti večjo pamet kot cel AMD skupaj.


Ce bi malo prebrskal ST in poiskal njegove clanke (sicer starih), bi videl, da bi utegnilo bit to celo res. :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

PredatorX ::

Aja, sepravi če ima on članek na netu je pa "CAR"?
Lj sej pogoglaj
http://wccftech.com/amd-nvidias-maxwell...
https://www.reddit.com/r/pcgaming/comme...
http://gearnuke.com/amd-employee-claims...
http://hardforum.com/showthread.php?p=1...

Še enkrat
MAXWELL hardwersko ne podpira async shaderjev! Vam še zmeraj ni jasno?

Zgodovina sprememb…

««
8 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD predstavil grafične čipe Vega (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5416840 (13003) D3m
»

AMD pokazal svojo najhitrejšo grafično kartico Radeon R9 Fury X2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
24051850 (45029) Napajalc
»

AMD Radeon R9 Fury X je tu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
8027972 (15305) PredatorX

Več podobnih tem